*

Αποστολέας Θέμα: μαθηματα γενικης παιδειας γ λυκειου;απαξια  (Αναγνώστηκε 6497 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος pa.liatsos

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 788
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
    • https://www.google.gr/search?q=%CF%80%CE%B1%CE%BB%CE%B9%CE%B1%CF%84%CF%83%CE%BF%CE%B9+%CE%B5%CE%B9%CE%BA%CE%BF%CE%BD%CE%B1&client=firefox-b&biw=1024&bih=639&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwjyh8n4zpvQAhVLWRQKHQnoDgsQ_AUICCg
μαθηματα γενικης παιδειας γ λυκειου;απαξια
« στις: Ιανουάριος 22, 2010, 08:45:46 μμ »
αναρωτιεμαι γιατι να υπαρχουν τόσα μαθηματα γενικής παιδειας στη γ λυκειου τη στιγμη που η πλειοψηφια τα απορριπτει κα ι αδιαφορει προκλητικα!
απαξιωνεται η νεοτερη ιστορια ,ο Επιταφιος κ.α
τι δουλειά έχει ο μαθητης της τεχνολογικης κ θετικης να κανει επιταφιο, τη στιγμη που οι γνωσεις των αρχαιων του ουτε τις βασικες δεν αγγιζουν;;
γιατι θα πρεπει να πιεζεται και ο καθηγητης ;;
Δεν υπάρχει τίποτε πιο άνισο από την ίση μεταχείριση των ανίσων.
Αριστοτέλης

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: μαθηματα γενικης παιδειας γ λυκειου;απαξια
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 15:26:31 »

Αποσυνδεδεμένος happiness

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2158
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 19 - Μηχ. Η/Υ & Πληρ. - ΠΠ
    • Προφίλ
Απ: μαθηματα γενικης παιδειας γ λυκειου;απαξια
« Απάντηση #1 στις: Ιανουάριος 22, 2010, 11:48:48 μμ »
Στόχος της εκπαίδευσης, δεν είναι να πέσει στο όποιο επίπεδο γνώσεων θέλησε ή κατάφερε να αποκτήσει ο κάθε μαθητής τεχνολογικής ή άλλης κατεύθυνσης. Στόχος της είναι να παρέχει σε όλα τα παιδιά γνώσεις, λογική και κριτική σκέψη και διαπαιδαγώγηση, έτσι ώστε να γίνουν πολίτες της κοινωνίας.


Επί του πρακτέου pizza, εγώ φιλόλογος δεν είμαι, αλλά θα σου έλεγα εάν οι μαθητές σου δυσκολεύονται με τα αρχαία να αφήσεις την ακριβή μετάφραση και να περάσεις στην ουσία του κειμένου. Θα πέσουν λίγο σε γνώσεις, αλλά θα κερδίσουν σκέψη και διαπαιδαγώγηση.

Αποσυνδεδεμένος rorygr

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1105
    • Προφίλ
Απ: μαθηματα γενικης παιδειας γ λυκειου;απαξια
« Απάντηση #2 στις: Ιανουάριος 22, 2010, 11:54:08 μμ »
αναρωτιεμαι γιατι να υπαρχουν τόσα μαθηματα γενικής παιδειας στη γ λυκειου τη στιγμη που η πλειοψηφια τα απορριπτει κα ι αδιαφορει προκλητικα!
απαξιωνεται η νεοτερη ιστορια ,ο Επιταφιος κ.α
τι δουλειά έχει ο μαθητης της τεχνολογικης κ θετικης να κανει επιταφιο, τη στιγμη που οι γνωσεις των αρχαιων του ουτε τις βασικες δεν αγγιζουν;;
γιατι θα πρεπει να πιεζεται και ο καθηγητης ;;


ολα αυτα οφειλονται σε δυο γεγονοτα...οτι τα μαθηματα δεν δινονται πανελλαδικα και γιατι ο μαθητης ειναι βεβαιος οτι και μηδεν να γραψει ο καθηγητης θα του βαλει προβιβασιμο βαθμο.ποιος εχει τα κοτσια να βαλει 7 π.χ στον επιταφιο.αφου οι περισσοτεροι για εκει ειναι.οσο καιρο η ιστορια η φυσικη τα μαθηματικα δινονταν πανελλαδικα ολοι εστρωναν τον πισινο τους και διαβαζαν..και μαλιστα οι περισσοτεροι απεδιδαν και καλα...οταν ο αλλος δεν εχει κινητρο μεσα στον ετσι και αλλιως περιορισμενο χρονο του τι περιμενεις να κανει;;

Αποσυνδεδεμένος panos2

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2465
    • Προφίλ
Απ: μαθηματα γενικης παιδειας γ λυκειου;απαξια
« Απάντηση #3 στις: Ιανουάριος 23, 2010, 12:04:44 πμ »
Έχεις δίκιο pizza!
Έτσι όπως έχουν τώρα τα πράγματα με τις πανελλήνιες εξετάσεις θα έπρεπε στην Γ' Λυκείου και μόνο να διδάσκονται οι μαθητές μόνο μαθήματα στα οποία θα εξεταστούν πανελλαδικά.
Αυτό δείχνει δυστυχώς η καθημερινή πράξη στο Λύκειο.

Η γενική παιδεία να ολοκληρώνεται στην Β΄τάξη!

Το εκάστοτε υπουργείο, όμως,  δεν είναι σε θέση να αντιληφθεί το τι συμβαίνει στο σχολείο και να προβεί έτσι σε άμεσες παρεμβάσεις και λύσεις. Δεν βοηθούν βέβαια και οι εκάστοτε συνδικαλιστικοί φορείς...
Εκπαιδευτικοί και μαθητές καλούνται έτσι σε ένα "ραντεβού", που κανείς δεν θέλει να πάει,  με αποτέλεσμα να απαξιώνεται η γενική παιδεία στο λύκειο γενικότερα, γιατί οι ''εμπειρίες'' των μαθητών της Γ΄Λυκείου διαρρέουν εύκολα προς τις μικρότερες τάξεις.
Υπάρχουν άμεσες λύσεις που θα ανακούφιζαν ένα μεγάλο μέρος εκπαιδευτικών και κυρίως μαθητών!





Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: μαθηματα γενικης παιδειας γ λυκειου;απαξια
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 15:26:31 »

Αποσυνδεδεμένος marianthid

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 287
  • η ρίζα μου είν' ο λόγος...
    • Προφίλ
Απ: μαθηματα γενικης παιδειας γ λυκειου;απαξια
« Απάντηση #4 στις: Ιανουάριος 23, 2010, 01:15:43 πμ »
Αν και η σχολική πράξη με κάνει να έχω ΑΚΡΙΒΩΣ τις ίδιες σκέψεις με εσάς, σκέφτομαι και τον 17χρονο εαυτό μου που έκανε επιτάφιο στη κατεύθυνση και αναρωτιόταν γιατί αυτό το κείμενο δεν το κάναν στη γενική παιδεία.. το ίδιο και για τη φιλοσοφία..
και αναρωτιέμαι ποιος από τους δύο εαυτούς μου είχε συλλάβει το νόημα του λυκείου καλύτερα: η δεινοπαθούσα μαθήτρια των 14 πανελλαδικώς εξεταζόμενων μαθημάτων ή η απαξιωμένη καθηγήτρια γ λυκείου των μαθημάτων κορμού;;
Όχι,δεν είμαι λυπημένη.
Σε σωστή ώρα νυχτώνει.

Αποσυνδεδεμένος karxarias29

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2296
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: μαθηματα γενικης παιδειας γ λυκειου;απαξια
« Απάντηση #5 στις: Ιανουάριος 23, 2010, 04:02:21 μμ »
marianthid, ακριβώς το ίδιο σκεφτόμουν και εγώ, όταν δίδασκα το μάθημα στην κατεύθυνση στο φροντιστήριο και μάλιστα θυμάμαι ότι τους έλεγα ότι είναι κρίμα που δεν έχουν όλα τα παιδιά τη δυνατότητα να διδαχτούν αυτό το κείμενο. Και όταν έγινε γενικής παιδείας χάρηκα ιδιαίτερα, μέχρι πέρυσι... που το δίδαξα στο σχολείο και είδα ιδίοις όμμασι τι συμβαίνει στην πράξη! :(

Αποσυνδεδεμένος killbill

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3500
  • Φύλο: Άντρας
  • Αν θες να μάθεις κάτι τότε δίδαξέ το
    • Προφίλ
Απ: μαθηματα γενικης παιδειας γ λυκειου;απαξια
« Απάντηση #6 στις: Ιανουάριος 23, 2010, 05:23:26 μμ »
Έτσι όπως έχουν τώρα τα πράγματα με τις πανελλήνιες εξετάσεις θα έπρεπε στην Γ' Λυκείου και μόνο να διδάσκονται οι μαθητές μόνο μαθήματα στα οποία θα εξεταστούν πανελλαδικά.
Αυτό δείχνει δυστυχώς η καθημερινή πράξη στο Λύκειο.
Η γενική παιδεία να ολοκληρώνεται στην Β΄τάξη!
Δεν συμφωνώ. Θα χάναμε τη δουλειά μας έτσι πολλοί συνάδελφοι. Εδώ μας τρέχουν σε 2 και 3 σχολεία να συμπληρώσουμε ωράριο. Αν κοπούν και αυτές οι ώρες τότε τι θα κάνουμε; που θα δουλέψουμε;

Το σωστό για μένα είναι αυτό που ακούγεται και συζητιέται δηλαδή να υπάρξει ένα επιπλέον έτος μετά την Γ Λυκείου με μαθήματα μόνο κατευθύνσεων, το οποίο θα παρακολουθούν μόνο όσοι ενδιαφέρονται για τις πανελλαδικές. Έτσι θα ελάφρυνε η τωρινή Γ Λυκείου, θα απαλλασσόταν από το άγχος των πανελληνίων και θα είχε περισσότερο την μορφή της γενικής παιδείας. Κατ' επέκταση τα μαθήματα γενικής παιδείας της Γ Λυκείου θα αποκτούσαν νόημα και ενδιαφέρον

Αλλά και όπως έχει σήμερα η κατάσταση, όσον αφορά τα μαθήματα της γενικής παιδείας της Γ τάξης, εγώ στα παιδιά έχω πει τα εξής:
Παιδιά, δεν θα σας πιέσω καθόλου. Δεν θα σας βάζω καθόλου δουλειά για το σπίτι. Ότι κάνουμε θα το κάνουμε την ώρα του μαθήματος. Σπίτι δεν θα ασχολείστε καθόλου με το μάθημα. Δεν θα σας επιβαρύνω  στο ήδη επιβαρυμένο πρόγραμμά σας. Το μόνο που θέλω από εσάς είναι αυτές τις 2 ώρες που γίνεται το μάθημα, να με προσέχετε και να δείχνετε ενδιαφέρον μέσα στην τάξη και να δουλεύετε. Όταν θα χτυπάει το κουδούνι, το μάθημα θα τελειώνει εκεί και ξαναασχολούμαστε την επόμενη φορά. Μόνο να παρακολουθείτε και να συμμετέχετε την ώρα του μαθήματος θέλω από εσας τίποτα άλλο. Μην φοβάστε, κάτι θα σας μείνει. Και αν τα έχετε ξεχάσει μέχρι την επόμενη φορα θα τα ξαναεπαναλάβουμε. Δείτε το σαν ένα ντοκυμαντέρ που παρακολουθείτε στην τηλεόραση όπου δεν χρειάζεται να κάτσετε να διαβάσετε μετά ούτε να κρατάτε σημειώσεις. Κάτι δεν σας μένει; Αυτό ζητάω από εσας. Το ενδιαφέρον σας. Και εγώ θα σας βάλω σε όλους 20 στο τετράμηνο, πράγμα το οποίο θα ανεβάσει και τον γενικό βαθμό του απολυτηρίου σας.

Ομολογώ ότι αυτό έχει δουλέψει. τα παιδιά δείχνουν ενδιαφέρον. Κάτι τους μένει στο τέλος της χρονιάς. Κάνω καλό μάθημα κάτω από άψογες συνθήκες. Και αυτά παίρνουν το 20άρι τους.

Σας πληροφορώ ότι αυτό λειτουργεί όχι μόνο για τα μαθήματα γενικής αλλά και για τα επιλογής! Διδάσκω φέτος ένα ξεχασμένο μάθημα επιλογής της Γ Λυκείου που δεν το ξέρει ούτε η μάνα του που λέγεται "Λογική" (ναι κάπου υπαρχει και αυτό) και σας πληροφορώ ότι τα παιδιά προκειμένου να πάρουν το 20άρι τους (που θα μετρήσει και στον βαθμό τους) δείχνουν απίστευτο ενδιαφέρον!

Το τρίπτυχο της επιτυχίας για να αναστηθεί ένα πεθαμένο μάθημα είναι:
--  Δουλειά μόνο μέσα στην τάξη.
-- Καθόλου δουλειά στο σπίτι
-- 20 στο τετράμηνο!


Αποσυνδεδεμένος marianthid

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 287
  • η ρίζα μου είν' ο λόγος...
    • Προφίλ
Απ: μαθηματα γενικης παιδειας γ λυκειου;απαξια
« Απάντηση #7 στις: Ιανουάριος 23, 2010, 06:21:46 μμ »
killbill, έχω κάνει τα 2 πρώτα (χαλαρή δουλειά μόνο στην τάξη, όχι ασκήσεις σπίτι) και έχω αφήσει το περιθώριο να καταλάβουν ότι η μη συμμετοχή σημαίνει κακό βαθμό, η συμμετοχή πολύ καλό. επίσης, έχω κάνει ομάδες, δραστηριότητες επέκτασης, ελεύθερες συζητήσεις, έχω βάλει σύγχρονα βίντεο και τραγούδια ως αφόρμηση/παράλληλα.

τίποτα από αυτά δεν έχει δουλέψει. το μόνο που κατάφερα είναι να έχουμε καλύτερη επικοινωνία (βασικό, αλλά όχι το ζητούμενο -μάλλον προαπαιτούμενο).

αν το να τους πω ότι θα τους βάλω 20 είναι το κλειδί για να μου πουν... ποιο είναι το ύφος του κειμένου, Ε ΟΧΙ! δεν είναι μόνο ότι δίνει ο εκπαιδευτικός γη και ύδωρ, είναι ότι απαξιώνει και την εκπαιδευτική διαδικασία σε μια στεγνή δοσοληψία και μάλιστα.. σε τιμή ευκαιρίας...
Όχι,δεν είμαι λυπημένη.
Σε σωστή ώρα νυχτώνει.

Αποσυνδεδεμένος rorygr

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1105
    • Προφίλ
Απ: μαθηματα γενικης παιδειας γ λυκειου;απαξια
« Απάντηση #8 στις: Ιανουάριος 23, 2010, 06:28:23 μμ »
αν το να τους πω ότι θα τους βάλω 20 είναι το κλειδί για να μου πουν... ποιο είναι το ύφος του κειμένου, Ε ΟΧΙ! δεν είναι μόνο ότι δίνει ο εκπαιδευτικός γη και ύδωρ, είναι ότι απαξιώνει και την εκπαιδευτική διαδικασία σε μια στεγνή δοσοληψία και μάλιστα.. σε τιμή ευκαιρίας...

θα συμφωνησω μαζι σου..ρε παιδια ελεος οχι τετοιες νοοτροπιες...με ολη την καλη διαθεση το λεω.οχι και τα 2Οαρια σε τιμη ευκαιριας..κατι τετοια εχουν μετατρεψει τα απολυτηρια σε κουρελοχαρτα και εχουν επιτρεψει να μπαινουν στις υπηρεσιες ατομα που δεν  ξερουν να γραφουν σωστα ουτε το ονομα τους...

Αποσυνδεδεμένος marianthid

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 287
  • η ρίζα μου είν' ο λόγος...
    • Προφίλ
Απ: μαθηματα γενικης παιδειας γ λυκειου;απαξια
« Απάντηση #9 στις: Ιανουάριος 23, 2010, 06:30:21 μμ »
τη σκέψη σου panos2, τη βρίσκω πολύ λογική, με μόνη υπόμνηση ότι η απαξίωση των έτερων της κατεύθυνσης μαθημάτων δεν αρχίζει στη γ λυκείου, αλλά από την α΄. δεν ξέρω δλδ αν το να κάνουμε μόνο κατεύθυνση στη γ, σώζει την ολιστική λογική του λυκείου και την αποστολή για γενική παιδεία που πρέπει και υποτίθεται ότι έχει.

το προπαρασκευαστικό έτος για το παν/μιο το βρίσκω πιο λειτουργικό για να "ανασάνει' το σχολείο, αλλἀ και πάλι, αν δεν αναδιαρθρωθεί εκ βάθρων (αναλυτικά προγράμματα, μέθοδος διδασκαλίας, τρόπος αξιολόγησης κτλ) το σχολείο, απλά θα υποβιβαστεί ακόμα περισσότερο. τώρα τους νοιάζει και το τι βαθμό θα πάρουν, αν δεν τους νοιάζει αυτό και μείνουν τα άλλα σταθερά, μας βλέπω σε όλα τα μαθήματα να πασχίζουμε να πούμε πέντε πράγματα..
Όχι,δεν είμαι λυπημένη.
Σε σωστή ώρα νυχτώνει.

Αποσυνδεδεμένος panos2

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2465
    • Προφίλ
Απ: μαθηματα γενικης παιδειας γ λυκειου;απαξια
« Απάντηση #10 στις: Ιανουάριος 23, 2010, 06:46:17 μμ »
Έτσι όπως έχουν τώρα τα πράγματα με τις πανελλήνιες εξετάσεις θα έπρεπε στην Γ' Λυκείου και μόνο να διδάσκονται οι μαθητές μόνο μαθήματα στα οποία θα εξεταστούν πανελλαδικά.
Αυτό δείχνει δυστυχώς η καθημερινή πράξη στο Λύκειο.
Η γενική παιδεία να ολοκληρώνεται στην Β΄τάξη!
Δεν συμφωνώ. Θα χάναμε τη δουλειά μας έτσι πολλοί συνάδελφοι. Εδώ μας τρέχουν σε 2 και 3 σχολεία να συμπληρώσουμε ωράριο. Αν κοπούν και αυτές οι ώρες τότε τι θα κάνουμε; που θα δουλέψουμε;

Το σωστό για μένα είναι αυτό που ακούγεται και συζητιέται δηλαδή να υπάρξει ένα επιπλέον έτος μετά την Γ Λυκείου με μαθήματα μόνο κατευθύνσεων, το οποίο θα παρακολουθούν μόνο όσοι ενδιαφέρονται για τις πανελλαδικές. Έτσι θα ελάφρυνε η τωρινή Γ Λυκείου, θα απαλλασσόταν από το άγχος των πανελληνίων και θα είχε περισσότερο την μορφή της γενικής παιδείας. Κατ' επέκταση τα μαθήματα γενικής παιδείας της Γ Λυκείου θα αποκτούσαν νόημα και ενδιαφέρον

Αλλά και όπως έχει σήμερα η κατάσταση, όσον αφορά τα μαθήματα της γενικής παιδείας της Γ τάξης, εγώ στα παιδιά έχω πει τα εξής:
Παιδιά, δεν θα σας πιέσω καθόλου. Δεν θα σας βάζω καθόλου δουλειά για το σπίτι. Ότι κάνουμε θα το κάνουμε την ώρα του μαθήματος. Σπίτι δεν θα ασχολείστε καθόλου με το μάθημα. Δεν θα σας επιβαρύνω  στο ήδη επιβαρυμένο πρόγραμμά σας. Το μόνο που θέλω από εσάς είναι αυτές τις 2 ώρες που γίνεται το μάθημα, να με προσέχετε και να δείχνετε ενδιαφέρον μέσα στην τάξη και να δουλεύετε. Όταν θα χτυπάει το κουδούνι, το μάθημα θα τελειώνει εκεί και ξαναασχολούμαστε την επόμενη φορά. Μόνο να παρακολουθείτε και να συμμετέχετε την ώρα του μαθήματος θέλω από εσας τίποτα άλλο. Μην φοβάστε, κάτι θα σας μείνει. Και αν τα έχετε ξεχάσει μέχρι την επόμενη φορα θα τα ξαναεπαναλάβουμε. Δείτε το σαν ένα ντοκυμαντέρ που παρακολουθείτε στην τηλεόραση όπου δεν χρειάζεται να κάτσετε να διαβάσετε μετά ούτε να κρατάτε σημειώσεις. Κάτι δεν σας μένει; Αυτό ζητάω από εσας. Το ενδιαφέρον σας. Και εγώ θα σας βάλω σε όλους 20 στο τετράμηνο, πράγμα το οποίο θα ανεβάσει και τον γενικό βαθμό του απολυτηρίου σας.

Ομολογώ ότι αυτό έχει δουλέψει. τα παιδιά δείχνουν ενδιαφέρον. Κάτι τους μένει στο τέλος της χρονιάς. Κάνω καλό μάθημα κάτω από άψογες συνθήκες. Και αυτά παίρνουν το 20άρι τους.

Σας πληροφορώ ότι αυτό λειτουργεί όχι μόνο για τα μαθήματα γενικής αλλά και για τα επιλογής! Διδάσκω φέτος ένα ξεχασμένο μάθημα επιλογής της Γ Λυκείου που δεν το ξέρει ούτε η μάνα του που λέγεται "Λογική" (ναι κάπου υπαρχει και αυτό) και σας πληροφορώ ότι τα παιδιά προκειμένου να πάρουν το 20άρι τους (που θα μετρήσει και στον βαθμό τους) δείχνουν απίστευτο ενδιαφέρον!

Το τρίπτυχο της επιτυχίας για να αναστηθεί ένα πεθαμένο μάθημα είναι:
--  Δουλειά μόνο μέσα στην τάξη.
-- Καθόλου δουλειά στο σπίτι
-- 20 στο τετράμηνο!



Συμφωνώ με την απεξάρτηση του Λυκείου από τις πανελληνίες.
Αν το μάθημα γενικής παιδείας είναι γενικού ενδιαφέροντος, μπορούν να λειτουργήσουν πολλά...
Εξαρτάται βέβαια και από το εκπαιδευτικό...
Όσο αφορά το τρίπτυχο οι δύο πρώτες πτυχές  είναι ούτως ή άλλως δεδομένες, η τελευταία πτυχή θέλει πολλή κουβέντα...(Η έκπτωση συμβάλλει στην απαξία)
Στην περίπτωση που δεν θα διδαχτούν τα "αδιάφορα" μαθήματα από τη νέα σχολική χρονιά, θίγονται ''μόνο'' οι θεολόγοι και οι κοινωνιολόγοι. Οι υπόλοιποι θα απασχοληθούν στα μαθήματα που εξετάζονται πανελλάδικα.

Αυτό που πρότεινα εγώ είναι άμεσα εφαρμόσιμο από την νέα σχολική χρόνια και "ανακουφίζει'' πράγματι το Λύκειο...
Φυσικά και είναι κάτι τέτοιο μόνο μια διορθωτική κίνηση σε κάτι που είναι εξ΄ορισμού στρεβλό, όσο θα υπάρχουν αυτές οι πανελλήνιες εξετπου ευνουχίζουν το πνεύμα των μαθητών και παραλύουν τον εκπαιδευτικό που αναγκάζεται να αναπαράγει φροντιστηριακές αντιδιδακτικές πρακτικές...

Αποσυνδεδεμένος killbill

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3500
  • Φύλο: Άντρας
  • Αν θες να μάθεις κάτι τότε δίδαξέ το
    • Προφίλ
Απ: μαθηματα γενικης παιδειας γ λυκειου;απαξια
« Απάντηση #11 στις: Ιανουάριος 24, 2010, 11:50:03 πμ »
αν το να τους πω ότι θα τους βάλω 20 είναι το κλειδί για να μου πουν... ποιο είναι το ύφος του κειμένου, Ε ΟΧΙ! δεν είναι μόνο ότι δίνει ο εκπαιδευτικός γη και ύδωρ, είναι ότι απαξιώνει και την εκπαιδευτική διαδικασία σε μια στεγνή δοσοληψία και μάλιστα.. σε τιμή ευκαιρίας...

θα συμφωνησω μαζι σου..ρε παιδια ελεος οχι τετοιες νοοτροπιες...με ολη την καλη διαθεση το λεω.οχι και τα 2Οαρια σε τιμη ευκαιριας..κατι τετοια εχουν μετατρεψει τα απολυτηρια σε κουρελοχαρτα και εχουν επιτρεψει να μπαινουν στις υπηρεσιες ατομα που δεν  ξερουν να γραφουν σωστα ουτε το ονομα τους...

Γιατί το βλέπετε σαν συναλλαγή ή σαν business?

Εξάλλου ο σκοπός αγιάζει τα μέσα! Έτσι δεν είναι; Εγώ  πέτυχα με αυτόν τον τρόπο τα παιδιά της θεωρητικής της Γ Λυκείου να είναι καθηλωμένα και να παρακολουθούν μαθηματικά και να ενδιαφέρονται. Αυτό είναι που με νοιάζει και αυτός είναι ο στόχος μου. Όσον αφορά την βαθμολογία ούτε που με ενδιαφέρει. Ναί βάζω 20άρια. Τσάμπα είναι! Εγώ ένα ξέρω: τον στόχο μου τον πέτυχα! Τα παιδιά της θεωρητικής μπορούν να κάνουν 10 πράγματα στα μαθηματικά! και αυτό μου δίνει την μεγαλύτερη ικανοποίηση που μπορεί να έχει ένας εκπαιδευτικός!

Αποσυνδεδεμένος rorygr

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1105
    • Προφίλ
Απ: μαθηματα γενικης παιδειας γ λυκειου;απαξια
« Απάντηση #12 στις: Ιανουάριος 24, 2010, 12:15:24 μμ »
Εξάλλου ο σκοπός αγιάζει τα μέσα! Έτσι δεν είναι; Εγώ  πέτυχα με αυτόν τον τρόπο τα παιδιά της θεωρητικής της Γ Λυκείου να είναι καθηλωμένα και να παρακολουθούν μαθηματικά και να ενδιαφέρονται. Αυτό είναι που με νοιάζει και αυτός είναι ο στόχος μου. Όσον αφορά την βαθμολογία ούτε που με ενδιαφέρει. Ναί βάζω 20άρια. Τσάμπα είναι! Εγώ ένα ξέρω: τον στόχο μου τον πέτυχα! Τα παιδιά της θεωρητικής μπορούν να κάνουν 10 πράγματα στα μαθηματικά! και αυτό μου δίνει την μεγαλύτερη ικανοποίηση που μπορεί να έχει ένας εκπαιδευτικός!

ενταξει εγω προτεινω να τους δινουμε και κανενα 20ευρω σαν χαρτζηλικι ,οι καθηγητριες να τους κανουν ενα στριπτιζακι στην ταξη μπας και μας αφησουν να κανουμε μαθημα και ενδιαφερθουν και λιγο .... >:(

Αποσυνδεδεμένος LK

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2608
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 02 και ΠΕ15(?)
    • Προφίλ
Απ: μαθηματα γενικης παιδειας γ λυκειου;απαξια
« Απάντηση #13 στις: Ιανουάριος 24, 2010, 12:41:53 μμ »
αναρωτιεμαι γιατι να υπαρχουν τόσα μαθηματα γενικής παιδειας στη γ λυκειου τη στιγμη που η πλειοψηφια τα απορριπτει κα ι αδιαφορει προκλητικα!
απαξιωνεται η νεοτερη ιστορια ,ο Επιταφιος κ.α
τι δουλειά έχει ο μαθητης της τεχνολογικης κ θετικης να κανει επιταφιο, τη στιγμη που οι γνωσεις των αρχαιων του ουτε τις βασικες δεν αγγιζουν;;
γιατι θα πρεπει να πιεζεται και ο καθηγητης ;;

Αν αντιμετωπίζεται ο Επιτάφιος σαν αφορμή για γλωσσική διδασκαλία, τότε εντάξει δεν έχει κανένα λόγο ύπαρξης στο αναλυτικό πρόγραμμα. Νομίζω όμως ότι ο επιτάφιος είναι μια αφορμή για προβληματισμό για τις δικές μας κοινωνίες. Πρόκειται για τον ορισμό της δημοκρατίας. Αν βάλεις τα παιδιά να προεκτείνουν τη σκέψη τους και να φτάσουν στο σήμερα, θα δεις που όλα αλλάζουν. Όσον αφορά στο μάθημα της ιστορία, δε νομίζω ότι υπάρχει πιο χρήσιμο μάθημα για τα παιδιά όσο αυτό. Αν φέρεις το μάθημα στα ενδιαφέροντά τους, τότε θα δεις τα πράγματα ν' αλλαζουν. Για παράδειγμα αν διδάξεις την αποικιοκρατία όπως την έχει το σχολικό βιβλίο, τότε δε νομίζω ότι θα σε προσέξει κανείς. Αν καταφέρεις να συνδέσει στο μυαλό του το παιδί τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι αναπτυσσόμενες χώρες (φτώχεια, περιβαλλοντική υποβάθμιση, πολιτισική αφομοίωση κτλ.) με το φαινόμενο της αποικιοκρατίας, τότε όλα αλλάζουν.
Αυτή είναι η άποψή μου.

Μονάχα η πραγματικότητα μπορεί να μας μάθει πώς την πραγματικότητα ν’ αλλάξουμε
                                                           Μ. Μπρεχτ

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159847
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 650
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 17
Επισκέπτες: 623
Σύνολο: 640

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.139 δευτερόλεπτα. 34 ερωτήματα.