Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Αδιόριστοι Εκπαιδευτικοί => Διάφορα θέματα αδιόριστων => Μήνυμα ξεκίνησε από: arist2 στις Αυγούστου 24, 2010, 03:26:22 pm
-
ΜΟΛΙΣ ΠΡΟΣΛΗΦΘΟΥΝ ΟΛΟΙ ΟΙ ΑΜΩ ΚΑΙ ΑΚΩ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΕΝΑΝ ΣΥΛΛΟΓΟ ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΤΕ
-
ειλικρινα δεν καταλαβαινω για ποιο λογο επιδικιωκεται παραταση της μεταβατικης περιοδου.
Η μεταβατικη συνεπαγεται ανυπαρξια θεσμικου πλαισιου.Η παιδεια δεν εχει αναγκη αυτη την αδρανεια και την αγνοια τι φερνει το αυριο.Επιπλεον, με τη μεταβατικη διοριζονται ατομα με το 40% που ειτε δεν εχουν επιτυχια ασεπ ειτε εχουν μια χαμηλη επιτυχια που δε δικαιολογει την αποκτηση πολυμηνης προυπηρεσιας,και μιλαω για κλαδους οπως ο δικος μας, φιλε arist2,των φιλολογων.
Αντιθετως,αυτο που πρεπει να απαιτηθει ειναι ο διορισμος οσων πρεπει να διορισθουν χωρις καθυστερηση και η εναρξη του νεου συστηματος με βελτιωμενες προνοιες οσον αφορα τη μοριοδοτηση της προυπηρεσιας μας.
-
Κι εγώ πιστεύω πως πρέπει να οργανωθούμε καλύτερα...χωρίς να είμαι σίγουρη πως θα μας λάβουν υπόψιν τους...αλλά κάποια θέματα όπως της προυπηρεσίας νομίζω πως μπορούν να τεθουν ξανά επί τάπητος!!
Ειδικά σε περίπτωση ανασχηματισμού!!
Όσο για την παράταση της μεταβατικής...ξέρω πως είναι καλό για πολλούς που αδικούνται μετά από πολλαπλούς ΑΣΕΠ...αλλά απ'την άλλη σε μια ενδεχόμενη παρατεταμένη μεταβατική θα βολευτούν και πολλοί τουν 40% που ποιος ξέρει από που έχουν προυπηρεσίες!!
Ίσως θα πρεπε να ζητήσουμε μεταβατική μεγαλύτερη για τους έχοντες επιτυχία ΑΣΕΠ!!
Άντε γιατί βαρέθηκα να ακούω λαμογιές...μέχρι και πλαστά ποιστοποιητικά αναπηρίας για έναν διορισμό!!
Και ξέρω πως τώρα πολλοί θα μου την πούνε...αλλά δεν μπορεί να υπάρχουν τόσο πολλοί τρόποι διορισμού που δεν είναι όμως προσβάσιμοι σε όλους!!
Για ποια ισονομία μιλάμε;;;!!
Από κει και πέρα ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ πως πρέπει να οργανωθούμε!!! Και να πιέσουμε πραγματικά!!
-
εμεις ρε παιδια που τα παρατησαμε ολα και συμπληρωσαμε τον ιουνιο του 2010 15, 18, 20 μηνες προυπηρεσια, εννοειται με επιτυχιες στον ασεπ, δεν πρεπει να περιληφθουμε στη μεταβατικη; γι αυτο φωναζουμε, γιατι παρατησαμε σπιτια, δουλειες και οικογενειες προσδοκωντας ενα συγκεκριμενο οφελος, οχι για να δινουμε επ αοριστον ασεπ. Σας ακουγεται τοσο αδικο ή παραλογο αυτο;
-
ειλικρινα δεν καταλαβαινω για ποιο λογο επιδικιωκεται παραταση της μεταβατικης περιοδου.
Η μεταβατικη συνεπαγεται ανυπαρξια θεσμικου πλαισιου.Η παιδεια δεν εχει αναγκη αυτη την αδρανεια και την αγνοια τι φερνει το αυριο.Επιπλεον, με τη μεταβατικη διοριζονται ατομα με το 40% που ειτε δεν εχουν επιτυχια ασεπ ειτε εχουν μια χαμηλη επιτυχια που δε δικαιολογει την αποκτηση πολυμηνης προυπηρεσιας,και μιλαω για κλαδους οπως ο δικος μας, φιλε arist2,των φιλολογων.
Αντιθετως,αυτο που πρεπει να απαιτηθει ειναι ο διορισμος οσων πρεπει να διορισθουν χωρις καθυστερηση και η εναρξη του νεου συστηματος με βελτιωμενες προνοιες οσον αφορα τη μοριοδοτηση της προυπηρεσιας μας.
Νομίζω αυτό που λες δεν στέκει!Είναι πάρα πολλοί αυτοί σε όλους τους κλάδους που για παράδειγμα έχουν 2, 3, 4 επιτυχίες ασεπ και για λίγο δεν εντάχθηκαν στον πίνακα του 24μήνου ή δεν διορίζονται από το 40% για λίγο ίσως και εξαιτίας των οαεδιτων.Και μετά πως ορίζεις την χαμηλή επιτυχία στον ασεπ;Δηλαδή αν ένας έχει γράψει 1 εως 15 λέω εγώ τώρα μόρια πάνω από τη βάση δεν προσπάθησε;Επίσης χαμηλή επιτυχία είναι όρος σχετικός.Στους μαθηματικούς στον ασεπ του 2009 τα θέματα ήταν τα πιο δύσκολα από κάθε άλλη φορά.Αν δεν κάνω λάθος με 62 διοριζόσουν, με μόλις 7 πάνω από την βάση.Οι υπόλοιποι επιτυχόντες πήραν από 0,... εως 6 μόρια.Για αυτό καλύτερα να είμαστε προσεχτικοί στο τι λέμε και κυρίως να μην είμαστε απόλυτοι!
-
εμεις ρε παιδια που τα παρατησαμε ολα και συμπληρωσαμε τον ιουνιο του 2010 15, 18, 20 μηνες προυπηρεσια, εννοειται με επιτυχιες στον ασεπ, δεν πρεπει να περιληφθουμε στη μεταβατικη; γι αυτο φωναζουμε, γιατι παρατησαμε σπιτια, δουλειες και οικογενειες προσδοκωντας ενα συγκεκριμενο οφελος, οχι για να δινουμε επ αοριστον ασεπ. Σας ακουγεται τοσο αδικο ή παραλογο αυτο;
Εγώ παιδιά διευκρίνισα....μεταβατική για τους έχοντες ΑΣΕΠ!!!
Δεν μπορεί αυτή η προυπηρεσία που αποκτήθηκε από επιτυχία ΑΣΕΠ να πετιέται έτσι στον κάδο!!
-
Αλλά το θέμα που έθεσε ο arist2 δεν είναι η μεταβατική...αυτό έχει χιλιοσυζητηθει!!
-
ειλικρινα δεν καταλαβαινω για ποιο λογο επιδικιωκεται παραταση της μεταβατικης περιοδου.
Η μεταβατικη συνεπαγεται ανυπαρξια θεσμικου πλαισιου.Η παιδεια δεν εχει αναγκη αυτη την αδρανεια και την αγνοια τι φερνει το αυριο.Επιπλεον, με τη μεταβατικη διοριζονται ατομα με το 40% που ειτε δεν εχουν επιτυχια ασεπ ειτε εχουν μια χαμηλη επιτυχια που δε δικαιολογει την αποκτηση πολυμηνης προυπηρεσιας,και μιλαω για κλαδους οπως ο δικος μας, φιλε arist2,των φιλολογων.
Αντιθετως,αυτο που πρεπει να απαιτηθει ειναι ο διορισμος οσων πρεπει να διορισθουν χωρις καθυστερηση και η εναρξη του νεου συστηματος με βελτιωμενες προνοιες οσον αφορα τη μοριοδοτηση της προυπηρεσιας μας.
Νομίζω αυτό που λες δεν στέκει!Είναι πάρα πολλοί αυτοί σε όλους τους κλάδους που για παράδειγμα έχουν 2, 3, 4 επιτυχίες ασεπ και για λίγο δεν εντάχθηκαν στον πίνακα του 24μήνου ή δεν διορίζονται από το 40% για λίγο ίσως και εξαιτίας των οαεδιτων.Και μετά πως ορίζεις την χαμηλή επιτυχία στον ασεπ;Δηλαδή αν ένας έχει γράψει 1 εως 15 λέω εγώ τώρα μόρια πάνω από τη βάση δεν προσπάθησε;Επίσης χαμηλή επιτυχία είναι όρος σχετικός.Στους μαθηματικούς στον ασεπ του 2009 τα θέματα ήταν τα πιο δύσκολα από κάθε άλλη φορά.Αν δεν κάνω λάθος με 62 διοριζόσουν, με μόλις 7 πάνω από την βάση.Οι υπόλοιποι επιτυχόντες πήραν από 0,... εως 6 μόρια.Για αυτό καλύτερα να είμαστε προσεχτικοί στο τι λέμε και κυρίως να μην είμαστε απόλυτοι!
νομιζω οτι η αναμονη και πο πειραματισμοι του υπεπθ μας εχουν κανει εριστικους.Πού ακριβως διαφωνουμε φιλε μαθηματικε;Εγω ειπα οτι με τη μεταβατικη διοριζονται ατομα χωρις ασεπ ή με πλασματικο ασεπ,δηλαδη ειχαν καταφερει να εγγραψουν Κυριος οιδε ποσους μηνες προυπηρεσια και με μια χαμηλη επιτυχια φιγουραρουν στο 40% που καλως θα καταργηθει και θα μπει μονη προυποθεση ο ασεπ.
Δεν καταλαβα την πηγη της ενστασης σου ειλικρινα!
Οσον αφορα τη διαφορα αναμεσα σε ασεπ 2006 και 2008,συζητηθηκε κι αλλου το θεμα και νομιζω οτι θα επαναληφθω.
-
ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΠΑΙΤΗΣΟΥΜΕ ΕΙΝΑΙ Η ΑΝΑ
-
ειλικρινα δεν καταλαβαινω για ποιο λογο επιδικιωκεται παραταση της μεταβατικης περιοδου.
Η μεταβατικη συνεπαγεται ανυπαρξια θεσμικου πλαισιου.Η παιδεια δεν εχει αναγκη αυτη την αδρανεια και την αγνοια τι φερνει το αυριο.Επιπλεον, με τη μεταβατικη διοριζονται ατομα με το 40% που ειτε δεν εχουν επιτυχια ασεπ ειτε εχουν μια χαμηλη επιτυχια που δε δικαιολογει την αποκτηση πολυμηνης προυπηρεσιας,και μιλαω για κλαδους οπως ο δικος μας, φιλε arist2,των φιλολογων.
Αντιθετως,αυτο που πρεπει να απαιτηθει ειναι ο διορισμος οσων πρεπει να διορισθουν χωρις καθυστερηση και η εναρξη του νεου συστηματος με βελτιωμενες προνοιες οσον αφορα τη μοριοδοτηση της προυπηρεσιας μας.
Νομίζω αυτό που λες δεν στέκει!Είναι πάρα πολλοί αυτοί σε όλους τους κλάδους που για παράδειγμα έχουν 2, 3, 4 επιτυχίες ασεπ και για λίγο δεν εντάχθηκαν στον πίνακα του 24μήνου ή δεν διορίζονται από το 40% για λίγο ίσως και εξαιτίας των οαεδιτων.Και μετά πως ορίζεις την χαμηλή επιτυχία στον ασεπ;Δηλαδή αν ένας έχει γράψει 1 εως 15 λέω εγώ τώρα μόρια πάνω από τη βάση δεν προσπάθησε;Επίσης χαμηλή επιτυχία είναι όρος σχετικός.Στους μαθηματικούς στον ασεπ του 2009 τα θέματα ήταν τα πιο δύσκολα από κάθε άλλη φορά.Αν δεν κάνω λάθος με 62 διοριζόσουν, με μόλις 7 πάνω από την βάση.Οι υπόλοιποι επιτυχόντες πήραν από 0,... εως 6 μόρια.Για αυτό καλύτερα να είμαστε προσεχτικοί στο τι λέμε και κυρίως να μην είμαστε απόλυτοι!
νομιζω οτι η αναμονη και πο πειραματισμοι του υπεπθ μας εχουν κανει εριστικους.Πού ακριβως διαφωνουμε φιλε μαθηματικε;Εγω ειπα οτι με τη μεταβατικη διοριζονται ατομα χωρις ασεπ ή με πλασματικο ασεπ,δηλαδη ειχαν καταφερει να εγγραψουν Κυριος οιδε ποσους μηνες προυπηρεσια και με μια χαμηλη επιτυχια φιγουραρουν στο 40% που καλως θα καταργηθει και θα μπει μονη προυποθεση ο ασεπ.
Δεν καταλαβα την πηγη της ενστασης σου ειλικρινα!
Οσον αφορα τη διαφορα αναμεσα σε ασεπ 2006 και 2008,συζητηθηκε κι αλλου το θεμα και νομιζω οτι θα επαναληφθω.
Aν διαβάσεις καλά τα γραφόμενα μου θα καταλάβεις και την ένσταση μου απέναντι σε όσα γραφεις.Εγώ δεν διαφωνώ με την διαπίστωση ότι στη μεταβατική θα διοριστούν πολλοί χωρίς ασεπ αλλά μην τους βάζεις και όλους στο ίδιο τσουβάλι.Απεναντίας στη μεταβατική ΔΕΝ θα διοριστούν πολλοί με πολλαπλές επιτυχίες αν και ξεσπιτώθηκαν , εγκλατέλειψαν άλλες επαγγελματικές δυνατοτητες κτλπ.Για αυτούς λοιπόν μιλάμε και για αυτούς νομίζω ότι είναι δικαιο να παραταθεί η μεταβατική.
-
εμεις ρε παιδια που τα παρατησαμε ολα και συμπληρωσαμε τον ιουνιο του 2010 15, 18, 20 μηνες προυπηρεσια, εννοειται με επιτυχιες στον ασεπ, δεν πρεπει να περιληφθουμε στη μεταβατικη; γι αυτο φωναζουμε, γιατι παρατησαμε σπιτια, δουλειες και οικογενειες προσδοκωντας ενα συγκεκριμενο οφελος, οχι για να δινουμε επ αοριστον ασεπ. Σας ακουγεται τοσο αδικο ή παραλογο αυτο;
Εγώ παιδιά διευκρίνισα....μεταβατική για τους έχοντες ΑΣΕΠ!!!
Δεν μπορεί αυτή η προυπηρεσία που αποκτήθηκε από επιτυχία ΑΣΕΠ να πετιέται έτσι στον κάδο!!
Λωρα, συγγνωμη αλλα βλεπεις πολυ στενοκεφαλα και επιχειρηματολογεις απο συμφερον.
Αν πρεπει να γινει κατι πρεπει να ειναι συνολικο και ασε την παρτυ σου . ΟΙ καιροι ειναι δυσκολοι για να ειμαστε χωρισμενοι.
Οσο πιο νωρις το καταλαβουμε τοσο καλυτερα, αλλιως θα μεινεις με την απορια!
-
κατ'αρχην,χαιρομαι που μοιραζομαστε την ιδια αποψη περι αλεξιπτωτιστων που βολευονται με την παραταση της μεταβατικης.
Τα γραφομενα σου τα διαβασα,δεν εγραψες κατι δυσνοητο.Επιμενετε πολλοι να μετρατε την επιτυχια σας στον ασεπ με κριτηριο τους προηγουμενους.Αυτο δεν μπορω να καταλαβω και πώς θα μπορουσα αλλωστε;
Αν μπεις στον κοπο κι εσυ να διαβασεις τα δικα μου γραφομενα που επισης δεν ειναι βαθυστοχαστα,θα καταλαβεις οτι ουτε τσουβαλιαζω τους παντες ουτε αγνοω τις αδυναμιες του συστηματος
Επιπλεον, με τη μεταβατικη διοριζονται ατομα με το 40% που ειτε δεν εχουν επιτυχια ασεπ ειτε εχουν μια χαμηλη επιτυχια που δε δικαιολογει την αποκτηση πολυμηνης προυπηρεσιας,και μιλαω για κλαδους οπως ο δικος μας, φιλε arist2,των φιλολογων.
Αντιθετως,αυτο που πρεπει να απαιτηθει ειναι ο διορισμος οσων πρεπει να διορισθουν χωρις καθυστερηση και η εναρξη του νεου συστηματος με βελτιωμενες προνοιες οσον αφορα τη μοριοδοτηση της προυπηρεσιας μας.
-
Συμφωνώ με το αρχικό μήνυμα μεν αλλά δεν καταλαβαίνω προς τι η διάσπαση. Αυτό που προτείνεις ήδη υπάρχει και μιλάω για το Σωματείο Ελαστικά Απασχολούμενων Εκπαιδευτικών (http://seae.terapad.com/)
Προσωπικά πρόσφατα έμαθα την ύπαρξή του μιας και το χειμώνα ήμουν ωρομίσθια σε νησί και δεν είχα ίντερνετ εκεί και προχθές έγινα μέλος. Μήπως δε το γνωρίζεις; Επιμένω, όχι διάσπαση.
-
εμεις ρε παιδια που τα παρατησαμε ολα και συμπληρωσαμε τον ιουνιο του 2010 15, 18, 20 μηνες προυπηρεσια, εννοειται με επιτυχιες στον ασεπ, δεν πρεπει να περιληφθουμε στη μεταβατικη; γι αυτο φωναζουμε, γιατι παρατησαμε σπιτια, δουλειες και οικογενειες προσδοκωντας ενα συγκεκριμενο οφελος, οχι για να δινουμε επ αοριστον ασεπ. Σας ακουγεται τοσο αδικο ή παραλογο αυτο;
Εγώ παιδιά διευκρίνισα....μεταβατική για τους έχοντες ΑΣΕΠ!!!
Δεν μπορεί αυτή η προυπηρεσία που αποκτήθηκε από επιτυχία ΑΣΕΠ να πετιέται έτσι στον κάδο!!
Λωρα, συγγνωμη αλλα βλεπεις πολυ στενοκεφαλα και επιχειρηματολογεις απο συμφερον.
Αν πρεπει να γινει κατι πρεπει να ειναι συνολικο και ασε την παρτυ σου . ΟΙ καιροι ειναι δυσκολοι για να ειμαστε χωρισμενοι.
Οσο πιο νωρις το καταλαβουμε τοσο καλυτερα, αλλιως θα μεινεις με την απορια!
Έχει δίκιο η Λώρα! ..και όσοι απέκτησαν προϋπηρεσία χωρίς ασεπ την παρτη τους δε σκέφτηκαν;;;; Σκέφτηκαν συναδελφικά ή γέλαγαν με τα κορόϊδα; Μακάρι να μη διοριστεί κανείς χωρίς ασεπ...Οι υπόλοιποι τι είμαστε;
μαλ :-Xες;
Και μη μιλάς για "συμφέρον"!!! Ακούγεται οξύμωρο!!!
-
Οι μεγάλοι χαμένοι με το νέο σύστημα πρόσβασης είναι οι εξής:
1.Οι έχοντες μεγάλες προϋπηρεσίες, που αποκτήθηκαν έντιμα ή ανέντιμα, χωρίς επιτυχία ΑΣΕΠ..
2.Οι έχοντες μέτριες προϋπηρεσίες με ΑΣΕΠ και δεν πρόλαβαν να μπουν στο 24μηνο και ΑΣΕΠ, για να
περιμένουν την απορρόφησή τους, έστω και με πολιτική απόφαση. Σε δυσκολότερη κατάσταση είναι
αυτοί που έχουν πολύ χαμηλή επιτυχία στον διαγωνισμό τις τελευταίες 2 χρονιές.
Πρέπει να κατανοήσουμε κάτι, που εμπεριέχει το νέο σύστημα διορισμών και δεν το αναφέρει κανένας, γιατί έχουμε συνεχώς στο μυαλό μας, πως κάτι «κακό πλανάται πάνω από το κεφάλι μας»:
Εκεί, που μέσω ΑΣΕΠ με το παλιό σύστημα θα διόριζαν πχ 300 φιλόλογους τον χρόνο, τώρα θα διορίζουν, πάνω από τους διπλάσιους, δηλαδή: 700 –800 φιλόλογους!
Με αυτό το δεδομένο και λαμβάνοντας υπόψη, πως και οι διορισμοί των αναπληρωτών (ΑΚΩ και ΑΜΩ) θα γίνονται από τον ίδιο πίνακα, θα καταλάβουμε, πως και μια κακή ως μέτρια επίδοση στον ΑΣΕΠ, μπορεί να οδηγήσει κάποιον, τουλάχιστον, στην απασχόληση.
Οι μη έχοντες επιτυχία στον διαγωνισμό, ας προσπαθήσουν επιτέλους να διαβάσουν… :)
Πως θα μπορούσαμε να αποκλείσουμε το ενδεχόμενο να διορίζει το υπουργείο πολύ περισσότερους ΑΚΩ ή ακόμη χειρότερα ΑΜΩ;
Η απάντηση είναι απλή: Μόνο θέτοντας κάποιο όριο.
2 ΧΡΟΝΙΕΣ ΑΚΩ ή 3 ΧΡΟΝΙΕΣ ΑΜΩ, ΝΑ ΣΗΜΑΙΝΟΥΝ ΜΟΝΙΜΟ ΔΙΟΡΙΣΜΟ!!
Αυτή είναι μια διεκδίκηση, για τους ΑΚΩ και ΑΜΩ, που είναι συμβατή με τα νέα δεδομένα!!
Παράταση της μεταβατικής σημαίνει κάτι το διαφορετικό για τον καθένα από εμάς, και δεν βγαίνει άκρη… ???
Ακόμη, τα παραπάνω δεν έχουν κανένα νόημα για τους ανήκοντες σε κλάδους με πολλούς υπεράριθμους. Αυτοί μπορούν, ανά κλάδο να προτείνουν λύσεις, που θα τους δώσουν ανάσα…(και ας γίνεται σε βάτος άλλων ειδικοτήτων... ;D)
-
Για αυτό δε μας παίρνουν στα σοβαρα.Έγινε μία σωστή πρόταση και το μόνο που σκέφτεστε είναι να χωριστούμε σε μέτωπα(ΑΣΕΠ, 40% κ.ο.κ.).Καλά να πάθουμε!Δεν πρόκειται κανείς να ασχοληθεί μαζί μας.Πού είναι η ισχύς εν τη ενώσει;Αυτό αφορά όλους μας.Ενωθείτε και μη διασπάστε.Ακόμα δεν πήραμε το μάθημά μας;Τι άλλο πρέπει να πάθουμε για να βάλουμε μυαλό;
-
Η ισχύς εν τη ενώσει, αγαπητή συνάδελφε, φαίνεται στις απεργίες και στις πορείες διαμαρτυρίας και όχι στο να καταπίνουμε και να αποδεχόμαστε συνεχώς τις αδικίες που γίνονται στις πλάτες μας από φόβο μη μας κατηγορήσουν ότι χωριζόμαστε σε ομάδες! Άλλο το ένα κι άλλο το άλλο. Μην τα μπερδεύεις. Στο κάτω κάτω
-
ΟΧΙ άλλο στην μοριοδότηση της προϋπηρεσίας
ΟΧΙ στην εσωτερική μετανάστευση για ένα κομμάτι ψωμί και λίγα μόρια
ΟΧΙ στην παράταση της ομηρίας που επιδιώκουν οι πολιτικοί από την περισυλλογή των μορίων της προϋπηρεσίας
ΔΕΝ έχουμε όλοι μας μπαμπά με φράγκα για να πληρώνει την ...προϋπηρεσία
Ας μετρήσουν όλα τα υπόλοιπα προσόντα (ασεπ, ακαδημαϊκά, κοινωνικά, κλπ) ΟΧΙ όμως και η προϋπηρεσία
Λίγη αξιοπρέπεια...
-
Αναγνωρίζω την προσπάθεια που κατέβαλαν αρκετοί συνάδελφοι που επένδυσαν στα μόρια της προϋπηρεσίας – μεταξύ αυτών και γω – αλλά πιστεύω ότι αυτού του είδους η ταλαιπωρία τελικά μας ζημιώνει ως άτομα. Όπως σε κάθε αλλαγή των κανόνων του συστήματος έτσι και τώρα κάποιοι θα καταφέρουν να τακτοποιηθούν ενώ κάποιοι άλλοι οριακά θα μείνουν εκτός. Θυμίζει έντονα την εξεταστική περίοδο στο πανεπιστήμιο όπου οι κάτοχοι των γραπτών με βαθμό μεγαλύτερο του 4.8 αποχαιρετούσαν με ανακούφιση το μάθημα ενώ οι υπόλοιποι φτου και από την αρχή.
Φανταστείτε τι θα γινότανε αν το υπουργείο ανακοίνωνε ότι μετά το τέλος της μεταβατικής περιόδου η προϋπηρεσία δεν θα μετρούσε πουθενά.
Ποιος θα δήλωνε ΑΜΩ σε ακτίνα μεγαλύτερη των πέντε χιλιομέτρων μακριά από το σπίτι του;
Θα λειτουργούσανε τα απομακρυσμένα σχολεία με συμβασιούχους εκπαιδευτικούς ορισμένων μηνών ή θα αναγκαζότανε να διορίσει μόνιμους για να καλύψει υποχρεωτικά τα κενά;
Ποιος θα δεχότανε να μετακινηθεί από το μέρος του για να διδάξει επτά ώρες συνολικά την εβδομάδα διαμελισμένες σε τρεις ημέρες;
Επειδή όλα αυτά και πολλά περισσότερα τα έχουν κατά νου οι "βολευτές" μας, νομίζω ότι η ανάγκη της προϋπηρεσίας δημιουργήθηκε για να κινεί τα γρανάζια του συστήματος και να ισοπεδώνει την αξία του ατόμου. Προς την αντίθετη κατεύθυνση από αυτή που χαράζουν πρέπει να κινηθούμε.
-
Η ισχύς εν τη ενώσει, αγαπητή συνάδελφε, φαίνεται στις απεργίες και στις πορείες διαμαρτυρίας και όχι στο να καταπίνουμε και να αποδεχόμαστε συνεχώς τις αδικίες που γίνονται στις πλάτες μας από φόβο μη μας κατηγορήσουν ότι χωριζόμαστε σε ομάδες! Άλλο το ένα κι άλλο το άλλο. Μην τα μπερδεύεις. Στο κάτω κάτω
-
Αναγνωρίζω την προσπάθεια που κατέβαλαν αρκετοί συνάδελφοι που επένδυσαν στα μόρια της προϋπηρεσίας – μεταξύ αυτών και γω – αλλά πιστεύω ότι αυτού του είδους η ταλαιπωρία τελικά μας ζημιώνει ως άτομα. Όπως σε κάθε αλλαγή των κανόνων του συστήματος έτσι και τώρα κάποιοι θα καταφέρουν να τακτοποιηθούν ενώ κάποιοι άλλοι οριακά θα μείνουν εκτός. Θυμίζει έντονα την εξεταστική περίοδο στο πανεπιστήμιο όπου οι κάτοχοι των γραπτών με βαθμό μεγαλύτερο του 4.8 αποχαιρετούσαν με ανακούφιση το μάθημα ενώ οι υπόλοιποι φτου και από την αρχή.
Φανταστείτε τι θα γινότανε αν το υπουργείο ανακοίνωνε ότι μετά το τέλος της μεταβατικής περιόδου η προϋπηρεσία δεν θα μετρούσε πουθενά.
Ποιος θα δήλωνε ΑΜΩ σε ακτίνα μεγαλύτερη των πέντε χιλιομέτρων μακριά από το σπίτι του;
Θα λειτουργούσανε τα απομακρυσμένα σχολεία με συμβασιούχους εκπαιδευτικούς ορισμένων μηνών ή θα αναγκαζότανε να διορίσει μόνιμους για να καλύψει υποχρεωτικά τα κενά;
Ποιος θα δεχότανε να μετακινηθεί από το μέρος του για να διδάξει επτά ώρες συνολικά την εβδομάδα διαμελισμένες σε τρεις ημέρες;
Επειδή όλα αυτά και πολλά περισσότερα τα έχουν κατά νουν οι "βολευτές" μας, νομίζω ότι η ανάγκη της προϋπηρεσίας δημιουργήθηκε για να κινεί τα γρανάζια του συστήματος και να ισοπεδώνει την αξία του ατόμου. Προς την αντίθετη κατεύθυνση από αυτή που χαράζουν πρέπει να κινηθούμε.
Συμφωνω απολυτως....ολοι τρεχουμε στον ιδιο μαραθωνιο δυστυχως............
-
ΟΧΙ άλλο στην μοριοδότηση της προϋπηρεσίας
ΟΧΙ στην εσωτερική μετανάστευση για ένα κομμάτι ψωμί και λίγα μόρια
ΟΧΙ στην παράταση της ομηρίας που επιδιώκουν οι πολιτικοί από την περισυλλογή των μορίων της προϋπηρεσίας
ΔΕΝ έχουμε όλοι μας μπαμπά με φράγκα για να πληρώνει την ...προϋπηρεσία
Ας μετρήσουν όλα τα υπόλοιπα προσόντα (ασεπ, ακαδημαϊκά, κοινωνικά, κλπ) ΟΧΙ όμως και η προϋπηρεσία
Λίγη αξιοπρέπεια...
ΟΠΟΥ ΚΑΙ ΑΝ ΠΑΣ ΣΤΟΝ ΙΔΙΩΤΙΚΟ ΤΟΜΕΑ....ΓΙΑ ΕΡΓΑΣΙΑ ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΠΡΑΓΜΑ ΠΟΥ ΛΑΜ
-
Geokom....επίσης ούτε όλοι μας έχουμε μπαμπά να πληρώνει για τα ακαδημαικά προσόντα που λες (και ειδικά τώρα που τα μεταπτυχιακά πληρώνονται....) ούτε καν λεφτά για να κάνουμε παιδιά έχουμε όλοι....οπότε και τα ακαδημαικά και τα κοινωνικά κριτήρια είναι ψιλομπαρούφες για μένα....το είπα και νωρίτερα...πρέπει να υπάρξει επιτέλους ΙΣΟΝΟΜΙΑ!!
Ένας τρόπος δηλαδή διορισμού για όλους και όχι 10 στους οποίους δεν έχουν πρόσβαση όλοι!!
Όσο και να απαξιώνουμε τον ΑΣΕΠ...για μένα είναι το μοναδικό μέσο για να υπάρχει λίγη αξιοκρατία...και εννοώ να υπάρξει επιτέλους το 100% ΑΣΕΠ!!
-
Geokom....επίσης ούτε όλοι μας έχουμε μπαμπά να πληρώνει για τα ακαδημαικά προσόντα που λες (και ειδικά τώρα που τα μεταπτυχιακά πληρώνονται....) ούτε καν λεφτά για να κάνουμε παιδιά έχουμε όλοι....οπότε και τα ακαδημαικά και τα κοινωνικά κριτήρια είναι ψιλομπαρούφες για μένα....το είπα και νωρίτερα...πρέπει να υπάρξει επιτέλους ΙΣΟΝΟΜΙΑ!!
Ένας τρόπος δηλαδή διορισμού για όλους και όχι 10 στους οποίους δεν έχουν πρόσβαση όλοι!!
Όσο και να απαξιώνουμε τον ΑΣΕΠ...για μένα είναι το μοναδικό μέσο για να υπάρχει λίγη αξιοκρατία...και εννοώ να υπάρξει επιτέλους το 100% ΑΣΕΠ!!
Άρα ο μπαμπάς σου εξασφαλίζει εκείνες τις συνθήκες ώστε απρόσκοπτα να στρωθείς για διάβασμα. Κάτι είναι και αυτό, δε νομίζεις; :P
-
εμεις ρε παιδια που τα παρατησαμε ολα και συμπληρωσαμε τον ιουνιο του 2010 15, 18, 20 μηνες προυπηρεσια, εννοειται με επιτυχιες στον ασεπ, δεν πρεπει να περιληφθουμε στη μεταβατικη; γι αυτο φωναζουμε, γιατι παρατησαμε σπιτια, δουλειες και οικογενειες προσδοκωντας ενα συγκεκριμενο οφελος, οχι για να δινουμε επ αοριστον ασεπ. Σας ακουγεται τοσο αδικο ή παραλογο αυτο;
Εγώ παιδιά διευκρίνισα....μεταβατική για τους έχοντες ΑΣΕΠ!!!
Δεν μπορεί αυτή η προυπηρεσία που αποκτήθηκε από επιτυχία ΑΣΕΠ να πετιέται έτσι στον κάδο!!
Λωρα, συγγνωμη αλλα βλεπεις πολυ στενοκεφαλα και επιχειρηματολογεις απο συμφερον.
Αν πρεπει να γινει κατι πρεπει να ειναι συνολικο και ασε την παρτυ σου . ΟΙ καιροι ειναι δυσκολοι για να ειμαστε χωρισμενοι.
Οσο πιο νωρις το καταλαβουμε τοσο καλυτερα, αλλιως θα μεινεις με την απορια!
Και επίσης δεν επιχειρηματολογώ καθόπου από συμφέρον....απλά πιστεύω πως πέρα απ'τους περισσότερους διορισμούς που πρέπει να ζητήσουμε...πρέπει να ζητάμε επιτελους και αξιοκρατία και ισονομία όπως είπα και πριν!!
Και αν θεωρείται συμφέρον το να μην θεωρώ σωστό να διοριστεί κάποιος που δεν έχει αξιολογηθεί ΠΟΤΕ γι αυτό....ε....συγγνώμη,αλλά μάλλον έχουμε χάσει το μέτρο του δικαίου!!
Όχι...εγώ δεν πιστεύω πως πρέπει να εστιάσουμε μόνο στους περισσότερους διορισμούς και στην αναβάθμιση της προυπηρεσίας μας,αλλά ΚΑΙ στην ΑΞΙΟΚΡΑΤΙΑ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ!! ΘΑ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑ
-
Geokom....επίσης ούτε όλοι μας έχουμε μπαμπά να πληρώνει για τα ακαδημαικά προσόντα που λες (και ειδικά τώρα που τα μεταπτυχιακά πληρώνονται....) ούτε καν λεφτά για να κάνουμε παιδιά έχουμε όλοι....οπότε και τα ακαδημαικά και τα κοινωνικά κριτήρια είναι ψιλομπαρούφες για μένα....το είπα και νωρίτερα...πρέπει να υπάρξει επιτέλους ΙΣΟΝΟΜΙΑ!!
Ένας τρόπος δηλαδή διορισμού για όλους και όχι 10 στους οποίους δεν έχουν πρόσβαση όλοι!!
Όσο και να απαξιώνουμε τον ΑΣΕΠ...για μένα είναι το μοναδικό μέσο για να υπάρχει λίγη αξιοκρατία...και εννοώ να υπάρξει επιτέλους το 100% ΑΣΕΠ!!
Άρα ο μπαμπάς σου εξασφαλίζει εκείνες τις συνθήκες ώστε απρόσκοπτα να στρωθείς για διάβασμα. Κάτι είναι και αυτό, δε νομίζεις; :P
Μπαρδόν.....με ξέρεις κι από χθες και ξέρεις με ποιες συνθήκες και μετά από πόσες ώρες δουλειάς διάβαζα για ΑΣΕΠ;;;
Ο πατέρας μου από κει που είναι πλέον επίσης δεν μπορεί να μου προσφέρει ούτε ένα ευρώ....γι αυτό πριν βιαστείς να αποκαλέσεις κάποιον παιδί που κάθεται και το ταίζουν για να διαβάζει....να σκέφτεσαι και δεύτερη φορά!!
-
Geokom δεν είναι όλοι οι επιτυχόντες του ΑΣΕΠ πιτσιρίκια με μπαμπά που τους εξασφαλίζει ιδανικές συνθήκες για να στρωθούν στο διάβασμα.
Ρώτα εμένα που είμαι λίγο πριν από τα 35, με παιδί 11 ετών, με πρωινή (άσχετη με το αντικείμενό μου) σχεδόν 12ωρη καθημερινή δουλειά και ένα σπίτι για το οποίο έχω την πλήρη ευθύνη.
Εγώ σίγουρα δεν απαίτησα από το μπαμπά μου τίποτα για να στρωθώ στο διάβασμα. Απλώς στερήθηκα ώρες ύπνου και ξεκούρασης και για ελάχιστες θέσεις δεν είμαι στους διοριστέους του κλάδου μου (ΠΕ 02).
Γιατί κι εγώ λοιπόν να μην απαιτήσω το διορισμό μου αφού πέτυχα στον ΑΣΕΠ;
Μήπως επειδή δεν είχα κανένα μέσον και δεν μπήκαν ποτέ στον κόπο να με καλέσουν ούτε καν ωρομίσθια κι έτσι τα μόρια προϋπηρεσίας μου είναι ένα απόλυτο μηδέν;
Διορισμός στο 24μηνο ΜΕ ΑΣΕΠ ναι, γιατί το δικαιούνται, όπως το δικαιούμαστε κι εμείς. Αλλά όχι με 23,5 ή 23 ή δεν ξέρω κι εγώ τι, ή χωρίς ΑΣΕΠ.... Έλεος!!!
-
Παράθεση από arist2
ΣΕ ΟΛΟ ΤΟΝ ΙΔΙΩΤΙΚΟ ΤΟΜΕΑ Η ΠΡΟΫΠΗΡΕΣΙΑ ΚΑΙ ΓΕΝΙΚΟΤΕΡΑ Η ΕΡΓΑΣΙΑΚΗ ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΖΗΤΟΥΜΕΝΟ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Αν θες να αναφερθούμε στο χώρο της ιδιωτικής εκπαίδευσης σαφώς και μετράει η προϋπηρεσία. Κατά κανόνα συνυπολογίζεται με τα υπόλοιπα προσόντα και αναλύεται σε συνιστώσες που σχετίζονται με το επίπεδο (εμπειρία διδασκαλίας σε α γυμνασίου ή σε α πανεπιστημίου; ) με το μέσο διδασκαλίας (μπορούμε να ρίξουμε μια ματιά στις σημειώσεις σας; ) κλπ. Οπότε αν η παρουσία στο χρόνο δεν συνοδευτεί από αντίστοιχη παρουσία στο χώρο, λυπάμαι αλλά το συμβόλαιο σας για την επόμενη χρονιά δεν μπορούμε να σας το ανανεώσουμε. Σε αντίθεση βέβαια με το δημόσιο όπου την επόμενη σχολική χρονιά θα θεωρηθείς αναβαθμισμένος λόγω μορίων.
-
Geokom....επίσης ούτε όλοι μας έχουμε μπαμπά να πληρώνει για τα ακαδημαικά προσόντα που λες (και ειδικά τώρα που τα μεταπτυχιακά πληρώνονται....) ούτε καν λεφτά για να κάνουμε παιδιά έχουμε όλοι....οπότε και τα ακαδημαικά και τα κοινωνικά κριτήρια είναι ψιλομπαρούφες για μένα....το είπα και νωρίτερα...πρέπει να υπάρξει επιτέλους ΙΣΟΝΟΜΙΑ!!
Ένας τρόπος δηλαδή διορισμού για όλους και όχι 10 στους οποίους δεν έχουν πρόσβαση όλοι!!
Όσο και να απαξιώνουμε τον ΑΣΕΠ...για μένα είναι το μοναδικό μέσο για να υπάρχει λίγη αξιοκρατία...και εννοώ να υπάρξει επιτέλους το 100% ΑΣΕΠ!!
Άρα ο μπαμπάς σου εξασφαλίζει εκείνες τις συνθήκες ώστε απρόσκοπτα να στρωθείς για διάβασμα. Κάτι είναι και αυτό, δε νομίζεις; :P
Αυτό το τελευταίο είναι ανέκδοτο, ή απλά δείγμα χυδαιότητας; Δε σου περνάει καν απ' το μυαλό το ενδεχόμενο ενός ανθρώπου να σκίζεται ταυτόχρονα και στη δουλειά και στο διάβασμα; Ή απλά επειδή δεν είσαι εσύ ικανός ή διατεθειμένος να το κάνεις ψυχαγωγείσαι με το να μειώνεις όσους μπορούν;
-
Geokom δεν είναι όλοι οι επιτυχόντες του ΑΣΕΠ πιτσιρίκια με μπαμπά που τους εξασφαλίζει ιδανικές συνθήκες για να στρωθούν στο διάβασμα.
Ρώτα εμένα που είμαι λίγο πριν από τα 35, με παιδί 11 ετών, με πρωινή (άσχετη με το αντικείμενό μου) σχεδόν 12ωρη καθημερινή δουλειά και ένα σπίτι για το οποίο έχω την πλήρη ευθύνη.
Εγώ σίγουρα δεν απαίτησα από το μπαμπά μου τίποτα για να στρωθώ στο διάβασμα. Απλώς στερήθηκα ώρες ύπνου και ξεκούρασης και για ελάχιστες θέσεις δεν είμαι στους διοριστέους του κλάδου μου (ΠΕ 02).
Γιατί κι εγώ λοιπόν να μην απαιτήσω το διορισμό μου αφού πέτυχα στον ΑΣΕΠ;
Μήπως επειδή δεν είχα κανένα μέσον και δεν μπήκαν ποτέ στον κόπο να με καλέσουν ούτε καν ωρομίσθια κι έτσι τα μόρια προϋπηρεσίας μου είναι ένα απόλυτο μηδέν;
Διορισμός στο 24μηνο ΜΕ ΑΣΕΠ ναι, γιατί το δικαιούνται, όπως το δικαιούμαστε κι εμείς. Αλλά όχι με 23,5 ή 23 ή δεν ξέρω κι εγώ τι, ή χωρίς ΑΣΕΠ.... Έλεος!!!
Και γω είμαι λίγο πάνω από τα 35 χωρίς παιδί και δουλεύω "αξιοζήλευτα" ωράρια
Όσο για το ότι έφτασες στην πηγή και δεν ήπιες νερό ρώτα το σύστημα με το 40% να σου απαντήσει
-
Geokom δεν είναι όλοι οι επιτυχόντες του ΑΣΕΠ πιτσιρίκια με μπαμπά που τους εξασφαλίζει ιδανικές συνθήκες για να στρωθούν στο διάβασμα.
Ρώτα εμένα που είμαι λίγο πριν από τα 35, με παιδί 11 ετών, με πρωινή (άσχετη με το αντικείμενό μου) σχεδόν 12ωρη καθημερινή δουλειά και ένα σπίτι για το οποίο έχω την πλήρη ευθύνη.
Εγώ σίγουρα δεν απαίτησα από το μπαμπά μου τίποτα για να στρωθώ στο διάβασμα. Απλώς στερήθηκα ώρες ύπνου και ξεκούρασης και για ελάχιστες θέσεις δεν είμαι στους διοριστέους του κλάδου μου (ΠΕ 02).
Γιατί κι εγώ λοιπόν να μην απαιτήσω το διορισμό μου αφού πέτυχα στον ΑΣΕΠ;
Μήπως επειδή δεν είχα κανένα μέσον και δεν μπήκαν ποτέ στον κόπο να με καλέσουν ούτε καν ωρομίσθια κι έτσι τα μόρια προϋπηρεσίας μου είναι ένα απόλυτο μηδέν;
Διορισμός στο 24μηνο ΜΕ ΑΣΕΠ ναι, γιατί το δικαιούνται, όπως το δικαιούμαστε κι εμείς. Αλλά όχι με 23,5 ή 23 ή δεν ξέρω κι εγώ τι, ή χωρίς ΑΣΕΠ.... Έλεος!!!
Και γω είμαι λίγο πάνω από τα 35 χωρίς παιδί και δουλεύω "αξιοζήλευτα" ωράρια
Όσο για το ότι έφτασες στην πηγή και δεν ήπιες νερό ρώτα το σύστημα με το 40% να σου απαντήσει
Σωστά, ρώτα καλύτερα αυτούς! Πρέπει να είναι πολύ πιο δύσκολο "συναδελφικά" να "εξασφαλίζεις" πρόσθετη και κάθε είδους προϋπηρεσία από το παράθυρο, από το διαβάζεις για κάνα δυο χρόνια!
-
Geokom....επίσης ούτε όλοι μας έχουμε μπαμπά να πληρώνει για τα ακαδημαικά προσόντα που λες (και ειδικά τώρα που τα μεταπτυχιακά πληρώνονται....) ούτε καν λεφτά για να κάνουμε παιδιά έχουμε όλοι....οπότε και τα ακαδημαικά και τα κοινωνικά κριτήρια είναι ψιλομπαρούφες για μένα....το είπα και νωρίτερα...πρέπει να υπάρξει επιτέλους ΙΣΟΝΟΜΙΑ!!
Ένας τρόπος δηλαδή διορισμού για όλους και όχι 10 στους οποίους δεν έχουν πρόσβαση όλοι!!
Όσο και να απαξιώνουμε τον ΑΣΕΠ...για μένα είναι το μοναδικό μέσο για να υπάρχει λίγη αξιοκρατία...και εννοώ να υπάρξει επιτέλους το 100% ΑΣΕΠ!!
Άρα ο μπαμπάς σου εξασφαλίζει εκείνες τις συνθήκες ώστε απρόσκοπτα να στρωθείς για διάβασμα. Κάτι είναι και αυτό, δε νομίζεις; :P
Αυτό το τελευταίο είναι ανέκδοτο, ή απλά δείγμα χυδαιότητας; Δε σου περνάει καν απ' το μυαλό το ενδεχόμενο ενός ανθρώπου να σκίζεται ταυτόχρονα και στη δουλειά και στο διάβασμα; Ή απλά επειδή δεν είσαι εσύ ικανός ή διατεθειμένος να το κάνεις ψυχαγωγείσαι με το να μειώνεις όσους μπορούν;
Δεν έχω καμία διάθεση να μειώσω κάποιον(α) που δεν γνωρίζω καν και απλά βρισκόμαστε σε διαδικασία αντιπαράθεσης απόψεων
Τα έχω με το ισχύον σύστημα που παράγει πολίτες β κατηγορίας όταν τους αναγκάζει να στέκονται όρθιοι την ώρα του διαλείμματος μέσα στο γραφείο των καθηγητών γιατί δεν υπάρχει θέση για τον κακομοίρη τον ωρομίσθιο
Δεν έχει νόημα σχολιάσω επιδεικτικά τις δυσκολίες που αντιμετωπίζει ο καθένας μας για να καλυτερέψει τις συνθήκες διαβίωσης του. Απλά δεν έχει νόημα
-
Δεν έχει νόημα σχολιάσω επιδεικτικά τις δυσκολίες που αντιμετωπίζει ο καθένας μας για να καλυτερέψει τις συνθήκες διαβίωσης του. Απλά δεν έχει νόημα
Αλήθεια; Και μ' αυτό τι ακριβώς νομίζεις ότι έκανες; :
Άρα ο μπαμπάς σου εξασφαλίζει εκείνες τις συνθήκες ώστε απρόσκοπτα να στρωθείς για διάβασμα. Κάτι είναι και αυτό, δε νομίζεις; :P
Ή μήπως έχει νόημα να σχολιάζεις (κι ούτε καν εύστοχα) και να υποβαθμίζεις τον κόπο που καταβάλλουν άλλοι;
-
-
Φόβος δεν είναι ότι χωριζόμαστε σε ομάδες, είναι κατάντια.Κάτι τέτοια εκμεταλλεύονται και, όπως είπα, δε μας παίρνουν στα σοβαρά.Μέχρι τώρα τι καταφέραμε με τη διάσπαση;Απέφερε αποτελέσματα;Όταν κάτι δεν είναι καρποφόρο το αλλάζουμε και δοκιμάζουμε διαφορετική συνταγή!Στις απεργίες δεν είναι ανάγκη να τρέχεις για τους άλλους.Τρέχεις για τις ιδεολογίες σου, για τον εαυτό σου και για ένα καλύτερο αύριο που δικαιούσαι.Επιλογή του καθενός είναι να κάνει απεργίες, ακολουθώντας τα πιστεύω του.Στην τελική ανάλυση θα έπρεπε πρωταρχικά να λέμε ότι
-
Το θέμα είναι πως δεν μπορούμε να αφορίζουμε εν γένει την προυπηρεσία....η προυπηρεσία ανευ προηγούμενης αξιολόγησης είναι που μας έχει εξοργίσει όλους και μας έχει βάλει σε αντίπαλα στρατόπεδα!! Το 1998 επινόησαν τον ΑΣΕΠ και διαλαλούσαν τις ίσες ευκαιρίες για όλους!!
Πουν'τες;;; Ξαφνικά έγινε 75-25 και μετα 60-40 η αναλογία...που αυτό το 60 μονίμως καταστρατηγούνταν!!!
Γι αυτό δεν αρκεί να διεκδικήσουμε μόνο περισσότερους διορισμούς και μεγαλύτερη μεταβατική,αλλά και ξεκαθάρισμα του τοπίου!!
Εγώ αρνούμαι μια μεγαλύτερη μεταβατική για να προλάβουν να μπουν ΚΑΙ αυτοί που στον πίνακα μοστράρουν με 30-40 μόρια προυπηρεσίας και κουλούρια στην στήλη του ΑΣΕΠ!!!
Πρέπει να διεκδικήσουμε και αυτό....αυτή την στιγμή τα εκκλησιαστικά και τα ΣΔΕ συνεχίζουν να προσλαμβάνουν ανεξέλεγκτα!!
Γιατί μη μου πείτε πως χάψατε το ότι θα παίρνουν στα εκκλησιαστικά απ'τους πίνακες...!!
Το διατυμπάνισαν με το νέο νομοσχέδιο το "όλοι με ΑΣΕΠ" αλλά όσο συνεχίζονται οι περίεργες προσλήψεις....................
Όσο για τον geokom.....no comments.......... ??? ???
-
Πες τα, ρε Λώρα!!! Ακριβώς έτσι...Αρκετά πια!!!
-
Το θεμα ομως ειναι το ξεκαθαρισμα του τοπιου να γινει μεσα στα πλαισια της μεταβατικης γιατι αλλιως οσοι εχουμε πολλες επιτυχιες ΑΣΕΠ παλι θα χρειαστει να ξαναδωσουμε.Και μη μου πειτε οτι μπορουμε να μπουμε στο νεο πινακα με τον προηγουμενο βαθμο μας γιατι ποος βασιζεται να μην ξαναδωσει΄΄Μπορει να γραψεις καλυτερα αν πεσουν πιο ευκολα θεματα.ουσιαστικα εξαναγκαζομαστε να ξαναδωσουμε εμεις που του χρονου θα διοριζομασταν...
-
++++++++++++++++++++++
-
E NAI!!
Γιατί πέρα απ'το γεγονός ότι η ωρομισθία και τώρα οι ΑΜΩ μας κατατάσουν σε πολίτες β' κατηγορίας (όπως ειπωθηκε σωστά)...έχουν φροντίσει όλα αυτά τα παράθυρα πριν καν ξεκινήσουμε το διάβασμα μας για ΑΣΕΠ και πριν καν μπούμε σε σχολική τάξη έστω ως ωρομίσθιοι να μας βάλουν στην β'κατηγορία και στην α' κατηγορία να είναι οι μονίμως βυσματωμένοι!!
Γι αυτό μην επικαλείστε κάποιοι πως το ΜΟΝΟ πρόβλημα είναι η κατάντια των ΑΜΩ και των ωρομισθίων....η κατάντια και το πρόβλημα ξεκινάει από πολύ πιο πριν....απ'το κεφάλι βρωμάει το ψάρι!!!
-
...και δε μας φτάνουν όοοοολα αυτά...ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ και το να μιλάμε!!! Σσσσσ...θα μας κατηγορήσουν ότι επιδιώκουμε τη διάσπαση και θα ξανακούσουμε το δόγμα -που έχω άπειρες φορές διαβάσει σ' αυτό το forum και είναι ό,τι πιο γελοίο έχω ακούσει, σε σημείο εμετού- "διαίρει και βασίλευε"!!! Έλεος πια ...
-
Νομιζω ομως οτι πολυ δυσκολα το Υπουργειο θα πεταξει εξω τους μη εχοντες ΑΣΕΠ ΜΕΣΑ ΣΤΗ ΜΕΤΑ
-
Το θεμα ομως ειναι το ξεκαθαρισμα του τοπιου να γινει μεσα στα πλαισια της μεταβατικης γιατι αλλιως οσοι εχουμε πολλες επιτυχιες ΑΣΕΠ παλι θα χρειαστει να ξαναδωσουμε.Και μη μου πειτε οτι μπορουμε να μπουμε στο νεο πινακα με τον προηγουμενο βαθμο μας γιατι ποος βασιζεται να μην ξαναδωσει΄΄Μπορει να γραψεις καλυτερα αν πεσουν πιο ευκολα θεματα.ουσιαστικα εξαναγκαζομαστε να ξαναδωσουμε εμεις που του χρονου θα διοριζομασταν...
Οι περισσότεροι από εμάς δεν έχουμε καταλάβει, πως αλλάζει το τοπίο με τον νέο νόμο.
Αναφέρθηκα σ΄αυτό στη σελίδα 1 αυτού του τόπικ. Μια μέτρια επίδοση στον ΑΣΕΠ, μπορεί να σημαίνει τώρα διορισμό, και μια κακή έως μέτρια ΑΜΩ ή ΑΚΩ.
Όλα αυτά, βέβαια, για ειδικότητες, που δεν έχουν πολλούς υπεράριθμους... :(
Ακόμη έχει συζητηθεί, λίγες φορές δυστυχώς (το θέμα δεν είναι in), σ΄αυτό το Forum, πως μπορεί να αντικειμενοποιηθεί η βαθμολογία των ΑΣΕΠ και να μην υπάρχουν αδικίες, από τον βαθμό δυσκολίας των θεμάτων από χρονιά σε χρονιά. Κάποιοι είχαν προτείνει να λαμβάνεται υπόψη η σειρά επιτυχίας. Υπάρχουν και άλλες λύσεις... :(
Επίσης πρότεινα εγώ να διεκδικήσουμε την μονιμοποίηση ενός που είναι πάνω από 2 χρόνια ΑΚΩ. :(
Όλα αυτά, για να έχουμε καλύτερες συνθήκες διορισμού στο μέλλον... ???
ΥΓ.
Τι λέω;
Εγώ θα διοριζόμουνα του χρόνου... Να με διορίσετε τώρα! >:(
-
giouvis και panos, εσείς τα λέτε πολύ ωραία και σωστά αλλά δυστυχώς φοβάμαι ότι το υπουργείο δεν έχει τις ίδιες προθέσεις, γιατί απλώς δε νοιάζεται για κανέναν μας και -το κυριότερο- έχει αποδείξει όλα αυτά τα χρόνια ότι δε γνωρίζει τι σημαίνει "δικαιοσύνη"...
-
giouvis και panos, εσείς τα λέτε πολύ ωραία και σωστά αλλά δυστυχώς φοβάμαι ότι το υπουργείο δεν έχει τις ίδιες προθέσεις, γιατί απλώς δε νοιάζεται για κανέναν μας και -το κυριότερο- έχει αποδείξει όλα αυτά τα χρόνια ότι δε γνωρίζει τι σημαίνει "δικαιοσύνη"...
Αυτό ακριβώς...και το είπα κι εγώ σήμερα σε άλλο topic...σαν κεφάλια μας βλέπουν για να καλύπτουμε τα κενά τους και ούτε που τους νοιάζει αν περάσαμε ΑΣΕΠ,αν έχουμε παιδιά,αν έχουμε υποχρεώσεις...ούτε καν αν έχουμε και δικαιώματα ως εργαζόμενοι!!
Ένα οικονομικό αλισβερίσι γίνεται δυστυχώς μεταξύ του Υπουργείου Παιδείας και του Υπουργεείου Οικονομικών για το αν θα υπάρξουν διορισμοί ή ψίχουλα ωρομισθίας και ΑΜΩ!!
-
ίσως το σημερινό 'οι άχάριστοι καθηγητές αρνούνται διορισμό' να ειπώθηκε για να προλάβει κάτι που το υπουργείο φοβάται πολύ: την άρνηση των αμω να πάνε μακρυά από τη στιγμή που η προϋπηρεσία τους δε θα μετράει σχεδόν καθόλου για διορισμό. Φαίνεται ότι το φοβούνται πολύ... Σαν να λεει 'αν αρνηθείτε εσείς έχετε την ευθύνη γιατί έτσι θα αποδείξετε ότι είστε τεμπέληδες αχάριστοι όπως καταφέραμε να πιστέψει όλη η κοινωνία'. Γιατί κάποιος να ξεσπιτωθεί και να πληρώσει από τη τσέπη του για 0,5 μόρια όταν σε έναν επόμενο ασεπ μόνο με μία υποκειμενική διδακτική μπορεί ο βαθμός του να κυμαίνεται άνετα ανάμεσα στο 30 και 90;
-
ίσως το σημερινό 'οι άχάριστοι καθηγητές αρνούνται διορισμό' να ειπώθηκε για να προλάβει κάτι που το υπουργείο φοβάται πολύ: την άρνηση των αμω να πάνε μακρυά από τη στιγμή που η προϋπηρεσία τους δε θα μετράει σχεδόν καθόλου για διορισμό. Φαίνεται ότι το φοβούνται πολύ... Σαν να λεει 'αν αρνηθείτε εσείς έχετε την ευθύνη γιατί έτσι θα αποδείξετε ότι είστε τεμπέληδες αχάριστοι όπως καταφέραμε να πιστέψει όλη η κοινωνία'. Γιατί κάποιος να ξεσπιτωθεί και να πληρώσει από τη τσέπη του για 0,5 μόρια όταν σε έναν επόμενο ασεπ μόνο με μία υποκειμενική διδακτική μπορεί ο βαθμός του να κυμαίνεται άνετα ανάμεσα στο 30 και 90;
Θα πάνε αυτοί που μένουν κοντά και είναι άνεργοι...
Η δεξαμενή είναι τεράστια. Δεν υπάρχει πολλά μέρη της Ελλάδας, χωρίς αδιόριστους εκπαιδευτικούς και στα μέρη που δεν υπάρχουν αδιόριστοι θα στείλει τους νεοδιοριζόμενους για 3 χρόνια... :(
-
ακριβως ετσι θα γινει δυστυχως
-
ίσως το σημερινό 'οι άχάριστοι καθηγητές αρνούνται διορισμό' να ειπώθηκε για να προλάβει κάτι που το υπουργείο φοβάται πολύ: την άρνηση των αμω να πάνε μακρυά από τη στιγμή που η προϋπηρεσία τους δε θα μετράει σχεδόν καθόλου για διορισμό. Φαίνεται ότι το φοβούνται πολύ... Σαν να λεει 'αν αρνηθείτε εσείς έχετε την ευθύνη γιατί έτσι θα αποδείξετε ότι είστε τεμπέληδες αχάριστοι όπως καταφέραμε να πιστέψει όλη η κοινωνία'. Γιατί κάποιος να ξεσπιτωθεί και να πληρώσει από τη τσέπη του για 0,5 μόρια όταν σε έναν επόμενο ασεπ μόνο με μία υποκειμενική διδακτική μπορεί ο βαθμός του να κυμαίνεται άνετα ανάμεσα στο 30 και 90;
Έχεις πολύ δίκιο! Γι' αυτό ακριβώς θα το είπε, δεν εξηγείται αλλιώς! Πραγματικά φοβούνται πολύ...Μακάρι να συνειδητοποιήσουμε πόσο μας έχουν ανάγκη όσο είναι καιρός...Την Πέμπτη πρέπει να είμαστε όλοι απ'εξω απ' το υπουργείο.
-
Φόβος δεν είναι ότι χωριζόμαστε σε ομάδες, είναι κατάντια.Κάτι τέτοια εκμεταλλεύονται και, όπως είπα, δε μας παίρνουν στα σοβαρά.Μέχρι τώρα τι καταφέραμε με τη διάσπαση;Απέφερε αποτελέσματα;Όταν κάτι δεν είναι καρποφόρο το αλλάζουμε και δοκιμάζουμε διαφορετική συνταγή!Στις απεργίες δεν είναι ανάγκη να τρέχεις για τους άλλους.Τρέχεις για τις ιδεολογίες σου, για τον εαυτό σου και για ένα καλύτερο αύριο που δικαιούσαι.Επιλογή του καθενός είναι να κάνει απεργίες, ακολουθώντας τα πιστεύω του.Στην τελική ανάλυση θα έπρεπε πρωταρχικά να λέμε ότι
-
ίσως το σημερινό 'οι άχάριστοι καθηγητές αρνούνται διορισμό' να ειπώθηκε για να προλάβει κάτι που το υπουργείο φοβάται πολύ: την άρνηση των αμω να πάνε μακρυά από τη στιγμή που η προϋπηρεσία τους δε θα μετράει σχεδόν καθόλου για διορισμό. Φαίνεται ότι το φοβούνται πολύ... Σαν να λεει 'αν αρνηθείτε εσείς έχετε την ευθύνη γιατί έτσι θα αποδείξετε ότι είστε τεμπέληδες αχάριστοι όπως καταφέραμε να πιστέψει όλη η κοινωνία'. Γιατί κάποιος να ξεσπιτωθεί και να πληρώσει από τη τσέπη του για 0,5 μόρια όταν σε έναν επόμενο ασεπ μόνο με μία υποκειμενική διδακτική μπορεί ο βαθμός του να κυμαίνεται άνετα ανάμεσα στο 30 και 90;
Θα πάνε αυτοί που μένουν κοντά και είναι άνεργοι...
Η δεξαμενή είναι τεράστια. Δεν υπάρχει πολλά μέρη της Ελλάδας, χωρίς αδιόριστους εκπαιδευτικούς και στα μέρη που δεν υπάρχουν αδιόριστοι θα στείλει τους νεοδιοριζόμενους για 3 χρόνια... :(
πολύ καλά μελετημένο σχέδιο λοιπόν
σκέφτονται πολύ πριν σκεφτούμε εμείς
κατηγορούν για άρνηση πολύ πριν αναγκαστεί ένας αμω να αρνηθεί, παρακαλούν εκεί που δεν μπορούν να κάνουν που@@ια (παρακαλούν για ανάκληση αιτήσεων συνταξιοδότησης) είναι έτοιμοι να φορτώσουν στους εκπαιδευτικούς τα ακάλυπτα κενά και όταν τους λες 'διόρισε' λένε 'δεν δίνει λεφτά το Οικονομικών'.
-
Αν πράγματι μείνουν πολλοί νεοδιόριστοι σε απομακρυσμένες περιοχές και αν πράγματι γυρίσουν πολλοί αποσπασμένοι, τότε λογικά και λόγω συνταξιοδοτήσεων τα περισσότερα κενά για αναπληρωτές θα είναι για μεγάλες πόλεις. Εκεί συγκεντρωμένοι οι αναπληρωτές θα έχουν μεγάλη δύναμη να αντιδράσουν σε αυτή την πολιτική, με την παρουσία τους κοντά σε μεγάλα κέντρα αποφάσεων.
-
EVA, ήδη ακυρώθηκαν κι εμένα οι προσπάθειες μου και οι κόποι μου. Ανατράπηκε όλος ο προγραμματισμός της ζωής μου. Όμως γνωρίζω και το ΓΙΑΤΙ έγιναν όλες αυτές οι ανατροπές κι αυτό θέλω να αλλάξει. Θέλω να αγωνίζομαι όχι μόνο για τη συνέχεια και τη συνέπεια που πρέπει να έχει το κράτος αλλά και για ένα αξιοκρατικό κράτος. Θα με περάσεις χαζορομαντική ή ίσως και τρελή! Ας είναι! Ίσως δε θα προλάβω να το δω αλλά ευελπιστώ πως θα έρθουν καλύτερες και πιο δίκαιες μέρες για την κόρη μου και για τις μελλοντικές γενιές. . Εγώ δε θα πω τίποτα πια...Θα αφήσω τον Θουκυδίδη να μιλήσει -μια και αναφέρθηκες πριν στην Ιστορία και τι έχει αποδείξει. Ας μιλήσει ο μέγιστος Ιστορικός λοιπόν! Αν είσαι φιλόλογος, σίγουρα θα ξέρεις τι σημαίνει το χωρίο, αν δεν είσαι...φρόντισε να μάθεις, θα σου χρησιμεύσει γενικά στη ζωή σου!
μέτεστι δὲ κατὰ μὲν τοὺς νόμους πρὸς τὰ ἴδια διάφορα πᾶσι τὸ ἴσον,
κατὰ δὲ τὴν ἀξίωσιν,ὡς ἕκαστος ἔν τῳ εὐδοκιμεῖ,
οὐκ ἀπὸ μέρους τὸ πλέον ἐς τὰ κοινὰ ἢ ἀπ' ἀρετῆς προτιμᾶται...
Θουκυδίδου, Περικλέους Επιτάφιος, κεφ.37
ΦΙΛΙΚΑ ....
-
Αν πράγματι μείνουν πολλοί νεοδιόριστοι σε απομακρυσμένες περιοχές και αν πράγματι γυρίσουν πολλοί αποσπασμένοι, τότε λογικά και λόγω συνταξιοδοτήσεων τα περισσότερα κενά για αναπληρωτές θα είναι για μεγάλες πόλεις. Εκεί συγκεντρωμένοι οι αναπληρωτές θα έχουν μεγάλη δύναμη να αντιδράσουν σε αυτή την πολιτική, με την παρουσία τους κοντά σε μεγάλα κέντρα αποφάσεων.
Σωστότατο ΚΑΙ αυτό...ελπίζω να υλοποιηθεί!
-
Αφιερωμένο σε όσους πιστεύουν στη συνέχιση της μοριοδότησης της προϋπηρεσίας και ΜΕΤΑ από το τέλος της μεταβατικής περιόδου διαιωνίζοντας τον εγκλωβισμό μας στο κομματικό μαντρί (εξαιρούνται οι έχοντες ίδιον συμφέρον)
Αναρωτήθηκε κανείς για ποιο λόγο δεν υπολογίζεται η προϋπηρεσία από των χώρο των φροντιστηρίων;
Γιατί το δημόσιο στην Ελλάδα αναγνωρίζει μόνο την προϋπηρεσία του δημοσίου;
Ξεχάσατε το αξιοκρατικό σύστημα κατανομής των ωρών της πδσ που συναντά ο συλλέκτης μορίων προϋπηρεσίας στα πρώτα του βήματα; Με τι ενθουσιασμό καταφεύγει στο κατάλληλο «βολικό» πρόσωπο για να διεκδικήσει τις ώρες από το συνάδελφο
Θα επέλεγες να επωμισθείς το ρόλο του αμω σε δημόσιο σχολείο που βρίσκεται σε απόσταση μεγαλύτερη από το όριο που είχες θέσει για τα ιδιαιτερά σου εάν δεν θα μετρούσε η προϋπηρεσία;
Θεωρείς πιο τίμιο και αξιοπρεπές απέναντι στον εαυτό σου να περιπλανάσαι ανά την Ελλάδα ζητιανεύοντας μια ώρα παραπάνω στο εβδομαδιαίο πρόγραμμα ή να μένεις στον τόπο σου και να προετοιμάζεσαι ώστε να διεκδικήσεις μία θέση από το 100% του συνόλου, μέσω ασεπ;
Από την ώρα που τα αποτελέσματα των πτυχιούχων στο γνωστικό αντικείμενο παίζουν μεταξύ 1 και 100 (αναφέρομαι στον ασεπ) σε ποια κατάσταση να βρίσκεται άραγε το γνωσιακό επίπεδο των διοριστέων που δεν κατάφεραν να έχουν έστω και μια επιτυχία στον ασεπ;
Μετά από όλα αυτά αναρωτιέμαι γιατί πρέπει να στηρίξουμε το σύστημα της Ελληνικής προϋπηρεσίας; Μήπως είναι κάτι τόσο προφανές και μου διαφεύγει; Ας με βοηθήσει κάποιος.
ΥΓ.
Τα παραπάνω τοποθετούνται χρονικά για μετά το πέρας της μεταβατικής.
Τα άτομα που χρησιμοποίησαν την προϋπηρεσία για να πληρώνονται εσαεί δε φταίνε σε κάτι. Επιτέλεσαν καθόλα νόμιμα το καθήκον τους υπό το άγρυπνο βλέμμα των νομοθετών.
-
Ξέρεις όταν εργάζεσαι έχεις και τα ένσημά σου τα οποία δεν σου δίνει κανένας όταν κάθεσαι και διαβάζεις σπίτι σου ,κάτσε εσύ ανασφάλιστος να διαβάζεις κ αν πάθεις τίποτα πήγαινε στην πρόνοια να βγάλεις βιβλιάριο απόρου.Επίσης, όσο και να διαβάσεις μόνος η εμπειρία είναι αυτή που σε κάνει καλό εκπαιδευτικό κ όχι οι εξετάσεις που μέσα σε 3 ώρες κρίνεται όλη σου η ζωή, απορώ πώς τα λες αυτά τα πράγματα, η προϋπηρεσία πρέπει να μοριοδοτείται όπως συνέβαινε μέχρι τώρα , εγώ πέρσυ στις εξετάσεις έπαθα κωλικό και δεν έγραψα καλά.Ασε βέβαια που οι ερωτήσεις ουδεμία σχέση είχαν μ αυτά που διδάσκονται στο σχολείο αλλά επρεπε να ξαναπάω στο πανεπιστήμιο για να τα θυμηθώ .δεν μπορεί μια γραπτή εξέταση να είναι ο μόνος τρόπος να κριθεί αν θα δουλέψεις ή όχι.Ανθρωποι είμαστε όχι προγραμματισμένοι υπολογιστές.
-
Συγγνώμη για το αφελές της ερώτησής μου ως προς τον τίτλο του θέματος, αλλά ποια ακριβώς είναι 'Η μεγάλη ευκαιρία όλων των ΑΜΩ-ΑΚΩ'' ???
Και για να εξηγήσω, εννοώ όχι σε θεωρητικό επίπεδο, επειδή οι φιλόλογοι, συμπεριλαμβανομένου και του εαυτού μου, αρέσκονται στη γενικολογία, αλλά στο διά ταύτα. Πού ακριβώς είναι το ... να η ευκαιρία, να κάνουμε τι;
-
Νομίζω αυτός που έθεσε το θέμα εννοούσε να αρνηθούν για να αναγκαστεί τ υπουργείο να αλλάξει το καθεστώς.
Πιστεύω όμως ότι η μεγάλη ευκαιρία των αμω ακω θα ειναι αφού προσληφθούν κυρίως σε μεγάλες πόλεις (λόγω κενων συνταξιοδοτήσεων, επιστροφή αποσπασμένων και 3χρονη παραμονή νεοδιόριστων) να αντιδράσουν μαζικά και με συγκεντρώσεις μπροστά στο υπουργείο. Ποτέ ως τώρα δεν υπήρχαν τόσοι αναπληρωτές συγκεντρωμένοι σε μεγάλες πόλεις.
-
EVA, ήδη ακυρώθηκαν κι εμένα οι προσπάθειες μου και οι κόποι μου. Ανατράπηκε όλος ο προγραμματισμός της ζωής μου. Όμως γνωρίζω και το ΓΙΑΤΙ έγιναν όλες αυτές οι ανατροπές κι αυτό θέλω να αλλάξει. Θέλω να αγωνίζομαι όχι μόνο για τη συνέχεια και τη συνέπεια που πρέπει να έχει το κράτος αλλά και για ένα αξιοκρατικό κράτος. Θα με περάσεις χαζορομαντική ή ίσως και τρελή! Ας είναι! Ίσως δε θα προλάβω να το δω αλλά ευελπιστώ πως θα έρθουν καλύτερες και πιο δίκαιες μέρες για την κόρη μου και για τις μελλοντικές γενιές. . Εγώ δε θα πω τίποτα πια...Θα αφήσω τον Θουκυδίδη να μιλήσει -μια και αναφέρθηκες πριν στην Ιστορία και τι έχει αποδείξει. Ας μιλήσει ο μέγιστος Ιστορικός λοιπόν! Αν είσαι φιλόλογος, σίγουρα θα ξέρεις τι σημαίνει το χωρίο, αν δεν είσαι...φρόντισε να μάθεις, θα σου χρησιμεύσει γενικά στη ζωή σου!
μέτεστι δὲ κατὰ μὲν τοὺς νόμους πρὸς τὰ ἴδια διάφορα πᾶσι τὸ ἴσον,
κατὰ δὲ τὴν ἀξίωσιν,ὡς ἕκαστος ἔν τῳ εὐδοκιμεῖ,
οὐκ ἀπὸ μέρους τὸ πλέον ἐς τὰ κοινὰ ἢ ἀπ' ἀρετῆς προτιμᾶται...
Θουκυδίδου, Περικλέους Επιτάφιος, κεφ.37
ΦΙΛΙΚΑ ....
Όλα αυτά τα έγραψε ο Θουκυδίδης και αφορούν τις χρυσές εποχές της Αρχαίας Ελλάδας.Για να υλοποιηθούν, όμως, χρειάζεται ομοψυχία και ομόνοια. Ειδάλλως, οδηγούμαστε σε διάσπαση(βλ.την τυραννία των τριάκοντα). Οι αγώνες για να τελεσφορήσουν χρειάζονται ενότητα(βλ.τη Γαλλική Επανάσταση και τη
-
Χμμμ, ώστε ομαδοσυνεργατικά προτείνει η Διδακτική επιστήμη, ε; Εμένα, πάλι, γιατί μου φαίνεται καλύτερη η μέθοδος... πυξ λαξ; ;)
... Να, κάτι τέτοια απαντάω και στον ΑΣΕΠ και ιδού τα αποτελέσματα! :P
-
Χμμμ, ώστε ομαδοσυνεργατικά προτείνει η Διδακτική επιστήμη, ε; Εμένα, πάλι, γιατί μου φαίνεται καλύτερη η μέθοδος... πυξ λαξ; ;)
... Να, κάτι τέτοια απαντάω και στον ΑΣΕΠ και ιδού τα αποτελέσματα! :P
Δεν έχεις άδικο!Η πυξ λαξ είναι τελευταίως πιο αποτελεσματική.Να κάνουμε μία δοκιμή, εφαρμόζοντάς την στην Υπουργό Παιδείας μας;Θα αισθανόμουν μεγάλη ικανοποίηση! ;D