Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Διάφορα θέματα για την εκπαίδευση => Διάφορα Εκπαιδευτικά θέματα => Μήνυμα ξεκίνησε από: mardz στις Ιουνίου 22, 2010, 03:26:19 pm
-
ειναι δυατον να ισχυουν αυτα που γραφει η εφημεριδα;
απιστευτο μου φαινεται ,
εδω τελειωνεις πανεπιστημιο και για να κριθει καταλληλος να διδαξεις στο γυμνασιο πρεπει να δωσεις ασεπ κλπ ενω μπορουν να υπαρξουν ανθρωποι χωρις βασικο τιτλο να ειναι καθηγητες στο πανεπιστημιο και να κατεχουν και θεση στο υπουργειο παιδειας;
αλλη μια προσπαθεια λασπης θα πεσει στο κενο οταν η δικαιοσυνη ριξει απλετο φως στην υποθεση
ΜΕ ΠΑΡΕΜ
-
δεν μου κάνει καμία εντύπωση
όλα θα τα ακούσουμε!
που είστε ακόμη!
-
Το είπα παλιότερα και θα το ξαναπώ.
Τόσα χρόνια που η Δραγώνα είναι καθηγήτρια στο πανεπιστήμιο Αθηνών δεν αναρωτήθηκε κανένας για το πτυχίο της; Δεν υπήρξε κάποια ένσταση από κάποιον που ήταν συνυποψήφιος της για εξέλιξη;
Δεν μπορεί!
Ειδικά το Ελληνικό πανεπιστήμιο δεν υπάρχει και το πιο "φιλικό" και "αγάπης" και "συνεδελφικό" κλίμα!
Και δεν νομίζω ότι η Δραγώνα ήταν πάντα τόσο πολύ μέσα στα πράγματα ώστε τόσα χρόνια να περνάει έτσι αυτό....
Μήπως κάτι άλλο συμβαίνει; Μήπως υπάρχει κάτι που δεν γνωρίζουμε;
Δεν αμφιβάλω ότι κάτι παίζει, απλά μήπως παίζει κάτι άλλο; Μήπως υπα΄ρχει κάπου, ας πούμε, κάποια διάταξη (λέω εγώ τώρα) όπως στο εξωτερικό που για να γίνει κάποιος πανεπιστημιακός δεν χρειάζεται βασικό πτυχίο, αλλά μόνο διδακτορικό και ερευνητική εργασία;
Υποθέσεις κάνω....
-
Το είπα παλιότερα και θα το ξαναπώ.
Τόσα χρόνια που η Δραγώνα είναι καθηγήτρια στο πανεπιστήμιο Αθηνών δεν αναρωτήθηκε κανένας για το πτυχίο της; Δεν υπήρξε κάποια ένσταση από κάποιον που ήταν συνυποψήφιος της για εξέλιξη;
Δεν μπορεί!
Ειδικά το Ελληνικό πανεπιστήμιο δεν υπάρχει και το πιο "φιλικό" και "αγάπης" και "συνεδελφικό" κλίμα!
Και δεν νομίζω ότι η Δραγώνα ήταν πάντα τόσο πολύ μέσα στα πράγματα ώστε τόσα χρόνια να περνάει έτσι αυτό....
Μήπως κάτι άλλο συμβαίνει; Μήπως υπάρχει κάτι που δεν γνωρίζουμε;
Δεν αμφιβάλω ότι κάτι παίζει, απλά μήπως παίζει κάτι άλλο; Μήπως υπα΄ρχει κάπου, ας πούμε, κάποια διάταξη (λέω εγώ τώρα) όπως στο εξωτερικό που για να γίνει κάποιος πανεπιστημιακός δεν χρειάζεται βασικό πτυχίο, αλλά μόνο διδακτορικό και ερευνητική εργασία;
Υποθέσεις κάνω....
σιγουρα ,
σιγουρα καπου εχει γερο πατημα και εγω αυτο λεω ,
και με την εισαγγελικη ερευνα θα σταματησουν οι οποιεσδηποτε μομφες για αυτην και τις θεσεις της
-
Η αλήθεια είναι ότι το γεγονός πως η Δραγώνα δεν έχει πτυχίο το ξέραμε εδώ και πολύ καιρο κι αυτό μου κάνει εντύπωση, μετά από τόσο καιρό το έμαθαν κι αυτοί ? Αλλά βέβαια η κυρία έχει ΔΟΝΤΙ. Για να δούμε τι θα δουμε στο μέλλον
-
Πτυχίο υπάρχει ή όχι τελικά? Αν ναι καλώς, αν όχι κακώς (για εμένα). Είναι πολύ απλή ερώτηση και επιδέχεται μονολεκτική απάντηση.
Πχ. Αν κάποιος υποθετικά μπει χωρίς ΑΣΕΠ κάπου μπορεί να επικαλεστεί ότι πχ στην Ιταλία,
-
Πτυχίο υπάρχει ή όχι τελικά? Αν ναι καλώς, αν όχι κακώς (για εμένα). Είναι πολύ απλή ερώτηση και επιδέχεται μονολεκτική απάντηση.
Πχ. Αν κάποιος υποθετικά μπει χωρίς ΑΣΕΠ κάπου μπορεί να επικαλεστεί ότι πχ στην Ιταλία,
-
Φαντάζομαι αν υπάρχει εντολή από εισαγγελέα είναι υποχρεωμένο το ΔΙΚΑΤΣΑ να απαντήσει , και βέβαια κατά τη γνώμη μου τα πτυχία και το έργο του καθενός πρέπει να είναι φανερά σε όλους, αλοίμονο να κρύβουμε τα πτυχία μας και όποιος έχει μπει και έχει φάει θέση άλλου με περισσότερα προσόντα να τιμωρείται παραδειγματικά.
-
Συμφωνώ με podiki. Προφανώς το ΔΙΚΑΤΣΑ απάντησε στην εισαγγελική έρευνα. Και δεν καταλαβαίνω γιατί να υπάρχει μυστικότητα στα ακαδημαϊκά προσόντα του καθενός. Δηλαδή, εσύ, αν διεκδικούσες μια θέση για την οποία πίστευες πως είχες τα προσόντα, και στην έπαιρνε κάποιος άλλος, δε θα ήθελες να μάθεις τι παραπάνω είχε από σένα; Υποτίθεται ότι θέλουμε διαφάνεια και αξιοκρατία!
-
Άλλο το να έχει κάποιος έννομο συμφέρον (π.χ. να διεκδικέι την ίδια θέση με μένα και να νομίζει ότι αδικέιται) και άλλο να μπορεί να πηγαίνει ο καθένας (ο κάθε άσχετος τολμώ να πω) και να ζητά τα πτυχία του κεθανός!
Άλλωστε, όταν γίνεται διαφανώς η διαδικασία, τα πτυχία ομοναστικά είναι διαθέσιμα στους ενδιαφερόμενους....
Τουλάχιστον, όταν εγώ έκανα κάπιιες αιτήσεις για να δουλέψω πριν διοριστώ, είχε βγει μια λίστα με τα ονόματα των ενδιαφερομένων και από δίπλα έλεγε τι ακαδημαϊκά προσόντα είχε ο καθένας (π.χ. emmaki, πτυχίο ΠΤΝ, μεταπτυχιακό στη ενότητα Α, μεταπτυχιακό στην ενότητα
-
Ki εγω θελω να δω τα πτυχια της ....εμας μας χιλιοτσεκαρουν να δουν αν ειμαστε ικανοι...κι αφου περναμε ΑΣΕΠ παλι μας πεταμε απ εξω....αυτη πως ξεφυτρωσε?παντως καπνος δεν υπαρχει χωρις φωτια και δεν την κοβω καθαρη την Κυρια!!!!!!!!
-
Ki εγω θελω να δω τα πτυχια της ....εμας μας χιλιοτσεκαρουν να δουν αν ειμαστε ικανοι...κι αφου περναμε ΑΣΕΠ παλι μας πεταμε απ εξω....αυτη πως ξεφυτρωσε?παντως καπνος δεν υπαρχει χωρις φωτια και δεν την κοβω καθαρη την Κυρια!!!!!!!!
Καταρχήν για να έχει κάνει διδακτορικό.....κάτι ξέρει.
Για να έχει συμμετοχή σε τόσα ερευνητικά πάλι κάτι ξέρει.
Για να εχει δημοσιεύσεις σε μεγάλα πριοδικά και παρουσιάσεις σε μεγάλα συνέδρια....κάτι ξέρει (πίστεψε με δεν είναι καθόλου εύκολο να δημοσιεύσεις στα καλά περιοδικά και να πάτρεις με΄ρος σε καλά συνέδρια και αυτή το έχει κάνει).
Επίσης, δεν έχω δει κανέναν να πει άσχημα λόγια για τη δουλειά της στο πανεπιστήμιο (εκτός από ιδειολογικές κριτικές ενεντίον της διαπολιτισμικής εκπαίδευσης), άρα από τους φοιτητές της έχει κριθεί εδώ και πολλά χρόνια και έχει αποδειχτεί τουλάχιστον επαρκής ως καθηγήτρια....
Τώρα, όσον αφορά το πρώτο πτυχίο.....
Επειδή πάντα ποιστεύω ότι η αλήθεια είνα κάπου στη μέση, και εδώ κρατάω πολλές επιφυλάξεις. Κυρίως γιατί, όπως είπα και πιο πάνω, ο χώρος των πανεπιστημιακών δεν είναι και ο ιδανικός εργασιακός χώρος. Τα πισόπλατα χτυπήματα είναι πολλά, οι κλίκες είναι απίστευτες και αλλάζουν κάθε τόσο. Μου κάνει, λοιπόν, εντύπωση πώς αν δεν ήταν καθαρή η όλη κατάσταση, δεν βρέθηκε ένας (όχι παραπάνω, αλλά μόνο ένας) να ανακινήσει το όλο θέμα! Επίοσης, μου κάνει εντύπωση που το όλο θέμα ανακινήθηκε μόλις πήρε μια θέση στο υπουργείο. ΄Μήοως υπάρχει κάτι άλλο που δεν γνωρίζουμε; Μήπως τα πράγματα δεν είναι ακριβώς έτσι;
Ας πούμε για τους Χριστινάκηδες στην θεολογική (ή στο κοινωνικής θεολογίας) και τον τρόπο που παίρναν τις θέσεις και τα πτυχία τους έχει γίνει χαμός εδώ και πάρα πολύ καιρό.
-
emmaki, στην ουσία συμφωνούμε, γιατί κανένας πολίτης, έχων σώας τα φρένας, δε θα πήγαινε στα καλά καθούμενα να ψάχνει τα πτυχία των άλλων, χωρίς λογο. Όμως ειδικά για τα δημόσια πρόσωπα όπως η Δραγώνα, πιστεύω πως όλοι οι Έλληνες πολίτες έχουμε έννομο συμφέρον να γνωρίζουμε αν έχουν πραγματι τα προσόντα, για να κατέχουν το αξίωμά τους.
-
emmaki, στην ουσία συμφωνούμε, γιατί κανένας πολίτης, έχων σώας τα φρένας, δε θα πήγαινε στα καλά καθούμενα να ψάχνει τα πτυχία των άλλων, χωρίς λογο. Όμως ειδικά για τα δημόσια πρόσωπα όπως η Δραγώνα, πιστεύω πως όλοι οι Έλληνες πολίτες έχουμε έννομο συμφέρον να γνωρίζουμε αν έχουν πραγματι τα προσόντα, για να κατέχουν το αξίωμά τους.
Για το αξίωμα της "Γραμματέας στι υπουργείο" δεν χρειάζεται κάποια ειδικά προσόντα.
Τώρα, για τη θέση στο πανεπιστήμιο, για την οποία γίνεται και όλη η φασαρία, νομίζω ήμουν ξεκάθαρη. Δεν θεωρώ ότι μπορεί όποιος θέλει να πάει στο ΔΟΑΤΑΠ. Και νομίζω ότι και πρακτικά είναι αδύνατον! Φαντάζεσαι πόσος κόμσος θα πήγαινε; Τουλάχιστον εγώ, έχοντας τελευταία μπει στο ρουθουνι πολλών ;D ;D, νομίζω ότι θα υπήχαν πολές αιτήσεις για τα πτυχία μου (Ω ναι! Πολλοί, επειδή δεν συμφωνούν μαζί μου, και επειδή θα ήθελαν να έχουν τη θέση μου ασχέτως που ποτέ κανέις δεν είχε κάνει αίτηση, αμφισβητούν το ότι έχω 2 μεταπτυχιακα, το ότι έχω πτυχία σε αρκετές γλώσσες κλπ) ...
Μπορεί, λοιπόν, ο κ΄θε πολίτης να αιτηθέι στο ΔΟΑΤΑΠ για το πτυχίο άλλου πολίτη; Γιατί και η Δραγώνα είναι πολίτης.....
Άλλο να περέμβει ο εισαγγελέας και να ζητήσει να δει τη νομιμότητα της διαδικασίας...
-
Προς emmaki:
Θα ξεφύγω από το θέμα της Δραγώνα και συγνώμη κιόλας, αλλά δεν έχω καταλάβει τι σε πειράζει να έχουν πρόσβαση στα πτυχία σου αυτοί που σε αμφισφητουν. Τι φοβάσαι; μήπως στα ματιάσουν; Ίσα-ίσα που θα τους κλείσεις το στόμα μια και καλή! Εδώ τα κορνιζάρουμε κι εσύ ανησυχείς μήπως τα δει κανένας;
-
emmaki, στην ουσία συμφωνούμε, γιατί κανένας πολίτης, έχων σώας τα φρένας, δε θα πήγαινε στα καλά καθούμενα να ψάχνει τα πτυχία των άλλων, χωρίς λογο. Όμως ειδικά για τα δημόσια πρόσωπα όπως η Δραγώνα, πιστεύω πως όλοι οι Έλληνες πολίτες έχουμε έννομο συμφέρον να γνωρίζουμε αν έχουν πραγματι τα προσόντα, για να κατέχουν το αξίωμά τους.
Για το αξίωμα της "Γραμματέας στι υπουργείο" δεν χρειάζεται κάποια ειδικά προσόντα.
Τώρα, για τη θέση στο πανεπιστήμιο, για την οποία γίνεται και όλη η φασαρία, νομίζω ήμουν ξεκάθαρη. Δεν θεωρώ ότι μπορεί όποιος θέλει να πάει στο ΔΟΑΤΑΠ. Και νομίζω ότι και πρακτικά είναι αδύνατον! Φαντάζεσαι πόσος κόμσος θα πήγαινε; Τουλάχιστον εγώ, έχοντας τελευταία μπει στο ρουθουνι πολλών ;D ;D, νομίζω ότι θα υπήχαν πολές αιτήσεις για τα πτυχία μου (Ω ναι! Πολλοί, επειδή δεν συμφωνούν μαζί μου, και επειδή θα ήθελαν να έχουν τη θέση μου ασχέτως που ποτέ κανέις δεν είχε κάνει αίτηση, αμφισβητούν το ότι έχω 2 μεταπτυχιακα, το ότι έχω πτυχία σε αρκετές γλώσσες κλπ) ...
Μπορεί, λοιπόν, ο κ΄θε πολίτης να αιτηθέι στο ΔΟΑΤΑΠ για το πτυχίο άλλου πολίτη; Γιατί και η Δραγώνα είναι πολίτης.....
Άλλο να περέμβει ο εισαγγελέας και να ζητήσει να δει τη νομιμότητα της διαδικασίας...
μια φορα στις 7 θανασιμες πεθερες (τι να κανω;βλεπω και τετοιες σειρες , τετοιο ειναι το επιπεδο μου ) η νυφη ειχε πλαστο πτυχιο αλλα η πεθερα το ανακαλυψε ας τους ειχε ξεγελασει ολους ,
εγω εμακι θα σεβαστω την επιθυμια σου μιας και δεν θα ηθελα να δημιουργησω οικογεννειακα προβληματα αν απο την μια υπαρχει ο ερωτας και απο την αλλη η στριγγλα η πεθερα ,
παντως ετσι για χαρην της ιστοριας θα πω οτι :
τα πτυχια δεν ειναι τραπεζικοι λογαριασμοι και ουτε περιεχουν προσωπικα δεδομενα οταν μεσω αυτων διεκδικεις δημοσιες θεσεις μεσω δημοσιων διαγωνισμων ,
κρατα μυστικα τα πτυχια σου και τις ικανοτητες σου , δεν θα ψαξει κανενας κατω απο το στρωμα σου , αλλα οταν συμμετεχεις σε διαγωνισμο ολοι θα πρεπει να ειναι σε θεση να διασταυρωσουν την αυθεντικοτητα τους
σε πολλα πολιτισμενα κρατη δημοσιες ειναι και οι φορολογικες δηλωσεις ακομα ,
ποσο μαλλον σε κρατη σαν αυτο εδω οπου εχουμε δει στα πρωτοσελιδα ,
παρανομα πτυχια,
πλαστογραφημενα πτυχια,
παρανομες αναγνωρισεις κλπ
χωρις να θελω να θιξω την σεμνοτητα και την μετριοφροσυνη σου θεωρω πως εχεις αδικο σε αυτο το θεμα ,
ξανασκεψου το και θα δεις
-
μα καλά είμαστε σοβαροί ;
μπορεί καποιος εν Ελλάδι να γίνεται καθηγητης πανεπιστημίου χωρίς Α πτυχίο;;;;;;;;και καλά μεταπτυχιακό πως έκανε; πας Αγγλία και λες θα κάνω διδακτορικό χωρίς προηγούμρνο τίτλο σπουδων; και έστω οτί ισχυει στην Αγγλία ,στην Ελλάδα δεν ακολουθείται η σειρα πτυχιο-μεταπτυχιακο-διδιακτορικο;πώς ειναι δυνατον να διορίζεται κανεις καθηγητής πανεπιστημιου με νόμους που ισχύουν σ άλλο κράτος ; αμα ήταν ετσι για ποιο λόγο δώσαμε πανελλήνιες ,που άμα υπολογίσετε κόστος χρηματικό και ψυχολογικό καλύτερα να είχαμε φύγει από την Α λυκείου γι Αγγλία ,συγχωρέστε την αγανάκτηση μου αλλά μου φαίνεται πρωτάκουστο ,μακάρι να είχαμε τη σχετική διάταξη που αναγωρίζει τέτοιου είδους διδακτορικα
-
μα καλά είμαστε σοβαροί ;
μπορεί καποιος εν Ελλάδι να γίνεται καθηγητης πανεπιστημίου χωρίς Α πτυχίο;;;;;;;;και καλά μεταπτυχιακό πως έκανε; πας Αγγλία και λες θα κάνω διδακτορικό χωρίς προηγούμρνο τίτλο σπουδων; και έστω οτί ισχυει στην Αγγλία ,στην Ελλάδα δεν ακολουθείται η σειρα πτυχιο-μεταπτυχιακο-διδιακτορικο;πώς ειναι δυνατον να διορίζεται κανεις καθηγητής πανεπιστημιου με νόμους που ισχύουν σ άλλο κράτος ; αμα ήταν ετσι για ποιο λόγο δώσαμε πανελλήνιες ,που άμα υπολογίσετε κόστος χρηματικό και ψυχολογικό καλύτερα να είχαμε φύγει από την Α λυκείου γι Αγγλία ,συγχωρέστε την αγανάκτηση μου αλλά μου φαίνεται πρωτάκουστο ,μακάρι να είχαμε τη σχετική διάταξη που αναγωρίζει τέτοιου είδους διδακτορικα
Στην Αγγλία μπορείς να κάνεις μεταπτυχιακλο και διδακτορικό χωρίς πρώτο πτυχίο.
-
χμ δεν έχεις και άδικο να έχεις επιφυλάξεις .....γιατί τώρα ξαφνικα τους πείραξε ; αλλά για Ελλάδα λίγο ακυρο πιστεύω μεταπτυχιακο-διδακτορικο χωρις πτυχιο αφου στις περισσότερες προκηρύξεις θέλουν βαθμό πτυχίου συστατικές απο καθηγητές κ.τ.λ ,στα Ιωάννινα σπούδασα αλλά δεν άκουσα ποτέ τ όνομα της ......είναι όμως ν απορείς γιατί δυστυχως΄εδω δεν είμαστε Αγγλία και κανουμε 4 χρόνια στην καλύτερη να τελειώσουμε τη σχολή ......
-
χμ δεν έχεις και άδικο να έχεις επιφυλάξεις .....γιατί τώρα ξαφνικα τους πείραξε ; αλλά για Ελλάδα λίγο ακυρο πιστεύω μεταπτυχιακο-διδακτορικο χωρις πτυχιο αφου στις περισσότερες προκηρύξεις θέλουν βαθμό πτυχίου συστατικές απο καθηγητές κ.τ.λ ,στα Ιωάννινα σπούδασα αλλά δεν άκουσα ποτέ τ όνομα της ......είναι όμως ν απορείς γιατί δυστυχως΄εδω δεν είμαστε Αγγλία και κανουμε 4 χρόνια στην καλύτερη να τελειώσουμε τη σχολή ......
Στα Γιάννενα 100% έκανε μια τέτοια έρευνα, αλλά σου λέω ήταν μάλλον το 77 (μπορεί και λίγο νωρίτερα ή λίγο αργότερα). Το γνωρίζω από άτομο που τότε σπούδαζε ικαι συμμετείχε, κάνοντας μια εργασία για την οποία όλη μέρα διάβαζε κόμιξ και πρόσεχε κυρίως τα επιφωνήματα (τέλεια έρευνα! πολύ θα ήθελα να κάνω μια παρόμοια...)
Όσογια τα χρόνια που κρατάνε οι σπουδές στην Ελλάδα.... Εγά βλέπω τα διδακτορικά....αν τελειώσεις σε 5 χρόνια είσαι σε πολύ καλή μοίρα.....Εγώ, έξω, σε 4 θα είμαι τελειωμένη και αρκετά χαλαρά (αν πιεστώ μπορεί να τελειώσω και σε 3μιση)
-
μα καλά είμαστε σοβαροί ;
μπορεί καποιος εν Ελλάδι να γίνεται καθηγητης πανεπιστημίου χωρίς Α πτυχίο;;;;;;;;και καλά μεταπτυχιακό πως έκανε; πας Αγγλία και λες θα κάνω διδακτορικό χωρίς προηγούμρνο τίτλο σπουδων; και έστω οτί ισχυει στην Αγγλία ,στην Ελλάδα δεν ακολουθείται η σειρα πτυχιο-μεταπτυχιακο-διδιακτορικο;πώς ειναι δυνατον να διορίζεται κανεις καθηγητής πανεπιστημιου με νόμους που ισχύουν σ άλλο κράτος ; αμα ήταν ετσι για ποιο λόγο δώσαμε πανελλήνιες ,που άμα υπολογίσετε κόστος χρηματικό και ψυχολογικό καλύτερα να είχαμε φύγει από την Α λυκείου γι Αγγλία ,συγχωρέστε την αγανάκτηση μου αλλά μου φαίνεται πρωτάκουστο ,μακάρι να είχαμε τη σχετική διάταξη που αναγωρίζει τέτοιου είδους διδακτορικα
Αυτό που μπορείς να κάνεις στην Αγγλία σήμερα απ΄όσο γνωρίζω είναι συνήθως μεταπτυχιακό στη διοίκηση επιχειρήσεων μόνο (MBA) και απευθύνεται σε στελέχη επιχειρήσεων χωρίς πρώτο πτυχίο. Οχι όμως διδακτορικό και μάλιστα χωρίς μεταπτυχιακό και πρώτο πτυχίο όπως αναφέρθηκε, κοιτάξτε sites αγγλικών πανεπιστημίων.
-
μα καλά είμαστε σοβαροί ;
μπορεί καποιος εν Ελλάδι να γίνεται καθηγητης πανεπιστημίου χωρίς Α πτυχίο;;;;;;;;και καλά μεταπτυχιακό πως έκανε; πας Αγγλία και λες θα κάνω διδακτορικό χωρίς προηγούμρνο τίτλο σπουδων; και έστω οτί ισχυει στην Αγγλία ,στην Ελλάδα δεν ακολουθείται η σειρα πτυχιο-μεταπτυχιακο-διδιακτορικο;πώς ειναι δυνατον να διορίζεται κανεις καθηγητής πανεπιστημιου με νόμους που ισχύουν σ άλλο κράτος ; αμα ήταν ετσι για ποιο λόγο δώσαμε πανελλήνιες ,που άμα υπολογίσετε κόστος χρηματικό και ψυχολογικό καλύτερα να είχαμε φύγει από την Α λυκείου γι Αγγλία ,συγχωρέστε την αγανάκτηση μου αλλά μου φαίνεται πρωτάκουστο ,μακάρι να είχαμε τη σχετική διάταξη που αναγωρίζει τέτοιου είδους διδακτορικα
Αυτό που μπορείς να κάνεις στην Αγγλία σήμερα απ΄όσο γνωρίζω είναι συνήθως μεταπτυχιακό στη διοίκηση επιχειρήσεων μόνο (MBA) και απευθύνεται σε στελέχη επιχειρήσεων χωρίς πρώτο πτυχίο. Οχι όμως διδακτορικό και μάλιστα χωρίς μεταπτυχιακό και πρώτο πτυχίο όπως αναφέρθηκε, κοιτάξτε sites αγγλικών πανεπιστημίων.
Μπορείς. Πίστεψε με. Είμαι στην Αγγλία σε πανεπιστήμιο και γνωρίζω από μέσα τα πράγματα.
Είναι βέβαια δύσκολο να σε δεχτούν, αλλά μπορείς.
Και μην ξεχνάμε ότι πτυχία των ιδιωτικών/παραρτημάτων που δεν αναγνωρίζονται στην Ελλάδα (πχ ντιρί) στην Αγγλία αναγνωρίζονται κανονικότατα. Και νομίζω ότι η Δραγώνα έχει πτυχίο από το Ντιρί (δεν είμαι και σίγουρη, αλλά έτσι νομίζω)
-
Από το "Παρών" της 16/09/2007
"Παράνομα έκαναν καθηγήτρια την κυρία Θάλεια Δραγώνα
» Που ο Γιώργος Παπανδρέου έβαλε σε εκλόγιμη θέση του Επικρατείας
» Με… διασταλτική ερμηνεία το ΔΙΚΑΤΣΑ αναγνώρισε το διδακτορικό της!
Xωρίς να έχει βασικό τίτλο σπουδών, η κυρία Θάλεια Δραγώνα, σίγουρο μέλος της νέας
-
Από το "Παρών" της 16/09/2007
"Παράνομα έκαναν καθηγήτρια την κυρία Θάλεια Δραγώνα
» Που ο Γιώργος Παπανδρέου έβαλε σε εκλόγιμη θέση του Επικρατείας
» Με… διασταλτική ερμηνεία το ΔΙΚΑΤΣΑ αναγνώρισε το διδακτορικό της!
Xωρίς να έχει βασικό τίτλο σπουδών, η κυρία Θάλεια Δραγώνα, σίγουρο μέλος της νέας
-
Προς emmaki:
Θα ξεφύγω από το θέμα της Δραγώνα και συγνώμη κιόλας, αλλά δεν έχω καταλάβει τι σε πειράζει να έχουν πρόσβαση στα πτυχία σου αυτοί που σε αμφισφητουν. Τι φοβάσαι; μήπως στα ματιάσουν; Ίσα-ίσα που θα τους κλείσεις το στόμα μια και καλή! Εδώ τα κορνιζάρουμε κι εσύ ανησυχείς μήπως τα δει κανένας;
γκουχ, γκουχ...
Προς τι ο βήχας; κρύωσες καλοκαιριάτικα;
-
Προς emmaki:
Θα ξεφύγω από το θέμα της Δραγώνα και συγνώμη κιόλας, αλλά δεν έχω καταλάβει τι σε πειράζει να έχουν πρόσβαση στα πτυχία σου αυτοί που σε αμφισφητουν. Τι φοβάσαι; μήπως στα ματιάσουν; Ίσα-ίσα που θα τους κλείσεις το στόμα μια και καλή! Εδώ τα κορνιζάρουμε κι εσύ ανησυχείς μήπως τα δει κανένας;
γκουχ, γκουχ...
Προς τι ο βήχας; κρύωσες καλοκαιριάτικα;
Στον olyadro έβηξα, εσύ γιατί αντιδράς? Τόσο πολύ ενδιαφέρεσαι για την υγεία μου? :P
-
Προς emmaki:
Θα ξεφύγω από το θέμα της Δραγώνα και συγνώμη κιόλας, αλλά δεν έχω καταλάβει τι σε πειράζει να έχουν πρόσβαση στα πτυχία σου αυτοί που σε αμφισφητουν. Τι φοβάσαι; μήπως στα ματιάσουν; Ίσα-ίσα που θα τους κλείσεις το στόμα μια και καλή! Εδώ τα κορνιζάρουμε κι εσύ ανησυχείς μήπως τα δει κανένας;
γκουχ, γκουχ...
Προς τι ο βήχας; κρύωσες καλοκαιριάτικα;
emmaki παραπανω σου εχω θεσει το ερωτημα :
για ποιο λογο πρεπει να μενουν κρυφα τα προσοντα για καλυψη δημοσιας θεσης σε δημοσιο διαγωνισμο ;
εδω καποιοι δεχονται να μπαινουν σε πινακες με αναπηριες που αυτο ως ενα βαθμο εχει σχεση με το ιατρικο απορρητο και θα πουμε οτι καποιος εχει μεταπτυχιακα , ξενες γλωσσες , γνωσεις η/υ και ντρεπεται γι αυτο ;
δωσε μου μια εξηγηση , βαλε με λιγο στη λογικη σου...
-
Προς emmaki:
Θα ξεφύγω από το θέμα της Δραγώνα και συγνώμη κιόλας, αλλά δεν έχω καταλάβει τι σε πειράζει να έχουν πρόσβαση στα πτυχία σου αυτοί που σε αμφισφητουν. Τι φοβάσαι; μήπως στα ματιάσουν; Ίσα-ίσα που θα τους κλείσεις το στόμα μια και καλή! Εδώ τα κορνιζάρουμε κι εσύ ανησυχείς μήπως τα δει κανένας;
γκουχ, γκουχ...
Προς τι ο βήχας; κρύωσες καλοκαιριάτικα;
Στον olyadro έβηξα, εσύ γιατί αντιδράς? Τόσο πολύ ενδιαφέρεσαι για την υγεία μου? :P
Γιάννη, είμαι η olyadro και εδώ που τα λέμε, ούτε εγώ κατάλαβα γιατί έβηξες.
-
Προς emmaki:
Θα ξεφύγω από το θέμα της Δραγώνα και συγνώμη κιόλας, αλλά δεν έχω καταλάβει τι σε πειράζει να έχουν πρόσβαση στα πτυχία σου αυτοί που σε αμφισφητουν. Τι φοβάσαι; μήπως στα ματιάσουν; Ίσα-ίσα που θα τους κλείσεις το στόμα μια και καλή! Εδώ τα κορνιζάρουμε κι εσύ ανησυχείς μήπως τα δει κανένας;
γκουχ, γκουχ...
Προς τι ο βήχας; κρύωσες καλοκαιριάτικα;
emmaki παραπανω σου εχω θεσει το ερωτημα :
για ποιο λογο πρεπει να μενουν κρυφα τα προσοντα για καλυψη δημοσιας θεσης σε δημοσιο διαγωνισμο ;
εδω καποιοι δεχονται να μπαινουν σε πινακες με αναπηριες που αυτο ως ενα βαθμο εχει σχεση με το ιατρικο απορρητο και θα πουμε οτι καποιος εχει μεταπτυχιακα , ξενες γλωσσες , γνωσεις η/υ και ντρεπεται γι αυτο ;
δωσε μου μια εξηγηση , βαλε με λιγο στη λογικη σου...
Γιατί θεωρώ ότι ο μόνος υπεύθυνος για τον έλεγχο των πιστοποιητικών είναι η υπηρεσία πορς την οποία κάνεις μία αίτηση για διορισμό. Από εκέι και πέρα, αν εσύ που κάνει αίτηση, θεωρείς ότι κάποιος έχει δηλώσει ψευδείς ιδιότητες, πολύ ωραία μπορείς να κάνεις μία ένσταση και να ζητήσεις να ελεγχθούν ξανά τα χαρτιά του άλλου και να ελεγχθεί και το γεγονός αν είναι αληθινά.
Σε καμία περίπτωση δεν λέω ότι δεν πρέπει να ανακοινώνεται ΤΙ προσόντα έχει ο καθένας. Λέω ότι δεν μορεί ο καθένας να δει και να κρίνει τα χαρτια του άλλου. Φυσικά και πρέπει να ξέρεις ότι για μία θέση ο Χ έχει διδακτορικό στο τάδε και μεταπτυχιακό στο άλλο.Όμως δεν έχεις καμία δουλειά να ΔΕΙΣ το διδακτορικό και το μεταπτυχιακό του, ούτε και να ρωτήσεις σε άλλη δημόσια υπηρεσία αν είναι αληθινά και αναγνωρισμένα.
Δεν νομίζω ότι είναι παράλογο αυτό που λέω....
-
Ευχομαι απλά η Δραγώνα να παρει αυτό που της αξίζει.
-
Προς emmaki:
Θα ξεφύγω από το θέμα της Δραγώνα και συγνώμη κιόλας, αλλά δεν έχω καταλάβει τι σε πειράζει να έχουν πρόσβαση στα πτυχία σου αυτοί που σε αμφισφητουν. Τι φοβάσαι; μήπως στα ματιάσουν; Ίσα-ίσα που θα τους κλείσεις το στόμα μια και καλή! Εδώ τα κορνιζάρουμε κι εσύ ανησυχείς μήπως τα δει κανένας;
γκουχ, γκουχ...
Προς τι ο βήχας; κρύωσες καλοκαιριάτικα;
Στον olyadro έβηξα, εσύ γιατί αντιδράς? Τόσο πολύ ενδιαφέρεσαι για την υγεία μου? :P
Γιάννη, είμαι η olyadro και εδώ που τα λέμε, ούτε εγώ κατάλαβα γιατί έβηξες.
Συγνώμη για το "ο", δε το πρόσεξα.
Ο "βήχας" ήταν ένας μάλλον άστοχος, όπως βλέπω τώρα, τρόπος να δείξω οτι ακριβώς άτομα που θέλουν να κρύψουν τα πτυχία (και προφανώς την έρευνα με την οποία αποκτήθηκαν), ακριβώς όπως δηλώνεις έχουν κάτι να φοβηθούν.
Όπως κι εσύ αναφέρεις, τα πτυχία και η έρευνα δε "ματιάζονται" οπότε είναι λογικό να είμαστε καχύποπτοι απέναντι σε άτομα που θέλουν να τα κρατήσουν κρυφά.
Η έρευνα γίνεται, υποτίθεται για την αύξηση της ανθρώπινης γνώσης, τόσο ποιοτικά όσο και ποσοτικά. Αυτό δεν είναι δυνατόν να συμβεί με το να περιορίζεται η έρευνα σε ένα πολύ μικρό κοινό, σα να επρόκειτο για κάποιο κρατικό μυστικό.
Όσο για το οτι δε μπορεί ο καθένας να κρίνει τα χαρτιά του άλλου, νομίζω οτι ο καθένας έχει το δικαίωμα να βλέπει και να κρίνει. Και φυσικά αν χρειάζονται διευκρινήσεις, αυτός που έκανε την έρευνα (με βάση την οποία αποκτήθηκαν τα "χαρτιά") πρέπει να είναι πάντα έτοιμος να τις δώσει.
Σε διαφορετική περίπτωση, πηγαίνουμε σε μια νοοτροπία Μεσαίωνα, όπου η γνώση ήταν μόνο για τους λίγους "εκλεκτούς".
Πιστεύω οτι είναι παράλογο να ισχυριζομαστε οτι τα διδακτορικά είναι για να γίνονται και μετά να κρύβονται σε κάποιες σκοτεινές γωνιές, από τις οποίες κανείς δε θα έχει το δικαίωμα να τα ανασύρει. Κι αν δηλαδή κάποιος θέλει να κάνει έρευνα η οποία θα στηρίζεται σ' αυτά? Πώς θα μπορέσει να "χτίσει πάνω" σε ήδη αποκτειθήσα γνώση?
Νομίζω λοιπόν, οτι αυτού του είδους η νοοτροπία γενικά ανήκει σε άτομα (χωρίς να θεωρώ οτι στη συζήτησή μας υπάρχουν τέτοια άτομα) που οχι μόνο κάνουν ένα διδακτορικό με σκοπό απλά τη προσωπική τους προώθηση μέσω γνωστών (που θα παραβλέψουν τις όποιες ανεπάρκειες του διδακτορικού και θα δώσουν το τίτλο), αλλά που ενδόμυχα γνωρίζουν οτι η έρευνά τους είναι διάτρητη, και ως εκ τούτου δε θα επιβιώσει σε κριτική από "μη φιλικό" ακροατήριο.
Όπως είπα και πριν, δε πιστεύω βέβαια οτι υπάρχουν τέτοια άτομα στη συζήτησή μας.
-
Νομίζω ότι όλοι έχετε παρεξηγ΄γησει αυτά που έχω πει.
Δεν είπα ποτέ ότι η έρευνα πρέπει να μένει κρυφη. Αντίθετα, πρέπει να είναι προσβασιμη σε όλους. Ειδικά τα διδακτορικά. Η προσπάθεια που γίνεται από το Εθνικό Κέντρο Τεκμηρίωσης με την ψηφιοποίηση των διατριβών είναι προς τη σωστη κατεύθυνση.
Αυτό που έχω πει είναι ότι δεν είναι δουλειά του καθενός να κρίνει το αν οι τίτλοι κάποιου είναι αληθινοί οι όχι. Αυτό δεν επεκτείνεται στην έρευνα, η οποία πρέπει και επιβάλεται να κρίνεται και να επαναλαμβάνεται για την επαλήθευση της.
Όσον αφορά τα πτυχία, υπάρχουν αρμόδιοι φορείς για να τα κρίνουν. Σε αυτούς μπορεί να προσφύγει ο καθένας που ενδιαφέρεται άμεσα και νομίζει ότι θίγεται.
Ο ΔΟΑΤΑΠ, δεννομίζω ότι είναι ένας από αυτούς τους φορείς στη δυγκεκριμένη περίπτωση. Ο αρμίδιος φορέας είναι το πανεπιστήμιο Αθηνών που εξέλεξε τη Δραγώνα και τόσα χρόνια της έδινε θέσεις, αλλά και το ίδιο το υπουργείο που ενέκρινε την πρόληψη και την εξέλιξη της. Αυτοί ήταν οι αρμόδιοι για να κ΄ρινουν το πτυχίο της, το διδακτορικό της, την έρευνα της. Και επιεδή τόσα χρόνια δεν υπήρξε καμία αντίδραση αό κανέναν, επανέρχομαι στο αρχικό μου ερώτημα, γιατί τώρα; Τι συνέβη τώρα; Στο πανεπιστήμιο είναι πολλά χρόνια. Η έρευνα της και η δουλειά της είναι γνωστή εδώ και πολλά χρόνια, αλλά ποτέ δεν υπήρξε κάποια αμφισβήτηση για τα ακαδημαϊκά της προσόντα....
Σε αυτό δεν νομίζω ότι υάρχει κάποια αντίρηση.... Άλλα ούτε και κάποια λογική απάντηση.....
-
emmaki, στην ουσία συμφωνούμε, γιατί κανένας πολίτης, έχων σώας τα φρένας, δε θα πήγαινε στα καλά καθούμενα να ψάχνει τα πτυχία των άλλων, χωρίς λογο. Όμως ειδικά για τα δημόσια πρόσωπα όπως η Δραγώνα, πιστεύω πως όλοι οι Έλληνες πολίτες έχουμε έννομο συμφέρον να γνωρίζουμε αν έχουν πραγματι τα προσόντα, για να κατέχουν το αξίωμά τους.
Για το αξίωμα της "Γραμματέας στι υπουργείο" δεν χρειάζεται κάποια ειδικά προσόντα.
Τώρα, για τη θέση στο πανεπιστήμιο, για την οποία γίνεται και όλη η φασαρία, νομίζω ήμουν ξεκάθαρη. Δεν θεωρώ ότι μπορεί όποιος θέλει να πάει στο ΔΟΑΤΑΠ. Και νομίζω ότι και πρακτικά είναι αδύνατον! Φαντάζεσαι πόσος κόμσος θα πήγαινε; Τουλάχιστον εγώ, έχοντας τελευταία μπει στο ρουθουνι πολλών ;D ;D, νομίζω ότι θα υπήχαν πολές αιτήσεις για τα πτυχία μου (Ω ναι! Πολλοί, επειδή δεν συμφωνούν μαζί μου, και επειδή θα ήθελαν να έχουν τη θέση μου ασχέτως που ποτέ κανέις δεν είχε κάνει αίτηση, αμφισβητούν το ότι έχω 2 μεταπτυχιακα, το ότι έχω πτυχία σε αρκετές γλώσσες κλπ) ...
Μπορεί, λοιπόν, ο κ΄θε πολίτης να αιτηθέι στο ΔΟΑΤΑΠ για το πτυχίο άλλου πολίτη; Γιατί και η Δραγώνα είναι πολίτης.....
Άλλο να περέμβει ο εισαγγελέας και να ζητήσει να δει τη νομιμότητα της διαδικασίας...
εγω λοιπον θεωρω οτι ο καθε πολιτης αυτης της χωρας θα πρεπει να εχει προσβαση (με νομιμο τροπο) σε καθε απαραιτητο δικαιολογητικο που εχει σχεση με την καταληψη δημοσιας θεσης .
η διαφανεια ειναι η απολυτη εγγυηση της νομιμοτητας
εχει αποδειχθει οτι σε "εξεταστικες" και "επιτροπες" δεν μπορουμε να βασιζομαστε
δεν ειναι τυχαιο οτι τα δικαστηρια λειτουργουν με "κοινο" και μια υποθεση θα πρεπει να στεκεται στο "ακροατηριο" ,
επισης σε καθε μαγαζακι να πας απο βουλκανιζατερ , κουρειο , εστιατοριο μεχρι ιατρειο θα πρεπει η αδεια λειτουργειας να ειναι σε εμφανες σημειο κλπ
ξερεις γιατι ;
για να μπορει να ελεγχει ο καθε ενας
αυτο νομιζω και θεωρω οτι ολα τα αλλα ειναι εκ του πονηρου ,
η προσωπικη σου ζωη και η οικονομικη σου κατασταση δεν με αφορα , αλλα οτι εχει να κανει με τη δημοσια θεση του καθε ενος ναι με αφορα
-
Τι θα πούμε στους τόσους διδάκτορες της χώρας μας που μένουν άνεργοι, παρόλο που έφαγαν τη ζωή τους στα θρανιά? Αυτούς τους σκέφτηκε κανείς?
-
Τι θα πούμε στους τόσους διδάκτορες της χώρας μας που μένουν άνεργοι, παρόλο που έφαγαν τη ζωή τους στα θρανιά? Αυτούς τους σκέφτηκε κανείς?
Επειδή τυγχάνει να γνωρίζω αρκετούς διδάκτορες, και στη κατάσταση του "υποψήφιου" διδάκτορα, αλλά και με ολοκληρωμένα διδακτορικά, μπορώ να σου πώ οτι ολοι όσοι γνωρίζω φρόντισαν πρώτα να διοριστούν (ή φρόντισαν στη πορεία να διοριστούν) και μετά να ξεκινήσουν διδακτορικό, δηλαδή να πάνε για το "κατι παραπάνω", εξασφαλίζοντας αποσπάσεις από το μέρος διορισμού τους, στο μέρος όπου κάνουν το διδακτορικό τους (Θεσσαλονίκη, αυτοί που ξέρω εγώ).
Οπότε δε νομίζω οτι είναι για να τους λυπόμαστε...
-
Ki εγω θελω να δω τα πτυχια της ....εμας μας χιλιοτσεκαρουν να δουν αν ειμαστε ικανοι...κι αφου περναμε ΑΣΕΠ παλι μας πεταμε απ εξω....αυτη πως ξεφυτρωσε?παντως καπνος δεν υπαρχει χωρις φωτια και δεν την κοβω καθαρη την Κυρια!!!!!!!!
Καταρχήν για να έχει κάνει διδακτορικό.....κάτι ξέρει.
Για να έχει συμμετοχή σε τόσα ερευνητικά πάλι κάτι ξέρει.
Για να εχει δημοσιεύσεις σε μεγάλα πριοδικά και παρουσιάσεις σε μεγάλα συνέδρια....κάτι ξέρει (πίστεψε με δεν είναι καθόλου εύκολο να δημοσιεύσεις στα καλά περιοδικά και να πάτρεις με΄ρος σε καλά συνέδρια και αυτή το έχει κάνει).
Επίσης, δεν έχω δει κανέναν να πει άσχημα λόγια για τη δουλειά της στο πανεπιστήμιο (εκτός από ιδειολογικές κριτικές ενεντίον της διαπολιτισμικής εκπαίδευσης), άρα από τους φοιτητές της έχει κριθεί εδώ και πολλά χρόνια και έχει αποδειχτεί τουλάχιστον επαρκής ως καθηγήτρια....
Καλά, δεν έκανε και κανένα σπουδαίο διδακτορικό.. στη ψυχολογία δεν ήταν; Τέτοια διδακτορικά γίνονται με το κιλό, και αν έχεις κατάλληλες γνωριμίες με κατάλληλους γνωστούς καθηγητές του χώρου, εύκολα δημοσιεύεις σε γνωστά περιοδικά και συμμετέχεις σε "ερευνητικά" προγράμματα..
Δυστυχώς η παραγωγή διδακτορικών γίνεται με το κιλό σε πολλές χώρες και σε πολλά γνωστικά αντικείμενα.
Έτσι κι αλλιώς το πρόβλημα με το πως έγινε ακαδημαϊκός η Δραγώνα, δεν είναι μάλλον νομικό (δεν ξέρω τι "παραθυράκι" υπάρχει στους κανονισμούς και τη νομοθεσία), αλλά ηθικό.
-
Μπρεεεεε... να που συμφωνώ και με το Landau (Λανδάιο επί το ελληνικότερον)... ;D
-
Χμμμ, δηλαδή, όσοι εξ' ημών έχουμε ΔΟΝΤΙΑ (πολλά και κοφτερά ;D), θα κοπούμε από τις υψηλόβαθμες θέσεις, γιατί ... διαθέτουμε πτυχίο; (Φτου σκόρδα) ;) ;D
GiannisV, με εννοείς φαντάζομαι! :)
-
Τι θα πούμε στους τόσους διδάκτορες της χώρας μας που μένουν άνεργοι, παρόλο που έφαγαν τη ζωή τους στα θρανιά? Αυτούς τους σκέφτηκε κανείς?
Επειδή τυγχάνει να γνωρίζω αρκετούς διδάκτορες, και στη κατάσταση του "υποψήφιου" διδάκτορα, αλλά και με ολοκληρωμένα διδακτορικά, μπορώ να σου πώ οτι ολοι όσοι γνωρίζω φρόντισαν πρώτα να διοριστούν (ή φρόντισαν στη πορεία να διοριστούν) και μετά να ξεκινήσουν διδακτορικό, δηλαδή να πάνε για το "κατι παραπάνω", εξασφαλίζοντας αποσπάσεις από το μέρος διορισμού τους, στο μέρος όπου κάνουν το διδακτορικό τους (Θεσσαλονίκη, αυτοί που ξέρω εγώ).
Οπότε δε νομίζω οτι είναι για να τους λυπόμαστε...
Εντάξει καταλαβαίνω αυτό που λες και έχεις δίκιο, αλλά τι πρέπει να κάνουμε να αρχίσουμε να προσλαμβάνουμε άλλους στα Πανεπιστήμια τη στιγμή που στην Δευτεροβάθμια για να μπεις είναι τόσο δύσκολο και δεν μπαίνεις χωρίς πτυχίο?
-
Πότε θα μάθουμε τι έγινε με τη Δραγώνα , (αν ζήτησε συγνώμη που είναι απατεώνας , αν παραιτήθηκε , αν αυτοκτόνησε από ντροπή τελοσπάντων) ξέρει κανείς?
-
http://olympia.gr/2010/06/25/%CE%B4%CF%81%CE%BF%CE%BC%CE%BF%CE%BB%CE%BF%CE%B3%CE%AE%CE%B8%CE%B7%CE%BA%CE%B5-%CE%B7-%CE%BF%CF%81%CE%B3%CE%AC%CE%BD%CF%89%CF%83%CE%B7-%CF%84%CE%BF%CF%85-%C2%AB%CF%80%CE%BF%CE%BB%CF%85%CF%87%CF%8E/
-
Χμμμ, δηλαδή, όσοι εξ' ημών έχουμε ΔΟΝΤΙΑ (πολλά και κοφτερά ;D), θα κοπούμε από τις υψηλόβαθμες θέσεις, γιατί ... διαθέτουμε πτυχίο; (Φτου σκόρδα) ;) ;D
GiannisV, με εννοείς φαντάζομαι! :)
;D ;D ;D ;D ;D
Καλό μου καρχαριάκι, εσείς οι καρχαρίες έχετε τρεις σειρές δοντάρες. Τραγανίστε τα πτυχία, μπας και δείτε φώς. ;D ;D ;D Από την άλλη, οι δράκοντες (τώρα έβλεπα ένα ντοκυμανταίρ στο ΣΚΑΪ σχετικά) έχουν πολύ πιο σουβλερά δόντια.
-
Σε πλήρη δράση η κυρία Ειδική Γραμματέας... θαυμάστε την!
(Μετά από την διακοπή των μεταθέσεων στο εξωτερικό με πρόφαση τα λεφτά που τελικά δεν υπήρχαν, έρχεται και η "τεκμηρίωση"...)
Το πρωί της 21ης Ιουνίου 2010, στις 9:20, στο Σκάι, στην εκπομπή του Άρη Πρωτοσάλτε μίλησε κα Δραγώνα για το Νέο Δημοτικό Σχολείο που θα ξεκινήσει πιλοτικά από το σχολικό έτος 2010-2011.
Είπε ότι από την Α΄ και τη
-
η διαφανεια ειναι η απολυτη εγγυηση της νομιμοτητας [/b]
εχει αποδειχθει οτι σε "εξεταστικες" και "επιτροπες" δεν μπορουμε να βασιζομαστε
δεν ειναι τυχαιο οτι τα δικαστηρια λειτουργουν με "κοινο" και μια υποθεση θα πρεπει να στεκεται στο "ακροατηριο" ,
επισης σε καθε μαγαζακι να πας απο βουλκανιζατερ , κουρειο , εστιατοριο μεχρι ιατρειο θα πρεπει η αδεια λειτουργειας να ειναι σε εμφανες σημειο κλπ
ξερεις γιατι ;
για να μπορει να ελεγχει ο καθε ενας
αυτο νομιζω και θεωρω οτι ολα τα αλλα ειναι εκ του πονηρου ,
η προσωπικη σου ζωη και η οικονομικη σου κατασταση δεν με αφορα , αλλα οτι εχει να κανει με τη δημοσια θεση του καθε ενος ναι με αφορα
Συμφωνώ...
-
Σε πλήρη δράση η κυρία Ειδική Γραμματέας... θαυμάστε την!
(Μετά από την διακοπή των μεταθέσεων στο εξωτερικό με πρόφαση τα λεφτά που τελικά δεν υπήρχαν, έρχεται και η "τεκμηρίωση"...)
Το πρωί της 21ης Ιουνίου 2010, στις 9:20, στο Σκάι, στην εκπομπή του Άρη Πρωτοσάλτε μίλησε κα Δραγώνα για το Νέο Δημοτικό Σχολείο που θα ξεκινήσει πιλοτικά από το σχολικό έτος 2010-2011.
Είπε ότι από την Α΄ και τη
-
Σε λίγο καιρό δεν θα εκπλαγώ αν μας πλασάρουν και την τουρκική, αρχικά ως δεύτερη και μόλις οι συνθήκες ωριμάσουν ως πρώτη γλώσσα... Θ' αρχίσουμε δηλαδή κι εμείς να μιλάμε με λαρυγγισμους όπως στη συμπαθή και εξωτική χώρα των Μογγόλων..
Δείτε και τα θετικά, πχ σε ένα ταξίδι στην Άπω-Ανατολή δεν θα χρειάζεσαι και διερμηνέα!
Καθόλου παρατραβηγμένα δυστυχώς αν δει κανείς τι γίνεται σήμερα στη Θράκη καi βλέπουμε στην TV.
-
Γιατί μιλάμε εδώ μέσα λες και αυτή η κυρία φύτρωσε μέσα στο Υπουργείο; Θεωρώ πως όλα αυτά είναι πολιτικές επιλογές. Δεν μπορώ να πιστέψω πως θα έρθει κάποια άλλη απαράδεκτη μετά από λίγο και θα βάλει, για παράδειγμα, τα παιδιά μας να μαθαίνουν κινέζικα από την πρώτη δημοτικού... Συγνώμη αλλά αυτούς (και τους άλλους) αξίζουμε, αυτούς (και τους άλλους) έχουμε...
-
"Αγαπητή κ. Δραγώνα,
Μετά την έξοχη συνέντευξη που παραχωρήσατε στον ραδιοφωνικό σταθμό του Σκάϊ, επιτρέψτε μου να σχολιάσω τα βασικά σημεία της ομιλίας σας συμβάλλοντας έτσι από την πλευρά μου στην σωστή απόδοση της αξίας των λεγομένων σας...
'Είναι εγωκεντρικό τα παιδιά στην Ελλάδα να διδάσκονται από την 1η Δημοτικού μόνο ελληνικά, για αυτό τον λόγο από τον Σεπτέμβριο θα διδάσκονται και αγγλικά'.
Σχόλιο: Η φράση σας αυτή θυμίζει έντονα μία φράση του βιβλίου σας 'Τι είναι η πατρίδα;', όπου αναφέρετε ότι είναι ασυγχώρετη υπερηφάνεια για έναν λαό να θαυμάζει τα επιτεύγματα του αποκαλώντας μία τέτοια ενέργεια εθνοκεντρική και εθνικιστική. Σας αφιερώνω την φράση από τον λόγο του Περικλή στον επιτάφιο: 'Φιλοσοφούμεν άνευ μαλακίας'.
'Η ελληνική γλώσσα είναι μία μικρή γλώσσα αφού ομιλείται μόνο από εμάς'.
Σχόλιο: Πόσο μικρή; Σαν την Πελοπόννησο ή πιο μεγάλη;
'Η αρχαία ελληνική είναι μία νεκρή γλώσσα'.
Σχόλιο: Η παραπάνω πρόταση αν την αποδώσουμε στα αρχαία γίνεται:
'Η αρχαία ελληνική νεκρά γλώττα εστί'. Πράγματι είναι τόσο νεκρή πού διαβάζοντας την στα αρχαία δεν καταλαβαίνει κανείς τίποτα!
Τελειώνοντας έχω την απορία, τελικά έχετε ανακαλύψει 'Τι είναι η πατρίδα;' Μία γρήγορη απάντηση σε αυτό το ερώτημα με το οποίο πραγματεύεται το βιβλίο σας και άκρη δεν μπορείτε να βγάλετε είναι, ότι πατρίδα είναι 10 εκατομμύρια Ελλήνες που γελάνε με εσάς και την υπουργό Παιδείας!
Τυχαίο; Δεν νομίζω!
Περιμένοντας με αγωνία να ακούσουμε νέα μαργαριτάρια από μέρους σας,
Με εκτίμηση"
Πηγή: http://troktiko.blogspot.com/2010/07/blog-post_7609.html
______________________
Το σχόλιο μου:
PERSONA NON GRATA η κυρία αυτή στο Παιδείας! Να φύγει, να πάει αλλού!
-
Δείτε λίγο κι αυτό το καινούριο:
http://ksipnistere.blogspot.com/2010/07/blog-post_9181.html
-
«Λουκέτο» στην Ελληνική Ειδική Παιδαγωγική Ακαδημία της Θεσσαλονίκης, στην οποία εκπαιδεύονται δάσκαλοι για τα μειονοτικά σχολεία της Θράκης, έβαλε το υπουργείο Παιδείας, τουλάχιστον για φέτος. Ικανοποίησε έτσι το πάγιο αίτημα της Aγκυρας να κλείσει την Ακαδημία και οι εκπαιδευτικοί να διορίζονται από την Τουρκία!
Εισηγήτρια της απόφασης φέρεται ότι είναι η ειδική γραμματέας του υπουργείου Παιδείας κυρία Θάλεια Δραγώνα. Πρόκειται ασφαλώς για κίνηση που εντάσσεται στον ευρύτερο σχεδιασμό της κυβέρνησης να κλείσουν τα «ανοιχτά μέτωπα» με τους εξ ανατολών γείτονες. Το ζήτημα τέθηκε για πρώτη φορά όταν, όπως είχε αποκαλύψει το «ΘΕΜΑ», η μουσουλμανική μειονότητα της Θράκης απαίτησε την αντικατάσταση της Ειδικής Παιδαγωγικής Ακαδημίας Θεσσαλονίκης από ένα πανεπιστήμιο αποκλειστικά για μουσουλμάνους.
http://www.protothema.gr/greece/article/?aid=79655
Πολύ την ενδιαφέρει φαίνεται η πειροχή της Θράκης...
-
Πότε θα πάρει πόδι επιτέλους αυτή;;;;;;;;;;
-
'Είναι εγωκεντρικό τα παιδιά στην Ελλάδα να διδάσκονται από την 1η Δημοτικού μόνο ελληνικά, για αυτό τον λόγο από τον Σεπτέμβριο θα διδάσκονται και αγγλικά'.
χαχαχαχαχαχα!!!!!!!!!! καταπληκτικό ανεκδοτο! δεν το 'χα παρει ειδηση!
Μηπως θα ηταν καλύτερα να απαγορεύσουμε στους Ελληνες γονεις να μιλάνε ελληνικά στα παιδιά τους;;;;; Το βρισκω τρομερά εγωκεντρικό!!!!!!!!!!!! ;D ;D ;D
-
«Λουκέτο» στην Ελληνική Ειδική Παιδαγωγική Ακαδημία της Θεσσαλονίκης, στην οποία εκπαιδεύονται δάσκαλοι για τα μειονοτικά σχολεία της Θράκης, έβαλε το υπουργείο Παιδείας, τουλάχιστον για φέτος. Ικανοποίησε έτσι το πάγιο αίτημα της Aγκυρας να κλείσει την Ακαδημία και οι εκπαιδευτικοί να διορίζονται από την Τουρκία!
Εισηγήτρια της απόφασης φέρεται ότι είναι η ειδική γραμματέας του υπουργείου Παιδείας κυρία Θάλεια Δραγώνα. Πρόκειται ασφαλώς για κίνηση που εντάσσεται στον ευρύτερο σχεδιασμό της κυβέρνησης να κλείσουν τα «ανοιχτά μέτωπα» με τους εξ ανατολών γείτονες. Το ζήτημα τέθηκε για πρώτη φορά όταν, όπως είχε αποκαλύψει το «ΘΕΜΑ», η μουσουλμανική μειονότητα της Θράκης απαίτησε την αντικατάσταση της Ειδικής Παιδαγωγικής Ακαδημίας Θεσσαλονίκης από ένα πανεπιστήμιο αποκλειστικά για μουσουλμάνους.
http://www.protothema.gr/greece/article/?aid=79655
Πολύ την ενδιαφέρει φαίνεται η πειροχή της Θράκης...
δεν μπορει να την αφησει ετσι ,
την νοιωθει πολυ καλα απο τοτε που διαχειριζονταν τα δις για τις μειονοτητες ,
τωρα εχει αναβαθμιστει ο ρολος της και κλεινοντας την σχολη θα φερουμε εισαγομενους απευθειας απο τις τουρκικες σχολες
-
Να μη στεναχωριόμαστε, είναι βέβαιο οτι η Τουρκία θα επιλέξει δασκάλους με μετριοπάθεια, που θα μιλήσουν στα παιδιά για τη συμφιλίωση των δυο λαών... σίιιιιιγουρα...
Το πιο ωραίο είναι οτι από τα κανάλια δεν ακούγεται κιχ.
-
Emmaki, θα μου επιτρέψεις να σου πω ότι οι τίτλοι του οποιουδήποτε δεν είναι μυστικοί και δεν πρέπει να είναι μυστικοί. Χρειάζεται πλήρης διαφάνεια, ώστε να μη συμβαίνουν οι παραπάνω παρανομίες. Δεν έχει λόγο να φοβηθεί κανείς τίποτα, λέγοντας ότι είναι πτυχιούχος του Χ πανεπιστημίου και του Ψ τμήματος. Φυσικά και δεν είναι σε θέση να κρίνει ο καθένας την εγκυρότητα των τίτλων, αλλά τουλάχιστον να μην ξέρουμε τι έχουν σπουδάσει εκείνοι που αναλαμβάνουν σημαντικές θέσεις στα υπουργεία και χαράσσουν την πολιτική του όποιου κλάδου; Επίσης, σε διαβεβαιώ πως για να κάνει κάποιος έρευνα σε οποιονδήποτε κλάδο, ΑΠΑΙΤΕΙΤΑΙ όχι μόνο ένα βασικό πτυχίο, αλλά ακόμα περισσότερο βασικό πτυχίο στο αντικείμενο και μεταπτυχιακός τίτλος, ώστε να έχει τα απαραίτητα επιστημονικά εργαλεία και εφόδια. Αλλιώς, τι είδους έρευνα θα κάνει ένας απόφοιτος λυκείου στην ψυχολογία;! Τι είδους έρευνα θα κάνει ένας πτυχιούχος Γεωπονικής στην ψυχολογία;! Από τη στιγμή που παρενέβη εισαγγελέας, κάτι το μεμπτόν θα υπήρχε. Πάντως, το πτυχίο του Deree δεν είναι ισότιμο με των ελληνικών πανεπιστημίων. Τώρα, αν οι Άγγλοι ή όποιοι άλλοι αναγνωρίζουν αυτά τα κολέγια και δίνουν τη δυνατότητα μεταπτυχιακών σπουδών, δε με ενδιαφέρει, ας τα αναγνωρίζουν στα όρια της δικής τους χώρας. Φτάνει πια με τα "καταστήματα" των ξένων χωρών στην Ελλάδα και την αμφίβολη ποιότητα των σπουδών που προσφέρουν. Όσο για τις απόψεις της εν λόγω κυρίας για το... Νέο Δημοτικό Σχολείο, απλώς λυπάμαι.
Ιδού τα στοιχεία του βιογραφικού της στην επίσημη ιστοσελίδα του ΤΕΑΠΗ Αθήνας:
"Γεννήθηκε στην Αθήνα το 1952. Είναι Καθηγήτρια Κοινωνικής Ψυχολογίας και Πρόεδρος στο Τμήμα Εκπαίδευσης και Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία του Πανεπιστημίου Αθηνών.
Σπουδές
Σπούδασε Ψυχολογία στην Ελλάδα και την Αγγλία και το 1984 έλαβε τον τίτλο της διδάκτορος στην Κοινωνική Ψυχολογία από το Aston University in Birmingham."
Είναι τώρα σοβαρή αναφορά σπουδών αυτή; Γιατί αναφέρει το πανεπιστήμιο από το οποίο έλαβε το διδακτορικό και τα άλλα στοιχεία γράφονται εν συντομία;
-
Σε πρόσφατη έκδοση της γερμανικής εφημερίδας Frankfurter Allgemeine Zeitung δημοσιεύεται ολοσέλιδο άρθρο του δημοσιογράφου και αρχαιογνώστη Konrad Adam, ο οποίος αναφέρει ότι στα πλαίσια ορισμένων εκπαιδευτικών μεταρρυθμίσεων που επιχειρούνται σε αρκετά γερμανικά κρατίδια, πρέπει να ενισχυθεί η διδασκαλία των αρχαίων ελληνικών στα γερμανικά σχολεία. Κύριο επιχείρημά του είναι ότι τα αρχαία ελληνικά ακονίζουν το δημοκρατικό φρόνημα και την πολιτική συνείδηση των παιδιών σε μια κοινωνία καταναλωτική που την χαρακτηρίζει η πνευματική νωθρότητα.
Αναφέρει χαρακτηριστικά ότι «ποτέ ένας αρχαίος συγγραφέας δε μεταδίδει ένα μόνο μήνυμα, ένα δόγμα ή ένα πρόγραμμα. Συνήθως πρόκειται για δύο ή και περισσότερες αρχές που αντιτίθενται μεταξύ τους και προσπαθεί η μια να επιβληθεί στην άλλη: Ο Κρέων και η Αντιγόνη, ο Ιάσων και η Μήδεια, ο Σωκράτης και ο Καλλικλής, ο Έρως και το Νείκος. Πάντα η πάλη ενός λόγου και ενός αντίλογου, αυτή η πάλη που έφτασε στην τελειότητά της με τους σοφιστές.»
Στη συνέχεια ο κ. Adam θυμίζει στους αναγνώστες του ότι «ο τελευταίος γερμανός αυτοκράτορας ήθελε τα γερμανικά σχολεία να βγάζουν νέους Γερμανούς και όχι Έλληνες και Ρωμαίους. Ορθά ο αυτοκράτορας δεν ήθελε τα αρχαία, αφού γνώριζε ότι μόνο την τυφλή υπακοή στον ανώτατο άρχοντα δεν θα ενστάλαζαν στην ψυχή των παιδιών. Ο φόβος του δεν ήταν μήπως οι γερμανοί μαθητές διδαχτούν κάτι περιττό γι αυτούς, αλλά μήπως μάθουν κάτι περιττό γι αυτόν, μήπως μάθουν να αντιδρούν, να αντιστέκονται, να εξεγείρονται».
«Η ελληνική λογοτεχνία, συνεχίζει το άρθρο, βρίθει από τέτοιους αυτόνομους ανθρώπους. Ας αφήσουμε την Αντιγόνη και τους επώνυμους. Ο Πλούταρχος μας διασώζει την περίπτωση ενός ανώνυμου. Όταν ο στρατηγός Μιλτιάδης ζήτησε από το δήμο των Αθηναίων να του χαρίσουν έναν τιμητικό στέφανο, αυτός ο ανώνυμος αντιτάχθηκε με το επιχείρημα ότι, απ όσο ήξερε, στο Μαραθώνα ο Μιλτιάδης δεν είχε πολεμήσει μόνος του. Αν στο μέλλον πολεμούσε κατά των Περσών μονάχος και τους νικούσε, τότε μπορούσε να υποβάλει πάλι το αίτημά του στο δήμο. Μακάρι να είχαμε τέτοιους πολίτες σήμερα. Όχι να δέχονται τα πάντα, αλλά να υποβάλλουν ενστάσεις».
Τα αρχαία ελληνικά, λοιπόν, μας βοηθούν όχι απλώς να θυμηθούμε τις απαρχές της δημοκρατίας, αλλά, όπως σχολιάζει και ο συνεργάτης της Deutsche Welle Σπύρος Μοσκόβου, να διορθώσουμε τα κακώς κείμενα της δημοκρατίας σήμερα.
Το πιο πάνω δημοσίευμα της Frankfurter Allgemeine Zeitung μας θυμίζει και ένα άλλο δημοσίευμα της αυστριακής εφημερίδας Neue Presse (
-
Τι μου θύμισες Martz...
Όταν έμενα στη Γερμανία και έβγαινα από το σπίτι μου, πιο δίπλα ήταν ένα Γερμανικό Γυμνάσιο (Λύκειο εδώ) και στην έισοδό του υπήρχε ένα τεράστιο άγαλμα της θέας Αθηνάς...
Μετά από την 12χρονη Ελληνική παιδεία μου, όντας αμόρφωτος, ανάτρεξα και εγώ στα κλασσικά κείμενα...
Και εμείς ασχολούματε εδώ με ΑΣΕΠ, προυπηρεσίες, Α' και
-
Τι μου θύμισες Martz...
Όταν έμενα στη Γερμανία και έβγαινα από το σπίτι μου, πιο δίπλα ήταν ένα Γερμανικό Γυμνάσιο (Λύκειο εδώ) και στην έισοδό του υπήρχε ένα τεράστιο άγαλμα της θέας Αθηνάς...
Μετά από την 12χρονη Ελληνική παιδεία μου, όντας αμόρφωτος, ανάτρεξα και εγώ στα κλασσικά κείμενα...
Και εμείς ασχολούματε εδώ με ΑΣΕΠ, προυπηρεσίες, Α' και
-
Eχωντας δύο πτυχία και πηγαίνοντας για το τρίτο άρχισα για πρώτη φορά να μαθαίνω πραγματικά και να διευρύνεται ο πνευματικός μου ορίζοντας μόνο όταν άρχισα να μελετώ σχολαστικά τους αρχαίους Έλληνες συγγραφείς. Ένοιωσα ότι ως τότε δεν είχα μάθει τίποτα.ΜΕΓΑΛΕΙΟ.Ευτυχώς σε κάποιες χώρες το έχουν συνειδητοποιήσει.Όσο για μας ποιος είπε πως βαδίζουμε προς την πρόοδο.Μάλλον προς αφανισμό θα έλεγα.
Όσο για τα μεταπτυχιακά και τα διδακτορικά θα έπρεπε υποχρεωτικά με νόμο να δημοσιεύονται κάπου όπου ο καθένας να μπορεί να δει την εργασία οποιουδήποτε. Γιατί υποτίθεται πρέπει να είναι πρωτότυπη(αυτή είναι βασική προϋπόθεση προκειμένου να εγκριθεί).Τότε θα βλέπαμε πόσοι θα έκαναν μεταπτυχιακά και διδακτορικά.Τότε θα υπήρχε διαφάνεια.Όποιος είναι καθαρός δε φοβάται τίποτα
-
biki68 εδώ και πολλά χρόνια (τουλάχιστον 10) στη χώρα μας είναι υποχρεωτική η δημοσίευση (σε ηλεκτρονική μορφή, σκαναρισμένη παλιότερα, τώρα φαντάζομαι σε pdf) όλης της διδακτορικής διατριβής στον ιστότοπο του ΕΚΤ (Εθνικό Κέντρο Τεκμηρίωσης) για όσους την εκπόνησαν στην Ελλάδα.
-
Landau που οφείλεται το γεγονός ότι κάποιες δεν υπάρχουν εκεί;
-
Landau που οφείλεται το γεγονός ότι κάποιες δεν υπάρχουν εκεί;
Πρώτον, πρέπει να έχουν εκπονηθεί στην Ελλάδα (από εξωτερικό δεν είναι απαραίτητο, ή ούτε καν απαιτείται, αν δεν κάνω λάθος). Δεύτερον, φαντάζομαι δεν είναι κάτι που γίνεται άμεσα, ή πιθανόν η διαδικασία να είναι υπερβολικά αργή και να εξαρτάται από το φιλότιμο του κάθε διδάκτορα..
-
Μιλάω για αυτές που έχουν εκπονηθεί στην Ελλάδα και είναι κάποια χρονάκια που έχουν περάσει.Και φυσικά τα μεταπτυχιακά είναι ένα εξίσου σοβαρό ζήτημα
-
Τα μεταπτυχιακά δεν είναι πρωτότυπη εργασία (δεν απαιτείται τουλάχιστον να είναι), οπότε δεν έχει τόσο νόημα. Περισσότερο εξειδίκευση είναι. Το διδακτορικό από την άλλη... αλλά γενικά (και ειδικά στη χώρα μας) πολλά διδακτορικά - και μάλιστα σε συγκεκριμένους τομείς - γίνονται "με το κιλό" και τείνει να χάσει το νόημα της πρωτότυπης, ερευνητικής και πραγματικά επιστημονικής εργασίας.
-
Πάνω κάτω αυτό γνωρίζω και εγώ
-
Παραθέτω 4 άρθρα από τον ημερήσιο τύπο που βρήκα (το τονίζω προς αποφυγή παρεξηγήσεων: κατόπιν τυχαίας αναζήτησης. Όλες οι εφημερίδες αναφέρονται στο θέμα), προκειμένου να ενημερωθώ περισσότερο για το θέμα που έχει προκύψει με τη Θάλεια Δραγώνα. Έμεινα έκπληκτος... Συνιστώ να τα διαβάσετε, αλλά θεωρώ σωστό να διαβάσουμε όλοι το επίμαχο βιβλίο της, ώστε να έχουμε προσωπική άποψη επί του θέματος.
http://www.paron.gr/v3/new.php?id=16823&colid=37&catid=33&dt=2010-09-12&search=%C7+%EA.+%C4%F1%E1%E3%FE%ED%E1
http://www.paron.gr/v3/new.php?id=50123&colid=37&catid=33&dt=2010-09-12&search=%C7+%EA.+%C4%F1%E1%E3%FE%ED%E1
http://www.paron.gr/v3/new.php?id=48187&colid=37&catid=33&dt=2010-09-12&search=%C7+%EA.+%C4%F1%E1%E3%FE%ED%E1&page=2&mode=1&page=1&mode=1
Ιδιαίτερη εντύπωση μου έκανε η παρακάτω επιστολή:
Επιστολή στον Πρόεδρο
Χαρακτηριστική είναι και η διαμαρτυρία του δρα Nicolas Kaloy, ο οποίος απέστειλε από τη Γενεύη της Ελβετίας, όπου διαμένει, προς τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας Κάρολο Παπούλια την εξής επιστολή:
«Κύριε Πρόεδρε της Δημοκρατίας,
Από τη Γενεύη Ελβετίας απευθύνουμε το εξής ερώτημα προς εσάς, τον Πρώτον Έλληνα: Είναι δυνατόν η γυναίκα αυτή η οποία ομολογεί ότι ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΛΛΗΝΙΔΑ, να είναι γενική γραμματέας της ΕΘΝΙΚΗΣ παιδείας και να παρέχει γνώσεις στα παιδιά μας; Είστε υπεύθυνος να μας απαντήσετε: Εάν δεν είμαστε Έλληνες, τι είμαστε; Εσείς και ο κ. πρωθυπουργός οφείλετε μίαν απάντηση εις την οποίαν θα δώσωμεν ευρείαν δημοσιότητα σε όλη την ομογένεια των «ΜΗ ΕΛΛΗΝΩΝ». Και κυρίως εις ΗΠΑ, Καναδά, Αυστραλία, Ευρώπη».
http://www.enet.gr/?i=news.el.article&id=115210
Μόνο σε ένα άρθρο της Αυγής αναφέρονται κάποια ονόματα που συμπαραστάθηκαν στη Δραγώνα:
Στον αρχικό κύκλο όσων συμπαραστάθηκαν στη Θάλεια Δραγώνα, περιλαμβάνονται οι ακόλουθοι πανεπιστημιακοί:
Αβδελά Έφη Πανεπιστήμιο Κρήτης, Αγριαντώνη Χριστίνα Πανεπιστήμιο Αθηνών, Αλιβιζάτος Νίκος Πανεπιστήμιο Αθηνών, Αναγνωστοπούλου Σία Πάντειο Πανεπιστήμιο, Αποστολίδου
-
http://olympia.gr/2010/10/01/%CE%B4%CE%B9%CE%AC-%CE%B2%CE%AF%CE%BF%CF%85-%CE%B5%CE%BA%CF%80%CE%BF%CE%AF%CE%B7%CF%83%CE%B7/#respond
-
http://olympia.gr/2010/10/09/%CE%B4%CE%B5%CE%BD-%CE%B8%CE%AD%CE%BB%CE%BF%CF%85%CE%BC%CE%B5-%CE%BD%CE%B1-%CE%BC%CE%AC%CE%B8%CE%BF%CF%85%CE%BC%CE%B5-%CF%84%CE%BF%CF%85%CF%81%CE%BA%CE%B9%CE%BA%CE%AC-%CE%BA%CF%8D%CF%81%CE%B9%CE%B5/