0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
αναρωτιεμαι γιατι να υπαρχουν τόσα μαθηματα γενικής παιδειας στη γ λυκειου τη στιγμη που η πλειοψηφια τα απορριπτει κα ι αδιαφορει προκλητικα!απαξιωνεται η νεοτερη ιστορια ,ο Επιταφιος κ.α τι δουλειά έχει ο μαθητης της τεχνολογικης κ θετικης να κανει επιταφιο, τη στιγμη που οι γνωσεις των αρχαιων του ουτε τις βασικες δεν αγγιζουν;;γιατι θα πρεπει να πιεζεται και ο καθηγητης ;;
Έτσι όπως έχουν τώρα τα πράγματα με τις πανελλήνιες εξετάσεις θα έπρεπε στην Γ' Λυκείου και μόνο να διδάσκονται οι μαθητές μόνο μαθήματα στα οποία θα εξεταστούν πανελλαδικά.Αυτό δείχνει δυστυχώς η καθημερινή πράξη στο Λύκειο.Η γενική παιδεία να ολοκληρώνεται στην Β΄τάξη!
αν το να τους πω ότι θα τους βάλω 20 είναι το κλειδί για να μου πουν... ποιο είναι το ύφος του κειμένου, Ε ΟΧΙ! δεν είναι μόνο ότι δίνει ο εκπαιδευτικός γη και ύδωρ, είναι ότι απαξιώνει και την εκπαιδευτική διαδικασία σε μια στεγνή δοσοληψία και μάλιστα.. σε τιμή ευκαιρίας...
Παράθεση από: panos2 στις Ιανουάριος 23, 2010, 12:04:44 πμΈτσι όπως έχουν τώρα τα πράγματα με τις πανελλήνιες εξετάσεις θα έπρεπε στην Γ' Λυκείου και μόνο να διδάσκονται οι μαθητές μόνο μαθήματα στα οποία θα εξεταστούν πανελλαδικά.Αυτό δείχνει δυστυχώς η καθημερινή πράξη στο Λύκειο.Η γενική παιδεία να ολοκληρώνεται στην Β΄τάξη!Δεν συμφωνώ. Θα χάναμε τη δουλειά μας έτσι πολλοί συνάδελφοι. Εδώ μας τρέχουν σε 2 και 3 σχολεία να συμπληρώσουμε ωράριο. Αν κοπούν και αυτές οι ώρες τότε τι θα κάνουμε; που θα δουλέψουμε;Το σωστό για μένα είναι αυτό που ακούγεται και συζητιέται δηλαδή να υπάρξει ένα επιπλέον έτος μετά την Γ Λυκείου με μαθήματα μόνο κατευθύνσεων, το οποίο θα παρακολουθούν μόνο όσοι ενδιαφέρονται για τις πανελλαδικές. Έτσι θα ελάφρυνε η τωρινή Γ Λυκείου, θα απαλλασσόταν από το άγχος των πανελληνίων και θα είχε περισσότερο την μορφή της γενικής παιδείας. Κατ' επέκταση τα μαθήματα γενικής παιδείας της Γ Λυκείου θα αποκτούσαν νόημα και ενδιαφέρονΑλλά και όπως έχει σήμερα η κατάσταση, όσον αφορά τα μαθήματα της γενικής παιδείας της Γ τάξης, εγώ στα παιδιά έχω πει τα εξής:Παιδιά, δεν θα σας πιέσω καθόλου. Δεν θα σας βάζω καθόλου δουλειά για το σπίτι. Ότι κάνουμε θα το κάνουμε την ώρα του μαθήματος. Σπίτι δεν θα ασχολείστε καθόλου με το μάθημα. Δεν θα σας επιβαρύνω στο ήδη επιβαρυμένο πρόγραμμά σας. Το μόνο που θέλω από εσάς είναι αυτές τις 2 ώρες που γίνεται το μάθημα, να με προσέχετε και να δείχνετε ενδιαφέρον μέσα στην τάξη και να δουλεύετε. Όταν θα χτυπάει το κουδούνι, το μάθημα θα τελειώνει εκεί και ξαναασχολούμαστε την επόμενη φορά. Μόνο να παρακολουθείτε και να συμμετέχετε την ώρα του μαθήματος θέλω από εσας τίποτα άλλο. Μην φοβάστε, κάτι θα σας μείνει. Και αν τα έχετε ξεχάσει μέχρι την επόμενη φορα θα τα ξαναεπαναλάβουμε. Δείτε το σαν ένα ντοκυμαντέρ που παρακολουθείτε στην τηλεόραση όπου δεν χρειάζεται να κάτσετε να διαβάσετε μετά ούτε να κρατάτε σημειώσεις. Κάτι δεν σας μένει; Αυτό ζητάω από εσας. Το ενδιαφέρον σας. Και εγώ θα σας βάλω σε όλους 20 στο τετράμηνο, πράγμα το οποίο θα ανεβάσει και τον γενικό βαθμό του απολυτηρίου σας.Ομολογώ ότι αυτό έχει δουλέψει. τα παιδιά δείχνουν ενδιαφέρον. Κάτι τους μένει στο τέλος της χρονιάς. Κάνω καλό μάθημα κάτω από άψογες συνθήκες. Και αυτά παίρνουν το 20άρι τους. Σας πληροφορώ ότι αυτό λειτουργεί όχι μόνο για τα μαθήματα γενικής αλλά και για τα επιλογής! Διδάσκω φέτος ένα ξεχασμένο μάθημα επιλογής της Γ Λυκείου που δεν το ξέρει ούτε η μάνα του που λέγεται "Λογική" (ναι κάπου υπαρχει και αυτό) και σας πληροφορώ ότι τα παιδιά προκειμένου να πάρουν το 20άρι τους (που θα μετρήσει και στον βαθμό τους) δείχνουν απίστευτο ενδιαφέρον! Το τρίπτυχο της επιτυχίας για να αναστηθεί ένα πεθαμένο μάθημα είναι:-- Δουλειά μόνο μέσα στην τάξη. -- Καθόλου δουλειά στο σπίτι-- 20 στο τετράμηνο!
Παράθεση από: marianthid στις Ιανουάριος 23, 2010, 06:21:46 μμαν το να τους πω ότι θα τους βάλω 20 είναι το κλειδί για να μου πουν... ποιο είναι το ύφος του κειμένου, Ε ΟΧΙ! δεν είναι μόνο ότι δίνει ο εκπαιδευτικός γη και ύδωρ, είναι ότι απαξιώνει και την εκπαιδευτική διαδικασία σε μια στεγνή δοσοληψία και μάλιστα.. σε τιμή ευκαιρίας...θα συμφωνησω μαζι σου..ρε παιδια ελεος οχι τετοιες νοοτροπιες...με ολη την καλη διαθεση το λεω.οχι και τα 2Οαρια σε τιμη ευκαιριας..κατι τετοια εχουν μετατρεψει τα απολυτηρια σε κουρελοχαρτα και εχουν επιτρεψει να μπαινουν στις υπηρεσιες ατομα που δεν ξερουν να γραφουν σωστα ουτε το ονομα τους...
Εξάλλου ο σκοπός αγιάζει τα μέσα! Έτσι δεν είναι; Εγώ πέτυχα με αυτόν τον τρόπο τα παιδιά της θεωρητικής της Γ Λυκείου να είναι καθηλωμένα και να παρακολουθούν μαθηματικά και να ενδιαφέρονται. Αυτό είναι που με νοιάζει και αυτός είναι ο στόχος μου. Όσον αφορά την βαθμολογία ούτε που με ενδιαφέρει. Ναί βάζω 20άρια. Τσάμπα είναι! Εγώ ένα ξέρω: τον στόχο μου τον πέτυχα! Τα παιδιά της θεωρητικής μπορούν να κάνουν 10 πράγματα στα μαθηματικά! και αυτό μου δίνει την μεγαλύτερη ικανοποίηση που μπορεί να έχει ένας εκπαιδευτικός!