Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση

Διάφορα θέματα για την εκπαίδευση => Διάφορα Εκπαιδευτικά θέματα => Μήνυμα ξεκίνησε από: sirea στις Μαΐου 01, 2010, 09:06:35 pm

Τίτλος: ΟΛΜΕ: Δράσεις για την ακύρωση του πολυνομοσχεδίου στην πράξη
Αποστολή από: sirea στις Μαΐου 01, 2010, 09:06:35 pm
Ο.Λ.Μ.Ε.
Ερμού & Κορνάρου 2
ΤΗΛ:2103230073 – 3221255
FAX:2103227382
www.olme.gr
e-mail: olme@otenet.gr
Αθήνα, 30/4/2010
Προσθήκη στην εισήγηση προς τις ΓΣ για το πρόγραμμα δράσης το επόμενο διάστημα
 
Το συνδικαλιστικό κίνημα θα πάρει όλα τα μέτρα για να ακυρώσει στην
πράξη επιπτώσεις του «πολυνομοσχεδίου» για την παιδεία:
 
1. Αρνούμαστε την εφαρμογή της εγκυκλίου «Αυτοαξιολόγηση της Σχολικής Μονάδας».
 
2. Δεν παίρνουμε υποχρεωτικές υπερωρίες.
 
3. Εφαρμόζουμε στην πράξη από Σεπτέμβρη την απόφαση του κλάδου για δημιουργία τμημάτων με ανώτερο αριθμό τους 25 μαθητές, τους 20 στις κατευθύνσεις και στην Τεχνική Εκπαίδευση και τους 10 μαθητές ανά καθηγητή στα εργαστήρια.
 
4. Κανείς εκπαιδευτικός δεν αναλαμβάνει το ρόλο του μέντορα – αξιολογητή για τους νέους συναδέλφους μας.
 
Για να υλοποιηθούν οι παραπάνω αποφάσεις εξουσιοδοτείται το Δ.Σ. της ΟΛΜΕ να προτείνει σχέδιο αποφάσεων που θα σταλούν σε όλους τους συλλόγους διδασκόντων της χώρας, προκειμένου να αποφασίσουν υπογράφοντας αντίστοιχα πρακτικά.
 

 

http://olme-attik.att.sch.gr/files/annolme/prosthikieisigisi30042010.pdf (http://olme-attik.att.sch.gr/files/annolme/prosthikieisigisi30042010.pdf)



Δεδομένης της πρόθεσης της ΟΛΜΕ να ακυρώσει στην πράξη την εφαρμογή του πολυνομοσχεδίου, προσφέροντας κάλυψη στους συναδέλφους, ποιο νομίζετε ότι θα είναι το αποτέλεσμα;
Τίτλος: Απ: ΑΚΥΡΩΣΗΤΟΥ ΠΟΛΥΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟΥ ΣΤΗΝ ΠΡΑΞΗ
Αποστολή από: Damien στις Μαΐου 01, 2010, 09:47:00 pm
Εστω οτι λαμβανονται σοβαρα οι υποδειξεις της παντελως αναξιοπιστης και καθ' ολα εξωνημένης συνδικαλιστικης ηγεσιας του εκπαιδευτικου κλαδου:

To 1o μετρο, οντως, μπορει να ακυρωθει στην πραξη και ηδη ΣΔ εχουν εξαιρεσει εαυτους απο την αυτοαξιολογηση. Ακομη και αν επιβληθει ανωθεν, υπαρχει δυνατοτητα παρελκυσης και περιθωριοποιησης της διαδικασιας ή και χαλκευσης των δεδομενων, με αποτελεσμα να καταστει γραμμα κενο.   

Το αυτο και το 4ο. Αλλωστε τα σχετικα με μεντορες κτλ αποτελουν επικοινωνιακο πυροτεχνημα της μικρονους ηγεσιας του υπουργειου και ειναι βεβαιον οτι το μετρο θα ατονησει στην πραξη, για ποικιλους λογους, αν ποτε υλοποιηθει σε πρωτο επιπεδο.
 
Το 2ο μετρο θα εφαρμοστει οπωσδηποτε, αν το επιβαλουν οι κατα τοπους διοικησεις της εκπαιδευσης και αποτελει βασικη προτεραιοτητα και κεντρικη βουληση του υπουργειου. Η αναθεση υπερωριας ειναι υποχρεωτικη απο νομικης σκοπιας και μπορει να τεθει σε ισχυ ευκολα και χωρις σοβαρα προσκομματα.

Το 3ο μετρο δεν ξερω κατα ποσο μπορει να περισταλει και κατοπιν ωριμοτερης σκεψης δεν φαινεται να υπαρχει συγκεκριμενος και συγκροτημενος τροπος αποτροπης του, αφου η οργανωση των τμηματων απτεται του αριθμου των μαθητων, ο οποιος de facto δεν μπορει να παραποιηθει.
Τίτλος: Απ: ΑΚΥΡΩΣΗΤΟΥ ΠΟΛΥΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟΥ ΣΤΗΝ ΠΡΑΞΗ
Αποστολή από: Damien στις Μαΐου 01, 2010, 10:11:36 pm

Και αφου η ΟΛΜΕ προβαλλει μαξιμαλιστικα αιτηματα, αντι να προβει στην αυτονοητη απεργιακη κινητοποιηση εντος πανελλαδικων εξετασεων, που μπορει να επιφερει τροποποιησεις στα επιμαχα σημεια του Ν/Σ πριν ψηφιστει, ουτως ωστε να μην ζητειται κατοπιν να ακυρωθουν στην πραξη τα νεα μετρα, ευτελιζοντας κατα συνεπεια καθε εννοια εννομης ταξης και συνταγματικοτητας, γιατι δεν θετει και το ζητημα της ακυρωση της δυνατοτητας διαθεσης του εκπαιδευτικου στο πλαισιο της περιφερειας;

Απαντηση: διοτι ειναι σκορποχωρι, οπως κατεδειξε και κατα τη διαρκεια των απεργιακων κινητοποιησεων των δασκαλων επι υπουργειας Γιαννακου, το δε κειμενο ενα συμπιλημα ατακτως εριμμενων προτασεων, χωρις σοβαρη και ουσιαστικη προπαρασκευη, διατυπωμενο με περισση αφελεια και ασκεψια, εμπλεο επιφατικης και εμφατικης ψευτοεπαναστατικοτητας, που δεν συναδει με το οζωδες παρασκηνιο της συμβιβασμενης αποφασης για μη κινητοποιηση των εκπαιδευτικων κατα τη διαρκεια των πανελλαδικων.

Τίτλος: Απ: ΟΛΜΕ: Δράσεις για την ακύρωση του πολυνομοσχεδίου στην πράξη
Αποστολή από: happiness στις Μαΐου 02, 2010, 12:53:58 am
Η ΟΛΜΕ Damien μας προτρέπει (επιτέλους) να κάνουμε αυτό που οφείλουμε να κάνουμε μπροστά σε αυτή την λαίλαπα. Να γράψουμε στα παλαιότερα των υποδυμάτων μας τους "νόμους" τους. Το παιχνίδι είναι δικό τους και τους κανόνες τους φτιάχνουν αυτοί, οπότε εάν προσπαθούμε να παίξουμε με τους κανόνες, πάντα θα χάνουμε.
Τίτλος: Απ: ΟΛΜΕ: Δράσεις για την ακύρωση του πολυνομοσχεδίου στην πράξη
Αποστολή από: marita στις Μαΐου 02, 2010, 01:20:28 am
Δεν καταλαβαίνουν οι της ΟΛΜΕ μου φαίνεται ότι πολύ απλά την έχουμε πατήσει όλοι μας. Ας κάνουν ανακοινώσεις τέτοιου τύπου και ας νομίζουν ότι θα τα καταφέρουν κιόλας, τρομάρα τους. Ξέρετε πού τις γράφει η Διαμάντω....Αντί να κάνουμε απεργίες στια πανελλαδικές....Αντε μωρέ οι γελοίοι...
Τίτλος: Απ: ΟΛΜΕ: Δράσεις για την ακύρωση του πολυνομοσχεδίου στην πράξη
Αποστολή από: arena στις Μαΐου 02, 2010, 01:45:38 am
 Η ΟΛΜΕ ΚΑΙ Η ΔΟΕ ΚΑΝΟΥΝ ΤΑ ΑΔΥΝΑΤΑ ΔΥΝΑΤΑ ΓΙΑ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΙ ΤΟ ΠΟΛΥΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟ
ΛΥΠΑΜΑΙ ΠΟΥ ΤΟ ΛΕΩ !!!!!!!!!!!

ΕΣΕΙΣ ΤΙ ΠΙΣΤΕΥΕΤΕ????
ΕΙΜΑΣΤΕ ΗΛΙΘΙΟΙ

ΚΑΙ ΟΙ ΩΡΟΜΙΣΘΙΟΙ ΔΕΝ ΘΑ ΞΑΝΑΔΙΔΑΞΟΥΝ  ΣΕ ΛΙΓΟ ΘΑ ΠΟΥΝ ΠΩΣ ΓΙΑ ΤΟ ΕΛΕΙΜΑ ΦΤΑΙΝΕ ΟΙ ΩΡΟΜΙΣΘΙΟΙ
ΚΑΙ ΟΙ ΜΟΝΙΜΟΙ ΘΑ ΕΧΟΥΝ ΠΟΛΛΑ ΠΡΟ
Τίτλος: Απ: ΟΛΜΕ: Δράσεις για την ακύρωση του πολυνομοσχεδίου στην πράξη
Αποστολή από: bk στις Μαΐου 02, 2010, 07:58:17 am
Η ΟΛΜΕ ΚΑΙ Η ΔΟΕ ΚΑΝΟΥΝ ΤΑ ΑΔΥΝΑΤΑ ΔΥΝΑΤΑ ΓΙΑ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΙ ΤΟ ΠΟΛΥΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟ
ΛΥΠΑΜΑΙ ΠΟΥ ΤΟ ΛΕΩ !!!!!!!!!!!

ΕΣΕΙΣ ΤΙ ΠΙΣΤΕΥΕΤΕ????
ΕΙΜΑΣΤΕ ΗΛΙΘΙΟΙ

ΚΑΙ ΟΙ ΩΡΟΜΙΣΘΙΟΙ ΔΕΝ ΘΑ ΞΑΝΑΔΙΔΑΞΟΥΝ  ΣΕ ΛΙΓΟ ΘΑ ΠΟΥΝ ΠΩΣ ΓΙΑ ΤΟ ΕΛΕΙΜΑ ΦΤΑΙΝΕ ΟΙ ΩΡΟΜΙΣΘΙΟΙ
ΚΑΙ ΟΙ ΜΟΝΙΜΟΙ ΘΑ ΕΧΟΥΝ ΠΟΛΛΑ ΠΡΟ
Τίτλος: Απ: ΟΛΜΕ: Δράσεις για την ακύρωση του πολυνομοσχεδίου στην πράξη
Αποστολή από: rozy4 στις Μαΐου 02, 2010, 10:57:39 am
Το σκεπτικό (?) στο ΔΣ της ΟΛΜΕ για να αποσυρθεί η πρόταση για απεργία στις πανελλήνιες ήταν ότι ο κλάδος δεν τραβάει. Κι αυτό το στηρίξανε στις προηγούμενες απεργιακές κινητοποιήσεις όπου η συμμετοχή κινήθηκε σε χαμηλά επίπεδα.

Προσωπικά είμαι πεπεισμένη ότι το μοναδικό διαπραγματευτικό χαρτί που έχουμε, ο μοναδικός τρόπος να πιέσουμε το υπουργείο είναι η απεργία μέσα στις πανελλήνιες.

Θα συμφωνήσω με το Damien ότι πρώτα δίνει κανείς τη μάχη για να μην περάσει ένα νομοσχέδιο κι όχι τη μάχη για το πώς θα ακυρώσει ένα νόμο στην πράξη. Και το ΔΣ της ΟΛΜΕ εδώ είναι πολύ πίσω από τη γραμμή της μάχης.

Τι μπορούμε να κάνουμε εμείς από εδώ κι εμπρός;

1. Σημαντική αναδεικνύεται η απεργία στις 4/5 της ΟΛΜΕ και της ΔΟΕ. Το να την αντιμετωπίσουμε σαν όλες τις υπόλοιπες 24ωρες απεργίες της χρονιάς ουσιαστικά θα επιβεβαιώσουμε το ΔΣ της ΕΛΜΕ ότι η απόφασή τους ήταν σε σωστή κατεύθυνση. Άλλωστε είναι μια απεργία που γίνεται από εμάς για εμάς και το δημόσιο σχολείο. Ποιος άλλος θα τη στηρίξει αν όχι εμείς;

2. Έχουμε μπροστά μας τις ΓΣ των ΕΛΜΕ που οι αποφάσεις τους θα προταθούν προς ψήφιση στις 7/5 στη συνέλευση των προέδρων που θα αποφασίσει για το αν τελικά θα πραγματοποιηθεί απεργία μέσα στις πανελλήνιες.
Είναι αλήθεια ότι το νομοσχέδιο συζητείται και ψηφίζεται αυτή την εβδομάδα και μάλιστα πριν από τη συνέλευση των προέδρων όμως κατά τη διάρκεια και μετά τις συνελεύσεις των ελμε (οι περισσότερες πραγματοποιούνται 4 και 5/5 ενώ το νομοσχέδιο 4,5 κι 6/5). Οι αποφάσεις τους όμως παρακολουθούνται από το υπεπθ.
Κάποιες ελμε ήδη έχουν πραγματοποιήσει ΓΣ και σε κάποιες έχουν πάρει την απόφαση για απεργία στις 14/5 και τις 17/5 και νέες ΓΣ ώστε να εξετασθεί εκ νέου η κλιμάκωση.
Να επιδιώξουμε να παρθούν παντού ανάλογες αποφάσεις. Απεργία στις 14 και τις 17/5. Νέες γενικές συνελεύσεις για να δούμε πώς προχωράμε μετά.

Δύσκολο; Ναι αλλά όχι ακατόρθωτο. Οι αγώνες κερδίζονται όταν υπάρχει πίστη όχι μόνο στο δίκαιο των αιτημάτων αλλά και στον ίδιο τον αγώνα.

Καλή δύναμη.

Τίτλος: Απ: ΟΛΜΕ: Δράσεις για την ακύρωση του πολυνομοσχεδίου στην πράξη
Αποστολή από: mimelismoni στις Μαΐου 02, 2010, 11:19:13 am
ΣΕΑΕ ΣΩΜΑΤΕΙΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ:   01 Μαΐου στις 10:36 μ.μ.  Απάντηση
Συνάδελφοι όλοι Την Τρίτη 4 Μάη στις 8.00π.μ. για διαμαρτυρία στο Υπουργείο Παιδείας
και στις 12.30μ.μ στο πανεκπαιδευτκό συλλαλητήριο.

Λεωφορεία ξεκινούν από τη Θεσσαλονίκη τη Δευτέρα 9.30μ.μ στο σιδηροδρομικό σταθμό.
Δηλώστε συμμετοχή στα τηλέφωνα: 6950311149,6946037423, 6977020973
ή στείλτε e-mail στο somatio_orom_anapl@yahoo.gr

ΝΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΛΟΙ
ΕΚΕΙ ΜΑΖΙΚΑ ΚΑΙ ΔΥΝΑΜΙΚΑ ΣΤΙΣ ΚΙΝΗΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΤΟΥ ΣΩΜΑΤΕΙΟΥ

ΝΑ ΕΜΠΟΔΙΣΟΥΜΕ ΝΑ ΨΗΦΙΣΤΕΙ ΤΟ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟ – ΕΚΤΡΩΜΑ ΠΟΥ ΚΑΤΑΣΤΡΕΦΕΙ ΤΙΣ ΖΩΕΣ ΜΑΣ ΚΑΙ ΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΣΧΟΛΕΙΟ
Τίτλος: Απ: ΟΛΜΕ: Δράσεις για την ακύρωση του πολυνομοσχεδίου στην πράξη
Αποστολή από: happiness στις Μαΐου 02, 2010, 12:19:11 pm
Θα συμφωνήσω με το Damien ότι πρώτα δίνει κανείς τη μάχη για να μην περάσει ένα νομοσχέδιο κι όχι τη μάχη για το πώς θα ακυρώσει ένα νόμο στην πράξη.
Δεν γίνεται παρά να συμφωνήσει κανείς με αυτό. Παρόλα αυτά, εάν η πρώτη μάχη δεν είναι επιτυχής, μην υποτιμούμε την σημασία της "κατάργησης στην πράξη".

Από εκεί και πέρα συνάδελφοι, πρέπει να συνειδητοποιήσουμε ότι αυτή την στιγμή, δεν είναι δυνατόν να νομίζουμε ότι μπορούμε να σώσουμε το κ***ράκι μας μόνο. Αυτό σημαίνει ότι μία απεργία διαρκείας που θα γίνει επίτηδες την περίοδο των πανελλαδικών με αιτήματα του εκπαιδευτικού κλάδου, θα φέρει στην "καλύτερη" κάποια "μπαλώματα" εκ μέρους του υπουργείου προκειμένου να σταματήσει η απεργία (σίγουρα όχι καμία συνολική ακύρωση της αντι-εκπαιδευτικής πολιτικής που είναι μέρος της συνολικότερης αντι-εργατικής πολιτικής που εκδηλώνεται σήμερα) και άλλη μία δικαιολογία για εδραίωση στο μυαλό της κοινωνίας ότι "οι συντεχνίες που μπορούν να πιέζουν καταφέρνουν να βγάζουν την ουρίτσα τους απ' έξω".
Σήμερα μόνο ΣΥΝΤΟΝΙΣΜΕΝΟΣ αγώνας με όλους τους εργαζομένους μπορεί να φέρει αποτελέσματα. Εάν η ΑΔΕΔΥ και η ΓΣΕΕ κυρήξουν απεργία διαρκείας , ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ πως οι εκπαιδευτικοί πρέπει να συμμετέχουν δυναμικά, άσχετα με το αν είναι περίοδος εξετάσεων ή όχι. Αυτο σημαίνει ότι στις συνελεύσεις των ΕΛΜΕ προτείνουμε και ψηφίζουμε "απεργία διαρκείας σε συντονισμό με άλλα σωματεία και εργαζομένους".
Τίτλος: Απ: ΟΛΜΕ: Δράσεις για την ακύρωση του πολυνομοσχεδίου στην πράξη
Αποστολή από: sirea στις Μαΐου 02, 2010, 02:52:12 pm
Θα συμφωνήσω με το Damien ότι πρώτα δίνει κανείς τη μάχη για να μην περάσει ένα νομοσχέδιο κι όχι τη μάχη για το πώς θα ακυρώσει ένα νόμο στην πράξη.
Δεν γίνεται παρά να συμφωνήσει κανείς με αυτό. Παρόλα αυτά, εάν η πρώτη μάχη δεν είναι επιτυχής, μην υποτιμούμε την σημασία της "κατάργησης στην πράξη".

Από εκεί και πέρα συνάδελφοι, πρέπει να συνειδητοποιήσουμε ότι αυτή την στιγμή, δεν είναι δυνατόν να νομίζουμε ότι μπορούμε να σώσουμε το κ***ράκι μας μόνο. Αυτό σημαίνει ότι μία απεργία διαρκείας που θα γίνει επίτηδες την περίοδο των πανελλαδικών με αιτήματα του εκπαιδευτικού κλάδου, θα φέρει στην "καλύτερη" κάποια "μπαλώματα" εκ μέρους του υπουργείου προκειμένου να σταματήσει η απεργία (σίγουρα όχι καμία συνολική ακύρωση της αντι-εκπαιδευτικής πολιτικής που είναι μέρος της συνολικότερης αντι-εργατικής πολιτικής που εκδηλώνεται σήμερα) και άλλη μία δικαιολογία για εδραίωση στο μυαλό της κοινωνίας ότι "οι συντεχνίες που μπορούν να πιέζουν καταφέρνουν να βγάζουν την ουρίτσα τους απ' έξω".
Σήμερα μόνο ΣΥΝΤΟΝΙΣΜΕΝΟΣ αγώνας με όλους τους εργαζομένους μπορεί να φέρει αποτελέσματα. Εάν η ΑΔΕΔΥ και η ΓΣΕΕ κυρήξουν απεργία διαρκείας , ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ πως οι εκπαιδευτικοί πρέπει να συμμετέχουν δυναμικά, άσχετα με το αν είναι περίοδος εξετάσεων ή όχι. Αυτο σημαίνει ότι στις συνελεύσεις των ΕΛΜΕ προτείνουμε και ψηφίζουμε "απεργία διαρκείας σε συντονισμό με άλλα σωματεία και εργαζομένους".

Πρέπει όμως να είναι ξεκάθαροι οι στόχοι των εκάστοτε κινητοποιήσεων.
Όταν κάνουμε κινητοποιήσεις μαζί με την ΑΔΕΔΥ ή άλλους συνδικαλιστικούς φορείς τα αιτήματα δεν μπορεί να είναι εκπαιδευτικά, αλλά γενικότερα εργασιακά και μισθολογικά ή ευρύτερα πολιτικά.
Όταν όμως κινητοποιείται ο κλαδος μας, είναι η ευκαιρία να θέτουμε τα δικά μας ξεχωριστά αιτήματα και η ευκαιρία να καταλάβει η κοινωνία τι ακριβώς ζητάμε.

Πεποίθησή  μου είναι ότι η τακτική της αυτονόητης συμμετοχής στις κινητοποιήσεις της ΑΔΕΔΥ περιθωριοποιεί τον κλάδο μας, που έχει πολλές ιδιαιτερότητες σε σχέση με τους υπόλοιπους Δ.Υ., και αναλώνει δυνάμεις σε απεργίες όπου η δική μας συμμετοχή περνάει απαρατήρητη.
Αν οι συνθήκες είναι τέτοιες που θα κατεβάσουν όλους τους εργαζόμενους στο δρόμο σαφώς η θέση μας είναι μαζί τους. Αλλά δε βλέπω για την ώρα τέτοιες συνθήκες.

Επομένως ας περιοριστούμε στα του οίκου μας:
Πώς θα ανατραπεί το πολυνομοσχέδιο, Πώς θα διεκδικήσουμε τα δίκαια του κλάδου μας.
Τίτλος: Απ: ΟΛΜΕ: Δράσεις για την ακύρωση του πολυνομοσχεδίου στην πράξη
Αποστολή από: palaipso στις Μαΐου 02, 2010, 03:41:11 pm
Ολοι στην ΑΠΕΡΓΙΑ 4, 5 Μάη!

ΟΛΟΙ στις γενικές συνελεύσεις για απεργιακή κλιμάκωση
5μερη απεργία 10-14 Μάη και αναστολή όλων των διοικητικών εργασιών (βαθμολογίες, σύλλογοι) για τις μέρες αυτές με νέες συνελεύσεις στις 14 Μάη με προοπτική συνέχειας

Τίτλος: Απ: ΟΛΜΕ: Δράσεις για την ακύρωση του πολυνομοσχεδίου στην πράξη
Αποστολή από: panos2 στις Μαΐου 02, 2010, 03:42:48 pm
ΠΟΘΕΝ ΕΣΧΕΣ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ!

Αυτό είναι το λαικό αίτημα που θα μπορούσε να ενώσει πολύ κόσμο τώρα!

Τίποτα άλλο!

Τα υπόλοιπα φαντάζουν "μικρά". Δυστυχώς δεν υπάρχει κανένας πολιτικός ή συνδικαλιστικός φορέας που μπορεί να συσπειρώσει τον κόσμο πίσω από αυτό το αίτημα...

Τώρα, ποια θα είναι τα χαρακτηριστικά του "μέντορα", αν το ελληνικό σχολείο είναι ικανό ή ανίκανο για αξιολόγηση και αυτοαξιολόγηση, αν θα διοριστούν πρώτα όσοι έχουν μεγάλη προυπηρεσία με ΑΣΕΠ ή χωρίς ΑΣΕΠ, αν θα διοριστώ εγώ το 2015 και όχι το 2020, αν υπάρχουν υπεράριθμοι εκπαιδευτικοί ή όχι, αν οι μόνιμοι είναι υποχρεωμένοι ή όχι να υπακούσουν τον νόμο περί υποχρεωτικής ανάθεσης υπερωριών.... Όλα αυτά είναι απλά τρίχες μπροστά στο λαικό αίτημα που πρωτίστως πρέπει να εκφραστεί και από τους εκπαιδευτικούς (μορφωμένοι γαρ)

ΠΟΘΕΝ ΕΣΧΕΣ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΤΩΡΑ! >:(

Να δούμε επιτέλους ποια είναι τα λαμόγια...
Τίτλος: Απ: ΟΛΜΕ: Δράσεις για την ακύρωση του πολυνομοσχεδίου στην πράξη
Αποστολή από: sirea στις Μαΐου 02, 2010, 04:16:23 pm
ΠΟΘΕΝ ΕΣΧΕΣ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ!

Αυτό είναι το λαικό αίτημα που θα μπορούσε να ενώσει πολύ κόσμο τώρα!

Τίποτα άλλο!

Τα υπόλοιπα φαντάζουν "μικρά". Δυστυχώς δεν υπάρχει κανένας πολιτικός ή συνδικαλιστικός φορέας που μπορεί να συσπειρώσει τον κόσμο πίσω από αυτό το αίτημα...

Τώρα, ποια θα είναι τα χαρακτηριστικά του "μέντορα", αν το ελληνικό σχολείο είναι ικανό ή ανίκανο για αξιολόγηση και αυτοαξιολόγηση, αν θα διοριστούν πρώτα όσοι έχουν μεγάλη προυπηρεσία με ΑΣΕΠ ή χωρίς ΑΣΕΠ, αν θα διοριστώ εγώ το 2015 και όχι το 2020, αν υπάρχουν υπεράριθμοι εκπαιδευτικοί ή όχι, αν οι μόνιμοι είναι υποχρεωμένοι ή όχι να υπακούσουν τον νόμο περί υποχρεωτικής ανάθεσης υπερωριών.... Όλα αυτά είναι απλά τρίχες μπροστά στο λαικό αίτημα που πρωτίστως πρέπει να εκφραστεί και από τους εκπαιδευτικούς (μορφωμένοι γαρ)

ΠΟΘΕΝ ΕΣΧΕΣ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΤΩΡΑ! >:(

Να δούμε επιτέλους ποια είναι τα λαμόγια...


Είναι πολύ αποπροσανατολιστικό και διασπαστικό να βάζει ο καθένας κι ένα διαφορετικό ζήτημα και να το βαφτίζει ως ΤΟ ΜΕΙΖΟΝ.
Κι εγώ να πω ΣΤΗ ΦΥΛΑΚΗ ΚΑΠΟΙΟΙ ΤΩΡΑ.
Κι ο άλλος να πει ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΕ ΤΩΡΑ.
Ε, δεν πρόκειται να συνεννοηθούμε ποτέ.
Δεν λέω ότι ζητάς κάτι παρά λογο ή ότι διαφωνώ μ' αυτό που ζητάς αλλά δεν γίνεται να κάνουμε μαζικό αγώνα έτσι.
Ούτε στοχευμένο αγώνα.

Πρέπει να συμμετέχουμε όλοι στην απεργία  του κλάδουμας την Τρίτη ώστε να δείξουμε στην πολιτική ηγεσία του υπουργείου ότι πρέπει πλέον να μας υπολογίζει. Και θα δείξουμε και στους συνδικαλιστές μας ότι ,αν θελήσουν να παλαίψουν πραγματικά για τον κλάδο κι όχι για κομματικές περγαμηνές εξαργυρώσιμες με οφίτσια, εμείς θα ακολουθήσουμε.

Όσον αφορά τις απεργίες από κοινού με την ΑΔΕΔΥ εξήγησα τις επιφυλάξεις μου και πιστεύω ότι δεν πρόκειται να ξεσηκώσουν την πλειοψηφία των συναδέλφων.

Και για να επιστρέψω στο θέμα μας λέω ότι η συμμετοχή στην απεργία του κλάδου θα είναι και ένα μήνυμα στην υπουργό ότι το νομοσχέδιο θα ακυρωθεί στην πράξη γιατί καμιά αλλαγή στην εκπαίδευση δεν περνάει αν δεν έχει πειστεί ο εκπαιδευτικός.-
Τίτλος: Απ: ΟΛΜΕ: Δράσεις για την ακύρωση του πολυνομοσχεδίου στην πράξη
Αποστολή από: mimelismoni στις Μαΐου 02, 2010, 04:46:50 pm
συναδελφοι ενα ειναι το σιγουρο.ο,τι ειναι να κανουμε μεχρι την πεμπτη.μετα...ας δρασουμε μεσω συνελευσεων ,απεργιων κι ας κλεισουμε τα αυτια μας στις εικασιες-πιθανολογιες.ελεος..στις 8.30 την τριτη θα ειμαστε στο υπεπθ.οσοι ειναι απο αθηνα ας ερθουν αν μπορουν η οποιος αλλος θελει.θα ξεκινησουμε απο θεσσαλονικη.αν εχετε να προτεινετε κατι αλλο...
Τίτλος: Απ: ΟΛΜΕ: Δράσεις για την ακύρωση του πολυνομοσχεδίου στην πράξη
Αποστολή από: panos2 στις Μαΐου 02, 2010, 05:06:53 pm
ΠΟΘΕΝ ΕΣΧΕΣ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ!

Αυτό είναι το λαικό αίτημα που θα μπορούσε να ενώσει πολύ κόσμο τώρα!

Τίποτα άλλο!

Τα υπόλοιπα φαντάζουν "μικρά". Δυστυχώς δεν υπάρχει κανένας πολιτικός ή συνδικαλιστικός φορέας που μπορεί να συσπειρώσει τον κόσμο πίσω από αυτό το αίτημα...

Τώρα, ποια θα είναι τα χαρακτηριστικά του "μέντορα", αν το ελληνικό σχολείο είναι ικανό ή ανίκανο για αξιολόγηση και αυτοαξιολόγηση, αν θα διοριστούν πρώτα όσοι έχουν μεγάλη προυπηρεσία με ΑΣΕΠ ή χωρίς ΑΣΕΠ, αν θα διοριστώ εγώ το 2015 και όχι το 2020, αν υπάρχουν υπεράριθμοι εκπαιδευτικοί ή όχι, αν οι μόνιμοι είναι υποχρεωμένοι ή όχι να υπακούσουν τον νόμο περί υποχρεωτικής ανάθεσης υπερωριών.... Όλα αυτά είναι απλά τρίχες μπροστά στο λαικό αίτημα που πρωτίστως πρέπει να εκφραστεί και από τους εκπαιδευτικούς (μορφωμένοι γαρ)

ΠΟΘΕΝ ΕΣΧΕΣ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΤΩΡΑ! >:(

Να δούμε επιτέλους ποια είναι τα λαμόγια...


Είναι πολύ αποπροσανατολιστικό και διασπαστικό να βάζει ο καθένας κι ένα διαφορετικό ζήτημα και να το βαφτίζει ως ΤΟ ΜΕΙΖΟΝ.
Κι εγώ να πω ΣΤΗ ΦΥΛΑΚΗ ΚΑΠΟΙΟΙ ΤΩΡΑ.
Κι ο άλλος να πει ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΕ ΤΩΡΑ.
Ε, δεν πρόκειται να συνεννοηθούμε ποτέ.
Δεν λέω ότι ζητάς κάτι παρά λογο ή ότι διαφωνώ μ' αυτό που ζητάς αλλά δεν γίνεται να κάνουμε μαζικό αγώνα έτσι.
Ούτε στοχευμένο αγώνα.

Πρέπει να συμμετέχουμε όλοι στην απεργία  του κλάδουμας την Τρίτη ώστε να δείξουμε στην πολιτική ηγεσία του υπουργείου ότι πρέπει πλέον να μας υπολογίζει. Και θα δείξουμε και στους συνδικαλιστές μας ότι ,αν θελήσουν να παλαίψουν πραγματικά για τον κλάδο κι όχι για κομματικές περγαμηνές εξαργυρώσιμες με οφίτσια, εμείς θα ακολουθήσουμε.

Όσον αφορά τις απεργίες από κοινού με την ΑΔΕΔΥ εξήγησα τις επιφυλάξεις μου και πιστεύω ότι δεν πρόκειται να ξεσηκώσουν την πλειοψηφία των συναδέλφων.

Και για να επιστρέψω στο θέμα μας λέω ότι η συμμετοχή στην απεργία του κλάδου θα είναι και ένα μήνυμα στην υπουργό ότι το νομοσχέδιο θα ακυρωθεί στην πράξη γιατί καμιά αλλαγή στην εκπαίδευση δεν περνάει αν δεν έχει πειστεί ο εκπαιδευτικός.-


Sorry, σε λάθος τόπικ έγραψα. Είμαι εκτός θέματος. Αυτά που έγραψα αφορούν περισσότερο την απεργία της Τετάρτης...
Εμένα πάντως το παραπάνω αίτημα με καίει.

Το πολυνομοσχέδιο έχει περισσότερα θετικά παρά αρνητικά στοιχεία...
Είμαι υπέρ της αξιολόγησης, υπέρ του μέντορα ως σύμβουλου και συναξιολογητή μαζί με τον διευθυντή και σχολικό σύμβουλο για να απομακρύνονται ακραίες περιπτώσεις από τα σχολεία. Θα ήθελα, πάντως, να διαβάσω και αντιπροτάσεις για πιο αντικειμενική αξιολόγηση...
Στο σύστημα πρόσληψης είμαι υπέρ της πρόσληψης όλων από έναν πίνακα. Θα ήθελα να λαμβάνεται υπόψη και το έτος κτήσης πτυχίου (υπερήλικας γαρ ;D) . Το σύστημα πρόσληψης που υπήρχε ήταν σαθρό με πολλά παράθυρα...
Το αν οι παλαιότεροι μόνιμοι, που έχουν ήδη μειωμένο ωράριο, θέλουν να πάρουν τις υπερωριακές ώρες δεν το γνωρίζω. Με την οικονομική στενότητα που υπάρχει πολλοί πιθανόν να το κάνουν.

Είμαστε πολλοί αυτοί που επενδύσαμε χρόνο και κόπο για την πρόσληψή μας στο δημόσιο σχολείο. Πολύ διάβασμα για τον ΑΣΕΠ, ωρομισθίες, ατελειώτες διαδρομές... Το να ζητάμε, όμως, τώρα τη στιγμή που έχει χρεοκοπήσει  η χώρα,  τον διορισμό που συμφέρει τον καθένα είναι άκαιρο και η εικόνα μας τραγική...
Φτάσαμε στην πηγή και αυτή στέρεψε...

Για ένα και μόνο πράγμα θα απεργούσα την Τρίτη. Να μην γίνουν τα τμήματα 30άρια! Αυτό είναι πράγματι μεγάλη οπισθοδρόμηση!
Τίτλος: Απ: ΟΛΜΕ: Δράσεις για την ακύρωση του πολυνομοσχεδίου στην πράξη
Αποστολή από: rozy4 στις Μαΐου 02, 2010, 05:31:08 pm
ΕΝΑΣ ΓΟΝΕΑΣ  ΜΕ ΑΓΩΝΙΑ….

Έτσι λοιπόν ορίστηκε το πρόβλημα: και εσείς οι δάσκαλοι –ες και οι καθηγητές-τριες των παιδιών μας είσαστε μέρος του προβλήματος.
Αφού χρόνια και χρόνια τρώτε την υποτίμηση των γονιών και των παιδιών μιας υποτιμημένης κοινωνίας, όπου το κάθε μέλος της μαθαίνει, από την μεγάλη της πατρίδας σχολή, δηλαδή τον κίτρινο  καθωσπρέπει τύπο και την καθώς αρμόζει κίτρινη τηλεόραση, να σκέφτεται σαν ιδιώτης.
Αφού χρόνια και χρόνια τρώτε την απαίτηση των γονιών και του υπουργείου-εργοδότη σας να κάνετε τα παιδιά μας τακτοποιημένες κονσέρβες στα ράφια μιας χαμοζωής, σκοτώνοντας  κάθε διάθεση σε αυτά και σε εσάς να ψάξετε την κρυφή όψη των πραγμάτων, την ομορφιά τους.
-Όταν επί χρόνια πολλά  απαξιωνόσαστε υλικά και ηθικά σε μια διδασκαλία που της στραγγαλίζουν την δημιουργικότητα-τη δικιά σας και των μαθητών σας για να είσαστε συνεπείς στις νόρμες του υπουργείου
-Όταν οι νεώτεροι από εσάς έχετε ταπεινωθεί για το αυτονόητο δικαίωμα μιας σταθερής δουλειάς
-Όταν χιλιάδες από σας ζείτε στην μέγγενη του εκβιασμού, την αγωνία των μωρών μορίων είτε σαν αναπληρωτές είτε σαν ωρομίσθιοι (7 ευρώ η ώρα!) ενώ έχετε ήδη ταπεινωθεί σε παρατρεχάμενους της κάθε εξουσίας, και φτάνετε  35 και 40  χρονών  για να  μπείτε στο δρόμο της επισφάλειας!
-Όταν με τους μισθούς που παίρνετε εφόσον αποκτήσετε  το «προνόμιο» της πλήρους απασχόλησης σας κλείνουν το μάτι να κάνετε ιδιαίτερα αρκεί να μην εκτεθείτε
-Όταν  σας ζητάνε, οι υποκριτές! να δίνετε τον καλύτερο εαυτό σας και σας τάζουν απολύσεις  στο  διηνεκές δηλαδή αναποδογυρίζουν και τις ελάχιστες διασφαλίσεις που δικαιούται κάθε άνθρωπος για να μην αισθάνεται με την ’’ ψυχή στο στόμα’’ 
-Όταν μέσα σε όλο αυτό το γενικό χαμό μιλάνε  για νοικοκύρεμα της  παιδείας αυτοί που την κατάντησαν πεδίο  βασικής εκπαίδευσης στην υποκρισία, θυμώνω με το αναποδογύρισμα των λέξεων.
Θυμώνω με την ωμότητα, τον κυνισμό και τη βία που βλέπω  στα πρόσωπα των PIGS της εξουσίας  που προκλητικά ζητάνε  να γίνει πιο βάναυση  η καθημερινότητα όλων των εργαζομένων που  φταίνε επειδή ‘’τολμούν να έχουν ανάγκες’’.
Παίρνω μέσα μου την αγωνία των νέων ανθρώπων, των παιδιών μου, για ένα αύριο που κτηνώδικα  ο κάθε  Αλέκος Παπαδόπουλος  και η κάθε Διαμαντοπούλου αλλά και οι πουλημένοι στις υπηρεσίες του κέρδους τηλεπαρουσιαστές εντείνουν υλοποιώντας  την κρατική πολιτική του’’ λιώστε τους, το κέρδος πάνω απ όλα’’  Θυμώνω για την αγωνία του αύριο που βλέπω στους δασκάλους των παιδιών μου, στη θέση του χαμόγελου που, όπως όλοι μας, δικαιούνται, Θυμώνω για τον εφιάλτη στη θέση των ονείρων. Θυμώνω με τον εκβιασμό της ανασφάλειας

Σαν γονιός  λοιπόν έρχομαι μαζί με άλλους γονείς να σας παρακαλέσουμε σε αυτές τις δύσκολες μέρες που ζούμε:
                     Να αντισταθείτε,
                     στην απαξίωση και την συκοφάντηση

                     που έρχεται να «δέσει» με το παραμύθι  «κινδυνεύει η πατρίς»

Γνωρίζουμε, όλοι μας λίγο πολύ, τις αδυναμίες των συνδικάτων, τους συμβιβασμούς των ηγεσιών σας, τη φυσιολογική δυσπιστία. Την δικαιολογημένη πίκρα σας…
Όμως οι αγώνες δεν γίνονται για τα μάτια κανενός ηγέτη ή ηγετίσκου
Γίνονται για να  επιβάλλουμε το δίκαιο, για να αλλάξουμε τα πράγματα, όσο κι αν αυτό φαντάζει  δύσκολο.

Για να μην γίνει  η απαξίωση της ζωής μας και του μέλλοντος μας  φυσικός  κανόνας
Γιατί πάνω από τα κέρδη των τοκογλύφων, των τραπεζών , και των αφεντικών

ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΟΙ ΔΙΚΕΣ ΜΑΣ ΑΝΑΓΚΕΣ ΓΙΑ  ΑΞΙΟΠΡΕΠΗ ΥΛΙΚΑ ΚΑΙ ΗΘΙΚΑ ΖΩΗ
ΧΩΡΙΣ ΑΓΩΝΙΑ ΚΑΙ ΑΝΑΣΦΑΛΕΙΑ


Και αυτό είναι το καλύτερο μάθημα που μπορείτε να δώσετε στα παιδιά μας αλλά και σε εμάς….   

                                                                                  Χίος  27/04/10
                                                                                  Δημήτρης Λαβατσής

http://alfavita.gr/ank_b/ank1_5_10_0732.php
Τίτλος: Απ: ΟΛΜΕ: Δράσεις για την ακύρωση του πολυνομοσχεδίου στην πράξη
Αποστολή από: happiness στις Μαΐου 02, 2010, 05:51:36 pm
Πρέπει όμως να είναι ξεκάθαροι οι στόχοι των εκάστοτε κινητοποιήσεων.
Όταν κάνουμε κινητοποιήσεις μαζί με την ΑΔΕΔΥ ή άλλους συνδικαλιστικούς φορείς τα αιτήματα δεν μπορεί να είναι εκπαιδευτικά, αλλά γενικότερα εργασιακά και μισθολογικά ή ευρύτερα πολιτικά.
Όταν όμως κινητοποιείται ο κλαδος μας, είναι η ευκαιρία να θέτουμε τα δικά μας ξεχωριστά αιτήματα και η ευκαιρία να καταλάβει η κοινωνία τι ακριβώς ζητάμε.

Πεποίθησή  μου είναι ότι η τακτική της αυτονόητης συμμετοχής στις κινητοποιήσεις της ΑΔΕΔΥ περιθωριοποιεί τον κλάδο μας, που έχει πολλές ιδιαιτερότητες σε σχέση με τους υπόλοιπους Δ.Υ., και αναλώνει δυνάμεις σε απεργίες όπου η δική μας συμμετοχή περνάει απαρατήρητη.
Συνάδελφε η "κοινωνία" δεν είναι οι μαθητές στην τάξη να τους κάνουμε καλό μάθημα για να "καταλάβουν" τι ζητάμε. Το πρόβλημά σου θα το καταλάβει ο άλλος όταν καταλάβεις και συ το δικό του. Υποστήριξη θα σου δώσει όταν του την δώσεις και συ. Κι αυτό γίνεται μόνο με κοινή γραμμή, και όχι με το να προσπαθεί ο κάθε κλάδος να "φανεί" περισσότερο από τους γύρω του και να βγάζουμε έξω τις "ιδιαιτερότητές " μας και να τις μετράμε ποιος τις έχει μεγαλύτερες για να πάρει "προτεραιότητα" στην ικανοποίησή τους. Όσο σε τσουρουφλάει εσένα το πρόβλημα του κλάδου σου, τόσο και περισσότερο τσουρουφλάει και τον άλλο. Αλλά τα θέματα που μας κάνουν όλους παρανάλομα του πυρός, είναι κοινά για όλους, και λέγονται "αντι-εργατικές πολιτικές".
Αν οι συνθήκες είναι τέτοιες που θα κατεβάσουν όλους τους εργαζόμενους στο δρόμο σαφώς η θέση μας είναι μαζί τους. Αλλά δε βλέπω για την ώρα τέτοιες συνθήκες.
:o :o :o χωρίς πλάκα;;;! δεν βλέπεις σήμερα συνθήκες που μπορούν να κατεβάσουν όλους τους εργαζομένους στους δρόμους;;; σήμερα που δεν έχει μείνει ούτε ΕΝΑΣ εργαζόμενος που να μην θίγεται;; πότε δηλαδή θα έβλεπες τέτοιες συνθήκες;
Επομένως ας περιοριστούμε στα του οίκου μας:
Πώς θα ανατραπεί το πολυνομοσχέδιο, Πώς θα διεκδικήσουμε τα δίκαια του κλάδου μας.
Την ανατροπή του πολυνομοσχεδίου ρε συνάδελφε δεν την διεκδικούμε για το "σπιτουλάκι" μας. έλεος! διεκδικούμε εκπαίδευση ενιαία, δωρεάν και υψηλής ποιότητας για τα παιδιά όλου του λαού. Πότε θα το καταλάβουμε ότι άμα προσπαθούμε να σώσουμε το τομάρι μας θα πάμε για φούντο όλοι;;
Τίτλος: Απ: ΟΛΜΕ: Δράσεις για την ακύρωση του πολυνομοσχεδίου στην πράξη
Αποστολή από: sirea στις Μαΐου 02, 2010, 07:47:36 pm
Πρέπει όμως να είναι ξεκάθαροι οι στόχοι των εκάστοτε κινητοποιήσεων.
Όταν κάνουμε κινητοποιήσεις μαζί με την ΑΔΕΔΥ ή άλλους συνδικαλιστικούς φορείς τα αιτήματα δεν μπορεί να είναι εκπαιδευτικά, αλλά γενικότερα εργασιακά και μισθολογικά ή ευρύτερα πολιτικά.
Όταν όμως κινητοποιείται ο κλαδος μας, είναι η ευκαιρία να θέτουμε τα δικά μας ξεχωριστά αιτήματα και η ευκαιρία να καταλάβει η κοινωνία τι ακριβώς ζητάμε.

Πεποίθησή  μου είναι ότι η τακτική της αυτονόητης συμμετοχής στις κινητοποιήσεις της ΑΔΕΔΥ περιθωριοποιεί τον κλάδο μας, που έχει πολλές ιδιαιτερότητες σε σχέση με τους υπόλοιπους Δ.Υ., και αναλώνει δυνάμεις σε απεργίες όπου η δική μας συμμετοχή περνάει απαρατήρητη.
Συνάδελφε η "κοινωνία" δεν είναι οι μαθητές στην τάξη να τους κάνουμε καλό μάθημα για να "καταλάβουν" τι ζητάμε. Το πρόβλημά σου θα το καταλάβει ο άλλος όταν καταλάβεις και συ το δικό του. Υποστήριξη θα σου δώσει όταν του την δώσεις και συ. Κι αυτό γίνεται μόνο με κοινή γραμμή, και όχι με το να προσπαθεί ο κάθε κλάδος να "φανεί" περισσότερο από τους γύρω του και να βγάζουμε έξω τις "ιδιαιτερότητές " μας και να τις μετράμε ποιος τις έχει μεγαλύτερες για να πάρει "προτεραιότητα" στην ικανοποίησή τους. Όσο σε τσουρουφλάει εσένα το πρόβλημα του κλάδου σου, τόσο και περισσότερο τσουρουφλάει και τον άλλο. Αλλά τα θέματα που μας κάνουν όλους παρανάλομα του πυρός, είναι κοινά για όλους, και λέγονται "αντι-εργατικές πολιτικές".
Αν οι συνθήκες είναι τέτοιες που θα κατεβάσουν όλους τους εργαζόμενους στο δρόμο σαφώς η θέση μας είναι μαζί τους. Αλλά δε βλέπω για την ώρα τέτοιες συνθήκες.
:o :o :o χωρίς πλάκα;;;! δεν βλέπεις σήμερα συνθήκες που μπορούν να κατεβάσουν όλους τους εργαζομένους στους δρόμους;;; σήμερα που δεν έχει μείνει ούτε ΕΝΑΣ εργαζόμενος που να μην θίγεται;; πότε δηλαδή θα έβλεπες τέτοιες συνθήκες;
Επομένως ας περιοριστούμε στα του οίκου μας:
Πώς θα ανατραπεί το πολυνομοσχέδιο, Πώς θα διεκδικήσουμε τα δίκαια του κλάδου μας.
Την ανατροπή του πολυνομοσχεδίου ρε συνάδελφε δεν την διεκδικούμε για το "σπιτουλάκι" μας. έλεος! διεκδικούμε εκπαίδευση ενιαία, δωρεάν και υψηλής ποιότητας για τα παιδιά όλου του λαού. Πότε θα το καταλάβουμε ότι άμα προσπαθούμε να σώσουμε το τομάρι μας θα πάμε για φούντο όλοι;;

Hapiness, αν δεν κάνω λάθος, η συζήτηση σ' αυτό το θέμα είναι για τα εκπαιδευτικά και το πολυνομοσχέδιο και την ακύρωσή του στην πράξη.
Τι σχέση έχει μ'αυτά η απεργία της ΑΔΕΔΥ; Πως θα ακουστούν οι ενστάσεις μας και οι αντιρρήσεις μας για το πολυνομοσχέδιο αν απεργούμε μαζί με την ΑΔΕΔΥ; Είνα αίτημα της ΑΔΕΔΥ  η απόσυρση του νομοσχεδίου; και το Ν/Σ ψηφίζεται αυτή τη βδομάδα. Εγώ λοιπόν ξανακάνω το ερώτημα: Γιατί απεργούμε; Για όλα;
Κι όποιος κατάλαβε , κατάλαβε;

Στη δεύτερη παρατήρησή σου έχεις δίκιο hapiness. Πολύ κακή διατύπωση. Οι συνθήκες ως γεγονότα αντικειμενικά και κραυγαλέα υπάρχουν ώστε να κατέβουν όλοι στους δρόμους. Για την ώρα όμως η πλειοψηφία είναι παραιτημένη, φοβισμένη, θεωρεί τα πάντα προαποφασισμένα και τελεσίδικα. Άρα για την ώρα δεν τους βλέπω όλους στο δρόμο.
Αν όμως κατεβαίναμε όλοι στους δρόμους θα αγωνιζόμαστε για γενικότερα ζητήματα που μπορεί να αφορούν όλους μας ως εργαζομένους. Αλλά αυτό δε σημαίνει ότι δεν θα είχε και ο κάθε κλάδος το δικό του πλαίσιο διεκδίκησης ανάλογα με τις συνθήκες δουλειάς του καθενός.
Διαφορετικά, γιατί να έχουμε χωριστές συνδικαλιστικές οργανώσεις;

Και βέβαια δεν διεκδικούμε την ανατροπή του πολυνομοσχεδίου για το "σπιτουλάκι μας".
Αλλά ας μην έχουμε αυταπάτες ότι έχουμε και συμπαραστάτες άλλες κοινωνικές ομάδες ή ομάδες εργαζομένων. Ούτε τους γονείς των μαθητών μας δεν έχουμε μαζί μας. Όχι για το τομάρι μας, αλλά για την αξιοπρέπειά μας και την εκπαίδευση πρέπει να αγωνιστούμε και με τρόπο που να είναι διακριτός.
Τίτλος: Απ: ΟΛΜΕ: Δράσεις για την ακύρωση του πολυνομοσχεδίου στην πράξη
Αποστολή από: nikolopol στις Μαΐου 02, 2010, 09:55:02 pm
Πρέπει όμως να είναι ξεκάθαροι οι στόχοι των εκάστοτε κινητοποιήσεων.
Όταν κάνουμε κινητοποιήσεις μαζί με την ΑΔΕΔΥ ή άλλους συνδικαλιστικούς φορείς τα αιτήματα δεν μπορεί να είναι εκπαιδευτικά, αλλά γενικότερα εργασιακά και μισθολογικά ή ευρύτερα πολιτικά.
Όταν όμως κινητοποιείται ο κλαδος μας, είναι η ευκαιρία να θέτουμε τα δικά μας ξεχωριστά αιτήματα και η ευκαιρία να καταλάβει η κοινωνία τι ακριβώς ζητάμε.

Πεποίθησή  μου είναι ότι η τακτική της αυτονόητης συμμετοχής στις κινητοποιήσεις της ΑΔΕΔΥ περιθωριοποιεί τον κλάδο μας, που έχει πολλές ιδιαιτερότητες σε σχέση με τους υπόλοιπους Δ.Υ., και αναλώνει δυνάμεις σε απεργίες όπου η δική μας συμμετοχή περνάει απαρατήρητη.
Συνάδελφε η "κοινωνία" δεν είναι οι μαθητές στην τάξη να τους κάνουμε καλό μάθημα για να "καταλάβουν" τι ζητάμε. Το πρόβλημά σου θα το καταλάβει ο άλλος όταν καταλάβεις και συ το δικό του. Υποστήριξη θα σου δώσει όταν του την δώσεις και συ. Κι αυτό γίνεται μόνο με κοινή γραμμή, και όχι με το να προσπαθεί ο κάθε κλάδος να "φανεί" περισσότερο από τους γύρω του και να βγάζουμε έξω τις "ιδιαιτερότητές " μας και να τις μετράμε ποιος τις έχει μεγαλύτερες για να πάρει "προτεραιότητα" στην ικανοποίησή τους. Όσο σε τσουρουφλάει εσένα το πρόβλημα του κλάδου σου, τόσο και περισσότερο τσουρουφλάει και τον άλλο. Αλλά τα θέματα που μας κάνουν όλους παρανάλομα του πυρός, είναι κοινά για όλους, και λέγονται "αντι-εργατικές πολιτικές".
Αν οι συνθήκες είναι τέτοιες που θα κατεβάσουν όλους τους εργαζόμενους στο δρόμο σαφώς η θέση μας είναι μαζί τους. Αλλά δε βλέπω για την ώρα τέτοιες συνθήκες.
:o :o :o χωρίς πλάκα;;;! δεν βλέπεις σήμερα συνθήκες που μπορούν να κατεβάσουν όλους τους εργαζομένους στους δρόμους;;; σήμερα που δεν έχει μείνει ούτε ΕΝΑΣ εργαζόμενος που να μην θίγεται;; πότε δηλαδή θα έβλεπες τέτοιες συνθήκες;
Επομένως ας περιοριστούμε στα του οίκου μας:
Πώς θα ανατραπεί το πολυνομοσχέδιο, Πώς θα διεκδικήσουμε τα δίκαια του κλάδου μας.
Την ανατροπή του πολυνομοσχεδίου ρε συνάδελφε δεν την διεκδικούμε για το "σπιτουλάκι" μας. έλεος! διεκδικούμε εκπαίδευση ενιαία, δωρεάν και υψηλής ποιότητας για τα παιδιά όλου του λαού. Πότε θα το καταλάβουμε ότι άμα προσπαθούμε να σώσουμε το τομάρι μας θα πάμε για φούντο όλοι;;

Hapiness, αν δεν κάνω λάθος, η συζήτηση σ' αυτό το θέμα είναι για τα εκπαιδευτικά και το πολυνομοσχέδιο και την ακύρωσή του στην πράξη.
Τι σχέση έχει μ'αυτά η απεργία της ΑΔΕΔΥ; Πως θα ακουστούν οι ενστάσεις μας και οι αντιρρήσεις μας για το πολυνομοσχέδιο αν απεργούμε μαζί με την ΑΔΕΔΥ; Είνα αίτημα της ΑΔΕΔΥ  η απόσυρση του νομοσχεδίου; και το Ν/Σ ψηφίζεται αυτή τη βδομάδα. Εγώ λοιπόν ξανακάνω το ερώτημα: Γιατί απεργούμε; Για όλα;
Κι όποιος κατάλαβε , κατάλαβε;

Στη δεύτερη παρατήρησή σου έχεις δίκιο hapiness. Πολύ κακή διατύπωση. Οι συνθήκες ως γεγονότα αντικειμενικά και κραυγαλέα υπάρχουν ώστε να κατέβουν όλοι στους δρόμους. Για την ώρα όμως η πλειοψηφία είναι παραιτημένη, φοβισμένη, θεωρεί τα πάντα προαποφασισμένα και τελεσίδικα. Άρα για την ώρα δεν τους βλέπω όλους στο δρόμο.
Αν όμως κατεβαίναμε όλοι στους δρόμους θα αγωνιζόμαστε για γενικότερα ζητήματα που μπορεί να αφορούν όλους μας ως εργαζομένους. Αλλά αυτό δε σημαίνει ότι δεν θα είχε και ο κάθε κλάδος το δικό του πλαίσιο διεκδίκησης ανάλογα με τις συνθήκες δουλειάς του καθενός.
Διαφορετικά, γιατί να έχουμε χωριστές συνδικαλιστικές οργανώσεις;

Και βέβαια δεν διεκδικούμε την ανατροπή του πολυνομοσχεδίου για το "σπιτουλάκι μας".
Αλλά ας μην έχουμε αυταπάτες ότι έχουμε και συμπαραστάτες άλλες κοινωνικές ομάδες ή ομάδες εργαζομένων. Ούτε τους γονείς των μαθητών μας δεν έχουμε μαζί μας. Όχι για το τομάρι μας, αλλά για την αξιοπρέπειά μας και την εκπαίδευση πρέπει να αγωνιστούμε και με τρόπο που να είναι διακριτός.


Την αντιθεση μας θα επρεπε να την εκδηλωσουμε μεσα απο απεργιες ξεχωριστα απο αλλους κλαδους......ΘΑ συμμετασχω ενεργα στην απεργια στις 4/5 αλλα θελω να δω κα ιαλλες απεργιες μονο απο την ΟΛΜΕ
Τίτλος: Απ: ΟΛΜΕ: Δράσεις για την ακύρωση του πολυνομοσχεδίου στην πράξη
Αποστολή από: sirea στις Μαΐου 03, 2010, 05:18:14 pm
Ο.Λ.Μ.Ε.


Ξεσηκωθείτε!!

Έξω ο μηχανισμός Ε.Ε. – ΔΝΤ από την Ελλάδα

Όλοι στην απεργία 4 και 5 Μάη - Όλοι στους δρόμους

Το ΔΣ της ΟΛΜΕ καλεί όλους και όλες τους/τις εκπαιδευτικούς να αντιδράσουν δυναμικά στα κυβερνητικά μέτρα πρωτοφανούς σκληρότητας και αγριότητας που  λεηλατούν το εισόδημα, διαλύουν τα εργασιακά και ασφαλιστικά δικαιώματα σε όλο το Δημόσιο και Ιδιωτικό Τομέα. Η κυβέρνηση μέσα σε λίγες μέρες θα νομοθετήσει την κατάργηση μισθολογικών, ασφαλιστικών και εργασιακών κατακτήσεων και δικαιωμάτων μισού και πλέον αιώνα.
Στις κυβερνητικές εξαγγελίες μεταξύ άλλων περιέχονται:
ΜΙΣΘΟΙ:
•   Η νέα σοβαρή μείωση μισθών (συνολικά μέχρι 12%) με παραπέρα μείωση των επιδομάτων κατά 8%  και την κατάργηση των δώρων και του επιδόματος άδειας και την αντικατάστασή τους με επίδομα 1000
Τίτλος: Απ: ΟΛΜΕ: Δράσεις για την ακύρωση του πολυνομοσχεδίου στην πράξη
Αποστολή από: sirea στις Μαΐου 07, 2010, 12:07:44 am
Μπορεί τα συλλαλητήρια να ήταν ογκωδέστατα, ωστόσο η συμμετοχή του κλάδου μας στην απεργία απογοητευτική.

Αν κρίνω δε, από την υποδοχή που είχαν σήμερα οι συνδικαλιστές που ήρθαν να μιλήσουν για νέες και δυναμικές κινητοποιήσεις και για άρνηση συμμετοχής μας στη διαδικασία της αυτοαξιολόγησης μάλλον δύσκολο να μιλήσουμε για νέα απεργία με πιθανότητες επιτυχίας.

Αλλά και η ακύρωση του νομοσχεδίου στην πράξη έχει περισσότερες πιθανότητες να συμβεί χάρη στην ελληνική παραπομπή στις ... καλένδες παρά να προκύψει ως συνέπεια μιας ηχηρής πράξης άρνησης του κλάδου.

Έπειτα και οι συνδικαλιστές μας δεν έχουν καμμιά διαθεση να συνέλθουν.
Ήρθαν στο σχολείο δήθεν διαπαραταξιακά και τσακώθηκαν ενώπιόν μας....
Τίτλος: Απ: ΟΛΜΕ: Δράσεις για την ακύρωση του πολυνομοσχεδίου στην πράξη
Αποστολή από: kbazar στις Μαΐου 07, 2010, 05:43:03 pm
http://olme-attik.att.sch.gr/files/annolme/prosthikieisigisi30042010.pdf   :P :-X
Τίτλος: Απ: ΟΛΜΕ: Δράσεις για την ακύρωση του πολυνομοσχεδίου στην πράξη
Αποστολή από: para5 στις Μαΐου 07, 2010, 08:03:35 pm
http://olme-attik.att.sch.gr/files/annolme/prosthikieisigisi30042010.pdf   :P :-X

Μακάρι να κινητοποιηθεί λίγο η ΟΛΜΕ μπας και δούμε φως.