0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
αναρωτιεμαι γιατι να υπαρχουν τόσα μαθηματα γενικής παιδειας στη γ λυκειου τη στιγμη που η πλειοψηφια τα απορριπτει κα ι αδιαφορει προκλητικα!απαξιωνεται η νεοτερη ιστορια ,ο Επιταφιος κ.α τι δουλειά έχει ο μαθητης της τεχνολογικης κ θετικης να κανει επιταφιο, τη στιγμη που οι γνωσεις των αρχαιων του ουτε τις βασικες δεν αγγιζουν;;γιατι θα πρεπει να πιεζεται και ο καθηγητης ;;
Έτσι όπως έχουν τώρα τα πράγματα με τις πανελλήνιες εξετάσεις θα έπρεπε στην Γ' Λυκείου και μόνο να διδάσκονται οι μαθητές μόνο μαθήματα στα οποία θα εξεταστούν πανελλαδικά.Αυτό δείχνει δυστυχώς η καθημερινή πράξη στο Λύκειο.Η γενική παιδεία να ολοκληρώνεται στην
αν το να τους πω ότι θα τους βάλω 20 είναι το κλειδί για να μου πουν... ποιο είναι το ύφος του κειμένου, Ε ΟΧΙ! δεν είναι μόνο ότι δίνει ο εκπαιδευτικός γη και ύδωρ, είναι ότι απαξιώνει και την εκπαιδευτική διαδικασία σε μια στεγνή δοσοληψία και μάλιστα.. σε τιμή ευκαιρίας...
Παράθεση από: panos2 στις Ιανουαρίου 23, 2010, 12:04:44 amΈτσι όπως έχουν τώρα τα πράγματα με τις πανελλήνιες εξετάσεις θα έπρεπε στην Γ' Λυκείου και μόνο να διδάσκονται οι μαθητές μόνο μαθήματα στα οποία θα εξεταστούν πανελλαδικά.Αυτό δείχνει δυστυχώς η καθημερινή πράξη στο Λύκειο.Η γενική παιδεία να ολοκληρώνεται στην
Παράθεση από: marianthid στις Ιανουαρίου 23, 2010, 06:21:46 pmαν το να τους πω ότι θα τους βάλω 20 είναι το κλειδί για να μου πουν... ποιο είναι το ύφος του κειμένου, Ε ΟΧΙ! δεν είναι μόνο ότι δίνει ο εκπαιδευτικός γη και ύδωρ, είναι ότι απαξιώνει και την εκπαιδευτική διαδικασία σε μια στεγνή δοσοληψία και μάλιστα.. σε τιμή ευκαιρίας...θα συμφωνησω μαζι σου..ρε παιδια ελεος οχι τετοιες νοοτροπιες...με ολη την καλη διαθεση το λεω.οχι και τα 2Οαρια σε τιμη ευκαιριας..κατι τετοια εχουν μετατρεψει τα απολυτηρια σε κουρελοχαρτα και εχουν επιτρεψει να μπαινουν στις υπηρεσιες ατομα που δεν ξερουν να γραφουν σωστα ουτε το ονομα τους...
Εξάλλου ο σκοπός αγιάζει τα μέσα! Έτσι δεν είναι; Εγώ πέτυχα με αυτόν τον τρόπο τα παιδιά της θεωρητικής της Γ Λυκείου να είναι καθηλωμένα και να παρακολουθούν μαθηματικά και να ενδιαφέρονται. Αυτό είναι που με νοιάζει και αυτός είναι ο στόχος μου. Όσον αφορά την βαθμολογία ούτε που με ενδιαφέρει. Ναί βάζω 20άρια. Τσάμπα είναι! Εγώ ένα ξέρω: τον στόχο μου τον πέτυχα! Τα παιδιά της θεωρητικής μπορούν να κάνουν 10 πράγματα στα μαθηματικά! και αυτό μου δίνει την μεγαλύτερη ικανοποίηση που μπορεί να έχει ένας εκπαιδευτικός!