Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Τυπική Εκπαίδευση => Σχολικά μαθήματα => Γενικό Λύκειο => Μήνυμα ξεκίνησε από: chaos_2000 στις Οκτωβρίου 03, 2010, 09:04:10 am
-
Θεωρώ ότι υπάρχει υποβάθμιση των πειραματικών επιστημών στο νέο λύκειο. Πολύ καλά έκανε η ένωση Χημικών, δεν είδα αντίστοιχη ανακοίνωση από την ένωση Φυσικών.
Και για να καταλάβω: Ο υποψήφιος για πολυτεχνικές σχολές (πολιτικός μηχανικός, μηχανολόγος κλπ), θα επιλέξει προφανώς Μαθηματικά υψηλού επιπέδου. Μετά δεν θα μπορεί να πάρει φυσική, καθότι είναι εξάωρο, και θα πρέπει να πάρει άλλο μάθημα από την ομάδα?
-
Η τελευταία σου πρόταση είναι πολύ σημαντική. Αν προσέξεις τις άλλες ομάδες θα δεις οτι κάθε 6ωρο μάθημα έχει και το αντίστοιχο τρίωρο, προφανώς για να μπορούν να το επιλέξουν οι μαθητές των άλλων ομάδων. Μόνο στη Φυσική δε συμβαίνει αυτό.
-
Ακριβώς έτσι. Και ξέροντας πόσο πολύ αγαπούν τη φυσική τα παιδιά μπορείτε να φανταστείτε πόσοι μαθητές θα επιλέγουν φυσική για εξάωρο μάθημα. Αν δεν αλλάξει ο τρόπος διδασκαλίας των φυσικών επιστημών από το γυμνάσιο για να τις αγαπήσουν και να τις καταλάβουν τα παιδιά, σε μερικά χρόνια οι ΠΕ04 θα ψάχνουμε να βρούμε μαθητές να διδάξουμε.
-
Εγώ πάλι έχω μια άλλη απορία. Ο μαθητής που θέλει να κατευθυνθεί στις επιστήμες Υγείας (Ιατρική, Νοσηλευτική κλπ) κατά ποιά έννοια υποχρεούται να επιλέξει 6 ώρες Φυσική για να έχει τη δυνατότητα να πάρει τις 3 του ώρες
-
Νομίζω ότι αρμενίζουμε όχι στραβά, αλλά έχουμε καβαλήσει τα βράχια... προτείνω όσοι θέλουν να πάνε ιατρική να ξεκινάνε με μαθήματα ανατομίας στην 1η δημοτικού, με τη μορφή παιχνιδιού, αποκλέισμό οποιουδήποτε άλλου άσχετου με ιατρική μαθήματος ως τη δευτέρα λυκείου, και στην τρίτη λυκείου θα συμπληρώνεται η εκπαίδευση με προχωρημένα μαθήματα χειρουργικής νευρώνων...
-
Θελω να ελπιζω οτι αυτο το πολυ προχειρο προσχεδιο προγραμματος δεν θα το προωθησουν.
Ενα παιδι
-
Εγώ πάλι έχω μια άλλη απορία. Ο μαθητής που θέλει να κατευθυνθεί στις επιστήμες Υγείας (Ιατρική, Νοσηλευτική κλπ) κατά ποιά έννοια υποχρεούται να επιλέξει 6 ώρες Φυσική για να έχει τη δυνατότητα να πάρει τις 3 του ώρες
-
Εγώ πάλι έχω μια άλλη απορία. Ο μαθητής που θέλει να κατευθυνθεί στις επιστήμες Υγείας (Ιατρική, Νοσηλευτική κλπ) κατά ποιά έννοια υποχρεούται να επιλέξει 6 ώρες Φυσική για να έχει τη δυνατότητα να πάρει τις 3 του ώρες
-
Κι όμως.. ένας υποψήφιος γιατρός χρειάζεται γνώσεις φυσικής. Γιατί; Πέρα από όλα τα άλλα, για να μπορεί να αντιλαμβάνεται στοιχειωδώς πως λειτουργούν το στηθοσκόπιο, ο τομογράφος, το καρδιογράφημα κλπ., να μην είναι απλά ένα "μαύρο κουτί". Είχε πέσει στα χέρια μου και ένα σχετικό βιβλίο για τη φυσική στην ιατρική (γραμμένο από γιατρό..).
Συμφωνω,κι αν οι γιατροι δεν ηξεραν φυσικη τοτε δεν θα ειχαν βγει σημερα ουτε οι τομογραφοι ουτε ακτινογραφιες δεν θα βγαζαμε.........
-
Θεωρώ ότι υπάρχει υποβάθμιση των πειραματικών επιστημών στο νέο λύκειο. Πολύ καλά έκανε η ένωση Χημικών, δεν είδα αντίστοιχη ανακοίνωση από την ένωση Φυσικών.
Και για να καταλάβω: Ο υποψήφιος για πολυτεχνικές σχολές (πολιτικός μηχανικός, μηχανολόγος κλπ), θα επιλέξει προφανώς Μαθηματικά υψηλού επιπέδου. Μετά δεν θα μπορεί να πάρει φυσική, καθότι είναι εξάωρο, και θα πρέπει να πάρει άλλο μάθημα από την ομάδα?
Περίμενες κατι καλο απο την ενωση Ελληνων φυσικων;;;;;;;;;;;;;;Μονο να διοργανωνει σεμιναρια ξερει για να παιρνει τα λεφτα μας και να μας ζηταει 20 ευρω το χρονο! Δεν την ειδα να διαμαρτηρεται οταν λεγοταν οτι θα χρειαζομασταν παιδαγωγικη επαρκεια...το αντιθετο μαλιστα, παλι σεμιναρια εκανε (και παλι τα λεφτα μας ηθελε)! χωρις λογο υπαρξης ειναι αυτη η ενωση!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
-
Ξυπνήστε τα χειρότερα για τους φυσικούς έρχονται. Οι προσλήψεις μόνιμων και αναπληρωτών έχουν ήδη δείξει το δρόμο. Η υπουργός είναι άσχετη και οι διάφοροι σύμβουλοι και ο γιωργάκης χωρίς πρόγραμμα θα κάνουν ότι θέλουν.
Και εννοείται ότι στο τέλος εμείς οι φυσικοί με το τρόπο που διδάσκουμε το μάθημά μας θα φταίμε.
Έτσι είναι, σας θυμίζω:
1. Μαζί τα φάγαμε
2. Το 1/3 των ΔΥ είναι άχρηστο (Περιέργως θα είναι στην εκπαίδευση οι φυσικοί αυτό το 1/3)
3. Δεν διοριζόμαστε γιατί δεν γράφουμε εμείς 90% στον ΑΣΕΠ
4. Υπάρχουν κενά γιατί αρνούμαστε διορισμό οι μόνιμοι και αναπληρωτές.
5. Το σύστημα προσλήψεων αλλάζει γιατί εμείς διοριζόμαστε με βύσμα
6. Δεν θα διοριστούμε με το νέο σύστημα γιατί εμείς δεν κάναμε 3,4,5.... παιδιά και γιατί εμείς δεν κάναμε μεταπτυχιακά, τι τα κάναμε τα λεφτά που μαζί τρώγαμε
7. Και είδατε όλοι ότι μέσα σε μια νύχτα ξεχάσατε τη β φάση και μικλάτε για το νέο Λύκειο και πιο μάθημα χρειάζεται που.
Από εδώ και πέρα αυτό θα γίνεται: Θα έρχεται μονίμως κάτι χειρότερο για να είμαστε ευχαριστημένοι που πήραμε το minimoum από τα προηγούμενα.
-
Κι όμως.. ένας υποψήφιος γιατρός χρειάζεται γνώσεις φυσικής. Γιατί; Πέρα από όλα τα άλλα, για να μπορεί να αντιλαμβάνεται στοιχειωδώς πως λειτουργούν το στηθοσκόπιο, ο τομογράφος, το καρδιογράφημα κλπ., να μην είναι απλά ένα "μαύρο κουτί". Είχε πέσει στα χέρια μου και ένα σχετικό βιβλίο για τη φυσική στην ιατρική (γραμμένο από γιατρό..).
δεν συμφωνώ, με τη λογική αυτή κι εσύ θα έπρεπε να κατέχεις την Πληροφορική προκειμένου να συναναστρέφεσαι στα φόρουμς, ή κατέχεις τα μυστκά του επαγγέλματος του πολιτικού μηχανικού προκειμένου να επιλέξεις ένα σπίτι για να κατοικείς
-
Κι όμως.. ένας υποψήφιος γιατρός χρειάζεται γνώσεις φυσικής. Γιατί; Πέρα από όλα τα άλλα, για να μπορεί να αντιλαμβάνεται στοιχειωδώς πως λειτουργούν το στηθοσκόπιο, ο τομογράφος, το καρδιογράφημα κλπ., να μην είναι απλά ένα "μαύρο κουτί". Είχε πέσει στα χέρια μου και ένα σχετικό βιβλίο για τη φυσική στην ιατρική (γραμμένο από γιατρό..).
δεν συμφωνώ, με τη λογική αυτή κι εσύ θα έπρεπε να κατέχεις την Πληροφορική προκειμένου να συναναστρέφεσαι στα φόρουμς, ή κατέχεις τα μυστκά του επαγγέλματος του πολιτικού μηχανικού προκειμένου να επιλέξεις ένα σπίτι για να κατοικείς
Ο Γιατρός σπουδάζει μια επιστήμη και η Φυσική είναι προαπαιτούμενο για να κατανοήσει, αλλά και να αναπτύξει λύσεις σε θέματα που αφορούν την επιστήμη του.
Ο χρήστης του Forum ποια επιστήμη σπουδάζει ;(γνώσεις βέβαια πληροφορικής θα τον βοηθήσουν να αντιμετωπίσει διάφορα προβλήματα)
Ο κάτοικος ενός σπιτιού ποια επιστήμη σπουδάζει ;(αν και γνώσεις στατικής, προσανατολισμού στον χώρο, κλπ. θα μπορούσαν να είναι αρκετά χρήσιμα για την αγορά του σπιτιού...)
Οι συγκρίσεις που έκανες έχουν μόνο μια επιφανειακή σχέση...
-
Κι όμως.. ένας υποψήφιος γιατρός χρειάζεται γνώσεις φυσικής. Γιατί; Πέρα από όλα τα άλλα, για να μπορεί να αντιλαμβάνεται στοιχειωδώς πως λειτουργούν το στηθοσκόπιο, ο τομογράφος, το καρδιογράφημα κλπ., να μην είναι απλά ένα "μαύρο κουτί". Είχε πέσει στα χέρια μου και ένα σχετικό βιβλίο για τη φυσική στην ιατρική (γραμμένο από γιατρό..).
Συμφωνω,κι αν οι γιατροι δεν ηξεραν φυσικη τοτε δεν θα ειχαν βγει σημερα ουτε οι τομογραφοι ουτε ακτινογραφιες δεν θα βγαζαμε.........
-
Καλησπέρα. Το ότι υπάρχουν φυσικοί στα Νοσοκομεία διορισμένοι υπεύθυνοι στα τμήματα βιοιατρικής τεχνολογίας δε σημαίνει ότι οι γιατροί γνωρίζουν ή πρέπει να γνωρίζουν φυσική! Μάλιστα οι ειδικότητες αυτές δε συναντούνται πουθενά! (εντάξει ίσως στους διαδρόμους του Νοσοκομείου ;D)... Το ότι υπάρχουν μαθήματα στα μεταπτυχιακά που παντρεύουν τη φυσική ή την πληροφορική με την ιατρική πχ (κι ένας γιατρός που το έχει από επιλογή του παρακολουθήσει μπορεί να γνωρίζει και άριστα φυσική ή πληροφορική) δεν συνιστά επιχείρημα για να διδάσκονται όλοι οι γιατροί φυσική 6 ώρες κατά προτεραιότητα από το λύκειο, ενώ μόλις 3 ώρες βιολογία...
Το επιχείρημα ότι τα κενά της βιολογίας "καλύπτονται" και αργότερα στην πορεία των σπουδών δε θα το σχολιάσω... δείχνει πολύ καλά το πώς αντιμετωπίζουν την επιστήμη αυτή και κατά προέκταση το μάθημα που τόσα χρόνια "διδάσκουν" οι συνάδελφοι φυσικοί... με ελαφρά τη καρδία :P... η απίστευτη ελαφρότητα της βιολογίας!
Πάντως να κάνω κι ένα σχόλιο σε όλα τα παραπάνω που δεν θεωρώ ότι κινούνται προς τη σωστή κατεύθυνση ως επιχειρήματα... Έκανα ένα σχόλιο αρχικά με την παραδοχή ότι από τη
-
Τα ιδια λεμε ολοι .Δεν γινεται ενας που θελει ιατρικη οδοντιατρικη να μην κανει και τα τρια μαθηματα φυσικη χημεια βιολογια.Οσο για το πληθος των ωρων...εδω το λαθος ξεκιναει απο τα ειδη των υποχρεωτικων μαθηματων...
-
Καλησπέρα. Το ότι υπάρχουν φυσικοί στα Νοσοκομεία διορισμένοι υπεύθυνοι στα τμήματα βιοιατρικής τεχνολογίας δε σημαίνει ότι οι γιατροί γνωρίζουν ή πρέπει να γνωρίζουν φυσική! Μάλιστα οι ειδικότητες αυτές δε συναντούνται πουθενά! (εντάξει ίσως στους διαδρόμους του Νοσοκομείου ;D)... Το ότι υπάρχουν μαθήματα στα μεταπτυχιακά που παντρεύουν τη φυσική ή την πληροφορική με την ιατρική πχ (κι ένας γιατρός που το έχει από επιλογή του παρακολουθήσει μπορεί να γνωρίζει και άριστα φυσική ή πληροφορική) δεν συνιστά επιχείρημα για να διδάσκονται όλοι οι γιατροί φυσική 6 ώρες κατά προτεραιότητα από το λύκειο, ενώ μόλις 3 ώρες βιολογία...
Το επιχείρημα ότι τα κενά της βιολογίας "καλύπτονται" και αργότερα στην πορεία των σπουδών δε θα το σχολιάσω... δείχνει πολύ καλά το πώς αντιμετωπίζουν την επιστήμη αυτή και κατά προέκταση το μάθημα που τόσα χρόνια "διδάσκουν" οι συνάδελφοι φυσικοί... με ελαφρά τη καρδία :P... η απίστευτη ελαφρότητα της βιολογίας!
Πάντως να κάνω κι ένα σχόλιο σε όλα τα παραπάνω που δεν θεωρώ ότι κινούνται προς τη σωστή κατεύθυνση ως επιχειρήματα... Έκανα ένα σχόλιο αρχικά με την παραδοχή ότι από τη
-
Ένας απόφοιτος του Λυκείου με κενά στην μηχανική ή στην γραμματική των Αρχαίων (έδω είμαι λίγο άσχετος) δεν θα μπορέσει να ανταπεξέλθει στις απαιτήσεις πολλών σπουδών...
Συμφωνώ, πολλών σπουδών. Μπορεί όμως χωρίς πρόβλημα να αριστεύσει σποδάζοντας βιολογία, ιατρική, νοσηλευτική και όχι μόνο...
-
Κένα στην
-
Εγώ πάλι έχω μια άλλη απορία. Ο μαθητής που θέλει να κατευθυνθεί στις επιστήμες Υγείας (Ιατρική, Νοσηλευτική κλπ) κατά ποιά έννοια υποχρεούται να επιλέξει 6 ώρες Φυσική για να έχει τη δυνατότητα να πάρει τις 3 του ώρες
-
Είχε πέσει στα χέρια μου και ένα σχετικό βιβλίο για τη φυσική στην ιατρική (γραμμένο από γιατρό..).
Για πες ποιο βιβλίο είναι να το ψάξουμε ;)
-
Δηλαδή μας λες ότι οι γιατροί που έχουν παρακολουθήσει στο σχολείο φυσική, μπορούν να καταλάβουν τη λειτουργία του μικροσκοπίου… οπότε και να το επισκευάσουν ενδεχομένως αν χρειαστεί...διαφορετικά δεν θα μπορούσαν να το χρησιμοποιήσουν... :PΌλοι αυτοί που χειρίζονται Η/Υ τα ίδια... οπότε η πληροφορική γιατί να βγαίνει από το λύκειο;
Κρίμα πάντως... θακανε πολύ οικονομία το κράτος αν οι γιατροί εκτός από εξετάσεις και τέτοια ανιαρά πράγματα, επισκευάζανε και κανα στηθοσκόπιο ή μικροσκόπιο πού και πού...ξέρεις τι μίζες και λεφτά στη μαύρη τρύπα του ελληνικού δημοσίου χάνονται σε τέτοιου είδους «επισκευές»;
Σιγά τα ωά που κάποιος γιατρός έγραψε βιβλίο για ιατρική φυσική... Σημαίνει αυτό ότι πρέπει να τη διδάσκονται 6 ώρες τη βδομάδα οι υποψήφιοι γιατροί; Έλεος! Πολλή φιγούρα και ελάχιστη ουσία...
-
Δηλαδή μας λες ότι οι γιατροί που έχουν παρακολουθήσει στο σχολείο φυσική, μπορούν να καταλάβουν τη λειτουργία του μικροσκοπίου… οπότε και να το επισκευάσουν ενδεχομένως αν χρειαστεί...διαφορετικά δεν θα μπορούσαν να το χρησιμοποιήσουν... :PΌλοι αυτοί που χειρίζονται Η/Υ τα ίδια... οπότε η πληροφορική γιατί να βγαίνει από το λύκειο;
Είμαι πολύ περίεργος ποιες νοηματικές διαδρομές σε οδήγησαν σε αυτό το συμπέρασμα; Μίλησα εγώ πουθενά για επισκευες μηχανημάτων ή είπα πουθενά ότι δεν χρειάζονται άλλα μαθήματα όπως π.χ πληροφορική,βιολογία,χημεία κτλ. ;
Μάλλον το πρόβλημα σου είναι η Φυσική. Ok όλοι έχουν δικαίωμα στην άγνοια. ;D
Η Φυσική είναι βασική επιστήμη για τον τρόπο που κατανοούμε τον κόσμο σήμερα. Αν θέλετε να αντιμετωπίζετε τα πάντα
σαν μαύρα κουτιά δικαίωμά σας...αλλά αυτό δεν έχει σχέση με την εκπαίδευση.
Πολλή φιγούρα και ελάχιστη ουσία...
Σε αυτό θα συμφωνήσω μαζί σου :)
-
Κένα στην
-
Δηλαδή μας λες ότι οι γιατροί που έχουν παρακολουθήσει στο σχολείο φυσική, μπορούν να καταλάβουν τη λειτουργία του μικροσκοπίου… οπότε και να το επισκευάσουν ενδεχομένως αν χρειαστεί...διαφορετικά δεν θα μπορούσαν να το χρησιμοποιήσουν... :PΌλοι αυτοί που χειρίζονται Η/Υ τα ίδια... οπότε η πληροφορική γιατί να βγαίνει από το λύκειο;
Κρίμα πάντως... θακανε πολύ οικονομία το κράτος αν οι γιατροί εκτός από εξετάσεις και τέτοια ανιαρά πράγματα, επισκευάζανε και κανα στηθοσκόπιο ή μικροσκόπιο πού και πού...ξέρεις τι μίζες και λεφτά στη μαύρη τρύπα του ελληνικού δημοσίου χάνονται σε τέτοιου είδους «επισκευές»;
Σιγά τα ωά που κάποιος γιατρός έγραψε βιβλίο για ιατρική φυσική... Σημαίνει αυτό ότι πρέπει να τη διδάσκονται 6 ώρες τη βδομάδα οι υποψήφιοι γιατροί; Έλεος! Πολλή φιγούρα και ελάχιστη ουσία...
Επειδή πολύ συγγενικό μου πρόσωπο είναι γιατρός απλά να αναφέρω ότι οι γιατροί κάνουν φυσική (ιατρική φυσικη) στο πανεπιστήμιο, οπότε είναι σημαντικό να έχουν κάποιες γνώσεις από το λύκειο(τουλάχιστον τροπο σκέψης). 3 ή 6 ώρες ...δεν έχει σημασία. Αλλωστε και η φυσική και η βιολογία και η χημεια είναι σημαντικά μαθήματα.
-
Ρε παιδιά αυτές τις συζητήσεις τις έχω ακούσει από παιδιά άπειρες φορές...Δεν είμαι φυσικός αλλά έχω την τιμή και την τύχη να έχω πάρα πολλούς πολύ καλούς φίλους και φίλες φυσικούς. Σχεδόν νοιώθω ότι έχω κάνει διατριβή στους φυσικούς :) :). Έχουν μία μοναδική δική τους πολύ ωραία νοοτροπία και οπτική με την οποία βλέπουν τον κόσμο με τα δικά τους μάτια. Πραγματικά τους θαυμάζω (όχι όλους φυσικά :) ) κια θεωρώ ότι η φυσική είναι η μοναδική επιστήμη με τον όρο επιστήμη, όλα τα υπόλοιπα τα κατασκευάσαμε εμείς. Πράγμα πολύ σωστό βέβαια για να εξελιχθούμε και να είμαστε έτσι σήμερα. Το μόνο κακό τους κατ' εμέ είναι ότι είναι λίγο υπερόπτες :-\ για τους παραπάνω λόγους. Ωστόσο επειδή είμαι λίγο εκτός θέματος μέχρι τώρα :), δεν θα συμφωνήσω ότι θα πρέπει όλοι ανεξαιρέτως να διδάσκονται φυσική παντού και πάντα. Από ένα σημείο και μετά θέλουμε και λίγο εξειδίκευση εκεί που έχουμε την τάση, το ταλέντο, την όρεξη. Άλλος μθητής στα μαθηματικά, άλλον στη φυσική και άλλος στην θεολογία. Η επιλογή και η ελευθερία είναι περισσότερο αρεστά θέματα στους μαθητές, όπως και σε όλους μας φυσικά.
-
Αυτό είναι το φιλανδικό ωρολόγιο πρόγραμμα. Δίπλα σε κάθε μάθημα είναι ο αριθμός ωρών που γίνονται υποχρεωτικά για το συγκεκριμένο μάθημα και οι ώρες των ίδων μαθημάτων εξειδίκευσης. μετά την αναμόρφωση του προγράμματος το 2003, οι μόνες αλλαγές που έγιναν όσον αφορά στις θετικές επιστήμες είναι στη βιολογία από 2 σε 3 για την εξειδίκευση, και στη χημεία από 3 σε 4. Η φιλανδία είναι πρώτη στους διαγωνισμούς της PISA τόσο στις θετικές επιστήμες όσο και στη γλώσσα.
Πίνακας 1.
Μάθημα ή ομάδα μαθημάτων Υποχρεωτικοί κύκλοι μαθημάτων (courses) Ελάχιστος αριθμός των διαθέσιμων κύκλων μαθημάτων (courses) εξειδίκευσης
Μητρική γλώσσα και λογοτεχνία (Φιλανδικά ή Σουηδικά) 6 2
Γλώσσες
-Γλώσσα που άρχισε στα έτη φοίτησης (forms) 1-6 του ενιαίου σχολείου (Γλώσσα Α) 6 2
-Γλώσσα που άρχισε στα έτη φοίτησης (forms) 7-9 του ενιαίου σχολείου (Γλώσσα
-
Για ποιές τάξεις;
Εδώ πρέπει να δούμε πως εξελίσσεται η διδασκαλία από το αντίστοιχο Δημοτικό μέχρι και το Λύκειο.
Υπάρχουν πιο συγκεντρωτικοί πίνακες;
-
Ο παραπάνω πίνακας επιβεβαιώνει την άποψη μου, πως αυτοί που θα χρειαστούν φυσική στις σπουδές τους, χρειάζονται πολλές ώρες διδασκαλίας (7). Δεν ξέρω όμως, ποια σχέση έχουν οι δικές τους ώρες με τις δικές μας...
-
νομίζω ότι κάπου διάβασα ότι μπορεί να διαρκέσει από 2-4 χρόνια. όχι παραπάνω από 4 χρόνια, εκτός αν υπάρχουν νόμιμες 'αιτίες'.
υπάρχει τρόπος να βάλω σε μήνυμα το αγγλικό κείμενο σε pdf μορφή;
-
Το να εισαι φυσικος σε αλλα πολιτισμενα να πω, προηγμενα να πω, κρατη ειναι ,ένα επαγγελμα περιοπης γιατι υπηρετεις μια επιστημη. Κατανοειται οτι ειναι ένα δυσκολο αντικειμενο και δεχεται εναν σεβασμο... Στην Ελλαδα θα καταληξουμε κατι λιγοτερο απο τα ΙΕΚ ονυχοπλαστικης .............αλλα γιατι συγκρατειται η λιμα στα χερια μας θα ξερουμε...... όπως και τοσα αλλα.....................
Οι θετικες επιστημες δεν ειναι μονο αν θα μαθεις x+ x ή u=at αλλα θα μαθεις να σκεφτεσαι .... βαση μεταβλητων και σταθερων πραγματων στη ζωή σου.....ειναι ενας τροπος σκεψης.....
αλλα ποιος νοιαζεται.............
-
Αυτό είναι το φιλανδικό ωρολόγιο πρόγραμμα. Δίπλα σε κάθε μάθημα είναι ο αριθμός ωρών που γίνονται υποχρεωτικά για το συγκεκριμένο μάθημα και οι ώρες των ίδων μαθημάτων εξειδίκευσης. μετά την αναμόρφωση του προγράμματος το 2003, οι μόνες αλλαγές που έγιναν όσον αφορά στις θετικές επιστήμες είναι στη βιολογία από 2 σε 3 για την εξειδίκευση, και στη χημεία από 3 σε 4. Η φιλανδία είναι πρώτη στους διαγωνισμούς της PISA τόσο στις θετικές επιστήμες όσο και στη γλώσσα.
Πίνακας 1.
Μάθημα ή ομάδα μαθημάτων Υποχρεωτικοί κύκλοι μαθημάτων (courses) Ελάχιστος αριθμός των διαθέσιμων κύκλων μαθημάτων (courses) εξειδίκευσης
Μητρική γλώσσα και λογοτεχνία (Φιλανδικά ή Σουηδικά) 6 2
Γλώσσες
-Γλώσσα που άρχισε στα έτη φοίτησης (forms) 1-6 του ενιαίου σχολείου (Γλώσσα Α) 6 2
-Γλώσσα που άρχισε στα έτη φοίτησης (forms) 7-9 του ενιαίου σχολείου (Γλώσσα
-
Το να εισαι φυσικος σε αλλα πολιτισμενα να πω, προηγμενα να πω, κρατη ειναι ,ένα επαγγελμα περιοπης γιατι υπηρετεις μια επιστημη. Κατανοειται οτι ειναι ένα δυσκολο αντικειμενο και δεχεται εναν σεβασμο... Στην Ελλαδα θα καταληξουμε κατι λιγοτερο απο τα ΙΕΚ ονυχοπλαστικης .............αλλα γιατι συγκρατειται η λιμα στα χερια μας θα ξερουμε...... όπως και τοσα αλλα.....................
Οι θετικες επιστημες δεν ειναι μονο αν θα μαθεις x+ x ή u=at αλλα θα μαθεις να σκεφτεσαι .... βαση μεταβλητων και σταθερων πραγματων στη ζωή σου.....ειναι ενας τροπος σκεψης.....
αλλα ποιος νοιαζεται.............
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
-
(http://www.csmonitor.com/var/ezflow_site/storage/images/media/images/2009/0324/p01s02-ussc.html/ateacherstwo_p5.jpg/6477678-1-eng-US/ATEACHERSTWO_P5.jpg_full_600.jpg)
(http://www.csmonitor.com/var/ezflow_site/storage/images/media/images/2009/0324/p01s02-ussc.html/ateacherstwo_p1.jpg/6477576-1-eng-US/ATEACHERSTWO_P1.jpg_full_600.jpg)
http://www.csmonitor.com/USA/Education/2009/0324/p01s02-ussc.html
IN FINLAND: Teacher Piia Juhola writes students’ suggestions on the chalkboard at Länsimäki School in Vantaa. Student achievement in the country is high.
Eικονες απο σχολειο στη Φινλανδια.
-
Αυτό είναι το φιλανδικό ωρολόγιο πρόγραμμα. Δίπλα σε κάθε μάθημα είναι ο αριθμός ωρών που γίνονται υποχρεωτικά για το συγκεκριμένο μάθημα και οι ώρες των ίδων μαθημάτων εξειδίκευσης. μετά την αναμόρφωση του προγράμματος το 2003, οι μόνες αλλαγές που έγιναν όσον αφορά στις θετικές επιστήμες είναι στη βιολογία από 2 σε 3 για την εξειδίκευση, και στη χημεία από 3 σε 4. Η φιλανδία είναι πρώτη στους διαγωνισμούς της PISA τόσο στις θετικές επιστήμες όσο και στη γλώσσα.
Πίνακας 1.
Μάθημα ή ομάδα μαθημάτων Υποχρεωτικοί κύκλοι μαθημάτων (courses) Ελάχιστος αριθμός των διαθέσιμων κύκλων μαθημάτων (courses) εξειδίκευσης
Μητρική γλώσσα και λογοτεχνία (Φιλανδικά ή Σουηδικά) 6 2
Γλώσσες
-Γλώσσα που άρχισε στα έτη φοίτησης (forms) 1-6 του ενιαίου σχολείου (Γλώσσα Α) 6 2
-Γλώσσα που άρχισε στα έτη φοίτησης (forms) 7-9 του ενιαίου σχολείου (Γλώσσα
-
Σε μία συζήτηση με έναν Έλληνα που έχει παιδιά από τον 1ο του γάμο στη Φιλανδία, όταν του εξέφρασα το θαυμασμό μου για το εκ/κό σύστημά της, μου λέει: ναι, αλλά στα πανεπιστήμια χωλαίνουν, έχουν άσχημα αποτελέσματα ως τώρα... Άρα ίσως δεν είναι Ευαγγέλιο το σύστημά τους.
και σε μία άλλη συζήτηση για το εκ/κό σύστημα με μία παλια καραβάνα εκπαιδευτικό, μου είπε ότι όλες οι μεταρυθμίσεις αποτυγχάνουν στην Ελλάδα διότι γίνονται αντιγραφές από ξένες χώρες, χωρίς τις υποδομές των ξένων χωρών, και χωρίς να λαμβάνονται υπόψη γενικότερα τα Ελληνικά δεδομένα, και ως προς το θέμα της νοοτροπίας και της κουλτούρας.
Πέραν όλων αυτών: υποβαθμίζονται ΟΛΕΣ οι πειραματκές επιστήμες, κάτι που με ανησυχεί ως πτυχιούχο φυσικής.
υποβαθμίζεται η κριτική σκέψη, κάτι που με απασχολεί ως γονιό.
Πρέπει να αντιδράσουμε και να μην τρωγόμαστε μεταξύ μας.
-
Πήρα τηλέφωνο στην ένωση Ελλήνων φυσικών για να τους ρωτήσω αν θα βγάλουν κάποια ανακοίνωση σχετικά με την υποβάθμιση της φυσικής στο "νέο λύκειο" όπως η ένωση Ελλήνων χημικών. Η απάντηση ήταν ότι δεν γνωρίζουν τίποτα για το "νέο λύκειο" και αν θέλω να πάρω αυριο που θα είναι και ο αντιπρόεδρος. Αν δεν βγει η β φάση σήμερα μάλλον αυτος θα την πληρώσει αύριο
-
Το να εισαι φυσικος σε αλλα πολιτισμενα να πω, προηγμενα να πω, κρατη ειναι ,ένα επαγγελμα περιοπης γιατι υπηρετεις μια επιστημη. Κατανοειται οτι ειναι ένα δυσκολο αντικειμενο και δεχεται εναν σεβασμο... Στην Ελλαδα θα καταληξουμε κατι λιγοτερο απο τα ΙΕΚ ονυχοπλαστικης .............
Ότι ισχύει για κάθε επιστημονικό κλάδο στο εξωτερικό, ισχύει και για τους φυσικούς. Αν πεις σε Ευρωπαίο ότι είμαι πχ
-
Πήρα τηλέφωνο στην ένωση Ελλήνων φυσικών για να τους ρωτήσω αν θα βγάλουν κάποια ανακοίνωση σχετικά με την υποβάθμιση της φυσικής στο "νέο λύκειο" όπως η ένωση Ελλήνων χημικών. Η απάντηση ήταν ότι δεν γνωρίζουν τίποτα για το "νέο λύκειο" και αν θέλω να πάρω αυριο που θα είναι και ο αντιπρόεδρος. Αν δεν βγει η β φάση σήμερα μάλλον αυτος θα την πληρώσει αύριο
Αν περιμένεις κάτι από την ΕΕΦ.. σώθηκες! Πέρα από τη διοργάνωση συνεδρίων και μαθητικών διαγωνισμών (χρήσιμα και τα 2), καθώς και πανάκριβων σεμιναρίων.. είναι μία άχρηστη ένωση! Απορώ γιατί έγινα μέλος τους..
-
Πήρα τηλέφωνο στην ένωση Ελλήνων φυσικών για να τους ρωτήσω αν θα βγάλουν κάποια ανακοίνωση σχετικά με την υποβάθμιση της φυσικής στο "νέο λύκειο" όπως η ένωση Ελλήνων χημικών. Η απάντηση ήταν ότι δεν γνωρίζουν τίποτα για το "νέο λύκειο" και αν θέλω να πάρω αυριο που θα είναι και ο αντιπρόεδρος. Αν δεν βγει η β φάση σήμερα μάλλον αυτος θα την πληρώσει αύριο
Αν περιμένεις κάτι από την ΕΕΦ.. σώθηκες! Πέρα από τη διοργάνωση συνεδρίων και μαθητικών διαγωνισμών (χρήσιμα και τα 2), καθώς και πανάκριβων σεμιναρίων.. είναι μία άχρηστη ένωση! Απορώ γιατί έγινα μέλος τους..
Συμφωνώ συνάδελφοι, νομίζω ότι η ΕΕΦ είναι η Ένωση που δεν νοιάζεται καθόλου για τον κλάδο της...είναι όντως άξιο απορίας η ύπαρξη αυτής!!!
-
Γιατί, μήπως νοιάζεται η Μαθηματική εταιρεία για μας; Γενικά οι εκπαιδευτικοί είναι από τους πιο ανοργάνωτους εργασιακούς κλάδους. Πλέον αρχίζουν να χάνουν και το σεβασμό της κοινωνίας. Ο καθηγητής στο σχολείο για όλους σχεδόν γονείς και μαθητές είναι κάποιος που πληρώνεται τυπικά και άδικα αφου στην συνείδηση των περισσοτέρων γονιών, δεν μαθαίνει τα παιδιά τους γράμματα. Ο καθηγητής των φροντιστηρίων είναι αυτός που δουλεύει με 9
-
Γιατί, μήπως νοιάζεται η Μαθηματική εταιρεία για μας; Γενικά οι εκπαιδευτικοί είναι από τους πιο ανοργάνωτους εργασιακούς κλάδους. Πλέον αρχίζουν να χάνουν και το σεβασμό της κοινωνίας. Ο καθηγητής στο σχολείο για όλους σχεδόν γονείς και μαθητές είναι κάποιος που πληρώνεται τυπικά και άδικα αφου στην συνείδηση των περισσοτέρων γονιών, δεν μαθαίνει τα παιδιά τους γράμματα. Ο καθηγητής των φροντιστηρίων είναι αυτός που δουλεύει με 9
-
Πήρα τηλέφωνο στην ένωση Ελλήνων φυσικών για να τους ρωτήσω αν θα βγάλουν κάποια ανακοίνωση σχετικά με την υποβάθμιση της φυσικής στο "νέο λύκειο" όπως η ένωση Ελλήνων χημικών. Η απάντηση ήταν ότι δεν γνωρίζουν τίποτα για το "νέο λύκειο" και αν θέλω να πάρω αυριο που θα είναι και ο αντιπρόεδρος. Αν δεν βγει η β φάση σήμερα μάλλον αυτος θα την πληρώσει αύριο
Αν περιμένεις κάτι από την ΕΕΦ.. σώθηκες! Πέρα από τη διοργάνωση συνεδρίων και μαθητικών διαγωνισμών (χρήσιμα και τα 2), καθώς και πανάκριβων σεμιναρίων.. είναι μία άχρηστη ένωση! Απορώ γιατί έγινα μέλος τους..
Κακώς έγινες μέλος τους.
Ίσως να έπρεπε να προχωρήσουμε κάποια στιγμή στη σύσταση μιας κανονικής ένωσης φυσικών που να ασχολείται με
τα πραγματικά προβλήματα.
-
Το να εισαι φυσικος σε αλλα πολιτισμενα να πω, προηγμενα να πω, κρατη ειναι ,ένα επαγγελμα περιοπης γιατι υπηρετεις μια επιστημη. Κατανοειται οτι ειναι ένα δυσκολο αντικειμενο και δεχεται εναν σεβασμο... Στην Ελλαδα θα καταληξουμε κατι λιγοτερο απο τα ΙΕΚ ονυχοπλαστικης .............αλλα γιατι συγκρατειται η λιμα στα χερια μας θα ξερουμε...... όπως και τοσα αλλα.....................
Οι θετικες επιστημες δεν ειναι μονο αν θα μαθεις x+ x ή u=at αλλα θα μαθεις να σκεφτεσαι .... βαση μεταβλητων και σταθερων πραγματων στη ζωή σου.....ειναι ενας τροπος σκεψης.....
αλλα ποιος νοιαζεται.............
+++++++++++++++++++++++++++++++
η φυσική και τα μαθηματικά -οι θετικές επιστήμες γενικότερα- είναι απαραίτητα εφόδια για πολλές άλλες εφαρμοσμένες επιστήμες και η βάση του σύγχρονου τεχνολογικού πολιτισμού μας.
-
βλεποντας τι δημοσιετεται σημερα στο εθνος για το νεο λυκειο, ειναι φανερη η υποβαθμιση της φυσικης, οσοι λοιπον το ειχαμε καταλαβει ακομα περιμενουμε την αποψη της εεφ, ισως να διοργανωναμε καμια εκδρομη, η κανενα σεμιναριο...για να αντιδρασουμε
οι αναγκες των σχολειων για φυσικους με μετριοπαθεις υπολογισμους μειωνονται κατα 20-25%
και οσοι ειναι σε μικρα σχολεια ηδη, ισως θα ψαχνουν και 2ο για συμπληρωση ωραριου(εκτος αν τους σωσουν οι συγχωνευσεις, α ρε αννα ολα τα σκεφτηκες σοφα :P)
καληνυχτα στη ενωση ελληνων φυσικων( η ενωση εκδρομεων φυσικων καλυτερα)
-
βλεποντας τι δημοσιετεται σημερα στο εθνος για το νεο λυκειο, ειναι φανερη η υποβαθμιση της φυσικης, οσοι λοιπον το ειχαμε καταλαβει ακομα περιμενουμε την αποψη της εεφ, ισως να διοργανωναμε καμια εκδρομη, η κανενα σεμιναριο...για να αντιδρασουμε
οι αναγκες των σχολειων για φυσικους με μετριοπαθεις υπολογισμους μειωνονται κατα 20-25%
και οσοι ειναι σε μικρα σχολεια ηδη, ισως θα ψαχνουν και 2ο για συμπληρωση ωραριου(εκτος αν τους σωσουν οι συγχωνευσεις, α ρε αννα ολα τα σκεφτηκες σοφα :P)
καληνυχτα στη ενωση ελληνων φυσικων( η ενωση εκδρομεων φυσικων καλυτερα)
Το άρθρο βασιζόταν σε γενικές πληροφορίες. Η πρόγνωση για μείωση κατά 20 - 25%, βασίζεται μάλλον στην ενδεχόμενη κατάργηση του μονόωρου μαθήματος φυσικής γενικής στην Γ' Λυκείου και του 2ωρου της
-
Γιατί, μήπως νοιάζεται η Μαθηματική εταιρεία για μας; Γενικά οι εκπαιδευτικοί είναι από τους πιο ανοργάνωτους εργασιακούς κλάδους. Πλέον αρχίζουν να χάνουν και το σεβασμό της κοινωνίας. Ο καθηγητής στο σχολείο για όλους σχεδόν γονείς και μαθητές είναι κάποιος που πληρώνεται τυπικά και άδικα αφου στην συνείδηση των περισσοτέρων γονιών, δεν μαθαίνει τα παιδιά τους γράμματα. Ο καθηγητής των φροντιστηρίων είναι αυτός που δουλεύει με 9
-
Επειδή έγινε πολύς λόγος για την ΕΕΦ.. τα μάθατε τα νέα; Σε λίγο καιρό θα έχουμε και "Επιμελητήριο Θετικών και Εφαρμοσμένων Επιστημών". Υπάρχει ήδη και σχετικό σχέδιο ΠΔ:
http://ypepth.opengov.gr/panaretos/?p=4811
-
απο σχεδια παμε καλα, απο εφαρμογη πασχουμε
-
Επειδή έγινε πολύς λόγος για την ΕΕΦ.. τα μάθατε τα νέα; Σε λίγο καιρό θα έχουμε και "Επιμελητήριο Θετικών και Εφαρμοσμένων Επιστημών". Υπάρχει ήδη και σχετικό σχέδιο ΠΔ:
http://ypepth.opengov.gr/panaretos/?p=4811
επιμελητήριο θα έχουμε δικαιώματα δεν θα έχουμε ;)
η ΕΕΦ ασχολείται με τα δικά της >:(
-
Γιατί, μήπως νοιάζεται η Μαθηματική εταιρεία για μας; Γενικά οι εκπαιδευτικοί είναι από τους πιο ανοργάνωτους εργασιακούς κλάδους. Πλέον αρχίζουν να χάνουν και το σεβασμό της κοινωνίας. Ο καθηγητής στο σχολείο για όλους σχεδόν γονείς και μαθητές είναι κάποιος που πληρώνεται τυπικά και άδικα αφου στην συνείδηση των περισσοτέρων γονιών, δεν μαθαίνει τα παιδιά τους γράμματα. Ο καθηγητής των φροντιστηρίων είναι αυτός που δουλεύει με 9
-
Καλά τα νέα αν ισχύουν για το 23,5-μηνο με ΑΣΕΠ, αλλά καλό να δούμε στο νέο τεχνολογικό λύκειο ότι οι ΠΕ04 είναι έξω. Και ρωτάω γίνεται ηλεκτρολόγος, μηχανικός, ηλεκτρονικός κλπ. χωρίς φυσική και χημεία;
Σύμφωνα με το υπουργείο είναι απαραίτητα τα θρησκευτικά.
-
Καλά τα νέα αν ισχύουν για το 23,5-μηνο με ΑΣΕΠ, αλλά καλό να δούμε στο νέο τεχνολογικό λύκειο ότι οι ΠΕ04 είναι έξω. Και ρωτάω γίνεται ηλεκτρολόγος, μηχανικός, ηλεκτρονικός κλπ. χωρίς φυσική και χημεία;
Σύμφωνα με το υπουργείο είναι απαραίτητα τα θρησκευτικά.
και ποιος εισαι εσυ που ξερεις καλυτερα της αναγκες απο το υπουργειο, για να βαζει θρησκευτικα στον ηλεκτρολογο και οχι φυσικη ,κατι θα ξερει
αντε γιναμε ολοι παντογνωστες
προχωρα αννα, διαλυσε τα...εεε λαθος, αλλαξε τα ολα :P
-
τι μας λες βρε physikos7 , εμμ 13 ήθελα να πω,
αφού "έκοψα" λίγο τα θρησκευτικά στο παλιό, εμμ νέο ήθελα να πω, Λύκειο, τα "έραψα" στο τεχνολογικό για να μην μου μείνουν αμανάτι οι Θρησκευτικοί και μου αρχίσουν τις κατάρες.
Ασε που χωρίς Φυσική, μπορεί να χρειαστεί να μάθουν καμιά προσευχή παραπάνω οι ηλεκτρολόγοι, μην τυχόν πάθουν καμιά ... ηλεκτροπληξία, είδες αγορίνα, όλα τα έχω σκεφτεί, κι εσύ που τα βλέπεις κοντόφθαλμα (...και παναθηναϊκά) έρχεσαι και μου κάνεις και κριτική, ντροπή, νασάφι πια, ότι και να κάνω με κατηγορούν
-
Καλά τα νέα αν ισχύουν για το 23,5-μηνο με ΑΣΕΠ, αλλά καλό να δούμε στο νέο τεχνολογικό λύκειο ότι οι ΠΕ04 είναι έξω. Και ρωτάω γίνεται ηλεκτρολόγος, μηχανικός, ηλεκτρονικός κλπ. χωρίς φυσική και χημεία;
Σύμφωνα με το υπουργείο είναι απαραίτητα τα θρησκευτικά.
και ποιος εισαι εσυ που ξερεις καλυτερα της αναγκες απο το υπουργειο, για να βαζει θρησκευτικα στον ηλεκτρολογο και οχι φυσικη ,κατι θα ξερει
αντε γιναμε ολοι παντογνωστες
προχωρα αννα, διαλυσε τα...εεε λαθος, αλλαξε τα ολα :P
H γυναικα ειναι για ζουρλομανδυα σας λεω..........
-
τι μας λες βρε physikos7 , εμμ 13 ήθελα να πω,
αφού "έκοψα" λίγο τα θρησκευτικά στο παλιό, εμμ νέο ήθελα να πω, Λύκειο, τα "έραψα" στο τεχνολογικό για να μην μου μείνουν αμανάτι οι Θρησκευτικοί και μου αρχίσουν τις κατάρες.
Ασε που χωρίς Φυσική, μπορεί να χρειαστεί να μάθουν καμιά προσευχή παραπάνω οι ηλεκτρολόγοι, μην τυχόν πάθουν καμιά ... ηλεκτροπληξία, είδες αγορίνα, όλα τα έχω σκεφτεί, κι εσύ που τα βλέπεις κοντόφθαλμα (...και παναθηναϊκά) έρχεσαι και μου κάνεις και κριτική, ντροπή, νασάφι πια, ότι και να κάνω με κατηγορούν
;D ;D ;D πολυ γελιο ;D ;D ;D
-
<<Την Πέμπτη 8/9 το απόγευμα θα παρουσιάσει η υπ. Παιδείας Αννα Διαμτοπούλου στην Επιτροπή Μορφωτικών Υποθέσεων της
-
μαλλον οχι, ολοι νομιζουν οτι δεν τους αφορα,διορισμενοι(κυριως) και αδιοριστοι...
-
<<Την Πέμπτη 8/9 το απόγευμα θα παρουσιάσει η υπ. Παιδείας Αννα Διαμτοπούλου στην Επιτροπή Μορφωτικών Υποθέσεων της