Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Μετά τον διορισμό / την πρόσληψη => Εργασιακά => Μήνυμα ξεκίνησε από: aeras69 στις Απριλίου 24, 2013, 06:10:30 pm
-
http://www.esos.gr/article/eidisis-defterovathmia-ekpaidefsi/nsk-bathmologiki-katatxi-ekpaideytikon
-
Με την παραπανω γνωμοδοτηση θα ασχοληθουμε εφοσον γινει δεκτη απο το Υπουργειο Παιδειας. Μεχρι σημερα παντως δεν υπαρχει ενημερωση απο το Υπουργειο.
-
Δεκτή δεν ξέρω κατά πόσο ΔΕΝ μπορεί να γίνει. Ίσως το Υπουργείο θέλει να κερδίσει χρόνο ή να φέρει κάποια ειδική ρύθμιση. Πάντως μέχρι τώρα από όσο γνωρίζω δεν έχει υπάρξει κάποια ενέργεια για να εφαρμοστεί κάτι τέτοιο. Μεγάλος μπελάς θα είναι αν εφαρμοστεί, γιατί θα πρέπει να εφαρμοστεί και αναδρομικά από 1/1/2011 και θα προκύψουν αυξομειώσεις μισθών σε χιλιάδες συναδέλφους.
-
.
-
Το να κάνουμε ερμηνεία, χωρίς να υπάρχει κάτι επίσημο για την εφαρμογή του δεν έχει νόημα. Μετά οι επιπτώσεις σε κάθε συνάδελφο θα είναι διαφορετικές, οπότε ακόμα και αν εφαρμοστεί δεν μπορεί κάποιος να κάνει γενική ερμηνεία, αλλά μόνο ειδική ερμηνεία για κάθε μία από τις δεκάδες διαφορετικές περιπτώσεις. Οπότε δεν ξέρω αν έχει νόημα να κάνουμε ερμηνεία τώρα. Ναι καλά κατάλαβες αφορά τους πτυχιούχους ΤΕΙ οι οποίοι έχουν ενταχτεί σε κλάδο ΠΕ και τους πτυχιούχους τεχνικών σχολών κλπ, οι οποίοι έχουν ενταχτεί σε κλάδο ΤΕ. Πάντως φαίνεται οτι το υπουργείο μάλλον έχει αγνοήσει τη συγκεκριμένη εγκύκλιο, αλλιώς δεν εξηγείται δυο μήνες μετά να μην υπάρχει κάποια εξέλιξη.
-
\και τώρα που το διάβασα σκέφτηκα το εξής :
εφόσον πλέον δεν ισχύουν οι μεταβατικές διατάξεις, αναπληρωτές ή και μόνιμοι που τυχόν προσλήφθηκαν ΜΕΤΑ την 1/11/11 και έχουν πτυχίο κατηγορίας ΤΕ γιατί συνεχίζουν να προσλαμβάνονται ως ΠΕ και να πληρώνονται ως ΠΕ; (δεδομένου ότι για τις μη μεταβατικές διατάξεις κάθε γενική ή ειδική ρύθμιση που αφορούσε το θέμα έχει ούτως ή άλλως καταργηθεί; )
(ευτυχώς δεν εχω αντικείμενο τη μισθοδοσία.....)
-
Το ΠΕ και ΤΕ δεν έχει να κάνει με τις μεταβατικές διατάξεις, αλλά με το αν ο νόμος για το νέο μισθολόγιο καταργεί τις ειδικές διατάξεις που ισχύουν για τους εκπαιδευτικούς ή όχι σε σχέση με αυτό το θέμα ή όχι. Αν τις καταργεί, τότε είτε πριν, είτε μετά τις 1/11/2011οι πτυχιούχοι ΤΕΙ θα ενταχτούν στο βαθμολόγιο ΤΕ. Απλά οι πριν το 2011 θα πάρουν μπόνους τρία χρόνια. Πάντως μπορεί να είναι "πολύ κακό για το τίποτα", καθώς δεν υπάρχει κάποια σχετική ενημέρωση ακόμα.
-
δε σου μιλάω για το πριν. Εκει σηκώνει μεγάλη συζήτηση το πράγμα.Για το μετά όμως ειναι μάλλον ξεκάθαρο. Αν δηλαδή πας στις διατάξεις του 4024 ( όχι τις μεταβατικές αλλά αυτές του κεφαλαίου 2 ) λέει
α. πως όλοι κατατάσσονται βάσει του τυπικού προσόντος που κατέχουν και
β. ότι καταργούνται από τη δημοσίευση του νόμου όλες οι γενικές και ειδικές διατάξεις που ρυθμίζουν το ζητημα αυτό
αυτό πρακτικά σημαίνει ότι αν κάποιος διορισθεί /προσληφθεί μετά την δημοσίευση του 4024 κατατάσσεται βάσει του πτυχίου του ως ΠΕ/ΤΕ/ΔΕ κτλ και πως αυτή η διάταξη έχει εφαρμογή ΚΑΙ στους εκπ/κούς της α/θμιας και β/θμιας εκπ/σης ....άρα;;;;; ο ε ο !!!
-
Έχεις δίκιο, όπως το θέτεις, απλά δεν ξέρω νa έχει γίνει κάποια σχετική πρόσληψη μετά το Νοέμβριο του 2011. Μόνο λίγοι φιλόλογοι, μαθηματικοί κλπ διορίστηκαν από όσο γνωρίζω.
-
το θέμα βασικά ειναι οι αναπληρωτές /ωρομίσθιοι τεχνικών ειδικοτήτων. Και ίσως κάποιοι που έκαναν μετάταξη απο κλάδο σε κλάδο...
και επίσης, τίθεται ένα άλλο μεγάλο ζήτημα : αναπληρωτής πληροφορικής θα χωρίζεται εφεξής σε ΠΕ19 και ΤΕ20 ή όχι!!!! ???????????????
πολλά ο ε ο θα ακούσουμε!!!!
-
Πιθανώς να υπάρξει πρόβλημα με τους ΠΕ20 γιατί θα έπρεπε να καταταχθούν στην κλίμακα ΠΕ, αλλά προσαυξημένη κατά 3 χρόνια, που σημαίνει ότι κάποιοι θα πάνε σε μικρότερο βαθμό/ΜΚ.
Ενώ κανονικά η κλίμακα κατάταξης ΠΕ είναι:
-
Για τους υπερκαθηγητές της ΑΣΠΑΙΤΕ , αναφέρει τίποτα.Θα εξακολουθήσει να τους αναγνωρίζονται τα χρόνια σπουδών στο βαθμό;
-
πιθανόν! Αλλά άκου τώρα το καλό: αυτά τα χρόνια ναι μεν αναγνωρίζονται στον βαθμό και την προϋπηρεσία αλλά ΔΕΝ είναι συντάξιμα. Πού σημαίνει πως πρέπει αν τέλει να τα δουλέψουν ( και ουσιαστικά να κάτσουν +4 χρόνια στον
-
Δηλαδή, αν είχες 11 χρόνια υπηρεσίας, πήγαινες στο βαθμό Δ. Με τη νέα κλίμακα, πας στο βαθμό Ε με 5 χρόνια πλεονάζοντα στο βαθμό.
Η γνωνομοδότηση έγινε πριν 2 μήνες, στη Διαύγεια όμως αναρτήθηκε σήμερα από το ΝΣΚ (http://et.diavgeia.gov.gr/f/nsk/ada/%CE%92%CE%955%CE%A0%CE%9F%CE%A1%CE%A1%CE%95-%CE%9B%CE%A5%CE%9F (http://et.diavgeia.gov.gr/f/nsk/ada/%CE%92%CE%955%CE%A0%CE%9F%CE%A1%CE%A1%CE%95-%CE%9B%CE%A5%CE%9F))...
Εγώ δεν το καταλαβαίνω έτσι. Νομίζω ότι μπαίνεις ΤΕ απλά στους υπολογισμούς προσθέτεις 3 έτη.
Δηλαδή κάποιος ΠΕ20 με 8 έτη στις 31/10/2011 μπαίνει ΤΕ με 11 έτη στις 31/10/2011.
Ας δούμε πώς θα αντιμετωπίσει το θέμα το Υπουργείο γιατί θα έχουμε κωμικές καταστάσεις:
1. Αναπληρωτές που πληρώθηκαν με άλλο ΜΚ και απολύθηκαν
2. Μόνιμοι ΠΕ20 που πήραν ΜΚ μετά την 1/11/2011 ως ΠΕ
3. Μόνιμοι ΠΕ20 που συνταξιοδοτήθηκαν και πήραν σύνταξη ως ΠΕ!
4. Απόφοιτοι ΔΕ που πληρώνονται ως ΤΕ
5. Πολλά άλλα που δε μπορώ να σκεφτώ!
Όσο γι' αυτό που λέει η @bitch για τους μέτα την 1/11/2011 θεωρητικά έχει δίκιο (ότι δηλαδή απόφοιτος ΤΕΙ σημαίνει ΤΕ) όμως από το Υπουργείο ήταν "καταλυτική" η εγκύκλιος της αρμόδιας Διεύθυνσης ΠΕ και ΔΕ την οποία τώρα "ακυρώνει" το Ν.Σ.Κ.
Αναμένουμε εξελίξεις.
-
Μα σίγουρα θα γίνει δεκτή αλλά δεν ξέρουμε το πότε! Αφού το έχουν εξάλλου πει!
-
Δηλαδή, αν είχες 11 χρόνια υπηρεσίας, πήγαινες στο βαθμό Δ. Με τη νέα κλίμακα, πας στο βαθμό Ε με 5 χρόνια πλεονάζοντα στο βαθμό.
Η γνωνομοδότηση έγινε πριν 2 μήνες, στη Διαύγεια όμως αναρτήθηκε σήμερα από το ΝΣΚ (http://et.diavgeia.gov.gr/f/nsk/ada/%CE%92%CE%955%CE%A0%CE%9F%CE%A1%CE%A1%CE%95-%CE%9B%CE%A5%CE%9F (http://et.diavgeia.gov.gr/f/nsk/ada/%CE%92%CE%955%CE%A0%CE%9F%CE%A1%CE%A1%CE%95-%CE%9B%CE%A5%CE%9F))...
Εγώ δεν το καταλαβαίνω έτσι. Νομίζω ότι μπαίνεις ΤΕ απλά στους υπολογισμούς προσθέτεις 3 έτη.
Δηλαδή κάποιος ΠΕ20 με 8 έτη στις 31/10/2011 μπαίνει ΤΕ με 11 έτη στις 31/10/2011.
Ας δούμε πώς θα αντιμετωπίσει το θέμα το Υπουργείο γιατί θα έχουμε κωμικές καταστάσεις:
1. Αναπληρωτές που πληρώθηκαν με άλλο ΜΚ και απολύθηκαν
2. Μόνιμοι ΠΕ20 που πήραν ΜΚ μετά την 1/11/2011 ως ΠΕ
3. Μόνιμοι ΠΕ20 που συνταξιοδοτήθηκαν και πήραν σύνταξη ως ΠΕ!
4. Απόφοιτοι ΔΕ που πληρώνονται ως ΤΕ
5. Πολλά άλλα που δε μπορώ να σκεφτώ!
Όσο γι' αυτό που λέει η @bitch για τους μέτα την 1/11/2011 θεωρητικά έχει δίκιο (ότι δηλαδή απόφοιτος ΤΕΙ σημαίνει ΤΕ) όμως από το Υπουργείο ήταν "καταλυτική" η εγκύκλιος της αρμόδιας Διεύθυνσης ΠΕ και ΔΕ την οποία τώρα "ακυρώνει" το Ν.Σ.Κ.
Αναμένουμε εξελίξεις.
Δες την εγκύκλιο που είχε βγει (για τους υπηρετούντες στα ΝΠΙΔ βέβαια) και έχει παράδειγμα για ΔΕ: http://www.ydmed.gov.gr/?p=3614 (http://www.ydmed.gov.gr/?p=3614)
-
.
-
@wizard έχεις δίκιο, ακριβώς η ίδια διατύπωση υπάρχει και στην αρχική εγκύκλιο του ΥΔΙΜΗΔ:
Για τους υπαλλήλους, οι οποίοι υπηρετούν σε κατηγορία ανώτερη των
τυπικών προσόντων που κατέχουν, η κατάταξή τους θα γίνει στους βαθμούς
της κατηγορίας που ανήκουν, με προσθήκη πλασματικού χρόνου, στην
κλίμακα κατάταξης της κατηγορίας αυτής, τριών (3) ετών
Ένα ερώτημα που θα προκύψει είναι αν η κατηγορία ΠΕ είναι "ανώτερη" από την ΤΕ.
Για ΔΕ που πληρώνονται σαν ΤΕ είναι ξεκάθαρα τα πράγματα.
Για να δούμε.
-
Μάλιστα, βρήκα το σχετικό τοπικό.
Σε ό,τι αφορά την (επανα)κατάταξη, οι απόφοιτοι ΤΕΙ κατατάσσονται στην κατηγορία ΤΕ με "μπόνους" 3 πλασματικά χρόνια. Αυτό έχει θετικό οικονομικό αποτέλεσμα μόνο για όσους "κερδίζουν" βαθμό. Όλοι οι άλλοι χάνουν χρήματα, τα οποία θα κληθούν να τα καταβάλουν αναδρομικά από 1/1/2011.
Ένα παράδειγμα για να δούμε την τάξη μεγέθους:
Τεχνολόγος με προϋπηρεσία την 1/11/2011 11 έτη & 6 μήνες, παντρεμένος με 1 παιδί, είχε καταταγεί:
ΠΕ, Δ/ΜΚ1 με 1.038
-
Δεν υπάρχει "μπόνους". Για να μπει στον Δ θέλει 12 έτη αντί 9. Αυτό εννοεί με την προσθήκη 3 πλασματικών ετών. Τα προσθέτεις στον πίνακα, όχι στην προϋπηρεσία.
Δες το ξανά αν θέλεις.
-
Καλημέρα.
Καταρχάς mackis έχεις δίκιο στην επισήμανσή σου: οι απόφοιτοι ΤΕΙ/ΑΣΕΤΕΜ θα παραμείνουν στην κατηγορία ΠΕ αλλά θα γίνει επανακατάταξη προσθέτοντας 3 χρόνια στις κλίμακες (ή αφαιρώντας 3 χρόνια από την προϋπηρεσία τους, το αποτέλεσμα είναι το ίδιο). Οπότε θα γυρίσουν πίσω στις 1/11/2011 και ανάλογα με την προϋπηρεσία του καθενός θα γίνει κατάταξη σύμφωνα με το ακόλουθο:
0-6: ΣΤ
6-12: Ε (6-8 ΜΚ0, 8-10 ΜΚ1, 10-12 ΜΚ2)
12-18: Δ (12-14 ΜΚ0, 14-16 ΜΚ1, 16-18 ΜΚ2)
κ.λπ.
Μίλησα με την αρμόδια διεύθυνση του υπουργείου, η οποία είναι ενήμερη και έχει υποβάλει σχετικό ερώτημα στον υπουργό. Μου ανέφεραν πως το θέμα δεν είναι απλό καθώς θα βρεθούν αρκετοί εκπαιδευτικοί (οι περισσότεροι) να χρωστούν χρήματα, καθώς θα "ανέβουν" βαθμό, με αποτέλεσμα να πρέπει να επιστρέψουν κάπου 80-100
-
Με χαλάει όπως χαλάει εσάς η αναγνώριση ως μάστερ του διπλώματός μας. Πήγε να το περάσει η Διαμαντοπούλου αλλά αντιμετώπισε μεγάλη αντίδραση από τους ΤΕΙτζήδες (esos.gr) και το απέσυρε.
Πάντως έχει γίνει ισοπέδωση των προσόντων και αυτό πρέπει να διορθωθεί.
-
Το έγγραφο που έστειλε το Υπουργείο Διοικητικής Μεταρρύθμισης προς το Υπουργείο Παιδείας, ζητώντας να εφαρμοστεί η απόφαση του ΝΣΚ.
Στην προτελευταία παράγραφο της δεύτερης σελίδας, αναγράφεται ξεκάθαρα πως οι εκπαιδευτικοί απόφοιτοι ΤΕΙ/ΑΣΕΤΕΜ παραμένουν ΠΕ με προσθήκη 3 ετών στις κλίμακες κατάταξης.
(https://lh4.googleusercontent.com/-3ukc_zGrV3w/UZ7rs_YquiI/AAAAAAAAACc/jxI05H8XgUA/w566-h778-no/%25CE%2595%25CE%2593%25CE%2593%25CE%25A1%25CE%2591%25CE%25A6%25CE%259F+%25CE%259A%25CE%2591%25CE%25A4%25CE%2591%25CE%25A4%25CE%2591%25CE%259E%25CE%2597%25CE%25A3+%25CE%25A5%25CE%25A0+%25CE%2594%25CE%2599%25CE%259F%25CE%2599%25CE%259A+%25CE%259C%25CE%2595%25CE%25A4%25CE%2591%25CE%25A1+1.jpg)
(https://lh4.googleusercontent.com/-R1tmlInoJh4/UZ7rsx1SNCI/AAAAAAAAACg/U4484s-UK9A/w566-h778-no/%25CE%2595%25CE%2593%25CE%2593%25CE%25A1%25CE%2591%25CE%25A6%25CE%259F+%25CE%259A%25CE%2591%25CE%25A4%25CE%2591%25CE%25A4%25CE%2591%25CE%259E%25CE%2597%25CE%25A3+%25CE%25A5%25CE%25A0+%25CE%2594%25CE%2599%25CE%259F%25CE%2599%25CE%259A+%25CE%259C%25CE%2595%25CE%25A4%25CE%2591%25CE%25A1+2.jpg)
(https://lh6.googleusercontent.com/-vZh1p_xCZsI/UZ7rs6KkFuI/AAAAAAAAACY/-r_0HKLbnDg/w566-h778-no/%25CE%2595%25CE%2593%25CE%2593%25CE%25A1%25CE%2591%25CE%25A6%25CE%259F+%25CE%259A%25CE%2591%25CE%25A4%25CE%2591%25CE%25A4%25CE%2591%25CE%259E%25CE%2597%25CE%25A3+%25CE%25A5%25CE%25A0+%25CE%2594%25CE%2599%25CE%259F%25CE%2599%25CE%259A+%25CE%259C%25CE%2595%25CE%25A4%25CE%2591%25CE%25A1+3.jpg)
-
Σιγα μη το περναγε
-
Να δούμε τώρα πώς θα γίνονται μετατάξεις των δήθεν ΠΕ σε θέσεις ΤΕ άλλων υπηρεσιών. Για να μην πούμε ότι όλοι οι ΤΕ θα ζητήσουν να γίνουν ΠΕ! Πάλι μαντάρα τα κάνανε και πάλι τα δικαστήρια θα έχουν το λόγο...
-
Σχετικό με αυτό που συζητάμε: Ανατρέπει γνωμοδότηση του ΝΣΚ τη βαθμολογική κατάταξη των εκπαιδευτικών; (http://www.greekteachers.gr/%CE%B1%CE%BD%CE%B1%CF%84%CF%81%CE%AD%CF%80%CE%B5%CE%B9-%CE%B3%CE%BD%CF%89%CE%BC%CE%BF%CE%B4%CF%8C%CF%84%CE%B7%CF%83%CE%B7-%CF%84%CE%BF%CF%85-%CE%BD%CF%83%CE%BA-%CF%84%CE%B7-%CE%B2%CE%B1%CE%B8%CE%BC/)
Πάντως τα πράγματα δεν είναι απλά: δεν αρκεί να πάρει απόφαση το Υπουργείο Παιδείας να εφαρμόσει το νόμο και να επανακατατάξει τους διορισμένους. Προκύπτουν ζητήματα όπως πως θα διορίζονται οι απόφοιτοι ΤΕΙ/ΑΣΠΑΙΤΕ πλέον; Ως ΠΕ ή ως ΤΕ; Διότι αν διορίζονται ως ΤΕ θέλει επανασχεδίαση όλο το πλαίσιο εκπαίδευσης (τι θα διδάσκουν, ποιές οι αναθέσεις κ.λπ.) Αν διορίζονται ως ΠΕ δεν υπάρχει κάπου στο νόμο πρόβλεψη αντίστοιχη με τα +3 χρόνια των μονίμων...
-
Να δούμε τώρα πώς θα γίνονται μετατάξεις των δήθεν ΠΕ σε θέσεις ΤΕ άλλων υπηρεσιών. Για να μην πούμε ότι όλοι οι ΤΕ θα ζητήσουν να γίνουν ΠΕ! Πάλι μαντάρα τα κάνανε και πάλι τα δικαστήρια θα έχουν το λόγο...
Επειδή ξέρω περίπτωση, ζητήθηκε από τον εκπαιδευτικό να συνυποβάλλει με την αίτηση μετάταξης υπεύθυνη δήλωση που να αποδέχεται την "(επανα)κατηγοριοποίησή" του ως ΤΕ.
-
Ο νόμος προβλέπει ξεκάθαρα ότι οι νεοδιόριστοι ΠΕ17, ΠΕ18 και ΠΕ20 θα κατατάσσονται ως ΤΕ! Επομένως η διαταγή αυτή είναι εντελώς προσωρινή, μέχρι να αποφασίσουν οριστικά τα δικαστήρια ότι αυτές οι ειδικότητες θα επανακαταταγούν στην κατηγορία ΤΕ.
-
Δεν είμαι σίγουρος πως μπορούν να αλλάξουν κατηγορία διορισμένο υπάλληλο. Μήπως υπάρχει συνταγματικό κόλλημα; Μήπως γιαυτό ο νόμος για το νέο μισθολόγιο/βαθμολόγιο δεν προβλέπει αλλαγή κατηγορίας (από ΠΕ σε ΤΕ) αλλά ενός είδους "πέναλτι" όπως αυτό του +3;
-
Και όλα αυτά συμβαίνουν γιατί ο Ν.4024/2011 δεν πέρασε καν από το Υπουργείο Παιδείας για ανάγνωση.
Δεν είναι τυχαίο άλλωστε ότι δεν υπογράφει ο/η Υπουργός Παιδείας!
-
Δεν είμαι σίγουρος πως μπορούν να αλλάξουν κατηγορία διορισμένο υπάλληλο. Μήπως υπάρχει συνταγματικό κόλλημα; Μήπως γιαυτό ο νόμος για το νέο μισθολόγιο/βαθμολόγιο δεν προβλέπει αλλαγή κατηγορίας (από ΠΕ σε ΤΕ) αλλά ενός είδους "πέναλτι" όπως αυτό του +3;
Συνταγματικό κόλλημα θα προκύψει όταν συνάδελφοι με ακριβώς τα ίδια προσόντα θα ανήκουν σε άλλες κατηγορίες ::) Κι όλα αυτά επειδή ΠΑΣΟΚ και ΝΔ επιμένουν να βολεύουν τα δικά τους παιδιά!
-
Αν δεν μπει κάποιος από το Υπουργείο Παιδείας στη φυλακή, δεν πρόκειται ποτέ να αλλάξει τίποτα σ' αυτή τη χώρα. Πάλι θα βρουν τρόπο να καθυστερήσουν ή και να ακυρώσουν τη δικαιοσύνη! Ευτυχώς γελάει καλύτερα όποιος γελάει τελευταίος.
-
Και όλα αυτά συμβαίνουν γιατί ο Ν.4024/2011 δεν πέρασε καν από το Υπουργείο Παιδείας για ανάγνωση.
Δεν είναι τυχαίο άλλωστε ότι δεν υπογράφει ο/η Υπουργός Παιδείας!
Ας δούμε τις υπογραφές στον 4024:
Αθήνα, 27 Οκτωβρίου 2011
Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ
ΚΑΡΟΛΟΣ ΓΡ. ΠΑΠΟΥΛΙΑΣ
ΟI ΥΠΟΥΡΓΟI
ΑΝΤΙΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΗΣ ΚΥ
-
Εστάλη έγγραφο από το Υπουργείο Παιδείας το οποίο λέει ότι εξακολουθεί να ισχύει το έγγραφο που είχε στείλει στις 30-11-2011.
Με λίγα λόγια δεν αλλάζει κάτι ή να το πούμε αλλιώς η γνωμοδότηση δεν εφαρμόζεται στο Υπουργείο Παιδείας.
Αυτά.
-
Ποιος είναι ο αποδέκτης του εγγράφου αυτού; Link υπάρχει;
-
http://dide.kyk.sch.gr/oik/egk/75031_D2_3-6-2013_isxus_egkukliou_134780.pdf (http://dide.kyk.sch.gr/oik/egk/75031_D2_3-6-2013_isxus_egkukliou_134780.pdf)
-
http://dide.kyk.sch.gr/oik/egk/75031_D2_3-6-2013_isxus_egkukliou_134780.pdf (http://dide.kyk.sch.gr/oik/egk/75031_D2_3-6-2013_isxus_egkukliou_134780.pdf)
Εξαιρετικά, βρήκαμε τον πρώτο που θα πάει φυλακή :o
-
Γιατί, επειδή εφαρμόστηκαν τελικά οι νόμοι;
-
Γιατί, επειδή εφαρμόστηκαν τελικά οι νόμοι;
Κάτσε να το μάθουν Στουρνάρας και Μανιτάκης και θα έχουμε εξελίξεις.
-
Λες να μην το ξέρουν; :D
-
συγνωμη για την αμαθεια μου αλλα ηθελα να ρωτησω αυτο εχει σχεση με τα βαθμολογικά κλιμακια,τα οποία μας λενε οτι εχουν παγωσει; ; και ολους τους νεοδιοριστους τους εχουν στο ΣΤ ασχετως κι εαν εχουν 5 ή 7 χρονια προυπηρεσίας
-
Λες να μην το ξέρουν; :D
Φυσικά και δεν το ξέρουν. Ο Μανιτάκης ακόμα περιμένει τις εγκυκλίους εφαρμογής της απόφασης (αν δεν τις πάρει, του βάζουν ιδέες για τις απολύσεις ;)).
Αν και το πρόβλημα θα εξακολουθήσει να υφίσταται γιατί και το ΠΕ - 3 χρόνια είναι επίσης παράνομο, καθώς πρέπει να γίνει επανακατάταξη σε ΤΕ όσων ανήκουν σ' αυτές τις κατηγορίες. Ρωτήστε και κανένα συνταγματολόγο ή δικηγόρο :-X Ευτυχώς που υπάρχουν και τα δικαστήρια, αλλιώς θα ήμασταν και τυπικά Ουγκάντα.
-
Τρόμαξαν απ'τον Κακλαμάνη κάποια γατάκια που αλλού κάνουν τους νταήδες!
Σίγουρα το θέμα δεν έχει τελειώσει.
-
http://dide.kyk.sch.gr/oik/egk/75031_D2_3-6-2013_isxus_egkukliou_134780.pdf (http://dide.kyk.sch.gr/oik/egk/75031_D2_3-6-2013_isxus_egkukliou_134780.pdf)
το πιο πιθανό ειναι να υπάρξει και συνέχεια πάντως - αφενός γιατί η γνωμοδότηση του ΝΣΚ έχει γίνει δεκτή απο δυο υπουργεία ( διοικητικής μεταρρύθμισης και οικονομικών) - αφετέρου δε διότι το έγγραφο του Υφυπουργού Παιδείας αντιτίθεται ( και άρα έρχεται σε διχογνωμία όπως αναφέρει το Νομικό Τμήμα) με το αντίστοιχο έγγραφο του Υπουργού Οικονομικών ( που έχει κάνει δεκτή των ως άνω γνωμοδότηση). Δεδομένου ότι ο δεύτερος ( Στουρνάρας) ειναι αυτός που εγκρίνει την πληρωμή ( γιατί ο χαρακτηρισμός ΠΕ και ΤΕ μεταφράζεται ευθέως σε χρήμα ) μένει να δούμε την τελική έκβαση του πράγματος μέχρις ότου τελεσιδικήσει.
-
Επαναλαμβάνω πως η γνωμοδότηση του ΝΣΚ ΔΕΝ αναφέρει αλλαγή κατηγορίας (από ΠΕ σε ΤΕ) αλλά (πρακτικά) επανακατάταξη με -3 χρόνια προϋπηρεσίας.
-
Πιστεύω ότι θα το λύσουν σε επόμενο νόμο με αναδρομική ισχύ από 1/11/2011.
-
Νόμο με αναδρομική ισχύ; Χμ.....
-
Νόμο με αναδρομική ισχύ; Χμ.....
All time classic. Τα μισά που περνάνε έχουν αναδρομική ισχύ, ειδικά σε περικοπές (να θυμίσω τον 3986/2011 που ψηφίστηκε Ιούλιο και είχε αναδρομική ισχύ από 1/1/2011!).
-
το πιο πιθανό ειναι να υπάρξει και συνέχεια πάντως - αφενός γιατί η γνωμοδότηση του ΝΣΚ έχει γίνει δεκτή απο δυο υπουργεία ( διοικητικής μεταρρύθμισης και οικονομικών) - αφετέρου δε διότι το έγγραφο του Υφυπουργού Παιδείας αντιτίθεται ( και άρα έρχεται σε διχογνωμία όπως αναφέρει το Νομικό Τμήμα) με το αντίστοιχο έγγραφο του Υπουργού Οικονομικών ( που έχει κάνει δεκτή των ως άνω γνωμοδότηση). Δεδομένου ότι ο δεύτερος ( Στουρνάρας) ειναι αυτός που εγκρίνει την πληρωμή ( γιατί ο χαρακτηρισμός ΠΕ και ΤΕ μεταφράζεται ευθέως σε χρήμα ) μένει να δούμε την τελική έκβαση του πράγματος μέχρις ότου τελεσιδικήσει.
Το κόλπο είναι γνωστό και το εφαρμόζουν συνεχώς οι τρόικες εσωτερικού και εξωτερικού για να κερδίσουν χρόνο. Με μια προσεκτική ανάγνωση η εγκύκλιος λέει ότι είναι σε ισχύ, χωρίς να αναφέρεται καθόλου στο ΝΣΚ ή στο Υπουργείο Διοικητικής Μεταρρύθμισης. Τα πράγματα έχουν πάρει το δρόμο τους κι ας τραγουδάει όσο θέλει ο Παπαθεοδώρου. Οι μέλλοντες ΤΕ καλό είναι να κρατάνε την οικονομική διαφορά στην άκρη...
-
Όπως έχω αναφέρει σε προηγούμενο μήνυμα: μακάρι να αλλάξουν κατηγορία όσους έχουν πτυχίο ΤΕΙ/ΑΣΕΤΕΜ από ΠΕ σε ΤΕ (διαφορά 50
-
Όπως έχω αναφέρει σε προηγούμενο μήνυμα: μακάρι να αλλάξουν κατηγορία όσους έχουν πτυχίο ΤΕΙ/ΑΣΕΤΕΜ από ΠΕ σε ΤΕ (διαφορά 50
-
ταλαίπωρε κράτα λίγο την χαρά σου!
Ο νόμος 1566 δεν καταργήθηκε ούτε αντικαταστάθηκε γιατί πολύ απλά το προσοντολόγιο των καθηγητών δεν αναφέρεται πουθενά αλλού. Αν ισχύσουν αυτά που λες εσύ και οι μέντορες των υπουργείων τότε θα μπορεί να κάνει μετάταξη σαν καθηγητής οποιοσδήποτε ΠΕ ή ΤΕ δημόσιος υπάλληλος και αντίθετα! Πολύ ωραία πράγματα εεεεε;
-
το πιο πιθανό ειναι να υπάρξει και συνέχεια πάντως - αφενός γιατί η γνωμοδότηση του ΝΣΚ έχει γίνει δεκτή απο δυο υπουργεία ( διοικητικής μεταρρύθμισης και οικονομικών) - αφετέρου δε διότι το έγγραφο του Υφυπουργού Παιδείας αντιτίθεται ( και άρα έρχεται σε διχογνωμία όπως αναφέρει το Νομικό Τμήμα) με το αντίστοιχο έγγραφο του Υπουργού Οικονομικών ( που έχει κάνει δεκτή των ως άνω γνωμοδότηση). Δεδομένου ότι ο δεύτερος ( Στουρνάρας) ειναι αυτός που εγκρίνει την πληρωμή ( γιατί ο χαρακτηρισμός ΠΕ και ΤΕ μεταφράζεται ευθέως σε χρήμα ) μένει να δούμε την τελική έκβαση του πράγματος μέχρις ότου τελεσιδικήσει.
Το κόλπο είναι γνωστό και το εφαρμόζουν συνεχώς οι τρόικες εσωτερικού και εξωτερικού για να κερδίσουν χρόνο. Με μια προσεκτική ανάγνωση η εγκύκλιος λέει ότι είναι σε ισχύ, χωρίς να αναφέρεται καθόλου στο ΝΣΚ ή στο Υπουργείο Διοικητικής Μεταρρύθμισης. Τα πράγματα έχουν πάρει το δρόμο τους κι ας τραγουδάει όσο θέλει ο Παπαθεοδώρου. Οι μέλλοντες ΤΕ καλό είναι να κρατάνε την οικονομική διαφορά στην άκρη...
Χρονικά μπορούμε να το προσδιορίσουμε το μέλλον των άσπονδων φίλων μας ΤΕ;
Πόσα λεφτά πρέπει να κρατήσουν στην άκρη; Θα γίνουν δόσεις;
-
.
-
Όντας ΠΕ19 και Μηχανικός θα πρότεινα στους αγαπητούς μου συναδέλφους να διοχέτευαν τη φαιά ουσία και την επιρροή τους όχι στο πως θα πέσουν σε ΤΕ οι ΠΕ20, αλλά πως θα γινόταν ΕΜΕΙΣ αναδρομικά να πάρουμε 1-2 χρόνια λόγω 5ετούς πτυχίου. Είχαν γίνει μαζικά τότε ενστάσεις στις ΔΔΕ, τεκμηριωμένες με νόμους, αλλά κοιμόμαστε.
Μακάρι να είχαμε τη μισή μαχητικότητα των αποφοίτων ΑΤΕΙ.
Ρίχνετε απίστευτα το ήθος των μηχανικών με την όση κακία βγάζετε
Πες μου έναν τρόπο και θα το κάνουμε.
Επίσης να πω, πως δε θα ασχολιόμουν με τους ΤΕ αν δεν έκαναν πόλεμο σε 'μάς όσες φορές τέθηκε θέμα αναγνώρισης από το κράτος του διπλώματός μας ως μάστερ αλλά και την αδικία που νιώθω στο πετσί μου καθώς επί χρόνια το ΠΥΣΔΕ της περιοχής που επιθυμούσα μετάθεση, έβγαζε κενά μόνο για ΠΕ17 καθώς ο διευθυντής τεχνικής εκπαίδευσης ήταν ο ίδιος ΠΕ17.
Είναι λίγο δύσκολο λοιπόν για μένα να τους αντιμετωπίσω διαφορετικά.
-
ναι αλλά έτσι καθηγητές πληροφορικής με πτυχίο ΑΕΙ και πτυχίο ΤΕΙ θα έχουν διαφορετική κατάταξη, αλλά ίδια δικαιώματα για την ίδια θέση;
Μην αγχώνεσαι γιατί όλα τα προβλήματα έχουν λύσεις και στο συγκεκριμένο είναι πολύ απλή, αφού θα αλλάξουν οι αναθέσεις.
Επίσης όσοι διορίστηκαν καθηγητές πληροφορικής με πτυχίο ΤΕΙ, αλλά έχουν και πτυχίο ΑΕΙ σε άλλο κλάδο, που τους έδωσε παιδαγωγική επάρκεια, πού θα κατατάσσονται;
Αυτά τα παραμύθια με την παιδαγωγική επάρκεια θα σταματήσουν όταν ξεκινήσει η χορήγηση του πιστοποιητικού, καθώς μόνο οι δάσκαλοι έχουν παιδαγωγική επάρκεια.
-
.
-
Όντας ΠΕ19 και Μηχανικός θα πρότεινα στους αγαπητούς μου συναδέλφους να διοχέτευαν τη φαιά ουσία και την επιρροή τους όχι στο πως θα πέσουν σε ΤΕ οι ΠΕ20, αλλά πως θα γινόταν ΕΜΕΙΣ αναδρομικά να πάρουμε 1-2 χρόνια λόγω 5ετούς πτυχίου. Είχαν γίνει μαζικά τότε ενστάσεις στις ΔΔΕ, τεκμηριωμένες με νόμους, αλλά κοιμόμαστε.
Μακάρι να είχαμε τη μισή μαχητικότητα των αποφοίτων ΑΤΕΙ.
Ρίχνετε απίστευτα το ήθος των μηχανικών με την όση κακία βγάζετε
Μην πάμε να αλλάξουμε ένα παράλογο με άλλο παράλογο! Και οι ΠΕ20 πρέπει να γίνουν ΤΕ και εμείς δε θα αναγνωρίσουμε μάστερ, γιατί πολύ απλά δεν κάναμε μάστερ! Μπορούμε όμως να το χρησιμοποιήσουμε ως κριτήριο αξιολόγησης για γρηγορότερη εξέλιξη ;)
-
ΜΗΧΜΗΧ κι εγώ ξέρω νομό στη
-
ναι αλλά έτσι καθηγητές πληροφορικής με πτυχίο ΑΕΙ και πτυχίο ΤΕΙ θα έχουν διαφορετική κατάταξη, αλλά ίδια δικαιώματα για την ίδια θέση;
Μην αγχώνεσαι γιατί όλα τα προβλήματα έχουν λύσεις και στο συγκεκριμένο είναι πολύ απλή, αφού θα αλλάξουν οι αναθέσεις.
Επίσης όσοι διορίστηκαν καθηγητές πληροφορικής με πτυχίο ΤΕΙ, αλλά έχουν και πτυχίο ΑΕΙ σε άλλο κλάδο, που τους έδωσε παιδαγωγική επάρκεια, πού θα κατατάσσονται;
Αυτά τα παραμύθια με την παιδαγωγική επάρκεια θα σταματήσουν όταν ξεκινήσει η χορήγηση του πιστοποιητικού, καθώς μόνο οι δάσκαλοι έχουν παιδαγωγική επάρκεια.
Δεν είμαι πληροφορικός για να αγχώνομαι, αλλά σκέφτομαι και τι γίνεται παραδίπλα μου.
Αυτό με την παιδαγωγική επάρκεια ακούγεται χρόνια, αλλά δεν γίνεται τίποτα. Και δε νομίζω να ισχύσει για τους ήδη διορισμένους, γιατί θα κοστίσει στο κράτος. Πάλι οι νέοι θα την πληρώσουν.
Αυτό με τις αναθέσεις πώς θα επηρεάσει του ΠΕ και ΤΕ πληροφορικής; Μαθηματικά μάλλον θα κάνουν και οι δύο με β ανάθεση.
-
Όντας ΠΕ19 και Μηχανικός θα πρότεινα στους αγαπητούς μου συναδέλφους να διοχέτευαν τη φαιά ουσία και την επιρροή τους όχι στο πως θα πέσουν σε ΤΕ οι ΠΕ20, αλλά πως θα γινόταν ΕΜΕΙΣ αναδρομικά να πάρουμε 1-2 χρόνια λόγω 5ετούς πτυχίου. Είχαν γίνει μαζικά τότε ενστάσεις στις ΔΔΕ, τεκμηριωμένες με νόμους, αλλά κοιμόμαστε.
Μακάρι να είχαμε τη μισή μαχητικότητα των αποφοίτων ΑΤΕΙ.
Ρίχνετε απίστευτα το ήθος των μηχανικών με την όση κακία βγάζετε
Πες μου έναν τρόπο και θα το κάνουμε.
Επίσης να πω, πως δε θα ασχολιόμουν με τους ΤΕ αν δεν έκαναν πόλεμο σε 'μάς όσες φορές τέθηκε θέμα αναγνώρισης από το κράτος του διπλώματός μας ως μάστερ αλλά και την αδικία που νιώθω στο πετσί μου καθώς επί χρόνια το ΠΥΣΔΕ της περιοχής που επιθυμούσα μετάθεση, έβγαζε κενά μόνο για ΠΕ17 καθώς ο διευθυντής τεχνικής εκπαίδευσης ήταν ο ίδιος ΠΕ17.
Είναι λίγο δύσκολο λοιπόν για μένα να τους αντιμετωπίσω διαφορετικά.
Τρόπος είναι μόνο ένας. Επιστολές παντού και επαφές με φορείς. ΤΕΕ, Πολυτεχνεία, Ιατρικούς Συλλόγους (6ετής φοίτηση) κτλ κτλ. Αντ αυτού τίποτα.
Γνωρίζω τις αδικίες για τους ΠΕ12 και ΠΕ17, άλλωστε σε λίγο καιρό λογικά θα είμαι και ΠΕ12.05.
Γνωρίζω την ειρωνεία για το master.
Χάνεις το δίκιο σου, μόνο και μόνο που χαίρεσαι πριν την οριστικοποίηση όμως.
Αν χάσουν τα 3 χρόνια ή γίνουν ΤΕ, ξεχνάμε και τη δική μας ένσταση (ακόμα και μη αναδρομικά θα μπορούσαμε να το δεχτούμε) όμως.
Τα δικά μας κλιμάκια δεν είχαν σχέση με τους ΤΕ. Άσε που τα θεωρώ ήδη χαμένα γιατί δεν κουνιέται φύλλο.
-
Αυτό με τις αναθέσεις πώς θα επηρεάσει του ΠΕ και ΤΕ πληροφορικής; Μαθηματικά μάλλον θα κάνουν και οι δύο με β ανάθεση.
Στα θεωρητικά Πληροφορικής α' ανάθεση οι ΠΕ19 και β' οι ΠΕ20. Σιγά μην πάρουν β' ανάθεση οι ΠΕ20 τα Μαθηματικά, θα ξεσηκωθεί το σύμπαν!
-
ΜΗΧΜΗΧ κι εγώ ξέρω νομό στη
-
Θα σου πω τα κοινά σε πμ γιατί μερικά πράγματα δε συζητούνται δημόσια.
-
ΜΗΧΜΗΧ
Τους νόμους τους ήξερες πριν διοριστείς ναι ή όχι;
Το ότι οι απόφοιτοι ΤΕΙ ήταν ΠΕ στην εκπαίδευση το ήξερες ναι ή όχι;
Το ότι είχατε κοινές αναθέσεις το ήξερες ναι ή όχι;
Μπορείς να παρεις μια αδειούλα ανευ αποδοχών αν ζορίζεσαι και όταν γίνουν τα πράγματα όπως θες εσύ ξαναέρχεσαι!
-
Πολλά δεν ήξερα.Για την ακρίβεια τίποτα.Εμαθα για κάποιο διαγωνισμό του ΑΣΕΠ και έδωσα χωρίς καν να διαβάσω.Τα θέματα ήταν επιπέδου ΤΕΙ και πέρασα.
Διορίστηκα με 16 ΜΚ όμως που τώρα δεν έχω.
Επίσης έμαθα πως για τις ομαδοποιημένες ειδικότητες ,τα οργανικά κενά μοιράζονται κάτι όμως που δεν εφαρμόζεται.
Εσύ λοιπόν τώρα θα μάθεις,πως αυτά που ήξερες τελείωσαν.
-
Σαν να λέμε είδες φως και μπήκες! ;D ;D ;D ;D
Μάλλον δεν μπήκες στην σωστή πόρτα όμως! Εσύ αξίζεις για πολύ παραπάνω , γιατί δεν χρειάζεται ούτε να διαβάζεις ούτε να σκέφτεσαι. Αδικήθηκες βρε παιδί μου :D
-
Δεν αδικήθηκα γιατί είμαι τεμπέλης.Στη σωστή πόρτα μπήκα.
-
...όσες φορές τέθηκε θέμα αναγνώρισης από το κράτος του διπλώματός μας ως μάστερ ...
Με ένα κύκλο σπουδών θέλεις πρώτο πτυχίο και μεταπτυχιακό; Παράξενα πράματα...
...Αυτά τα παραμύθια με την παιδαγωγική επάρκεια θα σταματήσουν όταν ξεκινήσει η χορήγηση του πιστοποιητικού, καθώς μόνο οι δάσκαλοι έχουν παιδαγωγική επάρκεια.
Δεν τα λες καλά. Υπάρχει και κείνη η ριμάδα η σχολή εκπαιδευτικών τεχνολόγων μηχανικών που δίνει παιδαγωγική επάρκεια στους αποφοίτους της.
Στην πραγματικότητα είναι η μόνη σχολή που "παράγει" καθηγητές δευτεροβάθμιας αφού πέραν του γνωστικού έχει και παιδαγωγικά...
-
...όσες φορές τέθηκε θέμα αναγνώρισης από το κράτος του διπλώματός μας ως μάστερ ...
Με ένα κύκλο σπουδών θέλεις πρώτο πτυχίο και μεταπτυχιακό; Παράξενα πράματα...
Συγνώμη για την παρέμβαση, αλλά αυτό το θέμα με τη χορήγηση Master (επειδή τα προγράμματα σπουδών σε κάποια τμήματα διαρκούν πολύ περισσότερο από όσο θα έπρεπε) είναι για για γέλια και για κλάματα συγχρόνως.
Στο ΜΙΤ π.χ. ένα πτυχίο Μηχανικού διαρκεί 4 χρόνια http://meche.mit.edu/academic/undergraduate/course2/samplesched/) αλλά στα ελληνικά πανεπιστήμια θελουμε να χωσουμε οσους περισσοτερους Πανεπιστημιακούς στο δημόσιο και φορτώνουμε τα προγράμματα σπουδών με άχρηστα μαθήματα τραβώντας ταυτόχρονα απ´ τα μαλλιά τα χρόνια σπουδών και ταλαιπωρώντας και τους φοιτητές.
Η λύση λοιπον σ´ αυτή την παθογένεια είναι να μαζευτούν τα χρονια σπουδών και να ανέβει συνολικά η ποιότητα της παρεχόμενης εκπαίδευσης ώστε τα Ελληνικα Πανεπιστήμια να δίνουν Πτυχία με αξία και όχι άχρηστα παλιόχαρτα.
Το Master και το Διδακτορικό είναι διαφορετικοί κύκλοι σπουδών με διαφορετικούς στόχους και ουδεμία ποσοτική σχέση έχουν με τη διάρκεια του Προπτυχιακού προγράμματος.
-
...Αυτά τα παραμύθια με την παιδαγωγική επάρκεια θα σταματήσουν όταν ξεκινήσει η χορήγηση του πιστοποιητικού, καθώς μόνο οι δάσκαλοι έχουν παιδαγωγική επάρκεια.
Δεν τα λες καλά. Υπάρχει και κείνη η ριμάδα η σχολή εκπαιδευτικών τεχνολόγων μηχανικών που δίνει παιδαγωγική επάρκεια στους αποφοίτους της.
Στην πραγματικότητα είναι η μόνη σχολή που "παράγει" καθηγητές δευτεροβάθμιας αφού πέραν του γνωστικού έχει και παιδαγωγικά...
Νομίζω ότι δεν έχεις δίκιο, γιατί αυτή η σχολή δίνει διδακτική κι όχι παιδαγωγική επάρκεια, κάτι τελείως διαφορετικό. Έτσι κι αλλιώς αναφερόμουν στους ΠΕ.
-
Αντιγράφω από τον οδηγό της ΑΣΠΑΙΤΕ 2010-2011, σελ. 3
"Η αποστολή της Σχολής περιλαμβάνει την παράλληλη παροχή τεχνικής και παιδαγωγικής εκπαίδευσης στους σπουδαστές της..."
Για πληρέστερη ενημέρωση δες εδώ (http://www.aspete.gr/odigosspoudon/A_Brief_Guide_to_ASPETE_2010-2011_Gr.pdf).
Επίσης, από εδώ (http://antiplhroforhsh.wordpress.com/2010/04/24/%CF%80%CE%B9%CF%83%CF%84%CE%BF%CF%80%CE%BF%CE%B9%CE%B7%CF%84%CE%B9%CE%BA%CE%BF-%CF%80%CE%B1%CE%B9%CE%B4%CE%B1%CE%B3%CF%89%CE%B3%CE%B9%CE%BA%CE%B7%CF%83-%CE%B5%CF%80%CE%B1%CF%81%CE%BA%CE%B5%CE%B9/) αντιγράφω:
"ΤΟ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΤΙΚΟ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗΣ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ
Για να συμμετέχει υποψήφιος εκπαιδευτικός σε πανελλήνιο διαγωνισμό για την είσοδό του στην εκπαίδευση θα πρέπει να διαθέτει πιστοποιητικό παιδαγωγικής κατάρτισης. Η παιδαγωγική κατάρτιση παρέχεται : α) με πρόγραμμα στο πλαίσιο των σπουδών που ξεκινά σε συνεργασία με τα ενδιαφερόμενα ΑΕΙ άμεσα ή μετά την αποφοίτηση, ενταγμένο στα Προγράμματα των Πανεπιστημιακών Τμημάτων με τη μορφή «Ειδικού Προγράμματος Σπουδών στις Επιστήμες της Αγωγής», β) Μέσω της απόκτησης Μεταπτυχιακού Τίτλου Ειδίκευσης στην Παιδαγωγική, τις Επιστήμες της Αγωγής, ή τις Επιστήμες της Εκπαίδευσης γ) με την κατοχή πτυχίου παιδαγωγικών τμημάτων ΑΕΙ και δ) με την κατοχή πτυχίου της ΑΣΠΑΙΤΕ."
Τέλος, έχω την εντύπωση πως οι απόφοιτοι της ΑΣΠΑΙΤΕ διορίζονται στην εκπαίδευση ως ΠΕ.
Αυτά ...
-
δ) με την κατοχή πτυχίου της ΑΣΠΑΙΤΕ."
Τέλος, έχω την εντύπωση πως οι απόφοιτοι της ΑΣΠΑΙΤΕ διορίζονται στην εκπαίδευση ως ΠΕ.
ΟΚ αλλά μη γράφουμε συνέχεια τα ίδια. Όλα τα παραπάνω θα αλλάξουν σε 2-3 χρόνια ;)
-
δ) με την κατοχή πτυχίου της ΑΣΠΑΙΤΕ."
Τέλος, έχω την εντύπωση πως οι απόφοιτοι της ΑΣΠΑΙΤΕ διορίζονται στην εκπαίδευση ως ΠΕ.
ΟΚ αλλά μη γράφουμε συνέχεια τα ίδια. Όλα τα παραπάνω θα αλλάξουν σε 2-3 χρόνια ;)
Προφανώς κάτι έχει ειπωθεί-δουλευεται, που δεν το ξέρουμε όλοι. Μου αρέσει η σιγουριά σου για το τι θα γίνει σε 2-3 χρόνια. Εδώ δεν ξέρουμε τι θα γίνει σε 1-2 μήνες!
-
Διασκεδάζω αφάνταστα με τον Ταλαίπωρο με αυτά που γράφει ;D ;D ;D ;D
Ή ζει σε άλλο κόσμο ή μας δουλεύει ή τα γράφει για πλάκα για να περνάει η ώρα!
-
ΟΚ αλλά μη γράφουμε συνέχεια τα ίδια. Όλα τα παραπάνω θα αλλάξουν σε 2-3 χρόνια ;)
Προσπαθώ να μην επαναλαμβάνομαι αλλά όταν διαβάζω λάθος πληροφόρηση, προσθέτω το λιθαράκι μου.
Όσο για την πρόβλεψή σου, και γω ελπίζω να αλλάξουν σε 2-3 χρόνια.
Με τη διαφορά πως εύχομαι να αλλάξουν για όλους και προς το καλύτερο. ;)
-
Μα δε χρειάζεται πολύ μυαλό για να καταλάβει κανείς ότι αργά ή γρήγορα θα επικρατήσει η λογική και στην Ελλάδα, είτε το θέλουν κάποιοι είτε όχι. Και μην ξεχνάτε ότι τα πράγματα θα γίνουν καλύτερα γι' αυτούς που πρέπει κι ότι γελάει καλύτερα όποιος γελάει τελευταίος ;)
Tsa πες αλεύρι...
-
ψωμί !
-
...όσες φορές τέθηκε θέμα αναγνώρισης από το κράτος του διπλώματός μας ως μάστερ ...
Με ένα κύκλο σπουδών θέλεις πρώτο πτυχίο και μεταπτυχιακό; Παράξενα πράματα...
Συγνώμη για την παρέμβαση, αλλά αυτό το θέμα με τη χορήγηση Master (επειδή τα προγράμματα σπουδών σε κάποια τμήματα διαρκούν πολύ περισσότερο από όσο θα έπρεπε) είναι για για γέλια και για κλάματα συγχρόνως.
Στο ΜΙΤ π.χ. ένα πτυχίο Μηχανικού διαρκεί 4 χρόνια http://meche.mit.edu/academic/undergraduate/course2/samplesched/) αλλά στα ελληνικά πανεπιστήμια θελουμε να χωσουμε οσους περισσοτερους Πανεπιστημιακούς στο δημόσιο και φορτώνουμε τα προγράμματα σπουδών με άχρηστα μαθήματα τραβώντας ταυτόχρονα απ´ τα μαλλιά τα χρόνια σπουδών και ταλαιπωρώντας και τους φοιτητές.
Η λύση λοιπον σ´ αυτή την παθογένεια είναι να μαζευτούν τα χρονια σπουδών και να ανέβει συνολικά η ποιότητα της παρεχόμενης εκπαίδευσης ώστε τα Ελληνικα Πανεπιστήμια να δίνουν Πτυχία με αξία και όχι άχρηστα παλιόχαρτα.
Το Master και το Διδακτορικό είναι διαφορετικοί κύκλοι σπουδών με διαφορετικούς στόχους και ουδεμία ποσοτική σχέση έχουν με τη διάρκεια του Προπτυχιακού προγράμματος.
Εντάξει παιδιά, η Σελέτε είναι ανώτερη του Πολυτεχνείου.Μας έχετε πείσει όλους...
Το σημαντικό είναι πως "πείσατε" το υπουργείο.Αυτά είναι τα παράξενα!
-
...όσες φορές τέθηκε θέμα αναγνώρισης από το κράτος του διπλώματός μας ως μάστερ ...
Με ένα κύκλο σπουδών θέλεις πρώτο πτυχίο και μεταπτυχιακό; Παράξενα πράματα...
Συγνώμη για την παρέμβαση, αλλά αυτό το θέμα με τη χορήγηση Master (επειδή τα προγράμματα σπουδών σε κάποια τμήματα διαρκούν πολύ περισσότερο από όσο θα έπρεπε) είναι για για γέλια και για κλάματα συγχρόνως.
Στο ΜΙΤ π.χ. ένα πτυχίο Μηχανικού διαρκεί 4 χρόνια http://meche.mit.edu/academic/undergraduate/course2/samplesched/) αλλά στα ελληνικά πανεπιστήμια θελουμε να χωσουμε οσους περισσοτερους Πανεπιστημιακούς στο δημόσιο και φορτώνουμε τα προγράμματα σπουδών με άχρηστα μαθήματα τραβώντας ταυτόχρονα απ´ τα μαλλιά τα χρόνια σπουδών και ταλαιπωρώντας και τους φοιτητές.
Η λύση λοιπον σ´ αυτή την παθογένεια είναι να μαζευτούν τα χρονια σπουδών και να ανέβει συνολικά η ποιότητα της παρεχόμενης εκπαίδευσης ώστε τα Ελληνικα Πανεπιστήμια να δίνουν Πτυχία με αξία και όχι άχρηστα παλιόχαρτα.
Το Master και το Διδακτορικό είναι διαφορετικοί κύκλοι σπουδών με διαφορετικούς στόχους και ουδεμία ποσοτική σχέση έχουν με τη διάρκεια του Προπτυχιακού προγράμματος.
Εντάξει παιδιά, η Σελέτε είναι ανώτερη του Πολυτεχνείου.Μας έχετε πείσει όλους...
Το σημαντικό είναι πως "πείσατε" το υπουργείο.Αυτά είναι τα παράξενα!
Εγώ προσωπικά δεν αναφέρθηκα στη ΣΕΛΕΤΕ και δεν είπα ποτέ ότι είναι ανώτερη σε σχέση με το Πολυτεχνείο. Ούτε έκανα κάποια σύγκριση. Αντιθέτως, όσον αφορά τη ΣΕΛΕΤΕ, θεωρώ παντελώς άκυρο να αναγνωρίζονται τα χρόνια σπουδών στη σχολή σαν έτη προυπηρεσίας στο δημόσιο.
Σχολίασα απλά τον παραλογισμό του να ζητάει κάποιος να εφαρμοστεί η παγκοσμια πρωτοτυπία να χορηγεί ένα ίδρυμα Bachelor (πτυχιο) και Master στον ίδιο κυκλο σπουδών με μόνο ένα ποσοτικό κριτήριο, δηλ. τα έτη σπουδών.
-
Εγώ προσωπικά δεν αναφέρθηκα στη ΣΕΛΕΤΕ και δεν είπα ποτέ ότι είναι ανώτερη σε σχέση με το Πολυτεχνείο. Ούτε έκανα κάποια σύγκριση. Αντιθέτως, όσον αφορά τη ΣΕΛΕΤΕ, θεωρώ παντελώς άκυρο να αναγνωρίζονται τα χρόνια σπουδών στη σχολή σαν έτη προυπηρεσίας για μισθολογική εξέλιξη στο δημόσιο....
fixed
-
Εγώ προσωπικά δεν αναφέρθηκα στη ΣΕΛΕΤΕ και δεν είπα ποτέ ότι είναι ανώτερη σε σχέση με το Πολυτεχνείο. Ούτε έκανα κάποια σύγκριση. Αντιθέτως, όσον αφορά τη ΣΕΛΕΤΕ, θεωρώ παντελώς άκυρο να αναγνωρίζονται τα χρόνια σπουδών στη σχολή σαν έτη προυπηρεσίας για μισθολογική εξέλιξη στο δημόσιο....
fixed
Right. Ευχαριστώ για τη διόρθωση.
-
Πέμπτη 30 Μαΐου 2013 - Υπουργείο Διοικητική Μεταρρύθμισης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης
ΔΗΜ.ΑΡ.Χ1: Καλώς όρισες Θοδωρή μου!
ΔΗΜ.ΑΡ.Χ2: Καλώς σε βρήκα Αντώνη μου! Τι κάνεις;
ΔΗΜ.ΑΡ.Χ1: Τι να κάνω; Ζυγώνει η προθεσμία για τις 2.000 απολύσεις και τις 12.500 διαθεσιμότητες και να δούμε τι θα κάνουμε. Απ' όπου κι αν το πιάσεις, έρχονται ραβασάκια από ψηλά: "Μην αγγίζετε". Εσείς έχετε να "δώσετε" τίποτα να συμβάλετε;
ΔΗΜ.ΑΡ.Χ2: Τι είν' αυτά που λες Αντώνη μου, θέλω μελλοντικά να κατέβω
-
φαίνεται ότι κάποιος παριστάμενος κελάηδησε !!! και γω έτσι τα χω ακούσει !! :)
-
Αυτό τι είναι patreas;
Επειδή αφορά πολύ κόσμο και για να μην κάνουμε σαν τους άλλους τρομολάγνους που κυκλοφορούν στο forum, εξήγησε σε παρακαλώ τι θέλεις να πεις.
Αποχωρούν Μανιτάκης-Παπαθεοδώρου απ'την κυβέρνηση και εφαρμόζεται η γνωμοδότηση;
Είναι εικασία δική σου ή υπάρχει πληροφόρηση;
-
Είναι δική μου εικασία, βασιζόμενη σε πληροφορίες (υπήρχαν εδώ και 20 μέρες), παρακολουθώντας τις εξελίξεις και προσπαθώντας να κάνω κάποιο συνδυασμό αυτών.
Η Κυβέρνηση θέλει τώρα να εμφανιστεί ότι σέβεται τις αποφάσεις θεσμικών οργάνων της Πολιτείας και μπορεί και να αδειάσει/στοχοποιήσει τους Υπουργούς της ΔΗΜΑΡ που δεν τις εφάρμοζαν, ώστε ό,τι αποφασιστεί να γίνει επικοινωνιακά αποδεκτό από τον κόσμο. Αν π.χ. παρουσιάσει ότι με αυτή την τακτική του Παπαθεοδώρου υπήρξε ζημία του Δημοσίου Χ εκατομμυρίων Ευρώ, τι θα μπορέσει αυτός να αντιτείνει;
-
Ο Αρβανιτόπουλος ήταν αμέτοχος στο όλο σκηνικό;Όταν ο υφυπουργός δήλωνε αυτά που δήλωνε και έπραττε αυτά που έπραττε ,έτρωγε χάμπουργκερ στο γραφείο του όπως κάποιος παλιός πρωθυπουργός;
Που είσαι ταλαίπωρε να τοποθετηθείς; ;D
-
Είναι γνωστό ότι στον 3ο όροφο του Υπουργείου Παιδείας δεν υπάρχει συνεννόηση. Και οι φράξιες δεν είναι μόνο 2.
Πάντως, το τι θα γίνει θα φανεί προσεχώς. Ξεκαθαρίζω ότι δεν επιθυμώ να επαληθευτώ. Αν, όμως, στο ενδεχόμενο της διαθεσιμότητας ληφθεί με κάποιο τρόπο υπόψη και ο βαθμός και το ΜΚ του καθενός, τότε αλλάζει.
-
Ανάλυσε μας λίγο το τελευταίο αν θες...
"Αν, όμως, στο ενδεχόμενο της διαθεσιμότητας ληφθεί με κάποιο τρόπο υπόψη και ο βαθμός και το ΜΚ του καθενός, τότε αλλάζει."
Αυτό δεν θα έπρεπε να ισχύει για όλο το Δημόσιο;
YΓ. εννοείται ότι μετά τις τελευταίες εξελίξεις μπορεί ολων μας τα δεδομένα να μην ισχύουν πλέον!