*

Αποστολέας Θέμα: πρόσθετη διδακτική στήριξη  (Αναγνώστηκε 15816 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος dina 94

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1403
    • Προφίλ
Απ: πρόσθετη διδακτική στήριξη
« Απάντηση #56 στις: Οκτωβρίου 04, 2010, 05:35:53 pm »
Συνάδελφοι η Π.Δ.Σ.ήταν ένα από τα καλύτερα εκπαιδευτικά μέτρα της δεκαετίας .Χωρίς να θέλω να περιαυτολογήσω -άλλωστε είμαι σίγουρη ότι θα συνέβη και σε άλλους συναδέλφους -οι μαθητές μου ,οι οποίοι ήταν σε δύσκολη οικονομική θέση ,πέρασαν σε μαθηματικό Αθηνών ,Ανωτάτη

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: πρόσθετη διδακτική στήριξη
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 13:53:20 »

Αποσυνδεδεμένος kostas7

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 129
  • Φύλο: Άντρας
  • Αν δεν πέφτεις, δεν προσπαθείς αρκετά.
    • Προφίλ
Απ: πρόσθετη διδακτική στήριξη
« Απάντηση #57 στις: Οκτωβρίου 04, 2010, 06:08:49 pm »
Θα συμπληρωσω αυτο που αναφερεις,παραθετοντας το παραδειγμα μου.
Θυμαμαι χαρακτηριστικα οταν πηγαινα Γ Λυκειου την περιοδο 2003-2004 μας πηρε στα αρχαια και την ιστορια κατευθυνσης ενας καθηγητης που με τη μονη φραση που μπορω να τον χαρακτηρισω ειναι ¨τρια πουλακια καθονταν..¨.Στο μερος που ζω δεν υπαρχουν φροντηστηρια,οποτε η μοναδικη λυση για να καλυψουμε τα κενα μας ηταν η μανα εξ ουρανου ενισχυτικη!.Η καθηγητρια που μας πηρε(η παναγια μαζι της οπου και να βρισκεται τωρα!) εκανε εξαιρετικη δουλεια και αρχιζοντας τα μαθηματα ενισχυτικης απο αρχες Οκτωβριου(ακους Διαμαντω???) μας εκανε να πιανουμε πουλια στον αερα στα συγκεκριμενα μαθηματα και μαλιστα μερικοι αριστευσαμε στις εξετασεις.Αν δεν ηταν η ενισχυτικη δε νομιζω να τα ειχα καταφερει τοσο καλα.
Και επανερχομαστε λοιπον τωρα στο σημερα οπου επιστρεφοντας στο νησι μου μετα το περας των σπουδων μου, οι μαθητες Λυκειου δυσανασχετουν που ακομα δεν εχει αρχισει η ενισχυτικη..Μαλιστα καποιοι σκεφτονται να φυγουν και να πανε σε καποιο μεγαλυτερο μερος για να αρχισουν φροντηστηρια.Και εχεις την αλλη να σου λεει μετα <<πρωτα ο μαθητης...>>!
Συνάδελφοι η Π.Δ.Σ.ήταν ένα από τα καλύτερα εκπαιδευτικά μέτρα της δεκαετίας .Χωρίς να θέλω να περιαυτολογήσω -άλλωστε είμαι σίγουρη ότι θα συνέβη και σε άλλους συναδέλφους -οι μαθητές μου ,οι οποίοι ήταν σε δύσκολη οικονομική θέση ,πέρασαν σε μαθηματικό Αθηνών ,Ανωτάτη
Να κάνεις αυτά που νομίζεις πως είναι σωστά, έστω κι αν κάνοντας αυτά πρόκειται να σε κακολογήσουν. Γιατί ο όχλος είναι κακός κριτής κάθε καλού πράγματος.
Πυθαγόρας, 580-490 π.Χ.

Αποσυνδεδεμένος jimy100

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1413
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ02
    • Προφίλ
Απ: πρόσθετη διδακτική στήριξη
« Απάντηση #58 στις: Οκτωβρίου 04, 2010, 06:28:50 pm »
Τους εχουμε αφησει πολυ λασκα σε αυτο το θεμα! Σε επαρχειακο σχολειο σχολειο πατερας (ψαρας στο επαγγελμα) παρακαλουσε το διευθυντη να ξεκινησει νωρις η ΠΔΣ γιατι δεν εχει χρηματα για φροντιστηριο!!!! Υπηρχε στο χωριο φροντηστηριο αλλα δεν ειχε τα χρηματα! Αυτα τα ξερει το υπουργειο;

στακα τωρα,
στο χωριο !!!  
τι σκ@τ@ εκαναν οι καθηγητες με 5 μαθητες? μου λες?

νομιζω και διορθωστε με αν κανω λαθος οτι για να γινει ΠΔΣ πρεπει να υπαρχει καποιος  αριθμος μαθητων γαι να ξεκινησει. ετσι δεν ειναι?
αν λοιπον ηταν 2 μαθητες ολοι κι ολοι στο σχολειο τοτε πως θα γινει ΠΔΣ?
ο καθηγητης τι παει και κανει ?

Mάρκο...ειλικρινά...θες απάντηση ως προς το τι πάνε μερικοί ασυνείδητοι και κάνουν...;;;!! Γιατί μόνο ασυνείδητους τους λές...όπως και το Υπουργείο φυσικα...όπως και όλους που μας βλέπουν ως νούμερα και όχι ως ανθρώπινες υποστάσεις πλέον....
Κι εγώ πιστεύω πως είναι απαραίτητη η ΠΔΣ ειδικά στα δυσπρόσιτα...γιατί παρόλο που ο Μάρκος έχει δίκιο όσον αφορά στο τι κάνει ο καθηγητής εκεί....δεν μπορούμε να βασιστούμε στις καλές προθέσεις του καθηγητή ώστε να πούμε πως όλα τα παιδιά έχουν ΙΣΕΣ ΕΥΚΑΙΡΙΕΣ!

Α μπράβο... Από'κεί ξεκινά λοιπόν ο φαύλος κύκλος...
Εάν έκανε σωστά ο καθηγητής το μάθημά του μέσα στην τάξη, δεν θα είχε ανάγκη από συμπληρωματική διδασκαλία το παιδί στις ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ περιπτώσεις...
Όταν ήμουν εγώ Λύκειο (3η δέσμη), μας είχε μια φιλόλογος που δεν ήξερε Αρχαία, ναι, παιδιά, τα είχε ξεχάσει και ούτε καν διάβαζε, σαν άλλες, για να είναι μάχιμη... Κανέναν δεν τον ένοιαζε όμως, γιατί όλοι πήγαιναν φροντιστήριο ή έκαναν ιδιαίτερα. Εκτός από μένα. Μέσα στο Ηράκλειο αυτά.

Γι'αυτό λοιπόν θα πρέπει να την πληρώνει μια ζωή το οικονομικά ασθενέστερο παιδί; Είτε είναι σε δυσπρόσιτο είτε όχι...
Τι θα πει αυτό... Τα παιδιά της πόλης δεν έχουν οικονομικό πρόβλημα; Και τι που τα φροντιστήρια είναι πιο κοντά τους.
Ποιος τα πληρώνει είναι το θέμα.

Σωστές κατά τη γνώμη μου οι σκέψεις σου Λώρα, και θέλω να προσθέσω κάποιες ακόμη. Φέτος στη Σχοινούσα σαν πρωτοδιόριστος, έχω συναντήσει μια εντελώς απαξιωτική στάση των περισσότερων γονιών απέναντι στη γνώση. Οι περισσότεροι τα στέλνουν να δουλεύουν παράλληλα και στο χωράφι ή στα ζώα ή στο μαγαζί...Έλεος! Έχω κοπελίτσα στην Α' Λυκείου η οποία σηκώνεται κάθε μέρα στις 5 το πρωί να πάει στα ζώα και μετά έρχεται στο σχολείο και κοιμάται όρθια! Έχω μαθητή στην α' γυμνασίου που μετά το σχολείο πάει κατευθείαν στο χωράφι του πατέρα του. Συγνώμη, αλλά σε αυτές τις περιπτώσεις τι υποτίθεται ότι πρέπει να κάνει ο καθηγητής; Με όση ευσυνειδησία κι αν ασκείς το επάγγελμά σου πέφτεις σε έναν τοίχο. Επίσης, όλα τα παιδιά έρχονται στο Γυμνάσιο από μονοθέσιο Δημοτικό. 12-15 παιδιά κάθε χρόνο από 6 διαφορετικές τάξεις και η δασκάλα να τρέχει σαν τρελή για να τους μάθει 5 πράγματα. Αντικειμενικά δημιουργούνται κενά! Για το απαράδεκτο χάλι των μονοθέσιων δημοτικών εν έτει 2010 γιατί δε μιλα κανείς;
Στην τελική πρόθετη στήριξη δικαιούνται όλοι οι μαθητές. Για να καλύψουν και κενά που δημιουργήθηκαν τα προηγούμενα χρόνια, για να θυμηθούν πράγματα που ξέχασαν κτλ. Όποιος νομίζει ότι προλαβαίνει στο ωρολόγιο πρόγραμμα του σχολείου και να καλύπτει κενά προηγούμενων χρόνων, και να προχωρά την ύλη, και να κάνει εξατομικευμένη διδασκαλία έστω σε τάξη των 4-5 ατόμων, ας έρθει πρώτα να δοκιμάσει και μετά βλέπουμε.

Αποσυνδεδεμένος inw

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2305
    • Προφίλ
    • http://filologoi02.webnode.gr/(Σύλλογος Φιλολόγων)
Απ: πρόσθετη διδακτική στήριξη
« Απάντηση #59 στις: Οκτωβρίου 04, 2010, 10:20:13 pm »
Η ΠΔΣ στα περισσότερα σχολεία λειτουργούσε σωστά και οργανωμένα.Είναι κρίμα για τα φτωχά παιδιά να τη σταματήσει η ακατονόμαστη.
http://filologoi02.webnode.gr/(Σύλλογος Φιλολόγων)

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: πρόσθετη διδακτική στήριξη
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 13:53:20 »

Αποσυνδεδεμένος jak_13

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 6831
  • Φύλο: Άντρας
  • Πάντα με χαμόγελο!!!
    • Προφίλ
Απ: πρόσθετη διδακτική στήριξη
« Απάντηση #60 στις: Οκτωβρίου 05, 2010, 04:06:16 am »
το κουπι στη ΠΔΣ το τραβα ο καθηγητης της ΠΔΣ (που πληρωνεται καθε 5 χρονια )  οχι ο αλλος, ο...διορισμενος!!
επομενως το θεμα "ψυχη" δεν τιθεται για το παιδι, αλλα για τον συναδελφο που στη προσθετη τραβα να βγαλει τα σπασμενα του αλλου (του μονιμου)

μη μου πειτε πως δεν συμβαινουν ετσι, γαιτι απο ολους ΜΟΝΟ αυτο ακουω....

"κυρiε, πηγα ΠΔΣ γαιτι η φιλολογος μας δεν εκανε μαθημα ή η φιλολογος μας δεν ηξερε τι της γινοταν"

τα παιδια, συνεπως, δεν θα ειχαν αναγκη η ΠΔΣ.
αν ο καθηγητης εκανε σωστα το μαθημα του (για χωριο μιλαμε)

αλλά φωναζει ο μονιμος για να μπορει να αραξει στις πλατες του μη μονιμου....και οχι για ισες ευκαιριες!


Αδυνατώ να κατανοήσω γιατί εξακολουθούμε να πέφτουμε στην παγίδα να κάνουμε διαχωρισμούς και να τρωγόμαστε μεταξύ μας. Εμείς και οι άλλοι! Ποιοι είναι οι άλλοι, αυτοί που επιδιώκουμε να γίνουμε; Είναι δυνατόν ο καλός ωρομίσθιος μόλις γίνεται μόνιμος να γίνεται άχρηστος και τεμπέλης; Και ο αναπληρωτής δηλαδή είναι στο στάδιο της διάβρωσης; Μα είναι δυνατόν να σκεφτόμαστε έτσι;
Υπάρχουν και οι άριστοι μόνιμοι και οι κακοί ωρομίσθιοι, όπως και το αντίθετο φυσικά. Η ευσυνειδησία και η ικανότητα δεν εξαρτάται από τη σχέση εργασίας.
Όσοι έχουν μπει σε τάξη δημόσιου σχολείου γνωρίζουν ότι όσο τέλειος και να είναι ο καθηγητής του κανονικού προγράμματος, που έχει να κάνει με 25+ παιδιά και με συγκεκριμένη ύλη, πάντα θα υπάρχει κάτι περισσότερο για τον μαθητή να μάθει.
Να θυμίσω ακόμα ότι οι μόνιμοι που δούλεψαν την τελευταία χρονιά ήταν ελάχιστοι, η αμοιβή τους χαμηλότερη και η πληρωμή τους ακόμα πιο καθυστερημένη.
Έμαθα πως ο άνθρωπος δικαιούται να κοιτά τον άλλον από ψηλά
μόνο όταν πρέπει να τον βοηθήσει να σηκωθεί!

Gabriel Garcia Marquez

Αποσυνδεδεμένος inw

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2305
    • Προφίλ
    • http://filologoi02.webnode.gr/(Σύλλογος Φιλολόγων)
Απ: πρόσθετη διδακτική στήριξη
« Απάντηση #61 στις: Οκτωβρίου 05, 2010, 10:25:55 am »
Υπάρχουν συνάδελφοι καλοί και κακοί ,αναπληρωτές και μόνιμοι. Υπάρχουν όμως κάποιοι εντελώς ακατάλληλοι για αίθουσα ειδικά για ΠΔΣ. Πολύτεκνες που επί 20 χρόνια έπλενα τα πιάτα ,μπήκαν να κάνουν κατεύθυνση,οαεδίτες ,άλλοι από ΤΕΕ ιδιωτικά που έκαναν έκθεση στις κομμώτριες κ.ά. Φυσικά και υπάρχουν τεμπέληδες καθηγητές,υπάρχουν όμως και πολύ καλά καταρισμένοι. Την ΠΔΣ δεν πρέπει να την κόψει,γιατί τα παιδιά καταλαβαίνουν ποιος είναι καλός και ποιος όχι και πράττουν αναλόγως.
http://filologoi02.webnode.gr/(Σύλλογος Φιλολόγων)

Αποσυνδεδεμένος desperino

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 313
    • Προφίλ
Απ: πρόσθετη διδακτική στήριξη
« Απάντηση #62 στις: Οκτωβρίου 05, 2010, 11:13:45 am »
Έχω καλυφθεί από προηγούμενους συναδέλφους που τοποθετήθηκαν, έχοντας η ίδια περάσει και από τα δύο, ωρομίσθια  σε ενισχυτική δυο φορές  στο παρελθόν(να πούμε ότι η ενισχυτική είναι ..η Πρόσθετη του Γυμνασίου) και μόνιμη σε τάξη εδώ και κάποια χρόνια.

Μπορώ λοιπόν να μιλήσω και για τα δύο.

Τι κάναμε στην ενισχυτική; Έρχονταν τα παιδιά και μας έλεγαν σε ποιο σημείο της ύλης βρίσκονταν και στοχευμένα τούς ενισχύαμε εκεί που είχαν αδυναμίες. Μπορεί να τους πηγαίναμε λίγο παρακάτω- στη σπάνια περίπτωση που βρίσκονταν όλοι στο ίδιο σημείο της ύλης-γιατί να σημειώσω ότι δημιουργούνταν ένα τμήμα για όλα τα σχολεία της περιοχής.
Η δεύτερη επιλογή ήταν-αν το κρίναμε,- να διδάξουμε κάποια φαινόμενα σημαντικά, ανεξάρτητα από ύλες και βιβλία , π.χ. Ρ-Υ-Α ,λύω/λύομαι κλπ , αν για παράδειγμα κάναμε αρχαία.

Πόσο διαφορετική  είναι η Πρόσθετη; Καθόλου νομίζω.Εκεί μάλιστα,επειδή πρόκειται για Λύκειο, πάνε καλύτεροι μαθητές ή έστω πιο συνειδητοποιημένοι, που δεν έχουν τη δυνατότητα είτε την οικονομική είτε λόγω του απομακρυσμένου να πάνε φροντιστήριο.Έχεις τη δυνατότητα να διδάξεις πολύ καλά κάποια κομμάτια της ύλης π.χ τους συλλογισμούς. Κάτσε και βάρα συλλογισμούς όσο θέλεις. Και βέβαια θα βελτιωθούν τα παιδιά, και μάλιστα η βελτίωση αυτή θα είναι πολλαπλασιαστική, γιατί έτσι θα μάθουν και τα ίδια να γράφουν επιχειρήματα.

Επομένως οι αναλύσεις που δεν αναγνωρίζουν τους παράγοντες  που κρατάνε πίσω τα παιδιά στη γνώση, και τις δυσκολίες και τα τρωτά του πρωινού μαθήματος  σε σχέση με το φροντιστηριακού τύπου μάθημα της ΠΔΣ- που δεν αντιλέγω-σε κάποιους από εσάς μπορεί να έχει τύχει και να έχει φέρει καλά αποτελέσματα,όπως περιέγραψα και παραπάνω ,είναι μονόπλευρες.

Αποσυνδεδεμένος inw

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2305
    • Προφίλ
    • http://filologoi02.webnode.gr/(Σύλλογος Φιλολόγων)
Απ: πρόσθετη διδακτική στήριξη
« Απάντηση #63 στις: Οκτωβρίου 05, 2010, 02:05:20 pm »
Συμφωνώ απολύτως.
http://filologoi02.webnode.gr/(Σύλλογος Φιλολόγων)

Αποσυνδεδεμένος Joanna Bear

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1090
  • ...and the Truth shall set you free.
    • Προφίλ
Απ: πρόσθετη διδακτική στήριξη
« Απάντηση #64 στις: Οκτωβρίου 05, 2010, 02:31:10 pm »
Koιτάξτε, γενικώς ομιλώντας, ο μόνιμος επαναπαύεται σε πολύ μεγαλύτερο βαθμό, ακριβώς λόγω του γεγονότος ότι ό,τι και να κάνει ή να μην κάνει, τίποτα και κανένας δεν τον κουνά από τη θέση του. Το έχω ζήσει πλείστες φορές αυτό και ως μαθήτρια και ως εκπαιδευτικός.

Η μόνη λύση, ξέρετε ποια θα ήταν, στο να γίνεται από όλους ή έστω τους περισσότερους καλύτερο και ουσιαστικότερο μάθημα (μονίμους και λοιπούς);

Η αξιολόγηση! (Αυτό ήταν πάντα κόκκινο πανί!)
Η σωστή αξιολόγηση! Όποιος κάνει σωστά τη δουλειά του, δεν έχει να φοβηθεί κανέναν.
Υπό την προυπόθεση βέβαια να μην την κάνει ο ...κολλητός για τον κολλητό, για τους λανθασμένους λόγους και πάει λέγοντας...
Αλλά στην Ελλάδα, αυτό μου φαίνεται ουτοπικό.

Έχω γνωρίσει μονίμους που γουστάρουν αυτό που κάνουν και διαβάζουν πολύ, για να είναι μάχιμοι, έχω γνωρίσει και άλλους που απλά δεν τους νοιάζει, μπαίνουν στην τάξη και το μόνο που τους νοιάζει είναι πότε θα περάσει η ώρα.
Φυσικά έχω γνωρίσει και ωρομίσθιους και αναπληρωτές ουκ ολίγους, που έχουν την ίδια συμπεριφορά.

Ε, τι να σας πω, από τη δική μου εμπειρία, έχω διαπιστώσει ότι, ναι, οι περισσότεροι αδιαφορούν, δεν νοιάζονται.
Το μόνο που νοιάζει τους περισσότερους (δυστυχώς, αλλά αυτό έχω ζήσει εγώ), είναι να χτυπήσει το κουδούνι και να πάνε να φύγουνε!

Τι να κάνω, αυτό έχω ζήσει, αυτό λέω. Μακάρι αλλού να μη γίνεται έτσι. Αλλά για κάποιον λόγο μας έχει βγει το όνομα...
« Τελευταία τροποποίηση: Οκτωβρίου 05, 2010, 02:32:45 pm από Joanna Bear ΠΕ06 »
Όλοι θα δώσουμε λόγο μια μέρα για όσα λέμε και κάνουμε, κρυφά και φανερά, μικρά και μεγάλα, το πιστεύουμε δεν το πιστεύουμε. Γι'αυτό, προσοχή.

Αποσυνδεδεμένος desperino

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 313
    • Προφίλ
Απ: πρόσθετη διδακτική στήριξη
« Απάντηση #65 στις: Οκτωβρίου 05, 2010, 03:28:19 pm »
Koιτάξτε, γενικώς ομιλώντας, ο μόνιμος επαναπαύεται σε πολύ μεγαλύτερο βαθμό, ακριβώς λόγω του γεγονότος ότι ό,τι και να κάνει ή να μην κάνει, τίποτα και κανένας δεν τον κουνά από τη θέση του. Το έχω ζήσει πλείστες φορές αυτό και ως μαθήτρια και ως εκπαιδευτικός.

Η μόνη λύση, ξέρετε ποια θα ήταν, στο να γίνεται από όλους ή έστω τους περισσότερους καλύτερο και ουσιαστικότερο μάθημα (μονίμους και λοιπούς);

Η αξιολόγηση! (Αυτό ήταν πάντα κόκκινο πανί!)
Η σωστή αξιολόγηση! Όποιος κάνει σωστά τη δουλειά του, δεν έχει να φοβηθεί κανέναν.
Υπό την προυπόθεση βέβαια να μην την κάνει ο ...κολλητός για τον κολλητό, για τους λανθασμένους λόγους και πάει λέγοντας...
Αλλά στην Ελλάδα, αυτό μου φαίνεται ουτοπικό.

Έχω γνωρίσει μονίμους που γουστάρουν αυτό που κάνουν και διαβάζουν πολύ, για να είναι μάχιμοι, έχω γνωρίσει και άλλους που απλά δεν τους νοιάζει, μπαίνουν στην τάξη και το μόνο που τους νοιάζει είναι πότε θα περάσει η ώρα.
Φυσικά έχω γνωρίσει και ωρομίσθιους και αναπληρωτές ουκ ολίγους, που έχουν την ίδια συμπεριφορά.

Ε, τι να σας πω, από τη δική μου εμπειρία, έχω διαπιστώσει ότι, ναι, οι περισσότεροι αδιαφορούν, δεν νοιάζονται.
Το μόνο που νοιάζει τους περισσότερους (δυστυχώς, αλλά αυτό έχω ζήσει εγώ), είναι να χτυπήσει το κουδούνι και να πάνε να φύγουνε!

Τι να κάνω, αυτό έχω ζήσει, αυτό λέω. Μακάρι αλλού να μη γίνεται έτσι. Αλλά για κάποιον λόγο μας έχει βγει το όνομα...

Προσπάθησα όσο μπορούσα να εξηγήσω τι εστί  πρόσθετη,ενισχυτική κλπ.  και να δώσω μια απτή διάσταση στο γιατί μπορεί  η πρόσθετη να φέρει  θετικά  αποτελέσματα .   Προσπάθησα επίσης να απομακρυνθώ από σχηματοποιήσεις  του τύπου των κόκκινων δικών σου υπογραμμίσεων.

Μια και το έθεσες όμως,κι επειδή πολλές φορές έχω πιάσει τον εαυτό μου να βαριέμαι,ποιος είναι ,κατά τη γνώμη σου ,ο λόγος της βαρεμάρας του εκπαιδευτικού;
Η μονιμότητα καθαυτή; Τα χρόνια υπηρεσίας; Η ανεπάρκεια; Ο υποβαθμισμένος ρόλος του; Η εγκατάλειψή του από μέσα ; Τι;

Αποσυνδεδεμένος Joanna Bear

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1090
  • ...and the Truth shall set you free.
    • Προφίλ
Απ: πρόσθετη διδακτική στήριξη
« Απάντηση #66 στις: Οκτωβρίου 05, 2010, 04:11:30 pm »
Koιτάξτε, γενικώς ομιλώντας, ο μόνιμος επαναπαύεται σε πολύ μεγαλύτερο βαθμό, ακριβώς λόγω του γεγονότος ότι ό,τι και να κάνει ή να μην κάνει, τίποτα και κανένας δεν τον κουνά από τη θέση του. Το έχω ζήσει πλείστες φορές αυτό και ως μαθήτρια και ως εκπαιδευτικός.

Η μόνη λύση, ξέρετε ποια θα ήταν, στο να γίνεται από όλους ή έστω τους περισσότερους καλύτερο και ουσιαστικότερο μάθημα (μονίμους και λοιπούς);

Η αξιολόγηση! (Αυτό ήταν πάντα κόκκινο πανί!)
Η σωστή αξιολόγηση! Όποιος κάνει σωστά τη δουλειά του, δεν έχει να φοβηθεί κανέναν.
Υπό την προυπόθεση βέβαια να μην την κάνει ο ...κολλητός για τον κολλητό, για τους λανθασμένους λόγους και πάει λέγοντας...
Αλλά στην Ελλάδα, αυτό μου φαίνεται ουτοπικό.

Έχω γνωρίσει μονίμους που γουστάρουν αυτό που κάνουν και διαβάζουν πολύ, για να είναι μάχιμοι, έχω γνωρίσει και άλλους που απλά δεν τους νοιάζει, μπαίνουν στην τάξη και το μόνο που τους νοιάζει είναι πότε θα περάσει η ώρα.
Φυσικά έχω γνωρίσει και ωρομίσθιους και αναπληρωτές ουκ ολίγους, που έχουν την ίδια συμπεριφορά.

Ε, τι να σας πω, από τη δική μου εμπειρία, έχω διαπιστώσει ότι, ναι, οι περισσότεροι αδιαφορούν, δεν νοιάζονται.
Το μόνο που νοιάζει τους περισσότερους (δυστυχώς, αλλά αυτό έχω ζήσει εγώ), είναι να χτυπήσει το κουδούνι και να πάνε να φύγουνε!

Τι να κάνω, αυτό έχω ζήσει, αυτό λέω. Μακάρι αλλού να μη γίνεται έτσι. Αλλά για κάποιον λόγο μας έχει βγει το όνομα...

Προσπάθησα όσο μπορούσα να εξηγήσω τι εστί  πρόσθετη,ενισχυτική κλπ.  και να δώσω μια απτή διάσταση στο γιατί μπορεί  η πρόσθετη να φέρει  θετικά  αποτελέσματα .   Προσπάθησα επίσης να απομακρυνθώ από σχηματοποιήσεις  του τύπου των κόκκινων δικών σου υπογραμμίσεων.

Μια και το έθεσες όμως,κι επειδή πολλές φορές έχω πιάσει τον εαυτό μου να βαριέμαι,ποιος είναι ,κατά τη γνώμη σου ,ο λόγος της βαρεμάρας του εκπαιδευτικού;
Η μονιμότητα καθαυτή; Τα χρόνια υπηρεσίας; Η ανεπάρκεια; Ο υποβαθμισμένος ρόλος του; Η εγκατάλειψή του από μέσα ; Τι;

Αυτή είναι η αλήθεια, είμαι ρεαλίστρια και καταγράφω την πραγματικότητα, δεν μπορώ να προσποιηθώ ότι όλα είναι καλά, γιατί δεν είναι.
Αυτή είναι η γενικότερη τάση. Δυστυχώς.
Για την πρόσθετη έχω τοποθετηθεί, διάβασε τα προηγούμενα μηνύματά μου.

Όσο για μένα, όχι, δεν έχω προλάβει να βαρεθώ, ακούω για βαρεμάρα από πολλούς και απορώ...
Θα ήθελα να μπορέσω και γω να χαλαρώσω και να ... βαρεθώ (προβλέπεται κι αυτό), αλλά όχι μέσα στην τάξη.
Μέσα στην τάξη είμαι στην τσίτα, σε εγρήγορση, ίσως σε περισσότερη απ'ό,τι πρέπει.

Δεν μπορώ να εξηγήσω γιατί δεν κάνουν τη δουλειά τους οι άλλοι.
Ίσως γιατί είναι η εύκολη λύση, ίσως γιατί επαναπαύονται, ίσως ίσως...
Σε πολλές περιπτώσεις βέβαια, ναι, πώς να το κάνουμε, στις περισσότερες, για να είμαι πιο ακριβής, βάζω στην άκρη τα "ίσως", γιατί ξέρω τον λόγο, τον βλέπω, βλέπω την επανάπαυση, βλέπω την αδιαφορία, βλέπω πολλά... Και αντιδρώ, όσο μπορώ.

Προσπαθώ να ερμηνεύσω αυτήν τη συμπεριφορά, τις αιτίες τις ξέρουν καλύτερα οι ίδιοι, εγώ το φαινόμενο επισημαίνω, αρέσει δεν αρέσει,
το αντιμετωπίζω καθημερινά κι αυτό και τις συνέπειές του.

Υπό τις ίδιες συνθήκες δούλεψα και γω ή μάλλον, υπό πολύ πολύ χειρότερες, αλλά δεν επέτρεψα στον εαυτό μου τέτοια συμπεριφορά.
Ούτε θα την επιτρέψω, αν θελήσει ο Θεός να μονιμοποιηθώ κάποτε.
Γιατί τότε θα'χω αποτύχει.
« Τελευταία τροποποίηση: Οκτωβρίου 05, 2010, 04:20:19 pm από Joanna Bear ΠΕ06 »
Όλοι θα δώσουμε λόγο μια μέρα για όσα λέμε και κάνουμε, κρυφά και φανερά, μικρά και μεγάλα, το πιστεύουμε δεν το πιστεύουμε. Γι'αυτό, προσοχή.

Αποσυνδεδεμένος inw

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2305
    • Προφίλ
    • http://filologoi02.webnode.gr/(Σύλλογος Φιλολόγων)
Απ: πρόσθετη διδακτική στήριξη
« Απάντηση #67 στις: Οκτωβρίου 06, 2010, 10:38:02 am »
Σωστά μιλάς.
http://filologoi02.webnode.gr/(Σύλλογος Φιλολόγων)

Αποσυνδεδεμένος Joanna Bear

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1090
  • ...and the Truth shall set you free.
    • Προφίλ
Απ: πρόσθετη διδακτική στήριξη
« Απάντηση #68 στις: Οκτωβρίου 06, 2010, 10:44:37 am »
Όλοι θα δώσουμε λόγο μια μέρα για όσα λέμε και κάνουμε, κρυφά και φανερά, μικρά και μεγάλα, το πιστεύουμε δεν το πιστεύουμε. Γι'αυτό, προσοχή.

Αποσυνδεδεμένος desperino

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 313
    • Προφίλ
Απ: πρόσθετη διδακτική στήριξη
« Απάντηση #69 στις: Οκτωβρίου 06, 2010, 10:45:56 am »

 

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32871
  • Τελευταία: Arleta30
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1182562
  • Σύνολο θεμάτων: 19473
  • Σε σύνδεση σήμερα: 686
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 7
Επισκέπτες: 335
Σύνολο: 342

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.05 δευτερόλεπτα. 32 ερωτήματα.