0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Παράθεση από: talaiporos στις Ιουνίου 04, 2013, 10:47:49 pm...Αυτά τα παραμύθια με την παιδαγωγική επάρκεια θα σταματήσουν όταν ξεκινήσει η χορήγηση του πιστοποιητικού, καθώς μόνο οι δάσκαλοι έχουν παιδαγωγική επάρκεια.Δεν τα λες καλά. Υπάρχει και κείνη η ριμάδα η σχολή εκπαιδευτικών τεχνολόγων μηχανικών που δίνει παιδαγωγική επάρκεια στους αποφοίτους της.Στην πραγματικότητα είναι η μόνη σχολή που "παράγει" καθηγητές δευτεροβάθμιας αφού πέραν του γνωστικού έχει και παιδαγωγικά...
...Αυτά τα παραμύθια με την παιδαγωγική επάρκεια θα σταματήσουν όταν ξεκινήσει η χορήγηση του πιστοποιητικού, καθώς μόνο οι δάσκαλοι έχουν παιδαγωγική επάρκεια.
δ) με την κατοχή πτυχίου της ΑΣΠΑΙΤΕ."Τέλος, έχω την εντύπωση πως οι απόφοιτοι της ΑΣΠΑΙΤΕ διορίζονται στην εκπαίδευση ως ΠΕ.
Παράθεση από: soch στις Ιουνίου 05, 2013, 12:29:54 pmδ) με την κατοχή πτυχίου της ΑΣΠΑΙΤΕ."Τέλος, έχω την εντύπωση πως οι απόφοιτοι της ΑΣΠΑΙΤΕ διορίζονται στην εκπαίδευση ως ΠΕ.ΟΚ αλλά μη γράφουμε συνέχεια τα ίδια. Όλα τα παραπάνω θα αλλάξουν σε 2-3 χρόνια
ΟΚ αλλά μη γράφουμε συνέχεια τα ίδια. Όλα τα παραπάνω θα αλλάξουν σε 2-3 χρόνια
Παράθεση από: soch στις Ιουνίου 05, 2013, 07:42:27 amΠαράθεση από: MHXMHX στις Ιουνίου 04, 2013, 10:43:24 pm...όσες φορές τέθηκε θέμα αναγνώρισης από το κράτος του διπλώματός μας ως μάστερ ...Με ένα κύκλο σπουδών θέλεις πρώτο πτυχίο και μεταπτυχιακό; Παράξενα πράματα...Συγνώμη για την παρέμβαση, αλλά αυτό το θέμα με τη χορήγηση Master (επειδή τα προγράμματα σπουδών σε κάποια τμήματα διαρκούν πολύ περισσότερο από όσο θα έπρεπε) είναι για για γέλια και για κλάματα συγχρόνως.Στο ΜΙΤ π.χ. ένα πτυχίο Μηχανικού διαρκεί 4 χρόνια http://meche.mit.edu/academic/undergraduate/course2/samplesched/) αλλά στα ελληνικά πανεπιστήμια θελουμε να χωσουμε οσους περισσοτερους Πανεπιστημιακούς στο δημόσιο και φορτώνουμε τα προγράμματα σπουδών με άχρηστα μαθήματα τραβώντας ταυτόχρονα απ´ τα μαλλιά τα χρόνια σπουδών και ταλαιπωρώντας και τους φοιτητές.Η λύση λοιπον σ´ αυτή την παθογένεια είναι να μαζευτούν τα χρονια σπουδών και να ανέβει συνολικά η ποιότητα της παρεχόμενης εκπαίδευσης ώστε τα Ελληνικα Πανεπιστήμια να δίνουν Πτυχία με αξία και όχι άχρηστα παλιόχαρτα.Το Master και το Διδακτορικό είναι διαφορετικοί κύκλοι σπουδών με διαφορετικούς στόχους και ουδεμία ποσοτική σχέση έχουν με τη διάρκεια του Προπτυχιακού προγράμματος.
Παράθεση από: MHXMHX στις Ιουνίου 04, 2013, 10:43:24 pm...όσες φορές τέθηκε θέμα αναγνώρισης από το κράτος του διπλώματός μας ως μάστερ ...Με ένα κύκλο σπουδών θέλεις πρώτο πτυχίο και μεταπτυχιακό; Παράξενα πράματα...
...όσες φορές τέθηκε θέμα αναγνώρισης από το κράτος του διπλώματός μας ως μάστερ ...
Παράθεση από: vickykas στις Ιουνίου 05, 2013, 11:27:45 amΠαράθεση από: soch στις Ιουνίου 05, 2013, 07:42:27 amΠαράθεση από: MHXMHX στις Ιουνίου 04, 2013, 10:43:24 pm...όσες φορές τέθηκε θέμα αναγνώρισης από το κράτος του διπλώματός μας ως μάστερ ...Με ένα κύκλο σπουδών θέλεις πρώτο πτυχίο και μεταπτυχιακό; Παράξενα πράματα...Συγνώμη για την παρέμβαση, αλλά αυτό το θέμα με τη χορήγηση Master (επειδή τα προγράμματα σπουδών σε κάποια τμήματα διαρκούν πολύ περισσότερο από όσο θα έπρεπε) είναι για για γέλια και για κλάματα συγχρόνως.Στο ΜΙΤ π.χ. ένα πτυχίο Μηχανικού διαρκεί 4 χρόνια http://meche.mit.edu/academic/undergraduate/course2/samplesched/) αλλά στα ελληνικά πανεπιστήμια θελουμε να χωσουμε οσους περισσοτερους Πανεπιστημιακούς στο δημόσιο και φορτώνουμε τα προγράμματα σπουδών με άχρηστα μαθήματα τραβώντας ταυτόχρονα απ´ τα μαλλιά τα χρόνια σπουδών και ταλαιπωρώντας και τους φοιτητές.Η λύση λοιπον σ´ αυτή την παθογένεια είναι να μαζευτούν τα χρονια σπουδών και να ανέβει συνολικά η ποιότητα της παρεχόμενης εκπαίδευσης ώστε τα Ελληνικα Πανεπιστήμια να δίνουν Πτυχία με αξία και όχι άχρηστα παλιόχαρτα.Το Master και το Διδακτορικό είναι διαφορετικοί κύκλοι σπουδών με διαφορετικούς στόχους και ουδεμία ποσοτική σχέση έχουν με τη διάρκεια του Προπτυχιακού προγράμματος.Εντάξει παιδιά, η Σελέτε είναι ανώτερη του Πολυτεχνείου.Μας έχετε πείσει όλους...Το σημαντικό είναι πως "πείσατε" το υπουργείο.Αυτά είναι τα παράξενα!
Εγώ προσωπικά δεν αναφέρθηκα στη ΣΕΛΕΤΕ και δεν είπα ποτέ ότι είναι ανώτερη σε σχέση με το Πολυτεχνείο. Ούτε έκανα κάποια σύγκριση. Αντιθέτως, όσον αφορά τη ΣΕΛΕΤΕ, θεωρώ παντελώς άκυρο να αναγνωρίζονται τα χρόνια σπουδών στη σχολή σαν έτη προυπηρεσίας για μισθολογική εξέλιξη στο δημόσιο....
Παράθεση από: vickykas στις Ιουνίου 07, 2013, 08:15:25 pmΕγώ προσωπικά δεν αναφέρθηκα στη ΣΕΛΕΤΕ και δεν είπα ποτέ ότι είναι ανώτερη σε σχέση με το Πολυτεχνείο. Ούτε έκανα κάποια σύγκριση. Αντιθέτως, όσον αφορά τη ΣΕΛΕΤΕ, θεωρώ παντελώς άκυρο να αναγνωρίζονται τα χρόνια σπουδών στη σχολή σαν έτη προυπηρεσίας για μισθολογική εξέλιξη στο δημόσιο....fixed