Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Διάφορα θέματα για την εκπαίδευση => Επιμόρφωση-Μετεκπαίδευση => Σεμινάρια - Επιμορφώσεις => Μήνυμα ξεκίνησε από: Neosss στις Σεπτέμβριος 22, 2019, 02:46:00 πμ
-
Γεια σας συνάδελφοι.
Τωρα τελευταια περα απ τα μεταπτυχιακά, εχουν πέραση οπως βλεπουμε και τα σεμιναρια που τα προτιμουν πολλοι περαν της μοριοδοτησης και των οποιων επαγγελματικων προοπτικών και επειδη θελουν λιγοτερο χρονο και σαφως λιγοτερα χρηματα και μαλλον και κοπο κατ επεκταση. Ηδη καποια Πανεπιστημια στησαν μια βιομηχανια επικερδη γυρω απ αυτα, κυριως τα Πανεπιστημια Αιγαιου, Θεσσαλιας,Πατρων και ΕΚΠΑ. Σιγα σιγα και οι αλλοι. Αυτα που παιζουν πολυ ειναι το Διαπολιτισμικης Εκπαιδευσης, η Διδασκαλια της Ελληνικης Γλωσσας ως Ξενης Γλωσσας καθως και της Ειδικης Αγωγης. Νομιζω και το Εκπαιδευτων Ενηλικων.
Θα ηθελα να ακουσω τις προτάσεις και εμπειριες σας σχετικα με το ποιο θα αξιζε να ξεκινησω περισσοτερο, που να βοηθησει και περισσοτερο επαγγελματικα.Πλην της Ειδικης Αγωγης τι λετε για τα άλλα, ποιο θα επιλεγατε?
Μου ειπαν να αρχιζα κανενα διαπολιτισμικης, θα εχει ζητηση λενε (οπου κανουν και λιγο διδασκαλια ελληνικης). Αξιζει ή αχρηστο θαναι? Επισης αξιζει αυτο ή το "σκετο" διδασκαλια ελληνικης πιο πολυ?
Τα σχετικα με εκπαιδευση ενηλικων αξιζουν? Επισης για ποιους συμφερει πιο πολυ να το κανουν αυτο? Εγω για παραδειγμα εχω πτυχιο ΠΤΔΕ, ΠΕ 70 δηλαδη (ξερω δυσκολο πτυχιο, δεν εχεις και πολλες επαγγελματικες διεξοδους, αναρωτιεμαι ακομα πως γινεται φετος να δηλωσαν τα Παιδαγωγικα Τμηματα ακομα περισσοτερα ατομα ενω ειναι γνωστη η τραγικη κατασταση του κλαδου των δασκαλων).
Ευχαριστω πολυ για τις απαντησεις σας παιδια.
ΥΓ: Για να παιρνουν και μορια απ οτι καταλαβα πρεπει ναναι και οπωσδηποτε τουλαχιστον 400 ωρων και στον τιτλο να υπαρχει συγκεκριμενη λεξη οπως "εξειδικευση", σωστα?
-
Γεια σου κι εσένα συνάδελφε.
Δεν νομίζω πως υπάρχει εδώ μέσα κάποιος που να έχει μαντικές ικανότητες ώστε να
γνωρίζει τι "θα έχει ζήτηση" στο μέλλον (αν το γνώριζε θα το είχε κάνει και ο ίδιος).
Έπειτα, αναρωτιέμαι αν θα μοιραζόταν σε ένα ανοιχτό forum μια τέτοια πληροφορία.
Στην Ελλάδα ζούμε, οι πληροφορίες είναι επτασφράγιστα μυστικά.
Αυτά τα σεμινάρια που αναφέρεις όντως συζητιούνται πολύ τελευταία...
Γνώμη μου είναι, αν έχεις χρόνο, όρεξη και χρήματα για ξόδεμα, να κάνεις πρωτίστως
κάτι που σου αρέσει ώστε να μην πάει τίποτα από τα παραπάνω στο τέλος χαμένο.
Υ.Γ. Αν έχει κάποιος τη μαγική πληροφορία ας την πει.
-
Πάντως για ΠΕ70, το λιγότερο χρήσιμο μου φαίνεται αυτό στην ενηλίκων.
Με τα μέχρι στιγμής δεδομένα πάντα...
-
Neosss, εγώ θα προτιμούσα να κάνω μεταπτυχιακό. Θα το κυνηγούσα οπωσδήποτε. Τώρα τα σεμινάρια... Μόνο τα Ειδικής Αγωγής ωφέλησαν κάποιες ειδικότητες. Π.χ. κοινωνιολόγος με σεμινάριο ειδικής αγωγής, δουλεύει κανονικά κάθε χρόνο.
-
Καλημέρα! Αν μπορείς κάνε όλα τα παραπάνω σεμινάρια γιατί γνωρίζω άτομα που έχουν πάνω από είκοσι τέτοιες πιστοποιησεις! Στα σχολεία μιλούν πολύ για όλα αυτά. Το μεταπτυχιακό βέβαια είναι το καλύτερο αλλά θέλει πολλά λεφτά που οι περισσότεροι πλέον τα δίνουν, έχουν δεν έχουν!
-
Καλημέρα! Αν μπορείς κάνε όλα τα παραπάνω σεμινάρια γιατί γνωρίζω άτομα που έχουν πάνω από είκοσι τέτοιες πιστοποιησεις! Στα σχολεία μιλούν πολύ για όλα αυτά. Το μεταπτυχιακό βέβαια είναι το καλύτερο αλλά θέλει πολλά λεφτά που οι περισσότεροι πλέον τα δίνουν, έχουν δεν έχουν!
Σοβαρά τώρα; Για να κάνεις 20 σεμινάρια χρειάζεσαι απίστευτα πολλά χρήματα. Το ίδιο και για τα 2-3 σεμινάρια που αναφέρονται παραπάνω.Χρήματα δυσανάλογα με την ποιότητα σπουδών. Δυστυχώς, βρήκαν και τα δημόσια πανεπιστήμια το κολπάκι για εύκολο χρήμα. Πουλούν φρούδες ελπίδες. Έπεσα κι εγώ στην παγίδα τους και τελειώνω τώρα την ειδική αγωγή. Σε πολλά σημεία κείμενα copy-paste, ξεχειλωμένα όσο δεν πάει για να δικαιολογηθεί η ''ετήσια εξειδίκευση''. Για μεταπτυχιακά μακάρι να υπήρχαν δωρεάν, αλλά και εκεί εκμεταλλεύονται την ανάγκη μας. Ένα έχω να πω: Ας μην γινόμαστε εύκολη λεία τους, αυτή είναι η δύναμή μας.
-
Εδω μας οδηγησε ο Νόμος Γαβρόγλου. Η καθε σελίδα διαφημίζει σεμινάρια επι πληρωμής από δημόσια Πανεπιστήμια προκειμενου να πάρουμε +2 μόρια στο προσοντολόγιο.
Εικόνα
(https://i.imgur.com/VXXUoGe.png)
(https://i.imgur.com/VXXUoGe.png)
-
Εδω μας οδηγησε ο Νόμος Γαβρόγλου. Η καθε σελίδα διαφημίζει σεμινάρια επι πληρωμής από δημόσια Πανεπιστήμια προκειμενου να πάρουμε +2 μόρια στο προσοντολόγιο.
Εικόνα
(https://i.imgur.com/VXXUoGe.png)
(https://i.imgur.com/VXXUoGe.png)
Μετρούσαν πολύ πριν το νόμο γαβρογλου μάλλον με καθυστέρηση το διαπιστώνεις
-
Καλημέρα! Αν μπορείς κάνε όλα τα παραπάνω σεμινάρια γιατί γνωρίζω άτομα που έχουν πάνω από είκοσι τέτοιες πιστοποιησεις! Στα σχολεία μιλούν πολύ για όλα αυτά. Το μεταπτυχιακό βέβαια είναι το καλύτερο αλλά θέλει πολλά λεφτά που οι περισσότεροι πλέον τα δίνουν, έχουν δεν έχουν!
Δεν θα συνιστούσα στον συνάδερφο να κάνει όλα τα παραπάνω σεμινάρια μπας και. Είναι απλό: πόσα μόρια δίνει το μεταπτυχιακό για διορισμό; Πόσα μόρια δίνουν τα σεμινάρια; Δεν μπορούμε να εξισώσουμε ένα μεταπτυχιακό με 5 σεμινάρια. Και σε κάποιες περιπτώσεις 1 μεταπτυχιακό κοστίζει όσο 5 σεμινάρια (5Χ1000).
-
Μετρούσαν πολύ πριν το νόμο γαβρογλου μάλλον με καθυστέρηση το διαπιστώνεις
Δεν σου εδιναν μοριοδοτηση ομως . Πριν σε εβαζαν μονο στον επικουρικο πινακα ειδικης αγωγης ενω τωρα μετρανε και στον πινακα της γενικης εκπαιδευσης και επισης δινουν 10 μορια στους εκπαιδευτικους ΤΕ & ΔE.
(https://i.imgur.com/NsJea63.png)
-
Γεια σου κι εσένα συνάδελφε.
Δεν νομίζω πως υπάρχει εδώ μέσα κάποιος που να έχει μαντικές ικανότητες ώστε να
γνωρίζει τι "θα έχει ζήτηση" στο μέλλον (αν το γνώριζε θα το είχε κάνει και ο ίδιος).
Έπειτα, αναρωτιέμαι αν θα μοιραζόταν σε ένα ανοιχτό forum μια τέτοια πληροφορία.
Στην Ελλάδα ζούμε, οι πληροφορίες είναι επτασφράγιστα μυστικά.
Αυτά τα σεμινάρια που αναφέρεις όντως συζητιούνται πολύ τελευταία...
Γνώμη μου είναι, αν έχεις χρόνο, όρεξη και χρήματα για ξόδεμα, να κάνεις πρωτίστως
κάτι που σου αρέσει ώστε να μην πάει τίποτα από τα παραπάνω στο τέλος χαμένο.
Υ.Γ. Αν έχει κάποιος τη μαγική πληροφορία ας την πει.
Ευχαριστω για την απαντηση. Καλα σιγα τα μυστικα ας μην υπερβαλλουμε...μια συμβουλη ζητησα ή τυχον εμπειριες οποιος εχει διοτι δεν εχω σκοπο να κανω καμια 20αρια σεμιναρια, παρα 1-2 μόνο. Οσο για την ζητηση τιποτα σιγουρα, απλα ποιο εχει καλες προοπτικες.
Ναι υπαρχουν πολλα γιαυτο ξεδιαλεξα αυτα. Πραγματι το Εκπαιδευτων Ενηλικων συμφωνω, απλως ειπα να μαθω και για αυτο.
-
Ο Γαβρογλου το έκανε για να βγάζουν τα πανεπιστήμια χρήματα, έχω βαρεθεί να βλέπω διαφημίσεις για τα σεμινάρια.
Για μένα μακριά από τα σεμινάρια του Παν. Αιγαίου.
Πιστεύω πως με τη νδ πλέον δε θα μετράνε
-
Καλημέρα! Αν μπορείς κάνε όλα τα παραπάνω σεμινάρια γιατί γνωρίζω άτομα που έχουν πάνω από είκοσι τέτοιες πιστοποιησεις! Στα σχολεία μιλούν πολύ για όλα αυτά. Το μεταπτυχιακό βέβαια είναι το καλύτερο αλλά θέλει πολλά λεφτά που οι περισσότεροι πλέον τα δίνουν, έχουν δεν έχουν!
Καλημέρα Βερα. ΕΙΚΟΣΙ? Μηπως στα παραλενε? Ξοδεψαν δηλαδη καπου 10.000 - 12.000 ευρώ; Τι στο καλό, μεχρι και εξ αποστασεως Δημιουργικη Ζωγραφικη κανανε, ό,τι υπηρχε προσφερομενο εκαναν;
Εγω χαζομαρα το θεωρω. Αντε να σε ενδιαφερουν διαφορα και να εκανες 4-5 αλλά όλα; Τι λες τωρα....Χαιρονται τα ΑΕΙ με τετοια ατομα. Αμα ειχα τοσα λεφτα θα εκανα κανα 2 μεταπτυχιακα μαλλον, εστω και εξ αποστασεως. Και δεν θα χρειαζοταν καν να δουλεψω παραλληλα.
Κανα δυο θα κανω απλως ηθελα να ακουσω αποψεις για τι να αρχιζα, πλην του κλασσικου της Ειδ Αγωγης που το κανουν ολοι καθαρα για να βρουν δουλεια (ακομα και εγω εαν δηλαδη το αρχιζα ποτέ).
-
Ο Γαβρογλου το έκανε για να βγάζουν τα πανεπιστήμια χρήματα, έχω βαρεθεί να βλέπω διαφημίσεις για τα σεμινάρια.
Για μένα μακριά από τα σεμινάρια του Παν. Αιγαίου.
Πιστεύω πως με τη νδ πλέον δε θα μετράνε
Οκ δεν ειναι και τοσο κακο. Και στο εξωτερικο πολυ διαδεδομενο, απ τη μια καλα κανουν με τα σεμιναρια. Συμμετεχει και απλος κοσμος, περα απο ακυρα εχει και αρκετα ενδιαφεροντα. Και οταν εχεις λιγο χρονο και χρημα βολευουν.
Θα συνεχιστουν και επι ΝΔ για τα καλα. Απορια ομως: για ποιο λογο μακρυα απ του Αιγαιου; Ποια άλλα ΑΕΙ προτεινεις ως εναλλακτικη τοτε;
-
Καλημέρα Βερα. ΕΙΚΟΣΙ? Μηπως στα παραλενε? Ξοδεψαν δηλαδη καπου 10.000 - 12.000 ευρώ; Τι στο καλό, μεχρι και εξ αποστασεως Δημιουργικη Ζωγραφικη κανανε, ό,τι υπηρχε προσφερομενο εκαναν;
Εγω χαζομαρα το θεωρω. Αντε να σε ενδιαφερουν διαφορα και να εκανες 4-5 αλλά όλα; Τι λες τωρα....Χαιρονται τα ΑΕΙ με τετοια ατομα. Αμα ειχα τοσα λεφτα θα εκανα κανα 2 μεταπτυχιακα μαλλον, εστω και εξ αποστασεως. Και δεν θα χρειαζοταν καν να δουλεψω παραλληλα.
Κανα δυο θα κανω απλως ηθελα να ακουσω αποψεις για τι να αρχιζα, πλην του κλασσικου της Ειδ Αγωγης που το κανουν ολοι καθαρα για να βρουν δουλεια (ακομα και εγω εαν δηλαδη το αρχιζα ποτέ).
Είκοσι σεμιναρια και μεταπτυχιακό! Όταν ρωτώ πώς γίνεται η απάντηση είναι ότι είναι πολλά τα λεφτά ,αλλά προφανώς τα έχουν. Κατάλαβα ότι ο ανταγωνισμός είναι μεγάλος και απ ότι ξέρω οι νεότεροι επενδύουν πολύ σε αυτες τις πιστοποιησεις.
-
Ευκαιρίες εργασίας σε Πρωτοβάθμια, Δευτεροβάθμια & Μεταδευτεροβάθμια εκπαίδευση
(https://www.in.gr/2019/09/23/plus/ta-nea-tis-agoras/eykairies-ergasias-se-protovathmia-deyterovathmia-metadeyterovathmia-ekpaideysi)
-
Οκ δεν ειναι και τοσο κακο. Και στο εξωτερικο πολυ διαδεδομενο, απ τη μια καλα κανουν με τα σεμιναρια. Συμμετεχει και απλος κοσμος, περα απο ακυρα εχει και αρκετα ενδιαφεροντα. Και οταν εχεις λιγο χρονο και χρημα βολευουν.
Θα συνεχιστουν και επι ΝΔ για τα καλα. Απορια ομως: για ποιο λογο μακρυα απ του Αιγαιου; Ποια άλλα ΑΕΙ προτεινεις ως εναλλακτικη τοτε;
Όντως, για ποιο λόγο μακρυά από το πανεπιστήμιο Αιγαίου;
Ήδη παρακολουθώ 9μηνο σεμινάριο διαπολιτισμικής του συγκεκριμένου πανεπιστημίου διάρκειας 408 ωρών. Οι ίδιοι προωθούν πλέον τα 9μηνα ως πιο αξιόπιστη επιλογή από ότι τα 7μηνα σε περίπτωση που αλλάξουν τα κριτήρια με τη νέα κυβέρνηση, οπότε τα 9μηνα θεωρούνται πιο ολοκληρωμένα ως ετήσιας διάρκειας (ακαδημαϊκής χρονιάς, γιατί υπάρχουν και πραγματικής ετήσιας διάρκειας, δηλαδή 12μηνα).
-
Είκοσι σεμιναρια και μεταπτυχιακό! Όταν ρωτώ πώς γίνεται η απάντηση είναι ότι είναι πολλά τα λεφτά ,αλλά προφανώς τα έχουν. Κατάλαβα ότι ο ανταγωνισμός είναι μεγάλος και απ ότι ξέρω οι νεότεροι επενδύουν πολύ σε αυτες τις πιστοποιησεις.
Μοριοδοτούνται όλα;
Πόσα μόρια συνολικά δίνουν 20 σεμινάρια και μεταπτυχιακό; :)
-
Μοριοδοτούνται όλα;
Πόσα μόρια συνολικά δίνουν 20 σεμινάρια και μεταπτυχιακό; :)
22
(https://i.imgur.com/tbFEeqX.png)
-
Νομίζω ότι είναι 20×2+20=60;
-
Νομίζω ότι είναι 20×2+20=60;
Ας δώσουμε λοιπόν συγχαρητήρια στο ΣΥΡΙΖΑ που άνοιξε τον"ασκό του Αιόλου" ως αριστερή κυβέρνηση. Είναι (υποτίθεται) κατά των ιδιωτικών πανεπιστημίων και της οικονομικής ανισοτητας στο δικαίωμα της διά βίου μάθησης για όλους. Οι έχοντες λοιπόν θα μπορούν να ανταποκριθούν στα δίδακτρα , ενώ οι υπόλοιποι θα χρηματοδοτούνται ες αεί από τους γονείς τους (όσο αντέχουν).
Ο νεοφιλελευθερισμός εννοείται ότι θα συνεχιστεί από τη νέα κυβέρνηση επιθετικά, η οποία τουλάχιστον δεν το κρύβει.
Και όλα αυτά ,μήπως και προσληφθούν ιδιαιτέρως οι νέοι πτυχιούχοι, ως αναπληρωτές σε κάποιο από τα γνωστά προγράμματα ΕΣΠΑ.
-
Ένα σεμινάριο μόνο μοριοδοτείται με 2 μορια
-
Καλά μου παιδιά, μην αγοράζετε ό,τι σας πουλάνε!!! Τα συστήματα τα έχουμε δει να
αλλάζουν...και κάποια μάλιστα να μην εφαρμόζονται καν. Να κάνεις ένα σεμινάριο
επειδή σκέφτεσαι τα 2 μόρια;;; :-\
-
Καλά μου παιδιά, μην αγοράζετε ό,τι σας πουλάνε!!! Τα συστήματα τα έχουμε δει να
αλλάζουν...και κάποια μάλιστα να μην εφαρμόζονται καν. Να κάνεις ένα σεμινάριο
επειδή σκέφτεσαι τα 2 μόρια;;; :-\
Το χειρότερο για μένα είναι ότι "αγοράζουν" σεμινάρια ή ΠΜΣ χωρίς να ενδιαφέρονται για το αντικείμενο, αλλά μήπως μέσω αυτού προσληφθούν αναπληρωτές (δεν θα γίνουν πλέον μόνιμοι μαζικοί διορισμοί και αυτό το γνωρίζουν όσοι δε διαβάζουν μόνο τα εκπαιδευτικά sight που επιβιώνουν με ατελείωτες διαφημίσεις πώλησης ακαδημαϊκών προσόντων και τις υποσχέσεις των κυβερνήσεων προς άγρα μελλοντικών ψηφοφόρων).
Τουλάχιστον ας κάνουν μεταπτυχιακό ή διδακτορικό σε αυτό που πραγματικά αγαπούν.
-
Σήμερα είδα αυτό:
https://e-employ.gr/el/dia-viou-ekpaideusi/arthra-dia-viou/item/2452-theseis-diapolitismiki-23-9-19 (https://e-employ.gr/el/dia-viou-ekpaideusi/arthra-dia-viou/item/2452-theseis-diapolitismiki-23-9-19)
Αν θεωρηθεί διαφήμιση, ας διαγραφεί παρακαλώ.
-
Ο Γαβρογλου το έκανε για να βγάζουν τα πανεπιστήμια χρήματα, έχω βαρεθεί να βλέπω διαφημίσεις για τα σεμινάρια.
Για μένα μακριά από τα σεμινάρια του Παν. Αιγαίου.
Πιστεύω πως με τη νδ πλέον δε θα μετράνε
Γιατί μακριά από το Παν. Αιγαίου;
[Ενημερωτικά ρωτάω, επειδή σκεφτόμουν να κάνω αίτηση] :-*
-
Όντως, για ποιο λόγο μακρυά από το πανεπιστήμιο Αιγαίου;
Ήδη παρακολουθώ 9μηνο σεμινάριο διαπολιτισμικής του συγκεκριμένου πανεπιστημίου διάρκειας 408 ωρών. Οι ίδιοι προωθούν πλέον τα 9μηνα ως πιο αξιόπιστη επιλογή από ότι τα 7μηνα σε περίπτωση που αλλάξουν τα κριτήρια με τη νέα κυβέρνηση, οπότε τα 9μηνα θεωρούνται πιο ολοκληρωμένα ως ετήσιας διάρκειας (ακαδημαϊκής χρονιάς, γιατί υπάρχουν και πραγματικής ετήσιας διάρκειας, δηλαδή 12μηνα).
Δεν το ακούω βέβαια πρώτη φορά αυτο, τοχω ξαναδει στο ιντερνετ και αλλου να το λενε. Ωστοσο σαν Πανεπιστημιο δεν ειναι κακο και αρκετοι κανουν σεμιναρια και μεταπτυχιακά εκεί. Οποτε θελω σοβαρα να μαθω επιτελους τι παιζει. Ρωτας "γιατί μακρυά;" για να λάβεις απάντηση "Ασε σου λέω μακρυά, κοροΐοδία". Άντε βγάλε άκρη.
Εσύ μιας και είσαι εκ των εσώ, πως σου φαίνεται; Σκεφτόμουν και εγώ να ξεκινούσα εκεί τίποτα, παίζει και στο διαπολιτισμικής (είμαι ωστόσο σε δίλημμα.η αυτό ή διδασκαλια ελληνικής;). Τι κάνετε, είναι αρκετά ενημερωτικό;
Ναι προκρίνουν τα 9μηνα ώστε ναχεις 400 ώρες για ναναι σίγουροι ότι θα αναγνωριστούν απ το Υπουργείο διότι λιγότερων ωρών δεν προσμετριούνται σε τίποτα, αν δεν κάνω λάθος δηλαδή.
-
Καλά μου παιδιά, μην αγοράζετε ό,τι σας πουλάνε!!! Τα συστήματα τα έχουμε δει να
αλλάζουν...και κάποια μάλιστα να μην εφαρμόζονται καν. Να κάνεις ένα σεμινάριο
επειδή σκέφτεσαι τα 2 μόρια;;; :-\
Ναι αλλάζουν. Ωστόσο πάντα μία επιμόρφωση θα αναγνωρίζεται πλέον. Παίρνεις και δύο μόρια οκ, σιγά. Τα σημαντικότερα είναι ότι μπαίνεις και σε κάναν Επικουρικό Πίνακα (Ειδικής) και κάποτε ίσως και Διαπολιτισμικής. Καθώς και το ότι μαθαίνεις και κάτι. Εγώ στο αρχικό μου μήνυμα, αυτά που με ενδιαφέρουν ρώτησα. Απλώς δεν γίνεται προφανώς όλα να τα κάνω αλλά ένα απ αυτά. Άντε δύο. Οπότε ας συμφέρει και επαγγελματικά λίγο.
Και τι πάει να πει "ό,τι σας πουλάνε"; Τι άλλο να κάνεις; Ή μεταπτυχιακό (που θαναι και πιο ακριβό εξ αποστασεως ή δια ζώσης, εγώ πχ δεν το σηκώνω οικονομικά και ...στεγαστικά ένα, έχω κιάλλες υποχρεώσεις) ή κάνα σεμινάριο το οποίο είναι πολυ ευελικτο. "Καντε ο,τι σας αρεσει" λενε και συμφωνω. Χαζός αισθανομαι τωρα γιατι η αλλη με ενα σεμιναριο Ειδικης της σειράς αποφοιτησης μου τωρα θα δουλεψει 2η χρονιά αναπληρώτρια και εγω καθομαι κοιτάω εστω για κανα σεμιναριο (ας τοχω ενα ωσπου να κανω ίσως και κανα μεταπτυχιακο που και αυτο αμα δεν σε βοηθαει βεβαια να βρεις δουλειά, αχρηστο εντελώς θα ειναι).
Εγω κανω αυτα που με ενδιαφερουν μεν αλλά ναι δυστυχως πολλοι κοιτανε και τα των μορίων, ετσι ειναι οι εποχές πια. Αφου κρατανε γερόντια να διδασκουν στα σχολεια μη και μπει άτομο...νέο κάτω των...50 ξερω γω
. Αναπληρώτρια και μια μονιμη δασκαλα τα ιδια λεγανε "Τι πατε τα νεα παιδια και κανετε διαρκώς σεμιναρια και μεταπτυχιακά εως και διδακτορικά, νεα μοδα και αυτη". Τους ειπα απλώς "Μιλατε και εσεις? Εσεις δουλευετε, δεν τα εχετε αναγκη. Οι αλλοι πως θα αποκτησουν καμια ελπιδα? Ή ετσι ή με το να γεννοβολαμε παιδιά ή να αποκτησουμε κανα θεμα υγειας".
-
Μην απελπίζεσαι και θα έρθουν καλύτερες μέρες. Όλοι τα ίδια περνάμε. Κάνε το σεμινάριο της διαπολιτισμικης για αρχή και αν η ειδικό τη τα σου το επιτρέπει της ειδικής αγωγής.
-
Εγω κανω αυτα που με ενδιαφερουν μεν αλλά ναι δυστυχως πολλοι κοιτανε και τα των μορίων, ετσι ειναι οι εποχές πια. Αφου κρατανε γερόντια να διδασκουν στα σχολεια μη και μπει άτομο...νέο κάτω των...50 ξερω γω
Αναπληρώτρια και μια μονιμη δασκαλα τα ιδια λεγανε "Τι πατε τα νεα παιδια και κανετε διαρκώς σεμιναρια και μεταπτυχιακά εως και διδακτορικά, νεα μοδα και αυτη". Τους ειπα απλώς "Μιλατε και εσεις? Εσεις δουλευετε, δεν τα εχετε αναγκη. Οι αλλοι πως θα αποκτησουν καμια ελπιδα? Ή ετσι ή με το να γεννοβολαμε παιδιά ή να αποκτησουμε κανα θεμα υγειας".
[/quote]
Τί ακριβώς εννοείς με τη φράση "κρατάνε γεροντια στα σχολεία"; Μήπως να τους απολυσουν για να διοριστούν στη θέση τους, όχι εκπαιδευτικοί με ακαδημαϊκά προσόντα, αλλά με μεταπτυχιακά προγράμματα και σεμινάρια πληρωμένα;
Επίσης οι νεότεροι απόφοιτοι φιλοσοφικών σχολών (όχι όλοι εννοείται) περνούν στις πανελλαδικές με τόσο χαμηλή βαθμολογία, που οι καθηγητές των φιλοσοφικών σχολών έχουν περιέλθει σε απόγνωση με το επίπεδο των μελλοντικών φιλολόγων.
Να τα λέμε όλα!!!
Επίσης όποιος διαθέτει ισχυρά ακαδημαϊκά προσόντα ,τα οποία σέβομαι, υπάρχει και η τριτοβάθμια εκπαίδευση.
-
Εγω κανω αυτα που με ενδιαφερουν μεν αλλά ναι δυστυχως πολλοι κοιτανε και τα των μορίων, ετσι ειναι οι εποχές πια. Αφου κρατανε γερόντια να διδασκουν στα σχολεια μη και μπει άτομο...νέο κάτω των...50 ξερω γω
Αναπληρώτρια και μια μονιμη δασκαλα τα ιδια λεγανε "Τι πατε τα νεα παιδια και κανετε διαρκώς σεμιναρια και μεταπτυχιακά εως και διδακτορικά, νεα μοδα και αυτη". Τους ειπα απλώς "Μιλατε και εσεις? Εσεις δουλευετε, δεν τα εχετε αναγκη. Οι αλλοι πως θα αποκτησουν καμια ελπιδα? Ή ετσι ή με το να γεννοβολαμε παιδιά ή να αποκτησουμε κανα θεμα υγειας".
Τί ακριβώς εννοείς με τη φράση "κρατάνε γεροντια στα σχολεία"; Μήπως να τους απολυσουν για να διοριστούν στη θέση τους, όχι εκπαιδευτικοί με ακαδημαϊκά προσόντα, αλλά με μεταπτυχιακά προγράμματα και σεμινάρια πληρωμένα;
Επίσης οι νεότεροι απόφοιτοι φιλοσοφικών σχολών (όχι όλοι εννοείται) περνούν στις πανελλαδικές με τόσο χαμηλή βαθμολογία, που οι καθηγητές των φιλοσοφικών σχολών έχουν περιέλθει σε απόγνωση με το επίπεδο των μελλοντικών φιλολόγων.
Να τα λέμε όλα!!!
Επίσης όποιος διαθέτει ισχυρά ακαδημαϊκά προσόντα ,τα οποία σέβομαι, υπάρχει και η τριτοβάθμια εκπαίδευση.
Γενικό χαρακτηριστικό πλέον στις "σχολές εκπαιδευτικών". Λόγω της αδιοριστίας δεν προτιμάται από μεγάλο όγκο καλών μαθητών. Ζήτηση και προσφορά είναι όλα. Ομοίως και στα Παιδαγωγικά (που φέτος δηλώθηκαν και απο περισσότερα άτομα ενώ δεν έχει προοπτικές!), πχ το ΠΤΔΕ μου έχει πέσει στα 13.000. Μικ δραστική μείωση εισακτέων χρειάζεται σαυτά τα Τμήματα, διότι απλώς συσσωρευουν κόσμο πια, τίποτα άλλο. Παντως ομως σημασια εχεις τι κανεις εντός σχολής. Μπορει να μπεις με χαμηλό βαθμό αλλά να τα πας καλά.
Ε τώρα...είναι κατάσταση αυτή, άτομο 65 ετών ας πούμε να ασχολείται με παιδάκια 1ης Δημοτικού? Τεράστιο το χάσμα και έχουν κουραστεί και αυτοί πλέον. Μου το λεγαν και σε Πρακτική "μακαρι να μπορουσαμε να φευγαμε μπας και ανοιξει καμια θεση για τους νεους". Κανονικά ως τα 60 θα επρεπε. Μετά πρόωση μειωμένη σύνταξη ή αφυπηρετηση οπως ψηφίστηκε στη Κύπρο. Στα πλαίσια του προγραμματος κινητικότητας του Δημοσίου, να μεταταχθούν σε κάποια δουλεια γραφείου, διοικητητικη θέση του Υπ. Παιδείας ή Δήμων κτλπ. Πάντως θα αναγκαστούν κάποτε να διορίσουν όσο ναναι κάποτε θα βγουν αρκετοί σύνταξη, δεν θα δουλευουν επ άπειρον.
Ναι με πληρωμένα. Και πολύ καλά κάνουν. Τι να κάνουν, αφού είναι με δίδακτρα. Θέλουν και αυτοί μια ελπίδα ειδικά μιας και προυπηρεσια δεν υπάρχει (και εαν ναι για να την διατηρησουν). Δεν σημαίνει πως υστερούν πάντα ακαδημαϊκά. Αλήθεια τι νοεϊτε εσεις ως "ακαδημαϊκα προσόντα";
Ναι σωστά, υπάρχει και η Τριτοβάθμια. Με λίγους διορισμούς Καθηγητών (γενικά προσωπικού). Πήραν 500 άτομα πανελλαδικά περυσι μετα απο καιρό, ποιος ξερει πότε πάλι. Βεβαια υπαρχουν και τα ερευνητικά κέντρα που πανε καλα γενικα. Ωστόσο η πλειοψηφία των μεταπτυχιακών φοιτητών κανουν μτπχ για τη δουλειά ή για μόρια διορισμού. Τώρα οι έχοντες διδακτορικό ναι συχνά ακολουθούν ακαδημαϊκη καριέρα. Αρκετοί όμως κανουν και αίτηση απλα για αναπληρωτες ή για υπάλληλος ΚΕΠ ξερω γω και πετυχαινουν σχεδόν σίγουρα.
-
Γενικό χαρακτηριστικό πλέον στις "σχολές εκπαιδευτικών". Λόγω της αδιοριστίας δεν προτιμάται από μεγάλο όγκο καλών μαθητών. Ζήτηση και προσφορά είναι όλα. Ομοίως και στα Παιδαγωγικά (που φέτος δηλώθηκαν και απο περισσότερα άτομα ενώ δεν έχει προοπτικές!), πχ το ΠΤΔΕ μου έχει πέσει στα 13.000. Μικ δραστική μείωση εισακτέων χρειάζεται σαυτά τα Τμήματα, διότι απλώς συσσωρευουν κόσμο πια, τίποτα άλλο. Παντως ομως σημασια εχεις τι κανεις εντός σχολής. Μπορει να μπεις με χαμηλό βαθμό αλλά να τα πας καλά.
Ε τώρα...είναι κατάσταση αυτή, άτομο 65 ετών ας πούμε να ασχολείται με παιδάκια 1ης Δημοτικού? Τεράστιο το χάσμα και έχουν κουραστεί και αυτοί πλέον. Μου το λεγαν και σε Πρακτική "μακαρι να μπορουσαμε να φευγαμε μπας και ανοιξει καμια θεση για τους νεους". Κανονικά ως τα 60 θα επρεπε. Μετά πρόωση μειωμένη σύνταξη ή αφυπηρετηση οπως ψηφίστηκε στη Κύπρο. Στα πλαίσια του προγραμματος κινητικότητας του Δημοσίου, να μεταταχθούν σε κάποια δουλεια γραφείου, διοικητητικη θέση του Υπ. Παιδείας ή Δήμων κτλπ. Πάντως θα αναγκαστούν κάποτε να διορίσουν όσο ναναι κάποτε θα βγουν αρκετοί σύνταξη, δεν θα δουλευουν επ άπειρον.
Ναι με πληρωμένα. Και πολύ καλά κάνουν. Τι να κάνουν, αφού είναι με δίδακτρα. Θέλουν και αυτοί μια ελπίδα ειδικά μιας και προυπηρεσια δεν υπάρχει (και εαν ναι για να την διατηρησουν). Δεν σημαίνει πως υστερούν πάντα ακαδημαϊκά. Αλήθεια τι νοεϊτε εσεις ως "ακαδημαϊκα προσόντα";
Ναι σωστά, υπάρχει και η Τριτοβάθμια. Με λίγους διορισμούς Καθηγητών (γενικά προσωπικού). Πήραν 500 άτομα πανελλαδικά περυσι μετα απο καιρό, ποιος ξερει πότε πάλι. Βεβαια υπαρχουν και τα ερευνητικά κέντρα που πανε καλα γενικα. Ωστόσο η πλειοψηφία των μεταπτυχιακών φοιτητών κανουν μτπχ για τη δουλειά ή για μόρια διορισμού. Τώρα οι έχοντες διδακτορικό ναι συχνά ακολουθούν ακαδημαϊκη καριέρα. Αρκετοί όμως κανουν και αίτηση απλα για αναπληρωτες ή για υπάλληλος ΚΕΠ ξερω γω και πετυχαινουν σχεδόν σίγουρα.
Εννοώ αυτά τα μεταπτυχιακά για τα οποία μοχθεις, αγαπάς το αντικείμενο που επέλεξες. Δεν είναι αξιοκρατικοι διορισμοι με 9μηνα ή και 12μηνα αν θέλεις, μεταπτυχιακά των 5.000 ευρώ. Ίσα-ισα για να διοριστούν (όχι ότι θα γίνει). Σεβασμός στους νέους πτυχιούχους, αλλά ξαναλέω ότι η πλειοψηφία των νέων φιλολόγων βρίσκεται κατά λάθος στην εκπαίδευση. Ένας εξηνταχρονος φιλόλογος είναι καταρτισμένος στο γνωστικό αντικείμενο. Ο νέος πτυχιούχος που πέρασε στη φιλοσοφική επειδή δεν περνούσε σε άλλη σχολή , μάλλον όχι. Οι εξαιρέσεις νέων φιλολόγων είναι όσοι επέλεξαν συνειδητά τις σχολές και
αυτό είναι εμφανές στη βαθμολογία τους στις πανελλαδικές. Αυτά τα παιδιά πάνε για "άλλα" και δε συμβιβάζονται. Κυνηγούν το όνειρο τους.
Υ.Γ Κατανοώ την απόγνωση των νέων πτυχιούχων, αλλά το μέλλον όλων είναι προσλήψεις αναπληρωτών μέσω προγραμμάτων ΕΣΠΑ. Καλό κουράγιο!
-
Εννοώ αυτά τα μεταπτυχιακά για τα οποία μοχθεις, αγαπάς το αντικείμενο που επέλεξες. Δεν είναι αξιοκρατικοι διορισμοι με 9μηνα ή και 12μηνα αν θέλεις, μεταπτυχιακά των 5.000 ευρώ. Ίσα-ισα για να διοριστούν (όχι ότι θα γίνει). Σεβασμός στους νέους πτυχιούχους, αλλά ξαναλέω ότι η πλειοψηφία των νέων φιλολόγων βρίσκεται κατά λάθος στην εκπαίδευση. Ένας εξηνταχρονος φιλόλογος είναι καταρτισμένος στο γνωστικό αντικείμενο. Ο νέος πτυχιούχος που πέρασε στη φιλοσοφική επειδή δεν περνούσε σε άλλη σχολή , μάλλον όχι. Οι εξαιρέσεις νέων φιλολόγων είναι όσοι επέλεξαν συνειδητά τις σχολές και
αυτό είναι εμφανές στη βαθμολογία τους στις πανελλαδικές. Αυτά τα παιδιά πάνε για "άλλα" και δε συμβιβάζονται. Κυνηγούν το όνειρο τους.
Υ.Γ Κατανοώ την απόγνωση των νέων πτυχιούχων, αλλά το μέλλον όλων είναι προσλήψεις αναπληρωτών μέσω προγραμμάτων ΕΣΠΑ. Καλό κουράγιο!
Ε τι να κανουμε, αφου εχουν διδακτρα. Σεμιναρια ειναι αυτα, μετεκπαιδευσεις δηλαδη, τα μεταπτυχιακα διαρκουν παραπανω...υπαρχουν και δωρεαν βεβαια. Ναι δεν αμφισβητώ την εμπειρία ενός 60χρονου. Και πάλι όμως δεν το θεωρώ σωστό ναναι τόσο γηρασμένο το εκπαιδευτικό προσωπικό. Σαυτή τη ηλικία ας παιρναν μεταταξη για αλλού όπως είπα. Τουλάχιστον στη Πρωτοβαθμια Εκπαίδευση όπου έχουν να κάνουν με μικρά παιδιά κιόλας, σαυτήν αναφερόμουν βασικά περισσότερο. Τώρα για τους φιλόλογους στη Β/θμια δεν μπορώ με σιγουριά να πω πολλά, δεν ξέρω πόσοι μπήκαν κατα τύχη...θα πρεπε και εκεί ισως να μειωθουν εισακτέοι ή Τμήματα. Καλά ναι αυτοί που λες πάνε για άλλα. Βέβαια όσο και να το κυνηγήσεις, άμα οι πόρτες των σχολείων είναι κλειστές τότε δεν πας να κυνηγάς, δύσκολα να γίνεις Καθηγητής διότι δεν εξαρτάται απο σένα αλλά απ το κράτος...
Τελικά παιδιά μιας και λέω να αρχίσω Διαπολιτισμικής, που λέτε, Πανεπ. Αιγαιου ή ΕΚΠΑ (αν και απ οτι καταλαβα δεν δινει πολυ εμφαση στη διδασκαλια Ελλ. Γλωσσας αλλα ας ειναι)? Αυτοί και κανα δυο αλλοι προσφερουν αλλα αστο σαυτους. Εχει κανεις εμπειρια απ αυτα τα Πανεπιστημια;
-
Ε τι να κανουμε, αφου εχουν διδακτρα. Σεμιναρια ειναι αυτα, μετεκπαιδευσεις δηλαδη, τα μεταπτυχιακα διαρκουν παραπανω...υπαρχουν και δωρεαν βεβαια. Ναι δεν αμφισβητώ την εμπειρία ενός 60χρονου. Και πάλι όμως δεν το θεωρώ σωστό ναναι τόσο γηρασμένο το εκπαιδευτικό προσωπικό. Σαυτή τη ηλικία ας παιρναν μεταταξη για αλλού όπως είπα. Τουλάχιστον στη Πρωτοβαθμια Εκπαίδευση όπου έχουν να κάνουν με μικρά παιδιά κιόλας, σαυτήν αναφερόμουν βασικά περισσότερο. Τώρα για τους φιλόλογους στη Β/θμια δεν μπορώ με σιγουριά να πω πολλά, δεν ξέρω πόσοι μπήκαν κατα τύχη...θα πρεπε και εκεί ισως να μειωθουν εισακτέοι ή Τμήματα. Καλά ναι αυτοί που λες πάνε για άλλα. Βέβαια όσο και να το κυνηγήσεις, άμα οι πόρτες των σχολείων είναι κλειστές τότε δεν πας να κυνηγάς, δύσκολα να γίνεις Καθηγητής διότι δεν εξαρτάται απο σένα αλλά απ το κράτος...
Τελικά παιδιά μιας και λέω να αρχίσω Διαπολιτισμικής, που λέτε, Πανεπ. Αιγαιου ή ΕΚΠΑ (αν και απ οτι καταλαβα δεν δινει πολυ εμφαση στη διδασκαλια Ελλ. Γλωσσας αλλα ας ειναι)? Αυτοί και κανα δυο αλλοι προσφερουν αλλα αστο σαυτους. Εχει κανεις εμπειρια απ αυτα τα Πανεπιστημια;
Αν ήμουν στη θέση σου, θα προτιμούσα ΕΚΠΑ. (all time classic).
Καλή επιτυχία σε ό,τι αποφασίσεις.
Υ.Γ Πάντως ως δάσκαλος μπορείς να ελπίζεις. :)
-
Αν ήμουν στη θέση σου, θα προτιμούσα ΕΚΠΑ. (all time classic).
Καλή επιτυχία σε ό,τι αποφασίσεις.
Υ.Γ Πάντως ως δάσκαλος μπορείς να ελπίζεις. :)
Ισχυει all time classic, ευχαριστω, επισης!
Καλα ναι σε σχεση ισως με καποιες αλλες ειδικοτητες ναι!
-
Το VR-Games-Lab φαίνεται πάρα πολύ δυνατό, από το Πανεπιστήμιο Μακεδονίας. Είναι 450 ώρες σε 8 μήνες και το αντικείμενο είναι πολύ μπροστά: 3D παιχνίδια σοβαρού σκοπού για τον πολιτισμό και την εκπαίδευση με τη χρήση virtual reality!
Τις 40 διά ώρες διά ζώσης, μπορείς να τις κάνεις και από απόσταση, με σύγχρονη τηλεκπαίδευση. Έχει παράταση ηλεκτρονικών εγγραφών μέχρι και αύριο 7/10!
https://www.pde.gr/index.php?page=10161
-
Το VR-Games-Lab φαίνεται πάρα πολύ δυνατό, από το Πανεπιστήμιο Μακεδονίας. Είναι 450 ώρες σε 8 μήνες και το αντικείμενο είναι πολύ μπροστά: 3D παιχνίδια σοβαρού σκοπού για τον πολιτισμό και την εκπαίδευση με τη χρήση virtual reality!
Τις 40 διά ώρες διά ζώσης, μπορείς να τις κάνεις και από απόσταση, με σύγχρονη τηλεκπαίδευση. Έχει παράταση ηλεκτρονικών εγγραφών μέχρι και αύριο 7/10!
https://www.pde.gr/index.php?page=10161
Ωραία πρόταση (για όσους μπορούν να πληρώσουν τα δίδακτρα), καθώς το παιχνίδι, το οποίο μπαίνει όλο και περισσότερο στη ζωή των παιδιών, μπορεί να αξιοποιηθεί με πολύ καλά αποτελέσματα ως εκπαιδευτικό εργαλείο. Φαίνεται πολύ ενδιαφέρον!
-
Ωραία πρόταση (για όσους μπορούν να πληρώσουν τα δίδακτρα), καθώς το παιχνίδι, το οποίο μπαίνει όλο και περισσότερο στη ζωή των παιδιών, μπορεί να αξιοποιηθεί με πολύ καλά αποτελέσματα ως εκπαιδευτικό εργαλείο. Φαίνεται πολύ ενδιαφέρον!
Το καλό επίσης, είναι ότι δεν απαιτείται προηγούμενη γνώση στο αντικείμενο, οπότε περιορίζεται σημαντικά η τεχνοφοβία του προγράμματος. Σχετικά με τα δίδακτρα του VRGamesLab, αν επικοινωνήσεις μαζί τους unofficial, πχ. μέσω fb που έχουν, πιθανότατα να καταφέρουν να σε βάλουν σε κάποια ομαδική εγγραφή...κερδίζοντας την έκπτωση του 20-25%!
https://www.pde.gr/index.php?page=10161
-
Να ρωτήσω εγώ που ενδιαφέρομαι για σεμινάριο στην εκπαίδευση ενηλίκων. Πρέπει να προσέξω κάτι συγκεκριμένο για ένα τέτοιο σεμινάριο; Γενικά αξίζει;
-
Δεν σου εδιναν μοριοδοτηση ομως . Πριν σε εβαζαν μονο στον επικουρικο πινακα ειδικης αγωγης ενω τωρα μετρανε και στον πινακα της γενικης εκπαιδευσης και επισης δινουν 10 μορια στους εκπαιδευτικους ΤΕ & ΔE.
Εικόνα (https://i.imgur.com/bbczbdN.png)
(https://i.imgur.com/bbczbdN.png)
Για να καταλάβω, εάν έχω σεμινάριο ειδικής παίρνω μόρια και στον πίνακα της γενικής;;
-
ElisaPDE ο νόμος Γαβρόγλου δεν εξέταζε τι σεμινάριο είχες παρακολουθήσει.
Έδινε τα μόρια αρκεί να είχες 7μηνο σεμινάριο με τον ελέχιστο αριθμό ωρών.
Άρα το σεμινάριο ειδικής αγωγής σου δίνει μόρια και για τη γενική εκπαίδευση.
Σε λίγο, όμως, η Κεραμέως θα φέρει προς ψήφιση το νέο νόμο για την παιδεία.
Δεν ξέρουμε πόσα από αυτά που είναι τώρα γνωστά θα παραμείνουν σε ισχύ.
-
Eτσι για την ιστορία, τελικά με δεχτηκαν στο ΕΚΠΑ στο Διαπολιτισμικής (7μηνο, 410 ωρών).
Τωρα μια άλλη ψιλοασχετη απορία για να το ξεδιαλύνω λίγο γιατι βλεπω ενα σωρό Πανεπιστήμια και ιδιωτικα κέντρα επιμόρφωσης να παρέχουν και να υπόσχονται διάφορα. Τελικά για να μοριοδοτηθεί μια επιμορφωση μετράνε οι ώρες (τουλάχιστον 300 ή 400 ώρες) μόνο ή και οι μήνες μαζί?
Για πάραδειγμα, για να ενταχθείς ας πούμε στον Επικουρικό Πίνακα της Ειδικής Αγωγής, τι χρειάζεσαι; Πχ το παρακάτω κέντρο προσφέρει ένα 400 ωρών σε 3 μήνες (για να προλάβεις τις αιτήσεις αναπληρωτών του 2020 προφανώς? Μάλλον) πάνω στην Ειδική και λέει ότι μοριοδοτείται. Σε εντάσσει το συγκεκριμένο ή όχι; Παρομοίως και άλλων Κέντρων κτλπ.
http://www.easy-education.gr/index.php/2018-06-05-16-03-44/2018-05-29-19-49-00/182-eidiki-agogi
Απο νομοθεσια βρηκα απο ενα αρθρο του περασμενου Ιουλίου αυτό το αποσπασμα:
"Στο άρθρο 58 «Κριτήρια αξιολογικού πίνακα Εκπαιδευτικών Ε.Α.Ε.» στην παράγραφο 4 προβλέπεται η ένταξη των κατόχων πιστοποιητικού παρακολούθησης του σεμιναρίου στον επικουρικό πίνακα για την πρόσληψή τους ως αναπληρωτές στην Ειδική Αγωγή. Συγκεκριμένα αναφέρεται:
«4. α) Αν οι λειτουργικές ανάγκες της Ε.Α.Ε. δεν καλύπτονται από τους εκπαιδευτικούς που είναι ενταγμένοι στον αξιολογικό πίνακα Β΄, μπορεί να προσλαμβάνονται ως προσωρινοί αναπληρωτές ή ωρομίσθιοι κατά τη διάρκεια του διδακτικού έτους, εκπαιδευτικοί που εντάσσονται σε επικουρικό αξιολογικό πίνακα. β) Τα κριτήρια ένταξης στον επικουρικό αξιολογικό πίνακα είναι τα ακόλουθα:
αα) Κατοχή πιστοποιητικού παρακολούθησης σεμιναρίου επιμόρφωσης – εξειδίκευσης στην Ε.Α.Ε. από Α.Ε.Ι. ή άλλον φορέα του δημόσιου τομέα που εποπτεύεται από το Υπουργείο Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων, διάρκειας τουλάχιστον τετρακοσίων (400) ωρών."
Eπίσης όταν ιδιωτικό κέντρο ειναι αδειοδοτημενο απ το Υπουργειο Παιδειας οπως στο παραπανω λινκ, τότε εμπιπτει και αυτο στις διατάξεις μιας και εποπτευεται απ αυτό? Ρωταω γιατι αρκετοι που δεν μπηκαν στα των Πανεπιστημιων, πηγαν και σε τετοια αλλά δεν ξέρω κάτα πόσον τους ωφέλησαν.
-
Να διαλέγετε πανεπιστημίων ή δημοσίων φορέων (που σίγουρα μετράνε σε ΚΑΘΕ προκήρυξη). Μόνο αν είναι κάποιο πολύ φθηνό να διαλέγετε ιδιωτικό φορέα (προς το παρόν αυτά μετράνε για ΔΙΕΚ, ΣΔΕ, κλπ). Αν θέλετε ετήσιο να είναι πανεπιστημίου ή δημοσίου φορέα τουλάχιστον 400 ωρών και 7 μηνών για να είστε σίγουροι ότι θα μετρήσει για μοριοδότηση στη δευτεροβάθμια.
Από κει και πέρα, το μόνο κριτήριο είναι τα λεφτά! Όσο φθηνότερο τόσο καλύτερα...όλα τα άλλα είναι τρίχες κατσαρές....
-
Να διαλέγετε πανεπιστημίων ή δημοσίων φορέων (που σίγουρα μετράνε σε ΚΑΘΕ προκήρυξη). Μόνο αν είναι κάποιο πολύ φθηνό να διαλέγετε ιδιωτικό φορέα (προς το παρόν αυτά μετράνε για ΔΙΕΚ, ΣΔΕ, κλπ). Αν θέλετε ετήσιο να είναι πανεπιστημίου ή δημοσίου φορέα τουλάχιστον 400 ωρών και 7 μηνών για να είστε σίγουροι ότι θα μετρήσει για μοριοδότηση στη δευτεροβάθμια.
Από κει και πέρα, το μόνο κριτήριο είναι τα λεφτά! Όσο φθηνότερο τόσο καλύτερα...όλα τα άλλα είναι τρίχες κατσαρές....
Προφανώς και σαν την σιγουριά των δημοσίων δεν έχει.
Γιαυτό και η ερώτηση. Επειδή υπάρχουν κάποια ιδιωτικά με πολύ καλές προσφορές (οπως το παραπανω), έγινε και η ερώτηση εκ μέρους μου για το εαν χρησιμευουν. Και συγκεκριμενα για το Επικουρικο Ειδικης (Πρωτοβαθμια Εκπαιδευση ωστοσο αν και στη Βθμια λογικα μια απ τα ιδια). Για ΔΙΕΚ και τετοια ναι ενταξει ειναι....απλως επρεπε αυτο να ξεκαθαριστει αν μετρανε μονο οι ωρες για να μπεις στον Πινακα καθως στο Νομο δεν λεει για μηνες...
-
Τέλος πάντων, σε περίπτωση που ενδιαφέρει κανέναν, σχετικά με το ερώτημα μου (βλέπε αρχικό μου μήνυνα στη 1η σελίδα του thread) είχα υποβάλλει πριν 2 εβδομάδες ερώτηση στο Υπουργείο Παιδείας. Σήμερα λοιπόν έλαβα γραπτή απάντηση από υπάλληλο ενός Τμήματος Διορισμών της Γενικής Διεύθυνσης Προσωπικού Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης η οποία είχε ως εξής σχετικά με το ποια σεμινάρια σε εντάσσουν αξιόπιστα σε Επικουρικό Πίνακα Ειδικής Αγωγής (οι επισημάνσεις, της υπαλλήλου):
(...) κατά το μέρος των αρμοδιοτήτων μας, αναφορικά με τα κριτήρια ένταξης στον Επικουρικό πίνακα Ειδικής Αγωγής σας γνωρίζουμε τα ακόλουθα:
Στις διατάξεις του ν.4589/2019 (Α’13) αρ 58 παρ 4(β) προβλέπονται τα εξής :
«…β) Τα κριτήρια ένταξης στον επικουρικό αξιολογικό πίνακα είναι τα ακόλουθα:
αα) Κατοχή πιστοποιητικού παρακολούθησης σεμιναρίου επιμόρφωσης – εξειδίκευσης στην Ε.Α.Ε. από Α.Ε.Ι. ή άλλον φορέα του δημόσιου τομέα που εποπτεύεται από το Υπουργείο Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων, διάρκειας τουλάχιστον τετρακοσίων (400) ωρών που πραγματοποιήθηκε σε χρονικό διάστημα τουλάχιστον επτά (7) μηνών ή ββ) Προϋπηρεσία τουλάχιστον ενός διδακτικού έτους (10 μήνες) στην Ε.Α.Ε ή γγ) Εκπαιδευτικοί γονείς παιδιών με ποσοστό αναπηρίας εξήντα επτά τοις εκατό (67% ) …».
Για τον υπολογισμό της διάρκειας πραγματοποίησης επιμορφωτικού προγράμματος ή σεμιναρίου λαμβάνονται υπόψη ημερομηνία έναρξης και λήξης αυτού.
Κατά τα λοιπά, σας γνωρίζουμε ότι το Α.Σ.Ε.Π. έχει οριστεί ως ο αρμόδιος φορέας διεξαγωγής της διαδικασίας επιλογής προσωπικού.
-
Συνάδελφοι τα φώτα σας. Για μοριοδότηση των στελεχών εκπαίδευσης ( ετήσιο , το ελάχιστο 300 ώρες) ποιά σεμινάρια θεωρούνται ετήσια; Eννιά μήνες και 400 ώρες είναι μέσα;
-
τα ετήσια τόση διάρκεια έχουν: 7 μήνες (που φτάνουν τους 9 ημερολογιακά) και ισοδυναμούν με 400+ ώρες
-
Έχει παρακολουθήσει κανείς κάποιο σεμινάριο από εκδδα;Αν μας πάρουν είναι υποχρεωτικό να παρακολουθήσουμε δια ζώσης η μπορούμε και εξ αποστάσεως;
-
Έχει παρακολουθήσει κανείς κάποιο σεμινάριο από εκδδα;Αν μας πάρουν είναι υποχρεωτικό να παρακολουθήσουμε δια ζώσης η μπορούμε και εξ αποστάσεως;
Εξαρτάται τί προβλέπεται ότι κάνεις αίτηση. Πιο παλιά ήταν όλα διά ζώσης, δεν υπήρχε η επιλογή για εξ αποστάσεως παρακολούθηση. Την περίοδο covid ήταν όλα εξ αποστάσεως (παρακολούθησα ένα εξ αποστάσεως). Θα αναφέρεται στον τρόπο υλοποίησης του προγράμματος αν θα διεξαχθεί εξ αποστάσεως ή δια ζώσης, αλλά ο,τι αναφέρεται θα ισχύσει για όλους τους επιλεγέντες (δηλαδή όλοι εξ αποστάσεως ή όλοι διά ζώσης).
Η παρακολούθηση δεν είναι υποχρεωτική αλλά καλό θα είναι όταν ενημερωθείς για την επιλογή σου να απαντήσεις άμεσα εάν αποδέχεσαι ή όχι ώστε να προλάβουν να ενημερώσουν κάποιον επιλαχόντα και να μην μείνει κενή η θέση.
-
Εξαρτάται τί προβλέπεται ότι κάνεις αίτηση. Πιο παλιά ήταν όλα διά ζώσης, δεν υπήρχε η επιλογή για εξ αποστάσεως παρακολούθηση. Την περίοδο covid ήταν όλα εξ αποστάσεως (παρακολούθησα ένα εξ αποστάσεως). Θα αναφέρεται στον τρόπο υλοποίησης του προγράμματος αν θα διεξαχθεί εξ αποστάσεως ή δια ζώσης, αλλά ο,τι αναφέρεται θα ισχύσει για όλους τους επιλεγέντες (δηλαδή όλοι εξ αποστάσεως ή όλοι διά ζώσης).
Η παρακολούθηση δεν είναι υποχρεωτική αλλά καλό θα είναι όταν ενημερωθείς για την επιλογή σου να απαντήσεις άμεσα εάν αποδέχεσαι ή όχι ώστε να προλάβουν να ενημερώσουν κάποιον επιλαχόντα και να μην μείνει κενή η θέση.
Εχει επιλογη οτι επιθυμω να το παρακολουθησω εξ αποστασεως..δια ζώσης ειναι όλα μακρυα..από εδώ που δουλεύω.
Αυτο σημαίνει πως αν αποφασισουν ολοι για εξ αποστασεως θα γινει;
-
Εχει επιλογη οτι επιθυμω να το παρακολουθησω εξ αποστασεως..δια ζώσης ειναι όλα μακρυα..από εδώ που δουλεύω.
Αυτο σημαίνει πως αν αποφασισουν ολοι για εξ αποστασεως θα γινει;
Πιθανόν, εάν η επιλογή για εξ αποστάσεως είναι μικρή, να υλοποιηθεί μόνο διά ζώσης και να μην επιλεγείς. Θεωρώ, όμως, ότι επειδή τα πράγματα είναι ακόμη ρευστά με τον covid η εξ αποστάσεως εκπαίδευση είναι μια ασφαλής επιλογή, ακόμη και για τους εκπαιδευτές αλλά και για το ίδιο το εκδδα το οποίο εξοικονομεί χρήματα. Δεν έχεις να χάσεις κάτι, εάν σε ενδιαφέρει το πρόγραμμα κάνε την αίτησή σου και "μείνε συντονισμένη" στο email σου. Συνήθως, 15-12 μέρες πριν την έναρξη του σεμιναρίου έρχεται η ειδοποίηση γιυτην επιλογή. Εάν δεν έχεις παρακολουθήσει ξανά σεμινάριο στο εκδδα και τεκμηριώνεις τους λόγους που επιθυμείς να το παρακολουθήσεις, το πιθανότερο είναι πως θα επιλεγείς. Καλή τύχη!
-
Καλησπέρα. Απόφοιτη πλέον του ΤΕΕΑΠΗ και ψάχνομαι για κάποιο σεμινάριο . Έχω δει από το Πανεπιστήμιο Αιγαίου που είναι εξ αποστάσεως και σε πολύ προσιτή τιμή. Σκεφτόμουν για σχολική ψυχολογία ή στην ειδική αγωγή. Έχω βρει και ένα στην ειδική αγωγή του ΕΚΠΑ αλλά είναι τα διπλά λεφτά. Έχει κάποιος εμπειρία από σεμινάρια αυτών των δύο πανεπιστημίων να μου πει γνώμη;
-
Γεια σας, μήπως γνωρίζετε κάποιο καλό σεμινάριο για STEAM;
-
Καλησπέρα. Απόφοιτη πλέον του ΤΕΕΑΠΗ και ψάχνομαι για κάποιο σεμινάριο . Έχω δει από το Πανεπιστήμιο Αιγαίου που είναι εξ αποστάσεως και σε πολύ προσιτή τιμή. Σκεφτόμουν για σχολική ψυχολογία ή στην ειδική αγωγή. Έχω βρει και ένα στην ειδική αγωγή του ΕΚΠΑ αλλά είναι τα διπλά λεφτά. Έχει κάποιος εμπειρία από σεμινάρια αυτών των δύο πανεπιστημίων να μου πει γνώμη;
Έχω κάνει το σεμινάριο ειδικής αγωγής του ΕΚΠΑ το 2019 και ήταν πράγματι ακριβό. Υπήρχε υλικό για κάθε ενότητα, εβδομαδιαία τεστ, μαγνητοσκοπημένες διαλέξεις με παραδείγματα παρεμβάσεων και στο τέλος για κάθε ενότητα από μια μικρή εργασία. Μπορώ να πω ότι βοηθήθηκα σε αρκετά σημεία στο μεταπτυχιακό της ειδικής που ξεκίνησα να κάνω παράλληλα από ένα σημείο και έπειτα. Έμεινα πολύ ευχαριστημένη και το μόνο "αγκάθι" ήταν το κόστος.
-
Ενδιαφέρον φαίνεται και το παρακάτω εξ αποστάσεως σεμινάριο etwinning mooc - Εργαστήρια Δεξιοτήτων. Κρατάει ένα μήνα.
http://mooc.etwinning.gr/courses/course-v1:eTwinning_GR+CS001+2022_T2/about
-
(https://i.imgur.com/q8Q4LyM.jpg)