Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση

Αδιόριστοι Εκπαιδευτικοί => Πίνακες αναπληρωτών - Εξετάσεις ΑΣΕΠ => Κλάδος ΠΕ02 Φιλολόγων => Μήνυμα ξεκίνησε από: Lia11 στις Αυγούστου 13, 2010, 07:08:14 pm

Τίτλος: πρόσθετη διδακτική στήριξη
Αποστολή από: Lia11 στις Αυγούστου 13, 2010, 07:08:14 pm
καλησπέρα,

 είμαι κάπως μπερδεμένη και θα ήθελα να μου ξεκαθαρίσετε κάποια πράγματα καθώς είμαι καινούρια στο επάγγελμα..
πέρα απο τις αιτήσεις που υποβάλλαμε πριν ένα μήνα περίπου για αναπληρωτές και ωρομισθίους, θα υποβάλλουμε και επιπλέον για την προσθετη διδακτική στήριξη; επίσης υπάρχει πιθανότητα να προσληφθεί κάποιος με μηδενική προυπηρεσία στην  πδσ ή από φέτος παίρνουν μόνο τους έχοντες προυπηρεσία; ευχαριστώ
Τίτλος: Απ: πρόσθετη διδακτική στήριξη
Αποστολή από: Elpida!!! στις Αυγούστου 13, 2010, 07:12:22 pm
καλησπέρα,

 είμαι κάπως μπερδεμένη και θα ήθελα να μου ξεκαθαρίσετε κάποια πράγματα καθώς είμαι καινούρια στο επάγγελμα..
πέρα απο τις αιτήσεις που υποβάλλαμε πριν ένα μήνα περίπου για αναπληρωτές και ωρομισθίους, θα υποβάλλουμε και επιπλέον για την προσθετη διδακτική στήριξη; επίσης υπάρχει πιθανότητα να προσληφθεί κάποιος με μηδενική προυπηρεσία στην  πδσ ή από φέτος παίρνουν μόνο τους έχοντες προυπηρεσία; ευχαριστώ
νομιζω πως φετος δε θα κάνουμε άλλες αιτήσεις...ισχυει η ιδια αιτηση με τους ωρομίσθιους....
όσο για τις πιθανότητεςε...στην Ελλάδα ζούμε,μέχρι κ πέρσι υπήρχαν παραθυράκια,ίσως και φετος,ποιος ξέρει....
Τίτλος: Απ: πρόσθετη διδακτική στήριξη
Αποστολή από: Lia11 στις Αυγούστου 13, 2010, 07:15:14 pm
αλλά νόμιμα έχει ήδη θεσπιστεί ο νόμος για τους μη ΄έχοντες προυπηρεσία; ή φέτος είναι η τελευταία χρονιά; ρωτάω γιατί έχω ακούσει και τα δυο και δεν ξέρω ποιό αληθεύει
Τίτλος: Απ: πρόσθετη διδακτική στήριξη
Αποστολή από: Stratis στις Αυγούστου 13, 2010, 09:47:49 pm
Σύμφωνα με όσα γνωρίζω οι αιτήσεις που έγιναν για αναπληρωτές και ωρομισθίους ισχύουν και για την ΠΔΣ. Επομένως όταν έρθει η ώρα θα καλέσουν άτομα με βάση αυτές τις αιτήσεις τους... Γενικά πλέον μηδενική προϋπηρεσία σημαίνει αδυναμία εργασίας. Εκτός κι αν υπάρχει επιτυχία ΑΣΕΠ.
Τίτλος: Απ: πρόσθετη διδακτική στήριξη
Αποστολή από: TEM στις Αυγούστου 13, 2010, 10:04:14 pm
Μορφωμένοι άνθρωποι είμαστε και δε ξέρουμε τι αιτήσεις υποβάλουμε?
Ντροπή μας.
Τίτλος: Απ: πρόσθετη διδακτική στήριξη
Αποστολή από: juliesan στις Αυγούστου 14, 2010, 02:38:10 pm
αλλά νόμιμα έχει ήδη θεσπιστεί ο νόμος για τους μη ΄έχοντες προυπηρεσία; ή φέτος είναι η τελευταία χρονιά; ρωτάω γιατί έχω ακούσει και τα δυο και δεν ξέρω ποιό αληθεύει

Δεν γνωρίζω αν υπάρχει τέτοιος νόμος. Υποτίθεται όμως πως τη σχολική χρονιά που μας πέρασε θα έπαιρναν "αξιοκρατικά", μόνο από τους πίνακες της ΠΔΣ με βάση την ημερομηνία πτυχίου. Στην περιοχή μου πάντως είπαν να κάνουν μερικές "εξαιρέσεις", μην το παρακάνουν και με την αξιοκρατία!!!
Τίτλος: Απ: πρόσθετη διδακτική στήριξη
Αποστολή από: TEM στις Αυγούστου 14, 2010, 02:41:00 pm
Γιατί δεν το κατήγγειλες?
Τίτλος: Απ: πρόσθετη διδακτική στήριξη
Αποστολή από: takisk στις Αυγούστου 14, 2010, 02:57:15 pm
Εδω δεν εχουμε να φαμε για  ΠΔΣ μιλατε μην περιμενετε τιποτα.
Τίτλος: Απ: πρόσθετη διδακτική στήριξη
Αποστολή από: inw στις Αυγούστου 23, 2010, 09:52:04 am
Ψίχουλα δίνει και σε λεφτά και σε μόρια.
Τίτλος: Απ: πρόσθετη διδακτική στήριξη
Αποστολή από: TEM στις Αυγούστου 23, 2010, 10:23:01 am
Από τη μια τα οικονομικά προβλήματα που θα αντιμετωπίσουν το χειμώνα οι περισσότερες οικογένειες θα είναι πολλά,οπότε εκεί είναι που το κράτος πρέπει να υποστηρίξει τους πολίτες με το θεσμό της πδσ!
Από την άλλη πάλι και ο εκπαιδευτικός είναι άνθρωπος και αντιμετωπίζει και αυτός τις δικές του καταστάσεις και καλείται να θέσει τις δικές του προτεραιότητες.

Αν δε ξαναδώσει κίνητρα στους εκπαιδευτικούς μέσω προυπηρεσίας ή έστω μέσω χρημάτων,τα βλέπω πολύ δύσκολα τα πράγματα στα σχολεία φέτος.

Και αυτά κυρία Άννα μου (που ξέρεις......μπορεί να διαβάζει η ίιδα ή τα τσιράκια τυς το φόρουμ), αυτά που λες τα λέμε άνθρωποι που αγαπάμε τη δουλειά μας και έχουμε μπει στα σχολεία,οπότε γνωρίζουμε τι παίζεται,σε αντίθεση με εσένα που και δεν έχεις μπει και φοβάμαι ότι έχεις λάθος ανθρώπους γύρω σου να σε συμβουλεύουν. Είδες τι έπαθε ο Κωστάκης επειδή δεν είχε κοντά του αυτούς που έπρεπε.....δεν είδες?
Τίτλος: Απ: πρόσθετη διδακτική στήριξη
Αποστολή από: viKtoria στις Αυγούστου 26, 2010, 11:02:11 am
Πόσους ωρομίσθιους εικάζετε ότι θα προσλάβει ανά νομο για την πδσ?
Τίτλος: Απ: πρόσθετη διδακτική στήριξη
Αποστολή από: Melissathi στις Αυγούστου 26, 2010, 11:42:09 am
Πόσους ωρομίσθιους εικάζετε ότι θα προσλάβει ανά νομο για την πδσ?





Η ΠΔΣ με τον νεο νόμο θα καλύπτεται από αμω ή ακω οπότε άγνωστο.
Τίτλος: Απ: πρόσθετη διδακτική στήριξη
Αποστολή από: Elpida!!! στις Αυγούστου 26, 2010, 12:56:05 pm
Πόσους ωρομίσθιους εικάζετε ότι θα προσλάβει ανά νομο για την πδσ?





Η ΠΔΣ με τον νεο νόμο θα καλύπτεται από αμω ή ακω οπότε άγνωστο.
δε νομίζω ότι ισχύει αυτό...
στις αιτησεις που κάναμε η πδσ ήταν στην ίδια αίτηση με τους ωρομίσθιους κι όχι με τους αναπληρωτές
Τίτλος: Απ: πρόσθετη διδακτική στήριξη
Αποστολή από: Melissathi στις Αυγούστου 26, 2010, 03:04:19 pm
Πόσους ωρομίσθιους εικάζετε ότι θα προσλάβει ανά νομο για την πδσ?





Η ΠΔΣ με τον νεο νόμο θα καλύπτεται από αμω ή ακω οπότε άγνωστο.
δε νομίζω ότι ισχύει αυτό...
στις αιτησεις που κάναμε η πδσ ήταν στην ίδια αίτηση με τους ωρομίσθιους κι όχι με τους αναπληρωτές

έχεις δίκο ,δική μου αβλεψία!
Τίτλος: Απ: πρόσθετη διδακτική στήριξη
Αποστολή από: συννεφούλα στις Αυγούστου 26, 2010, 03:09:43 pm
Πόσους ωρομίσθιους εικάζετε ότι θα προσλάβει ανά νομο για την πδσ?





Η ΠΔΣ με τον νεο νόμο θα καλύπτεται από αμω ή ακω οπότε άγνωστο.
δε νομίζω ότι ισχύει αυτό...
στις αιτησεις που κάναμε η πδσ ήταν στην ίδια αίτηση με τους ωρομίσθιους κι όχι με τους αναπληρωτές


Αν πάρει ωρομίσθιους (δηλαδή ΑΜΩ) για την ΠΔΣ, τότε ποιος ο λόγος κατάρτισης πινάκων ωρομισθίων ανά περιφέρεια?
Τίτλος: Απ: πρόσθετη διδακτική στήριξη
Αποστολή από: jak_13 στις Αυγούστου 26, 2010, 03:47:51 pm
Αν πάρει ωρομίσθιους (δηλαδή ΑΜΩ) για την ΠΔΣ, τότε ποιος ο λόγος κατάρτισης πινάκων ωρομισθίων ανά περιφέρεια?

Άλλο οι ΑΜΩ και άλλο οι ωρομίσθιοι.
Τίτλος: Απ: πρόσθετη διδακτική στήριξη
Αποστολή από: συννεφούλα στις Αυγούστου 26, 2010, 03:58:01 pm
Αν πάρει ωρομίσθιους (δηλαδή ΑΜΩ) για την ΠΔΣ, τότε ποιος ο λόγος κατάρτισης πινάκων ωρομισθίων ανά περιφέρεια?

Άλλο οι ΑΜΩ και άλλο οι ωρομίσθιοι.


Το θέμα δεν είναι πώς τους βαφτίζει η υπουργός, αλλά πώς τους χρησιμοποιεί. Δεν μπορεί να βάλει τους αμω να κάνουν πδσ (κ άρα 1ον. να μη χρειαστεί ωρομίσθιους και 2ον. να είναι συνεπής με τα λεγόμενά της ότι "τερμα η ωρομισθία" )?
Τίτλος: Απ: πρόσθετη διδακτική στήριξη
Αποστολή από: jak_13 στις Αυγούστου 26, 2010, 04:06:41 pm
Το θέμα δεν είναι πώς τους βαφτίζει η υπουργός, αλλά πώς τους χρησιμοποιεί. Δεν μπορεί να βάλει τους αμω να κάνουν πδσ (κ άρα 1ον. να μη χρειαστεί ωρομίσθιους και 2ον. να είναι συνεπής με τα λεγόμενά της ότι "τερμα η ωρομισθία" )?

Μπορεί να τα κάνει αυτά που λες, ειδικά όταν δεν υπάρχει προηγούμενο για να ξέρουμε κάτι. Παρ`όλα αυτά όπως φαίνεται, ο θεσμός του ωρομίσθιου όπως τον καθορίζει, μπορεί να λειτουργήσει ανεξάρτητα από την ΠΔΣ.
Τίτλος: Απ: πρόσθετη διδακτική στήριξη
Αποστολή από: inw στις Αυγούστου 27, 2010, 01:25:42 pm
Στο υπουργείο μου είπαν πως την πδσ θα τη δώσει στους αμω σε περίπτωση που δεν καλύπτουν το 16ωρο.Δεν είναι όμως αυτός ο κανόνας,θα προσπαθήσουν να καλύψουν με πρωινό τμήμα και μετά πδσ.
Τίτλος: Απ: πρόσθετη διδακτική στήριξη
Αποστολή από: kostas7 στις Σεπτεμβρίου 23, 2010, 12:03:21 pm
Συναδελφοι εχετε ακουσει κατι για το αν θα γινει η ΠΔΣ φετος?Ειμαι σε δυσπροσιτο μερος και ελπιζω να γινει αλλα και παλι εαν πραγματοποιηθει θα ζω με την αγωνια: Θα παρει ωρομισθιους η  θα τη δωσει στους μονιμους για υπερωριες... ???
Τίτλος: Απ: πρόσθετη διδακτική στήριξη
Αποστολή από: inw στις Σεπτεμβρίου 23, 2010, 09:48:47 pm
Η διαμάντω είπε πως θα γίνει σε απομακρυσμένες περιοχές,νησιά(πολύ μικρά προφανώς) και μέσω διαδικτύου.Μπορεί όμως ν' αλλάξει και κάτι.
Τίτλος: Απ: πρόσθετη διδακτική στήριξη
Αποστολή από: ZoeG στις Σεπτεμβρίου 24, 2010, 12:46:44 pm
Έχω μια μαθητρια που ενδιαφερόταν να παρακολουθήσει κάποια μαθηματα γενικής παιδείας στην ΠΔΣ του σχολείου της. Ρώτησε το διευθυντή του σχολείου πότε περίπου θα ξεκινησει και αυτός της απάντησε πως δε θα γίνει ΠΔΣ φετος, γιατι το υπουργειο την έκοψε λόγω ελλειψης χρημάτων. Και αναφέρομαι σε μεγαλο γενικο λυκειο πόλης της
Τίτλος: Απ: πρόσθετη διδακτική στήριξη
Αποστολή από: inw στις Σεπτεμβρίου 24, 2010, 02:03:45 pm
Έτσι θα γίνει,εκτός αν δεχτεί πίεση.Όμως η διαμάντω φαίνεται πως δε μασάει. :o
Τίτλος: Απ: πρόσθετη διδακτική στήριξη
Αποστολή από: TEM στις Σεπτεμβρίου 24, 2010, 02:31:45 pm
Το πολιτικό κόστος όλοι το φοβούνται.
Τίτλος: Απ: πρόσθετη διδακτική στήριξη
Αποστολή από: panos2 στις Σεπτεμβρίου 24, 2010, 02:34:19 pm
Αυτοί φοβούνται το πολτικό κόστος από τους μαζοχιστές...  ;D

Σας μπέρδεψα;; ???
Τίτλος: Απ: πρόσθετη διδακτική στήριξη
Αποστολή από: inw στις Σεπτεμβρίου 25, 2010, 10:38:55 am
Αφού δεν βλέπουν αντδράσεις,γιατί να φοβηθούν; Πού είναι οι μαθητές που έκαναν καταλήψεις για τις τυρόπιτες; Γιατί δε διαμαρτύρονται για τα 30ρια τμήματα και για την ΠΔΣ;
Τίτλος: Απ: πρόσθετη διδακτική στήριξη
Αποστολή από: change73 στις Σεπτεμβρίου 25, 2010, 10:39:46 am
Σωστή!!!! ;)
Τίτλος: Απ: πρόσθετη διδακτική στήριξη
Αποστολή από: jak_13 στις Σεπτεμβρίου 25, 2010, 01:54:27 pm
Αφού δεν βλέπουν αντδράσεις,γιατί να φοβηθούν; Πού είναι οι μαθητές που έκαναν καταλήψεις για τις τυρόπιτες; Γιατί δε διαμαρτύρονται για τα 30ρια τμήματα και για την ΠΔΣ;

Πού είναι αυτοί που ξεσήκωναν τους μαθητές να κάνουν καταλήψεις, να συμπληρώσω εγώ.
Τίτλος: Απ: πρόσθετη διδακτική στήριξη
Αποστολή από: inw στις Σεπτεμβρίου 25, 2010, 02:31:05 pm
Κοιμούνται το ύπνο δικαίου προφανώς.
Τίτλος: Απ: πρόσθετη διδακτική στήριξη
Αποστολή από: kostas7 στις Οκτωβρίου 01, 2010, 08:32:56 pm
Κανενα νεο για ΠΔΣ?Περισυ ποτε ειχε ξεκινησει?
Τίτλος: Απ: πρόσθετη διδακτική στήριξη
Αποστολή από: jak_13 στις Οκτωβρίου 01, 2010, 08:37:55 pm
Κανενα νεο για ΠΔΣ?Περισυ ποτε ειχε ξεκινησει?

Πέρυσι η...αναβαπτισμένη άρχισε 19 Οκτωβρίου. Φέτος καλύτερα να μην περιμένουμε.
Τίτλος: Απ: πρόσθετη διδακτική στήριξη
Αποστολή από: kostas7 στις Οκτωβρίου 01, 2010, 08:40:30 pm
Μαλιστα... >:(
Ουτε σε δυσπροσιτα μερη υπαρχει περιπτωση να γινει?
Τίτλος: Απ: πρόσθετη διδακτική στήριξη
Αποστολή από: jak_13 στις Οκτωβρίου 01, 2010, 08:44:08 pm
Μαλιστα... >:(
Ουτε σε δυσπροσιτα μερη υπαρχει περιπτωση να γινει?

Αφού το είπε η ηγεσία του υπουργείου, υπάρχει περίπτωση, αλλά είπαν επίσης ότι θα καθυστερήσει.
Τίτλος: Απ: πρόσθετη διδακτική στήριξη
Αποστολή από: panos2 στις Οκτωβρίου 01, 2010, 08:50:38 pm
Μαλιστα... >:(
Ουτε σε δυσπροσιτα μερη υπαρχει περιπτωση να γινει?

Αφού το είπε η ηγεσία του υπουργείου, υπάρχει περίπτωση, αλλά είπαν επίσης ότι θα καθυστερήσει.

Παλιότερα η ΠΔΣ σε δυσπρόσιτα ήταν στόχος για πολλούς και μάλιστα ορισμένες φορές και βυσματική, για να μπορέσει κάποιος να ανέβει με τον διπλασιασμό των μορίων γρήγορα ψηλά στον πίνακα αναπληρωτών και μετά από ένα ή δύο ακόμη χρόνια αναπλήρωσης να επιτευχθεί με το 40% ο διορισμός παρακάμπτωντας τον ΑΣΕΠ.
Με τα σημερινά δεδομένα ποιός θα πάει ωρομίσθιος σε δυσπρόσιτο, αφού ούτε ο διπλασιασμός των μοριών δεν ισχύει πια;;;
Μόνο όποιος μένει εκεί...


Τίτλος: Απ: πρόσθετη διδακτική στήριξη
Αποστολή από: kostas7 στις Οκτωβρίου 01, 2010, 08:56:14 pm
Γι αυτο με νοιαζει εμενα επειδη ζω σε τετοιο μερος.Ευχομαι μεχρι τελος του μηνα να ξεκινησει
Τίτλος: Απ: πρόσθετη διδακτική στήριξη
Αποστολή από: inw στις Οκτωβρίου 03, 2010, 10:24:33 pm
Αυτό θα είναι καλό τουλάχιστον για τα παιδιά που ζουν σε τέτοιες περιοχές,αλλά και για μας ,γιατί ανοίγουν θέσεις.
Τίτλος: Απ: πρόσθετη διδακτική στήριξη
Αποστολή από: domenica στις Οκτωβρίου 04, 2010, 10:45:59 am
"Σήμερα 4/10/2010 οι μαθητές του Γυμνασίου - Λυκειακών τάξεων Γρανίτσας Ευρυτανίας αποφάσισαν να κάνουν κατάληψη με τα παρακάτω αιτήματα:
1. Να καλυφθεί η έλλειψη σχολικών βιβλίων και να καλυφθούν τα κενά δύο καθηγητών
2. Να πραγματοποιηθεί η Πρόσθετη Διδακτική Στήριξη που αποτελεί τη μοναδική βοήθεια στην περιοχή μας
3. Να μην αλλάξει το όριο απουσιών

Η επιτροπή κατάληψης του Γυμνασίου - Λυκειακών τάξεων Γρανίτσας Ευρυτανίας"

http://www.alfavita.gr/artro.php?id=10964

Τίτλος: Απ: πρόσθετη διδακτική στήριξη
Αποστολή από: Anastasia-ΠΕ07 στις Οκτωβρίου 04, 2010, 10:57:57 am
Μια χαρά αρχίσατε? Απότι άκουσα από τα αδέρφια μου είπανε ότι θα κλείσουνε και τα σχολεία στην Κομοτηνή
Τίτλος: Απ: πρόσθετη διδακτική στήριξη
Αποστολή από: Joanna Bear στις Οκτωβρίου 04, 2010, 10:58:57 am
"Σήμερα 4/10/2010 οι μαθητές του Γυμνασίου - Λυκειακών τάξεων Γρανίτσας Ευρυτανίας αποφάσισαν να κάνουν κατάληψη με τα παρακάτω αιτήματα:
1. Να καλυφθεί η έλλειψη σχολικών βιβλίων και να καλυφθούν τα κενά δύο καθηγητών
2. Να πραγματοποιηθεί η Πρόσθετη Διδακτική Στήριξη που αποτελεί τη μοναδική βοήθεια στην περιοχή μας
3. Να μην αλλάξει το όριο απουσιών

Η επιτροπή κατάληψης του Γυμνασίου - Λυκειακών τάξεων Γρανίτσας Ευρυτανίας"

http://www.alfavita.gr/artro.php?id=10964


Ειδικά το τελευταίο τσούζει πολύ τους μαθητές...
Τίτλος: Απ: πρόσθετη διδακτική στήριξη
Αποστολή από: inw στις Οκτωβρίου 04, 2010, 02:24:31 pm
Επίσης η ΠΔΣ τσούζει. Τί θα κάνουν αυτά τα παιδιά στη Γρανίτσα;
Τίτλος: Απ: πρόσθετη διδακτική στήριξη
Αποστολή από: Joanna Bear στις Οκτωβρίου 04, 2010, 02:31:07 pm
Επίσης η ΠΔΣ τσούζει. Τί θα κάνουν αυτά τα παιδιά στη Γρανίτσα;
Λεπτομέρειες...
Δεν είναι μόνο στη Γρανίτσα...
Η αδερφή μου μέσω της ΠΔΣ πέρασε Φιλολογία (και ήταν μέσα σε πόλη, όχι σε κανένα χωριό). Ούτε φροντιστήριο είχε τη δυνατότητα η οικογένειά μου να μας στείλει και ούτε λόγος για ιδιαίτερα φυσικά.
(Εγώ πάλι, δεν είχα καν ΠΔΣ τότε...)

Είναι πολλά τα παιδιά που χρειάζονται την Πρόσθετη. Ειδικά τώρα.
Μου φαίνεται ότι το ίδιο τους κάνει, δυστυχώς...  :( :( :( :( :( :( :( :( :( :(
Τίτλος: Απ: πρόσθετη διδακτική στήριξη
Αποστολή από: MARKOS στις Οκτωβρίου 04, 2010, 02:33:31 pm
"Σήμερα 4/10/2010 οι μαθητές του Γυμνασίου - Λυκειακών τάξεων Γρανίτσας Ευρυτανίας αποφάσισαν να κάνουν κατάληψη με τα παρακάτω αιτήματα:
1. Να καλυφθεί η έλλειψη σχολικών βιβλίων και να καλυφθούν τα κενά δύο καθηγητών
2. Να πραγματοποιηθεί η Πρόσθετη Διδακτική Στήριξη που αποτελεί τη μοναδική βοήθεια στην περιοχή μας
3. Να μην αλλάξει το όριο απουσιών

Η επιτροπή κατάληψης του Γυμνασίου - Λυκειακών τάξεων Γρανίτσας Ευρυτανίας"

http://www.alfavita.gr/artro.php?id=10964


Ειδικά το τελευταίο τσούζει πολύ τους μαθητές...

συμφωνω,....απολυτα!!
αλλα μακαρι να μη τους κάτσει, για το καλο τους ...
Τίτλος: Απ: πρόσθετη διδακτική στήριξη
Αποστολή από: cookie2 στις Οκτωβρίου 04, 2010, 02:35:46 pm
Τους εχουμε αφησει πολυ λασκα σε αυτο το θεμα! Σε επαρχειακο σχολειο σχολειο πατερας (ψαρας στο επαγγελμα) παρακαλουσε το διευθυντη να ξεκινησει νωρις η ΠΔΣ γιατι δεν εχει χρηματα για φροντιστηριο!!!! Υπηρχε στο χωριο φροντηστηριο αλλα δεν ειχε τα χρηματα! Αυτα τα ξερει το υπουργειο;
Τίτλος: Απ: πρόσθετη διδακτική στήριξη
Αποστολή από: Joanna Bear στις Οκτωβρίου 04, 2010, 02:37:04 pm
Τους εχουμε αφησει πολυ λασκα σε αυτο το θεμα! Σε επαρχειακο σχολειο σχολειο πατερας (ψαρας στο επαγγελμα) παρακαλουσε το διευθυντη να ξεκινησει νωρις η ΠΔΣ γιατι δεν εχει χρηματα για φροντιστηριο!!!! Υπηρχε στο χωριο φροντηστηριο αλλα δεν ειχε τα χρηματα! Αυτα τα ξερει το υπουργειο;
Φυσικά και τα ξέρει! Αλλά δεν το νοιάζει!

Και μας ξυλουργός ήταν ο πατέρας μας. Πολύτεκνη οικογένεια, με 5 παιδιά και έναν μόνο μισθό (η μάνα μου ποτέ δεν δούλεψε, πώς θα μεγάλωναν τα παιδιά).
Τίτλος: Απ: πρόσθετη διδακτική στήριξη
Αποστολή από: MARKOS στις Οκτωβρίου 04, 2010, 02:43:51 pm
Τους εχουμε αφησει πολυ λασκα σε αυτο το θεμα! Σε επαρχειακο σχολειο σχολειο πατερας (ψαρας στο επαγγελμα) παρακαλουσε το διευθυντη να ξεκινησει νωρις η ΠΔΣ γιατι δεν εχει χρηματα για φροντιστηριο!!!! Υπηρχε στο χωριο φροντηστηριο αλλα δεν ειχε τα χρηματα! Αυτα τα ξερει το υπουργειο;

στακα τωρα,
στο χωριο !!! 
τι σκ@τ@ εκαναν οι καθηγητες με 5 μαθητες? μου λες?

νομιζω και διορθωστε με αν κανω λαθος οτι για να γινει ΠΔΣ πρεπει να υπαρχει καποιος  αριθμος μαθητων γαι να ξεκινησει. ετσι δεν ειναι?
αν λοιπον ηταν 2 μαθητες ολοι κι ολοι στο σχολειο τοτε πως θα γινει ΠΔΣ?
ο καθηγητης τι παει και κανει ?
Τίτλος: Απ: πρόσθετη διδακτική στήριξη
Αποστολή από: Joanna Bear στις Οκτωβρίου 04, 2010, 02:50:36 pm
Τους εχουμε αφησει πολυ λασκα σε αυτο το θεμα! Σε επαρχειακο σχολειο σχολειο πατερας (ψαρας στο επαγγελμα) παρακαλουσε το διευθυντη να ξεκινησει νωρις η ΠΔΣ γιατι δεν εχει χρηματα για φροντιστηριο!!!! Υπηρχε στο χωριο φροντηστηριο αλλα δεν ειχε τα χρηματα! Αυτα τα ξερει το υπουργειο;

στακα τωρα,
στο χωριο !!! 
τι σκ@τ@ εκαναν οι καθηγητες με 5 μαθητες? μου λες?

νομιζω και διορθωστε με αν κανω λαθος οτι για να γινει ΠΔΣ πρεπει να υπαρχει καποιος  αριθμος μαθητων γαι να ξεκινησει. ετσι δεν ειναι?
αν λοιπον ηταν 2 μαθητες ολοι κι ολοι στο σχολειο τοτε πως θα γινει ΠΔΣ?
ο καθηγητης τι παει και κανει ?

Και εδώ ακριβώς τίθεται ένα κρίσιμο ζήτημα: γιατί να'ναι περιορισμένος ο αριθμός των μαθητών στην ΠΔΣ;
Δηλαδή, ένα παιδί που δεν έχει οικονομική δυνατότητα να βοηθηθεί αλλιώς, δεν έχει δικαίωμα σε δωρεάν βοήθεια από το σχολείο του;
Δεν έχει ψυχή αυτό το ένα παιδί;
Τίτλος: Απ: πρόσθετη διδακτική στήριξη
Αποστολή από: ΛΩΡΑ στις Οκτωβρίου 04, 2010, 02:52:55 pm
Τους εχουμε αφησει πολυ λασκα σε αυτο το θεμα! Σε επαρχειακο σχολειο σχολειο πατερας (ψαρας στο επαγγελμα) παρακαλουσε το διευθυντη να ξεκινησει νωρις η ΠΔΣ γιατι δεν εχει χρηματα για φροντιστηριο!!!! Υπηρχε στο χωριο φροντηστηριο αλλα δεν ειχε τα χρηματα! Αυτα τα ξερει το υπουργειο;

στακα τωρα,
στο χωριο !!! 
τι σκ@τ@ εκαναν οι καθηγητες με 5 μαθητες? μου λες?

νομιζω και διορθωστε με αν κανω λαθος οτι για να γινει ΠΔΣ πρεπει να υπαρχει καποιος  αριθμος μαθητων γαι να ξεκινησει. ετσι δεν ειναι?
αν λοιπον ηταν 2 μαθητες ολοι κι ολοι στο σχολειο τοτε πως θα γινει ΠΔΣ?
ο καθηγητης τι παει και κανει ?

Mάρκο...ειλικρινά...θες απάντηση ως προς το τι πάνε μερικοί ασυνείδητοι και κάνουν...;;;!! Γιατί μόνο ασυνείδητους τους λές...όπως και το Υπουργείο φυσικα...όπως και όλους που μας βλέπουν ως νούμερα και όχι ως ανθρώπινες υποστάσεις πλέον....
Κι εγώ πιστεύω πως είναι απαραίτητη η ΠΔΣ ειδικά στα δυσπρόσιτα...γιατί παρόλο που ο Μάρκος έχει δίκιο όσον αφορά στο τι κάνει ο καθηγητής εκεί....δεν μπορούμε να βασιστούμε στις καλές προθέσεις του καθηγητή ώστε να πούμε πως όλα τα παιδιά έχουν ΙΣΕΣ ΕΥΚΑΙΡΙΕΣ!
Τίτλος: Απ: πρόσθετη διδακτική στήριξη
Αποστολή από: Joanna Bear στις Οκτωβρίου 04, 2010, 02:57:55 pm
Τους εχουμε αφησει πολυ λασκα σε αυτο το θεμα! Σε επαρχειακο σχολειο σχολειο πατερας (ψαρας στο επαγγελμα) παρακαλουσε το διευθυντη να ξεκινησει νωρις η ΠΔΣ γιατι δεν εχει χρηματα για φροντιστηριο!!!! Υπηρχε στο χωριο φροντηστηριο αλλα δεν ειχε τα χρηματα! Αυτα τα ξερει το υπουργειο;

στακα τωρα,
στο χωριο !!!  
τι σκ@τ@ εκαναν οι καθηγητες με 5 μαθητες? μου λες?

νομιζω και διορθωστε με αν κανω λαθος οτι για να γινει ΠΔΣ πρεπει να υπαρχει καποιος  αριθμος μαθητων γαι να ξεκινησει. ετσι δεν ειναι?
αν λοιπον ηταν 2 μαθητες ολοι κι ολοι στο σχολειο τοτε πως θα γινει ΠΔΣ?
ο καθηγητης τι παει και κανει ?

Mάρκο...ειλικρινά...θες απάντηση ως προς το τι πάνε μερικοί ασυνείδητοι και κάνουν...;;;!! Γιατί μόνο ασυνείδητους τους λές...όπως και το Υπουργείο φυσικα...όπως και όλους που μας βλέπουν ως νούμερα και όχι ως ανθρώπινες υποστάσεις πλέον....
Κι εγώ πιστεύω πως είναι απαραίτητη η ΠΔΣ ειδικά στα δυσπρόσιτα...γιατί παρόλο που ο Μάρκος έχει δίκιο όσον αφορά στο τι κάνει ο καθηγητής εκεί....δεν μπορούμε να βασιστούμε στις καλές προθέσεις του καθηγητή ώστε να πούμε πως όλα τα παιδιά έχουν ΙΣΕΣ ΕΥΚΑΙΡΙΕΣ!

Α μπράβο... Από'κεί ξεκινά λοιπόν ο φαύλος κύκλος...
Εάν έκανε σωστά ο καθηγητής το μάθημά του μέσα στην τάξη, δεν θα είχε ανάγκη από συμπληρωματική διδασκαλία το παιδί στις ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ περιπτώσεις...
Όταν ήμουν εγώ Λύκειο (3η δέσμη), μας είχε μια φιλόλογος που δεν ήξερε Αρχαία, ναι, παιδιά, τα είχε ξεχάσει και ούτε καν διάβαζε, σαν άλλες, για να είναι μάχιμη... Κανέναν δεν τον ένοιαζε όμως, γιατί όλοι πήγαιναν φροντιστήριο ή έκαναν ιδιαίτερα. Εκτός από μένα. Μέσα στο Ηράκλειο αυτά.

Γι'αυτό λοιπόν θα πρέπει να την πληρώνει μια ζωή το οικονομικά ασθενέστερο παιδί; Είτε είναι σε δυσπρόσιτο είτε όχι...
Τι θα πει αυτό... Τα παιδιά της πόλης δεν έχουν οικονομικό πρόβλημα; Και τι που τα φροντιστήρια είναι πιο κοντά τους.
Ποιος τα πληρώνει είναι το θέμα.
Τίτλος: Απ: πρόσθετη διδακτική στήριξη
Αποστολή από: jak_13 στις Οκτωβρίου 04, 2010, 03:00:06 pm
Τους εχουμε αφησει πολυ λασκα σε αυτο το θεμα! Σε επαρχειακο σχολειο σχολειο πατερας (ψαρας στο επαγγελμα) παρακαλουσε το διευθυντη να ξεκινησει νωρις η ΠΔΣ γιατι δεν εχει χρηματα για φροντιστηριο!!!! Υπηρχε στο χωριο φροντηστηριο αλλα δεν ειχε τα χρηματα! Αυτα τα ξερει το υπουργειο;

Έτσι είναι αλλά η ΠΔΣ έχει κατηγορηθεί κυρίως από τους εκπαιδευτικούς. Έχω αντιπαρατεθεί αρκετές φορές παλαιότερα υποστηρίζοντας αυτά που γράφεις και όχι μόνο.
Φυσικά και υπήρχαν και τα τρωτά σημεία αλλά μπορούσε να βελτιωθεί αντί να κοπεί.
Όσο για το υπουργείο, σίγουρα τα ξέρει...
Τίτλος: Απ: πρόσθετη διδακτική στήριξη
Αποστολή από: cookie2 στις Οκτωβρίου 04, 2010, 03:01:23 pm
οι μαθητες ηταν 6!!! Και στο κατω κατω, αν η ΠΔΣ ξεκινουσε απο το Σεπτεμβριο και οχι τα χριστουγεννα θα ηταν 36!
Τίτλος: Απ: πρόσθετη διδακτική στήριξη
Αποστολή από: Joanna Bear στις Οκτωβρίου 04, 2010, 03:04:06 pm
οι μαθητες ηταν 6!!! Και στο κατω κατω, αν η ΠΔΣ ξεκινουσε απο το Σεπτεμβριο και οχι τα χριστουγεννα θα ηταν 36!
Πολύ σωστά.
Μα τι λέμε, ρε παιδιά, η ΠΔΣ θα κοπεί για καθαρά οικονομικούς λόγους, αν κοπεί τελικά.
Τα επιχειρήματά μας λοιπόν περιττεύουν...
Τίτλος: Απ: πρόσθετη διδακτική στήριξη
Αποστολή από: ΛΩΡΑ στις Οκτωβρίου 04, 2010, 03:18:37 pm
οι μαθητες ηταν 6!!! Και στο κατω κατω, αν η ΠΔΣ ξεκινουσε απο το Σεπτεμβριο και οχι τα χριστουγεννα θα ηταν 36!
Πολύ σωστά.
Μα τι λέμε, ρε παιδιά, η ΠΔΣ θα κοπεί για καθαρά οικονομικούς λόγους, αν κοπεί τελικά.
Τα επιχειρήματά μας λοιπόν περιττεύουν...

Και αυτή είναι η κατάντια της χώρας μας.....ακόμη και τα ευρωπαικά κράτη που έχουν χωθεί στο καπιταλιστικό σύστημα χρόνια τώρα όσον αφορά στην εκπαίδευση (βλέπε τα Πανεπιστήμια τους που έχουν δίδακτρα) τα προγράμματα στήριξης μαθητών των μαθητών στα σχολεία τα έχουν και τα συνεχίζουν...και εμείς.....ξεφτιλίσαμε τα πάντα....
Και ένα κομμάτι ακόμη της ξεφτίλας μας είναι και αυτό που γράφει και ο Κάτσικας (τον οποίο δεν ενστερνίζομαι πάντα βέβαια) :

http://www.alfavita.gr/artro.php?id=10887
Τίτλος: Απ: πρόσθετη διδακτική στήριξη
Αποστολή από: MARKOS στις Οκτωβρίου 04, 2010, 03:22:41 pm
το κουπι στη ΠΔΣ το τραβα ο καθηγητης της ΠΔΣ (που πληρωνεται καθε 5 χρονια )  οχι ο αλλος, ο...διορισμενος!!
επομενως το θεμα "ψυχη" δεν τιθεται για το παιδι, αλλα για τον συναδελφο που στη προσθετη τραβα να βγαλει τα σπασμενα του αλλου (του μονιμου)

μη μου πειτε πως δεν συμβαινουν ετσι, γαιτι απο ολους ΜΟΝΟ αυτο ακουω....

"κυρiε, πηγα ΠΔΣ γαιτι η φιλολογος μας δεν εκανε μαθημα ή η φιλολογος μας δεν ηξερε τι της γινοταν"

τα παιδια, συνεπως, δεν θα ειχαν αναγκη η ΠΔΣ.
αν ο καθηγητης εκανε σωστα το μαθημα του (για χωριο μιλαμε)

αλλά φωναζει ο μονιμος για να μπορει να αραξει στις πλατες του μη μονιμου....και οχι για ισες ευκαιριες!
Τίτλος: Απ: πρόσθετη διδακτική στήριξη
Αποστολή από: domenica στις Οκτωβρίου 04, 2010, 03:38:46 pm
Πρόσθετη Διδακτική Στήριξη

Τολμώ να πω πως αυτό που παρείχαμε στους μαθητές μας (τις περισσότερες φορές) ήταν Διδακτική (και όχι μόνο) Στήριξη.
Το "Πρόσθετη" αποκτά νόημα μόνο σε περιπτώσεις που ο συνάδελφος του κανονικού προγράμματος παράγει εκπαιδευτικό έργο και φυσικά υπάρχουν αξιοι μόνιμοι (και αναπληρωτές - ωρομίσθιοι)  εκπαιδευτικοί.
Ομως υπάρχουν και εκείνοι που όπως σωστά επισήμανε ο Μάρκος κοιτάνε πως να "εκμεταλλευτούνε" την ύπαρξη της ΠΔΣ.

Σε σχολείο που εργάστηκα την προηγούμενη χρονιά ,ο μόνιμος Μαθηματικός παρατήρησε την βελτίωση των μαθητών ,ρωτησε πού οφείλεται κι όταν τα παιδιά είπαν πως κάνουν ΠΔΣ ,τους ενθάρρυνε να συνεχίσουν και να πουν σε μένα να διδάξω τις Προόδους (οι Μαθηματικοί θα καταλάβουν) διότι εκείνος δεν προλάβαινε να "βγάλει" την ύλη..

Υπάρχουν ουσιαστικές ανάγκες για να συνεχίσει να υφίσταται το πρόγραμμα της ΠΔΣ και συμφωνώ πως αν ξεκινούσε έγκαιρα οι συμμετοχές θα ήταν μεγαλύτερες και πολλές οικογένειες θα "ανακουφίζονταν" οικονομικά.
Τίτλος: Απ: πρόσθετη διδακτική στήριξη
Αποστολή από: ΛΩΡΑ στις Οκτωβρίου 04, 2010, 03:40:02 pm
το κουπι στη ΠΔΣ το τραβα ο καθηγητης της ΠΔΣ (που πληρωνεται καθε 5 χρονια )  οχι ο αλλος, ο...διορισμενος!!
επομενως το θεμα "ψυχη" δεν τιθεται για το παιδι, αλλα για τον συναδελφο που στη προσθετη τραβα να βγαλει τα σπασμενα του αλλου (του μονιμου)

μη μου πειτε πως δεν συμβαινουν ετσι, γαιτι απο ολους ΜΟΝΟ αυτο ακουω....

"κυρiε, πηγα ΠΔΣ γαιτι η φιλολογος μας δεν εκανε μαθημα ή η φιλολογος μας δεν ηξερε τι της γινοταν"

τα παιδια, συνεπως, δεν θα ειχαν αναγκη η ΠΔΣ.
αν ο καθηγητης εκανε σωστα το μαθημα του (για χωριο μιλαμε)

αλλά φωναζει ο μονιμος για να μπορει να αραξει στις πλατες του μη μονιμου....και οχι για ισες ευκαιριες!

Αυτό εννοείται Μάρκο...δυστυχώς συμβαίνουν κατά συρροήν αυτά!!
Τίτλος: Απ: πρόσθετη διδακτική στήριξη
Αποστολή από: Joanna Bear στις Οκτωβρίου 04, 2010, 04:08:46 pm
Πρόσθετη Διδακτική Στήριξη

Τολμώ να πω πως αυτό που παρείχαμε στους μαθητές μας (τις περισσότερες φορές) ήταν Διδακτική (και όχι μόνο) Στήριξη.
Το "Πρόσθετη" αποκτά νόημα μόνο σε περιπτώσεις που ο συνάδελφος του κανονικού προγράμματος παράγει εκπαιδευτικό έργο και φυσικά υπάρχουν αξιοι μόνιμοι (και αναπληρωτές - ωρομίσθιοι)  εκπαιδευτικοί.
Ομως υπάρχουν και εκείνοι που όπως σωστά επισήμανε ο Μάρκος κοιτάνε πως να "εκμεταλλευτούνε" την ύπαρξη της ΠΔΣ.

Σε σχολείο που εργάστηκα την προηγούμενη χρονιά ,ο μόνιμος Μαθηματικός παρατήρησε την βελτίωση των μαθητών ,ρωτησε πού οφείλεται κι όταν τα παιδιά είπαν πως κάνουν ΠΔΣ ,τους ενθάρρυνε να συνεχίσουν και να πουν σε μένα να διδάξω τις Προόδους (οι Μαθηματικοί θα καταλάβουν) διότι εκείνος δεν προλάβαινε να "βγάλει" την ύλη..

Υπάρχουν ουσιαστικές ανάγκες για να συνεχίσει να υφίσταται το πρόγραμμα της ΠΔΣ και συμφωνώ πως αν ξεκινούσε έγκαιρα οι συμμετοχές θα ήταν μεγαλύτερες και πολλές οικογένειες θα "ανακουφίζονταν" οικονομικά.
Και με μένα συνέβη αυτό πέρσι σε ένα Εσπερινό Λύκειο.
Έκανε στη μόνιμη καθηγήτρια των Αγγλικών εντύπωση το υλικό το οποίο δουλεύαμε με τους μαθητές, καθότι το έβγαζα εντελώς μόνη, με πολλή προσωπική εργασία στο σπίτι, προσαρμοσμένη αποκλειστικά στις ανάγκες τους.

Ρώταγε λοιπόν τους μαθητές με μεγάλο ενδιαφέρον τι κάνουμε κι έβλεπε την πορεία τους.
Στην τάξη μέσα η ίδια δεν πολυσκοτωνόταν να προχωρήσει στην ύλη και να κάνει ουσιαστικό μάθημα. Μάλιστα οι περισσότεροι μαθητές δεν έκαναν τον κόπο να συμμετάσχουν, καθότι δεν έκανε καμία προσπάθεια να τους κινήσει το ενδιαφέρον και να τους μάθει πέντε πράματα.
Το αποτέλεσμα: προχώρησα τόσο πολύ τους μαθητές, που οι μεν της Α'Λυκείου έκαναν ύλη μαζί μου που με τη μόνιμη ήταν της Δ' (και βάλε!)... Με εκείνους της Δ' δε, προχώρησα πολύ πολύ περισσότερο (πράγμα που φυσικά δεν ήμουν υποχρεωμένη ούτε προβλεπόταν να κάνω).
Μοναδική μου αμοιβή ώς τώρα η αναγνώριση και η εκτίμηση των μαθητών αυτών (ο ένας εξ αυτών 54 χρονών, οικοδόμος, με 3 παιδιά και πολλές πολλές υποχρεώσεις)... Οι οποίοι τα πήγαν πολύ καλά και στις εξετάσεις.

Εκείνη παρακολουθούσε όλα αυτά και με επαινούσε μέσω αυτών... Δεν θα μάθω ποτέ μάλλον την πραγματική της γνώμη ή αν ντράπηκε για τη δική της παρουσία μέσα στην τάξη...
Τίτλος: Απ: πρόσθετη διδακτική στήριξη
Αποστολή από: dina 94 στις Οκτωβρίου 04, 2010, 05:35:53 pm
Συνάδελφοι η Π.Δ.Σ.ήταν ένα από τα καλύτερα εκπαιδευτικά μέτρα της δεκαετίας .Χωρίς να θέλω να περιαυτολογήσω -άλλωστε είμαι σίγουρη ότι θα συνέβη και σε άλλους συναδέλφους -οι μαθητές μου ,οι οποίοι ήταν σε δύσκολη οικονομική θέση ,πέρασαν σε μαθηματικό Αθηνών ,Ανωτάτη
Τίτλος: Απ: πρόσθετη διδακτική στήριξη
Αποστολή από: kostas7 στις Οκτωβρίου 04, 2010, 06:08:49 pm
Θα συμπληρωσω αυτο που αναφερεις,παραθετοντας το παραδειγμα μου.
Θυμαμαι χαρακτηριστικα οταν πηγαινα Γ Λυκειου την περιοδο 2003-2004 μας πηρε στα αρχαια και την ιστορια κατευθυνσης ενας καθηγητης που με τη μονη φραση που μπορω να τον χαρακτηρισω ειναι ¨τρια πουλακια καθονταν..¨.Στο μερος που ζω δεν υπαρχουν φροντηστηρια,οποτε η μοναδικη λυση για να καλυψουμε τα κενα μας ηταν η μανα εξ ουρανου ενισχυτικη!.Η καθηγητρια που μας πηρε(η παναγια μαζι της οπου και να βρισκεται τωρα!) εκανε εξαιρετικη δουλεια και αρχιζοντας τα μαθηματα ενισχυτικης απο αρχες Οκτωβριου(ακους Διαμαντω???) μας εκανε να πιανουμε πουλια στον αερα στα συγκεκριμενα μαθηματα και μαλιστα μερικοι αριστευσαμε στις εξετασεις.Αν δεν ηταν η ενισχυτικη δε νομιζω να τα ειχα καταφερει τοσο καλα.
Και επανερχομαστε λοιπον τωρα στο σημερα οπου επιστρεφοντας στο νησι μου μετα το περας των σπουδων μου, οι μαθητες Λυκειου δυσανασχετουν που ακομα δεν εχει αρχισει η ενισχυτικη..Μαλιστα καποιοι σκεφτονται να φυγουν και να πανε σε καποιο μεγαλυτερο μερος για να αρχισουν φροντηστηρια.Και εχεις την αλλη να σου λεει μετα <<πρωτα ο μαθητης...>>!
Συνάδελφοι η Π.Δ.Σ.ήταν ένα από τα καλύτερα εκπαιδευτικά μέτρα της δεκαετίας .Χωρίς να θέλω να περιαυτολογήσω -άλλωστε είμαι σίγουρη ότι θα συνέβη και σε άλλους συναδέλφους -οι μαθητές μου ,οι οποίοι ήταν σε δύσκολη οικονομική θέση ,πέρασαν σε μαθηματικό Αθηνών ,Ανωτάτη
Τίτλος: Απ: πρόσθετη διδακτική στήριξη
Αποστολή από: jimy100 στις Οκτωβρίου 04, 2010, 06:28:50 pm
Τους εχουμε αφησει πολυ λασκα σε αυτο το θεμα! Σε επαρχειακο σχολειο σχολειο πατερας (ψαρας στο επαγγελμα) παρακαλουσε το διευθυντη να ξεκινησει νωρις η ΠΔΣ γιατι δεν εχει χρηματα για φροντιστηριο!!!! Υπηρχε στο χωριο φροντηστηριο αλλα δεν ειχε τα χρηματα! Αυτα τα ξερει το υπουργειο;

στακα τωρα,
στο χωριο !!!  
τι σκ@τ@ εκαναν οι καθηγητες με 5 μαθητες? μου λες?

νομιζω και διορθωστε με αν κανω λαθος οτι για να γινει ΠΔΣ πρεπει να υπαρχει καποιος  αριθμος μαθητων γαι να ξεκινησει. ετσι δεν ειναι?
αν λοιπον ηταν 2 μαθητες ολοι κι ολοι στο σχολειο τοτε πως θα γινει ΠΔΣ?
ο καθηγητης τι παει και κανει ?

Mάρκο...ειλικρινά...θες απάντηση ως προς το τι πάνε μερικοί ασυνείδητοι και κάνουν...;;;!! Γιατί μόνο ασυνείδητους τους λές...όπως και το Υπουργείο φυσικα...όπως και όλους που μας βλέπουν ως νούμερα και όχι ως ανθρώπινες υποστάσεις πλέον....
Κι εγώ πιστεύω πως είναι απαραίτητη η ΠΔΣ ειδικά στα δυσπρόσιτα...γιατί παρόλο που ο Μάρκος έχει δίκιο όσον αφορά στο τι κάνει ο καθηγητής εκεί....δεν μπορούμε να βασιστούμε στις καλές προθέσεις του καθηγητή ώστε να πούμε πως όλα τα παιδιά έχουν ΙΣΕΣ ΕΥΚΑΙΡΙΕΣ!

Α μπράβο... Από'κεί ξεκινά λοιπόν ο φαύλος κύκλος...
Εάν έκανε σωστά ο καθηγητής το μάθημά του μέσα στην τάξη, δεν θα είχε ανάγκη από συμπληρωματική διδασκαλία το παιδί στις ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ περιπτώσεις...
Όταν ήμουν εγώ Λύκειο (3η δέσμη), μας είχε μια φιλόλογος που δεν ήξερε Αρχαία, ναι, παιδιά, τα είχε ξεχάσει και ούτε καν διάβαζε, σαν άλλες, για να είναι μάχιμη... Κανέναν δεν τον ένοιαζε όμως, γιατί όλοι πήγαιναν φροντιστήριο ή έκαναν ιδιαίτερα. Εκτός από μένα. Μέσα στο Ηράκλειο αυτά.

Γι'αυτό λοιπόν θα πρέπει να την πληρώνει μια ζωή το οικονομικά ασθενέστερο παιδί; Είτε είναι σε δυσπρόσιτο είτε όχι...
Τι θα πει αυτό... Τα παιδιά της πόλης δεν έχουν οικονομικό πρόβλημα; Και τι που τα φροντιστήρια είναι πιο κοντά τους.
Ποιος τα πληρώνει είναι το θέμα.

Σωστές κατά τη γνώμη μου οι σκέψεις σου Λώρα, και θέλω να προσθέσω κάποιες ακόμη. Φέτος στη Σχοινούσα σαν πρωτοδιόριστος, έχω συναντήσει μια εντελώς απαξιωτική στάση των περισσότερων γονιών απέναντι στη γνώση. Οι περισσότεροι τα στέλνουν να δουλεύουν παράλληλα και στο χωράφι ή στα ζώα ή στο μαγαζί...Έλεος! Έχω κοπελίτσα στην Α' Λυκείου η οποία σηκώνεται κάθε μέρα στις 5 το πρωί να πάει στα ζώα και μετά έρχεται στο σχολείο και κοιμάται όρθια! Έχω μαθητή στην α' γυμνασίου που μετά το σχολείο πάει κατευθείαν στο χωράφι του πατέρα του. Συγνώμη, αλλά σε αυτές τις περιπτώσεις τι υποτίθεται ότι πρέπει να κάνει ο καθηγητής; Με όση ευσυνειδησία κι αν ασκείς το επάγγελμά σου πέφτεις σε έναν τοίχο. Επίσης, όλα τα παιδιά έρχονται στο Γυμνάσιο από μονοθέσιο Δημοτικό. 12-15 παιδιά κάθε χρόνο από 6 διαφορετικές τάξεις και η δασκάλα να τρέχει σαν τρελή για να τους μάθει 5 πράγματα. Αντικειμενικά δημιουργούνται κενά! Για το απαράδεκτο χάλι των μονοθέσιων δημοτικών εν έτει 2010 γιατί δε μιλα κανείς;
Στην τελική πρόθετη στήριξη δικαιούνται όλοι οι μαθητές. Για να καλύψουν και κενά που δημιουργήθηκαν τα προηγούμενα χρόνια, για να θυμηθούν πράγματα που ξέχασαν κτλ. Όποιος νομίζει ότι προλαβαίνει στο ωρολόγιο πρόγραμμα του σχολείου και να καλύπτει κενά προηγούμενων χρόνων, και να προχωρά την ύλη, και να κάνει εξατομικευμένη διδασκαλία έστω σε τάξη των 4-5 ατόμων, ας έρθει πρώτα να δοκιμάσει και μετά βλέπουμε.
Τίτλος: Απ: πρόσθετη διδακτική στήριξη
Αποστολή από: inw στις Οκτωβρίου 04, 2010, 10:20:13 pm
Η ΠΔΣ στα περισσότερα σχολεία λειτουργούσε σωστά και οργανωμένα.Είναι κρίμα για τα φτωχά παιδιά να τη σταματήσει η ακατονόμαστη.
Τίτλος: Απ: πρόσθετη διδακτική στήριξη
Αποστολή από: jak_13 στις Οκτωβρίου 05, 2010, 04:06:16 am
το κουπι στη ΠΔΣ το τραβα ο καθηγητης της ΠΔΣ (που πληρωνεται καθε 5 χρονια )  οχι ο αλλος, ο...διορισμενος!!
επομενως το θεμα "ψυχη" δεν τιθεται για το παιδι, αλλα για τον συναδελφο που στη προσθετη τραβα να βγαλει τα σπασμενα του αλλου (του μονιμου)

μη μου πειτε πως δεν συμβαινουν ετσι, γαιτι απο ολους ΜΟΝΟ αυτο ακουω....

"κυρiε, πηγα ΠΔΣ γαιτι η φιλολογος μας δεν εκανε μαθημα ή η φιλολογος μας δεν ηξερε τι της γινοταν"

τα παιδια, συνεπως, δεν θα ειχαν αναγκη η ΠΔΣ.
αν ο καθηγητης εκανε σωστα το μαθημα του (για χωριο μιλαμε)

αλλά φωναζει ο μονιμος για να μπορει να αραξει στις πλατες του μη μονιμου....και οχι για ισες ευκαιριες!


Αδυνατώ να κατανοήσω γιατί εξακολουθούμε να πέφτουμε στην παγίδα να κάνουμε διαχωρισμούς και να τρωγόμαστε μεταξύ μας. Εμείς και οι άλλοι! Ποιοι είναι οι άλλοι, αυτοί που επιδιώκουμε να γίνουμε; Είναι δυνατόν ο καλός ωρομίσθιος μόλις γίνεται μόνιμος να γίνεται άχρηστος και τεμπέλης; Και ο αναπληρωτής δηλαδή είναι στο στάδιο της διάβρωσης; Μα είναι δυνατόν να σκεφτόμαστε έτσι;
Υπάρχουν και οι άριστοι μόνιμοι και οι κακοί ωρομίσθιοι, όπως και το αντίθετο φυσικά. Η ευσυνειδησία και η ικανότητα δεν εξαρτάται από τη σχέση εργασίας.
Όσοι έχουν μπει σε τάξη δημόσιου σχολείου γνωρίζουν ότι όσο τέλειος και να είναι ο καθηγητής του κανονικού προγράμματος, που έχει να κάνει με 25+ παιδιά και με συγκεκριμένη ύλη, πάντα θα υπάρχει κάτι περισσότερο για τον μαθητή να μάθει.
Να θυμίσω ακόμα ότι οι μόνιμοι που δούλεψαν την τελευταία χρονιά ήταν ελάχιστοι, η αμοιβή τους χαμηλότερη και η πληρωμή τους ακόμα πιο καθυστερημένη.
Τίτλος: Απ: πρόσθετη διδακτική στήριξη
Αποστολή από: inw στις Οκτωβρίου 05, 2010, 10:25:55 am
Υπάρχουν συνάδελφοι καλοί και κακοί ,αναπληρωτές και μόνιμοι. Υπάρχουν όμως κάποιοι εντελώς ακατάλληλοι για αίθουσα ειδικά για ΠΔΣ. Πολύτεκνες που επί 20 χρόνια έπλενα τα πιάτα ,μπήκαν να κάνουν κατεύθυνση,οαεδίτες ,άλλοι από ΤΕΕ ιδιωτικά που έκαναν έκθεση στις κομμώτριες κ.ά. Φυσικά και υπάρχουν τεμπέληδες καθηγητές,υπάρχουν όμως και πολύ καλά καταρισμένοι. Την ΠΔΣ δεν πρέπει να την κόψει,γιατί τα παιδιά καταλαβαίνουν ποιος είναι καλός και ποιος όχι και πράττουν αναλόγως.
Τίτλος: Απ: πρόσθετη διδακτική στήριξη
Αποστολή από: desperino στις Οκτωβρίου 05, 2010, 11:13:45 am
Έχω καλυφθεί από προηγούμενους συναδέλφους που τοποθετήθηκαν, έχοντας η ίδια περάσει και από τα δύο, ωρομίσθια  σε ενισχυτική δυο φορές  στο παρελθόν(να πούμε ότι η ενισχυτική είναι ..η Πρόσθετη του Γυμνασίου) και μόνιμη σε τάξη εδώ και κάποια χρόνια.

Μπορώ λοιπόν να μιλήσω και για τα δύο.

Τι κάναμε στην ενισχυτική; Έρχονταν τα παιδιά και μας έλεγαν σε ποιο σημείο της ύλης βρίσκονταν και στοχευμένα τούς ενισχύαμε εκεί που είχαν αδυναμίες. Μπορεί να τους πηγαίναμε λίγο παρακάτω- στη σπάνια περίπτωση που βρίσκονταν όλοι στο ίδιο σημείο της ύλης-γιατί να σημειώσω ότι δημιουργούνταν ένα τμήμα για όλα τα σχολεία της περιοχής.
Η δεύτερη επιλογή ήταν-αν το κρίναμε,- να διδάξουμε κάποια φαινόμενα σημαντικά, ανεξάρτητα από ύλες και βιβλία , π.χ. Ρ-Υ-Α ,λύω/λύομαι κλπ , αν για παράδειγμα κάναμε αρχαία.

Πόσο διαφορετική  είναι η Πρόσθετη; Καθόλου νομίζω.Εκεί μάλιστα,επειδή πρόκειται για Λύκειο, πάνε καλύτεροι μαθητές ή έστω πιο συνειδητοποιημένοι, που δεν έχουν τη δυνατότητα είτε την οικονομική είτε λόγω του απομακρυσμένου να πάνε φροντιστήριο.Έχεις τη δυνατότητα να διδάξεις πολύ καλά κάποια κομμάτια της ύλης π.χ τους συλλογισμούς. Κάτσε και βάρα συλλογισμούς όσο θέλεις. Και βέβαια θα βελτιωθούν τα παιδιά, και μάλιστα η βελτίωση αυτή θα είναι πολλαπλασιαστική, γιατί έτσι θα μάθουν και τα ίδια να γράφουν επιχειρήματα.

Επομένως οι αναλύσεις που δεν αναγνωρίζουν τους παράγοντες  που κρατάνε πίσω τα παιδιά στη γνώση, και τις δυσκολίες και τα τρωτά του πρωινού μαθήματος  σε σχέση με το φροντιστηριακού τύπου μάθημα της ΠΔΣ- που δεν αντιλέγω-σε κάποιους από εσάς μπορεί να έχει τύχει και να έχει φέρει καλά αποτελέσματα,όπως περιέγραψα και παραπάνω ,είναι μονόπλευρες.
Τίτλος: Απ: πρόσθετη διδακτική στήριξη
Αποστολή από: inw στις Οκτωβρίου 05, 2010, 02:05:20 pm
Συμφωνώ απολύτως.
Τίτλος: Απ: πρόσθετη διδακτική στήριξη
Αποστολή από: Joanna Bear στις Οκτωβρίου 05, 2010, 02:31:10 pm
Koιτάξτε, γενικώς ομιλώντας, ο μόνιμος επαναπαύεται σε πολύ μεγαλύτερο βαθμό, ακριβώς λόγω του γεγονότος ότι ό,τι και να κάνει ή να μην κάνει, τίποτα και κανένας δεν τον κουνά από τη θέση του. Το έχω ζήσει πλείστες φορές αυτό και ως μαθήτρια και ως εκπαιδευτικός.

Η μόνη λύση, ξέρετε ποια θα ήταν, στο να γίνεται από όλους ή έστω τους περισσότερους καλύτερο και ουσιαστικότερο μάθημα (μονίμους και λοιπούς);

Η αξιολόγηση! (Αυτό ήταν πάντα κόκκινο πανί!)
Η σωστή αξιολόγηση! Όποιος κάνει σωστά τη δουλειά του, δεν έχει να φοβηθεί κανέναν.
Υπό την προυπόθεση βέβαια να μην την κάνει ο ...κολλητός για τον κολλητό, για τους λανθασμένους λόγους και πάει λέγοντας...
Αλλά στην Ελλάδα, αυτό μου φαίνεται ουτοπικό.

Έχω γνωρίσει μονίμους που γουστάρουν αυτό που κάνουν και διαβάζουν πολύ, για να είναι μάχιμοι, έχω γνωρίσει και άλλους που απλά δεν τους νοιάζει, μπαίνουν στην τάξη και το μόνο που τους νοιάζει είναι πότε θα περάσει η ώρα.
Φυσικά έχω γνωρίσει και ωρομίσθιους και αναπληρωτές ουκ ολίγους, που έχουν την ίδια συμπεριφορά.

Ε, τι να σας πω, από τη δική μου εμπειρία, έχω διαπιστώσει ότι, ναι, οι περισσότεροι αδιαφορούν, δεν νοιάζονται.
Το μόνο που νοιάζει τους περισσότερους (δυστυχώς, αλλά αυτό έχω ζήσει εγώ), είναι να χτυπήσει το κουδούνι και να πάνε να φύγουνε!

Τι να κάνω, αυτό έχω ζήσει, αυτό λέω. Μακάρι αλλού να μη γίνεται έτσι. Αλλά για κάποιον λόγο μας έχει βγει το όνομα...
Τίτλος: Απ: πρόσθετη διδακτική στήριξη
Αποστολή από: desperino στις Οκτωβρίου 05, 2010, 03:28:19 pm
Koιτάξτε, γενικώς ομιλώντας, ο μόνιμος επαναπαύεται σε πολύ μεγαλύτερο βαθμό, ακριβώς λόγω του γεγονότος ότι ό,τι και να κάνει ή να μην κάνει, τίποτα και κανένας δεν τον κουνά από τη θέση του. Το έχω ζήσει πλείστες φορές αυτό και ως μαθήτρια και ως εκπαιδευτικός.

Η μόνη λύση, ξέρετε ποια θα ήταν, στο να γίνεται από όλους ή έστω τους περισσότερους καλύτερο και ουσιαστικότερο μάθημα (μονίμους και λοιπούς);

Η αξιολόγηση! (Αυτό ήταν πάντα κόκκινο πανί!)
Η σωστή αξιολόγηση! Όποιος κάνει σωστά τη δουλειά του, δεν έχει να φοβηθεί κανέναν.
Υπό την προυπόθεση βέβαια να μην την κάνει ο ...κολλητός για τον κολλητό, για τους λανθασμένους λόγους και πάει λέγοντας...
Αλλά στην Ελλάδα, αυτό μου φαίνεται ουτοπικό.

Έχω γνωρίσει μονίμους που γουστάρουν αυτό που κάνουν και διαβάζουν πολύ, για να είναι μάχιμοι, έχω γνωρίσει και άλλους που απλά δεν τους νοιάζει, μπαίνουν στην τάξη και το μόνο που τους νοιάζει είναι πότε θα περάσει η ώρα.
Φυσικά έχω γνωρίσει και ωρομίσθιους και αναπληρωτές ουκ ολίγους, που έχουν την ίδια συμπεριφορά.

Ε, τι να σας πω, από τη δική μου εμπειρία, έχω διαπιστώσει ότι, ναι, οι περισσότεροι αδιαφορούν, δεν νοιάζονται.
Το μόνο που νοιάζει τους περισσότερους (δυστυχώς, αλλά αυτό έχω ζήσει εγώ), είναι να χτυπήσει το κουδούνι και να πάνε να φύγουνε!

Τι να κάνω, αυτό έχω ζήσει, αυτό λέω. Μακάρι αλλού να μη γίνεται έτσι. Αλλά για κάποιον λόγο μας έχει βγει το όνομα...

Προσπάθησα όσο μπορούσα να εξηγήσω τι εστί  πρόσθετη,ενισχυτική κλπ.  και να δώσω μια απτή διάσταση στο γιατί μπορεί  η πρόσθετη να φέρει  θετικά  αποτελέσματα .   Προσπάθησα επίσης να απομακρυνθώ από σχηματοποιήσεις  του τύπου των κόκκινων δικών σου υπογραμμίσεων.

Μια και το έθεσες όμως,κι επειδή πολλές φορές έχω πιάσει τον εαυτό μου να βαριέμαι,ποιος είναι ,κατά τη γνώμη σου ,ο λόγος της βαρεμάρας του εκπαιδευτικού;
Η μονιμότητα καθαυτή; Τα χρόνια υπηρεσίας; Η ανεπάρκεια; Ο υποβαθμισμένος ρόλος του; Η εγκατάλειψή του από μέσα ; Τι;
Τίτλος: Απ: πρόσθετη διδακτική στήριξη
Αποστολή από: Joanna Bear στις Οκτωβρίου 05, 2010, 04:11:30 pm
Koιτάξτε, γενικώς ομιλώντας, ο μόνιμος επαναπαύεται σε πολύ μεγαλύτερο βαθμό, ακριβώς λόγω του γεγονότος ότι ό,τι και να κάνει ή να μην κάνει, τίποτα και κανένας δεν τον κουνά από τη θέση του. Το έχω ζήσει πλείστες φορές αυτό και ως μαθήτρια και ως εκπαιδευτικός.

Η μόνη λύση, ξέρετε ποια θα ήταν, στο να γίνεται από όλους ή έστω τους περισσότερους καλύτερο και ουσιαστικότερο μάθημα (μονίμους και λοιπούς);

Η αξιολόγηση! (Αυτό ήταν πάντα κόκκινο πανί!)
Η σωστή αξιολόγηση! Όποιος κάνει σωστά τη δουλειά του, δεν έχει να φοβηθεί κανέναν.
Υπό την προυπόθεση βέβαια να μην την κάνει ο ...κολλητός για τον κολλητό, για τους λανθασμένους λόγους και πάει λέγοντας...
Αλλά στην Ελλάδα, αυτό μου φαίνεται ουτοπικό.

Έχω γνωρίσει μονίμους που γουστάρουν αυτό που κάνουν και διαβάζουν πολύ, για να είναι μάχιμοι, έχω γνωρίσει και άλλους που απλά δεν τους νοιάζει, μπαίνουν στην τάξη και το μόνο που τους νοιάζει είναι πότε θα περάσει η ώρα.
Φυσικά έχω γνωρίσει και ωρομίσθιους και αναπληρωτές ουκ ολίγους, που έχουν την ίδια συμπεριφορά.

Ε, τι να σας πω, από τη δική μου εμπειρία, έχω διαπιστώσει ότι, ναι, οι περισσότεροι αδιαφορούν, δεν νοιάζονται.
Το μόνο που νοιάζει τους περισσότερους (δυστυχώς, αλλά αυτό έχω ζήσει εγώ), είναι να χτυπήσει το κουδούνι και να πάνε να φύγουνε!

Τι να κάνω, αυτό έχω ζήσει, αυτό λέω. Μακάρι αλλού να μη γίνεται έτσι. Αλλά για κάποιον λόγο μας έχει βγει το όνομα...

Προσπάθησα όσο μπορούσα να εξηγήσω τι εστί  πρόσθετη,ενισχυτική κλπ.  και να δώσω μια απτή διάσταση στο γιατί μπορεί  η πρόσθετη να φέρει  θετικά  αποτελέσματα .   Προσπάθησα επίσης να απομακρυνθώ από σχηματοποιήσεις  του τύπου των κόκκινων δικών σου υπογραμμίσεων.

Μια και το έθεσες όμως,κι επειδή πολλές φορές έχω πιάσει τον εαυτό μου να βαριέμαι,ποιος είναι ,κατά τη γνώμη σου ,ο λόγος της βαρεμάρας του εκπαιδευτικού;
Η μονιμότητα καθαυτή; Τα χρόνια υπηρεσίας; Η ανεπάρκεια; Ο υποβαθμισμένος ρόλος του; Η εγκατάλειψή του από μέσα ; Τι;

Αυτή είναι η αλήθεια, είμαι ρεαλίστρια και καταγράφω την πραγματικότητα, δεν μπορώ να προσποιηθώ ότι όλα είναι καλά, γιατί δεν είναι.
Αυτή είναι η γενικότερη τάση. Δυστυχώς.
Για την πρόσθετη έχω τοποθετηθεί, διάβασε τα προηγούμενα μηνύματά μου.

Όσο για μένα, όχι, δεν έχω προλάβει να βαρεθώ, ακούω για βαρεμάρα από πολλούς και απορώ...
Θα ήθελα να μπορέσω και γω να χαλαρώσω και να ... βαρεθώ (προβλέπεται κι αυτό), αλλά όχι μέσα στην τάξη.
Μέσα στην τάξη είμαι στην τσίτα, σε εγρήγορση, ίσως σε περισσότερη απ'ό,τι πρέπει.

Δεν μπορώ να εξηγήσω γιατί δεν κάνουν τη δουλειά τους οι άλλοι.
Ίσως γιατί είναι η εύκολη λύση, ίσως γιατί επαναπαύονται, ίσως ίσως...
Σε πολλές περιπτώσεις βέβαια, ναι, πώς να το κάνουμε, στις περισσότερες, για να είμαι πιο ακριβής, βάζω στην άκρη τα "ίσως", γιατί ξέρω τον λόγο, τον βλέπω, βλέπω την επανάπαυση, βλέπω την αδιαφορία, βλέπω πολλά... Και αντιδρώ, όσο μπορώ.

Προσπαθώ να ερμηνεύσω αυτήν τη συμπεριφορά, τις αιτίες τις ξέρουν καλύτερα οι ίδιοι, εγώ το φαινόμενο επισημαίνω, αρέσει δεν αρέσει,
το αντιμετωπίζω καθημερινά κι αυτό και τις συνέπειές του.

Υπό τις ίδιες συνθήκες δούλεψα και γω ή μάλλον, υπό πολύ πολύ χειρότερες, αλλά δεν επέτρεψα στον εαυτό μου τέτοια συμπεριφορά.
Ούτε θα την επιτρέψω, αν θελήσει ο Θεός να μονιμοποιηθώ κάποτε.
Γιατί τότε θα'χω αποτύχει.
Τίτλος: Απ: πρόσθετη διδακτική στήριξη
Αποστολή από: inw στις Οκτωβρίου 06, 2010, 10:38:02 am
Σωστά μιλάς.
Τίτλος: Απ: πρόσθετη διδακτική στήριξη
Αποστολή από: Joanna Bear στις Οκτωβρίου 06, 2010, 10:44:37 am
Σωστά μιλάς.
;) ;) ;)
Τίτλος: Απ: πρόσθετη διδακτική στήριξη
Αποστολή από: desperino στις Οκτωβρίου 06, 2010, 10:45:56 am
Συμφωνώ απολύτως.

 ;) ;) ;)
Τίτλος: Απ: πρόσθετη διδακτική στήριξη
Αποστολή από: sunsmile στις Οκτωβρίου 06, 2010, 10:52:29 am
Παιδια καλημέρα.
Τίτλος: Απ: πρόσθετη διδακτική στήριξη
Αποστολή από: MARKOS στις Οκτωβρίου 06, 2010, 11:05:44 am
το κουπι στη ΠΔΣ το τραβα ο καθηγητης της ΠΔΣ (που πληρωνεται καθε 5 χρονια )  οχι ο αλλος, ο...διορισμενος!!
επομενως το θεμα "ψυχη" δεν τιθεται για το παιδι, αλλα για τον συναδελφο που στη προσθετη τραβα να βγαλει τα σπασμενα του αλλου (του μονιμου)

μη μου πειτε πως δεν συμβαινουν ετσι, γαιτι απο ολους ΜΟΝΟ αυτο ακουω....

"κυρiε, πηγα ΠΔΣ γαιτι η φιλολογος μας δεν εκανε μαθημα ή η φιλολογος μας δεν ηξερε τι της γινοταν"

τα παιδια, συνεπως, δεν θα ειχαν αναγκη η ΠΔΣ.
αν ο καθηγητης εκανε σωστα το μαθημα του (για χωριο μιλαμε)

αλλά φωναζει ο μονιμος για να μπορει να αραξει στις πλατες του μη μονιμου....και οχι για ισες ευκαιριες!


Αδυνατώ να κατανοήσω γιατί εξακολουθούμε να πέφτουμε στην παγίδα να κάνουμε διαχωρισμούς και να τρωγόμαστε μεταξύ μας. Εμείς και οι άλλοι! Ποιοι είναι οι άλλοι, αυτοί που επιδιώκουμε να γίνουμε; Είναι δυνατόν ο καλός ωρομίσθιος μόλις γίνεται μόνιμος να γίνεται άχρηστος και τεμπέλης; Και ο αναπληρωτής δηλαδή είναι στο στάδιο της διάβρωσης; Μα είναι δυνατόν να σκεφτόμαστε έτσι;
Υπάρχουν και οι άριστοι μόνιμοι και οι κακοί ωρομίσθιοι, όπως και το αντίθετο φυσικά. Η ευσυνειδησία και η ικανότητα δεν εξαρτάται από τη σχέση εργασίας.
Όσοι έχουν μπει σε τάξη δημόσιου σχολείου γνωρίζουν ότι όσο τέλειος και να είναι ο καθηγητής του κανονικού προγράμματος, που έχει να κάνει με 25+ παιδιά και με συγκεκριμένη ύλη, πάντα θα υπάρχει κάτι περισσότερο για τον μαθητή να μάθει.
Να θυμίσω ακόμα ότι οι μόνιμοι που δούλεψαν την τελευταία χρονιά ήταν ελάχιστοι, η αμοιβή τους χαμηλότερη και η πληρωμή τους ακόμα πιο καθυστερημένη.

2 σημεια :
1ον η σχεση εργασιας (και σιγουρα το ξερεις) επηρεαζει σε μεγαλο βαθμο το τροπο δουλειας.
2ον,εδωσες ο ιδιος την απαντηση λεγοντας "Υπαρχουν....και το αντιθετο"

γιαυτο το αντιθετο μιλησα,
και ολοι περασαμε απο τα θρανια και ξερουμε. Αυτα δεν αλλαζουν.
Τίτλος: Απ: πρόσθετη διδακτική στήριξη
Αποστολή από: jak_13 στις Οκτωβρίου 06, 2010, 12:00:51 pm
2 σημεια :
1ον η σχεση εργασιας (και σιγουρα το ξερεις) επηρεαζει σε μεγαλο βαθμο το τροπο δουλειας.
2ον,εδωσες ο ιδιος την απαντηση λεγοντας "Υπαρχουν....και το αντιθετο"

γιαυτο το αντιθετο μιλησα,
και ολοι περασαμε απο τα θρανια και ξερουμε. Αυτα δεν αλλαζουν.

Έχω άλλη άποψη χωρίς να αποκλείω ότι μπορεί να συμβεί και αυτό που λες. Θεωρώ ότι αυτοί που επηρεάζονται από τη σχέση εργασίας για να είναι συνεπείς και ευσυνείδητοι, θα είχαν κακή συμπεριφορά με κάθε σχέση.
Η επισήμανσή μου και στους κακούς της κάθε εργασιακής σχέσης δε σημαίνει ότι αυτός που είναι κακός ξεκίνησε καλός, αλλά είχε σκοπό να δείξει ότι αυτό που με ενοχλεί είναι οι γενικεύσεις.
Τίτλος: Απ: πρόσθετη διδακτική στήριξη
Αποστολή από: kbazar στις Οκτωβρίου 15, 2010, 09:10:50 am
http://www.alfavita.gr/artro.php?id=11721 :-X