Ακολουθεί Επιστολή της Αννούλας προς ΟΛΜΕ/ΕΛΜΕ για να αποστείλουν προτάσεις για την αναπλήρωση των χαμένων ωρών:
http://www.alfavita.gr/artro.php?id=26940
;D ;D ;D ;D ;D ;D +++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++Ακολουθεί Επιστολή της Αννούλας προς ΟΛΜΕ/ΕΛΜΕ για να αποστείλουν προτάσεις για την αναπλήρωση των χαμένων ωρών:
http://www.alfavita.gr/artro.php?id=26940
Πρόταση: Να αναπληρώσει η Αννούλα τις χαμένες ώρες με τις λαθεμένες επιλογές της και την αναστάτωση που έχει προκαλέσει!
Που και που δεν είναι κακό να κάνεις μια αυτοκριτική, μια αυτοαξιολόγηση και να αναγνωρίζεις τις λαθεμένες συνέπειες των πράξεών σου!
Εξάλλου η αυτοαξιολόγηση είναι παντιέρα της! ;) ;) ;) ;) ή μήπως κάνω λάθος;
Απαντάς με ερώτηση! δηλαδή στο παιδι που θα σου πει εγώ δεν πάω φροντιστήριο και το σχολείο περιμένω να στηρίξει την προσπάθειά μου, του απαντάς ότι δεν είναι η πρώτη φορά που γίνεται αυτό;Συμφωνώ ότι τα παιδιά δεν φταίνε. Αλλά ο αγώνας αυτός αν γίνει(εγώ το εύχομαι) θα έχει νικητές και τα παιδιά. Γιατί η παιδεία αυτή τη στιγμή είναι στο καναβάτσο. Και χρειάζεται αγώνας, αγώνας από όλους. Ίσως τα παιδιά μας δείχνουν και το δρόμο ...για να αγωνιστούμε επιτέλους ως εκπαιδευτική κοινότητα.Ας αναλάβει επιτέλους και η πολιτική ηγεσία τις ευθύνες της. Η καραμέλα με τα παιδιά που θα ταλαιπωρηθούν και θα υποφέρουν και άλλες γνωστές λαικίστικες παπα...ριες, έχει λιώσει προ πολλού.
Δίκαια τα αιτήματά μας, τα έχει κάνει μπάχαλο η Αννούλα και όλοι οι προηγούμενοι, αλλά στα παιδιά αυτά τι θα απαντήσουμε; ότι ο σκοπός αγιάζει τα μέσα;
Συμφωνώ ότι τα παιδιά δεν φταίνε. Αλλά ο αγώνας αυτός αν γίνει(εγώ το εύχομαι) θα έχει νικητές και τα παιδιά.Ποιά παιδιά; αυτά που δίνουν πανελλήνιες τώρα; μπορεί να έχει νικητές τα παιδιά σε μερικά χρόνια από σήμερα. Σε αυτά που δίνουν τώρα πανελλήνιες και που δεν πάνε φροντιστήριο εγώ ρωτάω τι τους απαντάτε; ότι θα θυσιαστούν για μια καλύτερη παιδεία του αύριο;
λέτε να υπάρχουν πολλοί μαθητές χωρίς φροντιστήριο στη γ΄λυκείου;Νατη η νοοτροπία μας. Αυτή είναι. Έλεος. Καρφί δεν μας καίγεται. Το έγραψα και παραπάνω "Τι μας τα πρήζει η Αννούλα για αναπλήρωση ωρών, αφού τα παιδιά τα ξέρουν απέξω, τους τα είπανε και αλλού!".
Νομίζω σκόπιμα υπερβάλλεις και τραγικοποιείς την κατάσταση. Χαμένοι είναι οι αγώνες που δεν γίνονται ΜΟΝΟ. Αν σκεφτόμασταν πάντα έτσι λυπάμαι σαν κοινωνία δεν θα πετυχαίναμε ποτέ τίποτα. Και μην μου πεις ότι όλα όσα γίνονται στην εκπαίδευση και αναμένεται να γίνουν δεν στηρίζονται σε κάποιο σχέδιο, σχέδιο που έχεινα κάνει εν μέρει με την ταξικοποίση της εκπαίδευσης.Συμφωνώ ότι τα παιδιά δεν φταίνε. Αλλά ο αγώνας αυτός αν γίνει(εγώ το εύχομαι) θα έχει νικητές και τα παιδιά.Ποιά παιδιά; αυτά που δίνουν πανελλήνιες τώρα; μπορεί να έχει νικητές τα παιδιά σε μερικά χρόνια από σήμερα. Σε αυτά που δίνουν τώρα πανελλήνιες και που δεν πάνε φροντιστήριο εγώ ρωτάω τι τους απαντάτε; ότι θα θυσιαστούν για μια καλύτερη παιδεία του αύριο;λέτε να υπάρχουν πολλοί μαθητές χωρίς φροντιστήριο στη γ΄λυκείου;Νατη η νοοτροπία μας. Αυτή είναι. Έλεος. Καρφί δεν μας καίγεται. Το έγραψα και παραπάνω "Τι μας τα πρήζει η Αννούλα για αναπλήρωση ωρών, αφού τα παιδιά τα ξέρουν απέξω, τους τα είπανε και αλλού!".
Πιστεύετε πως η κατάλληλη στιγμή για αυτοκριτική είναι αυτή τώρα, που δεχόμαστε μια ολομέτωπη επίθεση;Πρέπει επιτέλους ψύχραιμα όλοι να δούμε τι έχουμε απέναντι μας. Κάποιοι αν δεν οδηγούνται σε θέσεις άμυνας λόγω πολιτικών πεποιθήσεων πρέπει να δουν ότι είναι ώρα για δράση.
Έχουμε φάει τις σάρκες μας περισσότερο από οποιοδήποτε άλλο κλάδο νομίζω...
Πιστεύετε πως η κατάλληλη στιγμή για αυτοκριτική είναι αυτή τώρα, που δεχόμαστε μια ολομέτωπη επίθεση;
Έχουμε φάει τις σάρκες μας περισσότερο από οποιοδήποτε άλλο κλάδο νομίζω...
Νομίζω σκόπιμα υπερβάλλεις και τραγικοποιείς την κατάσταση. Χαμένοι είναι οι αγώνες που δεν γίνονται ΜΟΝΟ. Αν σκεφτόμασταν πάντα έτσι λυπάμαι σαν κοινωνία δεν θα πετυχαίναμε ποτέ τίποτα. Και μην μου πεις ότι όλα όσα γίνονται στην εκπαίδευση και αναμένεται να γίνουν δεν στηρίζονται σε κάποιο σχέδιο, σχέδιο που έχεινα κάνει εν μέρει με την ταξικοποίση της εκπαίδευσης.
Χαμένοι είναι οι αγώνες που δεν γίνονται ΜΟΝΟ. Αν σκεφτόμασταν πάντα έτσι λυπάμαι σαν κοινωνία δεν θα πετυχαίναμε ποτέ τίποτα. Και μην μου πεις ότι όλα όσα γίνονται στην εκπαίδευση και αναμένεται να γίνουν δεν στηρίζονται σε κάποιο σχέδιο, σχέδιο που έχεινα κάνει εν μέρει με την ταξικοποίση της εκπαίδευσης.Αυτή είναι απάντηση από συνάδελφο προς συνάδελφο, και την δέχομαι, όχι όμως από καθηγητή προς μαθητή του. Εγώ έθεσα τον προβληματισμό τι θα απαντήσεις στο 17χρονο που δεν πάει φροντιστήριο και μοναδικό του στήριγμα είναι το σχολείο του. Θα του μιλήσεις για αγώνες; ότι οι αγώνες θέλουν θυσίες; ότι εσύ μπορεί να μην μπεις πουθενά στις πανελλήνιες αλλά σκέψου τους συμμαθητές σου, τα μικρά αδελφάκια σου που θα πάνε σχολείο από του χρόνου, θα βρουν μια καλύτερη παιδεία; εδώ οι Σουλιώτισσες έπεσαν στο Ζάλογγο και σώθηκε ολόκληρο το έθνος, γκρινιάζεις εσύ που δεν θα μπεις πουθενά ούτε σε μια σχολή για να σωθεί η παιδεία;
Δεν μίλησα για δούρειους ίππους. Οι εκπαιδευτικοί είτε θα αποδεχθούν τις αλλαγές που επιβάλλονται με καθεστωτικό τρόπο είτε θα αρπάξουν την ευκαιρία σε αυτή την πολύ κρίσιμη στιγμή όχι μόνο για να κρατήσουν κατακτήσεις δεκαετιών αλλά και για να διεκδικήσουν μια παιδεία αναβαθμισμένη. Τον ρόλο του δούρειου ίππου προφανώς και το παίζουν σε συνδικαλιστικό επίπεδο οι ηγεσίες της δοε και ολμέ τόσα χρόνια που ταυτίζονταν ουσιαστικά με τις κυβερνητικές επιταγές και η οποιαδήποτε αντίδραση ,για τα μάτια του κόσμου, εκτονωνώνταν σε 24 απεργίες. Δυστυχώς και αυτή τη στιγμή η ηγεσία της ολμέ είναι πολύ μικρή για τις απαιτήσεις των καιρών.Πιστεύετε πως η κατάλληλη στιγμή για αυτοκριτική είναι αυτή τώρα, που δεχόμαστε μια ολομέτωπη επίθεση;
Έχουμε φάει τις σάρκες μας περισσότερο από οποιοδήποτε άλλο κλάδο νομίζω...
νομίζω τις σάρκες μας τις έχουμε φάει μόνο όσον αφορά το ποιός ειναι ο δικαιοτερος τρόπος διορισμού ( ασεπ -επετηρίδα) ή το ποιά προϋπηρεσία πρέπει να προταχθει στους διορισμούς σε σχέση με άλλες (16μηνο -24μηνο-30μηνο) ή αν οι πολύτεκνοι καλώς προπορεύονταν των υπολοίπων ή όχι..... Εσχάτως αρχίσαμε να "ανοίγουμε" το θέμα της ποιότητας της παρεχόμενης διδασκαλίας και να μιλάμε με καθαρά παιδαγωγικά- διδακτικά κριτήρια....
Νομίζω σκόπιμα υπερβάλλεις και τραγικοποιείς την κατάσταση. Χαμένοι είναι οι αγώνες που δεν γίνονται ΜΟΝΟ. Αν σκεφτόμασταν πάντα έτσι λυπάμαι σαν κοινωνία δεν θα πετυχαίναμε ποτέ τίποτα. Και μην μου πεις ότι όλα όσα γίνονται στην εκπαίδευση και αναμένεται να γίνουν δεν στηρίζονται σε κάποιο σχέδιο, σχέδιο που έχεινα κάνει εν μέρει με την ταξικοποίση της εκπαίδευσης.
Η ταξικοποίηση της εκπαίδευσης σαφώς και είναι θέμα σκοτεινών κύκλων και εντολών ...άνωθεν. Ωστόσο για να γίνει υπαρκτή θα πρέπει να υποστηριχθεί εκ των έσω - δηλαδή απο τους ίδιους τους εκπ/κούς. Πιστεύεις επομένως, ότι ο εκπ/κοί γίνονται οι Δούρειοι Ίπποι μιας τέτοιας πολιτικής και με ποιόν τρόπο;
Αυτή είναι απάντηση και για τους μαθητές. Οι μαθητές είναι μέρος της κοινωνίας. Και η αλήθεια είναι ότι αντιμετωπίζοντας τους μαθητές σαν μια ειδική κατηγορία δεν κάνουμε τίποτα άλλο από το να "μορφώνουμε" αμόρφωτους κοινωνικά και συνειδησιακά πολίτες!Χαμένοι είναι οι αγώνες που δεν γίνονται ΜΟΝΟ. Αν σκεφτόμασταν πάντα έτσι λυπάμαι σαν κοινωνία δεν θα πετυχαίναμε ποτέ τίποτα. Και μην μου πεις ότι όλα όσα γίνονται στην εκπαίδευση και αναμένεται να γίνουν δεν στηρίζονται σε κάποιο σχέδιο, σχέδιο που έχεινα κάνει εν μέρει με την ταξικοποίση της εκπαίδευσης.Αυτή είναι απάντηση από συνάδελφο προς συνάδελφο, και την δέχομαι, όχι όμως από καθηγητή προς μαθητή του. Εγώ έθεσα τον προβληματισμό τι θα απαντήσεις στο 17χρονο που δεν πάει φροντιστήριο και μοναδικό του στήριγμα είναι το σχολείο του. Θα του μιλήσεις για αγώνες; ότι οι αγώνες θέλουν θυσίες; ότι εσύ μπορεί να μην μπεις πουθενά στις πανελλήνιες αλλά σκέψου τους συμμαθητές σου, τα μικρά αδελφάκια σου που θα πάνε σχολείο από του χρόνου, θα βρουν μια καλύτερη παιδεία; εδώ οι Σουλιώτισσες έπεσαν στο Ζάλογγο και σώθηκε ολόκληρο το έθνος, γκρινιάζεις εσύ που δεν θα μπεις πουθενά ούτε σε μια σχολή για να σωθεί η παιδεία;
Αυτά θα του πεις;
Πιστεύετε πως η κατάλληλη στιγμή για αυτοκριτική είναι αυτή τώρα, που δεχόμαστε μια ολομέτωπη επίθεση;απ το alfavita
Έχουμε φάει τις σάρκες μας περισσότερο από οποιοδήποτε άλλο κλάδο νομίζω...
Την Κυριακη του Πασχα,πανω απο τη λαδοκολλα με το αρνι,στασιδι των συναδερφων εξω απο τα φροντιστηρια των μαθητων για περαιτερω μελετη,την Κυριακη του Παραλυτου,του Τυφλου,της Σταυροπροσκυνησεως και αλφα,βου,γου Κυριακες Νηστειων.Επισης η Κυριακη της Σαμαρειτιδος θα καταλαμβανει εξεχουσα θεση στο προγραμμα αναπληρωσης λογω μειζονος συμβολισμου;D ;D ;D ;D και του Αγιου Πνεύματος επίσης που λόγω της ημέρας η αναπλήρωση θα γινεται αυτόματα εις τριπλούν
Eυφυες...!!!!τηλεφωνω στην Αννουλα τωρα...
γιατί; δεν έχουμε λες να αντιπροτείνουμε εμείς τρόπους να γίνουμε ....Φινλανδία; και άμα στην τριαθεματικότητα προσθέσεις και ένα ποτήρι φραπέ (με γάλα ) πετυχαινεις και την κοινωνικοποίηση των παδιών που τώρα με τις συγχωνεύσεις ετέθη ως μέγα ζήτημα.... Επίσης, εχω να προτείνω ότι αφού θα έχουν πλέον τα σχολεία και διαδραστικους να τους μεταφέρουμε στην πλησιέστερη προς το σχολείο καφετέρια ( πάντα υπάρχει μία ) και να γινεται εκεί το μάθημα, στην άνεση του καναπέος ( βεβαίως βεβαίως) ...ε; εεεεεεεεεεεεεε; προχωρημενιά; ( αυτό μπορεις να το μαρτυρήσεις στην Αννούλα πάντως)
οτι οι χαμενες ωρες πρεπει να αναπληρωθουν, δεν χωρά συζητηση. Υπαρχουν μαθητες που δεν πηγαινουν φροντιστηριο οπως υπαρχουν και μαθητες που δεν θελουν την καταληψη....
Αληθεια, γιατι τοσο αγχος για να μην αναπληρωθουν?
οτι οι χαμενες ωρες πρεπει να αναπληρωθουν, δεν χωρά συζητηση. Υπαρχουν μαθητες που δεν πηγαινουν φροντιστηριο οπως υπαρχουν και μαθητες που δεν θελουν την καταληψη....
Αληθεια, γιατι τοσο αγχος για να μην αναπληρωθουν?
Δε πιστεύω να υπάρχει συνάδελφος που να διαφωνεί ότι το μεγαλύτερο πρόβλημα του σχολείου είναι η απώλεια εκατοντάδων ωρών διδασκαλίας. Το θέμα είναι όμως να βρούμε την πραγματική αιτία...
Πόσες πραγματικά ώρες χάθηκαν λόγω απεργίας - στάσης εργασίας ;
Πόσες πραγματικά ώρες χάθηκαν λόγω εκδηλώσεων, εκδρομών, συνελεύσεων κ.α (σημειωτέον όμως ότι τα παραπάνω ΠΡΟ
Τι να πει όμως κανείς σε ένα παιδί που δεν πάει φροντιστήριο και περιμένει από το σχολείο του την όποια βοήθεια;
Σε αυτά τα παιδιά τι απαντάμε;
Αφού λοιπόν ο Ελληνας μόνο αν πληρώσει κάτι θα το εκτιμήσει, τότε ας καταργηθούν τα φροντιστήρια και να μπουν δίδακτρα στα σχολεία, στην μισή τιμή μάλιστα από αυτήν των φροντιστηρίων, αλλά να μην χάνεται ούτε μια ώρα μαθήματος και να λειτουργεί στα πρότυπα των φροντιστηρίων (τα διαγωνίσματα Κυριακες, συνελεύσεις τα απογεύματα ή Κυριακές κλπ). Τα χρήματα αυτά θα πήγαιναν σε υποδομές στα σχολεία, και σε αύξηση των μισθών των καθηγητών (αφού θα εργάζοταν παραπάνω ώρες για συνελεύσεις Κυριακές κλπ). Όλοι ικανοποιημένοι θα είμασταν τότε πιστεύω. Καθηγητές, γονείς μαθητές.\
Αφού όλοι λίγο πολύ συμφωνούμε ότι οι περισσότερες χαμένες ώρες προκύπτουν από τις καθυστερημένες προσλήψεις (ή καθόλου προσλήψεις) αναπληρωτών,
Χωρίς να θέλω να φανεί ότι υπερασπίζομαι την ΟΛΜΕ και το ΔΣ της αυτοί πόσοι είναι; Εμείς είμαστε 160.000! Ποιανού η φωνή μπορεί να ακουστεί περισσότερο και δυνατότερα;
Μιλήστε στους δικούς σας, την οικογένεια, τους φίλους, τους γνωστούς ακόμη και σε αγνώστους για όλα αυτά που συζητάμε εδώ μεταξύ μας. Μην αφήνουμε τα μμε να διαμορφώνουν την κοινή γνώμη.
... το πρόβλημα της απαξίωσης των σχολείων και όλων των συναφών δεν ειναι θέμα ωρών μαθήματος και δεν πρόκειται να ειναι ποτέ. Τα σχολεία ειναι αποδέκτες των προλημάτων της κοινωνίας και εμείς καλούμαστε να μπαλώσουμε με μικροεπεμβάσεις και με υποκριτική αδιαφορία απο το υπουργείο τα προβλήματα αυτά. Δυστυχώς όσο η κοινωνία πάει απο το κακό στο χειρότερο το ίδιο θα κανουν και τα σχολεία ..
Να ρωτήσω κάτι (μάλλον) άσχετο: όποιος απεργεί μια μέρα χάνει χρήματα από το μισθό του.
Αν κάνει μάθημα Σάββατο ή αργία (π.χ. Μεγάλη Εβδομάδα) θα πληρωθεί παραπάνω;
Να ρωτήσω κάτι (μάλλον) άσχετο: όποιος απεργεί μια μέρα χάνει χρήματα από το μισθό του.
Αν κάνει μάθημα Σάββατο ή αργία (π.χ. Μεγάλη Εβδομάδα) θα πληρωθεί παραπάνω;
Μα κανείς δεν ξέρει να μου απαντήσει;
Έχω συγκεκριμένα παραδείγματα αγαπητέ Μάρκο υπόψη μου για τη μη πρόσληψη αναπληρωτών και άρα χαμένες ώρες μαθήματος. Όσο για το "λάδι πάμε να βγούμε" θέλω να πιστεύω ότι δεν ειρωνεύεσαι. Το γεγονός ότι σαν κλάδος έχουμε τεράστιες ευθύνες και δεν έχουμε κάνει ακόμα τίποτα για αυτές δεν ακυρώνει τις ευθύνες του Υπουργείου. Αυτό που πρέπει να καταλάβουμε είναι ότι η ιστορία με την αναπλήρωση των χαμένων ωρών που ξεφούρνισε η Αννούλα έχει σαν σκοπό να στρέψει την κουβέντα στα κακώς κείμενα του κλάδου μας από τις επιχειρούμενες "Συγχωνεύσεις". Θεωρείς τυχαίο ότι το θέμα αυτό ξεκίνησε αφότου αντέδρασαν τα παιδιά και οι γονείς των σχολείων που κλείνουν; Είναι σίγουρα πιο βολικό να κατηγορείς (όχι εσύ) άλλους για την επερχόμενη υποβάθμιση και συ (πάλι όχι εσύ) απλώς να "νίπτεις τας χείρας σου" από τις "Συγχωνεύσεις". Σκέψου το.Αφού όλοι λίγο πολύ συμφωνούμε ότι οι περισσότερες χαμένες ώρες προκύπτουν από τις καθυστερημένες προσλήψεις (ή καθόλου προσλήψεις) αναπληρωτών,
οχι, δεν ειναι ετσι. Οι χαμενες ωρες δεν προκυπτουν απο τη μη προσληψη αναπληρωτων! αυτες δεν εγιναν ποτε, και αν κατι δεν το εχεις πώς ειναι δυνατον να το χασεις?
Παλι λαδι παμε να βγουμε ετσι?
Χαμενες λογιζονται, και πολυ σωστα το λεει η Αννουλα, απο τους ηδη τοποθετημενους.
Το φαγαμε πια το κοριτσι ;D ;D ;D
Χωρίς να θέλω να φανεί ότι υπερασπίζομαι την ΟΛΜΕ και το ΔΣ της αυτοί πόσοι είναι; Εμείς είμαστε 160.000! Ποιανού η φωνή μπορεί να ακουστεί περισσότερο και δυνατότερα;
Μιλήστε στους δικούς σας, την οικογένεια, τους φίλους, τους γνωστούς ακόμη και σε αγνώστους για όλα αυτά που συζητάμε εδώ μεταξύ μας. Μην αφήνουμε τα μμε να διαμορφώνουν την κοινή γνώμη.
Αφού όλοι λίγο πολύ συμφωνούμε ότι οι περισσότερες χαμένες ώρες προκύπτουν από τις καθυστερημένες προσλήψεις (ή καθόλου προσλήψεις) αναπληρωτών,
οχι, δεν ειναι ετσι. Οι χαμενες ωρες δεν προκυπτουν απο τη μη προσληψη αναπληρωτων! αυτες δεν εγιναν ποτε, και αν κατι δεν το εχεις πώς ειναι δυνατον να το χασεις?
Παλι λαδι παμε να βγουμε ετσι?
Χαμενες λογιζονται, και πολυ σωστα το λεει η Αννουλα, απο τους ηδη τοποθετημενους.
Αν και αρκετά ανεκτικός ως χαρακτήρας δυσκολεύομαι να καταλάβω αυτή την υποστήριξη στην υπουργό μας.
Κι αφού αυτή είναι υπεύθυνη κι εμείς ανεύθυνοι αρκεί μια υπουργική απόφαση για παράταση του σχολικού έτους.
Η επιστολή στην ΟΛΜΕ και τη ΔΟΕ είναι φτηνός λαϊκισμός. Δε μας ρωτάει και δεν μας υπολογίζει στα σημαντικά και ζητάει τη γνώμη μας για θέματα απλά.!
Το φαγαμε πια το κοριτσι ;D ;D ;D
Αφού όλοι λίγο πολύ συμφωνούμε ότι οι περισσότερες χαμένες ώρες προκύπτουν από τις καθυστερημένες προσλήψεις (ή καθόλου προσλήψεις) αναπληρωτών,
οχι, δεν ειναι ετσι. Οι χαμενες ωρες δεν προκυπτουν απο τη μη προσληψη αναπληρωτων! αυτες δεν εγιναν ποτε, και αν κατι δεν το εχεις πώς ειναι δυνατον να το χασεις?
Παλι λαδι παμε να βγουμε ετσι?
Χαμενες λογιζονται, και πολυ σωστα το λεει η Αννουλα, απο τους ηδη τοποθετημενους.
Το φαγαμε πια το κοριτσι ;D ;D ;D
Να ρωτήσω κάτι (μάλλον) άσχετο: όποιος απεργεί μια μέρα χάνει χρήματα από το μισθό του.
Αν κάνει μάθημα Σάββατο ή αργία (π.χ. Μεγάλη Εβδομάδα) θα πληρωθεί παραπάνω;
Μα κανείς δεν ξέρει να μου απαντήσει;
υπερωριακά στην καλύτερη περίπτωση...
http://www.pde.gr/index.php?topic=22798.msg424279#msg424279
Έτσι είναι. Η ενημέρωση είναι απαραίτητη. Προπαγάνδα εσείς; Την αλήθεια εμείς.Χωρίς να θέλω να φανεί ότι υπερασπίζομαι την ΟΛΜΕ και το ΔΣ της αυτοί πόσοι είναι; Εμείς είμαστε 160.000! Ποιανού η φωνή μπορεί να ακουστεί περισσότερο και δυνατότερα;++++ Οφείλουμε να συνειδητοποιήσουμε πως, αν δεν φαλτσάρουμε συνεχώς ο καθένας μας με το μακρύ του και το κοντό του, έχουμε τεράστια δύναμη και μπορούμε να διαμορφώσουμε γνώμη.
Μιλήστε στους δικούς σας, την οικογένεια, τους φίλους, τους γνωστούς ακόμη και σε αγνώστους για όλα αυτά που συζητάμε εδώ μεταξύ μας. Μην αφήνουμε τα μμε να διαμορφώνουν την κοινή γνώμη.
Σήμερα, σε ένα ζωηρό τμήμα της Γ' γυμνασίου έλειπαν οι περισσότεροι επειδή έκαναν πρόβα για την παρέλαση... ??? ??? Έκανα μια συζήτηση με τους υπόλοιπους για τον συνωστισμό που υπάρχει στην τάξη των 28 μαθητών και για την υποβάθμιση του μαθήματος που γίνεται σαν απόρροια του συνωστισμού σ' αυτό το τμήμα. Τότε συνειδητοποίησαν οι μαθητές τις δυσκολίες που προκύπτουν στα πολυάριθμα τμήματα...
Ρε παιδιά καμιά αναπλήρωση δεν θα γίνει, όχι γιατί δεν θέλουμε οι εκπαιδευτικοί αλλά γιατί ήταν ένα πυροτέχνημα, μια προσπάθεια κατασυκοφάντησης πάλι του κλάδου μας, ένας αποπροσανατολισμός της κοινής γνώμης να τα βάλουν πάλι με τους εκπαιδευτικούς κι όχι με την πολιτική του υπ.παιδείας.++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
Σε δεύτερη ανάγνωση είναι κι ένας εκφοβισμός προς πάσα κατεύθυνση "αναστείλτε τις κινητοποιήσεις".
Σιγά μην τους έπιασε ο πόνος, τι λέμε τώρα...
Αλλά είδατε, το κατάφερε και σε εμάς ακόμη, που είμαστε πιο υποψιασμένοι, να συζήταμε για την αναπλήρωση των "χαμένων" ωρών και όχι για την ταμπακιέρα, τις συγχωνεύσεις και τις καταργήσεις, το νέο λύκειο, τον "εξορθολογισμό" των σχολείων...
Η αναπλήρωση των πεταμένων χρημάτων πότε θα γίνει;
http://www.enet.gr/?i=news.el.article&id=241163
...σύμβουλος δημοσιότητας 9.500.000 Ευρώ! Τυχαίο;... Δεεε νομίζω!
...υπηρεσιές προβολής,δημοσιότητας και (παρα)πληροφόρησης 4.000.000 Ευρώ! Τυχαίο; ...Δεεε νομίζω!
...προβολή έργου του υπουργείου στα Μ.Μ.Ε. 4.260.000! Τυχαίο;... Δεεε νομίζω!
...σύμβουλος επικοινωνιακής στρατηγικής 450.000 Ευρώ! Τυχαίο;...Δεεε νομίζω!
Σα δεν ντρεπόμαστε λέω εγώ! >:( >:( >:(
Η αναπλήρωση των πεταμένων χρημάτων πότε θα γίνει;
http://www.enet.gr/?i=news.el.article&id=241163
...σύμβουλος δημοσιότητας 9.500.000 Ευρώ! Τυχαίο;... Δεεε νομίζω!
...υπηρεσιές προβολής,δημοσιότητας και (παρα)πληροφόρησης 4.000.000 Ευρώ! Τυχαίο; ...Δεεε νομίζω!
...προβολή έργου του υπουργείου στα Μ.Μ.Ε. 4.260.000! Τυχαίο;... Δεεε νομίζω!
...σύμβουλος επικοινωνιακής στρατηγικής 450.000 Ευρώ! Τυχαίο;...Δεεε νομίζω!
Σα δεν ντρεπόμαστε λέω εγώ! >:( >:( >:(
.......Γιαουρτάκι 1,80
Αν δε κάτσουμε κάτω επιτέλους και να συμφωνήσουμε ΟΛΟΙ σε μία υπερκομματική πολιτική για την παιδεία μακράς πνοής, ανεξάρτητη από κομματικά προγράμματα και που δε θα αλλάζει κάθε που "οραματίζεται" ο/η εκάστοτε υπουργός, τότε θα έχουμε μονίμως παθογένειες, συνθήματα, κορώνες κτλ και επι της ουσίας τίποτε..
Ανάνευσις δασκάλων
ΛΩΡΗ ΚΕΖΑ -ΤΟ