*

Αποστολέας Θέμα: Συνάντηση συλλόγου αναπληρωτών φιλολόγων με τον Υφυπουργό Παιδείας  (Αναγνώστηκε 17409 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος dina 94

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1403
    • Προφίλ
Όχι troktiko δεν είπε τίποτα αν και στριμώχτηκε με το θέμα των μαθηματικών (το αναφέραμε ως παράδειγμα)αλλά εμένα μου έδωσε την εντύπωση (την βεβαιότητα μπορώ να πω)ότι δεν προτίθενται να αλλάξουν κάτι προς το παρόν .

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

adigoni

  • Επισκέπτης
Ευχαριστούμε τους συναδέλφους για το αγωνιστικό τους φρόνημα και την ενημέρωσή μας....

Αποσυνδεδεμένος troktiko

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1983
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Καλά ειλικρινά κάποιοι ή  δεν ξέρουν να κάνουν καλά την δουλειά τους μου φαίνεται , ή δεν θέλουν να την κάνουν!  Άκουσαν για ανασχηματισμό τον Νοέμβριο και φοβούνται το πολιτικό κόστος των αποφάσεων !  Όλοι εμείς τους έχουμε πληροφορήσει και καλούνται να μας πουν αλήθειες για το πώς θα ρυθμίσουμε τις ζωές μας!
και εγω ευχαριστώ για την ενημέρωση!
‘’Intelligence is the ability to adapt to change’’ Steven Hawking

Αποσυνδεδεμένος eri02

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1085
  • χαμογελά η ζωή σε όποιον έχει πίστη και αντοχή....
    • Προφίλ
Σαν δεν ντρεπομαστε λεω εγω που μας εχουν κανει μπαλακια και παιζουν παιχνιδια στις πλατες μας ... τουλαχιστον να εχουν το θαρρος ν απαντουν υπευθυνα και να παραμενουν σταθερα σε μια αποψη , οχι θα ανοιξουν , οχι δε θα ανοιξουν  ή μηπως να ανοιξουν ...μπα ! που να ανοιγουν τωρα !!! Μπουρλόοοοοοτο !!!!  (Μαρκο , ελπιζω να δειξεις κατανοηση στην οργη μου αλλα τα νευρα μου ειναι πανω απο το κεφαλι μου και γω απο κατω και τα κοιταω...μου βγηκε το κριαρισιο- μη με μαλωσεις ...πολυ) !!

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος Landau

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 6022
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω την εκπαίδευση.. BAZINGA!
    • Προφίλ
...
Από εκεί και πέρα επί του δικαιότερου πρέπει να γίνει κάτι σαν τον 3848 που εμπεριέχει όλα τα κριτήρια αλλά  με μεγαλύτερους συντελεστές προσμέτρησης της προϋπηρεσίας όσον αφορά τους συναδέλφους που επέλεξαν το δρόμο της προϋπηρεσίας και μόνο.

Και φέρνω αντίλογο: να υπάρχει μεγαλύτερος συντελεστής στο βαθμό ΑΣΕΠ όσον αφορά τους συναδέλφους που επέλεξαν το δρόμο του ΑΣΕΠ και μόνο.. ή μεγαλύτερο συντελεστή στα μεταπτυχιακά όσον αφορά τους συναδέλφους που επέλεξαν το δρόμο των μεταπτυχιακών και μόνο.... κ.ο.κ.
My point is.. πως καθορίζουμε το δικαιότερο.. εκτός κι αν υποστηρίζουμε ό,τι μας βολεύει περισσότερο  ;)
"Physics is like sex: sure, it may give some practical results, but that's not why we do it."
(Richard P. Feynman ?)

"The first condition of progress is the removal of censorship."
(George Bernard Shaw)

Αποσυνδεδεμένος thask

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 456
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Και κάτι άλλο αξιομνημόνευτο αναφέρθηκε παρεμπιπτόντως: προ ολίγων ημερών είχαν συνάντηση με τους θεολόγους, οι οποίοι διεκδικούσαν να τους ανατεθεί η διδασκαλία της Βυζαντινής ιστορίας...! Το υπουργείο βέβαια απέρριψε το αίτημα τους. Αυτό για να καταλάβουμε τι γίνεται με τη β' ανάθεση... Δώσε θάρρος στο χωριάτη....   

Αποσυνδεδεμένος Landau

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 6022
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω την εκπαίδευση.. BAZINGA!
    • Προφίλ
Γιατί όχι; Έχουν υποχρεωτικό μάθημα βυζαντινής ιστορίας + αντίστοιχο ως επιλογή. Άρα, τουλάχιστον όλοι έχουν διδαχτεί το θέμα σε κάποιο βαθμό. Αν ψάξουμε όλα τα τμήματα των ΠΕ02, έχουν άραγε όλα στο υποχρεωτικό πρόγραμμα μάθημα βυζαντινής ιστορίας; Δεν ξέρω, ρωτάω απλά.. ψάξτε και πείτε μου  8)
"Physics is like sex: sure, it may give some practical results, but that's not why we do it."
(Richard P. Feynman ?)

"The first condition of progress is the removal of censorship."
(George Bernard Shaw)

Αποσυνδεδεμένος troktiko

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1983
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
για καθιστε ρε συναδελφοι; το ιδιο δεν κανουν με εμας (γυμναστες) στην α/θμια; μας εχουν αντικαταστησει με τον δασκαλο. Καμωματα της μανταμ που δεν φαινεται να διορθωνονται!
‘’Intelligence is the ability to adapt to change’’ Steven Hawking

Αποσυνδεδεμένος troktiko

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1983
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
...
Από εκεί και πέρα επί του δικαιότερου πρέπει να γίνει κάτι σαν τον 3848 που εμπεριέχει όλα τα κριτήρια αλλά  με μεγαλύτερους συντελεστές προσμέτρησης της προϋπηρεσίας όσον αφορά τους συναδέλφους που επέλεξαν το δρόμο της προϋπηρεσίας και μόνο.

Και φέρνω αντίλογο: να υπάρχει μεγαλύτερος συντελεστής στο βαθμό ΑΣΕΠ όσον αφορά τους συναδέλφους που επέλεξαν το δρόμο του ΑΣΕΠ και μόνο.. ή μεγαλύτερο συντελεστή στα μεταπτυχιακά όσον αφορά τους συναδέλφους που επέλεξαν το δρόμο των μεταπτυχιακών και μόνο.... κ.ο.κ.
My point is.. πως καθορίζουμε το δικαιότερο.. εκτός κι αν υποστηρίζουμε ό,τι μας βολεύει περισσότερο  ;)

Landau έχω και τα 3 και μεταπτυχιακό και 2 επιτυχίες στον ΑΣΕΠ και αρκετά μεγάλη προϋπηρεσία αφού είμαι στο 24 μηνο.  Σον κλάδο μου βέβαια δεν δουλεύω αφού ξέρεις τι συμβαίνει. Δεν με νοιάζει που θα κάτσει η μπίλια!
‘’Intelligence is the ability to adapt to change’’ Steven Hawking

Αποσυνδεδεμένος tonik

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1332
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Μια ομορφιά η συνάντηση! Έχετε δίκιο μεν, αλλά..., δεν ξέρουμε, δεν υπάρχει ακόμα σχεδιασμός, ανοίγει-δεν ανοίγει ο πίνακας...

Landau, μην το πιάνεις τώρα το θέμα της ιστορίας... γιατί πονάει... δε φτάνει που έχει γίνει το μάθημα μπαλαντέρ να συμπληρώνουν ωράριο τόσες ειδικότητες επειδή είναι υπεράριθμοι και μόνο, τη στιγμή που δηλώνουν και οι ίδιοι ανεπάρκεια στο να τη διδάξουν! Ναι, εμείς τη διδασκόμαστε και εμείς εξεταζόμαστε στον ασέπ σε αρχαία-βυζαντινή-νεότερη ιστορία. Ούτε μπορεί να διαχωριστεί η μία περίοδος- η βυζαντινή-, ακόμα και να τη διδαχτεί κάποιος, χωρίς τη συνέχεια της γνώσης (αρχαία-νεότερη), ημιμαθής θα είναι... και πολλές φορές η ημιμάθεια είναι χειρότερη από την άγνοια!
Η διαίρεση της αιωνιότητας σε δευτερόλεπτα, ώρες, μέρες και χρόνια, δεν έχει σημασία πλέον,
καθώς πρωταγωνιστικό ρόλο παίζει η τελειότητα της κάθε στιγμής.

Αποσυνδεδεμένος thask

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 456
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Η έλλειψη χρημάτων δεν νομιμοποιεί τέτοιες αποφάσεις παιδιά. Και εγώ έκανα 4 εξάμηνα Γερμανικά στη σχολή, έχω πάρει πτυχίο κ.ο.κ. δεν πάει να πει ότι θα διδάξω Γερμανικά. Καθ'εις εφ'ω ετάχθη... Αν είναι έτσι όπως λες Landau στον επόμενο ΑΣΕΠ να υπάρχει ελεύθερη επιλογή στα εξεταζόμενα μαθήματα, και κατόπιν να τα διδάσκουμε...

Αποσυνδεδεμένος tonik

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1332
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Και εγώ 4 εξάμηνα γαλλικά στη σχολή και πτυχίο Sorbonne... να πάρω τα γαλλικά από τις συναδέλφους των γαλλικών που μου παίρνουν την ιστορία; όχι βέβαια, για μένα αυτονόητο το όχι, για την ιστορία γιατί δεν είναι;
Η διαίρεση της αιωνιότητας σε δευτερόλεπτα, ώρες, μέρες και χρόνια, δεν έχει σημασία πλέον,
καθώς πρωταγωνιστικό ρόλο παίζει η τελειότητα της κάθε στιγμής.

Αποσυνδεδεμένος Landau

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 6022
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω την εκπαίδευση.. BAZINGA!
    • Προφίλ
Το πρόβλημα στην ελληνική εκπαίδευση είναι τεράστιο και χρονίζει επί δεκαετίες μάλλον..
Όταν την ιστορία δεν την διδάσκουν μόνο οι ιστορικοί (δηλ. του τμήματος Ιστορίας-Αρχαιολογίας), όταν τη φυσική δεν τη διδάσκουν μόνο φυσικοί, και αντίστοιχα για χημεία-βιολογία, όταν.. όταν.. όταν..
Έφτιαξαν το όλο σύστημα για να βολευτούν τα ωράρια και να κάνουν εξοικονόμηση πόρων.
Τι τους νοιάζει εκεί στο υπουργείο για τις β' αναθέσεις ιστορίας; Νομίζετε ότι τους καίγεται καρφί το θέμα σωστής διδασκαλίας (εδώ ορισμένους εκπαιδευτικούς δεν τους νοιάζει θα μου πείτε...); Τα νούμερα να τους βγαίνουν και είναι εντάξει. Τα παιδιά τους έτσι κι αλλιώς τα στέλνουν στα ιδιωτικά κολέγια (όχι ότι είναι και καλύτερα εν γένει) και μετά εξωτερικό. Το πόπολο εδώ...
"Physics is like sex: sure, it may give some practical results, but that's not why we do it."
(Richard P. Feynman ?)

"The first condition of progress is the removal of censorship."
(George Bernard Shaw)

Αποσυνδεδεμένος tonik

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1332
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Πάντως Landau, τα παραπάνω τα γράφω με ιδία γνώση για την ιστορία γιατί είμαι του ιστορικού-αρχαιολογικού... και πίστεψέ με είναι πολύ περισσότερο κατάλληλος ο φιλόλογος οποιουδήποτε τμήματος από οποιαδήποτε άλλη ειδικότητα που παίρνει την ιστορία με β΄ανάθεση.
Στα υπόλοιπα θα συμφωνήσω απόλυτα... δεν τους καίγεται καρφί αν τα Ελληνόπουλα μαθαίνουν ιστορία και μάλλον αγνοούν παντελώς ότι λαός χωρίς γνώση του παρελθόντος του δεν έχει ούτε παρόν ούτε μέλλον!
Η διαίρεση της αιωνιότητας σε δευτερόλεπτα, ώρες, μέρες και χρόνια, δεν έχει σημασία πλέον,
καθώς πρωταγωνιστικό ρόλο παίζει η τελειότητα της κάθε στιγμής.

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32319
  • Τελευταία: 1305D
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1161415
  • Σύνολο θεμάτων: 19231
  • Σε σύνδεση σήμερα: 614
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 14
Επισκέπτες: 553
Σύνολο: 567

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.067 δευτερόλεπτα. 31 ερωτήματα.