Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Διάφορα θέματα για την εκπαίδευση => Διάφορα Εκπαιδευτικά θέματα => Μήνυμα ξεκίνησε από: nipiagogos1988 στις Σεπτεμβρίου 16, 2015, 08:43:11 pm
-
Σήμερα ήρθε ο αδελφός από το σχολείο, γυμνάσιο, λύκειο δεν έχει σημασία...
Συζητούσαμε για τους καθηγητές και μου είπε χαρακτηριστικά ότι δεν τον "εμπνέουν" , ο ένας έχει ηλεκτρονικό τσιγάρο κατά τη διάρκεια του μαθήματος, ο μαθηματικός παραπατούσε χθες και σήμερα και μύριζε τσίπουρο (τον είχε και πέρσι) και με εκφράσεις τύπου "στουρνάρι" . Μια καθηγήτρια ήταν ντυμένη λες και πήγαινε στα μπουζούκια.
Τέλος πάντων, το τελευταίο λίγη σημασία έχει αλλά για τα δύο πρώτα οι διευθυντές των σχολείων και οι καθηγητές δεν μπορούν να κάνουν κάτι ή δε σκέφτονται ότι οι μαθητές θα τους περιγελούν πίσω από την πλάτη τους.
-
Σήμερα ήρθε ο αδελφός από το σχολείο, γυμνάσιο, λύκειο δεν έχει σημασία...
Συζητούσαμε για τους καθηγητές και μου είπε χαρακτηριστικά ότι δεν τον "εμπνέουν" , ο ένας έχει ηλεκτρονικό τσιγάρο κατά τη διάρκεια του μαθήματος, ο μαθηματικός παραπατούσε χθες και σήμερα και μύριζε τσίπουρο (τον είχε και πέρσι) και με εκφράσεις τύπου "στουρνάρι" . Μια καθηγήτρια ήταν ντυμένη λες και πήγαινε στα μπουζούκια.
Τέλος πάντων, το τελευταίο λίγη σημασία έχει αλλά για τα δύο πρώτα οι διευθυντές των σχολείων και οι καθηγητές δεν μπορούν να κάνουν κάτι ή δε σκέφτονται ότι οι μαθητές θα τους περιγελούν πίσω από την πλάτη τους.
Σε όλους τους τομείς υπάρχουν τέτοια φαινόμενα..
Δεν είναι θέμα να τους περιγελούν οι μαθητές αλλά να κάνουν σωστά τη δουλειά τους..
-
Για να σε σέβονται οι μαθητές σου, πρέπει να τους σέβεσαι κι εσύ και τέτοιες συμπεριφορές που ανέφερα δε νομίζω να δείχνουν σεβασμό.
-
Για να σε σέβονται οι μαθητές σου, πρέπει να τους σέβεσαι κι εσύ και τέτοιες συμπεριφορές που ανέφερα δε νομίζω να δείχνουν σεβασμό.
Συμφωνώ και επαυξάνω..
Πρέπει να έχουμε κύρος για να μας σεβαστούν..
-
Ξέρεις τι να κάνεις σαν αδελφή ή οι γονείς σας; Να πάτε και να τους βρείτε και να τους δώσετε να καταλάβουν ότι αυτά ΤΕΛΟΣ. Και αν δεν βγει άκρη, πάτε στον διευθυντή, στον προϊστάμενο ή όπου χρειαστεί.
-
Οι συγκεκριμένοι καθηγητές δεν είναι πρώτη φορά στο σχολείο, για αυτόν που είναι σχεδόν μεθυσμένος στην τάξη γνωρίζει και ο διευθυντής απ'οτι μου είπε ο αδελφός μου...
Για κάτι τέτοιους χρειάζεται η αξιολόγηση >:(
-
πολύ ωραίο συμπέρασμα!
αν ήμουν κακοπροαίρετος θα έλεγα ότι είσαι τσιράκι του συστήματος.
αλλά επειδή δεν είμαι δέχομαι ότι είσαι νηπιαγωγός.
-
Καθηγητές μεθυσμένους το έχω ακούσει. Δυστυχώς.
-
Οι συγκεκριμένοι καθηγητές δεν είναι πρώτη φορά στο σχολείο, για αυτόν που είναι σχεδόν μεθυσμένος στην τάξη γνωρίζει και ο διευθυντής απ'οτι μου είπε ο αδελφός μου...
Για κάτι τέτοιους χρειάζεται η αξιολόγηση >:(
Και ο διευθυντής δε λέει κάτι;;
-
Καθηγητές μεθυσμένους το έχω ακούσει. Δυστυχώς.
K καθηγητής που καπνίζει μέσα στην τάξη. Το είδα με τα μάτια μου καθώς δεν το πίστευα.
-
K καθηγητής που καπνίζει μέσα στην τάξη. Το είδα με τα μάτια μου καθώς δεν το πίστευα.
Και τυρόπιτα έχει φάει καθηγητής εν ώρα μαθήματος..
-
Γνωρίζω και εγώ καθηγητή που πάει σουρωμένος στο μάθημα.
Υπάρχουν και κάποιοι με επισκέψεις σε ψυχιαάτρους και ψυχοφάρμακα που αν δεν τα πάρουν δεν ελέγχουν τον εαυτό τους.
-
Γνωρίζω και εγώ καθηγητή που πάει σουρωμένος στο μάθημα.
Υπάρχουν και κάποιοι με επισκέψεις σε ψυχιαάτρους και ψυχοφάρμακα που αν δεν τα πάρουν δεν ελέγχουν τον εαυτό τους.
Κατά τα άλλα μόνο εμείς οι αναπληρωτές πρέπει να περνάμε κάθε δύο χρόνια από ψυχίατρο..
-
Κατά τα άλλα μόνο εμείς οι αναπληρωτές πρέπει να περνάμε κάθε δύο χρόνια από ψυχίατρο..
Δεν ξέρω αν ισχύει για τους αναπληρωτές. Για να το λες έτσι θα είναι.
Γίνεται πραγματική εξέταση όμως ή έλα 1 λεπτάκι να σου υπογράψω και άντε γεια?
Εδώ υπήρχε περίπτωση που τον έστελναν τον άλλον σε σχολείο, έπινε ένα καφέ καθημερινά για καμία ωρίτσα και έφευγε. Χωρίς μάθημα, υποτίθεται γραμματειακή υποστήριξη.
Μετά από καιρό ανακάλυψα τυχαία ότι είχε ριχτεί 2 φορές σε μαθήτριες και αντί να τον σουτάρουν με τις κλωτσιές, τον κάλυψαν και απλά τον άλλαζαν σχολείο κάθε χρόνο..
-
Δημόσιοι υπάλληλοι που μακάρι να μην έχουμε ποτέ κοινά μαζί τους. Αλλά δεν θα τους κρίνω εγώ.Πάντα υπάρχουν και πικρές ιστορίες ....αλλά οι μαθητές τι φταίνε;
-
Δεν ξέρω αν ισχύει για τους αναπληρωτές. Για να το λες έτσι θα είναι.
Γίνεται πραγματική εξέταση όμως ή έλα 1 λεπτάκι να σου υπογράψω και άντε γεια?
Εδώ υπήρχε περίπτωση που τον έστελναν τον άλλον σε σχολείο, έπινε ένα καφέ καθημερινά για καμία ωρίτσα και έφευγε. Χωρίς μάθημα, υποτίθεται γραμματειακή υποστήριξη.
Μετά από καιρό ανακάλυψα τυχαία ότι είχε ριχτεί 2 φορές σε μαθήτριες και αντί να τον σουτάρουν με τις κλωτσιές, τον κάλυψαν και απλά τον άλλαζαν σχολείο κάθε χρόνο..
Μάλλον το δεύτερο..
-
Δημόσιοι υπάλληλοι που μακάρι να μην έχουμε ποτέ κοινά μαζί τους. Αλλά δεν θα τους κρίνω εγώ.Πάντα υπάρχουν και πικρές ιστορίες ....αλλά οι μαθητές τι φταίνε;
Οι μαθητές ξέρουν και κρίνουν καλύτερα από εμάς τους καθηγητές και τους κανονίζουν με τον τρόπο τους..
-
Οι συγκεκριμένοι καθηγητές δεν είναι πρώτη φορά στο σχολείο, για αυτόν που είναι σχεδόν μεθυσμένος στην τάξη γνωρίζει και ο διευθυντής απ'οτι μου είπε ο αδελφός μου...
Για κάτι τέτοιους χρειάζεται η αξιολόγηση >:(
Για κάτι τέτοιους και για άλλους που πληρώνονται χωρίς να μπαίνουν σε τάξη λόγω "ψυχολογικών προβλημάτων"!
-
Πάντα υπάρχουν και πικρές ιστορίες ....αλλά οι μαθητές τι φταίνε;
Γι αυτό το λόγο θα έπρεπε να υπάρχουν ψυχολόγοι στα σχολεία. Και για μαθητές και για εκπαιδευτικούς. Αλλά εδώ, βασικές ειδικότητες λείπουν.....
-
Για κάτι τέτοιους χρειάζεται η αξιολόγηση; Μάλλον δε διάβασες τι ετοίμαζαν με την προηγούμενη αξιολόγηση (που πιθανώς και να εφαρμοστεί τελικά). Αν ο μεθυσμένος ή ο αδιάφορος καθηγητής έχει χαρτιά από σεμινάρια της πλάκας (που πιθανόν να μην παρακολούθησε ποτέ), απίθανα προγράμματα χωρίς κανένα νόημα που το μόνο που κάνουν είναι να εμποδίζουν να κάνεις σωστό μάθημα και να τρως το χρόνο σου σε αηδίες, γνωστό σύμβουλο ή διευθυντή θα αξιολογηθεί αρνητικά;;; Να σου πω ένα παράδειγμα; Εγώ ξέρω καθηγητή πληροφορικής για τον οποίο δεν έχω καμιά αμφιβολία πως ξέρει να κάνει μάθημα θεωρητικά, ώστε να το αποδείξει μπροστά στο σύμβουλο τουλάχιστον για να μη βαθμολογηθεί αρνητικά, αλλά στην πράξη 8 στις 10 φορές δεν κάνει τίποτα στους μαθητές και επιπλέον έχει συγγενή το διευθυντή. Αυτός πως θα "αξιολογηθεί";
-
Καλημέρα. Ζω σε μια περιοχή σχετικά μικρή και ένας μόνιμος κάνει ιδιαίτερα στους μαθητές του και μάλιστα προκαλεί έντονα αφού ευνοεί φανερά τους τελευταίους φέρνοντας σε δύσκολη θέση τα υπόλοιπα παιδιά. Το αξιοσημείωτο είναι ότι έχει μάλλον περίεργη προσωπική ζωή, κάτι που δεν φαίνεται να απασχολεί τους γονείς των μαθητών που τον επιλέγουν για ιδιαίτερα.
-
Είμαι κάθετα αρνητική απέναντι σε κάθε αξιολόγηση.Όχι πως δεν κρίνω σκόπιμο να εξετάζονται οι καθηγητές ψυχολογικά. Αυτό το κρίνω απαραίτητο και επιβεβλημένο και θεωρώ ότι πρέπει να εφαρμοστεί παντού.Αλλά σε ότι σχετίζεται με την αξιολόγηση στην τάξη διαφωνώ. Αρχικά διότι δεν υπάρχει διαφάνεια στις διαδικασίες. Στην Ελλάδα τα πάντα καθορίζονται από τις γνωριμίες. Επίσης πως θα εφαρμοστεί μια αξιολόγηση όταν υπάρχουν τόσες διαφορές;Παράδειγμα...τα παιδιά στην επαρχία ή σε νησάκια απομονωμένα, τάξεις μειονοτικές, σχολεία που ο καθηγητής ήρθε αργά εξαιτίας του κράτους. Υπάρχουν τόσα θέματα που δεν επιτρέπουν μια αξιολόγηση κοινή για όλους. Αν καθοριστεί ένα σύστημα αδιάβλητο που θα υπερπηδήσει παρόμοια εμπόδια και δεν θα εξισώνει ανόμοια πράγματα, τότε ναι να υπάρξει αξιολόγηση. Και φυσικά στόχος είναι όχι να τιμωρήσει αλλά να βελτιώσει τα πράγματα. Επιπροσθέτως, δέχομαι πως υπάρχουν καθηγητές αδρανείς και τεμπέληδες αλλά ποιός θα τους κρίνει; Ο μαθητής ή οι συνάδελφοι;Δύο τινά μπορεί να συμβούν. Να κατηγορηθεί κάποιος άδικα από μένος προσωπικό συναδέλφων του ή οι μαθητές να κατηγορήσουν έναν καλό καθηγητή επειδή παραδίδει ασκήσεις και ενδιαφέρεται σε ένα μάθημα που οι μαθητές μισούν και είναι εκ φύσεως δύσκολο. Δεν ξέρω συνάδελφοι.
-
Δεν τους ενδιαφερει να γινει αξιολογηση για να βελτιωθει κατι. Τους ενδιαφερει να ελαστικοποιηθουν οι σχεσεις εργασιας και μεσω καποιων (αδικων) απολυσεων - μετακινησεων και στη συνεχεια πατωντας σ αυτα να χτυπησουν ακομα περισσοτερο τους ιδιωτικους υπαλληλους. Τους ενδιαφερει να λειτουργουν θεσεις και προγραμματα απαραδεκτα ωστε ο εκπαιδευτικος να ασχολειται μ αυτα να κινειται το χρημα και να κονομανε οι ιδιοι, τα τρωκτικα που χουνε βαλει σε συγκεκριμενες θεσεις και συγκεκριμενο κομματι του ιδιωτικου τομεα. Τους ενδιαφερει να κλεισουν σχολεια και δομες εκπαιδευσης και η δημοσια παιδεια σιγα σιγα να παψει να θεωρειται κατι αυτονοητο.
-
Μακάρι να είχα τέτοιους καθηγητές
ΔΕΝ ΘΑ ΕΙΧΑ ΑΣΧΟΛΗΘΕΙ ΠΟΤΕ ΜΕ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
-
Δεν τους ενδιαφερει να γινει αξιολογηση για να βελτιωθει κατι. Τους ενδιαφερει να ελαστικοποιηθουν οι σχεσεις εργασιας και μεσω καποιων (αδικων) απολυσεων - μετακινησεων και στη συνεχεια πατωντας σ αυτα να χτυπησουν ακομα περισσοτερο τους ιδιωτικους υπαλληλους. Τους ενδιαφερει να λειτουργουν θεσεις και προγραμματα απαραδεκτα ωστε ο εκπαιδευτικος να ασχολειται μ αυτα να κινειται το χρημα και να κονομανε οι ιδιοι, τα τρωκτικα που χουνε βαλει σε συγκεκριμενες θεσεις και συγκεκριμενο κομματι του ιδιωτικου τομεα. Τους ενδιαφερει να κλεισουν σχολεια και δομες εκπαιδευσης και η δημοσια παιδεια σιγα σιγα να παψει να θεωρειται κατι αυτονοητο.
Πραγματικά, οι σκοποί της αξιολόγησης δεν είναι η βελτίωση της εκπαίδευσης..
-
Πραγματικά, οι σκοποί της αξιολόγησης δεν είναι η βελτίωση της εκπαίδευσης..
Σκοπός τους είναι: α. να ελαστικοποιηθούν οι σχέσεις εργασίας και β. να πουλήσουν επιμόρφωση. Είδαμε τι έγινε όταν ο Λόβερ λίγο πριν αποχωρήσει, υπέγραψε υπέρογκα κονδύλια για αυτούς που επιμόρφωναν τους διευθυντές σε θεματα αξιολόγησης.
-
Και ποια η γνώμη των γονέων για την αξιολόγηση? Την θέλουν? Γιατι σαν να λογαριάζονται/υπολογίζονται μόνο όταν προκειται για κενά ή για κινητοποιήσεις.
-
Παιδιά δεν καταλαβαίνω γιατί επικεντρώνεστε στην αξιολόγηση. Τα παραδείγματα με το τσιγάρο στη τάξη, το αλκόολ κτλ ειναι πολύ σοβαρά και δεν είναι απλά καθηγητές που δεν εμπνέουν. Όταν ακούω τέτοιες περιπτώσεις αναρωτιέμαι ο διευθυντής τι κάνει; ωραια και ας πούμε ότι τα ξέρει και δεν κάνει τπτ, οι γονείς τι κάνουν; Υπάρχουν άραγε στο γυμνασια-λύκεια σύλλογοι γονεων, με τη δράση των ανάλογων συλλόγων σε πολλά δημοτικά;
-
Παιδιά δεν καταλαβαίνω γιατί επικεντρώνεστε στην αξιολόγηση. Τα παραδείγματα με το τσιγάρο στη τάξη, το αλκόολ κτλ ειναι πολύ σοβαρά και δεν είναι απλά καθηγητές που δεν εμπνέουν. Όταν ακούω τέτοιες περιπτώσεις αναρωτιέμαι ο διευθυντής τι κάνει; ωραια και ας πούμε ότι τα ξέρει και δεν κάνει τπτ, οι γονείς τι κάνουν; Υπάρχουν άραγε στο γυμνασια-λύκεια σύλλογοι γονεων, με τη δράση των ανάλογων συλλόγων σε πολλά δημοτικά;
Έχεις δίκιο..
Στο να μην εμπνέει ένας καθηγητής δεν μπορεί να επέμβει ο διευθυντής..
Στο να καπνίζει όμως μέσα στην τάξη μπορεί και παραμπορεί να επέμβει..
-
Ο διευθυντής στο σχολείο που πηγαίνει μια μαθήτριά μου είπε το εξής:παιδιά μην καπνίζετε στις κερκίδες αλλά κάπου πιο απόμερα.Πάλι καλά που δεν είπε πάτε δίπλα στους καθηγητές σας. ;D
-
Ο διευθυντής στο σχολείο που πηγαίνει μια μαθήτριά μου είπε το εξής:παιδιά μην καπνίζετε στις κερκίδες αλλά κάπου πιο απόμερα.Πάλι καλά που δεν είπε πάτε δίπλα στους καθηγητές σας. ;D
Μη γελιόμαστε, στα περισσότερα σχολεία υπάρχει κάποιος χώρος όπου οι μαθητές πάνε και καπνίζουν..
Απλά δεν είναι σωστό να τους προτείνει κάτι τέτοιο ο διευθυντής..
-
Τί να έλεγε;Εδώ οι γονείς τους δεν μπορούν να τους μαζέψουν.Αλλά και αυτός το θεαθήναι σκέφτηκε.Να μην βλέπουν οι γονείς και οι περαστικοί.Μετά τί περιμένουμε;Όμως οι καθηγητές οφείλουν να δίνουν το καλό παράδειγμα.
-
Παιδιά δεν καταλαβαίνω γιατί επικεντρώνεστε στην αξιολόγηση. Τα παραδείγματα με το τσιγάρο στη τάξη, το αλκόολ κτλ ειναι πολύ σοβαρά και δεν είναι απλά καθηγητές που δεν εμπνέουν. Όταν ακούω τέτοιες περιπτώσεις αναρωτιέμαι ο διευθυντής τι κάνει; ωραια και ας πούμε ότι τα ξέρει και δεν κάνει τπτ, οι γονείς τι κάνουν; Υπάρχουν άραγε στο γυμνασια-λύκεια σύλλογοι γονεων, με τη δράση των ανάλογων συλλόγων σε πολλά δημοτικά;
α, γειά σου! Διαβάζοντας τον αρχικο τίτλο περίμενα με το "εμπνέουν" να διαβάσω ως προς τι? Εμπιστοσύνη? αγάπη για την επιστήμη? με την συμπεριφορά, παραδειγματισμό? ενδιαφέρον? κλπ
Και το γυρίσαμε στην αξιολόγηση!
Αναζητάμε τη λύση, ενώ δεν έχουμε κατανοήσει ακριβως το πρόβλημα!
-
Τι το ψάχνετε δεν καταλαβαίνω!!!Η πλειοψηφία των μαθητών και των καθηγητών δεν εμπνέει.Άρα.....δεν υπάρχει τίποτα.
-
Τι το ψάχνετε δεν καταλαβαίνω!!!Η πλειοψηφία των μαθητών και των καθηγητών δεν εμπνέει.Άρα.....δεν υπάρχει τίποτα.
Σίγουρα φταίει και η εποχή μας που δεν υπάρχουν σωστά πρότυπα..
-
Νομίζω οτι το σύστημα, με το να "επιτρέπει" στους πάντες να φτάνουν χωρίς ουσιαστικό κόπο ως την Γ' Λυκείου, έχει σημαντικό μερίδιο ευθύνης για τέτοιου είδους προβλήματα μέσα στην τάξη.
Αυτούς τους "αδιάφορους" μαθητές κατά κανόνα δεν τους εμπνέει κανένας καθηγητής, ιδιαίτερα εκείνοι που κάνουν σωστά τη δουλειά τους. Οι αυστηρές εξετάσεις, ο προσανατολισμός των "αδιάφορων" μαθητών, αυτών που "δεν θέλουν να μάθουν γράμματα" προς καθαρά επαγγελματικές σχολές και η άμεση κετεύθυνσή τους αμέσως μετά στην αγορά εργασίας θα ήταν κίνηση προς την σωστή κατεύθυνση.
Το ερώτημα είναι αν "θέλουμε" κάτι τέτοιο ως εκπ/κή κοινότητα και βέβαια αν αντικειμενικά η χώρα μπορεί να διαχειριστεί κάτι τέτοιο στην παρούσα δύσκολη οικονομική φάση.
-
Νομίζω οτι το σύστημα, με το να "επιτρέπει" στους πάντες να φτάνουν χωρίς ουσιαστικό κόπο ως την Γ' Λυκείου, έχει σημαντικό μερίδιο ευθύνης για τέτοιου είδους προβλήματα μέσα στην τάξη.
Αυτούς τους "αδιάφορους" μαθητές κατά κανόνα δεν τους εμπνέει κανένας καθηγητής, ιδιαίτερα εκείνοι που κάνουν σωστά τη δουλειά τους. Οι αυστηρές εξετάσεις, ο προσανατολισμός των "αδιάφορων" μαθητών, αυτών που "δεν θέλουν να μάθουν γράμματα" προς καθαρά επαγγελματικές σχολές και η άμεση κετεύθυνσή τους αμέσως μετά στην αγορά εργασίας θα ήταν κίνηση προς την σωστή κατεύθυνση.
Το ερώτημα είναι αν "θέλουμε" κάτι τέτοιο ως εκπ/κή κοινότητα και βέβαια αν αντικειμενικά η χώρα μπορεί να διαχειριστεί κάτι τέτοιο στην παρούσα δύσκολη οικονομική φάση.
Θεωρώ ότι οι περισσότεροι εκπαιδευτικοί δεν το θέλουμε αυτό..