Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση

Μετά τον διορισμό / την πρόσληψη => Σχολική ζώνη => Μήνυμα ξεκίνησε από: pa.liatsos στις Ιανουαρίου 22, 2010, 08:45:46 pm

Τίτλος: μαθηματα γενικης παιδειας γ λυκειου;απαξια
Αποστολή από: pa.liatsos στις Ιανουαρίου 22, 2010, 08:45:46 pm
αναρωτιεμαι γιατι να υπαρχουν τόσα μαθηματα γενικής παιδειας στη γ λυκειου τη στιγμη που η πλειοψηφια τα απορριπτει κα ι αδιαφορει προκλητικα!
απαξιωνεται η νεοτερη ιστορια ,ο Επιταφιος κ.α
τι δουλειά έχει ο μαθητης της τεχνολογικης κ θετικης να κανει επιταφιο, τη στιγμη που οι γνωσεις των αρχαιων του ουτε τις βασικες δεν αγγιζουν;;
γιατι θα πρεπει να πιεζεται και ο καθηγητης ;;
Τίτλος: Απ: μαθηματα γενικης παιδειας γ λυκειου;απαξια
Αποστολή από: happiness στις Ιανουαρίου 22, 2010, 11:48:48 pm
Στόχος της εκπαίδευσης, δεν είναι να πέσει στο όποιο επίπεδο γνώσεων θέλησε ή κατάφερε να αποκτήσει ο κάθε μαθητής τεχνολογικής ή άλλης κατεύθυνσης. Στόχος της είναι να παρέχει σε όλα τα παιδιά γνώσεις, λογική και κριτική σκέψη και διαπαιδαγώγηση, έτσι ώστε να γίνουν πολίτες της κοινωνίας.


Επί του πρακτέου pizza, εγώ φιλόλογος δεν είμαι, αλλά θα σου έλεγα εάν οι μαθητές σου δυσκολεύονται με τα αρχαία να αφήσεις την ακριβή μετάφραση και να περάσεις στην ουσία του κειμένου. Θα πέσουν λίγο σε γνώσεις, αλλά θα κερδίσουν σκέψη και διαπαιδαγώγηση.
Τίτλος: Απ: μαθηματα γενικης παιδειας γ λυκειου;απαξια
Αποστολή από: rorygr στις Ιανουαρίου 22, 2010, 11:54:08 pm
αναρωτιεμαι γιατι να υπαρχουν τόσα μαθηματα γενικής παιδειας στη γ λυκειου τη στιγμη που η πλειοψηφια τα απορριπτει κα ι αδιαφορει προκλητικα!
απαξιωνεται η νεοτερη ιστορια ,ο Επιταφιος κ.α
τι δουλειά έχει ο μαθητης της τεχνολογικης κ θετικης να κανει επιταφιο, τη στιγμη που οι γνωσεις των αρχαιων του ουτε τις βασικες δεν αγγιζουν;;
γιατι θα πρεπει να πιεζεται και ο καθηγητης ;;


ολα αυτα οφειλονται σε δυο γεγονοτα...οτι τα μαθηματα δεν δινονται πανελλαδικα και γιατι ο μαθητης ειναι βεβαιος οτι και μηδεν να γραψει ο καθηγητης θα του βαλει προβιβασιμο βαθμο.ποιος εχει τα κοτσια να βαλει 7 π.χ στον επιταφιο.αφου οι περισσοτεροι για εκει ειναι.οσο καιρο η ιστορια η φυσικη τα μαθηματικα δινονταν πανελλαδικα ολοι εστρωναν τον πισινο τους και διαβαζαν..και μαλιστα οι περισσοτεροι απεδιδαν και καλα...οταν ο αλλος δεν εχει κινητρο μεσα στον ετσι και αλλιως περιορισμενο χρονο του τι περιμενεις να κανει;;
Τίτλος: Απ: μαθηματα γενικης παιδειας γ λυκειου;απαξια
Αποστολή από: panos2 στις Ιανουαρίου 23, 2010, 12:04:44 am
Έχεις δίκιο pizza!
Έτσι όπως έχουν τώρα τα πράγματα με τις πανελλήνιες εξετάσεις θα έπρεπε στην Γ' Λυκείου και μόνο να διδάσκονται οι μαθητές μόνο μαθήματα στα οποία θα εξεταστούν πανελλαδικά.
Αυτό δείχνει δυστυχώς η καθημερινή πράξη στο Λύκειο.

Η γενική παιδεία να ολοκληρώνεται στην
Τίτλος: Απ: μαθηματα γενικης παιδειας γ λυκειου;απαξια
Αποστολή από: marianthid στις Ιανουαρίου 23, 2010, 01:15:43 am
Αν και η σχολική πράξη με κάνει να έχω ΑΚΡΙ
Τίτλος: Απ: μαθηματα γενικης παιδειας γ λυκειου;απαξια
Αποστολή από: karxarias29 στις Ιανουαρίου 23, 2010, 04:02:21 pm
marianthid, ακριβώς το ίδιο σκεφτόμουν και εγώ, όταν δίδασκα το μάθημα στην κατεύθυνση στο φροντιστήριο και μάλιστα θυμάμαι ότι τους έλεγα ότι είναι κρίμα που δεν έχουν όλα τα παιδιά τη δυνατότητα να διδαχτούν αυτό το κείμενο. Και όταν έγινε γενικής παιδείας χάρηκα ιδιαίτερα, μέχρι πέρυσι... που το δίδαξα στο σχολείο και είδα ιδίοις όμμασι τι συμβαίνει στην πράξη! :(
Τίτλος: Απ: μαθηματα γενικης παιδειας γ λυκειου;απαξια
Αποστολή από: killbill στις Ιανουαρίου 23, 2010, 05:23:26 pm
Έτσι όπως έχουν τώρα τα πράγματα με τις πανελλήνιες εξετάσεις θα έπρεπε στην Γ' Λυκείου και μόνο να διδάσκονται οι μαθητές μόνο μαθήματα στα οποία θα εξεταστούν πανελλαδικά.
Αυτό δείχνει δυστυχώς η καθημερινή πράξη στο Λύκειο.
Η γενική παιδεία να ολοκληρώνεται στην
Τίτλος: Απ: μαθηματα γενικης παιδειας γ λυκειου;απαξια
Αποστολή από: marianthid στις Ιανουαρίου 23, 2010, 06:21:46 pm
killbill, έχω κάνει τα 2 πρώτα (χαλαρή δουλειά μόνο στην τάξη, όχι ασκήσεις σπίτι) και έχω αφήσει το περιθώριο να καταλάβουν ότι η μη συμμετοχή σημαίνει κακό βαθμό, η συμμετοχή πολύ καλό. επίσης, έχω κάνει ομάδες, δραστηριότητες επέκτασης, ελεύθερες συζητήσεις, έχω βάλει σύγχρονα βίντεο και τραγούδια ως αφόρμηση/παράλληλα.

τίποτα από αυτά δεν έχει δουλέψει. το μόνο που κατάφερα είναι να έχουμε καλύτερη επικοινωνία (βασικό, αλλά όχι το ζητούμενο -μάλλον προαπαιτούμενο).

αν το να τους πω ότι θα τους βάλω 20 είναι το κλειδί για να μου πουν... ποιο είναι το ύφος του κειμένου, Ε ΟΧΙ! δεν είναι μόνο ότι δίνει ο εκπαιδευτικός γη και ύδωρ, είναι ότι απαξιώνει και την εκπαιδευτική διαδικασία σε μια στεγνή δοσοληψία και μάλιστα.. σε τιμή ευκαιρίας...
Τίτλος: Απ: μαθηματα γενικης παιδειας γ λυκειου;απαξια
Αποστολή από: rorygr στις Ιανουαρίου 23, 2010, 06:28:23 pm
αν το να τους πω ότι θα τους βάλω 20 είναι το κλειδί για να μου πουν... ποιο είναι το ύφος του κειμένου, Ε ΟΧΙ! δεν είναι μόνο ότι δίνει ο εκπαιδευτικός γη και ύδωρ, είναι ότι απαξιώνει και την εκπαιδευτική διαδικασία σε μια στεγνή δοσοληψία και μάλιστα.. σε τιμή ευκαιρίας...

θα συμφωνησω μαζι σου..ρε παιδια ελεος οχι τετοιες νοοτροπιες...με ολη την καλη διαθεση το λεω.οχι και τα 2Οαρια σε τιμη ευκαιριας..κατι τετοια εχουν μετατρεψει τα απολυτηρια σε κουρελοχαρτα και εχουν επιτρεψει να μπαινουν στις υπηρεσιες ατομα που δεν  ξερουν να γραφουν σωστα ουτε το ονομα τους...
Τίτλος: Απ: μαθηματα γενικης παιδειας γ λυκειου;απαξια
Αποστολή από: marianthid στις Ιανουαρίου 23, 2010, 06:30:21 pm
τη σκέψη σου panos2, τη βρίσκω πολύ λογική, με μόνη υπόμνηση ότι η απαξίωση των έτερων της κατεύθυνσης μαθημάτων δεν αρχίζει στη γ λυκείου, αλλά από την α΄. δεν ξέρω δλδ αν το να κάνουμε μόνο κατεύθυνση στη γ, σώζει την ολιστική λογική του λυκείου και την αποστολή για γενική παιδεία που πρέπει και υποτίθεται ότι έχει.

το προπαρασκευαστικό έτος για το παν/μιο το βρίσκω πιο λειτουργικό για να "ανασάνει' το σχολείο, αλλἀ και πάλι, αν δεν αναδιαρθρωθεί εκ βάθρων (αναλυτικά προγράμματα, μέθοδος διδασκαλίας, τρόπος αξιολόγησης κτλ) το σχολείο, απλά θα υποβιβαστεί ακόμα περισσότερο. τώρα τους νοιάζει και το τι βαθμό θα πάρουν, αν δεν τους νοιάζει αυτό και μείνουν τα άλλα σταθερά, μας βλέπω σε όλα τα μαθήματα να πασχίζουμε να πούμε πέντε πράγματα..
Τίτλος: Απ: μαθηματα γενικης παιδειας γ λυκειου;απαξια
Αποστολή από: panos2 στις Ιανουαρίου 23, 2010, 06:46:17 pm
Έτσι όπως έχουν τώρα τα πράγματα με τις πανελλήνιες εξετάσεις θα έπρεπε στην Γ' Λυκείου και μόνο να διδάσκονται οι μαθητές μόνο μαθήματα στα οποία θα εξεταστούν πανελλαδικά.
Αυτό δείχνει δυστυχώς η καθημερινή πράξη στο Λύκειο.
Η γενική παιδεία να ολοκληρώνεται στην
Τίτλος: Απ: μαθηματα γενικης παιδειας γ λυκειου;απαξια
Αποστολή από: killbill στις Ιανουαρίου 24, 2010, 11:50:03 am
αν το να τους πω ότι θα τους βάλω 20 είναι το κλειδί για να μου πουν... ποιο είναι το ύφος του κειμένου, Ε ΟΧΙ! δεν είναι μόνο ότι δίνει ο εκπαιδευτικός γη και ύδωρ, είναι ότι απαξιώνει και την εκπαιδευτική διαδικασία σε μια στεγνή δοσοληψία και μάλιστα.. σε τιμή ευκαιρίας...

θα συμφωνησω μαζι σου..ρε παιδια ελεος οχι τετοιες νοοτροπιες...με ολη την καλη διαθεση το λεω.οχι και τα 2Οαρια σε τιμη ευκαιριας..κατι τετοια εχουν μετατρεψει τα απολυτηρια σε κουρελοχαρτα και εχουν επιτρεψει να μπαινουν στις υπηρεσιες ατομα που δεν  ξερουν να γραφουν σωστα ουτε το ονομα τους...

Γιατί το βλέπετε σαν συναλλαγή ή σαν business?

Εξάλλου ο σκοπός αγιάζει τα μέσα! Έτσι δεν είναι; Εγώ  πέτυχα με αυτόν τον τρόπο τα παιδιά της θεωρητικής της Γ Λυκείου να είναι καθηλωμένα και να παρακολουθούν μαθηματικά και να ενδιαφέρονται. Αυτό είναι που με νοιάζει και αυτός είναι ο στόχος μου. Όσον αφορά την βαθμολογία ούτε που με ενδιαφέρει. Ναί βάζω 20άρια. Τσάμπα είναι! Εγώ ένα ξέρω: τον στόχο μου τον πέτυχα! Τα παιδιά της θεωρητικής μπορούν να κάνουν 10 πράγματα στα μαθηματικά! και αυτό μου δίνει την μεγαλύτερη ικανοποίηση που μπορεί να έχει ένας εκπαιδευτικός!
Τίτλος: Απ: μαθηματα γενικης παιδειας γ λυκειου;απαξια
Αποστολή από: rorygr στις Ιανουαρίου 24, 2010, 12:15:24 pm
Εξάλλου ο σκοπός αγιάζει τα μέσα! Έτσι δεν είναι; Εγώ  πέτυχα με αυτόν τον τρόπο τα παιδιά της θεωρητικής της Γ Λυκείου να είναι καθηλωμένα και να παρακολουθούν μαθηματικά και να ενδιαφέρονται. Αυτό είναι που με νοιάζει και αυτός είναι ο στόχος μου. Όσον αφορά την βαθμολογία ούτε που με ενδιαφέρει. Ναί βάζω 20άρια. Τσάμπα είναι! Εγώ ένα ξέρω: τον στόχο μου τον πέτυχα! Τα παιδιά της θεωρητικής μπορούν να κάνουν 10 πράγματα στα μαθηματικά! και αυτό μου δίνει την μεγαλύτερη ικανοποίηση που μπορεί να έχει ένας εκπαιδευτικός!

ενταξει εγω προτεινω να τους δινουμε και κανενα 20ευρω σαν χαρτζηλικι ,οι καθηγητριες να τους κανουν ενα στριπτιζακι στην ταξη μπας και μας αφησουν να κανουμε μαθημα και ενδιαφερθουν και λιγο .... >:(
Τίτλος: Απ: μαθηματα γενικης παιδειας γ λυκειου;απαξια
Αποστολή από: LK στις Ιανουαρίου 24, 2010, 12:41:53 pm
αναρωτιεμαι γιατι να υπαρχουν τόσα μαθηματα γενικής παιδειας στη γ λυκειου τη στιγμη που η πλειοψηφια τα απορριπτει κα ι αδιαφορει προκλητικα!
απαξιωνεται η νεοτερη ιστορια ,ο Επιταφιος κ.α
τι δουλειά έχει ο μαθητης της τεχνολογικης κ θετικης να κανει επιταφιο, τη στιγμη που οι γνωσεις των αρχαιων του ουτε τις βασικες δεν αγγιζουν;;
γιατι θα πρεπει να πιεζεται και ο καθηγητης ;;

Αν αντιμετωπίζεται ο Επιτάφιος σαν αφορμή για γλωσσική διδασκαλία, τότε εντάξει δεν έχει κανένα λόγο ύπαρξης στο αναλυτικό πρόγραμμα. Νομίζω όμως ότι ο επιτάφιος είναι μια αφορμή για προβληματισμό για τις δικές μας κοινωνίες. Πρόκειται για τον ορισμό της δημοκρατίας. Αν βάλεις τα παιδιά να προεκτείνουν τη σκέψη τους και να φτάσουν στο σήμερα, θα δεις που όλα αλλάζουν. Όσον αφορά στο μάθημα της ιστορία, δε νομίζω ότι υπάρχει πιο χρήσιμο μάθημα για τα παιδιά όσο αυτό. Αν φέρεις το μάθημα στα ενδιαφέροντά τους, τότε θα δεις τα πράγματα ν' αλλαζουν. Για παράδειγμα αν διδάξεις την αποικιοκρατία όπως την έχει το σχολικό βιβλίο, τότε δε νομίζω ότι θα σε προσέξει κανείς. Αν καταφέρεις να συνδέσει στο μυαλό του το παιδί τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι αναπτυσσόμενες χώρες (φτώχεια, περιβαλλοντική υποβάθμιση, πολιτισική αφομοίωση κτλ.) με το φαινόμενο της αποικιοκρατίας, τότε όλα αλλάζουν.
Αυτή είναι η άποψή μου.
Τίτλος: Απ: μαθηματα γενικης παιδειας γ λυκειου;απαξια
Αποστολή από: marianthid στις Ιανουαρίου 24, 2010, 01:45:26 pm
αν το να τους πω ότι θα τους βάλω 20 είναι το κλειδί για να μου πουν... ποιο είναι το ύφος του κειμένου, Ε ΟΧΙ! δεν είναι μόνο ότι δίνει ο εκπαιδευτικός γη και ύδωρ, είναι ότι απαξιώνει και την εκπαιδευτική διαδικασία σε μια στεγνή δοσοληψία και μάλιστα.. σε τιμή ευκαιρίας...

θα συμφωνησω μαζι σου..ρε παιδια ελεος οχι τετοιες νοοτροπιες...με ολη την καλη διαθεση το λεω.οχι και τα 2Οαρια σε τιμη ευκαιριας..κατι τετοια εχουν μετατρεψει τα απολυτηρια σε κουρελοχαρτα και εχουν επιτρεψει να μπαινουν στις υπηρεσιες ατομα που δεν  ξερουν να γραφουν σωστα ουτε το ονομα τους...

Γιατί το βλέπετε σαν συναλλαγή ή σαν business?

Εξάλλου ο σκοπός αγιάζει τα μέσα! Έτσι δεν είναι; Εγώ  πέτυχα με αυτόν τον τρόπο τα παιδιά της θεωρητικής της Γ Λυκείου να είναι καθηλωμένα και να παρακολουθούν μαθηματικά και να ενδιαφέρονται. Αυτό είναι που με νοιάζει και αυτός είναι ο στόχος μου. Όσον αφορά την βαθμολογία ούτε που με ενδιαφέρει. Ναί βάζω 20άρια. Τσάμπα είναι! Εγώ ένα ξέρω: τον στόχο μου τον πέτυχα! Τα παιδιά της θεωρητικής μπορούν να κάνουν 10 πράγματα στα μαθηματικά! και αυτό μου δίνει την μεγαλύτερη ικανοποίηση που μπορεί να έχει ένας εκπαιδευτικός!

η τοποθέτησή μου περί συναλλαγής είχε ως σκοπό να αναδείξει τους όρους της συγκεκριμένης εκπαιδευτικής στρατηγικής και τη φύση του ενδιαφέροντος των παιδιών (τεκταινόμενα υπόρρητα ίσως, αλλά βλ και τη σχετική σου φράση: Τσάμπα είναι!!). η εκπαίδευση δυστυχώς έχει καταντήσει να θεωρείται με όρους αγοράς (τόσες εργατοώρες διαβάσματος για αυτό το βαθμό, τόση συμμετοχή για τον άλλο βαθμό, τι θα μου στοιχίσει η τάδε ή η δείνα επιλογή κτλ) και στο πλαίσιο αυτό το 20άρι αποτελεί αντικείμενο συναλλαγής.


θεωρώ βέβαια ότι η επιβράβευση είναι σημαντική για τη μαθησιακή διαδικασία, αλλά στη γ λυκείου τα παιδιά νομίζω ότι είναι στη γνωστική και ψυχολογική θέση να ξεχωρίσουν ότι μαθαίνουν γιατί έχουν κάποιο μακροπρόθεσμο όφελος (ανάμεσα σε αυτά και το ότι θα σπουδάσουν αυτό που τους ενδιαφέρει, δε διαφωνώ) και όχι γιατί "κερδίζουν" βαθμό.
χαίρομαι ειλικρινά που έχεις καταφέρει να κάνεις ένα ωραίο μάθημα -αυτός πιστεύω και εγώ ότι είναι ο σκοπός. αλλά δε συμφωνώ ότι ο σκοπός αγιάζει τα μέσα και πολύ περισσότερο ότι αυτό οφείλεται (το πραγματικά ωραίο μάθημα δλδ, με τη συμμετοχή, τον προβληματισμό και την οικειοποίηση ενός μίνιμουμ γνώσης) στο 20άρι. ίσως άλλοι παράγοντες να έχουν συντελέσει στην επιτυχία του μαθήματός σου, πιο ποιοτικοί ή και λιγότερο έκδηλοι..

τέλος, συμφωνώ απόλυτα με την LK, αλλά για αυτό μίλησα για αλλαγή αναλυτικών προγραμμάτων. δεν μπορεί δλδ να επαφίεται στην προσωπική επιλογή του κάθε καθηγητή το αν θα δει το μάθημα "εναλλακτικά", έξω από τις θεσμικές επιταγές. πρώτον, δεν υπάρχει ανοιχτό αναλυτικό πρόγραμμα ώστε να νομιμοποιείται να κάνει κάτι τέτοιο και δεύτερον, δεν μπορεί να βασίζεται κανείς για την επιτυχία της εκπαίδευσης στον καθηγητή - εξαίρεση. δε θέλω να παρεξηγηθώ: φιλοδοξώ να είμαι αυτός ο καθηγητής και έχω τα ίδια προβλήματα που αναφέρει η LK (στείρα παπαγαλία, αγκύλωση νοοτροπιών) και προσπαθώ να τα ξεπεράσω με συστηματική δουλειά προς άλλη κατεύθυνση. αλλά δεν έχω την αυταπάτη ότι... πέντε χελιδόνια φέρνουν την άνοιξη...

κλείνω λέγοντας ότι φυσικά και είναι θέμα καθηγητή (όπως λέει ο φίλτατος panos2), όπως και είναι και θέμα τάξης το αν θα ενδιαφερθεί κάποιος μαθητής για τη γενική παιδεία. η μικρή μου πείρα μου δείχνει ότι το ίδιο μάθημα σε άλλη τάξη έχει άλλη απήχηση. δεν πρέπει όμως το εκπαιδευτικό σύστημα να βασίζεται στο πόσο καλή "χημεία" έχει ο διδάσκων με το τμήμα, πόσο έχει καταλάβει την ιδιαιτερότητά του, πόσο "ταλαντούχος" είναι να σπάσει τοίχους που υψώνει το ίδιο το εκπαιδευτικό σύστημα (βαθμοθηρία, απαξίωση της δημόσιας εκπαίδευσης). χωρίς να αγνοούμε ότι η νοσηρότητα του συστήματος είναι πολλές φορές δικαιολογία για μια άλλη, ενδοσχολική νοσηρότητα, δεν πιστεύω ότι ο καθηγητής δον κιχώτης (βλ έργα "ασυμβίβαστη γενιά", "ο κύκλος των χαμένων ποιητών" ) είναι η λύση στο πρόβλημα.
η καρδιά της εκπαίδευσης χτυπάει στην τάξη, αλλά η καρδιά ανήκει σε ένα σώμα, συνδέεται και με άλλα όργανα, σώμα που κάποιος το τρέφει ή το γυμνάζει, που επιβαρυνεται από το κάπνισμα ή την περιβαλλοντική μόλυνση και τα σχετικά. δεν είναι δυνατόν να ζητάς τον καθηγητή - καρδιά με καλό dna, χωρίς να λύνεις τα υπόλοιπα ζητήματα, για να έχεις μακροζωία και ευζωία. είναι φύσει αδύνατον και μωρία...

Τίτλος: Απ: μαθηματα γενικης παιδειας γ λυκειου;απαξια
Αποστολή από: LK στις Ιανουαρίου 24, 2010, 02:22:04 pm
Πολύ ωραία και ώριμα όσα γράφεις, Marianthid. Το να επιχειρήσεις να προχωρήσεις πέρα από τις οδηγίες του παιδαγωγικού ινστιτούτου είναι δύσκολο και παρακινδυνευμένο. Θέλει ωριμότητα και μέτρο από τον εκπαιδευτικό. Δεν είναι πάντα εύκολο.
Τίτλος: Απ: μαθηματα γενικης παιδειας γ λυκειου;απαξια
Αποστολή από: killbill στις Ιανουαρίου 24, 2010, 07:03:49 pm
Εξάλλου ο σκοπός αγιάζει τα μέσα! Έτσι δεν είναι; Εγώ  πέτυχα με αυτόν τον τρόπο τα παιδιά της θεωρητικής της Γ Λυκείου να είναι καθηλωμένα και να παρακολουθούν μαθηματικά και να ενδιαφέρονται. Αυτό είναι που με νοιάζει και αυτός είναι ο στόχος μου. Όσον αφορά την βαθμολογία ούτε που με ενδιαφέρει. Ναί βάζω 20άρια. Τσάμπα είναι! Εγώ ένα ξέρω: τον στόχο μου τον πέτυχα! Τα παιδιά της θεωρητικής μπορούν να κάνουν 10 πράγματα στα μαθηματικά! και αυτό μου δίνει την μεγαλύτερη ικανοποίηση που μπορεί να έχει ένας εκπαιδευτικός!

ενταξει εγω προτεινω να τους δινουμε και κανενα 20ευρω σαν χαρτζηλικι ,οι καθηγητριες να τους κανουν ενα στριπτιζακι στην ταξη μπας και μας αφησουν να κανουμε μαθημα και ενδιαφερθουν και λιγο .... >:(

Εντάξει τώρα το ξεφτίλησες.

Εγώ μίλησα για ηθικές αμοιβές των μαθητών στην προσπάθειά τους. Η αμοιβή (η ηθική αμοιβή, ο έπαινος δηλαδή για την προσπάθεια και όχι αυτά τα απαράδεκτα πράγματα που γράφεις, είναι επιθυμητα στην εκπαιδευτική διαδικασία και είναι κίνητρα για τα παιδιά) Και με έχει συγκινήσει όταν βλέπω παιδιά Γ Λυκείου θεωρητικής που έχουν αν ασχοληθούν με τόσα άλλα, να αφιερώνουν χρόνο για τα μαθηματικά. Γιατί να μην τους βάλω 20 δηλαδή? που το κακό?

Εσύ μάλλον κατάλαβες ότι είπα "παιδιά κάντε ησυχία μέσα στην τάξη, μην με σκοτίζετε και εγώ θα σας βάλω σε όλους 20". Ε είσαι λάθος αν κατάλαβες αυτό.

Τα παιδιά δουλεύουν και για μένα αυτό μετράει! Αν σε αυτό συνετέλεσε το ότι τους είπα δουλέψτε και θα πάρετε 20, αυτό είναι επιτυχία για μένα, γιατί έτσι κατάλαβαν ότι κάθε προσπάθεια ανταμοίβεται, και είναι καλό να προσπαθούν στην ζωή τους!
Δεν καταλαβαίνω ως προς τι η σύγκριση του επαίνου του μαθητή που προσπαθεί με τα 20ευρα και τα στριπτιζ