Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Αδιόριστοι Εκπαιδευτικοί => Διάφορα θέματα αδιόριστων => Συνδικαλιστικά θέματα αδιόριστων => Μήνυμα ξεκίνησε από: inw στις Σεπτεμβρίου 26, 2012, 10:38:42 am
-
Συνάδελφοι καλημέρα.Την Παρασκευή μέλη του συλλόγους μας έχουν συνάντηση με τον Παπαθεοδώρου.Παρακαλώ για το καλό του κλάδου μας- όποιος έχει πληροφορίες για παραβίαση του 10ώρου στη β' ανάθεση της Ιστορίας να μου στείλει π.μ.Ευχαριστώ.
-
Ποιά είναι τα αιτήματα που θα συζητηθούν, γιατί έχουμε και πολλά!
-
Μήπως θα μπορούσαμε να ενημερωθούμε για τα αιτήματα? Και θα σε παρακαλούσα inw,σαν πρόεδρος που είσαι να μην θέτετε το θέμα πινάκων και διορισμών(όπως στην προηγούμενη συνάντηση) μόνο για όσους έχουν ΑΣΕΠ αλλά και για όσους δεν έχουν αλλά έχουν τόσα χρόνια δουλέψει ως αναπληρωτές , όπως και να δούλεψαν , αυτοί νόμους εκμεταλλευόταν και όποιος και να μπορούσε να εκμεταλλευτεί θα το έκανε.Μην ξεχνάς ότι πολλοί πετάχτηκαν έξω από πολλά συστήματα και είναι και μεγάλοι πια σε ηλικία για να υποστούν και άλλες αλλαγές. Να θέσετε λοιπόν το αίτημά σας και για τις δύο κατηγορίες, ΔΙΚΑΙΑ ΚΑΙ ΑΜΕΡΟΛΗΠΤΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΙς ΔΥΟ ΠΛΕΥΡΕΣ, αλλιώς πάλι θα υπάρχει διάσπαση και τα λεγόμενά σας δεν θα είναι αποδεκτά από όλο τον φιλολογικό κλάδο.
Ας ελπίσουμε ότι η ενημέρωσή σας θα ικανοποιήσει όλο το φιλολογικό κλάδο, αλλιώς θα βρεθούν πάλι υποομάδες που θα δρα η καθεμία μόνη της για να υποστηρίξει τα συμφέροντά της και θα οδηγηθούμε σε αδιέξοδο.
-
ναι παιδιά να τους συμπεριλάβετε όλους αλλά να αρθούν και αδικίες του τύπου δουλέυουν άλλοι με τρία μόρια και άλλοι με 23, 33 και δεν ξέρω εγώ τι άλλο και με ΑΣΕΠ βλέπουν την αναπλήρωση με κυάλια. Ευχαριστώ
-
Συμφωνώ , απλά ξεκολήστε από τη λέξη ΑΣΕΠ αυτή καθε αυτή και βάλτε όλοι όσοι κουράστηκαν διαβάζοντας και δουλεύοντας.
-
Και με το δουλεύοντας εννοώ όλους όσους δούλεψαν με ασε΄π και χωρίς αυτόν και μάλιστα και πολύ μακριά
-
Επειδή θα έχω την τιμή να εκπροσωπήσω το σύλλογο θα ήθελα να σας διαβεβαιώσω ότι το πρώτο αίτημα θα είναι η β αναθέσεις και η αύξηση ωραρίου :).Οι καταγγελίες που έχει η πρόεδρος είναι για γέλια και για κλάματα(κυρίως )!!!
-
θα ξεκολήσουμε όταν μας δοθεί η ευκαιρία να δουλέψουμε
-
εχω την εντυπωση οτι η inw μιλα μονο για οσους εχουν ασεπ ! Ας με διαψευσθει!
-
;)Καλημέρα σε όλους!Ένα απο τα αιτηματα να αφορα και τους τριτεκνους!Να προσλαμβανονται με κριτηριο την επιτυχια τους στον ασεπ!Εχει ξεφυγει η κατασταση!Ειναι δυνατον να προσλαμβανονται με σειρα 6.000 και?Εμεις κορόιδα ημασταν που κουραστηκαμε με τις εξετασεις και τωρα ειμαστε ανεργοι και αγαμοι?Για μας δεν πρεπει να υπαρξουν κοινωνικα κριτηρια?
-
όχι αγαπητή για εμάς υπήρχε ο νόμς του ΑΣΕΠ που τον παρέκαμπτε όποιος ήθελε και όλοι οι άλλοι εργάζονταν κανονικότατα. Αν δεν αλλάξει αυτό το καθεστώς να δεις πόσοι θα βρεθούνε απέναντι όχι μόνο από το σύλλογο αλλά και από τη
-
>:(Α παιδια και κατι αλλο ξεχασα να γραψω!Διαβασα καπου την προηγουμενη βδομαδα οτι οσοι δουλεψαν ως ωρομισθιοι σε στρατιωτικες σχολες ζητουν να τους αναγνωριστει η προυπηρεσια τους σε σχολεια της δευτεροβαθμιας.Εγινε το μπαχαλο με τους οαεδιτες τωρα τι να πω,ενδεχεται να μας φανε και αλλοι θεσεις!α!!!!Ινω επεμενε για τους ΑΣΕΠΙΤΕΣ!!!!!!!!!!!
-
ανεργοι ειναι πλεον ολοι οι ελληνες οσοι για το αγαμοι εχεις να ταισεις μονο την παρτι σου ασε τους τριτεκνους ν α χουν δουλιτσα
να αντεξουν τις υποχρεωσεις ενα παιδι εχω και μου φυγε η μαγκια
-
και εγώ ένα έχω. Και επειδή επέλεξαν να κάνουν τρία πρέπει οι άλλοι να μη δουλεύουν; Μη τρελαθούμε τώρα
-
Πάλι ξεκίνησαν οι διαχωρισμοίΚαι τις δύο κατηγορίες βρε παιδιά και τις δύο , τί δεν καταλαβαίνετε? Όσο για τους τρίτεκνους , πόσο εύκολο θεωρείται για κάποιον με τρία παιδιά να καθίσει να διαβάσει για τον ΑΣΕΠ , έχοντας τον ίδιο χρόνο και τις ίδιες υποχρεώσεις με κάποιον άγαμο , που λες κι εσύ.Όταν με το καλό έρθει η ώρα η καλή , θα καταλάβεις τις δυσκολίες . Πάντως επιμένω, αν βάλετε μέσα και τις δύο κατηγορίες θα έχετε την σύμφωνη γνώμη όλων. Όσο για τους τρίτεκνους καλό είναι να συζητηθεί άλλοτε. Τώρα μας ενδιαφέρει, το άνοιγμα πινάκων και το νέο σύστημα. Εκεί να επικεντρωθούμε ικανοπ[οιώντας όσο το δυνατόν περισσότερους συναδέλφους γιατί θα αρχίσουν πάλι να δρουν όλοι από μόνοι τους, σε ΥΠΟΚΑΤΗΓΟΡΙΕς, και αυτό δεν συμφέρει κανένα. Ικανοποιείστε και τις δύο μεριές και θα δείτε ότι δεν θα πιάνουν οι πιέσεις και οι υποκατηγορίες.
-
Και που θα τα πει η inw και η dina94 θα τα κάνει ο υπουργός!Εδώ κραυγαλέες περιπτωσάρες παραβίασης του 10ωρου και δεν κάνουν τίποτα. Για μένα σωστό είναι να απαιτηθεί να λείπουν οι β αναθέσεις στον κλάδο μας!Όχι ότι θα γίνει καθώς ο εξορθολογισμός του προσωπικού προβλέπει την εξόντωση των ΠΕ02(Ασεπιτών, με ή χωρίς προυπηρεσία, με ή χωρίς τέκνα και τρία τέκνα)!
-
Τώρα συμφωνώ, απόλυτα
-
Νομίζω ότι τόσο οι β αναθέσεις όσο και η επικείμενη αύξηση του ωραρίου είναι μείζονος σημασίας και αφορούν τόσο τους μόνιμους όσο και τους αναπληρωτές.
Φέτος στα ΠΕΚ η αύξηση ωραρίου από του χρόνου παρουσιάστηκε ως κάτι το δεδομένο. Προσωπικά θεωρώ ότι είναι ξεφτίλα να περάσει το ωράριο μετά από όλες αυτές τις μειώσεις που έχουμε υποστεί.
-
Παρακαλώ πολύ, ηρεμία.
-
Τα βασικά θέματα της συνάντησης είναι η β'ανάθεση ,το ωράριο και η βελτίωση των συνθηκών των αναπληρωτών.Ο δικός μας ο σύλλογος έγινε από άτομα που έχουν ΑΣΕΠ. Όσο για το ποιος μπορεί να διαβάσει με τρία παιδιά: εγώ -και πολλοί άλλοι-έχουμε δύο παιδιά,δουλεύαμε 50 ώρες την εβδομάδα σε φροντιστήριο ,κάναμε παράλληλα μεταπτυχιακό (5 χρόνια) και δώσαμε ΑΣΕΠ ΚΑΙ ΠΕΡΑΣΑΜΕ ΤΡΕΙΣ ΦΟΡΕΣ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ.
-
Και γω , αλλά τι σημαίνει αυτό , πρέπει οι άλλοι να μείνουν απ'έξω? Μην το θέτεις το θέμα επί προσωπικού, αλλά επί πάντων φιλολόγων. Αλλιώς δεν θα πρέπει να λέγεσαι πρόεδρος των φιλολόγων , αλλά πρόεδρος των ΑΣΕΠΙΤΩΝ φιλολόγων, εκεί είναι η ένστασή μου/
-
>:(!Α!!!Παιδια ξεχασα να σας πω κατι!Την προηγουμενη βδομαδα καπου διαβασα οτι οσοι εργαστηκαν ως ωρομισθιοι σε στρατιωτικες σχολες ζητουν να τους αναγνωριστει η προυπηρεσια τους στα σχολεια της δευτεροβαθμιας!!!Μετά το μπαχαλο με τους ΟΑΕΔΙΤΕΣ θα ακολουθησουν αυτοι?Α!!!!!!!!Ινω επεμενε για τους ΑΣΕΠΙΤΕΣ!!!!!!!!!
Αν γινει κατι τετοιο τι να πω....
-
Το ΑΣΕΠ είναι θεσμοθετημένο από το 1998 και 14 χρόνια μετά έχουμε 100 παράθυρα.Είναι ώρα να τελειώνουμε. Όσοι δεν έδωσαν ΑΣΕΠ- είναι βαρύς - είχαν έξι ευκαιρίες μέχρι τώρα.
-
Και γω , αλλά τι σημαίνει αυτό , πρέπει οι άλλοι να μείνουν απ'έξω? Μην το θέτεις το θέμα επί προσωπικού, αλλά επί πάντων φιλολόγων. Αλλιώς δεν θα πρέπει να λέγεσαι πρόεδρος των φιλολόγων , αλλά πρόεδρος των ΑΣΕΠΙΤΩΝ φιλολόγων, εκεί είναι η ένστασή μου/
Εμείς ως σύλλογος είμαστε επιτυχόντες.
-
Επιμένεις εσύ, τί να πώ. Όταν θα δεις τη διάσπαση και τους διαφόρους συλλόγους πολυτέκνων, τριτέκνων, αμέα , ιδαχ να πιέζουν περισσότερο τότε θα με θυμηθείς για τις πόρτες και τα παράθυρα. Αν όμως μεριμνήσετε για ένα 60-40 ή 50-50 ή δεν ξέρω πόσο, μετά το άνοιγμα των πινάκων , σίγουρα θα αποφ'υγετε τα περισσότερα.Στο κάτω κάτω κανείς δεν χάνει έτσι. Ας γίνει αυτό που λες για όλους όσους είναι στο μηδενικής προυπηρεσίας ή για όσους εισάγονται σε σχολές. ΌΧΙ για όσους ήδη δούλεψαν και έχουν διαμορφώσει τις ζωές τους με βάση τα υπάρχοντα συστήματα. Αυτούς δεν μπορείτε να τους πετάξετε έξω. Αλλιώς αλλάξετε το λογότυπο σε ασεπίτες φιλόλογοι κια αφήστε και τους άλλους να τρυπώνουν 'οπως μπορούν
-
Πολλοί τρυπώνουν και θα τρυπώνουν όπως μπορούν, είναι θέμα νοοτροπίας.
Είμαστε όμως κι εμείς που ακολουθούμε ένα πιο σωστό κατά τη γνώμη μας τρόπο διορισμού μέσω ΑΣΕΠ.Δεν εννοούμε να χάσουν τη θέση τους συνάδελφοι που εργάστηκαν πολλά χρόνια, όσο όμως δεν τίθεται θέμα-προϋπόθεση ΑΣΕΠ, θα βλέπουμε από τα παράθυρα που δίνει ο νόμος τους μαθητές μας μόνιμους - διορισμένους ως καθηγητές κι εμάς στην αναπλήρωση μέσω ΑΣΕΠ.
-
Συμφωνώ με τη woman3. Αντί να τα βάζουμε με τους συναδέλφους να τα βάλουμε με το σύστημα και με όλους αυτούς που επέτρεψαν να υπάρχουν παραθυράκια. Να ισχύσουν τα ίδια για όλους αλλά μετά το νέο Ασεπ.
-
;)Καλα τα λες Αντιγόνη!!!Καλό απόγευμα σε όλους!!!
-
Δε νομιζω πως θα εξετασουν τον τρόπο διορισμου (με ή χωρις ΑΣΕΠ) για να δουν τις β'αναθεσεις και το ωράριο....επομενως αδικα ερίζουμε...
-
Το έχω ξαναπεί: ο σύλλογος αναπληρωτών φιλολόγων δημιουργήθηκε από εμάς για εμάς και πρώτο μέλημα και στόχος είναι τα σημεία που μας καίνε και μας ενώνουν, οι κοινές διεκδικήσεις όλων. Η β΄ανάθεση και η παραβίαση σε εξοργιστικό βαθμό όποιου ορίου θεσπίζεται κάθε φορά υπήρξε το εφαλτήριο της ίδρυσης του συλλόγου και δυστυχώς προστέθηκε και η αύξηση ωραρίου που επίσης είναι κοινό σημείο όλων μας. Άρα ξεκινάμε με αυτά που μας ενώνουν... όσο για το σύστημα διορισμών, αφού το ίδιο το υπουργείο φρόντισε να μας κατακερματίσει σε ένα σωρό υποομάδες, λειτουργώντας η μία σε βάρος της άλλης, είναι πραγματικά δύσκολο να βρούμε κοινές γραμμές, όχι όμως ακατόρθωτο.
Ως μία από τους πρωτεργάτες της ίδρυσης του συλλόγου, συντονίστρια της κ. Μακεδονίας και μέλος του προεδρείου έχω ταχθεί γενικά υπέρ της προϋπόθεσης ασέπ για όποιο μελλοντικό σύστημα διορισμών (άσχετα με το αν στον πρώτο διαγωνισμό ήμουν με εκείνους που διαμαρτύρονταν έξω από τα εξεταστικά κέντρα για τους γνωστούς σε όλους μας λόγους: ακύρωση του πτυχίου μας, "πέταμα" στον Καιάδα όσων περίμεναν ήδη κάποια χρόνια στην επετηρίδα κλπ, ωστόσο αφού δεν πετύχαμε την απόσυρσή του για λόγους ισονομίας πρέπει να υπάρχει για όλους μία τουλάχιστον επιτυχία). Προσπαθώντας όμως να κερδίσω τη συσπείρωση και όχι την περαιτέρω διάσπασή μας, προσωπικά θα δεχόμουν κάποιο ποσοστό χωρίς ασέπ μόνο όμως για τη διάρκεια της λεγόμενης μεταβατικής περιόδου. Μετά το τέλος της όμως ένα σύστημα κοινό για όλους.
Δεν ξέρω καν αν τεθεί στην τωρινή συνάντηση στο υπουργείο, το σίγουρο είναι ότι θα πρέπει να τεθούν η β΄ανάθεση (με ολική κατάργησή της ειδικά για τον δικό μας κλάδο και ειδικά για το μάθημα της ιστορίας), η αύξηση ωραρίου και το καινούριο τραγελαφικό που είδαμε φέτος: οι απολυμένοι των ιδιωτικών σχολείων ως ειδική κατηγορία (μαζί με πολύτεκνους και ασθενείς, γιατί άραγε;) όχι απλά να μπαίνουν στους πίνακες αλλά να προτασσονται με αναγνωρισμένη ολόκληρη την προϋπηρεσία τους κάθε χρόνο (κλείδωμα κατ' επιλογήν πάλι!).
Συγνώμη για το μακροσκελές του μηνύματός μου.
-
Συνάδελφοι ας είμαστε καλοπροαίρετοι στα άτομα που θα μας εκπροσωπήσουν,είναι μάχιμοι εκπαιδευτικοί,γνωρίζουν τα προβλήματα του κλάδου μας,τα αιτήματα τους είναι ορθά,θα ήταν καλό αν τους δοθεί η ευκαιρία κατά την συνάντηση να μας ενημερώσουν και αν το άνοιγμα των πινάκων συνεπάγεται και πλήρη εφαρμογή του 3848 ή απλά προσμέτρηση προυπηρεσίας,καλή επιτυχία συνάδελφοι
-
Μπράβο στη συνάδελφο tonik για την ψύχραιμη θεώρηση των πραγμάτων και την ενωτική της διάθεση! Έτσι κερδίζεται ο σεβασμός των συναδέλφων και όχι από την απαρίθμηση των επιτυχιών Ασέπ που έχει ο καθένας.
-
Σωστά may, ενωτική διάθεση .Αλλά θα δείτε που μαζί με τα ζητήματα που θα συζητήσουν θα είναι πώς θα πετάξουν στον καιάδα τους μη ασεπίτες.Ο στόχος τελικά θα είναι πώς να β'αλουν αυτούς να δώσουν ασεπ και όχι πώς να υπάρχει ενιαίο σύστημα με ποσόστωση και για τους ασεπίτες και τους μη.
-
Σχετικά με την β ανάθεση:
ένα επιχείρημα που ακούστηκε πολύ τελευταία είναι οτι οι ξενόγλωσσοι μπορούν να κάνουν ιστορία (και μάλιστα το υπουργείο είχε αναφέρει οτι θέλει να δώσει την ιστορία και ως α ανάθεση στους ξενόγλωσσους) αφού ανήκουν και αυτοί στην φιλοσοφική σχολή.
Με την ίδια λογική, κι εγώ π.χ που έκανα 4 εξάμηνα υποχρεωτικά ξένη γλώσσα στην φιλοσοφική σχολή μου (τμήμα ιστορίας-αρχαιολογίας), έχω κάθε δικαίωμα να διδάξω γαλλικά ως β ανάθεση (ή α που θέλουν να το κάνουν). Δεν νομίζω οι ξενόγλωσσοι να κάνουν πάνω από 4 εξάμηνα ιστορία!
Δεν ξέρω αν στέκει ως επιχείρημα, αλλά αν σας ικανοποιεί, μπορείτε να το χρησιμοποιήσετε κι αυτό στη ναυαρχίδα των επιχειρημάτων που ήδη υπάρχουν! :)
-
Αφού σαν σύλλογος εκπροσωπείτε μόνον τους φιλολόγους θεωρώ πως είναι άδικο να τεθεί ως θέμα το σύστημα διορισμών καθώς εκεί εμπλέκονται και όλες οι υπόλοιπες ειδικότητες!!!
Ας μείνετε μόνο στα του κλάδου σας....
-
Σαφώς ,αλλά σου λέω και παλι , αυτό που χρειάζεται είναι η ποσόστωση και όχι η ανεργία για τους ασεπίτες και ο ο ασεπ για τους τρίτεκνουςχιστον για όσους έχουν δουλέψει ως τώρΑ.Αφού δούλεψαν, δούλεψαν, μπορείς να το αλλάξεις αυτό ή να τους πετάξεις έξω παντελώς από το σύστημα?
-
Πολύ σωστά lg, σε αυτή τη συζήτηση πρέπει να παρίστανται εκπρόσωποι όλων των κλάδων και όλων των κατηγοριών , όχι να πηγαίνει μεμονωμένα ο καθένας σύλλογος , μία ο ένας, μία ο άλλος και να πιέζει για τα δικά του.
-
παιδιά αν θέλετε μην τον αναγνωρίζετε. Η inw σας λέει ότι ο σύλλογος αποτελείται από επιτυχόντες του ΑΣΕΠ. Φτιάξτε και εσείς δικό σας. Γιατί τόσα χρόνια δεν είδα κανένα τρίτεκνο να σκοτίζεται πώς εγώ θα θρέψω το δικό μου το παιδί
-
Ναι βρε παιδιά, θα πρέπει να βρίσκονται εκπρόσωποι και άλλων κλάδων! Μόνο έτσι θα θεωρηθεί ότι γίνεται κάτι συλλογικό και θα είναι μια μορφή πίεσης!
-
αν ήσουν επιτυχούσα δε θα καταφερόσουν με μένος και απαξίωση απέναντι σε εκείνους που έδωσαν και πέτυχαν Καλό κουράγιο γιατί φαίνεται ότι από εδώ και πέρα θα το χρειαστείς
-
Εγώ που δεν είμαι τρίτεκνη κι ούτε πρόκειται να γίνω (και που περσι δεν εργάστηκα γιατί έμεινα απέξω, κι ούτε έχω λύσει το οικονομικό μου) νιώθω οτι έχουμε ξεφύγει: που είναι η αλληλεγγύη μας; Για το θέμα των τριτέκνων έχω να πω πως εγώ που έχω ένα παιδί δε με πειράζει να προηγηθεί από μένα στο διορισμό ή την πρόσληψη μια μανούλα με τρία παιδιά, ακόμα κι αν βρίσκεται σε χαμηλότερη θέση ή αν έχει γράψει χαμηλότερα στον ασεπ από μένα. Πως να το κάνουμε: αυτό λέγεται κοινωνικό κράτος. Με πειράζει όμως που διορίζονται κι έχουν διοριστεί συνάδελφοι που συγκέντρωσαν μόρια από πίσω πόρτες και παράθυρα ...χρόνια τώρα! κι αυτό λέγεται : ρουσφετολογικό κράτος. Ας βλέπουμε όλο το τοπίο...συγγνώμη για την παρέμβαση αλλά νιώθω πως ως εκπαιδευτικοί δεν πρέπει να νιώθουμε ως δικά μας μόνο τα δικά μας παιδιά αλλά όλα τα παιδιά του κόσμου.
-
και ας επανέλθουμε στο θέμα. Παιδιά καλή επιτυχία την Παρασκευή και μακάρι ο κόπος και οι προσπάθειές σας να ευοδωθούν
-
ναι αλλά με αυτή τη λογική θα σου απαντήσουν και εκείνοι ότι έχουν ξεσπιτωθεί και έχουν αφήσει πίσω τις οικογένειές τους πληρώνοντας και από την τσέπη τους πολλές φορές
-
1.Η επιλογη της τεκνοποιησης(η η τυχη της)πρεπει να σταματησει να ειναι κοινωνικο κριτηριο που επιβραβευεται απο διαγωνισμους που εξεταζουν αλλο πραγμα.Μπορει αν θελει το Κρατος πχ να τους βαζει να προηγουνται στις τοποθετησεις τους2. ο ασεπ δεν θεσμοθετηθηκε για να υπαρχει παραλληλα η σε αναλογια με αλλες μορφες διορισμου.Η μεταβατικη περιοδος επρεπε να ειχε ληξει προ πολλου.Ολοι ξεραμε οτι καποια στιγμη θα σταματουσαν οι ποτρες ,τα παραθυρα,τα πορτοπαραθυα η οι μπουκαπορτες που λειτουργησαν ως κολυμβηθρα του Σιλωαμ για ολους αυτους που δεν μπορουσαν η δεν ηθελαν να διαβασουν για τον ΑΣΕΠ.Οταν λοιπον ξεκινησε ο ΑΣΕΠ ηταν γνωστο τοις πασι οτι καποια στιγμη θα ηταν και το μοναδικο μεσο διορισμου.Το οτι ηρθαν τα πανω κατω μεσα σε λιγα χρονια στην Ελλαδα και πολλοι δεν προλαβαν δεν σημαινει οτι αυτη ι η κατασταση πρεπει να διαιωνιζεται επ απειρον... 3.Οι β αναθεσεις της ιστοριας μας διελυσαν...την στιγμη δε που η ιστορια σε πολλους στερησε και το δικαιωμα διορισμου.Δεν ειναι επιχειρημα το οτι μπορουν οι ξενογλωσσοι,θεολογοι,κοινωνιολογοι να κανουν Ιστορια-ασφαλως και μπορουν ,αν καθησουν να την διαβασουν.Οπως και οι φιλολογοι μπορουν να διδαξουν θρησκευτικα,γεωγραφια,αστρονομια κτλΤο οτι ειναι πλεον νομιμο δεν σημαινει οτι ειναι και σωστο Αν ειναι να γυρισουμε στον τυπο του homo universalis να μας το πουν να το ξερουμε...
-
Παιδιά συζητάτε για μια ειδικότητα μόνο. Εγώ είμαι 3τεκνος με 2 ΑΣΕΠ (24 μηνιτης )στους γυμναστές. Εάν θες να σου πω που είμαι στο ενιαίο πίνακα άστο καλυτέρα……. Νομίζω ότι το δικαιότερο είναι ότι όσοι με πρότερους νομούς έπραξαν να γίνει νομοθετική ρύθμιση για αυτούς. Αυτοί δεν έφταιξαν για τους νόμους που άλλοι ψήφισαν. Από εκεί και πέρα επί του δικαιότερου πρέπει να γίνει κάτι σαν τον 3848 που εμπεριέχει όλα τα κριτήρια αλλά με μεγαλύτερους συντελεστές προσμέτρησης της προϋπηρεσίας όσον αφορά τους συναδέλφους που επέλεξαν το δρόμο της προϋπηρεσίας και μόνο.
-
όχι εμένα μου αρέσει που έδωσα τρεις φορές στο διαγωνισμό και πέρασα και μάλιστα με πολύ καλή σειρά. Δεν καταλαβαίνω όμως ποιον ενοχλεί το γεγονός ότι μια ομάδα ανθρώπων μάχεται για το αυτονόητο. Την εφαρμογή ενός νόμου που έχει απαξιωθεί. Είμαι υπερήφανη για το παιδί μου γιατί πιστεύω ότι η ποιότητα και όχι η ποσότητα κάνουν τη διαφορά
-
και στην ποσοτητα μπορει να υπαρχει ποιοτητα !
-
Διαγράφηκαν μερικά μηνύματα καθαρά προσωπικής αντιπαράθεσης. Σας παρακαλώ πολύ οι απόψεις και των δύο πλευρών είναι ΑΠΟΛΥΤΑ ΣΕ
-
Μια απλη συναντηση ειναι, δεν ειναι συναντηση κορυφης!!! ουτε θα παρουν αποφασεις και θα υπογραψουν "Προεδρικα Διαταγματα " ακομα κι αν δωσουν υποσχεσεις.
-
Και κάτι ακόμα ,δεν εκπροσωπούμε όλους τους αδιόριστους συναδέλφους .Εμείς θα μιλήσουμε επαναλαμβάνω για την β ανάθεση των μαθημάτων και τις εκατοντάδες θέσεις εργασίας που χάνονται καθημερινά από τον κλάδο μας .Επίσης θα πάμε να δούμε τι γίνεται με το ωράριο ,γιατί κάτι άκουσα πως το ένα τρίτο των αναπληρωτών θα δουλέψει του χρόνου ...
-
Συνάδελφοι ψυχραιμία!Όλοι έχουμε τα νεύρα κλωστές απο την αναμονή και τους κάθε λογής που μας προσπερνάνε απο τον πάτο του πίνακα.Αν ανοίξουν οι πίνακες αυτοί οι οποίοι ήταν τελευταίοι έσονται πρώτοι.
Επομένως, ας ανοίξουν οι πίνακες και ας εφαρμοστεί ο νόμος 3848, αλλά να κάνει και νέο Ασεπ, ώστε όσοι δούλεψαν να αναγνωρίσουν την προυπηρεσία τους!Όσο για το ότι δεν μπορούν να διαβάσουν με τρία παιδιά, έχω να πω ότι έκανα μεταπτυχιακό και διάβαζα για Ασέπ με δύο παιδιά και τα κατάφερα δύο φορές, ευτυχώς, με επιτυχία!
Και για όσους καταφέρονται εναντίον συγκεκριμένων και μη κατηγοριών ας μην μπαίνουν στη λογική "ας διοριστώ εγώ και όλοι οι άλλοι με κλήρωση" γιατί αν πάψουν να υπάρχουν τρίτεκνοι και πολύτεκνοι θα μειωθούν και τα παιδιά στα σχολεία με ό,τι αυτό συνεπάγεται...
υπομονή και κουράγιο
-
το φλέγον θέμα είναι η β΄ανάθεση καθώς και η αύξηση του ωραρίου φυσικά..σε αυτά θα πρέπει να επικεντρωθούμε και εύχομαι οι συνάδελφοι που θα μας εκπροσωπήσουν να οπλιστούν με υπομονή, επιχειρήματα και να προκύψουν πραγματικά αποτελέσματα..ας παλέψουμε λοιπόν για αυτά τα βασικά θέματα ΟΛΟΙ μαζί και ας μην περάσει και σε αυτά η κλασική τακτική του διαίρει και βασίλευε με τα γνωστά σε όλους αποτελέσματα..ας μην ξεχνάμε πόσο μεγάλος κλάδος είμαστε (συνολικά ως εκπαιδευτικοί) και πόσο μεγάλη πίεση θα μπορούσαμε να ασκήσουμε σε πολλά θέματα..και τα προαναφερόμενα μας αφορούν όλους
-
Θα πρότεινα να αλλάξετε τον τίτλο σας σε "Σύλλογο Ασεπιτων Αναπληρωτών φιλολογων" γιατί σίγουρα οι διεκδικήσεις σας δεν αφορούν ούτε καλύπτουν όλο τον κλάδο μας.
Είναι σκάνδαλο προφασιζόμενοι ότι εκπροσωπείτε ένα κλάδο να τρέχετε να εξυπηρετήσετε τα δικά σας συμφέροντα.
-
Tα ίδια ακριβώς είπα κι εγώ χθες αν τα διάβασες και μερικοι/κες μου επιτέθηκαν με δριμύ τρόπο sparos, οπότε μην τα λες.
-
τα διάβασα...
η ΟΛΜΕ έχει ενημερωθεί για αυτό άραγε;;;
-
Θα πρότεινα να αλλάξετε τον τίτλο σας σε "Σύλλογο Ασεπιτων Αναπληρωτών φιλολογων" γιατί σίγουρα οι διεκδικήσεις σας δεν αφορούν ούτε καλύπτουν όλο τον κλάδο μας.
Είναι σκάνδαλο προφασιζόμενοι ότι εκπροσωπείτε ένα κλάδο να τρέχετε να εξυπηρετήσετε τα δικά σας συμφέροντα.
Οι θέσεις του συλλόγου είναι ξεκάθαρες.Εμείς μαχόμαστε για τη β'ανάθεση και τον ΑΣΕΠ. Δε θα δεχτούμε υποδείξεις. Νομίζω είμαι σαφής.
-
Όσο για την ΟΛΜΕ έχει ενημερωθεί πολλάκις ,όπως επίσης και η ΠΕΦ ,η οποία στηρίζει τις θέσεις μας.
-
Μια απλή ερώτηση: Όταν δώσατε Ασεπ σας είπε κανείς πως αν δεν είστε στους διοριστέους , θα διοριστείτε;;;
Δεύτερον.... πως εκροσωπείτε τους αναπληρωτές φιλολόγους όταν οι περισσότεροι από εσάς δεν δουλεύετε;;;;
Τρίτον η στήριξη της ΟΛΜΕ στην οποία αναφέρεσαι είναι ψέμα...ουδέποτε η ΟΛΜΕ έχει πάρει απόφαση που να πετάει την προϋπηρεσία απέξω (ούτε καν τοπική ΕΛΜΕ ).
-
Ο σύλλογος οργανώθηκε συνάδελφε ακριβώς για αυτό το λόγο .Επειδή ΔΕΝ δουλέψαμε πέρυσι αφού έκαναν τις ιστορίες άλλοι αντί άλλων .Και η ΟΛΜΕ είναι ενήμερη για εμάς αφού έχουμε κάνει πολλές συναντήσεις .Και σε πληροφορώ πολλοί από τους αιρετούς μας λένε ,καλά κάνετε και μιλάτε για τις β αναθέσεις γιατί εμείς δεν μπορούμε .Τώρα αν εσύ δεν θίγεσαι ως επιστήμων από τα όσα γίνονται ,μη συμμετέχεις ....άλλωστε ούτε την ΟΛΜΕ την παραδέχομαι αλλά με εκπροσωπεί .
-
Παρακαλώ πολύ επανέλθετε ΑΜΕΣΩΣ στο θέμα.
Ευχαριστώ,
*Είναι η τελευταία προειδοποίηση. Μηνύματα που δημιουργούν εντάσεις θα διαγράφονται.
-
συνάδελφοι,κάποια ενημέρωση από τη σημερινή συνάντηση?
-
Έχω γράψει στο site μας συνάδελφε. Πάντως, δεν ειπώθηκε κάτι αξιομνημόνευτο, εκτός του ότι δεν ενδέχεται να γίνει άνοιγμα των πινάκων... Θα ακολουθήσει συνάντηση με τον υπουργό, λογικά μέσα στην εβδομάδα.
-
tns,θα σε παρακαλουσα να μας ενημερωσεις και εδω γιατι δεν μπορω για καποιο λογο να το βρω στο site.σ΄ευχαριστω εκ των προτερων
-
Η απάντηση να μην είναι μια "ξερή" παράθεση του δικτυακού τόπου.
Μπορείς κάλιστα να αντιγράψεις και εδώ ό,τι γράφετε εκεί.
Δεν πιστεύω να θεωρείτε πως οι δύο δικτυακοί τόποι είναι ανταγωνιστικοί...
-
Τελικά τι ειπώθηκε; Θα μάθουμε από κάπου, κάποιον;
-
δηλαδη σας ειπε οτι δεν θα ανοιξουν οι πινακες?
-
Εγω ξερω ότι θα ανοίξουν....τώρα τι να πω
-
Συγνώμη ,που δεν μπόρεσα να σας ενημερώσω πιο πριν αλλά θα σας πω με λίγα λόγια τι ειπώθηκε .1.Οι β αναθέσεις είναι σε τραγικό σημείο καθώς μέχρι και 21 ώρες Ιστορίας καταγγείλαμε ,αλλά το μόνο που εισπράξαμε είναι ότι έχουμε δίκιο. 2. Για την μείωση των φιλολογικών μαθημάτων ΔΕΝ γνώριζε τίποτα (τουλάχιστον ακόμα )3. Για την αύξηση ωρών διδασκαλίας μας τόνισε ότι τίποτα δεν είναι ξεκάθαρο ακόμα και σκέφτονται διάφορα σενάρια προς όφελος εκείνων των ειδικοτήτων που έχουν αρκετή δουλεία στο σπίτι (είναι κάτι που το παρακολουθούμε στενά και θα παρέμβουμε ).4.Άνοιγμα σε πίνακες είπε πως δεν γίνεται .
-
Άλλο τι λένε οι συνδικαλιστές και άλλο τι σκέφτονται αυτοί ...Και αφού είπαν ότι δεν πρόκειται να πειράξουν κάτι και εμείς δεν κάναμε λόγο (για να μην πέσετε και μας φάτε για ΑΣΕΠ και χωρίς ΑΣΕΠ ).
-
τι θα γινει με το νεο συστημα που υποτιθετε θα αλλαξουν σας ειπε?
-
Όχι troktiko δεν είπε τίποτα αν και στριμώχτηκε με το θέμα των μαθηματικών (το αναφέραμε ως παράδειγμα)αλλά εμένα μου έδωσε την εντύπωση (την βεβαιότητα μπορώ να πω)ότι δεν προτίθενται να αλλάξουν κάτι προς το παρόν .
-
Ευχαριστούμε τους συναδέλφους για το αγωνιστικό τους φρόνημα και την ενημέρωσή μας....
-
Καλά ειλικρινά κάποιοι ή δεν ξέρουν να κάνουν καλά την δουλειά τους μου φαίνεται , ή δεν θέλουν να την κάνουν! Άκουσαν για ανασχηματισμό τον Νοέμβριο και φοβούνται το πολιτικό κόστος των αποφάσεων ! Όλοι εμείς τους έχουμε πληροφορήσει και καλούνται να μας πουν αλήθειες για το πώς θα ρυθμίσουμε τις ζωές μας!
και εγω ευχαριστώ για την ενημέρωση!
-
Σαν δεν ντρεπομαστε λεω εγω που μας εχουν κανει μπαλακια και παιζουν παιχνιδια στις πλατες μας ... τουλαχιστον να εχουν το θαρρος ν απαντουν υπευθυνα και να παραμενουν σταθερα σε μια αποψη , οχι θα ανοιξουν , οχι δε θα ανοιξουν ή μηπως να ανοιξουν ...μπα ! που να ανοιγουν τωρα !!! Μπουρλόοοοοοτο !!!! (Μαρκο , ελπιζω να δειξεις κατανοηση στην οργη μου αλλα τα νευρα μου ειναι πανω απο το κεφαλι μου και γω απο κατω και τα κοιταω...μου βγηκε το κριαρισιο- μη με μαλωσεις ...πολυ) !!
-
...
Από εκεί και πέρα επί του δικαιότερου πρέπει να γίνει κάτι σαν τον 3848 που εμπεριέχει όλα τα κριτήρια αλλά με μεγαλύτερους συντελεστές προσμέτρησης της προϋπηρεσίας όσον αφορά τους συναδέλφους που επέλεξαν το δρόμο της προϋπηρεσίας και μόνο.
Και φέρνω αντίλογο: να υπάρχει μεγαλύτερος συντελεστής στο βαθμό ΑΣΕΠ όσον αφορά τους συναδέλφους που επέλεξαν το δρόμο του ΑΣΕΠ και μόνο.. ή μεγαλύτερο συντελεστή στα μεταπτυχιακά όσον αφορά τους συναδέλφους που επέλεξαν το δρόμο των μεταπτυχιακών και μόνο.... κ.ο.κ.
My point is.. πως καθορίζουμε το δικαιότερο.. εκτός κι αν υποστηρίζουμε ό,τι μας βολεύει περισσότερο ;)
-
Και κάτι άλλο αξιομνημόνευτο αναφέρθηκε παρεμπιπτόντως: προ ολίγων ημερών είχαν συνάντηση με τους θεολόγους, οι οποίοι διεκδικούσαν να τους ανατεθεί η διδασκαλία της
-
Γιατί όχι; Έχουν υποχρεωτικό μάθημα βυζαντινής ιστορίας + αντίστοιχο ως επιλογή. Άρα, τουλάχιστον όλοι έχουν διδαχτεί το θέμα σε κάποιο βαθμό. Αν ψάξουμε όλα τα τμήματα των ΠΕ02, έχουν άραγε όλα στο υποχρεωτικό πρόγραμμα μάθημα βυζαντινής ιστορίας; Δεν ξέρω, ρωτάω απλά.. ψάξτε και πείτε μου 8)
-
για καθιστε ρε συναδελφοι; το ιδιο δεν κανουν με εμας (γυμναστες) στην α/θμια; μας εχουν αντικαταστησει με τον δασκαλο. Καμωματα της μανταμ που δεν φαινεται να διορθωνονται!
-
...
Από εκεί και πέρα επί του δικαιότερου πρέπει να γίνει κάτι σαν τον 3848 που εμπεριέχει όλα τα κριτήρια αλλά με μεγαλύτερους συντελεστές προσμέτρησης της προϋπηρεσίας όσον αφορά τους συναδέλφους που επέλεξαν το δρόμο της προϋπηρεσίας και μόνο.
Και φέρνω αντίλογο: να υπάρχει μεγαλύτερος συντελεστής στο βαθμό ΑΣΕΠ όσον αφορά τους συναδέλφους που επέλεξαν το δρόμο του ΑΣΕΠ και μόνο.. ή μεγαλύτερο συντελεστή στα μεταπτυχιακά όσον αφορά τους συναδέλφους που επέλεξαν το δρόμο των μεταπτυχιακών και μόνο.... κ.ο.κ.
My point is.. πως καθορίζουμε το δικαιότερο.. εκτός κι αν υποστηρίζουμε ό,τι μας βολεύει περισσότερο ;)
Landau έχω και τα 3 και μεταπτυχιακό και 2 επιτυχίες στον ΑΣΕΠ και αρκετά μεγάλη προϋπηρεσία αφού είμαι στο 24 μηνο. Σον κλάδο μου βέβαια δεν δουλεύω αφού ξέρεις τι συμβαίνει. Δεν με νοιάζει που θα κάτσει η μπίλια!
-
Μια ομορφιά η συνάντηση! Έχετε δίκιο μεν, αλλά..., δεν ξέρουμε, δεν υπάρχει ακόμα σχεδιασμός, ανοίγει-δεν ανοίγει ο πίνακας...
Landau, μην το πιάνεις τώρα το θέμα της ιστορίας... γιατί πονάει... δε φτάνει που έχει γίνει το μάθημα μπαλαντέρ να συμπληρώνουν ωράριο τόσες ειδικότητες επειδή είναι υπεράριθμοι και μόνο, τη στιγμή που δηλώνουν και οι ίδιοι ανεπάρκεια στο να τη διδάξουν! Ναι, εμείς τη διδασκόμαστε και εμείς εξεταζόμαστε στον ασέπ σε αρχαία-βυζαντινή-νεότερη ιστορία. Ούτε μπορεί να διαχωριστεί η μία περίοδος- η βυζαντινή-, ακόμα και να τη διδαχτεί κάποιος, χωρίς τη συνέχεια της γνώσης (αρχαία-νεότερη), ημιμαθής θα είναι... και πολλές φορές η ημιμάθεια είναι χειρότερη από την άγνοια!
-
Η έλλειψη χρημάτων δεν νομιμοποιεί τέτοιες αποφάσεις παιδιά. Και εγώ έκανα 4 εξάμηνα Γερμανικά στη σχολή, έχω πάρει πτυχίο κ.ο.κ. δεν πάει να πει ότι θα διδάξω Γερμανικά. Καθ'εις εφ'ω ετάχθη... Αν είναι έτσι όπως λες Landau στον επόμενο ΑΣΕΠ να υπάρχει ελεύθερη επιλογή στα εξεταζόμενα μαθήματα, και κατόπιν να τα διδάσκουμε...
-
Και εγώ 4 εξάμηνα γαλλικά στη σχολή και πτυχίο Sorbonne... να πάρω τα γαλλικά από τις συναδέλφους των γαλλικών που μου παίρνουν την ιστορία; όχι βέβαια, για μένα αυτονόητο το όχι, για την ιστορία γιατί δεν είναι;
-
Το πρόβλημα στην ελληνική εκπαίδευση είναι τεράστιο και χρονίζει επί δεκαετίες μάλλον..
Όταν την ιστορία δεν την διδάσκουν μόνο οι ιστορικοί (δηλ. του τμήματος Ιστορίας-Αρχαιολογίας), όταν τη φυσική δεν τη διδάσκουν μόνο φυσικοί, και αντίστοιχα για χημεία-βιολογία, όταν.. όταν.. όταν..
Έφτιαξαν το όλο σύστημα για να βολευτούν τα ωράρια και να κάνουν εξοικονόμηση πόρων.
Τι τους νοιάζει εκεί στο υπουργείο για τις β' αναθέσεις ιστορίας; Νομίζετε ότι τους καίγεται καρφί το θέμα σωστής διδασκαλίας (εδώ ορισμένους εκπαιδευτικούς δεν τους νοιάζει θα μου πείτε...); Τα νούμερα να τους βγαίνουν και είναι εντάξει. Τα παιδιά τους έτσι κι αλλιώς τα στέλνουν στα ιδιωτικά κολέγια (όχι ότι είναι και καλύτερα εν γένει) και μετά εξωτερικό. Το πόπολο εδώ...
-
Πάντως Landau, τα παραπάνω τα γράφω με ιδία γνώση για την ιστορία γιατί είμαι του ιστορικού-αρχαιολογικού... και πίστεψέ με είναι πολύ περισσότερο κατάλληλος ο φιλόλογος οποιουδήποτε τμήματος από οποιαδήποτε άλλη ειδικότητα που παίρνει την ιστορία με β΄ανάθεση.
Στα υπόλοιπα θα συμφωνήσω απόλυτα... δεν τους καίγεται καρφί αν τα Ελληνόπουλα μαθαίνουν ιστορία και μάλλον αγνοούν παντελώς ότι λαός χωρίς γνώση του παρελθόντος του δεν έχει ούτε παρόν ούτε μέλλον!
-
Αν τους ένοιαζε το θέμα των β αναθέσεων θα τους ένοιαζε να επανδρώσουν και τα σχολέια , ειδικά τα λύκεια που δεν μπορούν να χρησιμοποιήσουν προσωπικό για την κατέυθυνση και τα παιδιά διδάσκονται τις μισές ώρες και φεύγουν . Όταν όμως έρθει η ώρα των πανελλάδικών κανείς από αυτούς τους κυρίους δεν θα θυμάται πόσα μαθήματα χάθηκαν , αλλά οι πανελλαδικές θα οριστούν κανονικά.Αυτοί είναι ικανοί να βάλουν και στην κατεύθυνση θεολόγους, γαλλικών , γαλλικών, ασχέτως αν γνωρίζουν τί να κάνουν. Και οι πανελλαδικές κανονικά.
-
Και κάτι άλλο αξιομνημόνευτο αναφέρθηκε παρεμπιπτόντως: προ ολίγων ημερών είχαν συνάντηση με τους θεολόγους, οι οποίοι διεκδικούσαν να τους ανατεθεί η διδασκαλία της
-
Σε προηγούμενο θέμα διάβαζα ότι συνάδελφος της Γαλλικής Φιλολογίας που πλεόναζε εξολοκλήρου, έκανε μαθήματα θρησκευτικών γιατί ο θεολόγος πήρε αναρρωτική άδεια.
Μετά από αυτό που διάβασα,φαντάζομαι τι γίνεται σε όλους τους κλάδους,με τις β αναθέσεις....
Αλήθεια οι συνάδελφοι πε05 έχουν β ανάθεση θρησκευτικά?
-
Δεν έχω πρόβλημα με κάποιον κλάδο και συνάδελφο ευρύτερα αλλά η τάση να προστατεύονται απόλυτα οι μόνιμοι και εμείς να καταντάμε τελείως αναλώσιμοι...
-
Προφανώς και δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα με τους συναδέλφους όλων των ειδικοτήτων.
Νομίζω όμως ότι κακό παράγινε με τις β αναθέσεις
-
ποιανου υπουργου η κόρη ηταν γαλλικης φιλολογιας ;;;;;;..........!!!!!!και................ διορισαν τοσους πολλους της γαλλικης στα σχολεια όλης της χωρας με αποτέλεσμα να πλεοναζουν...........και να κανουν ιστορια και θρησκευτικα οι άνθρωποι
-
μηπως ειναι ωρα οποιος πλεοναζει να παιρνει τα κουβαδακια του και να πηγαινει σε αλλη παραλια; εεεε, εννοω σχολειο, γιατι για να βρεθει εκει, σημαινει οτι εξαρχης πλεοναζε, απλα μπηκε για του γινει το χατηρι. Ενταξει, ας ξεβολευτουν καποιοι. εγω περσυ ημουν σε 2 σχολεια, γυμνασιο και λυκειο, 9 διδακτικα αντικειμενα την εβδομαδα και για να μην αλλαζει σχολειο η αγγλικος, διδασκε τις ιστοριες και στις 3 ταξεις του γυμνασιου. Ελεος πια, αν ειναι ετσι, επρεπε κι εγω να ειμαι σε ενα σχολειο: ξερω λιγα αγγλικα, θα εκανα αγγλικα. Στη βιολογια εγραφα 20αρια, θα εκανα και