Αυτό το είδατε;
Το υπ. Παιδείας εξέδωσε την ακόλουθη εγκύκλιο:
Σύμφωνα με το Ν. 3879/2010 (ΦΕΚ 163 τ. Α 21-9-2010), αρ. 26, παρ. 10 είναι δυνατή η ολική ή μερική διάθεση εκπαιδευτικών δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης στα ΙΕΚ για την κάλυψη του υποχρεωτικού διδακτικού ωραρίου τους. Η κάλυψη των εκπαιδευτικών αναγκών των δημόσιων ΙΕΚ γίνεται κατά προτεραιότητα από τους διατιθέμενους εκπαιδευτικούς.
Με δεδομένο ότι η έναρξη του χειμερινού εξαμήνου των ΙΕΚ γίνεται στις 5 Οκτωβρίου και η επιλογή των ωρομισθίων εκπαιδευτικών τους θα πρέπει να γίνει νωρίτερα, προφανές είναι ότι η όλη διαδικασία θα πρέπει να ολοκληρωθεί σε σύντομο χρονικό διάστημα.
Το ΙΔΕΚΕ στο οποίο υπάγονται τα Δημόσια ΙΕΚ θα αποστείλει ηλεκτρονικά στα ΙΕΚ τον επισυναπτόμενο πίνακα με τις ειδικότητες εκπαιδευτικών που μπορούν να διδάξουν σε αυτά.
Τα ΙΕΚ θα συμπληρώσουν τις ανάγκες τους σε ώρες ανά ειδικότητα και θα τα αποστείλουν στο ΙΔΕΚΕ το οποίο αφού τα ομαδοποιήσουν ανά περιφέρεια θα τα αποστείλει στους Περιφερειακούς Δ/ντές Εκπ/σης.
Οι Περιφερειακοί Δ/ντές θα πρέπει το αργότερο έως 23/9 να αποστείλουν στην Υπηρεσία μας τους προς διάθεση στα ΙΕΚ εκπαιδευτικούς, προκειμένου να εκδοθεί σχετική Υ.Α.
http://www.pde.gr/index.php?page=3153
Αυτό σημαίνει, όπως καταλαβαίνετε, ότι στις περισσότερες ειδικότητες (βλ. αναλυτικά http://dide.pre.sch.gr/portal/images/stories/eggrafa/various/sectors_IEK.pdf) ωρομίσθιοι θα προσληφθούν μόνο αν δεν επαρκούν οι μόνιμοι καθηγητές δευτεροβάθμιας που θα διατεθούν στα Ι.Ε.Κ.
Με τις υγείες μας!
Αυτό το είδατε;
Το υπ. Παιδείας εξέδωσε την ακόλουθη εγκύκλιο:
Σύμφωνα με το Ν. 3879/2010 (ΦΕΚ 163 τ. Α 21-9-2010), αρ. 26, παρ. 10 είναι δυνατή η ολική ή μερική διάθεση εκπαιδευτικών δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης στα ΙΕΚ για την κάλυψη του υποχρεωτικού διδακτικού ωραρίου τους. Η κάλυψη των εκπαιδευτικών αναγκών των δημόσιων ΙΕΚ γίνεται κατά προτεραιότητα από τους διατιθέμενους εκπαιδευτικούς.
Με δεδομένο ότι η έναρξη του χειμερινού εξαμήνου των ΙΕΚ γίνεται στις 5 Οκτωβρίου και η επιλογή των ωρομισθίων εκπαιδευτικών τους θα πρέπει να γίνει νωρίτερα, προφανές είναι ότι η όλη διαδικασία θα πρέπει να ολοκληρωθεί σε σύντομο χρονικό διάστημα.
Το ΙΔΕΚΕ στο οποίο υπάγονται τα Δημόσια ΙΕΚ θα αποστείλει ηλεκτρονικά στα ΙΕΚ τον επισυναπτόμενο πίνακα με τις ειδικότητες εκπαιδευτικών που μπορούν να διδάξουν σε αυτά.
Τα ΙΕΚ θα συμπληρώσουν τις ανάγκες τους σε ώρες ανά ειδικότητα και θα τα αποστείλουν στο ΙΔΕΚΕ το οποίο αφού τα ομαδοποιήσουν ανά περιφέρεια θα τα αποστείλει στους Περιφερειακούς Δ/ντές Εκπ/σης.
Οι Περιφερειακοί Δ/ντές θα πρέπει το αργότερο έως 23/9 να αποστείλουν στην Υπηρεσία μας τους προς διάθεση στα ΙΕΚ εκπαιδευτικούς, προκειμένου να εκδοθεί σχετική Υ.Α.
http://www.pde.gr/index.php?page=3153
Αυτό σημαίνει, όπως καταλαβαίνετε, ότι στις περισσότερες ειδικότητες (βλ. αναλυτικά http://dide.pre.sch.gr/portal/images/stories/eggrafa/various/sectors_IEK.pdf) ωρομίσθιοι θα προσληφθούν μόνο αν δεν επαρκούν οι μόνιμοι καθηγητές δευτεροβάθμιας που θα διατεθούν στα Ι.Ε.Κ.
Με τις υγείες μας!
Νομίζω ότι αυτό θα θίξει τους ξενόγλωσσους κυρίως. Άντε και κανέναν οικονομολόγο ή πληροφορικής, αν και αυτούς τους ζητάνε τα ΙΕΚ ως αποσπασμένους για να καλύψουν τις ανάγκες τους στη γραμματεία. Δύσκολα θα βρεθούν εκπαιδευτικοί των λοιπών ειδικοτήτων να συμπληρώσουν διδακτικό ωράριο σε ΙΕΚ.
Έριξα μια ματιά σε ένα χαρτί που καλούσε τους εκπαιδευτικους β'βαθμιας εκπαίδευσης να κάνουν τα χαρτιά τους για απόσπαση στο ΙΕΚ Καρδίτσας (μέχρι τις 23/9, αύριο δηλαδή). Το απογοητευτικό είναι πως από τα στοιχεία με τις προς κάλυψη ώρες των τμημάτων στο ΙΕΚ, απλά διατίθενται ΟΛΕΣ οι ώρες σε μόνιμους.υπεροχα..........τι αλλο θα δουμε :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'(
Ένα παράδειγμα:
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ: προς κάλυψη (από μόνιμους) 42 διδακτικές ώρες. Δηλαδή ΟΛΕΣ οι ώρες ΟΛΩΝ των τμημάτων του ΙΕΚ!!
Αν βρεθούν δηλαδή 2 (δε χρειάζεται παραπάνω, μιας και 21Χ2=42) μόνιμοι οι οποίοι υποβάλουν αίτηση απόσπασης, τότε ούτε μία ώρα δε μένει για ωρομίσθιους πληροφορικούς στο Νομό Καρδίτσας. Τέλος...!
Τι άλλο να δούμε??
Ε, το πολύ πολύ να πάρουν μόνιμους αντί για ωρομίσθους στα ΙΕΚ του ΟΑΕΔ και στα ΣΔΕ, και μετά κλείσαμε!!!
Συνάδελφοι, ούτε οι συνδικαλιστική ηγεσία, ούτε και κανένας άλλος έχει υποψιαστεί τι έχει να γίνει στο σύντομο μέλλον που έρχεται. Τα πράγματα έχουν ώς εξής:Και τι θα γίνει με τους εκπαιδευτικούς που είναι αποσπασμένοι σε ΙΔΕΚΕ, ΓΓΔΒΜ και ΕΟΠΠ?
Μέσα στον Μάρτιο του 2012 καταργούνται ΕΟΠΠ, ΙΔΕΚΕ, ΓΓΔΜ κλπ. Τα ΙΕΚ πάνε στις Περιφέρειες.
Αυτές δεν έχουν πόρουν για να πληρώσουν τους ωρομίσθιούς εκπαιδευτές. Ετσί γίνεται διάθεση απο τις Δευτεροβάθμιες όλων όσων δεν συμπληρώνουν το τωρινό ωράριο (σκέψου και την αύξηση των ωρών διδασκαλίας που παίξει σαν μελλοντικό σενάριο! μήπως κανένας εκπαιδευτικός δεν θα συμπληρώνει το ωράριο του σε ένα σχολείο;). Ετσι το πρωί κάνεις πχ 10 ώρες στο σχολείο σου και το απόγευμα (γιατί ΜΟΝΟ απόγευμα γίνονται μαθήματα στα ΙΕΚ) πήγενε και σε ένα ΙΕΚ να κάνεις άλλες πχ 4 ώρες. Και μετα "πετάξου" σε ένα Σχολεό Δεύτερης Ευκαιρίας να κάνεις άλλες πχ 5 ώρες. Αυτό το σενάριο "παίξει" για όλους τους εκπαιδευτικούς των τεχνικών ειδικοτήτων αλλά και όχι μόνο για αυτούς.
θα πανε στις οργανικες τους ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;DΣυνάδελφοι, ούτε οι συνδικαλιστική ηγεσία, ούτε και κανένας άλλος έχει υποψιαστεί τι έχει να γίνει στο σύντομο μέλλον που έρχεται. Τα πράγματα έχουν ώς εξής:Και τι θα γίνει με τους εκπαιδευτικούς που είναι αποσπασμένοι σε ΙΔΕΚΕ, ΓΓΔΒΜ και ΕΟΠΠ?
Μέσα στον Μάρτιο του 2012 καταργούνται ΕΟΠΠ, ΙΔΕΚΕ, ΓΓΔΜ κλπ. Τα ΙΕΚ πάνε στις Περιφέρειες.
Αυτές δεν έχουν πόρουν για να πληρώσουν τους ωρομίσθιούς εκπαιδευτές. Ετσί γίνεται διάθεση απο τις Δευτεροβάθμιες όλων όσων δεν συμπληρώνουν το τωρινό ωράριο (σκέψου και την αύξηση των ωρών διδασκαλίας που παίξει σαν μελλοντικό σενάριο! μήπως κανένας εκπαιδευτικός δεν θα συμπληρώνει το ωράριο του σε ένα σχολείο;). Ετσι το πρωί κάνεις πχ 10 ώρες στο σχολείο σου και το απόγευμα (γιατί ΜΟΝΟ απόγευμα γίνονται μαθήματα στα ΙΕΚ) πήγενε και σε ένα ΙΕΚ να κάνεις άλλες πχ 4 ώρες. Και μετα "πετάξου" σε ένα Σχολεό Δεύτερης Ευκαιρίας να κάνεις άλλες πχ 5 ώρες. Αυτό το σενάριο "παίξει" για όλους τους εκπαιδευτικούς των τεχνικών ειδικοτήτων αλλά και όχι μόνο για αυτούς.
Και όλα αυτά ΑΦΟΥ έφαγαν οι αποσπασμένοι στα ΙΕΚ την πίκρα με τις 500 αιτήσεις εκπαιδευτών που έπρεπε μάλιστα να τις καταχωρήσουν κιόλας σε καινούργιο σύστημα (και τις καταχώρησαν).o χαμος θα γινει σε μεγαλα αστικα κεντρα , σε περιοχες δηλ νομους με λιγο πληθυσμο τα πραγματα θα ειναι καλυτερα.......τι ειναι το καινουργιο συστημα που καταχωρηθηκαν τα στοιχεια και σε τι διαφερει απο το περσινο???????????προς τι οι ταλαιπαωρια και μονιμων και ωρομισθιων?????????
Το παλιό σύστημα είναι το γνωστό που όλοι όσοι έχουν δουλέψει σε ΙΕΚ το γνωρίζουν, το ίδιο και οι διευθυντές. Το καινούργιο είναι απλά καινούργιο, κάπως πιο πολύπλοκο (κατά τη γνώμη μου) και δεν ήταν κανένας εξοικειωμένος για να τα περάσει όλα με ταχύτητα. Φαντάζομαι ότι οι συνάδελφοι που είναι αποσπασμένοι φέτος σε ΙΕΚ (εγώ δεν είμαι ευτυχώς) καταλαβαίνουν τι εννοώ. Και φανταστείτε τι έγινε σε ΙΕΚ με δύο αποσπασμένους (είναι πολλά αυτά τα ΙΕΚ).Και όλα αυτά εις μάτην... αυτό κυρίως.να σε ρωτησω, η εισαγωγη των στοιχειων των εκπαιδευτων γινεται σε συστημα που ενημερωνει το ιδεκε η απλα ενημερωνεται καποιο συστημα στο ιεκ για να γνωριζει ο διευθυντης τα στοιχεία???????????
Ήρθε η ώρα να καταλάβουν και οι απεσπασμένοι καθηγητές των ΙΕΚ, τι σημαίνει δουλειά. Και όποιος δεν θέλει, μπορεί του χρόνου να πάει στο σχολείο της οργανικής του και να κάνει κανονικά τις 21 (ίσως και παραπάνω) εβδομαδιαίες ώρες μαθήματος...γιατι στο ιεκ ποσες θα κανει????δεν πιστευω να τους εχει κυφηνες εκει να κανουν 3 ωρες και να την κοπανανε?????????
Το παλιό σύστημα είναι το γνωστό που όλοι όσοι έχουν δουλέψει σε ΙΕΚ το γνωρίζουν, το ίδιο και οι διευθυντές. Το καινούργιο είναι απλά καινούργιο, κάπως πιο πολύπλοκο (κατά τη γνώμη μου) και δεν ήταν κανένας εξοικειωμένος για να τα περάσει όλα με ταχύτητα. Φαντάζομαι ότι οι συνάδελφοι που είναι αποσπασμένοι φέτος σε ΙΕΚ (εγώ δεν είμαι ευτυχώς) καταλαβαίνουν τι εννοώ. Και φανταστείτε τι έγινε σε ΙΕΚ με δύο αποσπασμένους (είναι πολλά αυτά τα ΙΕΚ).Και όλα αυτά εις μάτην... αυτό κυρίως.να σε ρωτησω, η εισαγωγη των στοιχειων των εκπαιδευτων γινεται σε συστημα που ενημερωνει το ιδεκε η απλα ενημερωνεται καποιο συστημα στο ιεκ για να γνωριζει ο διευθυντης τα στοιχεία???????????
Εγώ αναφέρομαι στους απεσπασμένους που εκτελούν χρέη γραμματέα στα ΙΕΚ. Αυτοί άλλωστε αποσπώνται εκεί με τη θέλησή τους και μέχρι τώρα ήταν και υπεράριθμοι. Τώρα, που έχουν μείνει 2-3 ανά ΙΕΚ, έχουν αρχίσει να γκρινιάζουν...
ενταξει δεν ειναι ολοι ιδιοι, ευτυχως υπαρχουν και καλες εξαιρεσειςΕγώ αναφέρομαι στους απεσπασμένους που εκτελούν χρέη γραμματέα στα ΙΕΚ. Αυτοί άλλωστε αποσπώνται εκεί με τη θέλησή τους και μέχρι τώρα ήταν και υπεράριθμοι. Τώρα, που έχουν μείνει 2-3 ανά ΙΕΚ, έχουν αρχίσει να γκρινιάζουν...
Αυτό το "με τη θέλησή τους" με σκοτώνει.... κάποιοι από εμάς μπορεί να είχαν ως μοναδική επιλογή τα ΙΕΚ για να είναι κοντά στην οικογένειά τους. Επίσης, μην τους βάζεις όλους στο ίδιο τσουβάλι.... ξέρω συναδέλφους (κι εμένα μαζί) που έχουν δουλέψει πάρα πολύ σαν γραμματεία στα δημόσια ΙΕΚ (και άλλους που δεν έκαναν τίποτα, αλλά μήπως αυτό δεν γίνεται παντού???- ακόμα και στον ιδιωτικό τομέα....). Πχ, πέρσυ στο ΙΕΚ που δούλευα, είχαμε έναν συνάδελφο που πήγε πολλά Σάββατα για να ολοκληρώσει δουλειές του ΙΕΚ, είχαμε και συνάδελφο που έλεγε (μπροστά σε κόσμο, εκπαιδευτές, γονείς μαθητών κλπ) "ουφ, σήμερα δεν προλάβαμε ούτε εφημερίδα να διαβάσουμε" (και το εννοούσε). Και όταν του είπα ότι "ξέρεις, είναι φυσιολογικό να μην έχεις προλάβει να διαβάσεις εφημερίδα, δεν είσαι γι αυτό εδώ", μου απάντησε ότι αυτός δεν κρίνει ότι με τα λεφτά που του δίνει το ελληνικό δημόσιο οφείλει να κάνει κάτι παραπάνω.... Πάντως μη βγάζεις κακία, κάποιοι από εμάς που όντως δουλεύαμε όπως οφείλαμε δεν νοιώθουμε και πολύ καλά...
Καλημερα σε ολους . Αυτο που αναφερεις για τα Δ.Ι.Ε.Κ. Alice6 για το συστημα που παει κατευθειαν στην μηχανοργανωση του ΙΔΕΚΕ ειναι ενδειξη πως ισως φετος δεν ειναι οι προσληψεις των εκπαιδευτων βουτηγμενες στην παρανομια...? Θελω να πω πως σε οσα Δ.Ι.Ε.Κ. παρει ωρομισθιους εκπαιδευτες και δεν εχει αποσπασμενους μονιμους μετα το εγγραφο του ΥΠΕΠΘ που διαβασα αυτο θα γινει με μια πραγματικη απεικονιση μοριων που θα φαινεται στο ΙΔΕΚΕ και δεν θα γινει βυσματικα η ολη διαδικασια , οπως τοσα και τοσα χρονια....!!! ;)Το παλιό σύστημα είναι το γνωστό που όλοι όσοι έχουν δουλέψει σε ΙΕΚ το γνωρίζουν, το ίδιο και οι διευθυντές. Το καινούργιο είναι απλά καινούργιο, κάπως πιο πολύπλοκο (κατά τη γνώμη μου) και δεν ήταν κανένας εξοικειωμένος για να τα περάσει όλα με ταχύτητα. Φαντάζομαι ότι οι συνάδελφοι που είναι αποσπασμένοι φέτος σε ΙΕΚ (εγώ δεν είμαι ευτυχώς) καταλαβαίνουν τι εννοώ. Και φανταστείτε τι έγινε σε ΙΕΚ με δύο αποσπασμένους (είναι πολλά αυτά τα ΙΕΚ).Και όλα αυτά εις μάτην... αυτό κυρίως.να σε ρωτησω, η εισαγωγη των στοιχειων των εκπαιδευτων γινεται σε συστημα που ενημερωνει το ιδεκε η απλα ενημερωνεται καποιο συστημα στο ιεκ για να γνωριζει ο διευθυντης τα στοιχεία???????????
Το σύστημα το βλέπει απευθείας το ΙΔΕΚΕ (ή έστω με κάποια οριστικοποίηση, πάντως είναι σύστημα που πάει κατευθείαν στη μηχανογράφηση του ΙΔΕΚΕ).
στο ΙΕΚ που ήμουν εγώ έγινε το εξής: Ήμασταν 4 αποσπασμένοι μέχρι τον Μάρτιο, οι δύο δουλεύαμε, οι άλλοι δύο στην κοσμάρα τους (ο ένας μάλιστα προκλητικότατος, έβγαζε αποκλειστικά και μόνο φωτοτυπίες και δήλωνε αδιάφορος)........Αντίθετα, ο συνάδελφος που δεν έκανε ΑΠΟΛΥΤΩΣ τίποτα στο ΙΕΚ και πηγαίνοντας στη ΓΓΔΒΜ είχε γίνει περίγελος γιατί φυσικά όλοι τον πήραν χαμπάρι κάποια στιγμή, πήρε μια χαρά την απόσπαση στη ΓΓΔΒΜ για φέτος. Βγάλτε συμπέρασμα.
.... Σύνολο αποσπασμένων εκπαιδευτικών 5 ατόμα. Δούλευαν όλοι; Όχι φυσικά. Ετσι ο Διευθυντής προτύνει μόνο 3 άτομα για απόσπαση στην ΓΓΔΜ. Πρώτος εγώ, και δύο ακόμα συνάδελφοι Πληροφορικής. Αποτελεσμα: κανένας μας δεν πέρνει απόσπαση στο ΙΕΚ και έρχονται με απόσπαση 3 συνάδελφοι Γυμναστές "Πασόκοι", άσχετοι εντελώς. Ο ένας τους μάλιστα ήταν αποσπασμένος και την προηγούμενη χρονία, και ήταν το άτομο που δεν έκανε τίποτα εντελώς και φυσικά δεν ήταν στους προτυνόμενους του Διευθυντή. 'Ομως αφού πέρασε καλά πέρσι, έβαλε τα Πασοκοκά "μέσα" και πήρε και φέτος απόσπαση στο ίδιο ΙΕΚ. Εξακολουθεί να είναι το ίδιο αραχτός. Ο Διευθυντής μας παίρνει συνεχώς τηλέφωνο να πάμε να τον βοηθήσουμε. Φυσικά είναι αδύνατον να πάμε. Οι συνάδελφοι γυμναστές είναι αραχτοί και cool, και φυσικά στο παραπάνω ΙΕΚ δεν έχει γίνει ακόμα επιλογή μαθητών ούτε έχει καταχωρηθεί στο Πληροφοριακό σύστημα του ΙΔΕΚΕ καμία Αίτηση εκπαιδευτών μέχρι σήμερα 23/09. Η ίδια κατάσταση επικρατεί και σε δεκάδες άλλα ΙΕΚ.
Καλημερα σε ολους . Αυτο που αναφερεις για τα Δ.Ι.Ε.Κ. Alice6 για το συστημα που παει κατευθειαν στην μηχανοργανωση του ΙΔΕΚΕ ειναι ενδειξη πως ισως φετος δεν ειναι οι προσληψεις των εκπαιδευτων βουτηγμενες στην παρανομια...? Θελω να πω πως σε οσα Δ.Ι.Ε.Κ. παρει ωρομισθιους εκπαιδευτες και δεν εχει αποσπασμενους μονιμους μετα το εγγραφο του ΥΠΕΠΘ που διαβασα αυτο θα γινει με μια πραγματικη απεικονιση μοριων που θα φαινεται στο ΙΔΕΚΕ και δεν θα γινει βυσματικα η ολη διαδικασια , οπως τοσα και τοσα χρονια....!!! ;)
στο ΙΕΚ που ήμουν εγώ έγινε το εξής: Ήμασταν 4 αποσπασμένοι μέχρι τον Μάρτιο, οι δύο δουλεύαμε, οι άλλοι δύο στην κοσμάρα τους (ο ένας μάλιστα προκλητικότατος, έβγαζε αποκλειστικά και μόνο φωτοτυπίες και δήλωνε αδιάφορος)........Αντίθετα, ο συνάδελφος που δεν έκανε ΑΠΟΛΥΤΩΣ τίποτα στο ΙΕΚ και πηγαίνοντας στη ΓΓΔΒΜ είχε γίνει περίγελος γιατί φυσικά όλοι τον πήραν χαμπάρι κάποια στιγμή, πήρε μια χαρά την απόσπαση στη ΓΓΔΒΜ για φέτος. Βγάλτε συμπέρασμα..... Σύνολο αποσπασμένων εκπαιδευτικών 5 ατόμα. Δούλευαν όλοι; Όχι φυσικά. Ετσι ο Διευθυντής προτύνει μόνο 3 άτομα για απόσπαση στην ΓΓΔΜ. Πρώτος εγώ, και δύο ακόμα συνάδελφοι Πληροφορικής. Αποτελεσμα: κανένας μας δεν πέρνει απόσπαση στο ΙΕΚ και έρχονται με απόσπαση 3 συνάδελφοι Γυμναστές "Πασόκοι", άσχετοι εντελώς. Ο ένας τους μάλιστα ήταν αποσπασμένος και την προηγούμενη χρονία, και ήταν το άτομο που δεν έκανε τίποτα εντελώς και φυσικά δεν ήταν στους προτυνόμενους του Διευθυντή. 'Ομως αφού πέρασε καλά πέρσι, έβαλε τα Πασοκοκά "μέσα" και πήρε και φέτος απόσπαση στο ίδιο ΙΕΚ. Εξακολουθεί να είναι το ίδιο αραχτός. Ο Διευθυντής μας παίρνει συνεχώς τηλέφωνο να πάμε να τον βοηθήσουμε. Φυσικά είναι αδύνατον να πάμε. Οι συνάδελφοι γυμναστές είναι αραχτοί και cool, και φυσικά στο παραπάνω ΙΕΚ δεν έχει γίνει ακόμα επιλογή μαθητών ούτε έχει καταχωρηθεί στο Πληροφοριακό σύστημα του ΙΔΕΚΕ καμία Αίτηση εκπαιδευτών μέχρι σήμερα 23/09. Η ίδια κατάσταση επικρατεί και σε δεκάδες άλλα ΙΕΚ.
Να ρωτήσω κάτι χαζό και ίσως λίγο άσχετο με το θέμα;
Τόσο καιρό... οι συνάδελφοι έβλεπαν ποιοι δουλεύουν και ποιοι όχι, σωστά;
Γιατί ΔΕΝ έκαναν ΚΑΤΙ;
Θα μου πεις και τι να έκαναν; Ξέρω και εγω... μια αναφορά στον εργοδότη, στο διευθυντή, ο διευθυντής κάπου αλλού;
Πάντα το είχα απορία... Αν έχω αποδείξεις ότι ένας συγκεκριμένος δημόσιο υπάλληλος έχει ως 8ωρη απασχόληση το στοίχημα και την αθλητική εφημερίδα, τι μπορώ εγώ, ως πολίτης που το διαπιστώνω, να κάνω;
Για να φέρω ένα παρεμφερές παράδειγμα, όποιος έχει πάρε δώσε με το ογκολογικό του Ρίου, που το απεύχομαι, θα έχει γνωρίσει τον εκπρόσωπο του δημοσιου υπαλλήλου που είχε πρότυπο ο Πάγκαλος όταν αναφέρθηκε σε όλους τους δημοσίους υπαλλήλους ως... "μωρέ πως τους είπε;;; δεν θυμάμαι!!) Πάντως, δεν υπάρχει ΠΙΟ ΑΓΕΝΗΣ ΚΑΙ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑΚΙΑΣ δημόσιος υπάλληλος και μάλιστα απευθύνεται σε ασθενείς! Η δουλειά του είναι να μοιράζει 10 χαρτάκια προτεραιότητας. Και αν πας να του ζητήσεις ένα απο αυτά κάνει λες και του σκότωσες τη μάνα!!!! Τι κάνεις λοιπόν σε αυτή την περίπτωση. Ποιός είναι ο ελεγκτικός μηχανισμός; Κρυφό πόθο το έχω αν τελικά μπουν εφεδρείες να τον δω να φεύγει απο εκει μέσα.... (μην το πείτε παραέξω και με βρει γιατί θα με φάει!!) ;D ;D ;D ;D
Εξηγείστε μου σας παρακαλώ....
Το δημόσιο εκπαιδευτικό σύστημα που είναι και αυτό τμήμα του Ελληνικού Δημοσίου, "δουλεύει" και παράγει γνώσεις, έργο και υπηρεσίες προς τους πολίτες χάρη στο ΦΙΛΟΤΙΜΟ την ΦΥΛΟΠΑΤΡΙΑ και την ΑΝΙΔΙΟΤΕΛΕΙΑ αρκετών (ή λίγον αν θέλετε) δημόσιων υπαλλήλων και εκπαιδευτικών, που έχουν ΚΑΘΑΡΗ την συνειδησή τους και τιμούν με τον τρόπο τους τον κόπο των πολιτών που εκφράζεται και με τον μισθό που λαμβάνουν.Όλα αυτά που λες είναι πολύ σωστά...Μακάρι να ήταν σωστή και η ορθογραφία, γιατί τόσο όμορφες σκέψεις χάνουν όταν γράφονται τόσο λανθασμένα! Φιλικά σου το λέω... Δεν έχω πρόθεση να σου κάνω κριτική! :)
ΟΙ ΛΙΓΟΙ, ΑΣ ΓΙΝΟΥΝ ΠΟΛΛΗ.
Μορφώστε τα παιδία των πολιτών αυτού του τόπου όσο καλύτερα μπορείται.
Εξυπηρετήστε τον πολίτη χωρίς γραφειοκρατικές αγκιστρώσεις, απλός ανθρώπινα.
Μην περιμένεται, ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ απο ΚΑΝΕΝΑ. Κάντε απλώς την δουλεία σας, με αγαπή για τον πολίτη και σεβασμό στον ίδιο τον εαυτό σας.
Και όσο για τους "αλλούς" που κολοβαρούν, να μην ξεχνατε ότι πάντα οι ΚΟΥΡΑΔΕΣ επιπλέουν.
δεν πειραζει ολοι γραφουμε τις σκεψεις μας τοσο γρηγορα που το τελευταιο που μας νοιαζει ειναι η ορθογραφια..........εγω οταν γραφω δεν βαζω τονο..........βαριεμαι ;D ;D ;D ;D ;D ;DΤο δημόσιο εκπαιδευτικό σύστημα που είναι και αυτό τμήμα του Ελληνικού Δημοσίου, "δουλεύει" και παράγει γνώσεις, έργο και υπηρεσίες προς τους πολίτες χάρη στο ΦΙΛΟΤΙΜΟ την ΦΥΛΟΠΑΤΡΙΑ και την ΑΝΙΔΙΟΤΕΛΕΙΑ αρκετών (ή λίγον αν θέλετε) δημόσιων υπαλλήλων και εκπαιδευτικών, που έχουν ΚΑΘΑΡΗ την συνειδησή τους και τιμούν με τον τρόπο τους τον κόπο των πολιτών που εκφράζεται και με τον μισθό που λαμβάνουν.Όλα αυτά που λες είναι πολύ σωστά...Μακάρι να ήταν σωστή και η ορθογραφία, γιατί τόσο όμορφες σκέψεις χάνουν όταν γράφονται τόσο λανθασμένα! Φιλικά σου το λέω... Δεν έχω πρόθεση να σου κάνω κριτική! :)
ΟΙ ΛΙΓΟΙ, ΑΣ ΓΙΝΟΥΝ ΠΟΛΛΗ.
Μορφώστε τα παιδία των πολιτών αυτού του τόπου όσο καλύτερα μπορείται.
Εξυπηρετήστε τον πολίτη χωρίς γραφειοκρατικές αγκιστρώσεις, απλός ανθρώπινα.
Μην περιμένεται, ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ απο ΚΑΝΕΝΑ. Κάντε απλώς την δουλεία σας, με αγαπή για τον πολίτη και σεβασμό στον ίδιο τον εαυτό σας.
Και όσο για τους "αλλούς" που κολοβαρούν, να μην ξεχνατε ότι πάντα οι ΚΟΥΡΑΔΕΣ επιπλέουν.
Διάθεση πλεονάζοντος προσωπικού B/θμιας Εκπ/σης σε ΙΕΚ για εκπαιδευτικές ανάγκεςωραια τωρα θα ξερουμε που να μην κανουμε αιτησεις το εαρινο εξαμηνο......................να εισαι καλα μας εσωσες απο το χαρτομανι ;D ;D ;D ;D ;D
http://dide.art.sch.gr/joomla/links/news/apospasi_pleonazontos_prosopikou-iek_13_10_11.zip
Αυτό που έγινε φέτος (η διάθεση μονίμων εκπαιδευτικών με μη συμπληρωμένο ωράριο) ήταν λογική και έπρεπε να είχε γίνει εδώ και χρόνια. Είναι προς το συμφέρον όλων μας.
ελεος , δεν θα κανουμε και κριτικη για την ορθογραφια............εδω ο κοσμος εχει πιο σημαντικα προβλήματα..........μην μου την πεις για το μονοτονικο.............δεν θελω και βαριεμαι οταν γραφω να βαζω τονους ;DΤο δημόσιο εκπαιδευτικό σύστημα που είναι και αυτό τμήμα του Ελληνικού Δημοσίου, "δουλεύει" και παράγει γνώσεις, έργο και υπηρεσίες προς τους πολίτες χάρη στο ΦΙΛΟΤΙΜΟ την ΦΥΛΟΠΑΤΡΙΑ και την ΑΝΙΔΙΟΤΕΛΕΙΑ αρκετών (ή λίγον αν θέλετε) δημόσιων υπαλλήλων και εκπαιδευτικών, που έχουν ΚΑΘΑΡΗ την συνειδησή τους και τιμούν με τον τρόπο τους τον κόπο των πολιτών που εκφράζεται και με τον μισθό που λαμβάνουν.Όλα αυτά που λες είναι πολύ σωστά...Μακάρι να ήταν σωστή και η ορθογραφία, γιατί τόσο όμορφες σκέψεις χάνουν όταν γράφονται τόσο λανθασμένα! Φιλικά σου το λέω... Δεν έχω πρόθεση να σου κάνω κριτική! :)
ΟΙ ΛΙΓΟΙ, ΑΣ ΓΙΝΟΥΝ ΠΟΛΛΗ.
Μορφώστε τα παιδία των πολιτών αυτού του τόπου όσο καλύτερα μπορείται.
Εξυπηρετήστε τον πολίτη χωρίς γραφειοκρατικές αγκιστρώσεις, απλός ανθρώπινα.
Μην περιμένεται, ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ απο ΚΑΝΕΝΑ. Κάντε απλώς την δουλεία σας, με αγαπή για τον πολίτη και σεβασμό στον ίδιο τον εαυτό σας.
Και όσο για τους "αλλούς" που κολοβαρούν, να μην ξεχνατε ότι πάντα οι ΚΟΥΡΑΔΕΣ επιπλέουν.
Αν δουλεύεις Firefox, βάλε πρόσθετο Ελληνικής γλώσσας. Λειτουργεί ακριβώς όπως ο ορθογράφος του word. Εύκολα και απλά ;)σωστος!!!!!!!!!!!!αλλα μου αρεσει το ατονικο συστημα.....κανω και εγω την επανασταση μου γιατι εχω τρελλαθει με οσα συμβαινουν
Αν δουλεύεις Firefox, βάλε πρόσθετο Ελληνικής γλώσσας. Λειτουργεί ακριβώς όπως ο ορθογράφος του word. Εύκολα και απλά ;)σωστος!!!!!!!!!!!!αλλα μου αρεσει το ατονικο συστημα.....κανω και εγω την επανασταση μου γιατι εχω τρελλαθει με οσα συμβαινουν
αυτο ειναι ακομα καλυτερο!!!!!!!!!!!!!!!!θα το υιοθετησω και θα το ονομασω δημιουργικη γραφη ;D ;D ;D ;DΑν δουλεύεις Firefox, βάλε πρόσθετο Ελληνικής γλώσσας. Λειτουργεί ακριβώς όπως ο ορθογράφος του word. Εύκολα και απλά ;)σωστος!!!!!!!!!!!!αλλα μου αρεσει το ατονικο συστημα.....κανω και εγω την επανασταση μου γιατι εχω τρελλαθει με οσα συμβαινουν
Αιπαναστάτις χορής τώνους!!!
Ασφαλώς και είναι προς το συμφέρον όλων μας. Είναι επίσης λογικό...Πάντως έχουν τεθεί σε αργία ωρομίσθιοι. Και εργάζονται κατά προτεραιότητα οι μόνιμοι. Είναι σωστό και δίκαιο αυτό; Η μήπως το ανάποδο; Να τεθούν σε αργία οι μόνιμοι και να εργάζονται οι ωρομίσθιοι; Γιατί να μην υπάρχει ισότητα και πρόσληψη βάσει προσόντων;
Συνάδελφε a_pauper, επειδή παρέθεσες μέρος ανάρτησής μου και προς αποφυγή παρεξηγήσεων, η συγκεκριμένη ανάρτηση είχε καθαρά σατιρικό περιεχόμενο, νομίζω ότι είναι αρκετά προφανές.Φυσικά, δέχομαι τη διευκρίνιση.
οι μόνιμοι που ΔΕΝ συμπληρώνουν ωράριο στα σχολεία τους μπορούν να διατεθούν στα κατα τόπους ΙΕΚ του δημοσίου!!κατά προτεραιότητα. Ασχέτως προσόντων. Μοναδικό προσόν το ότι είναι κάποιος μόνιμος, δηλαδή ήδη σε πάρα πολύ καλύτερη μοίρα απ τους ωρομίσθιους.
τις ώρες που μου είχαν δώσει τις παίρνουν πίσω να τις δώσουν σε έναν μόνιμο ...είναι το αποκορύφωμα χαρακτηρισμού της Ελλάδας σαν την χειρότερη μπανανία που υπάρχει αυτή τη στιγμή, παγκοσμίως. Κάθε έννοια διαφάνειας, ισότητας και δικαιοσύνης πάει στο καλάθι των αχρήστων,
Τις τελευταίες μέρες με όλα όσα γράφονται εδώ είτε για σδε, είτε για επας, είτε για ιεκ οαεδ, άνοιγμα πινάκων αναπληρωτών κτλ..ένας κοινός παρονομαστής...την κρίση την πληρώνουμε οι αδιόριστοι ωρομίσθιοι..τους διορισμένους ξέρουν να τους κλείνουν το μάτι ακόμη και στην εκπαίδευση....Μα δεν καταλαβαίνουν και οι ίδιοι οι μόνιμοι ότι διχάζεται η κοινωνία στα δύο και αυτό μπορεί να έχει απρόβλεπτες κοινωνικές συνεπαγωγές μελλοντικά;;;;; αγαπητέ φίλε a_pauper...δίκιο έχεις άλλα ποιος σε ακούει και τι θα γίνει.... Γνώμη μου, δυστυχώς, ορισμένους πειράζει ακόμη και εδώ που τα γράφουμε....δεν μου φαίνετα τίποτα περίεργο...λες και λέμε κάτι το εξωπραγματικό...αφού και οι περισσότεροι πολιτικοί συνομολογούν για σφάλματα προηγούμενων ετών ..αλλά δεν κάνουν κάτι..Δεν θυμάσαι που σε μία νύχτα άνοιξαν οι επας και έμπασαν κόσμο και κοσμάκι με καταλυτικό κριτήριο π.χ. την πολυτεκνία..;;;τώρα αν περισσεύουν είτε ας τους πληρώνουν για όσες ώρες εργάζονται, είτε ας απολυθούν...όμως μη τους στέλνουν στα ιεκ εις βάρος μας που κάναμε τόσο κόπο να πάρουμε ένα και δύο και τρία πτυχία κτλ κτλ, προκαλούν!!!!Ασφαλώς και είναι προς το συμφέρον όλων μας. Είναι επίσης λογικό...Πάντως έχουν τεθεί σε αργία ωρομίσθιοι. Και εργάζονται κατά προτεραιότητα οι μόνιμοι. Είναι σωστό και δίκαιο αυτό; Η μήπως το ανάποδο; Να τεθούν σε αργία οι μόνιμοι και να εργάζονται οι ωρομίσθιοι; Γιατί να μην υπάρχει ισότητα και πρόσληψη βάσει προσόντων;
Διατρανωνεται ότι υπάρχουν αριστοκράτες και δουλοπάροικοι εδώ.
Μήπως αυτό είναι και το πρόβλημα της κοινωνίας σήμερα; ότι υπάρχουν "ιερές αγελάδες" εις βάρος των υπολοίπων;
Σε ΙΕΚ που πήγα μου είπαν ότι το 90% των θέσεων έχει καταληφθεί απο τις "ιερές αγελάδες", και εγώ θα ανταγωνιστώ το υπόλοιπο 10%. Μοναδικό προσόν είναι η μονιμότητα, τα άλλα προσόντα είναι άχρηστα, βάσει της απόφασης.
Μήπως αυτό είναι και το πρόβλημα της κοινωνίας σήμερα;
Αυτό που έγινε φέτος (η διάθεση μονίμων εκπαιδευτικών με μη συμπληρωμένο ωράριο) ήταν λογική και έπρεπε να είχε γίνει εδώ και χρόνια. Είναι προς το συμφέρον όλων μας..
έχουν τεθεί σε αργία ωρομίσθιοι. Και εργάζονται κατά προτεραιότητα οι μόνιμοι. Είναι σωστό και δίκαιο αυτό; Η μήπως το ανάποδο; Να τεθούν σε αργία οι μόνιμοι και να εργάζονται οι ωρομίσθιοι; Γιατί να μην υπάρχει ισότητα και πρόσληψη βάσει προσόντων;
Μα δεν καταλαβαίνουν και οι ίδιοι οι μόνιμοι ότι διχάζεται η κοινωνία στα δύο και αυτό μπορεί να έχει απρόβλεπτες κοινωνικές συνεπαγωγές μελλοντικά;;;;;Το να κλείνουμε τα μάτια μας στην αδικία δεν θα ωφελήσει καθόλου. Το να λέμε "κάνε υπομονή, θα φτιάξουν τα πράγματα" δεν πρόκειται να σώσει τίποτα. Το μόνο που έχουμε να σκεφτούμε είναι το πόσο σφοδρή θα είναι η σίγουρη σύγκρουση που βασίζεται στην αδικία:
Δεν κατάλαβα αν αναφέρεσαι σε μένα, αλλά το μήνυμα της παράθεσης που έκανα πριν, είναι ένα χρόνο πίσω.Εάν το κράτος δεν θέλει να πληρώνει εκπαιδευτικούς που κάθονται τότε να σταματήσει να προκηρύσσει θέσεις μέχρι να γνωρίζει τις ανάγκες του. Μπαίνουμε σε μια διαδικασία κατάθεσης δικαιολογητικών, σε μερικούς έδωσαν ώρες και τους τις πήραν πίσω (δεν αναφέρομαι με ποια κριτήρια πήραν από τον Χ και όχι από τον Υ) γιατί στο πρώτο δεκαήμερο του Οκτωβρίου το Υπουργείο δεν ξέρει ποιοί εκπαιδευτικοί περισσεύουν. Αυτά μόνο εδώ γίνονται. Επίσης στα ΙΕΚ δικαίωμα αίτησης έχουν και οι μόνιμοι εκπαιδευτικοί. Υπάρχουν ΙΕΚ που δίνουν ώρες στους μόνιμους και αφήνουν παιδιά που δεν έχουν ούτε μία ώρα σε καμία δομή το οποίο το θεωρώ άδικο. Γενικώς τα πάντα γίνονται για τους μόνιμους (ΣΔΕ, ΙΕΚ κ.α)και πως θα καλύψουν τις μισθολογικές τους απώλειες
Στην ουσία του θέματος, δεν μπορεί σαν κράτος να έχει εκπαιδευτικούς που πληρώνονται και κάθονται και παράλληλα να προσλαμβάνει άλλους να κάνουν δουλειά που θα μπορούσαν οι πρώτοι. Έτσι απλά.
Και στο λέει άνθρωπος που δεν πήρε πέρσι ώρες σε ΙΕΚ λόγω μόνιμου εκπαιδευτικού δευτεροβάθμιας που συμπλήρωσε ωράριο στο ΙΕΚ αυτό. Φέτος δεν μπήκα καν στον κόπο να υποβάλλω αίτηση.
Στην ουσία του θέματος, δεν μπορεί σαν κράτος να έχει εκπαιδευτικούς που πληρώνονται και κάθονται και παράλληλα να προσλαμβάνει άλλους να κάνουν δουλειά που θα μπορούσαν οι πρώτοι. Έτσι απλά.Αγαπητέ soch εκτιμώ την ψύχραιμη στάση σου, αλλά πίστεψέ με δεν είναι εύκολο να δείξει την ίδια ψυχραιμία ένας άνεργος που γνωρίζει ότι τα κόμματα εξουσίας διόριζαν για πελατειακούς λόγους εκπαιδευτικούς που δεν χρειάζονταν και σήμερα βιώνει μια οικονομική κρίση που οφείλεται και σ’ αυτό το φαινόμενο και ταυτόχρονα βλέπει τους υπεράριθμους αυτούς εκπαιδευτικούς να καταλαμβάνουν τις λίγες θέσεις στις οποίες θα μπορούσε να (υπο)απασχοληθεί.
Και στο λέει άνθρωπος που δεν πήρε πέρσι ώρες σε ΙΕΚ λόγω μόνιμου εκπαιδευτικού δευτεροβάθμιας που συμπλήρωσε ωράριο στο ΙΕΚ αυτό. Φέτος δεν μπήκα καν στον κόπο να υποβάλλω αίτηση.
...δεν μπορεί σαν κράτος να έχει εκπαιδευτικούς που πληρώνονται και κάθονται ...
Λυπάμαι για την "τύχη" της τέως Διευθύντριας. Προσωπικά νομίζω, ότι ήταν μία από τις αξιολογότατες Διευθύντριες ΙΕΚ που έτυχε να συνεργαστώ.
κατά προτεραιότητα. Ασχέτως προσόντων. Μοναδικό προσόν το ότι είναι κάποιος μόνιμος, δηλαδή ήδη σε πάρα πολύ καλύτερη μοίρα απ τους ωρομίσθιους.Αντίρρηση δεν υπάρχει σε όσα γράφεις, μόνο διαφωνία σε ένα σημείο: Οι εταίροι δεν θα μας δείξουν πόρτα εξόδου, αν δεν πάρουν πρώτα τον ορυκτό μας πλούτο με αποικιοκρατικό τρόπο και μάλιστα "μπιρ παρά"!
Τα προσόντα των υπολοίπων να τα κάνουν ρολό και να...
είναι το αποκορύφωμα χαρακτηρισμού της Ελλάδας σαν την χειρότερη μπανανία που υπάρχει αυτή τη στιγμή, παγκοσμίως. Κάθε έννοια διαφάνειας, ισότητας και δικαιοσύνης πάει στο καλάθι των αχρήστων,προς δόξα της εκτεταμένης διαφθοράς του ευρύτερου πληθυσμούΟι πολίτες άλλων χωρών δεν θα πιστεύουν ότι γίνονται τέτοια πράγματα σε χώρα της Ε.Ε. Και μόνο περιφρόνια θα αισθάνονται για όσους το δέχονται αδιαμαρτύρητα. Και μόνο πολύ λίγη ελεημοσύνη (= δανεικά κι αγύριστα) αξίζει να δοθεί σε τέτοιους "εταίρους τους". Το να δείξουν την πόρτα εξόδου σε απολίτιστους, είναι το σίγουρο που θα κάνουν, μόλις ευκαιρήσουν (τους βολέψει). Λυπάμαι, αλλά προκαλώ όποιον έχει αντίρρηση να την πει.
Κρίμα που την έστειλαν ΜΟΝΟ σπίτι της με αργία!!!
http://static.diavgeia.gov.gr/doc/%CE%92%CE%95%CE%96%CE%939-%CE%A0%CE%A1%CE%99 (http://static.diavgeia.gov.gr/doc/%CE%92%CE%95%CE%96%CE%939-%CE%A0%CE%A1%CE%99)