0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Ερευνα της Κοινής Γνώμης που δημοσιοποίησε πριν λίγο το υπ. Παιδείας την οποία παρήγγειλε από ιδιωτική εταιρία-μέσω διαγωνισμού- με κονδύλια από το ΕΣΠΑ, αναφέρει μεταξύ άλλων τα εξής: ΓΟΝΕΙΣ Για την παραπαιδεία κυρίως ευθύνονται οι καθηγητές που δεν ασχολούνται με τις αδυναμίες των μαθητών. Εκτιμάται πως καταλήψεις, απεργίες, συνελεύσεις καθηγητών σε συνδυασμό με τον όγκο της διδακτέας ύλης ωθούν τους μαθητές στα φροντιστήρια ώστε να καλυφθεί η εξεταστέα ύλη. Επισημάνθηκε επίσης και η νοοτροπία των ελλήνων γονέων σχετικά με τις σπουδές του μαθητή, δηλαδή η ταύτιση της έννοιας « επιτυχία στη ζωή», με την έννοια «γνώση» και με την έννοια «φροντιστήριο» Ακόμα και να μην υπήρχαν εξετάσεις στο σχολείο, οι γονείς θα έστελναν τα παιδιά τους φροντιστήριο γιατί στο σχολείο δεν μαθαίνουν σωστά. Το απολυτήριο του Λυκείου δεν πρέπει κατά τους γονείς να αποτελεί κριτήριο εισαγωγής στην τριτοβάθμια εκπαίδευση καθώς εναπόκειται στην κρίση των καθηγητών, τους οποίους δεν εμπιστεύονται ΤΟ ΣΗΜΕΡΙΝΟ ΛΥΚΕΙΟΑνεπαρκές κρίνεται σε γενικές γραμμές το επίπεδο της εκπαίδευσης του Λυκείου σήμερα.Θεωρείται ως ένα εκπαιδευτικό σύστημα που δεν προάγει την κριτική σκέψη των μαθητών και δεν τους προετοιμάζει σωστά για το μέλλον.Κύριοι υπεύθυνοι για την χαμηλή ποιότητα διδασκαλίας είναι, σύμφωνα με τους μαθητές, οι καθηγητές.]Οι μαθητές από την πλευρά τους, επικεντρώνονται στην εξασφάλιση υψηλού βαθμού στις εξετάσεις.Ανάμεσα στους γονείς επικρατεί η άποψη ότι οι καθηγητές ενδιαφέρονται μόνο για τα ιδιαίτερα μαθήματα τους.Οι περισσότεροι γονείς πιστεύουν ότι ‘δουλειά’ γίνεται μόνο στο φροντιστήριο ΤΟ ΝΕΟ ΛΥΚΕΙΟΝα μειωθεί ο αριθμός και η ύλη των μαθημάτωνΝα διασφαλίζεται περισσότερος ελεύθερος χρόνος για τους μαθητές Να αποκτήσει ο μαθητής το δικαίωμα – ευθύνη της επιλογήςΝα ανανεωθεί άμεσα το καθηγητικό δυναμικό με καθηγητές νεότερους σε ηλικία, οι οποίοι φαίνεται να έχουν αμεσότερη και ευκολότερη πρόσβαση στους μαθητές Να ενισχυθούν τα ηλεκτρονικά βοηθήματαΟι περισσότεροι μαθητές συνδέουν την εκπαίδευση τόσο με την αγορά εργασίας όσο και με την γενική μόρφωση Εκδηλώθηκε έντονα η ανάγκη ενίσχυσης του Σχολικού Επαγγελματικού ΠροσανατολισμούΑπό την πλευρά των γονέων επισημάνθηκαν: Η ανάγκη να γίνεται έλεγχος στους καθηγητές καθώς και η πλήρης απουσία των σχολικών συμβούλων.Απαραιτήτως πρέπει να ενισχυθεί ο Σχολικός Επαγγελματικός ΠροσανατολισμόςΟι διαρκείς μεταρρυθμίσεις του εκπαιδευτικού συστήματος που αποπροσανατολίζουν το μαθητή και την οικογένεια τουΠροτάθηκε το Γυμνάσιο να προσφέρει γενική παιδεία και το λύκειο πιο εξειδικευμένη.
Μήπως για να στραφεί η κοινωνια, εναντιον των εκπαιδευτικών που αντιτίθεται στα άθλια σχέδια του Υπεπθ?
Παράθεση από: steven_seagal στις Μαρτίου 20, 2011, 09:30:27 pmΕρευνα της Κοινής Γνώμης που δημοσιοποίησε πριν λίγο το υπ. Παιδείας την οποία παρήγγειλε από ιδιωτική εταιρία-μέσω διαγωνισμού- με κονδύλια από το ΕΣΠΑ, αναφέρει μεταξύ άλλων τα εξής: ΓΟΝΕΙΣ Για την παραπαιδεία κυρίως ευθύνονται οι καθηγητές που δεν ασχολούνται με τις αδυναμίες των μαθητών. Εκτιμάται πως καταλήψεις, απεργίες, συνελεύσεις καθηγητών σε συνδυασμό με τον όγκο της διδακτέας ύλης ωθούν τους μαθητές στα φροντιστήρια ώστε να καλυφθεί η εξεταστέα ύλη. Επισημάνθηκε επίσης και η νοοτροπία των ελλήνων γονέων σχετικά με τις σπουδές του μαθητή, δηλαδή η ταύτιση της έννοιας « επιτυχία στη ζωή», με την έννοια «γνώση» και με την έννοια «φροντιστήριο» Ακόμα και να μην υπήρχαν εξετάσεις στο σχολείο, οι γονείς θα έστελναν τα παιδιά τους φροντιστήριο γιατί στο σχολείο δεν μαθαίνουν σωστά. Το απολυτήριο του Λυκείου δεν πρέπει κατά τους γονείς να αποτελεί κριτήριο εισαγωγής στην τριτοβάθμια εκπαίδευση καθώς εναπόκειται στην κρίση των καθηγητών, τους οποίους δεν εμπιστεύονται ΤΟ ΣΗΜΕΡΙΝΟ ΛΥΚΕΙΟΑνεπαρκές κρίνεται σε γενικές γραμμές το επίπεδο της εκπαίδευσης του Λυκείου σήμερα.Θεωρείται ως ένα εκπαιδευτικό σύστημα που δεν προάγει την κριτική σκέψη των μαθητών και δεν τους προετοιμάζει σωστά για το μέλλον.Κύριοι υπεύθυνοι για την χαμηλή ποιότητα διδασκαλίας είναι, σύμφωνα με τους μαθητές, οι καθηγητές.]Οι μαθητές από την πλευρά τους, επικεντρώνονται στην εξασφάλιση υψηλού βαθμού στις εξετάσεις.Ανάμεσα στους γονείς επικρατεί η άποψη ότι οι καθηγητές ενδιαφέρονται μόνο για τα ιδιαίτερα μαθήματα τους.Οι περισσότεροι γονείς πιστεύουν ότι ‘δουλειά’ γίνεται μόνο στο φροντιστήριο ΤΟ ΝΕΟ ΛΥΚΕΙΟΝα μειωθεί ο αριθμός και η ύλη των μαθημάτωνΝα διασφαλίζεται περισσότερος ελεύθερος χρόνος για τους μαθητές Να αποκτήσει ο μαθητής το δικαίωμα – ευθύνη της επιλογήςΝα ανανεωθεί άμεσα το καθηγητικό δυναμικό με καθηγητές νεότερους σε ηλικία, οι οποίοι φαίνεται να έχουν αμεσότερη και ευκολότερη πρόσβαση στους μαθητές Να ενισχυθούν τα ηλεκτρονικά βοηθήματαΟι περισσότεροι μαθητές συνδέουν την εκπαίδευση τόσο με την αγορά εργασίας όσο και με την γενική μόρφωση Εκδηλώθηκε έντονα η ανάγκη ενίσχυσης του Σχολικού Επαγγελματικού ΠροσανατολισμούΑπό την πλευρά των γονέων επισημάνθηκαν: Η ανάγκη να γίνεται έλεγχος στους καθηγητές καθώς και η πλήρης απουσία των σχολικών συμβούλων.Απαραιτήτως πρέπει να ενισχυθεί ο Σχολικός Επαγγελματικός ΠροσανατολισμόςΟι διαρκείς μεταρρυθμίσεις του εκπαιδευτικού συστήματος που αποπροσανατολίζουν το μαθητή και την οικογένεια τουΠροτάθηκε το Γυμνάσιο να προσφέρει γενική παιδεία και το λύκειο πιο εξειδικευμένη.Μερικές παρατηρήσεις για την παραπάνω έρευνα:1. Πράγματι η παραπάνω έρευνα αποτυπώνει την εικόνα που έχει η πλειοψηφία των πολιτών για τους καθηγητές. 2. Στην παραπάνω έρευνα δεν είδα πουθενά τις όποιες ευθύνες του υπουργείου, για το πλαίσιο που δημιουργεί και στο οποίο καλούνται μαθητές και καθηγητές να λειτουργήσουν.3. Δεν αναφέρθηκε πουθενά ο μικρός αριθμός ανά τμήμα που υπάρχει στα φροντιστήρια συγκριτικά με τα ανομοιογενή και πολυάριθμα τμήματα που υπάρχουν στα σχολεία. Τυχαίο;; 4. Δεν αναφέρθηκε πουθενά η καλύτερη διαμόρφωση υποδομών στα σχολεία, με ευχάριστους χώρους, καθαρά θρανία και πιο άνετες καρέκλες. Δεν αναφέρθηκε ακόμη πουθενά η ανάγκη για αύξηση των δαπανών για την παιδεία... 5. Δεν αναφέρθηκε πουθενά για το 50% των μαθητών που μετά από 12 χρόνια σχολείο και 4χρόνια φροντιστήριο αποκτούν ένα απολυτήριο Λυκείου παρ' όλο που είναι αμόρφωτοι! Και το τελευταίο και σημαντικότερο: Τα αποτελέσματα της έρευνας - με τα χρήματα του ΕΣΠΑ και απ' ευθείας ανάθεση ταυτίζονται με τα σχέδια του υπουργείου για το "νέο Λύκειο" με τα παλιά μυαλά συμπληρώνω εγώ... Οι ενεργοί καθηγητές φταίνε κυρίως για την απάθεια και αδιαφορία που έχουν κατά πλειοψηφία για ότι συντελείται στον χώρο τους και δεν αλλάζουν αυτοί από τα κάτω το άθλιο πλαίσιο που έχουν διαμορφώσει οι διοικούντες με την ανεπάρκειά τους που κάνει δύσκολη την ζωή σε μαθητές και εκπαιδευτικούς. Υπομένουν...
Παράθεση από: edume στις Μαρτίου 21, 2011, 07:37:04 amΜήπως για να στραφεί η κοινωνια, εναντιον των εκπαιδευτικών που αντιτίθεται στα άθλια σχέδια του Υπεπθ? Nα ενισχυσει θελεις να πεις τη γνωμη που ηδη εχει η κοινωνια για τους εκπ/κους.
Μάρκο εν πολλοίς θα συμφωνήσω μαζί σου. Ο κλάδος οφείλει να κάνει και την αυτοκριτική του κάποια στιγμή!
ποιος ευθυνεται για τη χαμηλη ποιοτητα διδασκαλιας ? θα σου απαντησω εγω : οι εκπαιδευτικοι. για κατι τελος παντων πρεπει να ευθυνεται και ο εκπ/κος. Παντα το κακο βιβλιο μας φταιει, το κουτσο θρανιο, ....και η Διαμαντοπουλου (που τη φαγατε τη κοπελα....!! )