Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Διάφορα θέματα για την εκπαίδευση => Διάφορα Εκπαιδευτικά θέματα => Μήνυμα ξεκίνησε από: asus07 στις Μαρτίου 14, 2013, 04:57:31 pm
-
καλησπέρα!
θέλω τη γνώμη σχετικά με ένα σοβαρό πρόβλημα που αντιμετωπίζει ένα συγγενικό μου πρόσωπο.
Υπάρχει μια δασκάλα στο σχολείο του παιδιού τους(ας πούμε η Μαρία) η οποία κάνει "εικαστικά".Μιλάμε για ΣΤ τάξη.Τους δίνει μια φωτοτυπία από αυτές που δίνουν στα νηπιαγωγεία με κάποιο ζωάκι ή σχήμα και τους βάζει να το...βάψουν!Αυτό από μόνο του αποτελεί πρόβλημα αλλά κανένας από τους γονείς δε το έκανε θέμα.
Το πραγματικό πρόβλημα όμως είναι οτι αυτή η κυρία ασκεί βια στα παιδιά όταν κάνουν φασαρία.Τις προάλλες χτύπησε το κεφάλι ενός παιδιού της Έ' στον τοιχο,μια άλλη μέρα έσπρωξε πάνω στο θρανίο μια μαθήτρια της Δ.
Σήμερα τράβηξε τα μαλλιά της Μαρίας γιατί μιλούσε με ένα συμμαθητή της και πειραζόταν όπως κάνουν κάθε μέρα.Οχι απλώς της τα τράβηξε, κόντεψε να της χτυπήσει το κεφάλι πάνω στο θρανίο.Φυσικά όλοι οι συμμάθητες την υποστήριξαν και η δασκάλα στον κόσμο της.
Να σημειώσω ότι προκειται για ένα παιδι που ποτέ μα ποτέ δεν έδωσε δικαίωμα για το παραμικρό.Το περιστατικό συνέβη την 7η ώρα και ο διευθυντής είχε φύγει.
Τι συμβουλή θα δίνατε στη μητέρα της Μαρίας? Τι μπορεί να γίνει σε αυτή την περίπτωση?Ποιο είναι το νομικό πλαίσιο?
Σας ευχαριστώ!
-
Το μόνο σίγουρο πως η άσκηση βίας είναι παράνομη- κάθε μορφή βίας.
Από εκεί και πέρα φοβάμαι πως δυστυχώς όλες οι νόμιμες διαδικασίες δεν αποτελούν οτι πιο ευχάριστο.
Αυτό που μπορώ να σκεφτώ ως άμεση αντιμετώπιση του προβλήματος είναι να μιλήσει κανείς στη διεύθυνση του σχολείου και καλύτερα ακόμα ως σύλλογος γονέων να γίνει μια κίνηση συνολικής ενημέρωσης (όχι μόνο για τοπεριστατικό της μικρής αλλά και άλλα)
Το λογικό είναι να γίνει σύσταση στον εκπαιδευτικό και να συμμορφωθεί, χωρίς πολλές ταλαιπωρίες νομικές και ψυχοφθόρες για γονείς και παιδιά.
Τώρα, αν δε συμβεί το λογικό, καλό είναι οι γονείς να ζητήσουν συμβουλή από δικηγόρο, που θα ξέρει ποιές είναι οι καταλληλότερες και πιο ανώδυνες για όλους ενέργειες για να συμμορφωθεί αυτό το άτομο...εύχομαι να μην φτάσει ως εκεί.
-
Δεν συμφωνώ. Δεν μιλάμε για ένα απλό "μάλωμα" ενός παιδιού αλλά για κανονικό βιαια ξύλο. Συγνώμη αλλά αν είναι όπως τα περιγράφει η κοπέλα τα πράγματα θέλει καταγγελία στο συλλογο γονέων και κηδεμόνων και ο σύλλογος θα αναλάβει τα περαιτέρω. Η συγκεκριμένη δασκάλα θέλει απομάκρυνση απ τα καθήκοντά της. Καμιά επιείκεια
-
Είναι ακριβώς όπως τα είπα.Και επαναλαμβάνω ότι πρόκειται για ένα παιδί που δεν έχει δώσει ποτέ το παραμικρό δικαίωμα.Αλλά ακόμη και έτσι να μην είναι και το πιο ζωηρό παιδί του σχολείου να είναι , θα του κάνεις συσταση/παρατήρηση ,δεν θα τον χτυπήσεις ή θα του τραβήξεις μαλλιά, έτσι δεν είναι?Και αν το παιδι όπως της τράβηξε τα μαλλιά δεν έβαζε το χέρι και χτυπούσε το κεφάλι στο θρανιο?Λίγα ατυχήματα συμβαίνουν?Για μένα μια απλή σύσταση δεν αρκεί.Απλά δεν ξέρω τι λέει ο νόμος σε αυτες τις περιπτώσεις.
-
Συγγνώμη παιδιά η τύπισσα έχει πρόβλημα και οι γονείς ακόμα το σκέφτονται; Δηλαδή τόση ανοχή στη βία ενώ σε άλλες περιπτώσεις γίνονται παρεμβάσεις για ψίλλου πήδημα? Δεν μπορείς κυρία μου και έχεις νευράκια όσο τα πιτσιρίκια ζωγραφίζουν πήγαινε σπιτάκι σου και να μην ξανάρθεις! Τέρμα. Δεν φτάνει που τα παιδιά ανέχονται παληκαριές από τους σημαθητές τους θα έχουν και τον "μπαμπούλα" στην τάξη??? :o
-
Συγγνώμη παιδιά η τύπισσα έχει πρόβλημα και οι γονείς ακόμα το σκέφτονται; Δηλαδή τόση ανοχή στη βία ενώ σε άλλες περιπτώσεις γίνονται παρεμβάσεις για ψίλλου πήδημα? Δεν μπορείς κυρία μου και έχεις νευράκια όσο τα πιτσιρίκια ζωγραφίζουν πήγαινε σπιτάκι σου και να μην ξανάρθεις! Τέρμα. Δεν φτάνει που τα παιδιά ανέχονται παληκαριές από τους σημαθητές τους θα έχουν και τον "μπαμπούλα" στην τάξη??? :o
οχι οχι,οι γονείς αύριο πρωί θα πάνε στον διευθυντή,δεν το σκέφτονται καθόλου.Απλά δεν ξέρουν μέχρι που μπορεί να το φτάσουν γιαυτό ζήτησα εγω εκ μέρους τη συμβουλή σας.Δεν τους αρκεί η συσταση.Το παιδί γύρισε σπίτι με κλάματα .Ήδη δεν την χώνευε με αυτά τα μωρουδίστικα που βάζει να κάνουν , έγινε τωρα και αυτό, ε ποσα να ανεχτεί κανείς σε αυτή τη ζωή????
-
asus07 κατ' αρχάς εγώ έχω να σημειώσω ότι η περιγραφή που δίνεις μου φαίνεται προβληματική.
Πρώτον, σε μάθημα καλλιτεχνικών, στο δημοτικό, είναι πρακτικά αδύνατο τα παιδιά να μην κάνουν φασαρία. Άρα άμα η δασκάλα καταχέριαζε όποιο παιδί κάνει φασαρία θα είχε μέχρι τώρα σακατέψει τα μισά. Υποθέτω ότι αυτό που περιγράφεις είναι οι αντιδράσεις της όταν τα παιδιά κάνουν πολύ φασαρία.
Δεύτερον, το "ένα παιδι που ποτέ μα ποτέ δεν έδωσε δικαίωμα για το παραμικρό" είναι επίσης πρακτικά αδύνατο. Παιδί δημοτικού που δεν έχει μιλήσει/γελάσει/παίξει στην τάξη εν ώρα μαθήματος, δεν υπάρχει πουθενά στην Ελλάδα. Ισχύει όμως ότι κάποια παιδιά είναι μαζεμένα και σπανίως ξεφεύγουν και κάποια άλλα ξεφεύγουν συχνά. Το παιδί στο οποίο αναφέρεσαι απ' ότι λες ανήκει στην πρώτη κατηγορία.
Επί του θέματος: οι αντιδράσεις της δασκάλας όπως τις περιγράφεις φυσικά είναι προβληματικές (το λιγότερο). Η αντιμετώπιση του προβλήματος όμως πρέπει κατά την γνώμη μου να είναι σταδιακή γιατί έτσι θα είναι πιο αποτελεσματική. Εν αρχή λοιπόν, λες στους συγγενείς σου να ζητήσουν από το παιδί τους να είναι στο μάθημα της συγκεκριμένης παναγίτσα, κι όταν λέμε παναγίτσα, εννοούμε "άρκα του τάφου σιωπή". Αυτό θα τους βοηθήσει να έχουν από εδώ και πέρα γερό πάτημα και καμία αμφισβήτηση πάνω στο θέμα εάν έκανε ή δεν έκανε φασαρία το παιδί. Καταλαβαίνω βέβαια ότι κάτι τέτοιο είναι δύσκολο για το παιδί, αλλά το προτείνω γιατί πιστεύω πως θα βοηθήσει την κατάσταση. Ταυτόχρονα, και το τονίζω το "ταυτόχρονα" γιατί το νόημα δεν είναι απλά να "δέσουμε" το παιδί, πρέπει να ξεκινήσουν κινήσεις οι γονείς. Κατ' αρχάς να έρθουν σε επαφή με τους γονείς των άλλων παιδιών που έχουν παρόμοια περιστατικά και να πάνε όλοι μαζί στον διευθυντή να θέσουν το θέμα, με ηρεμία αλλά και αυστηρότητα. Εάν ο διευθυντής είναι σωστός και όχι ο κλασικός "δεν θέλω να μπλέξω" τότε με μια καλή συνεργασία με αυτόν υπάρχει μεγάλη πιθανότητα να λυθεί το θέμα. Εάν όχι, θα πρέπει να απευθυνθούν στους ανωτέρους του. Ταυτόχρονα, ξανά, να έρθουν οι γονείς και σε επαφή με τον σύμβουλο της ειδικότητας των καλλιτεχνικών και να εκθέσουν τους προβληματισμούς τους σχετικά με το περιεχόμενο του μαθήματος. Τα καλλιτεχνικά, όπως και τα άλλα μαθήματα, έχουν κι αυτά αναλυτικό πρόγραμμα, το οποίο πρέπει να ακολουθείται έστω και στοιχειωδώς.
-
Το θέμα είναι το κατά πόσο συμβαίνει αυτό και αν έχει επαναληφθεί όπως λες παρουσία μαρτύρων, αν έχει συμβεί και σε άλλα παιδάκια και όχι μόνο σε ένα παιδί (δεν σημαίνει ότι είναι μικρό παράπτωμα ακόμα και αν γίνεται σε ένα φυσικά), αλλά και τα πιτσιρίκια πολλές φορές την τρίχα την κάνουν τριχιά και πολλές μανάδες το ίδιο ;). Αν είναι διασταυρωμένο και επιβεβαιωμένο λογικά κάτι θα έχει μυριστεί και ο διευθυντής ;)
-
Να σημειώσω ότι προκειται για ένα παιδι που ποτέ μα ποτέ δεν έδωσε δικαίωμα για το παραμικρό.....
Αυτό πραγματικά δεν αφορά κανένα μα κανένα!
Και το πιο απείθαρχο και προκλητικό παιδί να ήταν, δεν το χτυπάμε!
Κανείς δεν έχει το δικαίωμα!
Σε πρώτη φάση θα έπιανα την εκπαιδευτικό να ζητήσω εξηγήσεις για το περιστατικό και να απαιτήσω να επανορθώσει για τη συμπεριφορά της στο παιδί μου.
Σε δεύτερη φάση, είτε με ικανοποιουσαν είτε όχι οι εξηγήσεις, θα ενημέρωνα τη διεύθυνση του σχολείου και το σύλλογο γονεων και κηδεμόνων.
Αν το περιστατικό επαναληφθεί ή κακομεταχειριστεί αλλιώς το παιδί μου, θα της έκανα καταγγελία στον προϊστάμενο.
Υγ. Ένα σχετικό κατσάδιασμα θα το εριχνα και στη Μαρία, αλλά αυτό είναι άλλη συζήτηση!
-
Σε πρώτη φάση θα έπιανα την εκπαιδευτικό να ζητήσω εξηγήσεις για το περιστατικό και να απαιτήσω να επανορθώσει για τη συμπεριφορά της στο παιδί μου.
Ωπ! αυτό μου διεύφυγε και η kyra_daskala έχει απόλυτο δίκιο!!! Προσοχή! Πρώτα πάμε στον ίδιο τον εκπαιδευτικό, να θέσουμε το πρόβλημα με ηρεμία, να ακούσουμε και την πλευρά του (και να κρίνουμε εάν μας λέει μπαρούφες ή όχι) και μετά πάμε ΚΑΙ στον διευθυντή γιατί πρέπει να είνα ικι αυτός ενήμερος.
-
α τώρα οι γονείς δε ξέρουν τι να κάνουν ε....
χθες η δασκάλα έκανε αυτό, προχθές η δασκάλα έκανε εκείνο....
αυτή δεν έγινε έτσι από τη μια μέρα στην άλλη,ούτε η Μαρία είναι το 1ο παιδί που πληρώνει τη νύφη!
αν το καμάρι τους πάρει 8 στα θρησκευτικά ξέρουν πως να γκρινιάξουν, για αυτήν που σηκώνει χέρι όμως ούτε λόγος ε?
ΥΓ : Ευλαμπία τη λένε την εν λόγω δασκάλα?
-
α τώρα οι γονείς δε ξέρουν τι να κάνουν ε....
χθες η δασκάλα έκανε αυτό, προχθές η δασκάλα έκανε εκείνο....
αυτή δεν έγινε έτσι από τη μια μέρα στην άλλη,ούτε η Μαρία είναι το 1ο παιδί που πληρώνει τη νύφη!
αν το καμάρι τους πάρει 8 στα θρησκευτικά ξέρουν πως να γκρινιάξουν, για αυτήν που σηκώνει χέρι όμως ούτε λόγος ε?
ΥΓ : Ευλαμπία τη λένε την εν λόγω δασκάλα?
Δεν γνωρίζω το όνομα της δασκάλας.Μπορεί να τη λένε και Ευλαμπία.
Αυτό που ξέρω είναι ότι οι συγκεκριμένοι γονείς δεν έχουν σχέση με αυτό που περιγράφεις.Θα πήγαιναν και σήμερα να δουν το θέμα αλλά όπως είπα ηταν στο σχόλασμα και είχαν φύγει όλοι.Και η εν λόγω δασκάλα.Δεν την πρόλαβαν.Αλλά ναι έχεις δίκιο.Αφού υπήρχαν και άλλα περιστατικα, γιατι δεν έκανε κάτι ο διευθυντής του σχολείου????Εννοειται ότι ήταν ενήμερος για την όλη φάση.Και αυριο θα ενημερωθεί για το σημερινό.Γιατί υπάρχει αυτή η ανοχη?
-
Επειδή μάλλον παρεξηγήθηκα- φυσκά και άτομο που ασκεί βία θεωρώ πως ιδανικά θα έπρεπε να απομακρυνθεί από τα καθήκοντά του.
Προτείνω πιο "'ηπιες¨" μεθόδους σαν αρχή ως πιο άμεσες για τη λύση του προβλήματος αλλά και πιο ανώδυνες.
Η νομική οδός συνήθως είναι χρονοβόρα και ενδέχεται μέχρι να βρει κάτι το δρόμο προς της δικαιοσύνη η κυρία αυτή να συνεχίσει να "διδάσκει" συν το οτι ο λόγος ανήλικων μαθητών ενδέχεται να αμφισβητηθεί και να μπλέξουν παιδιά και γονείς σε περιπέτειες που για τα παιδιά μόνο καλό δεν θα κάνουν.
Αν τώρα οι γονείς (ήκαι ο σύλλογος) δει πως δεν βοηθά η ήπια κουβέντα και οι συστάσεις, ας "φοβερίσει" διεύθυνση και εκπαιδευτικό πως θα ακολουθήσουν τη νόμιμη οδό και ο δικηγόρος θα τους συμβουλέψει πια είναι αυτή.
Και κάτι βασικό, συμφωνώ με τους προλαλήσαντες, θέλει πολλή προσοχή να είναι οι γονείς 100% σίγουροι πως μεταφέρουν ακριβείς πληροφορίες, όχι επειδή έχουν κακά παιδιά που λένε ψέματα, αλλά επειδή παιδάκια αυτής της ηλικίας βλέπουν και ερμηνεύουν κάποιες φορές υπερβολικά ή δεν μπορούν να εκφράσουν τέλεια μια κατάσταση τρομαχτική για αυτά (π.χ. το "η δασκάλα τον έσπασε στο ξύλο" μπορεί να σημαίνει " η δασκάλα του έδωσε σφαλιάρα"- όχο πως η σφαλιάρα δικαιολογείται, απλά για να είναι με ακρίβεια διατυπωμένο το παράπονο και να μην μπορέσει να αμφισβητηθεί)
-
ιδανικά πάντως θα ήταν να εμφανιστούν ως εκπρόσωποι του συλλόγου γονέων και κηδεμόνων ένας εκπαιδευτικός ( κατά προτίμηση δευτεροβάθμιας ώστε να μην τον πολυξέρουν στο δημοτικό ) που να ειναι γνώστης της εκπαιδευτικής νομοθεσίας και ένας δικηγόρος έτσι για το "γειωμα" των υπολοίπων ( που συνήθως ποιούν τη νήσσαν ) ... ;D 8) 8)
δεν μπορεί, όλο και κάποιο παιδάκι θα χει γονιό με τέτοιο προφίλ!!
-
Απλά δύο παρατηρήσεις :
1. Το πόσο απείθαρχα είναι τα παιδιά δεν δικαιολογεί τέτοια συμπεριφορά εκπαιδευτικού. "Παναγίες" ή "Διαβολάκια" δεν πρέπει να έχουν αυτή την αντιμετώπιση.
2. Το αν η δασκάλα κάνει καλό ή κακό μάθημα δεν δικαιολογεί ανοχή ή όχι της συμπεριφορά της.
-
Συμφωνω απολυτα με τις happiness σε ότι αφορά τα παιδιά ....
Εγω σαν γονιός θα έκανα ντου την 7η ώρα του μαθήματος πηγαινοντας κ καλά να πάρω το παιδι μου νωρίτερα ώστε να κόψω κίνηση ,να δω τι επικρατεί στην ώρα των καλλιτεχνικών. Θα ρωτούσα κι όλας πώς τα πάει η κόρη μου στο μάθημα......είναι καλή ? είναι ήσυχη??? κ.λπ. Μετά θα ενημέρωνα τον διευθυντή κ αυτός με τη σειρά του θα απαιτούσα να κάνει τις κατάλληλες κινήσεις! Οι σωστοι διευθυντές ξέρουν πώς πρέπει να χειριστούν μια τετοια κατάσταση !
Εαν μπλέξεις να το κουβεντιάσεις κ με άλλους γονείς νομίζω πώς το θέμα θα ξεφύγει πολύ!
-
Το πραγματικό πρόβλημα όμως είναι οτι αυτή η κυρία ασκεί βια στα παιδιά όταν κάνουν φασαρία.Τις προάλλες χτύπησε το κεφάλι ενός παιδιού της Έ' στον τοιχο,μια άλλη μέρα έσπρωξε πάνω στο θρανίο μια μαθήτρια της Δ.
Σήμερα τράβηξε τα μαλλιά της Μαρίας γιατί μιλούσε με ένα συμμαθητή της και πειραζόταν όπως κάνουν κάθε μέρα.Οχι απλώς της τα τράβηξε, κόντεψε να της χτυπήσει το κεφάλι πάνω στο θρανίο.Φυσικά όλοι οι συμμάθητες την υποστήριξαν και η δασκάλα στον κόσμο της.
Απορίες :
1η) παράξενο που μετά απο τοσες βιαιες ενέργειες, τώρα ρωτάμε "τί να κανουμε"?
2η) ρωτάμε για "νομικό" πλαισιο! Τί να το κανουμε οταν α) δεν εχουμε πιασει τη δασκαλα να της μιλησουμε και β) δεν εχουμε παει στον δ/ντη. Το νομικό πλαισιο τι να σου πει "αρχικά"?....(περιεργη διαχειρηση!!!)
3η) Γενικά, το θέμα μου φαινεται υπερβολικα "στημένο"...
Θα γινει το γεγονος στο παιδι μου και αντι να αντιδράσω την επομενη κιολας στιγμη, προτιμω να μπω στο εκπαιδευτικο σαιτ και να ρωτησω τα αυτονοητα?!!! ::)
Ποιό "δικιο" περιμένω να εχει η δασκαλα?
-
Απλά δύο παρατηρήσεις :
1. Το πόσο απείθαρχα είναι τα παιδιά δεν δικαιολογεί τέτοια συμπεριφορά εκπαιδευτικού. "Παναγίες" ή "Διαβολάκια" δεν πρέπει να έχουν αυτή την αντιμετώπιση.
2. Το αν η δασκάλα κάνει καλό ή κακό μάθημα δεν δικαιολογεί ανοχή ή όχι της συμπεριφορά της.
as1m δεν ξέρω αν πήρες αφορμή από το δικό μου σχόλιο για αυτές τις παρατηρήσεις, αλλά αν ναι, θα ήθελα να περιαυτολογήσω λίγο παραπάνω πάνω σε αυτές.
1. Το "να ζητήσουν από το παιδί να είναι παναγία" δεν έχει να κάνει με το "έκανε φασαρία άρα καλά του έκανε". Έχει να κάνει με το εξής αναμενόμενο σκηνικό: Γονιός πάει να παραπονεθεί για κάποιο παρόμοιο περιστατικό, η εκπαιδευτικός παίρνει την συζήτηση από το "χτύπησε το παιδί" και την πάει στο "το παιδί κάνει φασαρία και παρεμποδίζει το μάθημα" και εκεί ξεκινάει η ατέρμονη και άχρηστη συζήτηση για το αν έκανε φασαρία και πόση φασαρία ήταν αυτή και δεν τελειώνει ποτέ. Εάν το παιδί στην τάξη δεν δίνει ούτε το παραμικρό δικαίωμα για παρατήρηση, τότε η δασκάλα "χάνει" αυτό το "επιχείρημα". Είναι βέβαια δύσκολο για το παιδί αυτό και προϋποθέτει ότι κάποιος πρέπει να του εξηγήσει την σκληρή πραγματικότητα τέτοιων καταστάσεων :/
2. Το αν η δασκάλα κάνει κακό και βαρετό μάθημα έχει άμεση σχέση με το πόσος "χαμός" γίνεται στην τάξη της. Εάν λοιπόν ένας σύμβουλος την βοηθήσει να βελτιώσει το περιεχόμενο του μαθήματός της, τότε θα έχει και περισσότερη ηρεμία στην τάξη και λιγότερους λόγους για να ξεπερνάει τα όριά της. Γιατί εγώ προσωπικά δεν θεωρώ δεδομένο ότι η αναφερόμενη εκπαιδευτικός είναι μία ανάλγητη γυναίκα. Το βρίσκω αρκετά πιθανό να είναι άπειρη, πελαγωμένη και με μικρή αυτοπειθαρχεία, όπως επίσης βρίσκω αρκετά πιθανό κάποια από τα παιδιά του σχολείου να την έχουν κάνει δικαιολογημένα φτάσει στα όριά της (τα οποία όρια όμως αδικαιολόγητα αυτή άφησε τον εαυτό της να τα ξεπεράσει).
-
αυτο συμβαινει συχνα μαρκο..βλεπουμε καθημερινα posts συναδελφων οι οποιοι εμπιστευονται την τυχη της περιπτωσης τους στις συμβουλες ανθρωπων τους οποιους δεν γνωριζουν κ το μονο που τους συνδεει ειναι η επαγγελματικη τους ιδιοτητα!η απολυτη ανωριμοτητα...δεν αναφερομαι στη συγκεκριμενη περιπτωση αλλα ειναι μια -απογοητευτικη δυστυχως-πραγματικοτητα!
-
Το πραγματικό πρόβλημα όμως είναι οτι αυτή η κυρία ασκεί βια στα παιδιά όταν κάνουν φασαρία.Τις προάλλες χτύπησε το κεφάλι ενός παιδιού της Έ' στον τοιχο,μια άλλη μέρα έσπρωξε πάνω στο θρανίο μια μαθήτρια της Δ.
Σήμερα τράβηξε τα μαλλιά της Μαρίας γιατί μιλούσε με ένα συμμαθητή της και πειραζόταν όπως κάνουν κάθε μέρα.Οχι απλώς της τα τράβηξε, κόντεψε να της χτυπήσει το κεφάλι πάνω στο θρανίο.Φυσικά όλοι οι συμμάθητες την υποστήριξαν και η δασκάλα στον κόσμο της.
Απορίες :
1η) παράξενο που μετά απο τοσες βιαιες ενέργειες, τώρα ρωτάμε "τί να κανουμε"?
2η) ρωτάμε για "νομικό" πλαισιο! Τί να το κανουμε οταν α) δεν εχουμε πιασει τη δασκαλα να της μιλησουμε και β) δεν εχουμε παει στον δ/ντη. Το νομικό πλαισιο τι να σου πει "αρχικά"?....(περιεργη διαχειρηση!!!)
3η) Γενικά, το θέμα μου φαινεται υπερβολικα "στημένο"...
Θα γινει το γεγονος στο παιδι μου και αντι να αντιδράσω την επομενη κιολας στιγμη, προτιμω να μπω στο εκπαιδευτικο σαιτ και να ρωτησω τα αυτονοητα?!!! ::)
Ποιό "δικιο" περιμένω να εχει η δασκαλα?
-
Έστω ότι αληθεύουν οι πληροφορίες που αναφέρθηκαν πριν για αυτά τα περιστατικά βίας. Γονείς δεν έχουν αυτά τα παιδιά; Λοβοτομημένοι είναι;
Αν ήταν το δικό μου παιδί, και το βάραγε στον τοίχο, την επόμενη μέρα θα είχα έρθει και θα της βάραγα το κεφάλι στον τοίχο τραγουδώντας το άσμα των Metallica που λέει "Bang your head against the stage like you never did before! Make it ring! Make it bleed! Make it really sore!"
Και καλά προανέφεραν άλλοι.. διευθυντής δεν υπάρχει; κοινή λογική δεν υπάρχει;
-
συμφωνώ με αυτό που λες....οι άλλοι γονείς έμειναν άπραγοι???και γω την ίδια απορία έχω.Όσο για τον διευθυντή θα σας ενημερώσω αύριο που θα πάει η μητέρα.....έτσι για να κλείσει αυτή η ιστορία.
-
δλδ. δεν εχετε συναντησει γονεις να σας λενε "ριξ'του και καμια να μαθει.." ::)
παρομοιο περιστατικο αλλα με λεκτικη βια (τυπου "ειστε καραγκιοζακια / βλαμμενα" απο τα πιο ελαφρα περιστατικα...) μου ανεφεραν μαθητες μου στο φροντιστηριο για δασκαλα τους στο δημοτικο. τους ειπα αν το εχουν αναφερει στους γονεις τους, μου απαντησαν ναι και σε επομενη απορια μου, και αυτοι τι κανανε μου ειπαν τιποτα... :-\
-
Ταυτόχρονα, ξανά, να έρθουν οι γονείς και σε επαφή με τον σύμβουλο της ειδικότητας των καλλιτεχνικών και να εκθέσουν τους προβληματισμούς τους σχετικά με το περιεχόμενο του μαθήματος. Τα καλλιτεχνικά, όπως και τα άλλα μαθήματα, έχουν κι αυτά αναλυτικό πρόγραμμα, το οποίο πρέπει να ακολουθείται έστω και στοιχειωδώς.
Ποιον συμβουλο των καλλιτεχνικων; Ειναι ηλιου φαεινοτερο οτι η συγκεκριμενη δασκαλα δεν ειναι της ειδικοτητας, αλλά καλυπτει ωραριο.
asus07, θα μας πεις τι εγινε την Παρασκευη; Μειναμε με την αγωνια τοσες μερες! (Ελπιζω οι γονεις να εκαναν αναφορα στη δασκαλα για τη χειροδικια, αλλά αμφιβαλλω... Παντως, ειναι απαραδεκτο να εργαζονται τετοιοι "δασκαλοι" οταν τοσοι σωστοι παιδαγωγοι ειναι ανεργοι!)
-
ναταν ο μονος κλαδος που συμβαινει αυτο...
-
Παιδια , για να σκεφτουμε λιγακι λογικα
1. οι γονεις μεσα στην καθημερινοτητα τους αγνοουν συχνα τα θεματα που τους αναφερουν τα παιδια τους
2. το μαθημα θεωρειτε υποδεεστερο γι'αυτο και δεν του δινουν σημασια
3.θεωρουμε εξ ορισμου την συμπεριφορα της δασκαλας ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ -ξιδακι για να αντεξει ::)- αν και υποπτευομαι οτι με τα νεα μετρα συμπληρωνει ωραριο ,γι'αυτο και ειναι επικινδυνη και πρεπει να συμμορφωθει.Τοσχολειο πρεπει να μαθει να λειτουργει ΣΩΣΤΑ .
4. πρωτα συσταση γονεα, διευθυντης+συλλογος γονεων , συμβουλος[ με συνοπτικες διαδικασιες μεσα σε 2 μερες] για να κινητοποιηθουν.
φιλικη συμβουλη, μην αμελησετε το θεμα ,θα παρει μεγαλυτερες διαστασεις και δεν θα μαζευεται μετα
ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ
-
Ταυτόχρονα, ξανά, να έρθουν οι γονείς και σε επαφή με τον σύμβουλο της ειδικότητας των καλλιτεχνικών και να εκθέσουν τους προβληματισμούς τους σχετικά με το περιεχόμενο του μαθήματος. Τα καλλιτεχνικά, όπως και τα άλλα μαθήματα, έχουν κι αυτά αναλυτικό πρόγραμμα, το οποίο πρέπει να ακολουθείται έστω και στοιχειωδώς.
Ποιον συμβουλο των καλλιτεχνικων; Ειναι ηλιου φαεινοτερο οτι η συγκεκριμενη δασκαλα δεν ειναι της ειδικοτητας, αλλά καλυπτει ωραριο.
asus07, θα μας πεις τι εγινε την Παρασκευη; Μειναμε με την αγωνια τοσες μερες! (Ελπιζω οι γονεις να εκαναν αναφορα στη δασκαλα για τη χειροδικια, αλλά αμφιβαλλω... Παντως, ειναι απαραδεκτο να εργαζονται τετοιοι "δασκαλοι" οταν τοσοι σωστοι παιδαγωγοι ειναι ανεργοι!)
λοιπόν , σας έχω τις εξελίξεις του θέματος.
Σύμφωνα με αυτά που μου είπε η μητερα, η δασκάλα αυτή καλύπτει ώρες οπότε δεν έχει καμμια σχέση με τον συμβουλο καλλιτεχνικών. (Αυτό το ξέρω και γω από την εμπειρία μου στα σχολεία).
Επίσης ήταν τόσα χρόνια στο γραφείο και απλα φέτος προέκυψε αναγκη εκεί και κάνει κάποιες ώρες.Εχει πολλά θέματα γενικότερα.
Πήγαν οι γονείς την επόμενη μέρα στον διευθυντή να καταγγείλουν το περιστατικο.Του είπαν τι είχαν να του πουν και τους είπε να κάνουν μια γραπτή καταγγελία για να του πάνε ώστε να την φοβερίσει.Ενημέρωσε βέβαια και τον διευθυντή εκπαίδευσης.Την Τρίτη λοιπόν πήγαν την καταγγελία , αυτός τα 'ψαλλε κανονικά στην τύπισσα , αυτή άρχισε τα κλαματα και τα παρακαλητα και ...η ζωή συνεχίζεται.Η κυρία αυτή συνεχίζει να κάνει μάθημα και η μητέρα συνεχίζει να βράζει.Εχει ενημερωθεί όλο το σχολείο για το συμβάν
και σε περιπτωση που πάει να κανει κατι παρόμοιο, τα παιδιά να ενημερωσούν άμεσα τον δάσκαλο τους ή τον διευθυντή.
Τώρα οι γονείς της μικρής προβληματίζονται για το αν θα κάνουν επίσημη καταγγελία στον Διευθντή Εκπαίδευσης ώστε αυτή να μπει σε διαθεσιμότητα.(Ετσι γίνεται τώρα τους είπαν :με το που θα γίνει καταγγελία, γίνεται αμεσως ΕΔΕ και μπαίνει σε διαθεσιμότητα ο υπάλληλος με αβέβαιο το μέλλον του )Γιατί ο διευθυντής του σχολείου δεν θα το προχωρήσει παραπέρα από ότι φαινεται.Ελλάς το μεγαλείο σου
-
δεν μπαίνει απαραίτητα σε διαθεσιμότητα και μάλιστα οχι για κάτι τέτοιο. Σε αυτοδίκαιη διαθεσιμότητα τίθεται δ.υ για συγκεκριμένα πειθαρχικά παραπτώματα όχι για αυτό όμως.
-
pd, να με συγχωρείς,αλλά είσαι ανορθόγραφος
-
δεν μπαίνει απαραίτητα σε διαθεσιμότητα και μάλιστα οχι για κάτι τέτοιο. Σε αυτοδίκαιη διαθεσιμότητα τίθεται δ.υ για συγκεκριμένα πειθαρχικά παραπτώματα όχι για αυτό όμως.
αυτό είναι κάτι που τους είπε ο διευθυντής του σχολείου .έχουν αλλάξει τα πράγματα σε σχέση με πριν.αυτά τους είπε , αυτό σας λέω.
και νομίζω ότι από τη στιγμή που το ξύλο ή η οποιαδήποτε μορφή βίας στα σχολεία ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ, αν γίνει καταγγελία/ μήνυση , σίγουρα θα πάρει πόδι η κυρία αυτή!
-
χμμμ σ αυτό δεν έχεις κι άδικο!! Απ΄την άλλη, δώσε μου έναν καλό λόγο να παραμείνει στο σχολείο; .....
Εμένα μου ακούγεται περισσότερο σαν προσπάθεια του Δ//ντή να αποφύγει να αναλάβει τις ευθύνες του -διότι μετά θα πρέπει να περιγράψει σε τί είδους ενέργειες προέβη ο ίδιος για να αντιμετωπίσει το πρόβλημα....
Στη θέση των γονέων πάντως θα το συνέχιζα. Και σαν γονιός θα σου πω πως δεν επιτρέπω σε κανέναν να βγάζει τα ψυχολογικά του στο παιδί μου.
-
χμμμ σ αυτό δεν έχεις κι άδικο!! Απ΄την άλλη, δώσε μου έναν καλό λόγο να παραμείνει στο σχολείο; .....
Εμένα μου ακούγεται περισσότερο σαν προσπάθεια του Δ//ντή να αποφύγει να αναλάβει τις ευθύνες του -διότι μετά θα πρέπει να περιγράψει σε τί είδους ενέργειες προέβη ο ίδιος για να αντιμετωπίσει το πρόβλημα....
Στη θέση των γονέων πάντως θα το συνέχιζα. Και σαν γονιός θα σου πω πως δεν επιτρέπω σε κανέναν να βγάζει τα ψυχολογικά του στο παιδί μου.
θα συμφωνήσω μαζί σου .Ετσι καταλαβα και γω για τον διευθυντή...και να σκεφτείς οτι τον είχαν και σε εκτίμηση οι γονεις!!
Ναι πραγματικά δεν ξέρω τι θα αποφασίσουν τελικα να κάνουν.Το παιδί ακόμη δεν έχει συνέλθει τελείως από όλο αυτό.