Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Ειδικές δομές εκπαίδευσης => Ιδιωτική Εκπαίδευση => Μαθήματα κατ'οίκον => Μήνυμα ξεκίνησε από: asus07 στις Σεπτεμβρίου 18, 2012, 08:08:12 pm
-
ξεκίνησα αυτό το θέμα για να με κατατοπήσετε σχετικά με τις τάξεις των αγγλικών στα ιδιαίτερα.γιατί όλοι ξέρουμε ότι στα ιδιαίτερα αν ένας μαθητής είναι καλός , μπορούμε να τον προχωρήσουμε.συμφωνείτε?
οπότε μπορεί κάποιος να μου πει πως πάνε οι τάξεις(a junior,b junior μετά?) και πότε δίνει το παιδι για lower?
θα εκτιμούσα πολύ την εμπειρία σας.Ευχαριστώ!
-
Ναι κι εγω θα ηθελα να μαθω αν υπαρχει κατι πιο εναλλακτικο απο το junior a, junior b , senior a,b,c,d,e. Εχει διδαξει κανεις junior a+b one year course?
-
Αν ένας μαθητής είναι καλός μπορείς να προχωράς το βιβλίο πολύ πιο γρήγορα βάζοντας και κάτι παραπάνω στο σπίτι. Όταν τελειώσει το βιβλίο πας στο επόμενο. Έτσι τελειώνει ο μαθητής πιο γρήγορα. Δεν είμαι υπέρ στο να παραλείπεις π.χ. την D Senior όπως κάνουν κάποια φροντιστήρια. Η D έχει πολύ καλό λεξιλόγιο και πολύ χρήσιμο για το Lower.
Oι τάξεις πάνε a junior, b junior, a senior, b senior, c senior, d senior, pre-lower, lower.
-
Υπάρχει και prejunior πριν από την junior A, αλλά είναι προαιρετική τάξη. Την κάνουν κυρίως σε παιδάκια α' δημοτικού.
-
Την Pre-Junior (μιλάμε πάντα για ιδιαίτερα) την έκανα στην αρχή της χρονιάς A' Junior. Κανένα μήνα μου έπιανε. Εννοείται ΠΑΝΤΑ A' + B' Junior μαζί. Αυτός είναι και ο σκοπός του ιδιαίτερου: να κερδίσουν καμιά χρονιά. Με 2 φορές/βδομάδα από 1 ώρα μια χαρά έβγαινε. Και τέλος, Pre-Lower ΠΟΤΕ! Η D' φτάνει και περισσεύει αν γίνει καλή δουλειά. Αν υπάρχουν πολλά κενά (πχ αν αναλάβεις ένα παιδάκι που τέλειωσε τη D' αλλά έχει κενά) τότε κάνεις Pre-Lower να τα καλύψεις. Αλλιώς είναι χάσιμο χρόνου. Κι εννοείται, όπως είπε και η New PE06 μόλις τελειώσεις τη μια τάξη, ακόμα και στα μισά της χρονιάς, πας στην επόμενη. Έτσι δούλευα εγώ.
-
ευχαριστώ παιδιά!δηλαδή αν καταλαβα καλά παμε:
a,b junior και μετα΄a,b,c,d senior και τελος lower. να παραλειψω την pre lower.
Ειναι αρκετά δυνατή η μαθητρια μου.Τωρα κανουμε το here we go 1 αλλα μεχρι τον Γεναρη θα εχουμε τελειωσει--μπορει και πιο πριν.οπότε θα την παω κατευθειαν σε b senior.
Πιστευτε οτι του χρονου θα βγει c και d μαζι ή ειναι υπερβολη?θα ειναι 1η γυμνασιου του χρονου.
-
Να κάνεις 3 ώρες την εβδομάδα και βγαίνουν άνετα η C και η D σε μια χρονιά αν είναι και συνεπής η μαθήτρια σου!Γνώμη μου είναι να δουλέψεις παράλληλα με την D και ένα βιβλίο με τεστ επιπέδου B1 για να προετοιμάζεται σιγά σιγά και το παιδί! Έτσι στην δευτέρα γυμνασίου θα δώσει αν όλα πάνε καλά για Lower!
-
Kαλημερα σε ολους,
Η αντιστοιχιση μεταξυ των επιπεδων (
-
Να κάνεις 3 ώρες την εβδομάδα και βγαίνουν άνετα η C και η D σε μια χρονιά αν είναι και συνεπής η μαθήτρια σου!Γνώμη μου είναι να δουλέψεις παράλληλα με την D και ένα βιβλίο με τεστ επιπέδου B1 για να προετοιμάζεται σιγά σιγά και το παιδί! Έτσι στην δευτέρα γυμνασίου θα δώσει αν όλα πάνε καλά για Lower!
περίμενε γιατι μπερδευτηκα.κανω το here we go (burlington) που εχει αντιστοιχα το 1,2,3 για τις A,B,C senior.οκ μεχρι εδώ.
μετά τι να κανω?εχει βιβλία για
-
Kαλημερα σε ολους,
Η αντιστοιχιση μεταξυ των επιπεδων (
-
Kαλημερα σε ολους,
Η αντιστοιχιση μεταξυ των επιπεδων (
-
Ευχαριστω παρα πολυ για τις αμμεσες απαντησεις σας... :)
Eπειδη αποφοιτησα τον Ιουλιο και ουσιαστικα τωρα ξεκιναω με ιδιαιτερα θα ηθελα τη βοηθεια σας.
Μου ζητηθηκε να αναλαβω ενα κοριτσακι εκτης δημοτικου το οποιο εχει κανει δυο ταξεις σε φροντιστηριο ενω τη χρονια που περασε δεν εκανε καθολου αγγλικα ουτε σε φροντιστηριο ουτε ιδιαιτερα. Αυτο που διαπιστωσα ειναι οτι δε διαβαζει σωστα ουτε μπορει να καταλαβει ευκολα αυτα που διαβαζει (πρεπει να τη βοηθησω). Φανταζομαι αν ξεκινουσα με phonics να βοηθουσε, τι λετε? Επισης, οπως ειναι αναμενομενο εχει ξεχασει αρκετα πραγματα απο λεξιλογιο, χρονους κτλ... Τι θα μου προτεινατε να κανω σε αυτη τη περιπτωση? Απο που να ξεκινησω? Εχετε να μου προτεινετε καποια σειρα βιβλιων για αυτη την ηλικια?
Συγνωμη για τις τοσο πολλες ερωτησεις... :-[
-
Θεωρώ ότι πρέπει να ξεκινήσεις με κάποιο βιβλίο της Α senior σε πρώτη βάση!
Μήπως το παιδί έχει κάποια μαθησιακή δυσκολία?Το έχεις συζητήσει με τους γονείς αυτό?Διότι να έχει κάνει δυο τάξεις και 3 χρόνια στο σχολείο και να μη μπορεί να διαβάσει είναι λίγο ανησυχητικό!
Όπως και να έχει να εμπλουτίζεις το μάθημα με ακουστικά μέσα για την κατανόηση και την βελτίωση του λόγου!Κάνε μια έρευνα στο διαδίκτυο και θα βρεις πολλές σελίδες που θα σε βοηθήσουν!Υπάρχει πολύ υλικό για αυτά τα αρχικά επίπεδα εκμάθησης της γλώσσας!
-
Α senior? μηπως θα δυσκολευοταν? Θεωρω οτι δεν εχει κανει καθολου phonics kai δεν γνωριζει καλα τους ηχους
της γλωσσας, πραγμα που δε τη βοηθα καθολου στην αναγνωση. Πιστευω οτι δεν ειχε και τις καλυτερες βασεις
και με μια χρονια που εχασε , το προβλημα επιδεινωθηκε. Πως να γεφυρωσω το χασμα? Καποια σειρα βιβλιων που
θα με βοηθουσε? :-\
-
Έτσι κι αλλιώς δεν μπορείς να διδάξεις άμεσα phonics σε ένα παιδί 11 χρονών!δηλαδή τι θα κάνεις?θα γράφεις phonetic transcription δίπλα από κάθε λέξη?Μπορείς να γράφεις δίπλα την προφορά στα ελληνικά!(το ξέρω ότι στη σχολή μας έλεγαν να μην το κάνουμε αλλά πίστεψε με είναι ένας ενδεδειγμένος τρόπος για να μάθουν τα βασικά της ανάγνωσης!)
Όλα τα βιβλία για A senior ξεκινούν από τα βασικά και αναπαράγουν όλα όσα έχουν διδαχθεί τα παιδιά στις δυο junior τάξεις!Από τους αριθμούς και τα χρώματα μέχρι το ρήμα be και το a/an!Θέλει λίγη δουλίτσα στην αρχή μέχρι να αντιληφθεί ότι στα Αγγλικά οι λέξεις δεν διαβάζονται όπως γράφονται αλλά με επιμονή και αρκετά ακουστικά ερεθίσματα θα το συνηθίσει!!!Ωστόσο ψάξε κιόλας μήπως υπάρχει κάποια μαθησιακή διαταραχή και ενημέρωσε μας!
-
για να μην ανοιξω άλλο θέμα, τι γίνεται με τα πτυχια αγγλικων?
εξακολουθουν να ειναι¨"στην κορυφη" Cambridge and Michigan?για lower βασικα.γιατι ακούω και από παιδιά γνωστών για εξετασεις
-
Τα δυο που ανέφερες είναι ακόμα στην κορυφή αν και νομίζω ότι το Cambridge το προτιμούν ολοένα και λιγότεροι!
Έχουν βγει βέβαια και άλλα πιστοποιητικά τα οποία είναι αναγνωρισμένα από ΑΣΕΠ όπως το ESB, City and Guilds, το κρατικό και άλλα!Θεωρώ ότι το ECCE δείχνει ένα καλό επίπεδο και προσωπικά το προτείνω στους μαθητές μου, αν έχω βέβαια αμφιβολίες για τις επιδόσεις τους προτείνω και κάποιο άλλο όπως το ESB ή το κρατικό που θεωρούνται και κατά τη γνώμη μου είναι πιο εύκολα!
Για όλα τα πτυχία μπορείς να κάνεις εσύ τα χαρτιά τους ή και οι ίδιοι οι μαθητές,δεν είναι αναγκαία η μεσολάβηση κάποιου φροντιστηρίου!Να παρακολουθείς τις σελίδες στο διαδίκτυο και θα ενημερώνεσαι για τα πάντα! Αν έχεις facebook γίνε μέλος του group https://www.facebook.com/groups/212484332104984/
-
Επισης υπαρχει το edexcel και το edi.Στην πολη μου ''κινουνται'' πολυ.Δεν ξερω τι γινεται αλλου, αλλα εδω παρα πολλοι μαθητες τα προτιμουν.
-
Έχεις δίκιο!Και εγώ τα έχω ακούσει αλλά δεν τα έχω δουλέψει ποτέ γι αυτό δεν τα ανέφερα!
-
ευχαριστώ παιδιά!δηλαδή αν καταλαβα καλά παμε:
a,b junior και μετα΄a,b,c,d senior και τελος lower. να παραλειψω την pre lower.
Ειναι αρκετά δυνατή η μαθητρια μου.Τωρα κανουμε το here we go 1 αλλα μεχρι τον Γεναρη θα εχουμε τελειωσει--μπορει και πιο πριν.οπότε θα την παω κατευθειαν σε b senior.
Πιστευτε οτι του χρονου θα βγει c και d μαζι ή ειναι υπερβολη?θα ειναι 1η γυμνασιου του χρονου.
εγώ δεν θα την παρέλειπα. Ίσως θα έκανα μόνο λεξιλόγιο και θα έκανα γραμματική της επόμενης τάξης αν έβλεπα οτι τα ξέρει τόσο καλά. Yπάρχουν τόσο ωραίες εκφράσεις στα βιβλία της Pre-Lower. Όσο για την c και d στην θέση σου δεν θα έλεγα στους γονείς οτι θα κάνουμε δύο τάξεις σε μια γιατί μετά μπορεί να μην έβγαινε. Θα τους έλεγα απλά οτι θα προχωρήσουμε όσο πιο γρήγορα μπορεί το παιδί.
-
Έτσι κι αλλιώς δεν μπορείς να διδάξεις άμεσα phonics σε ένα παιδί 11 χρονών!δηλαδή τι θα κάνεις?θα γράφεις phonetic transcription δίπλα από κάθε λέξη?Μπορείς να γράφεις δίπλα την προφορά στα ελληνικά!(το ξέρω ότι στη σχολή μας έλεγαν να μην το κάνουμε αλλά πίστεψε με είναι ένας ενδεδειγμένος τρόπος για να μάθουν τα βασικά της ανάγνωσης!)
Όλα τα βιβλία για A senior ξεκινούν από τα βασικά και αναπαράγουν όλα όσα έχουν διδαχθεί τα παιδιά στις δυο junior τάξεις!Από τους αριθμούς και τα χρώματα μέχρι το ρήμα be και το a/an!Θέλει λίγη δουλίτσα στην αρχή μέχρι να αντιληφθεί ότι στα Αγγλικά οι λέξεις δεν διαβάζονται όπως γράφονται αλλά με επιμονή και αρκετά ακουστικά ερεθίσματα θα το συνηθίσει!!!Ωστόσο ψάξε κιόλας μήπως υπάρχει κάποια μαθησιακή διαταραχή και ενημέρωσε μας!
Όταν λέει phonics η Danae νομίζω οτι εννοεί κάτι τέτοιο http://www.youtube.com/watch?v=saF3-f0XWAY και πιστεύω οτι θα μπορούσε να βοηθήσει. Επίσης γιατί να γράφεις την προφορά στα ελληνικά; Μα δεν προφέρεται η λέξη όπως θα την πρόφερε ένας έλληνας. Προφέρεται με την σωστή προφορά που μπορεί να την βρεί το παιδί σε όποιο online λεξικό την πληκτρολογήσει.
-
Πιστεύετε ότι μαθητής(στ' δημοτικού) που έχει κάνει b class( Action B-Macmillan αρκετά απαιτητικό βιβλίο γι αυτό το επίπεδο κατά τη γνώμη μου) μπορεί να προχωρήσει στη D class? Είναι πολύ καλός μαθητής και τα βιβλία της C class μου φαίνονται βατά γι αυτόν. Η' θα ήταν καλύτερο ένα βιβλίο της C class με εξτρα υλικό?
-
Πιστεύετε ότι μαθητής(στ' δημοτικού) που έχει κάνει b class( Action B-Macmillan αρκετά απαιτητικό βιβλίο γι αυτό το επίπεδο κατά τη γνώμη μου) μπορεί να προχωρήσει στη D class? Είναι πολύ καλός μαθητής και τα βιβλία της C class μου φαίνονται βατά γι αυτόν. Η' θα ήταν καλύτερο ένα βιβλίο της C class με εξτρα υλικό?
Θα πρότεινα να μην παραλείψεις τη C. Γιατί δεν κοιτάς κάτι από την Express που είναι για δυνατούς μαθητές; Και αν δεις ότι και αυτά του φαίνονται παιχνιδάκι, προχωράς πιο γρήγορα με την ύλη και μετά μπορείς να του κάνεις D & E μαζί σε μια χρονιά ή και να παραλείψεις την Ε.
-
Πιστεύετε ότι μαθητής(στ' δημοτικού) που έχει κάνει b class( Action B-Macmillan αρκετά απαιτητικό βιβλίο γι αυτό το επίπεδο κατά τη γνώμη μου) μπορεί να προχωρήσει στη D class? Είναι πολύ καλός μαθητής και τα βιβλία της C class μου φαίνονται βατά γι αυτόν. Η' θα ήταν καλύτερο ένα βιβλίο της C class με εξτρα υλικό?
Θα πρότεινα να μην παραλείψεις τη C. Γιατί δεν κοιτάς κάτι από την Express που είναι για δυνατούς μαθητές; Και αν δεις ότι και αυτά του φαίνονται παιχνιδάκι, προχωράς πιο γρήγορα με την ύλη και μετά μπορείς να του κάνεις D & E μαζί σε μια χρονιά ή και να παραλείψεις την Ε.
Κι εγώ σκεφτόμουν τα Access από Express η αλήθεια είναι..σ' ευχαριστώ!! :)
-
μια ερωτηση παιδια... για ταξη b senior ποσες ωρες την εβδομαδα προτεινετε????
-
μια ερωτηση παιδια... για ταξη b senior ποσες ωρες την εβδομαδα προτεινετε????
Εγώ θα έκανα 3 ώρες, σπασμένες σε 2 φορές της μιάμισης ώρας.
-
Το έχω κάνει και σε 2 ώρες με μαθητή που πετούσε!!!Και βγήκε πολύ άνετα!Με coursebook,wrkbook και grammar όλα κανονικά!
-
Κι εγω για 3 ελεγα αλλα η μητερα επιμενει για 2 λογω οικονομικων δυσκολιων... Ισως την πεισω για 2μιση...θα δειξει..το παιδι ειναι σχετικα καλος μαθητης, αρκετα πανω απο το μετριο... και θα κανουμε το spark 2....Ελπιζω να βγει ::)
-
Δεν ξέρω αν έχεις κανονίσει τελικά, αλλά πιστεύω ότι είναι λίγο δύσκολο να βγεί η τάξη αυτή με 2 ώρες την εβδομάδα, εκτός και αν ο μαθητής/η μαθήτρια είναι πολύ καλός και συνεπής και δεν παραπονιέται για την ποσότητα homework. Εγώ θα έκανα 2.5 ώρες αν οι γονείς δεν συμφωνούν για 3 για να μην βρεθείς μετά να τρέχεις. Άμα το τελειώσεις πιο γρήγορα επειδή είναι καλός σε καλό θα του βγεί, όχι σε κακό.
-
Συμφωνώ απόλυτα με τον/την new PE06 σχετικά με την pre lower. Έχει πολύ καλό λεξιλόγιο και αυτό ακριβώς σκέφτομαι να κάνω, δηλαδή σε άριστο μαθητή, αντί να την παραλείψω να του κάνω μόνο το λεξιλόγιο και ασκήσεις γραμματικής για να βγεί κ πιο γρήγορα. Όσο για την c και τη d νομίζω ότι η κάθε τάξη έχει το δικό της λεξιλόγιο και τη δική της δυσκολία και θεωρώ ότι χρειάζονται αρκετό χρόνο αν σκοπεύει κανείς να κάνει όλα τα components της σειράς του βιβλίου. Δεν θα τις έκανα και τις δύο σε μια χρονιά όσο καλός και αν είναι ο μαθητής.
ευχαριστώ παιδιά!δηλαδή αν καταλαβα καλά παμε:
a,b junior και μετα΄a,b,c,d senior και τελος lower. να παραλειψω την pre lower.
Ειναι αρκετά δυνατή η μαθητρια μου.Τωρα κανουμε το here we go 1 αλλα μεχρι τον Γεναρη θα εχουμε τελειωσει--μπορει και πιο πριν.οπότε θα την παω κατευθειαν σε b senior.
Πιστευτε οτι του χρονου θα βγει c και d μαζι ή ειναι υπερβολη?θα ειναι 1η γυμνασιου του χρονου.
εγώ δεν θα την παρέλειπα. Ίσως θα έκανα μόνο λεξιλόγιο και θα έκανα γραμματική της επόμενης τάξης αν έβλεπα οτι τα ξέρει τόσο καλά. Yπάρχουν τόσο ωραίες εκφράσεις στα βιβλία της Pre-Lower. Όσο για την c και d στην θέση σου δεν θα έλεγα στους γονείς οτι θα κάνουμε δύο τάξεις σε μια γιατί μετά μπορεί να μην έβγαινε. Θα τους έλεγα απλά οτι θα προχωρήσουμε όσο πιο γρήγορα μπορεί το παιδί.
-
Απευθύνομαι σε όσους είναι υπέρ της Pre-Lower και του να μην κάνουν 2 τάξεις σε 1: αν ένα παιδάκι ξεκινήσει στην Γ' Δημοτικού με A' Junior, Δ' Δημοτικού B' junior κοκ το Lower θα το πάρει στην Α' Λυκείου, σωστά; Και αν κάνει A' & B' Junior μαζί στη Γ' Δημοτικού (αν οι γονείς είναι υπέρ), τότε στη Γ' Γυμνασίου. Δεν πάει μακριά η βαλίτσα; Υποτίθεται ο σκοπός του ιδιαιτέρου είναι, εκτός από την καλύτερη ποιότητα του μαθήματος λόγω της εξατομικευμένης διδασκαλίας, να γλιτώσει και κανένα χρόνο. Αλλιώς γιατί να μη πάει σε κανένα φροντιστήριο με ολιγομελή τμήματα αν είναι να πάρει το πτυχίο τόσο αργά; Ρωτάω γιατί μου κάνει εντύπωση που είστε υπέρ της Pre-Lower. Ούτε σαν μαθήτρια έκανα αυτήν την τάξη αλλά ούτε σαν καθηγήτρια στους μαθητές μου. Μόνο σε μια περίπτωση που το παιδί μου ήρθε με τελειωμένη την D' (υποτίθεται) και φαινόταν ότι δεν μπορεί να πάει για Lower.
-
Παραπάνω δεν είπα ότι θα την παρέλειπα την τάξη αλλά ούτε και οτι θα την έκανα ολόκληρη με έναν καλό μαθητή, γιατί όντως το να κάνεις όλα τα components, δηλαδή students', companion, workbook και βάλε και τα τεστ που θα γράφουμε κάθε τόσο, θα πάρει πολύ χρόνο. Εγώ αυτό που πρότεινα είναι να κάνει κανείς μόνο το λεξιλόγιο με το μαθητή που διαβάζει και κάποιες ασκήσεις γραμματικής που μπορεί να τις φωτοτυπεί ο ίδιος ανάλογα και με το που ο μαθητής έχει περισσότερη δυσκολία ή χρειάζεται να ξαναθυμηθεί. Έτσι δεν θα πάρει πολύ χρόνο σίγουρα.
-
Sweet Dream, πράγματι, με αφορμή το σχόλιό σου έγραψα το δικό μου σχόλιο, αλλά η αλήθεια είναι ότι εδώ και καιρό που διαβάζω το θέμα και τις απαντήσεις μου δημιουργήθηκε αυτή η απορία και ήθελα να δω πώς σκέφτονται και οι υπόλοιποι.
-
Sweet Dream, πράγματι, με αφορμή το σχόλιό σου έγραψα το δικό μου σχόλιο, αλλά η αλήθεια είναι ότι εδώ και καιρό που διαβάζω το θέμα και τις απαντήσεις μου δημιουργήθηκε αυτή η απορία και ήθελα να δω πώς σκέφτονται και οι υπόλοιποι.
χωρίς να έχω εμπειρία στο χώρο των αγγλικών ,αλλά με βάση την εμπειρία μου σε παιδιά και σχολεία κτλ....πιστεύω και γω οτι ο σκοπός του ιδιαίτερου θα πρέπει να είναι η συμπτηξη των τάξεων ΟΤΑΝ φυσικά το επιτρέπει το επίπεδο του παιδιού.Αλλιώς δε βρίσκω λόγο να πληρώνει ο γονιός και να κάνει τις ατελείωτες τάξεις του φροντιστηρίου και στο σπίτι. Ας το στείλει κατευθείαν φροντιστήριο.Ποιος ο λόγος για τόση ταλαιπωρία όταν σε κάποιες τάξεις επαναλαμβάνονται εκατό φορές τα ίδια πράγματα.
panickos σε ευχαριστώ για το "κουράγιο" γιατί είχα σκοπό να κάνω Α και
-
Asus, το έχω ξαναγράψει: εγώ μόνο έτσι δουλεύω, δηλαδή A' & B' Junior μαζί. Η αλήθεια είναι ότι κι εγώ, μετά απ'όλα όσα διάβασα, άρχισα να σκέφτομαι ότι οι μαθητές που είχα και κατάφεραν να βγάλουν τις 2 τάξεις σε μία χρονιά ήταν διάνοιες! Και μάλιστα χωρίς να ζοριστούν καθόλου! Τι να πω....... Και τον γιο μου πέρσυ τον άρχισα να του κάνω junior και ήθελα να βγάλω και τις 2 τάξεις, αλλά ο κύριος είχε άλλη άποψη και αντί να κάνουμε 2 μονόωρα/βδομάδα κάναμε μόνο 1. Έτσι, για να μη στραβώσει, πήγα με τα νερά του, και βγάλαμε μόνο την Α'. Φέτος, ξεκινήσαμε αρχές Σεπτεμβρίου και με 2 ώρες/βδομάδα μέχρι τα Χριστούγεννα θα βγάλουμε την
-
ΣΥνάδελφοι κι εγώ συμφωνώ απόλυτα με Α&
-
Έχει σημασία και η ηλικία πιστεύω.
Άν οι γονείς πχ θέλουν να ξεκινήσει το παιδί τους αγγλικά απο
-
Να ρωτησω την γνωμη σας για κατι που με απασχολει. Περυσι η κορη μου ειχε μια συναδελφο αγγλικων -παλια μου συμφοιτητρια - στην τεταρτη δημοτικου που στις δυσκολες λεξεις τους εγραφε στον πινακα τον συμβολισμο των γραμματων της λεξης , οπως τον ειχαμε μαθει στο πανεπιστημιο (φωνολογια) πχ. nine , /'nain/
Συμφωνειτε με αυτην την παρουσιαση προφορας? εγω δεν την εχω χρησιμοποποιησει ποτε , θεωρω οτι μπερδευει τα παιδια και μαιλστα τετοιας ηλικιας....
-
Ο Χριστός κ η Παναγία!!!Ακόμα βλέπω στον ύπνο μου την Νικολαΐδου,την καθηγήτρια μου στο πανεπιστήμιο να προσπαθεί να μας τα εξηγήσει!!! Όχι βέβαια!!!Μόνο σε Γ2 μπορείς να κάνεις τέτοια παρουσίαση αν και δεν νομίζω ότι χρειάζεται καν σε αυτό το επίπεδο!!!
-
Συμφωνώ κι εγώ απόλυτα και προσπαθώ συνεχώς να το εξηγώ στους γονείς που βιάζονται να δώσουνε τα παιδιά τους πτυχία, συχνά χωρίς αποτέλεσμα..
Έχει σημασία και η ηλικία πιστεύω.
Άν οι γονείς πχ θέλουν να ξεκινήσει το παιδί τους αγγλικά απο
-
Θα συμφωνήσω απόλυτα με την Τάνια ότι αυτός ο τρόπος δεν χρησιμεύει σε τίποτα στα παιδάκια (προσωπικά δεν τον χρησιμοποιώ σε κανένα επίπεδο παιδιών) και πιστεύω ότι αντί να βοηθήσει μπερδεύει περισσότερα τους μαθητές. Ο καλύτερος τρόπος πιστεύω να μαθαίνουνε προφορά είναι μέσα από την ομιλία και την ανάγνωση και είναι πολύ σημαντικό και εμείς να τους μιλάμε από νωρίς τη γλώσσα όσο περισσότερο μπορούμε.
-
ναι, και εγω αυτο τον τροπο χρησιμοποιω μονο στις δυσκολες λεξεις μεχρι
-
Θυμήσου πόσο δυσκόλευε εμάς αυτό το πράγμα στο Πανεπιστήμιο και πόσες ώρες ξοδεύαμε για να τα μάθουμε αυτά για την εξεταστική, φαντάσου πόσο δύσκολο θα είναι για τα μικρούλια που δεν θα έχουν μόνο τα αγγλικά να μάθουν αλλά και το transcription...
-
Θα συμφωνήσω απόλυτα με την Τάνια ότι αυτός ο τρόπος δεν χρησιμεύει σε τίποτα στα παιδάκια (προσωπικά δεν τον χρησιμοποιώ σε κανένα επίπεδο παιδιών) και πιστεύω ότι αντί να βοηθήσει μπερδεύει περισσότερα τους μαθητές. Ο καλύτερος τρόπος πιστεύω να μαθαίνουνε προφορά είναι μέσα από την ομιλία και την ανάγνωση και είναι πολύ σημαντικό και εμείς να τους μιλάμε από νωρίς τη γλώσσα όσο περισσότερο μπορούμε.