Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Ειδικές δομές εκπαίδευσης => Ιδιωτική Εκπαίδευση => Μαθήματα κατ'οίκον => Μήνυμα ξεκίνησε από: Opali87 στις Αυγούστου 21, 2018, 09:42:37 pm
-
Καλησπέρα σε όλους! Χρειάζομαι τις συμβουλές σας σε ένα θέμα που με απασχολεί. Ασχολούμαι με τα ιδιαίτερα τα τελευταία 8 χρόνια. Έχω έναν μαθητή από β´δημοτικού και αισίως φέτος βγάλαμε με επιτυχία τη β´γυμνασίου! Οργανωτικός, συνεπής και με πολύ καλή απόδοση. Ίσως θα τον χαρακτήριζα μαθητή πρότυπο! Παρ’ όλα αυτά στο μάθημα της γλώσσας, στο κομμάτι της έκθεσης τα τελευταία χρόνια είναι πολύ αρνητικός. Σα να δυσκολεύεται να φτιάξει κάτι από τη φαντασία του. Π.χ. θέμα: διακοπές στο χωριό. Η αντίδρασή του: "Δεν έχω χωριό, άρα δε γνωρίζω τι να γράψω". Του λέω να δημιουργήσει εικόνες από τη φαντασία του και μου λέει οτι δεν μπορεί. Τον πιέζω με τρόπο δίνοντάς του ιδέες, αλλά νιώθει εκνευρισμό και επιμένει στη φράση δεν μπορώ. Όταν του ετοιμάζω σχεδιαγράμματα, ώστε να διευκολυνθεί, μένει στο σχεδιάγραμμα χωρίς να το εμπλουτίζει. Αυτό έχει σαν αποτέλεσμα να γράφει μία έκθεση πολύ μικρή σε έκταση, στα πλαίσια δημοτικού, πράγμα π με στεναχωρεί, αλλά και εκείνον. Για αρκετά χρόνια είχαμε θέμα κ στο πώς θα αναπτύξουμε την απάντηση μιας ερώτησης, που ευτυχώς το λύσαμε! Κατά τα άλλα σε ότι αφορά τις ασκήσεις της γλώσσας πετάει, όπως και στα αρχαία. Έχετε κάτι στο μυαλό σας, που θα μπορούσε να με βοηθήσει;;🤔 Σας ευχαριστώ πολύ για τον χρόνο σας!
-
Καλησπέρα!!! Έχω μια απορία. Έχει ο μαθητής κάποια μαθησιακή δυσκολία; Με διάγνωση ή χωρίς; Αν επιτρέπεται, σε ποια μαθήματα του κάνεις ιδιαίτερα; Σε όλα ή μόνο στα φιλολογικά;
Και κάτι άλλο: Επειδή είμαι καθηγήτρια σε Γυμνάσιο και σε Λύκειο και δεν ξέρω τα του Δημοτικού, χρειάζονται ιδιαίτερα από πρώτη Δημοτικού; Χτες στην θάλασσα άκουσα ένα κοριτσάκι 6 χρονών να λέει: το πρωί έκανα μαθηματικά για να είμαι έτοιμη για την πρώτη Δημοτικού!!!!!!!!!! :o :o :o
-
Καλησπέρα 8)
Κρίνοντας εξ ιδίων τα αλλότρια, θα έλεγα το διάβασμα βιβλίων βοηθά...μήπως να του πρότεινες κάποια βιβλία, προκειμένου να πάρει κάποιες ιδέες...πιστεύω ότι θα τον βοηθούσε να μπει σε αυτή τη λογική...τώρα βέβαια από αυτά που περιγράφεις καταλαβαίνω ότι μπορεί να σε "γειώσει"... :-[
-
Καλησπέρα!!! Έχω μια απορία. Έχει ο μαθητής κάποια μαθησιακή δυσκολία; Με διάγνωση ή χωρίς; Αν επιτρέπεται, σε ποια μαθήματα του κάνεις ιδιαίτερα; Σε όλα ή μόνο στα φιλολογικά;
Και κάτι άλλο: Επειδή είμαι καθηγήτρια σε Γυμνάσιο και σε Λύκειο και δεν ξέρω τα του Δημοτικού, χρειάζονται ιδιαίτερα από πρώτη Δημοτικού; Χτες στην θάλασσα άκουσα ένα κοριτσάκι 6 χρονών να λέει: το πρωί έκανα μαθηματικά για να είμαι έτοιμη για την πρώτη Δημοτικού!!!!!!!!!! :o :o :o
Καλησπέρα! Ο μαθητής μου δεν έχει κάποια μαθησιακή δυσκολία. Του κάνω μαθήματα σε όλα τα φιλολογικά ως φιλόλογος! Τώρα όσον αφορά την απορία σου, θα σου έλεγα πως αν ο γονιός δεν έχει τον χρόνο να σταθεί πάνω από το παιδί έστω ως επίβλεψη... θεωρώ πως καλό θα ήταν ένα παιδάκι να δεχτεί βοήθεια. Αν όμως ο γονιός έχει τον χρόνο να ασχοληθεί... τότε δεν υπάρχει κανένας λόγος για ιδιαίτερα.
-
Καλησπέρα 8)
Κρίνοντας εξ ιδίων τα αλλότρια, θα έλεγα το διάβασμα βιβλίων βοηθά...μήπως να του πρότεινες κάποια βιβλία, προκειμένου να πάρει κάποιες ιδέες...πιστεύω ότι θα τον βοηθούσε να μπει σε αυτή τη λογική...τώρα βέβαια από αυτά που περιγράφεις καταλαβαίνω ότι μπορεί να σε "γειώσει"... :-[
Πφφφ η αλήθεια είναι ότι κάποια στιγμή το είχα προτείνει, αλλά δυστυχώς έφαγα άκυρο.😥 Ήταν αρκετά αρνητικός και ως παιδί που αγχώνεται αρκετά για την απόδοσή του, δίνει αρκετη βάση στο διάβασμα των σχολικών με αποτέλεσμα να μη θέλει τον ελεύθερο χρόνο του να τον χρησιμοποιήσει κατά αυτόν τον τρόπο...
-
Έχω εντελώς άσχετη ειδικότητα, αλλά σκέφτομαι το εξής:
Αντί να ξεκινήσει με μια τόσο σύνθετη εργασία όπως διακοπές στο χωριό, θα μπορούσε να γράψει μικρές και βαθμιαία αυξανόμενης δυσκολίας φανταστικές περιγραφές. 1. Μου έπεσε κάτι και έσπασε (Τι ήταν, γιατί έπεσε και πώς έσπασε) 2. Έφαγα κάτι και μου άρεσε κλπ... Ακόμη και αν δεν βοηθηθεί άμεσα, ίσως καταφέρεις να εντοπίσεις ακριβέστερα πού είναι το "πρόβλημα"
-
Μια ιδέα που εφαρμόζω με τους μαθητές μου στα Αγγλικά είναι οι εικόνες-ιστορία. αρχικά, γράφουμε προτάσεις για κάθε εικόνα και στη συνέχεια προσπαθούμε να τις μεγαλώσουμε βάζοντας κάποιο επίθετο και΄/ή επίρρημα. Στη συνέχεια προσπαθούμε να επέμβουμε στις προτάσεις χρησιμοποιώντας συνώνυμα. Τέλος, συνδέουμε τις προτάσεις με συνδετικές λέξεις και φράσεις έτσι ώστε το έργο μας να πάρει τη μορφή παραγράφου / έκθεσης.
Ίσως λοιπόν εκεί που μιλούσατε για το χωριό αν είχες μια εικόνα ενός χωριού να μπορούσατε να κάνετε αυτό που περιγράφω παραπάνω.
-
https://ilektra.weebly.com/gammarhoalphapitau972sigmaf-lambda972gammaomicronsigmaf.html
Ρίξε μια ματιά όσον αφορά τις μαθησιακες δυσκολίες στη γραπτή έκφραση. Δεν είναι πάντα εκδηλες στην ορθογραφία ή τον γραφικό χαρακτήρα.
-
Έχω εντελώς άσχετη ειδικότητα, αλλά σκέφτομαι το εξής:
Αντί να ξεκινήσει με μια τόσο σύνθετη εργασία όπως διακοπές στο χωριό, θα μπορούσε να γράψει μικρές και βαθμιαία αυξανόμενης δυσκολίας φανταστικές περιγραφές. 1. Μου έπεσε κάτι και έσπασε (Τι ήταν, γιατί έπεσε και πώς έσπασε) 2. Έφαγα κάτι και μου άρεσε κλπ... Ακόμη και αν δεν βοηθηθεί άμεσα, ίσως καταφέρεις να εντοπίσεις ακριβέστερα πού είναι το "πρόβλημα"
Ναι είναι καλό ως ιδέα!! Θα μαζέψω όλα αυτά που Θα μου προτείνετε εδώ μέσα και θα τα οργανώσω για να δω πως θα λειτουργήσω και εγώ με τη σειρά μου, ώστε να τον βοηθήσω! Σε ευχαριστώ!
-
Έχω εντελώς άσχετη ειδικότητα, αλλά σκέφτομαι το εξής:
Αντί να ξεκινήσει με μια τόσο σύνθετη εργασία όπως διακοπές στο χωριό, θα μπορούσε να γράψει μικρές και βαθμιαία αυξανόμενης δυσκολίας φανταστικές περιγραφές. 1. Μου έπεσε κάτι και έσπασε (Τι ήταν, γιατί έπεσε και πώς έσπασε) 2. Έφαγα κάτι και μου άρεσε κλπ... Ακόμη και αν δεν βοηθηθεί άμεσα, ίσως καταφέρεις να εντοπίσεις ακριβέστερα πού είναι το "πρόβλημα"
Αυτό με το να ξεκινήσουμε φανταστικές ιστορίες ακούγεται ενδιαφέρον. Έχω δοκιμάσει βέβαια στο παρελθόν κάτι παρόμοιο, αλλά δε βοηθήκαμε ιδιαίτερα. Πολύς ο αρνητισμός απο την πλευρά του για να αφυπνίσει τη φαντασία του..😥
-
Μια ιδέα που εφαρμόζω με τους μαθητές μου στα Αγγλικά είναι οι εικόνες-ιστορία. αρχικά, γράφουμε προτάσεις για κάθε εικόνα και στη συνέχεια προσπαθούμε να τις μεγαλώσουμε βάζοντας κάποιο επίθετο και΄/ή επίρρημα. Στη συνέχεια προσπαθούμε να επέμβουμε στις προτάσεις χρησιμοποιώντας συνώνυμα. Τέλος, συνδέουμε τις προτάσεις με συνδετικές λέξεις και φράσεις έτσι ώστε το έργο μας να πάρει τη μορφή παραγράφου / έκθεσης.
Ίσως λοιπόν εκεί που μιλούσατε για το χωριό αν είχες μια εικόνα ενός χωριού να μπορούσατε να κάνετε αυτό που περιγράφω παραπάνω.
-
https://ilektra.weebly.com/gammarhoalphapitau972sigmaf-lambda972gammaomicronsigmaf.html
Ρίξε μια ματιά όσον αφορά τις μαθησιακες δυσκολίες στη γραπτή έκφραση. Δεν είναι πάντα εκδηλες στην ορθογραφία ή τον γραφικό χαρακτήρα.
Ναι μόλις διάβασα το λινκ που μου έδωσες. Ίσως απ’όλα αυτά που διάβασα να τοποθετούσα τη δυσκολία του παιδιού στο κομμάτι της έκφρασης, γιατί σε όλα τα υπόλοιπα δεν αντιμετωπίζει κάποια δυσκολια(ορθογραφία, δυσγραφια κτλ). Άρα αυτό που μου προκάλεσε ως απορία, είναι οτι ένα παιδί μπορεί λοιπόν να αντιμετωπίζει μαθησιακές δυσκολίες, για τα παραπάνω που αναφέρω; Την έλλειψη φαντασίας ίσως;
-
Εμενα με προβληματίζει το θεμα της αρνησης εφοσον ειναι τοσο έντονη όσο την περιγράφεται!! Πολλα παιδια εχουν προβλημα έκφρασης και φαντασίας στον γραπτο λόγο αλλα το προσπαθουν και οσο μπορουν τα καταφέρνουν!! Ο μικρος σας λέτε οτι εχει έντονη αρνηση που είναι πολυ περιεργο!!! Μήπως έχει δεχθει ασχημη κριτική για τον τροπο γραφής του??
Στα αρχαια και στην ιστορία του αρεσουν πολυ τα διαβαζει και ασχολειται πέρα απο το σχολείο ή τα σχολικά μαθηματα???
-
Εμενα με προβληματίζει το θεμα της αρνησης εφοσον ειναι τοσο έντονη όσο την περιγράφεται!! Πολλα παιδια εχουν προβλημα έκφρασης και φαντασίας στον γραπτο λόγο αλλα το προσπαθουν και οσο μπορουν τα καταφέρνουν!! Ο μικρος σας λέτε οτι εχει έντονη αρνηση που είναι πολυ περιεργο!!! Μήπως έχει δεχθει ασχημη κριτική για τον τροπο γραφής του??
Στα αρχαια και στην ιστορία του αρεσουν πολυ τα διαβαζει και ασχολειται πέρα απο το σχολείο ή τα σχολικά μαθηματα???
Και εμένα αυτός του ο αρνητισμός με προβληματίζει ιδιαίτερα και επειδή δε θέλω η νέα χρονιά να είναι σαν την προηγούμενη και θέλω να του δώσω μία "σπρωξιά" παραπάνω απευθύνθηκα εδώ. Ο μικρός γενικά μεγαλώνει σε ένα περιβάλλον πολύ υποστηρικτικό. Έτσι αυτό που μπορώ να πω με σιγουριά είναι ότι τουλάχιστον από εμένα και από τους κοντινούς γύρω του δεν υπάρχει κάτι που είναι άξιο να αναφερθεί. Γι’αυτό και δεν μπορώ να δικαιολογήσω τον τόσο μεγάλο αρνητισμό του. Πολλές φορές μου αναφέρει ότι μισεί την έκθεση και αναρωτιέμαι μήπως έχω κάνει κάτι εγώ λάθος και αντιμετωπίζουμε αυτό το ζήτημα. Σα να μη θέλει να πιέζει τον εαυτό του. Στα αρχαία είναι άψογος όπως και στην ιστορία. Γενικά μια συνολική εικόνα πολύ ικανοποιητική.
-
Και εμένα αυτός του ο αρνητισμός με προβληματίζει ιδιαίτερα και επειδή δε θέλω η νέα χρονιά να είναι σαν την προηγούμενη και θέλω να του δώσω μία "σπρωξιά" παραπάνω απευθύνθηκα εδώ. Ο μικρός γενικά μεγαλώνει σε ένα περιβάλλον πολύ υποστηρικτικό. Έτσι αυτό που μπορώ να πω με σιγουριά είναι ότι τουλάχιστον από εμένα και από τους κοντινούς γύρω του δεν υπάρχει κάτι που είναι άξιο να αναφερθεί. Γι’αυτό και δεν μπορώ να δικαιολογήσω τον τόσο μεγάλο αρνητισμό του. Πολλές φορές μου αναφέρει ότι μισεί την έκθεση και αναρωτιέμαι μήπως έχω κάνει κάτι εγώ λάθος και αντιμετωπίζουμε αυτό το ζήτημα. Σα να μη θέλει να πιέζει τον εαυτό του. Στα αρχαία είναι άψογος όπως και στην ιστορία. Γενικά μια συνολική εικόνα πολύ ικανοποιητική.
Στα αρχαια ιστορια ειναι καλος σε σημειο εμμονικό?? ή απλα ενας καλος μαθητης?? εχει αλλες τετοιες "εμμονικες" αρνήσεις, γενικοτερα ??
-
Στα αρχαια ιστορια ειναι καλος σε σημειο εμμονικό?? ή απλα ενας καλος μαθητης?? εχει αλλες τετοιες "εμμονικες" αρνήσεις, γενικοτερα ??
Όχι όχι ένας απλά καλός μαθητής. Γενικότερα είναι ένα παιδάκι πολυ συνεργάσιμο. Όλα τα
Χρόνια που τον έχω κάνει τα πάντα στον δικό του χρόνο. Μία σχετική γκρίνια όπως όλα τα παιδάκια. Τη δυσκολία στην έκφραση την είχε απο μικρός. Έκανε όμως πολλά βήματα και εξελίχθηκε πολυ καλά! Από την α γυμνασίου άρχισε να παρουσιάζει περίεργη συμπεριφορά στο συγκεκριμένο μάθημα. Συζητώντας με μία φίλη μου επίσης εκπαιδευτικό μου είπε πως ίσως δεν είναι όλα τα παιδιά αποδοτικά στο μάθημα της έκθεσης. Δεν μπορούν να είναι σε όλα τα μαθήματα καλοί! Από την άλλη τρομάζω στη σκέψη πως το μάθημα της έκθεσης θα τον ακολουθεί μέχρι και τη γ λυκείου! Άρα πρέπει να δοθεί μεγάλη σημασία.
-
Όχι όχι ένας απλά καλός μαθητής. Γενικότερα είναι ένα παιδάκι πολυ συνεργάσιμο. Όλα τα
Χρόνια που τον έχω κάνει τα πάντα στον δικό του χρόνο. Μία σχετική γκρίνια όπως όλα τα παιδάκια. Τη δυσκολία στην έκφραση την είχε απο μικρός. Έκανε όμως πολλά βήματα και εξελίχθηκε πολυ καλά! Από την α γυμνασίου άρχισε να παρουσιάζει περίεργη συμπεριφορά στο συγκεκριμένο μάθημα. Συζητώντας με μία φίλη μου επίσης εκπαιδευτικό μου είπε πως ίσως δεν είναι όλα τα παιδιά αποδοτικά στο μάθημα της έκθεσης. Δεν μπορούν να είναι σε όλα τα μαθήματα καλοί! Από την άλλη τρομάζω στη σκέψη πως το μάθημα της έκθεσης θα τον ακολουθεί μέχρι και τη γ λυκείου! Άρα πρέπει να δοθεί μεγάλη σημασία.
Τοτε καλο ειναι να επιστήσεις την προσοχη στους γονεις και μαζι τους και μαζι με την καθηγητρια του στο σχολειο να βρείτε μια κοινη γραμμη πλεύσης ώστε να βοηθησετε το παιδι!! Για εμενα καλο ειναι σε μια ενημερωση γονεων στο σχολειο να πας μαζι και να συζητησετε ολοι μαζι με την καθηγητρια του σχολείου!! Ισως εκει ειναι το "μυστικο", στο σχολείο!!
Το ξερω οτι δεν συμβαινει στα σχολεια γενικής αυτο ... οι καθηγητες των ιδιαιτερων να συνεργάζονται στενα με τους καθηγητες των σχολείων αλλα για εμενα καλο στα παιδια θα κανει!!
Παντως στην ειδική αγωγη συμβαινει συχνα και δεν ειναι κακο!!
-
Ναι ίσως και να φταίει το μάθημα στο σχολείο, μπορεί να έχει έναν καθηγητή που να κάνει χάλια μάθημα και να τόχει μισήσει ή να μην του φέρεται καλά εκείνος. Παράδειγμα στο Λύκειο στα Αρχαία Κατεύθυνσης
-
Τοτε καλο ειναι να επιστήσεις την προσοχη στους γονεις και μαζι τους και μαζι με την καθηγητρια του στο σχολειο να βρείτε μια κοινη γραμμη πλεύσης ώστε να βοηθησετε το παιδι!! Για εμενα καλο ειναι σε μια ενημερωση γονεων στο σχολειο να πας μαζι και να συζητησετε ολοι μαζι με την καθηγητρια του σχολείου!! Ισως εκει ειναι το "μυστικο", στο σχολείο!!
Το ξερω οτι δεν συμβαινει στα σχολεια γενικής αυτο ... οι καθηγητες των ιδιαιτερων να συνεργάζονται στενα με τους καθηγητες των σχολείων αλλα για εμενα καλο στα παιδια θα κανει!!
Παντως στην ειδική αγωγη συμβαινει συχνα και δεν ειναι κακο!!
-
Ναι ίσως και να φταίει το μάθημα στο σχολείο, μπορεί να έχει έναν καθηγητή που να κάνει χάλια μάθημα και να τόχει μισήσει ή να μην του φέρεται καλά εκείνος. Παράδειγμα στο Λύκειο στα Αρχαία Κατεύθυνσης
-
Δε σου κρύβω πως με προβλημάτισες αρκετά! Χαίρομαι που μέσα εδώ έχω μαζέψει τόσες καλές ιδέες και θα ξεκινήσω και εγώ με διαφορετική διάθεση την προσέγγιση του ζητήματος! Ως προς το προφορικό κομμάτι, η κατάσταση παραμένει ίδια. Αν τον αφήσω χωρίς ερωτήσεις με σκοπό να κινήσω τον λόγο και τη φαντασία του θα στέκεται σκεπτόμενος για ώρα ή θα κάτσει με σταυρωμένα χέρια λέγοντας δεν μπορώ! Το λεξιλόγιό του δε θα το χαρακτήριζα πλούσιο. Σε ίσως νορμαλ επίπεδο. Δε θα με εντυπωσιάσει ποτέ η ποικιλία του, ταυτόχρονα όμως δε θα δυσανασχετήσω γιατι δεν είναι κάτι που να τραβάει το γραπτό πίσω. Στον ελεύθερο χρόνο του κάνει κάποιο άθλημα και φυσικά παιχνίδι στον υπολογιστή(αν και η μαμά δεν αφήνει τα βιντεοπαιχνίδια μέσα στην εβδομάδα, απ’όσο γνωρίζω).
Δεν είχα σκοπό να πανικοβάλλω ;D :P Κατάλαβα, τα απολύτως απαραίτητα, όχι κάτι ιδιαίτερο, δεν είναι δα "πολυβόλο" λέξεων το παιδί δηλαδή. Σαν χαρακτήρας, κλειστός, εσωστρεφής ίσως? Μάλλον πολύ απλά πέρα απο αυτά που είπαμε, δεν έχει λέγειν το παιδί. Κάποια παιδιά απλά δεν το έχουν βρε παιδί μου, το βλέπουμε και σε ενήλικες συνανθρώπους γύρω μας. Είναι απ τα παιδιά που όταν έπεφτε κάνα άγνωστο θέμα στην Έκθεση ή διαγώνισμα άλλου μαθήματος στο σχολείο και τους έλεγες κρυφά 2-3 βασικά πράγματα μετά τους έλεγες βάλε και λίγο δική σου σάλσα, φροντισε λίγο να φλυαρίσεις ώστε να είναι γεμάτη η απάντηση (και ας μην ήταν το περιεχόμενο ολοσωστο ή αναγκαίο) και τελικά δεν το έκαναν γιατί δεν τους ερχόταν τίποτα παραπάνω. Ένας συνδυασμός αυτών που είπα προηγουμένως δηλαδή.
Κοίτα, τώρα στο θέμα της φαντασίας δεν νομίζω να μπορείς εσύ να προκαλέσεις καποια αλλαγή, αυτό είναι κάτι έμφυτο πιστευω. Πλάκα πλάκα πάντως όμως τα βιντεοπαιχνίδια θεωρώ βοηθάνε λίγο σαυτό μιας και δίνουν υλικό για εναλλακτικούς φανταστικούς κόσμους. Αλλά μόνο λίγο καθώς θα χρειαζόταν και αναγνωση βιβλίων ώστε να "εξασκείται" το μυαλό του σε αναπαράσταση εικόνων δίχως να τις βλέπει σε παιχνίδι έτοιμες. Ίσως σε πολύ μικρή ηλικία να μην είχε πολύ επαφή με παιδικά βιβλία, αφηγήσεις κτλπ. και αυτό να επιδείνωσε την φτωχή φαντασία του περισσότερο, τι να πω, δεν είναι δική σου ευθύνη όμως. Αλλαγή μπορείς μόνο να προκαλέσεις όσον αφορά το ενδιαφέρον του και στο να αποκτά και μερικές γενικές γνώσεις ώστε να είναι σε θέση να γνωρίζει κάποια πράγματα και απλά να τα καταγράφει/περιγράφει (δηλαδή να στηρίζεται σε σχεδιαγράμματα όπως είχες αναφέρει απλά πιο εκτεταμένα και σε εικόνες όπως σου είπαν παραπάνω). Επειδή βλέπω μεγάλη άρνηση όμως ή αμέλεια τέλος πάντων, λίγο προσοχή στην προσπάθεια σου να τον "πείσεις" να πάρει πιο σοβαρά το θέμα, να κάνει κάτι για αυτό δηλαδή. Ξέρεις σαν έφηβος μπορεί να το εκλάβει ΙΣΩΣ λίγο σαν εξαναγκασμό ή επίκριση και να νευριάσει και ας μην το δείξει φανερά, σαυτές τις ηλικίες λίγο πολύ θιγόμασταν οι περισσότεροι σχετικά εύκολα. Πιστευω σε μεγαλύτερη ηλικία θα αλλάξει, το ζήτημα είναι αυτό να γίνει πιο νωρίς όμως.
Το ότι ασχολείται με άθλημα είναι καλό. Οπως και βιντεοπαιχνίδια με μέτρο. Καλά κάπου κάπου όταν η μαμα δεν θα βλέπει, θα παίζει πιστευω καμιά γύρα, ασυνήθιστο δεν θα ήταν χαχα. Πάντως μην θεωρείς πως φταις εσύ σε κάτι, απλά ιδιαίτερα του κάνεις για χρόνια, είδα σε προηγούμενα μηνύματα προβληματισμό σου. Ή υπάρχουν λόγοι σε μικρή ηλικία ή απλά έτσι είναι ο χαρακτήρας του. Ε και αν έχει μπουχτίσει με τον φόρτο εργασίας, προφανώς δεν φταις εσύ γιαυτό, πας αναλογα με τα του σχολείου. Γενικά είναι λίγο πολυπλοκο το όλο θέμα με την γλώσσα καθώς παίζουν ρόλο χαρακτήρας, διαβίωση, ερεθίσματα, καλοί δάσκαλοι κτλπ.