Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση

Διάφορα θέματα για την εκπαίδευση => Διάφορα Εκπαιδευτικά θέματα => Μήνυμα ξεκίνησε από: steven_seagal στις Μαρτίου 20, 2011, 09:30:27 pm

Τίτλος: Αλλη μία διαφήμιση του σχολείου και των εκπαιδευτικών
Αποστολή από: steven_seagal στις Μαρτίου 20, 2011, 09:30:27 pm
Ερευνα της Κοινής Γνώμης που δημοσιοποίησε πριν λίγο το υπ. Παιδείας την οποία παρήγγειλε από ιδιωτική εταιρία-μέσω διαγωνισμού- με κονδύλια από το ΕΣΠΑ, αναφέρει μεταξύ άλλων τα εξής:

 

ΣΥΣΤΗΜΑ ΕΙΣΑΓΩΓΗΣ ΤΩΝ ΥΠΟΨΗΦΙΩΝ ΣΤΑ ΑΕΙ

Οι μαθητές δήλωσαν πως πηγαίνουν σε φροντιστήρια:

 Εξαιτίας της πίεσης που δέχονται από τους γονείς για να σπουδάσουν. 

Επειδή η ποιότητα της διδασκαλίας είναι σαφώς ανώτερη από ό,τι στο σχολείο.  

Για να καλύψουν την εξεταστέα ύλη.

Σχετικά με την εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση, οι μαθητές εκτιμούν πως πρέπει να εξετάζονται μόνο στα βασικά μαθήματα.

Είναι αντίθετοι στον καθορισμό του βαθμού εισαγωγής στην τριτοβάθμια εκπαίδευση από τα πανεπιστήμια αλλά θετικοί στον ορισμό των εξεταζόμενων μαθημάτων από αυτά.

ΓΟΝΕΙΣ:

 Για την παραπαιδεία κυρίως ευθύνονται οι καθηγητές που δεν ασχολούνται με τις αδυναμίες των μαθητών.  Εκτιμάται πως καταλήψεις, απεργίες, συνελεύσεις καθηγητών σε συνδυασμό με τον όγκο της διδακτέας ύλης ωθούν τους μαθητές στα φροντιστήρια ώστε να καλυφθεί η εξεταστέα ύλη.  Επισημάνθηκε επίσης και η νοοτροπία των ελλήνων γονέων σχετικά με τις σπουδές του μαθητή, δηλαδή η ταύτιση της έννοιας « επιτυχία στη ζωή», με την έννοια «γνώση» και με την έννοια «φροντιστήριο»  Ακόμα και να μην υπήρχαν εξετάσεις στο σχολείο, οι γονείς θα έστελναν τα παιδιά τους φροντιστήριο γιατί στο σχολείο δεν μαθαίνουν σωστά.  Το απολυτήριο του Λυκείου δεν πρέπει κατά τους γονείς να αποτελεί κριτήριο εισαγωγής στην τριτοβάθμια εκπαίδευση καθώς εναπόκειται στην κρίση των καθηγητών, τους οποίους δεν εμπιστεύονται ΤΟ ΣΗΜΕΡΙΝΟ

ΛΥΚΕΙΟ

 

Ανεπαρκές κρίνεται σε γενικές γραμμές το επίπεδο της εκπαίδευσης του Λυκείου σήμερα.

Θεωρείται ως ένα εκπαιδευτικό σύστημα που δεν προάγει την κριτική σκέψη των μαθητών και δεν τους προετοιμάζει σωστά για το μέλλον.

Κύριοι υπεύθυνοι για την χαμηλή ποιότητα διδασκαλίας είναι, σύμφωνα με τους μαθητές, οι καθηγητές.]
Οι μαθητές από την πλευρά τους, επικεντρώνονται στην εξασφάλιση υψηλού βαθμού στις εξετάσεις.

Ανάμεσα στους γονείς επικρατεί η άποψη ότι οι καθηγητές ενδιαφέρονται μόνο για τα ιδιαίτερα μαθήματα τους.

Οι περισσότεροι γονείς πιστεύουν ότι ‘δουλειά’ γίνεται μόνο στο φροντιστήριο
 

ΤΟ ΝΕΟ ΛΥΚΕΙΟ

Να μειωθεί ο αριθμός και η ύλη των μαθημάτων

Να διασφαλίζεται περισσότερος ελεύθερος χρόνος για τους μαθητές

                Να αποκτήσει ο μαθητής το δικαίωμα – ευθύνη της επιλογής

Να ανανεωθεί άμεσα το καθηγητικό δυναμικό με καθηγητές νεότερους σε ηλικία, οι οποίοι φαίνεται να έχουν αμεσότερη και ευκολότερη πρόσβαση στους μαθητές

                Να ενισχυθούν τα ηλεκτρονικά βοηθήματα

Οι περισσότεροι μαθητές συνδέουν την εκπαίδευση τόσο με την αγορά εργασίας όσο και με την γενική μόρφωση

                Εκδηλώθηκε έντονα η ανάγκη ενίσχυσης του Σχολικού Επαγγελματικού              Προσανατολισμού

Από την πλευρά των γονέων επισημάνθηκαν:

Η ανάγκη να γίνεται έλεγχος στους καθηγητές καθώς και η πλήρης απουσία των σχολικών συμβούλων.

Απαραιτήτως πρέπει να ενισχυθεί ο Σχολικός Επαγγελματικός Προσανατολισμός

Οι διαρκείς μεταρρυθμίσεις του εκπαιδευτικού συστήματος που αποπροσανατολίζουν το μαθητή και την οικογένεια του

Προτάθηκε το Γυμνάσιο να προσφέρει γενική παιδεία και το λύκειο πιο εξειδικευμένη.

ΤΕΧΝΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

Μεγάλες είναι οι προσδοκίες τόσο της κοινής γνώμης όσο και της μαθητικής κοινότητας για το ρόλο της τεχνικής εκπαίδευσης στο άμεσο μέλλον Προσδοκίες που συνδέονται όχι μόνο με την εκπαιδευτική μεταρρύθμιση αλλά και το νέο αναπτυξιακό μοντέλο που καλείται να δημιουργήσει και να αναπτύξει η Ελλάδα. Η τεχνική εκπαίδευση συνδέεται άμεσα με την αγορά εργασίας και θεωρείται από πολλούς ως μια από τις λύσεις για την αντιμετώπιση της ανεργίας των νέων. Ειδικά οι μαθητές των τεχνικών λυκείων σήμερα:

Θεωρούν θετικό μέτρο μια ενδεχόμενη κατοχύρωση των επαγγελματικών τους δικαιωμάτων. Επιδιώκουν να τους επιτραπεί η άμεση άσκηση του επαγγέλματος τους αμέσως μετά την λήξη του σχολείου. Ζητούν την αύξηση του ποσοστού εισαγωγής στην Τριτοβάθμια εκπαίδευση, ειδικά στα ΤΕΙ. Οι γονείς με τη σειρά τους:

πιστεύουν ότι οι τεχνική εκπαίδευση πρέπει να ενισχυθεί όπως και τα επαγγελματικά δικαιώματα των αποφοίτων της. ωστόσο θεωρούν ότι τα παιδιά επιλέγουν τα τεχνικά σχολεία επειδή είναι λιγότερο απαιτητικά Επικρατεί μια σύγχυση στους περισσότερους γονείς, οι οποίοι από τη μια επιθυμούν τα παιδιά τους να σπουδάσουν σε κάποιο ΑΕΙ κατά προτίμηση, από την άλλη φοβούνται το ενδεχόμενο οι σπουδές αυτές να οδηγήσουν στην ανεργία.

Για το λόγο αυτό πολλοί γονείς δήλωσαν πως συζητούν με τα παιδιά τους το ενδεχόμενο να ακολουθήσουν αυτά την τεχνική εκπαίδευση ή τις παραγωγικές σχολές, χωρίς ωστόσο να τα πιέζουν προς αυτή την κατεύθυνση

esos
Τίτλος: Απ: Αλλη μία διαφήμιση του σχολείου και των εκπαιδευτικών
Αποστολή από: panos2 στις Μαρτίου 20, 2011, 10:51:15 pm
Ερευνα της Κοινής Γνώμης που δημοσιοποίησε πριν λίγο το υπ. Παιδείας την οποία παρήγγειλε από ιδιωτική εταιρία-μέσω διαγωνισμού- με κονδύλια από το ΕΣΠΑ, αναφέρει μεταξύ άλλων τα εξής:

 ΓΟΝΕΙΣ
 Για την παραπαιδεία κυρίως ευθύνονται οι καθηγητές που δεν ασχολούνται με τις αδυναμίες των μαθητών.  Εκτιμάται πως καταλήψεις, απεργίες, συνελεύσεις καθηγητών σε συνδυασμό με τον όγκο της διδακτέας ύλης ωθούν τους μαθητές στα φροντιστήρια ώστε να καλυφθεί η εξεταστέα ύλη.  Επισημάνθηκε επίσης και η νοοτροπία των ελλήνων γονέων σχετικά με τις σπουδές του μαθητή, δηλαδή η ταύτιση της έννοιας « επιτυχία στη ζωή», με την έννοια «γνώση» και με την έννοια «φροντιστήριο»  Ακόμα και να μην υπήρχαν εξετάσεις στο σχολείο, οι γονείς θα έστελναν τα παιδιά τους φροντιστήριο γιατί στο σχολείο δεν μαθαίνουν σωστά.  Το απολυτήριο του Λυκείου δεν πρέπει κατά τους γονείς να αποτελεί κριτήριο εισαγωγής στην τριτοβάθμια εκπαίδευση καθώς εναπόκειται στην κρίση των καθηγητών, τους οποίους δεν εμπιστεύονται ΤΟ ΣΗΜΕΡΙΝΟ

ΛΥΚΕΙΟ
Ανεπαρκές κρίνεται σε γενικές γραμμές το επίπεδο της εκπαίδευσης του Λυκείου σήμερα.

Θεωρείται ως ένα εκπαιδευτικό σύστημα που δεν προάγει την κριτική σκέψη των μαθητών και δεν τους προετοιμάζει σωστά για το μέλλον.

Κύριοι υπεύθυνοι για την χαμηλή ποιότητα διδασκαλίας είναι, σύμφωνα με τους μαθητές, οι καθηγητές.]
Οι μαθητές από την πλευρά τους, επικεντρώνονται στην εξασφάλιση υψηλού βαθμού στις εξετάσεις.

Ανάμεσα στους γονείς επικρατεί η άποψη ότι οι καθηγητές ενδιαφέρονται μόνο για τα ιδιαίτερα μαθήματα τους.

Οι περισσότεροι γονείς πιστεύουν ότι ‘δουλειά’ γίνεται μόνο στο φροντιστήριο
 

ΤΟ ΝΕΟ ΛΥΚΕΙΟ

Να μειωθεί ο αριθμός και η ύλη των μαθημάτων

Να διασφαλίζεται περισσότερος ελεύθερος χρόνος για τους μαθητές

                Να αποκτήσει ο μαθητής το δικαίωμα – ευθύνη της επιλογής

Να ανανεωθεί άμεσα το καθηγητικό δυναμικό με καθηγητές νεότερους σε ηλικία, οι οποίοι φαίνεται να έχουν αμεσότερη και ευκολότερη πρόσβαση στους μαθητές

                Να ενισχυθούν τα ηλεκτρονικά βοηθήματα

Οι περισσότεροι μαθητές συνδέουν την εκπαίδευση τόσο με την αγορά εργασίας όσο και με την γενική μόρφωση

                Εκδηλώθηκε έντονα η ανάγκη ενίσχυσης του Σχολικού Επαγγελματικού              Προσανατολισμού

Από την πλευρά των γονέων επισημάνθηκαν:

Η ανάγκη να γίνεται έλεγχος στους καθηγητές καθώς και η πλήρης απουσία των σχολικών συμβούλων.

Απαραιτήτως πρέπει να ενισχυθεί ο Σχολικός Επαγγελματικός Προσανατολισμός

Οι διαρκείς μεταρρυθμίσεις του εκπαιδευτικού συστήματος που αποπροσανατολίζουν το μαθητή και την οικογένεια του

Προτάθηκε το Γυμνάσιο να προσφέρει γενική παιδεία και το λύκειο πιο εξειδικευμένη.


Μερικές παρατηρήσεις για την παραπάνω έρευνα:

1. Πράγματι η παραπάνω έρευνα αποτυπώνει την εικόνα που έχει η πλειοψηφία των πολιτών για τους καθηγητές.

2. Στην παραπάνω έρευνα δεν είδα πουθενά τις όποιες ευθύνες του υπουργείου, για το πλαίσιο που δημιουργεί και στο οποίο καλούνται μαθητές και καθηγητές να λειτουργήσουν.

3. Δεν αναφέρθηκε πουθενά ο μικρός αριθμός ανά τμήμα που υπάρχει στα φροντιστήρια συγκριτικά με τα ανομοιογενή και πολυάριθμα τμήματα που υπάρχουν στα σχολεία. Τυχαίο;;  :P

4. Δεν αναφέρθηκε πουθενά η καλύτερη διαμόρφωση υποδομών στα σχολεία, με ευχάριστους χώρους, καθαρά θρανία και πιο άνετες καρέκλες. Δεν αναφέρθηκε ακόμη πουθενά η ανάγκη για αύξηση των δαπανών για την παιδεία...

5. Δεν αναφέρθηκε πουθενά για το 50% των μαθητών που μετά από 12 χρόνια σχολείο και 4χρόνια φροντιστήριο αποκτούν ένα απολυτήριο Λυκείου παρ' όλο που είναι αμόρφωτοι!

Και το τελευταίο και σημαντικότερο: Τα αποτελέσματα της έρευνας - με τα χρήματα του ΕΣΠΑ και απ' ευθείας ανάθεση ταυτίζονται με τα σχέδια του υπουργείου για το "νέο  Λύκειο"  :P με τα παλιά μυαλά συμπληρώνω εγώ...

Οι ενεργοί καθηγητές φταίνε κυρίως για την απάθεια και αδιαφορία που έχουν κατά πλειοψηφία  για ότι συντελείται στον χώρο τους και δεν αλλάζουν αυτοί από τα κάτω το άθλιο πλαίσιο που έχουν διαμορφώσει οι διοικούντες με την ανεπάρκειά τους που κάνει δύσκολη την ζωή σε μαθητές και εκπαιδευτικούς. Υπομένουν... :P :P :P
Τίτλος: Απ: Αλλη μία διαφήμιση του σχολείου και των εκπαιδευτικών
Αποστολή από: edume στις Μαρτίου 21, 2011, 07:37:04 am
Η μαυρη προπαγάνδα, εις βαρος του κλάδου μας συνεχίζεται...οι στημένες ερωτήσεις με στημενες απαντήσεις, η παραπληροφόρηση, η κακοήθεια..φυσικα υπαρχουν και οι "κακοί" συνάδελφοι, αλλά δεν καταλαβαίνω ::) τι εξυπηρετεί τέτοια ερευνα, τωρα που ανακοινώθηκαν οι συγχωνεύσεις. ::)
Μήπως για να στραφεί η κοινωνια, εναντιον των εκπαιδευτικών που αντιτίθεται στα άθλια σχέδια του Υπεπθ?   ::)
 
Τίτλος: Απ: Αλλη μία διαφήμιση του σχολείου και των εκπαιδευτικών
Αποστολή από: MARKOS στις Μαρτίου 21, 2011, 09:26:17 am
Μήπως για να στραφεί η κοινωνια, εναντιον των εκπαιδευτικών που αντιτίθεται στα άθλια σχέδια του Υπεπθ?   ::)

Nα ενισχυσει θελεις να πεις τη γνωμη που ηδη εχει η κοινωνια για τους εκπ/κους.
Τίτλος: Απ: Αλλη μία διαφήμιση του σχολείου και των εκπαιδευτικών
Αποστολή από: MAITS στις Μαρτίου 21, 2011, 10:43:36 am
Ερευνα της Κοινής Γνώμης που δημοσιοποίησε πριν λίγο το υπ. Παιδείας την οποία παρήγγειλε από ιδιωτική εταιρία-μέσω διαγωνισμού- με κονδύλια από το ΕΣΠΑ, αναφέρει μεταξύ άλλων τα εξής:

 ΓΟΝΕΙΣ
 Για την παραπαιδεία κυρίως ευθύνονται οι καθηγητές που δεν ασχολούνται με τις αδυναμίες των μαθητών.  Εκτιμάται πως καταλήψεις, απεργίες, συνελεύσεις καθηγητών σε συνδυασμό με τον όγκο της διδακτέας ύλης ωθούν τους μαθητές στα φροντιστήρια ώστε να καλυφθεί η εξεταστέα ύλη.  Επισημάνθηκε επίσης και η νοοτροπία των ελλήνων γονέων σχετικά με τις σπουδές του μαθητή, δηλαδή η ταύτιση της έννοιας « επιτυχία στη ζωή», με την έννοια «γνώση» και με την έννοια «φροντιστήριο»  Ακόμα και να μην υπήρχαν εξετάσεις στο σχολείο, οι γονείς θα έστελναν τα παιδιά τους φροντιστήριο γιατί στο σχολείο δεν μαθαίνουν σωστά.  Το απολυτήριο του Λυκείου δεν πρέπει κατά τους γονείς να αποτελεί κριτήριο εισαγωγής στην τριτοβάθμια εκπαίδευση καθώς εναπόκειται στην κρίση των καθηγητών, τους οποίους δεν εμπιστεύονται ΤΟ ΣΗΜΕΡΙΝΟ

ΛΥΚΕΙΟ
Ανεπαρκές κρίνεται σε γενικές γραμμές το επίπεδο της εκπαίδευσης του Λυκείου σήμερα.

Θεωρείται ως ένα εκπαιδευτικό σύστημα που δεν προάγει την κριτική σκέψη των μαθητών και δεν τους προετοιμάζει σωστά για το μέλλον.

Κύριοι υπεύθυνοι για την χαμηλή ποιότητα διδασκαλίας είναι, σύμφωνα με τους μαθητές, οι καθηγητές.]
Οι μαθητές από την πλευρά τους, επικεντρώνονται στην εξασφάλιση υψηλού βαθμού στις εξετάσεις.

Ανάμεσα στους γονείς επικρατεί η άποψη ότι οι καθηγητές ενδιαφέρονται μόνο για τα ιδιαίτερα μαθήματα τους.

Οι περισσότεροι γονείς πιστεύουν ότι ‘δουλειά’ γίνεται μόνο στο φροντιστήριο
 

ΤΟ ΝΕΟ ΛΥΚΕΙΟ

Να μειωθεί ο αριθμός και η ύλη των μαθημάτων

Να διασφαλίζεται περισσότερος ελεύθερος χρόνος για τους μαθητές

                Να αποκτήσει ο μαθητής το δικαίωμα – ευθύνη της επιλογής

Να ανανεωθεί άμεσα το καθηγητικό δυναμικό με καθηγητές νεότερους σε ηλικία, οι οποίοι φαίνεται να έχουν αμεσότερη και ευκολότερη πρόσβαση στους μαθητές

                Να ενισχυθούν τα ηλεκτρονικά βοηθήματα

Οι περισσότεροι μαθητές συνδέουν την εκπαίδευση τόσο με την αγορά εργασίας όσο και με την γενική μόρφωση

                Εκδηλώθηκε έντονα η ανάγκη ενίσχυσης του Σχολικού Επαγγελματικού              Προσανατολισμού

Από την πλευρά των γονέων επισημάνθηκαν:

Η ανάγκη να γίνεται έλεγχος στους καθηγητές καθώς και η πλήρης απουσία των σχολικών συμβούλων.

Απαραιτήτως πρέπει να ενισχυθεί ο Σχολικός Επαγγελματικός Προσανατολισμός

Οι διαρκείς μεταρρυθμίσεις του εκπαιδευτικού συστήματος που αποπροσανατολίζουν το μαθητή και την οικογένεια του

Προτάθηκε το Γυμνάσιο να προσφέρει γενική παιδεία και το λύκειο πιο εξειδικευμένη.


Μερικές παρατηρήσεις για την παραπάνω έρευνα:

1. Πράγματι η παραπάνω έρευνα αποτυπώνει την εικόνα που έχει η πλειοψηφία των πολιτών για τους καθηγητές.

2. Στην παραπάνω έρευνα δεν είδα πουθενά τις όποιες ευθύνες του υπουργείου, για το πλαίσιο που δημιουργεί και στο οποίο καλούνται μαθητές και καθηγητές να λειτουργήσουν.

3. Δεν αναφέρθηκε πουθενά ο μικρός αριθμός ανά τμήμα που υπάρχει στα φροντιστήρια συγκριτικά με τα ανομοιογενή και πολυάριθμα τμήματα που υπάρχουν στα σχολεία. Τυχαίο;;  :P

4. Δεν αναφέρθηκε πουθενά η καλύτερη διαμόρφωση υποδομών στα σχολεία, με ευχάριστους χώρους, καθαρά θρανία και πιο άνετες καρέκλες. Δεν αναφέρθηκε ακόμη πουθενά η ανάγκη για αύξηση των δαπανών για την παιδεία...

5. Δεν αναφέρθηκε πουθενά για το 50% των μαθητών που μετά από 12 χρόνια σχολείο και 4χρόνια φροντιστήριο αποκτούν ένα απολυτήριο Λυκείου παρ' όλο που είναι αμόρφωτοι!

Και το τελευταίο και σημαντικότερο: Τα αποτελέσματα της έρευνας - με τα χρήματα του ΕΣΠΑ και απ' ευθείας ανάθεση ταυτίζονται με τα σχέδια του υπουργείου για το "νέο  Λύκειο"  :P με τα παλιά μυαλά συμπληρώνω εγώ...

Οι ενεργοί καθηγητές φταίνε κυρίως για την απάθεια και αδιαφορία που έχουν κατά πλειοψηφία  για ότι συντελείται στον χώρο τους και δεν αλλάζουν αυτοί από τα κάτω το άθλιο πλαίσιο που έχουν διαμορφώσει οι διοικούντες με την ανεπάρκειά τους που κάνει δύσκολη την ζωή σε μαθητές και εκπαιδευτικούς. Υπομένουν... :P :P :P
Nα συμπληρώσω κι εγώ...
7) τα νηπιαγωγεία, που στεγάζονται στα μαγαζιά και τις πυλωτές

8)) οι αδιόριστοι-μελλοντικοί άνεργοι νηπιαγωγοί, που ΔΕΝ κάνουν ιδιαίτερα

9) η ανυλοποίητη δέσμευση του Υπουργείου για υποχρεωτική διετή προσχολική αγωγή (η θεσμοθέτηση του νηπιαγωγείου για υποχρεωτική μονοετή φοίτηση έγινε μόλις πριν από 2 χρόνια!

10) τα ήδη γεμάτα με 25 παιδιά νηπιαγωγεία στις πόλεις που "διώχνουν" με κλήρωση τα προνήπια, γιατί δε χωρούν άλλα

11)η προτελευταία θέση της Ελλάδας στην Ευρώπη των 25 στην απορρόφηση παιδιών στην προσχολική αγωγή (οι μισοί γονείς αναγκάζονται να τα στείλουν στα ιδιωτικά)...

...να συνεχίσει ο επόμενος ;D ;D ;D ;D
Τίτλος: Απ: Αλλη μία διαφήμιση του σχολείου και των εκπαιδευτικών
Αποστολή από: Stelios στις Μαρτίου 21, 2011, 11:40:19 am
Μήπως για να στραφεί η κοινωνια, εναντιον των εκπαιδευτικών που αντιτίθεται στα άθλια σχέδια του Υπεπθ?   ::)
Nα ενισχυσει θελεις να πεις τη γνωμη που ηδη εχει η κοινωνια για τους εκπ/κους.
Δυστυχώς έτσι είναι . . .
Ευτυχώς που (τουλάχιστον) οι περισσότερες αντιδράσεις για τις συγχωνεύσεις προέρχονται από γονείς-μαθητές
Τίτλος: Απ: Αλλη μία διαφήμιση του σχολείου και των εκπαιδευτικών
Αποστολή από: rozy4 στις Μαρτίου 21, 2011, 04:07:26 pm
διαβάζοντας λίγο πιο ήρεμα την παρουσίαση της έρευνας δεν βρήκα πουθενά την ερώτηση που απευθύνθηκε στους ερωτηθέντες σχετικά με το ποιος ευθύνεται για την χαμηλή ποιότητα διδασκαλίας ώστε να εξαχθεί το συμπέρασμα, στη γενική αποτύπωση της κοινής γνώμης, ότι κύριοι υπεύθυνοι είναι οι εκπαιδευτικοί .
Επιπλέον δεν αναφέρονται πουθενά οι υπόλοιποι παράγοντες που ευθύνονται για την κατάσταση (άποψη) που έχουν μαθητές και γονείς (κι εμείς) για την χαμηλή ποιότητα του σχολείου σήμερα.
Θα περίμενε κανείς ότι μια έρευνα που στοίχισε περί τα 60.000 ευρώ να είναι περισσότερο ουσιαστική, αναλυτική, επεξηγηματική και να μην αναλώνεται στη μορφή παρουσίασης (αλλά θα μου πείτε έτσι έχουν συνηθίσει αυτές οι εταιρείες, να ετοιμάζουν καρτέλες για τα δελτία των 8... )


Ένα δεύτερο αξιοπρόσεκτο σημείο της έκθεσης είναι στα συμπεράσματα για το νέο λύκειο όπου αναφέρεται:
Να αποκτήσει ο μαθητής το δικαίωμα – ευθύνη της επιλογής (μαθημάτων)
Πριν προλάβει να ανακοινώσει το υπ. παιδείας τα νέα προγράμματα σπουδών έσπευσε να διευκρινίσει προς κάθε ενδιαφερόμενο ότι πλέον η ευθύνη για το πρόγραμμα σπουδών μετατίθεται από το κράτος στον (δεκαεξάχρονο) μαθητή.  Μετά το "μαζί τα φάγαμε" θα περάσουμε στο "μαθητή εσύ φταις που είσαι άνεργος".


Τίτλος: Απ: Αλλη μία διαφήμιση του σχολείου και των εκπαιδευτικών
Αποστολή από: MARKOS στις Μαρτίου 21, 2011, 04:17:07 pm
ποιος ευθυνεται για τη χαμηλη ποιοτητα διδασκαλιας ?
θα σου απαντησω εγω : οι εκπαιδευτικοι.

για κατι τελος παντων πρεπει να ευθυνεται και ο εκπ/κος.
Παντα το κακο βιβλιο μας φταιει, το κουτσο θρανιο, ....και η Διαμαντοπουλου (που τη φαγατε τη κοπελα....!! ) ;D


Τίτλος: Απ: Αλλη μία διαφήμιση του σχολείου και των εκπαιδευτικών
Αποστολή από: bitch στις Μαρτίου 21, 2011, 04:36:02 pm
Μάρκο εν πολλοίς θα συμφωνήσω μαζί σου.
Ο κλάδος οφείλει να κάνει και την αυτοκριτική του κάποια στιγμή!
Τίτλος: Απ: Αλλη μία διαφήμιση του σχολείου και των εκπαιδευτικών
Αποστολή από: MARKOS στις Μαρτίου 21, 2011, 04:44:28 pm
Μάρκο εν πολλοίς θα συμφωνήσω μαζί σου.
Ο κλάδος οφείλει να κάνει και την αυτοκριτική του κάποια στιγμή!
Τίτλος: Απ: Αλλη μία διαφήμιση του σχολείου και των εκπαιδευτικών
Αποστολή από: bitch στις Μαρτίου 21, 2011, 04:50:54 pm
ό,τι πεις εσύ αρχηγέ !!! Μπορεί και να χεις δίκιο... Στην τελική αν ο δρόμος ας πούμε χρησιμοποιήθηκε για προαύλιο....( το δαμε κι αυτό κάποτε στην τηλεόραση) σημαινει ότι κάποιοι ( εκπ/κοί, γονείς και μαθητές) ΔΕΝ αντέδρασαν όσο έπρεπε... Το ίδιο ισχύει για τα Ιδιαίτερα, τις χαριστικές βαθμολογίες, τα πάρε-δώσε με τα Απολυτήρια που δίνονται σε όλους, την εισαγωγή σε ΑΕΙ/ΑΤΕΙ με βαθμό κάτω της βάσης, την έλλειψη υπολογιστών στα σχολεια, τη μη χρήση των "πιστοποιημένων εκπ/κών" και το ξεζούμισμα αντίστοιχα των "πληροφορικάριων" και ένα σωρό άλλα που υφαίνουν όλο αυτό το γαΙτανάκι ευθυνών....
Τίτλος: Απ: Αλλη μία διαφήμιση του σχολείου και των εκπαιδευτικών
Αποστολή από: Stelios στις Μαρτίου 21, 2011, 05:01:47 pm
ποιος ευθυνεται για τη χαμηλη ποιοτητα διδασκαλιας ?
θα σου απαντησω εγω : οι εκπαιδευτικοι.
για κατι τελος παντων πρεπει να ευθυνεται και ο εκπ/κος.
Παντα το κακο βιβλιο μας φταιει, το κουτσο θρανιο, ....και η Διαμαντοπουλου (που τη φαγατε τη κοπελα....!! ) ;D
Μια χαρά στέκεται η μεγαλο-κοπέλα μην ανησυχείς.

Να σου πω μια πραγματική ιστορία (αυτού του έτους) συναδέλφισσας Μαθηματικού που πήρε μετάθεση στην πόλη της φέτος και γουστάρει μάθημα και μαθηματικά.
Θετική Κατεύθυνση Γ' Λυκείου: 27 παιδιά, σχεδόν όλα ενδιαφέρονται και έχουν καλές βάσεις από τις προηγούμενες τάξεις.
Πέραν των 21 ωρών διδασκαλίας (μαζί με το προαναφερθέν τμήμα) και των επιπλέον περίπου εξωδιδκακτικών στο σχολείο αφιερώνει κατά μέσο όρο άλλες 6 ώρες στο σπίτι την ημέρα.
Γιατί; γιατί το καλό τμήμα την "πιέζει" για περισσότερα και αυτή ανταποκρίνεται. Να μη μιλήσω για διαγωνίσματα-τεστ. Τους "πιέζει" ο διευθυντής να βάζουν σύνέχεια. Όπως καταλαβαίνεις λοιπόν η χρονιά είναι δύσκολη γι' αυτή αλλά δεν παραπονιέται γιατί γουστάρει.
Για να μην ξεχνιόμαστε: σύνολο ωρών ενασχόλησης: (τουλάχιστον) 60 την εβδομάδα.
Και λέω τουλάχιστον γιατί π.χ. το τριήμερο της 25ης Μαρτίου δεν θα πάει πουθενά γιατί έχει να διορθώσει διαγωνίσματα από 4 τμήματα Λυκείου.

Μην ακούσω καμμιά αηδία περί "εξαίρεση του κανόνα" γιατί (σχεδόν) όσους μονίμους ξέρω είναι συνεπείς και καλοί. Και ξέρω πολλούς.

Η συνάδελφος που σας ανέφερα με πόσα χρήματα θα πρέπει να αμοίβεται;
Τίτλος: Απ: Αλλη μία διαφήμιση του σχολείου και των εκπαιδευτικών
Αποστολή από: bitch στις Μαρτίου 21, 2011, 05:23:30 pm
Στέλιο, μην είσαι τόσο απόλυτος! Σου παραθέτω και τη δική μου εμπειρία:
1 πολυκλαδικό - σύνολο καθηγητών 140, σύνολο καθηγητών που έκαναν ιδιαίτερα 84
γυμνάσιο - σύνολο καθηγητών 25, σύνολο ιδιαιτεράκηδων 17
τελ (νυν επαλ ) - σύνολο καθηγητών 32 - ιδιαιτεράκηδες 26
λύκειο - σύνολο καθηγητών 17 - ιδιαιτεράκηδες 14
άλλο γυμνάσιο - καθηγητές 13, ιδιαιτεράκηδες 7
4 δημοτικά - δάσκαλοι και στα 4: 49 , δάσκαλοι που έκαναν ιδιαίτερα: 20
κι άλλο λύκειο (επί σειρά ετών): καθηγητές 22, ιδιαιτεράκηδες: 19!!!!

το ότι δεν είναι η δική σου εμπειρία δε σημαίνει ότι δε γίνεται πουθενά αλλού. Όπως και το ότι η δική μου εμπειρία ειναι αυτή που μόλις περιέγραψα δε σημαινει ότι έτσι γίνεται παντού. Άρα, η προσωπική μας εμπειρία καταγράφεται μεν αλλά δεν ειναι ενδεικτική καμίας κατάστασης.

Απ την άλλη, αν η κοινή γνώμη πιστεύει πως κάτι πάει στραβά, κάπου κάτι θα γινεται...Είναι αυτό που λένε, δεν υπάρχει καπνός χωρίς φωτιά. Και δεν αναφέρομαι στο συγκεκριμένο δείγμα της έρευνας -που μπορεί και να ήταν στοχευμένο. Μιλάμε για την γενικότερη εικόνα που έχει το λύκειο στη συνείδηση της κοινωνίας.

Όσο για την μαθηματικό στην οποία αναφέρεσαι, είναι αξιέπαινη και πράγματι της αξίζει να αμοίβεται πολύ παραπάνω απο όσο την κοστολογεί το υπουργείο. Για αυτό βεβαίως και να αγωνισθεί ο κλάδος. Αλλά επίσης να αγωνισθεί ώστε τέτοιου είδους καθηγητές να αποτελούν την συντριπιτική πλειοψηφία, να βγαίνουν μπροστά και να γίνονται παράδειγμα για όλους. (κάτι το οποίο η κάθε ΟΛΜΕ δεν το κάνει...)
Διακόπτω για να πάω το παιδί στα ισπανικά κι επανέρχομαι....
Τίτλος: Απ: Αλλη μία διαφήμιση του σχολείου και των εκπαιδευτικών
Αποστολή από: MARKOS στις Μαρτίου 21, 2011, 05:58:08 pm
μιλησα για "ποιοτητα" οχι ποσοτητα, ....και οταν λεμε ποιοτητα εννοω οχι την υλικοτεχνικη υποδομη που παει το μυαλο μας ευκολα, αλλα το μερακι και τη διαθεση για μαθημα. Σε αυτο δεν μπορει να φταιει η διαμοντοπουλου.
ή γουσταρεις το επαγγελμα ή δεν το γουσταρεις.

Τίτλος: Απ: Αλλη μία διαφήμιση του σχολείου και των εκπαιδευτικών
Αποστολή από: olyadro στις Μαρτίου 21, 2011, 06:06:59 pm
Στην τελική, η ιστορία έχει αποδείξει οτι το σχολείο - με σχεδόν μηδαμινή υλικοτεχνική υποδομή και σαραντάρια τμήματα, ήταν πολύ αγαπητό στα παιδιά και ο δάσκαλος/καθηγητής  υπήρξε αντικείμενο σεβασμού, θαυμασμου και παραδείγματος για πολλές γενεές παιδιών.

Προσωπικά, θεωρώ πως το γεγονός ότι οι εκπαιδευτικοί σε παλαιότερες εποχές απολάμβαναν την εκτίμηση της κοινωνίας, ελάχιστη σχέση είχε με το ανώτερο ήθος και την κατάρτισή τους. Αν οι μαθητές και οι γονείς τούς σέβονταν και ανέχονταν ακόμη και το ξύλο από αυτούς, το έκαναν γιατί τους είχαν ανάγκη, εφόσον αυτό που τους προσέφεραν, δηλαδή οι γνώσεις και κάποιο απολυτήριο που τις πιστοποιούσε, θεωρούνταν απαραίτητα ως εισιτήριο για μια καλύτερη ζωή. Επιπλέον, η αυστηρή επιλογή των μαθητών που θα συνέχιζαν τις σπουδές τους αύξανε το κύρος των εκπαιδευτικών που έκαναν αυτή την επιλογή. Αντιθέτως, σήμερα που το απολυτήριο θεωρείται κεκτημένο δικαίωμα του κάθε μαθητή χωρίς την κταβολή της παραμικρής προσπάθειας και ο κόσμος έχει γεμίσει άνεργους πτυχιούχους, είναι φυσικό η κοινωνία να μην τρέφει ιδιαίτερο σεβασμό για τους εκπαιδευτικούς, αφού στα μάτια της δεν προσφέρουν τίποτα πια και κατά μία έννοια είναι αυτοί, ως εκπρόσωποι του κράτους, που ωθούν τα παιδιά στην ανεργία.
Τίτλος: Απ: Αλλη μία διαφήμιση του σχολείου και των εκπαιδευτικών
Αποστολή από: bitch στις Μαρτίου 21, 2011, 06:13:49 pm
θα συμφωνήσω εν μέρει μαζι σου...Γιατί αν τα απολυτήρια έγιναν κουρελόχαρτα που τα παιρνει ο καθένας, αυτο το επέτρεψαν κάποιοι εκπαιδευτικοί που τα χάρισαν ασύστολα. Αν μπήκαν με την όποια ευκολία και με Μ.Ο. 3 σε ΑΕΙ μαθητές ας δεχτούμε ότι έγινε απο την ψηφοθηρική πολιτική του υπουργείου. Το ότι πήραν πτυχίο όμως; Υπήρξαν εδώ "εκπαιδευτικοί" που χάρισαν το πτυχίο σκεπτόμενοι ίσως πως αν αρχίσουν να κόβουν οι υποψήφιοι φοιτητές δεν θα προτιμήσουν το δικό τους πανεπιστημιακό ίδρυμα.... Αλλά, είναι αυτά ακαδημαϊκά ή παιδαγωγικά κριτήρια; Μάλλον όχι...αυτά ειναι απλά προσωπικά, οικονομικά, τοπικιστικά και μικροκομματικά κριτήρια...Γίνεται όμως μ΄αυτά ΠΑΙΔΕΙΑ;
Τίτλος: Απ: Αλλη μία διαφήμιση του σχολείου και των εκπαιδευτικών
Αποστολή από: Stelios στις Μαρτίου 21, 2011, 06:16:54 pm
το ότι δεν είναι η δική σου εμπειρία δε σημαίνει ότι δε γίνεται πουθενά αλλού. Όπως και το ότι η δική μου εμπειρία ειναι αυτή που μόλις περιέγραψα δε σημαινει ότι έτσι γίνεται παντού. Άρα, η προσωπική μας εμπειρία καταγράφεται μεν αλλά δεν ειναι ενδεικτική καμίας κατάστασης.
Απ την άλλη, αν η κοινή γνώμη πιστεύει πως κάτι πάει στραβά, κάπου κάτι θα γινεται...Είναι αυτό που λένε, δεν υπάρχει καπνός χωρίς φωτιά. Και δεν αναφέρομαι στο συγκεκριμένο δείγμα της έρευνας -που μπορεί και να ήταν στοχευμένο. Μιλάμε για την γενικότερη εικόνα που έχει το λύκειο στη συνείδηση της κοινωνίας.
Εμένα δεν μου αρέσουν ούτε τα άσπρα ούτε τα μαύρα.
Η αλήθεια πάντα είναι γκρι :)

Η έρευνα έχει πολλές πτυχές και σίγουρα θα ήταν ενδιαφέρουσα αν την μελετούσαμε ολόκληρη.
Δείτε την εδώ http://www.minedu.gov.gr/publications/docs2011/Parousiash_Ereunas_Paideias_Lykeio.ppt (http://www.minedu.gov.gr/publications/docs2011/Parousiash_Ereunas_Paideias_Lykeio.ppt)
Εμένα πάντως μου έκαναν πολλά πράγματα εντύπωση και όχι τα σημεία που "δημιούργησαν" το θέμα στο οποίο γράφουμε
Τίτλος: Απ: Αλλη μία διαφήμιση του σχολείου και των εκπαιδευτικών
Αποστολή από: MARKOS στις Μαρτίου 21, 2011, 06:18:16 pm
Στην τελική, η ιστορία έχει αποδείξει οτι το σχολείο - με σχεδόν μηδαμινή υλικοτεχνική υποδομή και σαραντάρια τμήματα, ήταν πολύ αγαπητό στα παιδιά και ο δάσκαλος/καθηγητής  υπήρξε αντικείμενο σεβασμού, θαυμασμου και παραδείγματος για πολλές γενεές παιδιών.

Προσωπικά, θεωρώ πως το γεγονός ότι οι εκπαιδευτικοί σε παλαιότερες εποχές απολάμβαναν την εκτίμηση της κοινωνίας, ελάχιστη σχέση είχε με το ανώτερο ήθος και την κατάρτισή τους. Αν οι μαθητές και οι γονείς τούς σέβονταν και ανέχονταν ακόμη και το ξύλο από αυτούς, το έκαναν γιατί τους είχαν ανάγκη, εφόσον αυτό που τους προσέφεραν, δηλαδή οι γνώσεις και κάποιο απολυτήριο που τις πιστοποιούσε, θεωρούνταν απαραίτητα ως εισιτήριο για μια καλύτερη ζωή. Επιπλέον, η αυστηρή επιλογή των μαθητών που θα συνέχιζαν τις σπουδές τους αύξανε το κύρος των εκπαιδευτικών που έκαναν αυτή την επιλογή. Αντιθέτως, σήμερα που το απολυτήριο θεωρείται κεκτημένο δικαίωμα του κάθε μαθητή χωρίς την κταβολή της παραμικρής προσπάθειας και ο κόσμος έχει γεμίσει άνεργους πτυχιούχους, είναι φυσικό η κοινωνία να μην τρέφει ιδιαίτερο σεβασμό για τους εκπαιδευτικούς, αφού στα μάτια της δεν προσφέρουν τίποτα πια και κατά μία έννοια είναι αυτοί, ως εκπρόσωποι του κράτους, που ωθούν τα παιδιά στην ανεργία.


++++++++++++++++
Τίτλος: Απ: Αλλη μία διαφήμιση του σχολείου και των εκπαιδευτικών
Αποστολή από: bitch στις Μαρτίου 21, 2011, 06:26:34 pm
@Στελιος:
η αλήθεια είναι πάντα πιο πολύχρωμη απ΄το μουντό γκρι. :D :D

σίγουρα σε αυτά που λες για την έρευνα έχεις δίκιο. Γιατί οι απαντήσεις που αφορούν την Τεχνική Εκπ/ση αλλά και την ύλη των μαθημάτων σαφέστατα έχει πολύ μεγάλο ενδιαφέρον.  :D ;) ;)
Τίτλος: Απ: Αλλη μία διαφήμιση του σχολείου και των εκπαιδευτικών
Αποστολή από: rozy4 στις Μαρτίου 21, 2011, 06:46:15 pm
όλη η έκθεση διέπεται από μια ξεκάθαρη πολιτική στάση: "την απάντηση την έχουμε ήδη, κάντε μας τώρα τις (κατάλληλες) ερωτήσεις"...

Τίτλος: Απ: Αλλη μία διαφήμιση του σχολείου και των εκπαιδευτικών
Αποστολή από: MARKOS στις Μαρτίου 21, 2011, 06:58:51 pm
στοχοποιημενη ειναι η ερευνα. Τι να λεμε τωρα?

υ.γ. αλλα για ολα πια να φταιει αυτο το γλυκο κοριτσι η Αννουλα μας! Αδικο ειναι.  ;D
Τίτλος: Απ: Αλλη μία διαφήμιση του σχολείου και των εκπαιδευτικών
Αποστολή από: Stelios στις Μαρτίου 21, 2011, 07:02:29 pm
στοχοποιημενη ειναι η ερευνα. Τι να λεμε τωρα?

υ.γ. αλλα για ολα πια να φταιει αυτο το γλυκο κοριτσι η Αννουλα μας! Αδικο ειναι.  ;D

ναι το καημένο το κορίτσι, το παρέσυραν. ΘΟΥ ΚΥΡΙΕ .. .
Τίτλος: Απ: Αλλη μία διαφήμιση του σχολείου και των εκπαιδευτικών
Αποστολή από: bitch στις Μαρτίου 21, 2011, 07:05:51 pm
όλη η έκθεση διέπεται από μια ξεκάθαρη πολιτική στάση: "την απάντηση την έχουμε ήδη, κάντε μας τώρα τις (κατάλληλες) ερωτήσεις"...

+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
Τίτλος: Απ: Αλλη μία διαφήμιση του σχολείου και των εκπαιδευτικών
Αποστολή από: steven_seagal στις Μαρτίου 21, 2011, 10:33:07 pm
Αντιθέτως, σήμερα που το απολυτήριο θεωρείται κεκτημένο δικαίωμα του κάθε μαθητή χωρίς την κταβολή της παραμικρής προσπάθειας

αυτη την αισχρη νοοτροπια ποιος την καθιερωσε ;ποιος περναει αβερτα καθε καλοκαιρι μαθητες της μοναδας ;ποιος φταιει για το οτι ο μαθητης ΞΕΡΕΙ ΕΚ ΤΩΝ ΠΡΟΤΕΡΩΝ οτι εχει περασει την ταξη ; η κακια υπουργος φταιει και σε αυτο ;
Τίτλος: Απ: Αλλη μία διαφήμιση του σχολείου και των εκπαιδευτικών
Αποστολή από: happiness στις Μαρτίου 22, 2011, 09:24:33 am
Στην τελική αν ο δρόμος ας πούμε χρησιμοποιήθηκε για προαύλιο....( το δαμε κι αυτό κάποτε στην τηλεόραση) σημαινει ότι κάποιοι ( εκπ/κοί, γονείς και μαθητές) ΔΕΝ αντέδρασαν όσο έπρεπε...
bitch με μπερδεύεις. Έχω την αίσθηση ότι φάσκεις και αντιφάσκεις. Σε άλλο thread υποστηρίζεις ότι η διοίκηση είναι ικανή ανά πάσα στιγμή να σε τυλίξει σε μία κόλλα χαρτί (ενίοτε και με φιόγκο), κι εδώ λες "φταίνε οι εκπαιδευτικοί που δεν αντιδράσαν αρκετά". Λες δηλαδή ότι εάν οι εκπαιδευτικοί του συγκεκριμένου σχολείου αντιδρούσαν με ΟΛΟΥΣ τους ΣΥΝΟΜΟΥΣ τρόπους που έχουν στην διάθεσή τους, και η διοίκηση δεν είχε όρεξη να ικανοποιήσει το αίτημά τους, θα την είχαν αναγκάσει να το ικανοποιήσει;
Εάν ναι, τότε μάλλον το "τύλιγμα" δεν είναι πάντα εύκολο και εφικτό εκ μέρους της διοίκησης. Εάν όχι, τότε το μόνο που μένει στους εκπαιδευτικούς (αλλά και στους μαθητές και στους γονείς τους που τους αφορά το θέμα) είναι ή να τα παρατήσουν και να βάψουν τέρματα ποδοσφαίρου πάνω στην άσφαλτο, ή να καταφύγουν σε μη σύνομους τρόπους αντίδρασης (καταλήψεις, μαζικές διαμαρτυρίες στον προϊστάμενο, στον δήμο, δημοσιοποίηση του θέματος στις εφημερίδες κτλ).
Τίτλος: Απ: Αλλη μία διαφήμιση του σχολείου και των εκπαιδευτικών
Αποστολή από: bitch στις Μαρτίου 23, 2011, 02:37:44 pm
Στην τελική αν ο δρόμος ας πούμε χρησιμοποιήθηκε για προαύλιο....( το δαμε κι αυτό κάποτε στην τηλεόραση) σημαινει ότι κάποιοι ( εκπ/κοί, γονείς και μαθητές) ΔΕΝ αντέδρασαν όσο έπρεπε...
bitch με μπερδεύεις. Έχω την αίσθηση ότι φάσκεις και αντιφάσκεις. Σε άλλο thread υποστηρίζεις ότι η διοίκηση είναι ικανή ανά πάσα στιγμή να σε τυλίξει σε μία κόλλα χαρτί (ενίοτε και με φιόγκο), κι εδώ λες "φταίνε οι εκπαιδευτικοί που δεν αντιδράσαν αρκετά". Λες δηλαδή ότι εάν οι εκπαιδευτικοί του συγκεκριμένου σχολείου αντιδρούσαν με ΟΛΟΥΣ τους ΣΥΝΟΜΟΥΣ τρόπους που έχουν στην διάθεσή τους, και η διοίκηση δεν είχε όρεξη να ικανοποιήσει το αίτημά τους, θα την είχαν αναγκάσει να το ικανοποιήσει;
Εάν ναι, τότε μάλλον το "τύλιγμα" δεν είναι πάντα εύκολο και εφικτό εκ μέρους της διοίκησης. Εάν όχι, τότε το μόνο που μένει στους εκπαιδευτικούς (αλλά και στους μαθητές και στους γονείς τους που τους αφορά το θέμα) είναι ή να τα παρατήσουν και να βάψουν τέρματα ποδοσφαίρου πάνω στην άσφαλτο, ή να καταφύγουν σε μη σύνομους τρόπους αντίδρασης (καταλήψεις, μαζικές διαμαρτυρίες στον προϊστάμενο, στον δήμο, δημοσιοποίηση του θέματος στις εφημερίδες κτλ).

Μη μπερδεύεσαι...δεν υπάρχει καμία απολύτως αντίφαση σε ό,τι είπα σε άλλο thread και σε ό,τι λέω εδώ. Η διοίκηση μπορεί πράγματι να σε τυλίξει σε μια κόλλα χαρτί εφόσον το επιθυμεί και εφόσον ΜΠΟΡΕΙ να πατήσει σε συγκεκριμένες - γενικόλογες πάντα - διατάξεις. Το να λειτουργεί όμως προαύλιο στο χώρο ΕΚΤΟΣ σχολείου, και ο χώρος αυτός να είναι ο δρομος, ο οποίος κλείνει με μπάρες για κάποια λεπτά της ημέρας που αντιστοιχούν στο διάλειμμα,- δεν προβλέπεται πουθενά, δεν πατάει πουθενά, δεν υφίσταται πουθενά νομίμως. Επομένως, ούτε η διοίκηση ούτε οι εκπ/κοί, ούτε οι γονείς, ούτε οι μαθητές καλύπτονται απο κάπου σ΄αυτό το περιστατικό.
Μην μπερδεύουμε λοιπόν διαφορετικά πράγματα. Άλλο να σου πει "να πας στην παρέλαση" γιατί καλύπτεται πίσω απο διατάξεις της αρμοδιότητάς της ( η Διοίκηση της Εκπ/σης) και άλλο να σου πει " βγες στο δρόμο και κάνε τον προαύλιο". είναι ξεκάθαρο αυτό.

Αν λοιπόν οι εκπ/κοί θέλουν - και οφείλουν να θέλουν κατ' εμέ - να αντιδράσουν εναντίον προδήλως άνομων ενεργειών της Διοίκησης μπορούν να το κάνουν και δε χρειάζονται ούτε καταλήψεις ουτε κανάλια ούτε τίποτα. Αρκεί μια υπεύθυνη δήλωση και μια κοινοποίηση προς πάσα αρμόδια κατεύθυνση.
Τώρα, αν οι εκπ/κοί ( και ο όποιος  υπάλληλος για να το γενικευσω) διαβάζει συγκεκριμένες διατάξεις και τις χρησιμοποιεί  με βάση αυτό που τον βολεύει κάθε φορά, προκειμένου να αποποιηθεί των ευθυνών του τότε...χρόνια πολλά!! και καλή Ανάσταση να έχουμε....

Γιατί ας πούμε, δε γινεται εκπ/κός να ψάχνει και την παραμικρή διάταξη ώστε να βρει ότι δε γίνεται να κριθεί υπεράριθμος ο ΄ιδιος αλλά πρέπει να κριθει άλλος, και επικαλείται το Νόμο και την κάθε υποπερίπτωση,(και καλώς κάνει)  αλλά το ότι ο ίδιος εκπ/κός έχει χεστεί στο τάληρο απο τα ιδιαίτερα που κάνει - και τα οποία ΣΑΦΩΣ και με μεγάλα γράμματα αναφέρεται στον βασικό νομο της εκπ/σης (τον 1566) ότι απαγορεύεται- να το κάνει γαργάρα επειδή δεν τον συμφέρει...( μιλάω για πολυ συγκεκριμένη περίπτωση)

Αν λοιπόν επικαλούμαστε τον Νόμο, να φροντίσουμε πρώτα να τον εφαρμόζουμε σε ΟΛΕΣ τις πτυχές της επαγγελματικής μας ζωής. Αλλιώς, και δίκιο να έχουμε, το χάνουμε...

Τίτλος: Απ: Αλλη μία διαφήμιση του σχολείου και των εκπαιδευτικών
Αποστολή από: happiness στις Μαρτίου 23, 2011, 08:51:30 pm
Μη μπερδεύεσαι...δεν υπάρχει καμία απολύτως αντίφαση σε ό,τι είπα σε άλλο thread και σε ό,τι λέω εδώ. Η διοίκηση μπορεί πράγματι να σε τυλίξει σε μια κόλλα χαρτί εφόσον το επιθυμεί και εφόσον ΜΠΟΡΕΙ να πατήσει σε συγκεκριμένες - γενικόλογες πάντα - διατάξεις. Το να λειτουργεί όμως προαύλιο στο χώρο ΕΚΤΟΣ σχολείου, και ο χώρος αυτός να είναι ο δρομος, ο οποίος κλείνει με μπάρες για κάποια λεπτά της ημέρας που αντιστοιχούν στο διάλειμμα,- δεν προβλέπεται πουθενά, δεν πατάει πουθενά, δεν υφίσταται πουθενά νομίμως. Επομένως, ούτε η διοίκηση ούτε οι εκπ/κοί, ούτε οι γονείς, ούτε οι μαθητές καλύπτονται απο κάπου σ΄αυτό το περιστατικό.
Μην μπερδεύουμε λοιπόν διαφορετικά πράγματα. Άλλο να σου πει "να πας στην παρέλαση" γιατί καλύπτεται πίσω απο διατάξεις της αρμοδιότητάς της ( η Διοίκηση της Εκπ/σης) και άλλο να σου πει " βγες στο δρόμο και κάνε τον προαύλιο". είναι ξεκάθαρο αυτό.

Αν λοιπόν οι εκπ/κοί θέλουν - και οφείλουν να θέλουν κατ' εμέ - να αντιδράσουν εναντίον προδήλως άνομων ενεργειών της Διοίκησης μπορούν να το κάνουν και δε χρειάζονται ούτε καταλήψεις ουτε κανάλια ούτε τίποτα. Αρκεί μια υπεύθυνη δήλωση και μια κοινοποίηση προς πάσα αρμόδια κατεύθυνση.
Είμαι απολύτως σίγουρη ότι η διοίκηση ουδέποτε τους είπε "βγες στο δρόμο και κάνε τον προαύλιο". Τους είπε απλά "δεν προβλέπεται να φτιαχτεί προαύλιο για το σχολείο σας". Τη λύση του δρόμου προφανώς την σκέφτηκαν οι εκπαιδευτικοί γιατί δεν μπορούσαν να κάνουν και τίποτα άλλο. Και στην κοινοποίηση της δήλωσης η απάντηση θα έιναι μάλλον του στυλ "δεν υπάρχουν κονδύλια / πρέπει να γίνει διαγωνισμός / δεν προχωράει η απαλλοτρίωση /  δεν είμαστε αρμόδιοι κτλ κτλ" . Κι επειδή μάλλον δεν υπάρχει νόμος που να ορίζει ότι κάθε σχολική μονάδα ΠΡΕΠΕΙ να έχει πραύλιο χώρο (γιατί τότε μάλλον θα είχαν κλείσει τα μισά νηπιαγωγεία) ή και να υπάρχει , θα βρεθεί μία άλλη διάταξη να "κολλήσουμε", επανερχόμαστε στο αρχικο μου ερώτημα:
Νομίζεις ότι οι εκπαιδευτικοί μπορούν με σύνομους και μόνο τρόπους να αναγκάσουν την διοίκηση να κάνει κάτι που δεν θέλει;

Τώρα, αν οι εκπ/κοί ( και ο όποιος  υπάλληλος για να το γενικευσω) διαβάζει συγκεκριμένες διατάξεις και τις χρησιμοποιεί  με βάση αυτό που τον βολεύει κάθε φορά, προκειμένου να αποποιηθεί των ευθυνών του τότε...χρόνια πολλά!! και καλή Ανάσταση να έχουμε....

Γιατί ας πούμε, δε γινεται εκπ/κός να ψάχνει και την παραμικρή διάταξη ώστε να βρει ότι δε γίνεται να κριθεί υπεράριθμος ο ΄ιδιος αλλά πρέπει να κριθει άλλος, και επικαλείται το Νόμο και την κάθε υποπερίπτωση,(και καλώς κάνει)  αλλά το ότι ο ίδιος εκπ/κός έχει χεστεί στο τάληρο απο τα ιδιαίτερα που κάνει - και τα οποία ΣΑΦΩΣ και με μεγάλα γράμματα αναφέρεται στον βασικό νομο της εκπ/σης (τον 1566) ότι απαγορεύεται- να το κάνει γαργάρα επειδή δεν τον συμφέρει...( μιλάω για πολυ συγκεκριμένη περίπτωση)

Αν λοιπόν επικαλούμαστε τον Νόμο, να φροντίσουμε πρώτα να τον εφαρμόζουμε σε ΟΛΕΣ τις πτυχές της επαγγελματικής μας ζωής. Αλλιώς, και δίκιο να έχουμε, το χάνουμε...
Άσχετο. Πως σου ήρθε;
Τίτλος: Απ: Αλλη μία διαφήμιση του σχολείου και των εκπαιδευτικών
Αποστολή από: bitch στις Μαρτίου 23, 2011, 10:44:54 pm


Είμαι απολύτως σίγουρη ότι η διοίκηση ουδέποτε τους είπε "βγες στο δρόμο και κάνε τον προαύλιο". Τους είπε απλά "δεν προβλέπεται να φτιαχτεί προαύλιο για το σχολείο σας". Τη λύση του δρόμου προφανώς την σκέφτηκαν οι εκπαιδευτικοί γιατί δεν μπορούσαν να κάνουν και τίποτα άλλο. Και στην κοινοποίηση της δήλωσης η απάντηση θα έιναι μάλλον του στυλ "δεν υπάρχουν κονδύλια / πρέπει να γίνει διαγωνισμός / δεν προχωράει η απαλλοτρίωση /  δεν είμαστε αρμόδιοι κτλ κτλ" . Κι επειδή μάλλον δεν υπάρχει νόμος που να ορίζει ότι κάθε σχολική μονάδα ΠΡΕΠΕΙ να έχει πραύλιο χώρο (γιατί τότε μάλλον θα είχαν κλείσει τα μισά νηπιαγωγεία) ή και να υπάρχει , θα βρεθεί μία άλλη διάταξη να "κολλήσουμε", επανερχόμαστε στο αρχικο μου ερώτημα:
Νομίζεις ότι οι εκπαιδευτικοί μπορούν με σύνομους και μόνο τρόπους να αναγκάσουν την διοίκηση να κάνει κάτι που δεν θέλει;



για την πρωτοβάθμια δεν ξέρω τι προβλέπεται αλλά αν προβλέπεται προαυλιο για την δευτεροβάθμια τότε είναι φύσει αδύνατο να μην προβλέπεται το ίδιο και για παιδιά μικρότερης ηλικίας (και μεγαλύτερης επικινδυνότητας). Αν λοιπον τη λύση του δρόμου την σκέφτηκαν οι εκπ/κοι κακό του κεφαλιού τους. Δε μπορούμε ας πούμε να λέμε "δεν συνοδεύω εκδρομή γιατι παίζω το κεφάλι μου κορώνα -γράμματα" αλλά απ΄την άλλη βγάζω νήπια έξω στο δρομο να παίξουν με κίνδυνους που ούτε να φανταστώ δε θέλω ( φαντάζεσαι ας πούμε αυτός ο δρομος να ήταν εκείνο το μοιραίο στενό του Ρέντη με τα προσφατα επεισόδια; Τι λόγο θα δίνανε τότε οι εκπ/κοί;)

αν η απάντηση στην κοινοποίηση της δήλωσης είναι "δεν υπάρχουν κονδύλια" κτλ κτλ, τότε πολύ απλά ΔΕΝ πας για δουλειά μέχρις ότου βρεθούν τα χρήματα. Αρνείσαι να κάνεις κάτι προδήλως παράνομο,(θέτεις τη ζωή ανηλίκων σε κίνδυνο), καλύπτεσαι απόλυτα απο το Νόμο, (βλ. υπαλληλικό κώδικα) ασκείς τον παιδαγωγικό σου ρόλο στο έπακρο, πιέζεις τις καταστάσεις ώστε να υπάρξουν κονδύλια,  απαλλοτριώσεις και όλα τα σχετικά, (πχ με μηνυτηρια αναφορά στον εισαγγελέα για παραλείψεις της διοίκησης) κοιμάσαι με το κεφάλι σου ήσυχο, και κυρίως με το κεφάλι σου Ψηλά! Για μένα αυτό σημαίνει να είσαι εκπ/κός. να μπορείς να κοιτάς τους μαθητές σου ίσα στα μάτια....αλλιώς πήγαινε σπίτι σου. Οι απεργίες και οι διαδηλώσεις δε μου λένε πολλά, μου λέει όμως πάρα πολλά η προσωπική στάση του καθένα, το πώς βάζει το κορμί του απέναντι στην κάθε εξουσία ( λέγε με διοίκηση) προκειμένου να προασπίσει τα δικαιώματα των παιδιών - όχι τα δικά του, των παιδιών! Αν τώρα, βλέπεις τα πράγματα διεκπεραιωτικά, τότε ναι, τα μισά νηπιαγωγεία φυσικό ειναι να λειτουργούν σε οικήματα που ούτε λαθρομετανάστες δε θα έμεναν...

οπότε, απαντώντας στο ερώτημά σου ναι, πιστευω ότι οι εκπ/κοί μπορούν να αναγκάσουν τη διοίκηση να κάνει αυτό που πρέπει εφόσον κι αυτοί με τη σειρά τους κάνουν ΠΑΝΤΑ και όχι επιλεκτικά αυτό που πρέπει. Και εδώ κολλαει το κατά τα άλλα, "άσχετο" υπόλοιπο ποστ μου.  :) :) :)
Τίτλος: Απ: Αλλη μία διαφήμιση του σχολείου και των εκπαιδευτικών
Αποστολή από: happiness στις Μαρτίου 24, 2011, 09:17:43 am
Αν λοιπον τη λύση του δρόμου την σκέφτηκαν οι εκπ/κοι κακό του κεφαλιού τους. Δε μπορούμε ας πούμε να λέμε "δεν συνοδεύω εκδρομή γιατι παίζω το κεφάλι μου κορώνα -γράμματα" αλλά απ΄την άλλη βγάζω νήπια έξω στο δρομο να παίξουν με κίνδυνους που ούτε να φανταστώ δε θέλω ( φαντάζεσαι ας πούμε αυτός ο δρομος να ήταν εκείνο το μοιραίο στενό του Ρέντη με τα προσφατα επεισόδια; Τι λόγο θα δίνανε τότε οι εκπ/κοί;)
Το σημείο στο οποίο διαφωνούμε είναι ότι εγώ θεωρώ ότι οι ομάδες των "δεν συνοδεύω εκδρομή" και των "τι να κάνω; θα τα βγάλω στο δρόμο γιατί δεν είναι δυνατόν τα παιδάκια να κάνουν διάλλειμα μέσα στις αίθουσες" δεν είναι αλληλοεπικαλυπτόμενες ομάδες.

αν η απάντηση στην κοινοποίηση της δήλωσης είναι "δεν υπάρχουν κονδύλια" κτλ κτλ, τότε πολύ απλά ΔΕΝ πας για δουλειά μέχρις ότου βρεθούν τα χρήματα. Αρνείσαι να κάνεις κάτι προδήλως παράνομο,(θέτεις τη ζωή ανηλίκων σε κίνδυνο), καλύπτεσαι απόλυτα απο το Νόμο, (βλ. υπαλληλικό κώδικα)
Ωπ, εγώ αυτή την κίνηση την έχω κατατάξει στις "μη σύνομες". Φαίνεται πως έκανα λάθος. Πάω πάσο.
Να ρωτήσω όμως... εφόσον η διοίκηση (σίγουρα) δεν έχει δώσει επίσημη εντολή για το "βγάλτα στον δρόμο", δεν θα μπορούσε κάλλιστα να ισχυριστεί στον εκπαιδευτικό ότι "εγώ δεν σου είπα ποτέ να κάνεις κάτι παράνομο, άρα για ποιο λόγο εσύ αρνείσαι να έρθεις στην δουλειά σου;", οπότε ερχόμαστε πάλι στο τύλιγμα στην κόλλα; τι κάνεις σε αυτή την περίπτωση; γιατί θα σου πει η διοίκηση "άμα δεν υπάρχει προαύλιο, να κάνουν διάλλειμα τα παιδιά στις αίθουσες και τους διαδρόμους του σχολείου (όπως γινόταν πχ στο γυμνάσιό μου από ανάγκη, όταν έβρεχε). το ότι δεν υπάρχει προαύλιο μπορεί να έιναι παράνομο, αλλά εσύ εφόσον έχεις κάνει τις επίσημες καταγγελίες σου και το θέμα είναι σε δρόμο επίλυσης (ή τουλάχιστον έτσι σου λένε) δεν δικαιολογείσαι να μην εμφανίζεσαι στην δουλειά".

οπότε, απαντώντας στο ερώτημά σου ναι, πιστευω ότι οι εκπ/κοί μπορούν να αναγκάσουν τη διοίκηση να κάνει αυτό που πρέπει εφόσον κι αυτοί με τη σειρά τους κάνουν ΠΑΝΤΑ και όχι επιλεκτικά αυτό που πρέπει. Και εδώ κολλαει το κατά τα άλλα, "άσχετο" υπόλοιπο ποστ μου.  :) :) :)
δεν θα διαφωνήσω  με την παραπάνω πρόταση, διαφωνώ όμως με το νόημα που της αποδίδεις. Εγώ πχ δεν θεωρώ μεμπτό ο κάθε εργαζόμενος να ψειρίζει τον νόμο και να προσπαθεί να επιτύχει το καλύτερο για τον εαυτό του. Εφόσον υπάρχει νόμος που του το επιτρέπει, καλώς κάνει. Εάν με αυτή την κίνηση αδικεί κάποιον άλλο, τότε αυτό είναι πρόβλημα του νομοθέτη που δεν έλαβε υπόψη του τα (δίκαια) αντικρουόμενα συμφέροντα, όχι του πολίτη που επικαλείται τον νόμο.
Και όσο για τον ιδιαιτερά, δεν κατάλαβα. Τι περιμένεις δλδ ; να καταγγείλει τον εαυτό του; ή μήπως θεωρείς ότι όποιος πολίτης έχει παραβεί (συνειδητά) έναν νόμο στερείται πλέον της προστασίας όλων των υπόλοιπων νόμων; Και με βάση την προηγούμενη λογική σου (ένας ΔΥ πρέπει να κάνει πάντα αυτό που πρέπει), εσύ που ξέρεις ότι είναι ιδιαιτεράς γιατί δεν τον καταγγείλεις; δεν έρχεται αυτό σε σύγκρουση με την δημοσιοϋπαλληλική σου ιδιότητα και ειδικά με την δουλειά σου που είναι στο υπουργείο παιδείας;
Τίτλος: Απ: Αλλη μία διαφήμιση του σχολείου και των εκπαιδευτικών
Αποστολή από: jfk1976 στις Μαρτίου 24, 2011, 11:48:49 am
Και στην Αμερική "χτυπάνε" τους καθηγητές...

http://www.thedailyshow.com/watch/thu-march-3-2011/crisis-in-the-dairyland---for-richer-and-poorer---teachers-and-wall-street

http://www.thedailyshow.com/watch/thu-march-3-2011/diane-ravitch
Τίτλος: Απ: Αλλη μία διαφήμιση του σχολείου και των εκπαιδευτικών
Αποστολή από: L.a. στις Μαρτίου 24, 2011, 01:16:08 pm
Λοιπον, επειδη η λασπη ειναι οτι χειροτερο, και ειδικα οταν προερχεται εκ των εσω,
θελω να απαντησω σε καποια πραγματα...
Θα αναφερθω στην πρωτοβαθμια,
και συγκεκριμενα στο δημοτικο σχολειο, γιατι σε δημοτικα δουλευω τα τελευταια χρονια...
Η εικονα του δασκαλου που ειναι ''ιδιαιτερας'', η τεμπελης η ανευθυνος ειναι συκοφαντικη...
Στο σχολειο που ειμαι φετος ειμαστε πανω απο 25 δασκαλοι...
Τεμπελης ειναι ο ενας και ιδιαιτερα κανουν τρεις...
Ο τεμπελης εχει τον χλευασμο μαθητων, γονιων, και συναδελφων...
Ιδιαιτερα, οι 2 εχουν απο ενα παιδι και ο αλλος 3...
Αυτοι που εχουν ενα παιδι, ειναι και συγγενης τους...
Η εικονα αυτη ισχυει σε οσα σχολεια εχω δουλεψει...
Ολοι οι υπολοιποι, δουλευουν, αγχωνονται, για την υλη, για τις γνωσεις που πρεπει να αποκτησει ενας μαθητης
μεχρι το τελος της χρονιας, για την ομαλη κοινωνικη ενταξη των παιδιων
που ειναι ξενοι, φτωχοι, αντικοινωνικοι η τελος παντων αντιμετωπιζουν προβληματα...
Σχεδον η απολυτη πλειοψηφια των συναδελφων δουλευει και μαλιστα με υπευθυνοτητα...
ΕΚ ΤΩΝ ΠΡΑΓΜΑΤΩΝ ΕΙΣΑΙ ΑΝΑΓΚΑΣΜΕΝΟΣ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΕΙΣ...
Αλλιως ξεφτυλιζεσαι καθε ωρα και στιγμη...Το 1 τοις εκατο ειναι αυτοι...
Σε ενα σχολειο που δεν εχει οργανωση, χωρους, εξοπλισμο...
Με μηδεν παιδαγωγικες συνθηκες...
Θα πει καποιος ναι, αλλα γιατι δεν ενδιαφερονται να βρουν μονοι τους τα υλικα, να ψαχτουν κι αλλο
να κανουν μαθημα εκτος ωραριου για να καλυψουν τα κενα που εχουν καποιοι μαθητες απο ενα 25αρι τμημα...
Ενταξει αυτο δεν το κανουν, παρα μονο λιγοι...Οι αλλοι δεν κανουν τους ηρωες...
Αλλο ομως αυτο κι αλλο οτι παραμελουν το σχολειο επειδη ειναι τεμπεληδες,
η επειδη ασχολουνται με τα ιδιαιτερα η ξερω εγω τι αλλο...
Αναλογικα με το πλαισιο το οποιο τους παρεχεται να δουλεψουν, τα αποτελεσματα ειναι παρα πολυ καλα..
Τα υπολοιπα ξεχαστε τα... Δεν υπαρχουν...
Τίτλος: Απ: Αλλη μία διαφήμιση του σχολείου και των εκπαιδευτικών
Αποστολή από: bitch στις Μαρτίου 24, 2011, 02:26:50 pm
επειδή με τις πολλαπλές παραθεσεις κάπου έχασα την μπάλα, θα γράφω με μπλε τις δικές μου απαντήσεις  8) 8) 8) ;D ;D ;D ;D

Το σημείο στο οποίο διαφωνούμε είναι ότι εγώ θεωρώ ότι οι ομάδες των "δεν συνοδεύω εκδρομή" και των "τι να κάνω; θα τα βγάλω στο δρόμο γιατί δεν είναι δυνατόν τα παιδάκια να κάνουν διάλλειμα μέσα στις αίθουσες" δεν είναι αλληλοεπικαλυπτόμενες ομάδες.

βεβαιότατα και είναι. Να πώς: και η εκδρομή και το διάλειμμα υφίστανται λόγω αμιγώς παιδαγωγικών λόγων. Δε μπορεί λοιπόν για το ένα να αποποιείται κανείς των ευθυνών του ενώ το άλλο να το κάνει γαργάρα. Και γιατί η κατηγορία των "δε συνοδεύω" επικαλείται λόγους ασφαλείας των παιδιών και προστασίας δικής τους. Δε γίνεται να μη το κάνει λοιπόν και στην άλλη περίπτωση του "βγαίνω στο δρόμο και τον χρησιμοποιώ ως προαύλιο". Αλλιώς αυτή η μερίδα είναι ανακόλουθη - ή επιλεκτική ( ή σε μια τρίτη ανάγνωση, που αρκετοί θα σπεύσουν να υιοθετήσουν καλώς ή κακώς, απλά κάνει όσα δεν πολυ-βαριέται να κάνει...)  


Ωπ, εγώ αυτή την κίνηση την έχω κατατάξει στις "μη σύνομες". Φαίνεται πως έκανα λάθος. Πάω πάσο.
Να ρωτήσω όμως... εφόσον η διοίκηση (σίγουρα) δεν έχει δώσει επίσημη εντολή για το "βγάλτα στον δρόμο", δεν θα μπορούσε κάλλιστα να ισχυριστεί στον εκπαιδευτικό ότι "εγώ δεν σου είπα ποτέ να κάνεις κάτι παράνομο, άρα για ποιο λόγο εσύ αρνείσαι να έρθεις στην δουλειά σου;", οπότε ερχόμαστε πάλι στο τύλιγμα στην κόλλα; τι κάνεις σε αυτή την περίπτωση; γιατί θα σου πει η διοίκηση "άμα δεν υπάρχει προαύλιο, να κάνουν διάλλειμα τα παιδιά στις αίθουσες και τους διαδρόμους του σχολείου (όπως γινόταν πχ στο γυμνάσιό μου από ανάγκη, όταν έβρεχε). το ότι δεν υπάρχει προαύλιο μπορεί να έιναι παράνομο, αλλά εσύ εφόσον έχεις κάνει τις επίσημες καταγγελίες σου και το θέμα είναι σε δρόμο επίλυσης (ή τουλάχιστον έτσι σου λένε) δεν δικαιολογείσαι να μην εμφανίζεσαι στην δουλειά".

Μα στη δουλειά θα πάψεις να εμφανίζεσαι οχι γιατί η διοίκηση δε σου είπε ποτέ επισήμως  να τα βγάζεις στο δρόμο αλλά γιατί σε βάζουν να δουλέψεις σε ένα κτίριο που δεν πληροί τις προδιαγραφές ασφαλείας ουτε τους σαφώς προσδιορισμενους παιδαγωγικούς όρους, ούτε για σένα ούτε πολύ περισσότερο για τα παιδιά. (και το οποίο κατά πάσα πιθανότητα είναι ένα ιδιωτικό, νοικιασμένο, κτίριο.) - γιατί αν ήταν δημόσιο κτίριο εκεί προβλεπονται άλλα.


δεν θα διαφωνήσω  με την παραπάνω πρόταση, διαφωνώ όμως με το νόημα που της αποδίδεις. Εγώ πχ δεν θεωρώ μεμπτό ο κάθε εργαζόμενος να ψειρίζει τον νόμο και να προσπαθεί να επιτύχει το καλύτερο για τον εαυτό του. Εφόσον υπάρχει νόμος που του το επιτρέπει, καλώς κάνει. Εάν με αυτή την κίνηση αδικεί κάποιον άλλο, τότε αυτό είναι πρόβλημα του νομοθέτη που δεν έλαβε υπόψη του τα (δίκαια) αντικρουόμενα συμφέροντα, όχι του πολίτη που επικαλείται τον νόμο.
Και όσο για τον ιδιαιτερά, δεν κατάλαβα. Τι περιμένεις δλδ ; να καταγγείλει τον εαυτό του; ή μήπως θεωρείς ότι όποιος πολίτης έχει παραβεί (συνειδητά) έναν νόμο στερείται πλέον της προστασίας όλων των υπόλοιπων νόμων; Και με βάση την προηγούμενη λογική σου (ένας ΔΥ πρέπει να κάνει πάντα αυτό που πρέπει), εσύ που ξέρεις ότι είναι ιδιαιτεράς γιατί δεν τον καταγγείλεις; δεν έρχεται αυτό σε σύγκρουση με την δημοσιοϋπαλληλική σου ιδιότητα και ειδικά με την δουλειά σου που είναι στο υπουργείο παιδείας;

 και έρχομαι τώρα να σου απαντήσω και σ' αυτό. Όχι, φυσικά και δε θεωρώ ότι κάποιος κακώς κάνει να ψάχνει τον νόμο. Αυτο οφείλει να το κάνει ο καθένας. Όταν όμως έχεις χεσμένη τη φωλιά σου δε μπορείς να αξιώνεις και τα καλά και τα συμφέροντα.