Τι εννοείς psych@ra οτι ο στρατός σου στερεί το δικαίωμα;Σε πήραν φαντάρο;Όχι, έχω απολυθεί. Εννοώ ότι αν δεν υπήρχε η στέρηση ενός χρόνου από το στρατό, θα ήμουν και γω στους τυχερούς που διορίστηκαν την προηγούμενη χρονιά. Όλες οι συμφοιτήτριές μου που ακολούθησαν το δρόμο του εκπαιδευτικού, είναι διορισμένες τώρα! Από δω και πέρα, ελπίδες δεν υπάρχουν. Παρά μόνο με τα δημοτικά. Ελπίζω όλοι οι σύλλογοι που έχουν σχέση με το αντικείμενο μας, να κινητοποιηθούν και να δράσουν με επιτυχία..
Εγώ πάντως θέλω να πιστεύω πως θα ανοίξουν θέσεις και στα δημοτικά.Δεν είναι δυνατόν να μαθαίνουν τα παιδάκια μόνο ξένες γλώσσες και όχι πληροφορική.
Κάτι θα γίνει...
Ατυχήματα, τρομοκρατικές ενέργειες μέσα στα σχολεία και απ'έξω, δολοφονίες...να συνοδεύσουν πενθήμερη και να τους απολύσουν μετά από σκάνδαλα!!!Μήπως σου έβαλα ιδέες?Όχι, άσε, αυτές τις ιδέες τις συζητήσαμε ήδη με συνάδερφο :P
Όχι, έχω απολυθεί. Εννοώ ότι αν δεν υπήρχε η στέρηση ενός χρόνου από το στρατό, θα ήμουν και γω στους τυχερούς που διορίστηκαν την προηγούμενη χρονιά. Όλες οι συμφοιτήτριές μου που ακολούθησαν το δρόμο του εκπαιδευτικού, είναι διορισμένες τώρα! Από δω και πέρα, ελπίδες δεν υπάρχουν. Παρά μόνο με τα δημοτικά. Ελπίζω όλοι οι σύλλογοι που έχουν σχέση με το αντικείμενο μας, να κινητοποιηθούν και να δράσουν με επιτυχία..
Τέλος στους διορισμούς εκπαιδευτικών ΠΕ19, ΠΕ20 μέχρι να μπει το μάθημα της πληροφορικής στα δημοτικά.θα συμφωνήσω. όταν ήμουν στρατιώτης αυτοί που διορίστηκαν πέρυσι έκαναν ωρομίσθιοι στα ολοήμερα και διορίστηκαν μετά.
Για άλλη μια φορά ο στρατός μου στέρησε το δικαίωμα για μια επιθυμητή θέση...
Αν ήμουν ωρομίσθιος ένα χρόνο πριν, τώρα θα ήμουν διορισμένος.
Υπάρχει περίπτωση να πάρει σύνταξη κάποιος εκπαιδευτικός της ειδικότητας μας τα επόμενα δέκα χρόνια; Όχι.
Άρα οι διορισμοί μας θα γίνονται με το ...σταγονόμετρο από εδώ και πέρα...
Όχι, έχω απολυθεί. Εννοώ ότι αν δεν υπήρχε η στέρηση ενός χρόνου από το στρατό, θα ήμουν και γω στους τυχερούς που διορίστηκαν την προηγούμενη χρονιά. Όλες οι συμφοιτήτριές μου που ακολούθησαν το δρόμο του εκπαιδευτικού, είναι διορισμένες τώρα! Από δω και πέρα, ελπίδες δεν υπάρχουν. Παρά μόνο με τα δημοτικά. Ελπίζω όλοι οι σύλλογοι που έχουν σχέση με το αντικείμενο μας, να κινητοποιηθούν και να δράσουν με επιτυχία..
Φίλε δεν είσαι ο μόνος που του στέρησε ο Στρατός αυτό το δικαίωμα.... και εγώ περίσυ έτσι την πάτησα και τώρα όλες οι συμφοιτήτριές μου με μια χρονιά προυπηρεσία διορίστηκαν!!!
Μας Γ..@#@#$@#!! ο στρατός ένα χρόνο για το τίποτα ...... και ιδιαίτερα στην εποχή μας δεν θα έπρεπε να δίνουμε τόσο χρόνο να κάνουμε τόσο ανούσια πράγματα.
Καλημέρα, ίσως να γίνουν από 1 σε 2 οι ώρες της πληροφορικής στο γυμνάσιο... :)
Τελικά κατάλαβε κάποιος με ποιά λογική πήραν τόσες εκατοντάδες άτομα τα προηγούμενα χρόνια χωρίς να τα χρειάζονται?τα χρειάζονταν τότε αλλά όταν οι πανέξυπνοι "ειδήμονες" του υπουργείου καταργήσανε τα μαθήματα πληροφορικής από την πρώτη λυκείου στα ΤΕΛ τότε δημιουργήθηκε το πρόβλημα......
Ποιανού ιδέα ήταν να βγάλει την πληροφορική ???
Θέλω το όνομά του >:(
Γκρ..
Κάτι παίχτηκε με τους φιλολογους. Θα μας βάλουν να μαλώνουμε πάλι μεταξύ μας (οι ειδικότητες).
Χωρίς να θέλω να σας απογοητεύσω άκουσα από σχολικό σύμβουλο το σενάριο να μπει στα δημοτικά η πληροφορική όχι όμως για να ανοίξουν θέσεις για διορισμούς αλλά για να απασχοληθούν οι ήδη πολλοί υπεράριθμοι του κλάδου. Με λίγα λόγια επειδή τα τελευταία χρόνια πήρα τόσους πολλούς που δεν ξέρουν τι να τους κάνουν θα τους βάλουν να κάνουν μάθημα στο δημοτικό. Αυτό βέβαια είναι μόνο ένα σενάριο.
Teacherako ρώτα κανά παλιότερο από σένα για το τι τράβηξαν οι δάσκαλοι πριν γίνουν τα ολοήμερα και άσε τις αποκλειστικές πληροφορίες.Έχω ξάδερφο δάσκαλο 10 χρόνια αναπληρωτή+διορισμένο που ακόμα να πιάσει λιμάνι(μεθώριο).
άλλωστε και η πλειονότητα των πληροφορικάριων διορίστηκε χάρις στα ολοήμερα
Ναι ρε παιδιά, μην πέφτουμε στην παγίδα να μαλώνουμε μεταξύ μας. Οι φιλόλογοι είμαστε ανύπαρκτοι συνδικαλιστικά, οπότε τα περί πιέσεων είναι μάλλον ράδιο-αρβύλα. Το θέμα είναι γιατί, ενώ σχεδίαζαν αυτές τις αλλαγές στην ΤΕΕ, διόρισαν τόσους πολλούς ΠΕ19 τα 2 τελευταία χρόνια.Δε θέλω να μαλώνω με κανέναν. Εξάλου τι φταίνε οι εκπαιδευτικοί από τη στιγμή που το σύστημα το καθορίζουν άλλοι;
Εσείς (κι όχι μόνο) θα σωθείτε αν γίνουν ολοήμερα τα Γυμνάσια. Είναι κάτι που μπορείτε να διεκδικήσετε από κοινού με άλλους κλάδους (η ισχύς εν τη ενώσει). Για τα Δημοτικά κι εγώ το βλέπω χλωμό να ανοίξουν για σας... Με την εισαγωγή της δεύτερης ξένης γλώσσας, είναι δύσκολο να χωρέσει στο πρόγραμμα και η Πληροφορική. Κι αν χωρέσει, το πιο πιθανό είναι να την κάνουν οι δάσκαλοι, γιατί έχουν μπει ήδη πολλές ειδικότητες στα δημοτικά.Ήρθε η εποχή λοιπόν που λένε και σε μας: "Δε χωράς πουθενά..." :(
Εσείς (κι όχι μόνο) θα σωθείτε αν γίνουν ολοήμερα τα Γυμνάσια. Είναι κάτι που μπορείτε να διεκδικήσετε από κοινού με άλλους κλάδους (η ισχύς εν τη ενώσει). Για τα Δημοτικά κι εγώ το βλέπω χλωμό να ανοίξουν για σας... Με την εισαγωγή της δεύτερης ξένης γλώσσας, είναι δύσκολο να χωρέσει στο πρόγραμμα και η Πληροφορική. Κι αν χωρέσει, το πιο πιθανό είναι να την κάνουν οι δάσκαλοι, γιατί έχουν μπει ήδη πολλές ειδικότητες στα δημοτικά.Ήρθε η εποχή λοιπόν που λένε και σε μας: "Δε χωράς πουθενά..." :(
Εγώ δεν το λέω, πάντως (για να μην παρεξηγηθώ). :) Είναι μόνο μια εκτίμηση, με βάση τις ενδείξεις και την κατάσταση που έχει διαμορφωθεί στην πρωτοβάθμια. Μακάρι να διαψευσθώ... Χωρίς να θέλω να μπω στα "χωράφια" σας, θεωρώ ότι η αύξηση των ωρών της Πληροφορικής στο Γυμνάσιο είναι άμεσα επιτεύξιμος στόχος. Η 1 ώρα την εβδομάδα είναι πολύ λίγη, κατά γενική ομολογία. Νομίζω ότι υπάρχουν ακόμα Γυμνάσια που δεν υπάρχει ούτε αυτή η 1 ώρα και κάνουν μόνο Τεχνολογία. Από εκεί και πέρα, υπάρχει η προοπτική περαιτέρω αναβάθμισης του μαθήματος μέσω του ολοήμερου Γυμνασίου. Μήπως θα ήταν καλύτερο να επικεντρώσετε τις προσπάθειές σας σε αυτά, αντί να "κολλάτε" στα Δημοτικά και να διαγκωνίζεστε με άλλες ειδικότητες για το ποια θα πρωτομπεί;Σας λυπάμαι κ σας τους φιλολογους, που περιμένετε σε ουρές (στους πίνακες) και όλους όσους ελπίζουν.
άλλωστε και η πλειονότητα των πληροφορικάριων διορίστηκε χάρις στα ολοήμερα
Διορίστηκαν μόνιμα πληροφορικοί στην πρωτοβάθμια ??? Πότε έγινε αυτό; Μάλλον θα είμαστε πολλά χρόνια ακόμη, ωρομίσθιοι στα ολοήμερα...
Επειδή όπως βλέπω μερικοί είστε καινούργιοι στο forum, αν θέλετε να ασχολειθείτε με τα "extra" τμήματα, καλό θα ήταν να διαβάσετε ΟΛΟ αυτό το θέμα:
http://www.pde.gr/forum/index.php?topic=3738.1155
ΠΡΟΣΟΧΗ σε ότι γράφετε γιατί τα θέματα κλειδώνονται όταν ανάβουν τα αίματα... ;)
Είχαν ανάψει πολλές φορές και δε χρειάζεται να ξαναγίνει κάτι τέτοιο. Το θέμα έληξε με το δικαστήριο.
Πιστεύω οι 70 σελίδες του θέματος με το ΠΔ θα καλύψουν πολλές απορίες. Είναι κουραστικό να συζητάμε τα ίδια και τα ίδια...
Ωραίο το flamebait!!!
Το τσιμπάω λοιπόν... :-)
Ναι παιδιά είστε καινούργιοι στο φόρουμ και μάλλον πρέπει να μάθετε ότι μπορούμε να λέμε τη γνώμη μας αλλά μέχρι ένα σημείο. Δεν μπορείτε να κατηγορείτε τα ΤΕΙ γιατί οι περισσότεροι στο φόρουμ είναι από αυτές τις σχολές και δεν τους αρέσει να ακούγεται η αλήθεια στο δικό τους φόρουμ. Προσοχή λοιπόν γιατί το θέμα σας μπορεί να κλειδωθεί και να διαγραφείτε από το φόρουμ.Να χαρώ εσένα jaffar που πας γυρεύοντας και θέλεις να σε βρίσουν καμια ώρα εδώ μέσα για να ησυχάσεις με τις προκλήσεις σου εσύ και μερικοί άλλοι. Εκεί να δεις δημοκρατική συζήτηση που θα γίνει...!!! Δε θέλω και πολύ για να μου πετάξουν σπίθα στο μπαρούτι. Παλαιότερα λίγο ήθελα ακόμα και είχα διαγραφτεί από το forum.
Αφού το θέμα έληξε με το δικαστήριο και υπάρχει και το ΠΔ προφανώς δεν έχετε δικαίωμα να λέτε τη γνώμη σας. Να χαρώ δημοκρατικό φόρουμ.
Να χαρώ εσένα jaffar που πας γυρεύοντας και θέλεις να σε βρίσουν καμια ώρα εδώ μέσα για να ησυχάσεις με τις προκλήσεις σου εσύ και μερικοί άλλοι. Εκεί να δεις δημοκρατική συζήτηση που θα γίνει...!!! Δε θέλω και πολύ για να μου πετάξουν σπίθα στο μπαρούτι. Παλαιότερα λίγο ήθελα ακόμα και είχα διαγραφτεί από το forum.
Απορίες και δηλώσεις σαν τις παραπάνω δημιουργούν διαμάχες!!! Φτάνει πια! Μας έχει κουράσει αυτό το θέμα. Μη παίζετε με τα νεύρα μας. Μας έχουν δώσει το δικαίωμα να διδάσκουμε, είτε καλώς είτε κακώς για μερικούς και δε χρειάζεται να το συνεχίσουμε. Δεν έχει τέλος αυτή η συζήτηση? Αν θέλει κάποιος να ασχοληθεί ας διαβάσει το ανάλογο θέμα και να μη πετάει σπόντες από εδώ και από εκεί. Έλληνες, δεν έχετε καταλάβει ότι το πρόβλημα είναι η Α Ν Ε Ρ Γ Ι Α και πιανόμαστε από το κάθε τι και μαλώνουμε για το ποιος θα πάρει μια θέση.
Ρίξε ένα ψίχουλο στο νερό και θα τρέξουν πενήντα ψάρια...
Απλά δεν μπορώ να καταλάβω τι ενοχλεί αυτή η συζήτησηΕνοχλεί γιατί όποτε αρχίζει, όλο και κάποιος υποβιβάζει εμένα και πολλούς άλλους συναδέλφους μου.
@John-pe20
Προς τι το μένος;
Δε μίλησα με τέτοιο ύφος και νομίζω ότι έκανα σαφές ότι δεν έχω πρόβλημα μεγάλο, μίλησα κυρίως μισθολογικά και για μερικά ΤΕΙ που ΔΕΝ προσφέρουν ολοκληρωμένο πρόγραμμα σπουδών. Και είμαι σίγουρος ότι αν ήσουν στη θέση μου το ίδιο θα έλεγες. Αν μη τι άλλο έτσι γίνεται στο δημόσιο τομέα, κάτι που δεν το λέει το δικαστήριο.
Στα χρόνια τα δικά μου ΑΕΙ/ΤΕΙ είχαν άλλη διάρκεια, και τα θέματα του ΑΣΕΠ το 2005 που βλέπω, έχεις δίκιο αλλάζει η σειρά και λείπουν μερικές ερωτήσεις. Δεν ήξερα και μετανοώ...
Σου ξαναλέω ότι ΔΕΝ έχω πρόβλημα, με ΠΕ20 απαρίζεται η παρέα των συναδέλφων μου, ξέρουν τις απόψεις μου και σε πληροφορώ συμφωνούν. Όλοι να δουλέψουμε θέλουμε!
Αλλά και πάλι πολύ μίσος βρε αδερφέ! Χαλάρωσε!
Οχι δεν υπάρχει καθόλου μίσος.Το δικό σου μήνυμα ήταν ιδιαίτερα προκλητικό.Απλά δεν νομίζω οτι υπάρχει διαφορά ανάμεσα σε ΑΕΙ και ΤΕΙ.Τι κάνατε εσείς των ΑΕΙ παραπάνω απο εμάς;Τι ξέρετε παραπάνω εσείς δηλαδή;
Και κάτι άλλο...τι εννοείς με το "αλλάζει η σειρά και λείπουν μερικές ερωτήσεις";
Ειδικά οι μηχανικοί τρελαίνονται...
Όσο για το πόσο διαφέρουν ΑΕΙ και ΤΕΙ δε θέλω να μπλέξω, έχω περάσει από διάφορα τμήματα ως διδάσκων και άστο... ΔΕ μιλάω για τα καθαρά ΤΕΙ Πληροφορικής, ξέρω τι παίζει εκεί εκ των έσω. Για τα άλλα μιλάω που δεν έχουν προσανατολισμό καθαρό (ολίγον από λογιστική και ολίγον από πληροφορική) -κι από κει πέρασα. Και μόνο προγράμματα σπουδών να δεις και ερευνητικά θα καταλάβεις. Κάποτε θα γίνει εδώ και η ρημάδα η αξιολόγηση και θα γελάσουμε όλοι ΑΕΙ και ΤΕΙ...
Ειδικά οι μηχανικοί τρελαίνονται...
Όσο για το πόσο διαφέρουν ΑΕΙ και ΤΕΙ δε θέλω να μπλέξω, έχω περάσει από διάφορα τμήματα ως διδάσκων και άστο... ΔΕ μιλάω για τα καθαρά ΤΕΙ Πληροφορικής, ξέρω τι παίζει εκεί εκ των έσω. Για τα άλλα μιλάω που δεν έχουν προσανατολισμό καθαρό (ολίγον από λογιστική και ολίγον από πληροφορική) -κι από κει πέρασα. Και μόνο προγράμματα σπουδών να δεις και ερευνητικά θα καταλάβεις. Κάποτε θα γίνει εδώ και η ρημάδα η αξιολόγηση και θα γελάσουμε όλοι ΑΕΙ και ΤΕΙ...
Άντε να δούμε πότε θα γίνει και αυτή η ρημάδα η αξιολόγηση όμως,για να γελάσουμε(όπως λες) και σ'αυτό θα συμφωνήσω όπως και με το συνδυαστικό που προανέφερες που είναι λίγο απο λογιστική,λίγο απο τοπογραφία,λίγο απο διοίκηση και πάει λέγοντας.....και χωρίς συνδυαστικά!!!!Ας ελπίσουμε απλά,αυτή τη φορά να γίνει <<καθαρή>> αξιολόγηση...που όλα τουλάχιστον έτσι δείχνουν!!!
Υ.Γ.
Μετά και την τελεσίδικη-οριστική απόφαση για το ΠΔ268 που πήγαν-εξαφανίστηκαν τα παιδιά που φώναζαν μέχρι πριν λίγους μήνες για τους διορισμούς τους....αυτό ήταν( ; ),μέχρι εκεί κατέληγε η όλη <<κινητοποίηση>>( ; ),αυτή ήταν η όλη ουσία του θέματος( ; )....με το μέλλον του κλάδου στην εκπαίδευση τι θα γίνει,κάποια κίνηση-πρόταση-<<κινητοποίηση>> αντίστοιχη δεν θα υπάρξει ;;;;
Σε πληροφορώ ότι εδώ είμαστε και δώσαμε βροντερό παρών! Αυτό θα έχει και μέλλον , όπως είναι η δημιουργία της ΕΤΕΠ με πάρα πολλές αιτήσεις εγγραφής!Πέρα απο τις πολλές αιτήσεις εγγραφής,ποιες είναι οι επόμενες κινήσεις,γιατί καλές οι εγγραφές απο εκεί και πέρα όμως;;;
Αντιθέτως , που είναι όλοι αυτοί που δημιούργησαν αυτή την αρνητική ιστορία? Ούτε ένα συγγνώμη δεν βγήκαν να πουν για όλη την ταλαιπωρία που σκόπιμα προκάλεσαν σε χιλιάδες αποφοίτους ΤΕΙ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣΕγώ φίλε μου,ήμουν κάπου στη μέση της όλης φαγωμάρας,δεν μ'αρέσουν τα άκρα γι'αυτό....και όποιος κατάλαβε...κατάλαβε.Αναφορικά με τα συγγνώμη,εγώ σίγουρα κανένα συγγνώμη δεν χρωστάω σε κανέναν,αντιθέτως μην χρειαστούν στους μελλοντικούς αποφοίτους των τμημάτων πληροφορικής πολλά συγγνώμη για το κορεσμό του κλάδου μέσα σε ελάχιστα χρόνια,που σημαίνει ότι θα τους στερήσουν ακόμα και το δικαίωμα να δώσουν για εκπαιδευτικοί(βλέπε τον τελευταίο ΑΣΕΠ).Πίστεψε με,πιο πολύ απ'όλα μ'ενδιαφέρει το μέλλον και η συνέχεια που θα έχει η πληροφορική στην εκπαίδευση και όχι οι περιστασιακές φαγωμάρες-δικαιώσεις οποιουδήποτε.
Ε , φυσικά Ελλάδα είμαστε... Το δικαστήριο τελείωσε οριστικά , τώρα πρέπει να φαγωθούμε για κάτι άλλο εμείς οι Πληροφορικοί...Εμένα σε πληροφορώ δεν με χαλάει καθόλου να με αξιολογήσουν σαν τμήμα στην επερχόμενη αξιολόγηση των τμημάτων της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης,αρκεί να γίνει σωστα και καθαρά(που όλα έτσι δείχνουν) και αν δεν γίνει ανώτατο το τμήμα μου(πανεπιστημιακής μορφής),θα το δεχτώ και δε θα κλαφτώ καθόλου,δεν ξέρω αν άλλοι φοβούνται την αξιολόγηση που έρχεται....( ; )!!!
Ξυπνήστε! Αντί να πιέζουν οι σύλλογοι και οι ενώσεις για αύξηση ωρών σε γυμνάσια , Λύκεια και ΕΠΑΛ καθώς και σε δημοτικά , εμείς μαλώνουμε για το αν παίρνουμε ίδια λεφτά , πως περάσαμε στις Πανελλήνιες κλπ...Σ'αυτό μαζί σου...με χίλια μάλιστα!!!!!!
Και να πω κάτι?Η ανωνυμία των forum σε κάνει πολλές φορές να βγάζεις λάθος συμπεράσματα για τα άτομα στα οποία αναφέρεσαι-μιλάς,δεν πειράζει όμως έχει και αυτό την δικιά του αξία-<<ομορφιά>>,γι'αυτό άλλωστε είναι και αυτός ένας λόγος ύπαρξης των forum.Εγώ προσωπικά είμαι απόφοιτος γενικού λυκείου,ούτε έχω σχέση με το τει θεσσαλονίκης,αλλά και απόφοιτος γενικού λυκείου να μην ήμουν δεν θα έβαζα ταμπέλες σε αποφοίτους Τ.Ε.Λ ή πολυκλαδικού π.χ.,γιατί μπορεί ν'αποδεικνύοταν καλύτεροι απο μένα κατά τη διάρκεια της φοίτησης τους σ'ένα ΤΕΙ-ΑΕΙ....έχω άλλωστε πολλά παραδείγματα απο την δικιά μου εμπειρία να σου παραθέσω.
Μερικά από τα άτομα που υπέγραφαν την προσφυγή και είναι απόφοιτοι του "καθαρού" τμήματος Πληροφορικής ΤΕΙ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ , ήταν μαθητές στα λεγόμενα παλιά Τ.Ε.Λ που παιρνούσες στα ΤΕΙ απλά με τον βαθμό της Γ ΛΥΚΕΙΟΥ...Το ίδιο και στα πολυκλαδικά!
Αφήστε λοιπόν τις Πανελλήνιες , τους βαθμούς Γ ΛΥΚΕΙΟΥ , την λογιστική και τοπογραφία και κοιτάξτε τους ευατούς σας και πως θα καταφέρετε να κάνετε την Πληροφορική , αρωγό και όχι ουραγό!
Σίγουρα όχι με προστριβές και κόντρες...Σίγουρα όχι,αλλά θα πρέπει να βάλουμε-συμπληρώσουμε και άλλα "σίγουρα όχι"....!!!!
Απλά δεν νομίζω οτι υπάρχει διαφορά ανάμεσα σε ΑΕΙ και ΤΕΙ.Τι κάνατε εσείς των ΑΕΙ παραπάνω απο εμάς;Τι ξέρετε παραπάνω εσείς δηλαδή;
Εγώ είμαι σύμφωνος με την τοποθέτηση στην εκπαίδευση των αποφοίτων ΤΕΙ αφού έγινε και το δικαστήριο, αλλά νομίζω οτί τώρα θα μπουν στην εκπαίδευση (είναι ζήτημα χρόνου), και οι αποφοιτοι ΙΕΚ-με κρατική πιστοποίηση, καθώς και των κολλεγίων που δεν έχουν όμως κανένα κρατικό έλεγχο. Η Ε.Ε. δεν αστειευεται και εφόσον υπάρχει και το προηγούμενο, ο διορισμός πλέον για κάποιο νέο θα είναι πολύ δύσκολος με τόση πληθώρα αποφοίτων(ΑΕΙ, ΙΕΚ, ΤΕΙ και κολλέγια)ΙΕΚ και κολλέγια ΔΕΝ ανήκουν στο υπουργείο παιδείας...
Και όμως η πιστοποίηση δηλ. το πτυχίο, από τα ΙΕΚ (δημόσια και ιδιωτικά) δίνεται από το υπουργείο Παιδείας με την κρατική βούλα.
Το γνωρίζατε ότι απόφοιτοι ισότιμου ιδρύματος ΙΕΚ της Ε.Ε. αυτή τη στιγμή μπορούν να διοριστούν ως ΠΕ (θεωρούνται ισότιμα με τα ΤΕΙ στην Ε.Ε.) ?
Επειδή απόφοιτοι ελληνικών ΙΕΚ δεν έχουν όμως αυτό το δικαίωμα τώρα προετοιμάζεται η εξίσωση και το δικαιωμα διορισμού μέσω Ε.Ε.
Στα κολλέγια δεν αναγνωρίζεται ακαδημαική επάρκεια μεν , αλλά θα αναγνωριστεί (έχει ήδη γίνει τα διαδικαστικά απομένουν) η επαγγελαματική. Η ακαδημαική αναγνώριση από το ελληνικό κράτος είναι κενό γράμμα, δεν σημαίνει τιποτα, αφού οι απόφοιτοι αυτοί θα μπορούν να διοριστούν κανονικά (επαγγελματική εξίσωση)
Πράγματι, εδώ που τα λέμε δεν κάνουν κάτι παραπάνω τα ΑΕΙ από τα ΤΕΙ. Πάνω κάτω τα ίδια. Μάλιστα θα πρότεινα όσοι από εδώ είστε
καθηγητές να συμβουλεύετε τους μαθητές σας ότι είναι πράγματι χαζό να δηλώνουν σχολές όπως ΗΜΜΥ, ΑΕΙ Πληροφορικής από τη στιγμή που αυτές
δεν έχουν τίποτα να τους προσφέρουν από τα αναβαθμισμένα ΤΕΙ. Γιατί τα παιδιά να κουραστούν και να τρέχουν σε φροντιστήρια για να πιάσουν 19000 και 18000 μόρια όταν μπορούν να μπουν σε ένα καλό ΤΕΙ με 11-12000 μόρια? Κορόιδα είναι?ΛΙΓΟΤΕΡΟ ΑΓΧΟΣ --- ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΚΕΡΔΗ
ΥΓ. Άλλωστε αυτοί που τελειώνουν ΑΕΙ δεν ξέρουν να πιάσουν ούτε κατσαβίδι, δεν έχουν στη σχολή μάθημα "Αρχές κατσαβιδικής" όπως στα ΤΕΙ.
Άσε που οι φοιτητές των ΤΕΙ από ότι κατάλαβα είναι και αυτοί πολύ καλοί απλά τους ήρθε κάποια σκοτοδίνη τη στιγμή που έγραφαν και δεν πρόλαβαν
να γράψουν τα πρώτα 4 θέματα. Ατυχία ρε γαμώτο. Παλιοεξετάσεις. Έχουν καταστρέψει τόσο κόσμο. Να μη μπορεί ο μπαμπάς να βάλει βύσμα να μπει το παιδί στη σχολή.
Καταραμένη αξιοκρατία.Απλά δεν νομίζω οτι υπάρχει διαφορά ανάμεσα σε ΑΕΙ και ΤΕΙ.Τι κάνατε εσείς των ΑΕΙ παραπάνω απο εμάς;Τι ξέρετε παραπάνω εσείς δηλαδή;
Στο εξάμηνο πράκτικης των ΤΕΙ,κάποιος φοιτητής είτε θα πάει σε εταιρεία για προγραμματισμό,είτε θα πάει ως τεχνικός σε άλλη εταιρεία είτε θα τα συνδιάσει και τα δύο.Εκεί ναι,σχεδόν όλοι θα ξέρουν να ανοίγουν την κεντρική μονάδα και να αφαιρούν ένα εξάρτημα η και να στήσουν ένα δίκτυο.Τουλάχιστον θα γίνει και κάτι το πρακτικό.Αρα κύριε jaffar οι των ΤΕΙ θα ειναί καλύτεροι στην αγορά εργασίας γιατί θα ξέρουν να δούλεύουν το κατσαβίδι ενώ εσύ δεν θα ξέρεις.Γι'αυτο έχεις ως μόνη λύση την εκπαίδευση και τα βάζεις με τους αποφοίτους των ΤΕΙ που μπορούν να διδάξουν κιόλας.
1. Οι γνώσεις από τις σχολές υπεραρκούν για το σχολείο και άλλες φορές δεν υφίστανται (πόσες σχολές έχουν ώς μάθημα το Office:) ολα είναι στην θέληση του εκπαιδευτικού. (Δες παρακάτω 2). Το πρόβλημα ΤΕΙ και ΑΕΙ το έχουν περάσει ήδη οι Μηχανικοί του Πολυτεχνίου με τα τμήματα ΤΕΙ, η λύση δόθηκε με την παιδαγωγική κατάρτιση.Αυτή η φράση τα λέει όλα...
Γιατί μαλώνετε χωρίς λόγο;Περιμένουμε να έρθει ο "πελαργός" τώρα... ;D
το πουλάκι πέταξε.......
άμα έρθει ο πελαργός και δεν έχεις δουλειά βράσε ρύζι......Γιατί μαλώνετε χωρίς λόγο;Περιμένουμε να έρθει ο "πελαργός" τώρα... ;D
το πουλάκι πέταξε.......
άμα έρθει ο πελαργός και δεν έχεις δουλειά βράσε ρύζι......Χμμ.. Δεν το διευκρίνησα καλά.
αισιόδοξο σε βλέπω πάντως στα post σου. μάλλον είσαι ψηλά στον πίνακα
Το πρόγραμμα αρχίζει από την εκπαίδευση των εκπαιδευτικών και θα ολοκληρωθεί με την εκπαίδευση των ίδιων των μαθητών, εισάγοντας τις νέες τεχνολογίες στο ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα.[/b]Όταν λέει ότι θα εκπαιδευτούν οι ίδιοι οι μαθητές, πιστεύω ότι εννοεί την εκπαίδευση φυσικής, χημείας, μαθηματικών με τη βοήθεια νέων τεχνολογιών. Εξάλου το συγκεκριμένο πρόγραμμα έχει σκοπό τον συνδυασμό των παραπάνω ειδικοτήτων με τις νέες τεχνολογίες. Έτσι νόμιζα και γω στην αρχή αλλά τελικά δε νομίζω να ότι θα βάλουν "άλλους" εκπαιδευτικούς να διδάξουν αποκλειστικά νέες τεχνολογίες.
Ειλικρινά έχω απογοητευτεί με τις τελευταίες εξελίξεις.
Εκεί που έχουμε ελπίδες κάτι γίνεται και πάλι χάνονται.
Σα να παίζεις σκάκι και εκεί που πας να φας τον βασιλιά, πάει και τον αλλάζει θέση.
Φέτος τον πίνακα τον βλέπω κατά πολύ αλλαγμένο.
Οι Πληροφορικοί του ΟΑΕΔ δεν μπαίνουν στον πίνακα, δεν τους έχει βάλει στην ρύθμιση
Δε θα θελήσουν να μπουν και οι υπόλοιποι?
Δε θα θελήσουν να μπουν και οι υπόλοιποι?
Για να δούμε..
Αν θεωρήσουμε ότι οι περισσότεροι που δούλευαν στα σχολεία μέχρι το 2004-2005(και αρκετοί από αυτούς που δούλευαν το 2005-2006) έχουν διοριστεί, τότε μιλάμε στην ουσία για μόρια μιας τριετίας, τα οποία θα μετρήσουν τα μισά(και αυτά εφόσον δεν είχαν παράλληλη απασχόληση με άλλες φορείς τις δευτεροβάθμιας).
Σύμφωνα με την τροπολογία που κατατέθηκε στηΑν θεωρήσουμε ότι οι περισσότεροι που δούλευαν στα σχολεία μέχρι το 2004-2005(και αρκετοί από αυτούς που δούλευαν το 2005-2006) έχουν διοριστεί, τότε μιλάμε στην ουσία για μόρια μιας τριετίας, τα οποία θα μετρήσουν τα μισά(και αυτά εφόσον δεν είχαν παράλληλη απασχόληση με άλλες φορείς τις δευτεροβάθμιας).
Τι εννοείς "θα μετρήσουν τα μισά"; Από πότε μετρούν μισά τα μόρια της προϋπηρεσίας; Δεν είναι του ΑΣΕΠ τα μόρια που υπολογίζονται μισά (του προηγούμενου ΑΣΕΠ πλην του τελευταίου; (Ή κάτι δεν κατάλαβα καλά;! :-[ :-[ :-\ )
Σύμφωνα με την τροπολογία που κατατέθηκε στηΑν θεωρήσουμε ότι οι περισσότεροι που δούλευαν στα σχολεία μέχρι το 2004-2005(και αρκετοί από αυτούς που δούλευαν το 2005-2006) έχουν διοριστεί, τότε μιλάμε στην ουσία για μόρια μιας τριετίας, τα οποία θα μετρήσουν τα μισά(και αυτά εφόσον δεν είχαν παράλληλη απασχόληση με άλλες φορείς τις δευτεροβάθμιας).
Τι εννοείς "θα μετρήσουν τα μισά"; Από πότε μετρούν μισά τα μόρια της προϋπηρεσίας; Δεν είναι του ΑΣΕΠ τα μόρια που υπολογίζονται μισά (του προηγούμενου ΑΣΕΠ πλην του τελευταίου; (Ή κάτι δεν κατάλαβα καλά;! :-[ :-[ :-\ )
Οι Πληροφορικοί του ΟΑΕΔ δεν μπαίνουν στον πίνακα, δεν τους έχει βάλει στην ρύθμιση
Προς το παρον
Οι Πληροφορικοί του ΟΑΕΔ δεν μπαίνουν στον πίνακα, δεν τους έχει βάλει στην ρύθμιση
Προς το παρον
18. Στο άρθρο 41, παρ. 4 του N.3762/2009 (ΦΕΚ 75/τ.Α΄/15-5-09), με θέμα «Αναδιοργάνωση Σώ-ματος Επιθεώρησης Εργασίας (Σ.ΕΠ.Ε.), ρύθμιση θεμάτων Οργανισμών εποπτευόμενων από το Υπουργείο Απασχόλησης και Κοινωνικής Προστασίας και άλλες διατάξεις», καθορίζεται: «4. Ανα-πληρωτές και ωρομίσθιοι εκπαιδευτικοί που ανήκουν στους κλάδους ΠΕ1 Θεολόγων, ΠΕ2 Φιλολό-γων, ΠΕ3 Μαθηματικών, ΠΕ4 Φυσικών (όλες οι ειδικότητες), ΠΕ5 Γαλλικών, ΠΕ6 Αγγλικών, ΠΕ7 Γερμανικών και ΠΕ11Φυσικής Αγωγής και απασχολούνταν στα TEE Μαθητείας Α΄ και
Παιδιά το είδατε αυτό:Πολύ ενδιαφέρον. Σίγουρα πέρυσι δεν ήταν;
http://www.alfavita.gr/anakoinoseis/ank4_8_9_1034.php (ftp://http://www.alfavita.gr/anakoinoseis/ank4_8_9_1034.php)
Παρατηρήσατε ότι οι "Νέες Τεχνολογίες στην Εκπαίδευση" έγιναν ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΟ μάθημα 2 ώρες σε όλες τις τάξεις";
Λέτε με αυτήν την τροπολογία να υπάρχει φως για την Πληροφορική στην εκπαίδευση;
Αν ο θεσμός του ολοήμερου δημοτικού προχωρήσει τότε και το ΥΠΕΠΘ δεν θα πρέπει να προχωρήσει και σε διορισμούς εκπαιδευτικών πληροφορικής;
Τί λέτε?