*

Αποστολέας Θέμα: Εξ αποστάσεως σεμινάρια - Ποιο προτείνετε απ' τα δημοφιλή;  (Αναγνώστηκε 23209 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος βερα

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 248
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Εξ αποστάσεως σεμινάρια - Ποιο προτείνετε απ' τα δημοφιλή;
« Απάντηση #28 στις: Σεπτέμβριος 25, 2019, 09:03:36 πμ »
Μην απελπίζεσαι και θα έρθουν καλύτερες μέρες. Όλοι τα ίδια περνάμε. Κάνε το σεμινάριο της διαπολιτισμικης για αρχή και αν η ειδικό τη τα σου το επιτρέπει της ειδικής αγωγής.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος ΡΕΑ.Τ

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2226
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Εξ αποστάσεως σεμινάρια - Ποιο προτείνετε απ' τα δημοφιλή;
« Απάντηση #29 στις: Σεπτέμβριος 25, 2019, 09:33:51 πμ »
Εγω κανω αυτα που με ενδιαφερουν μεν αλλά ναι δυστυχως πολλοι κοιτανε και τα των μορίων, ετσι ειναι οι εποχές πια. Αφου κρατανε γερόντια να διδασκουν στα σχολεια μη και μπει άτομο...νέο κάτω των...50 ξερω γω
 Αναπληρώτρια και μια μονιμη δασκαλα τα ιδια λεγανε "Τι πατε τα νεα παιδια και κανετε διαρκώς σεμιναρια και μεταπτυχιακά εως και διδακτορικά, νεα μοδα και αυτη". Τους ειπα απλώς "Μιλατε και εσεις? Εσεις δουλευετε, δεν τα εχετε αναγκη. Οι αλλοι πως θα αποκτησουν καμια ελπιδα? Ή ετσι ή με το να γεννοβολαμε παιδιά ή να αποκτησουμε κανα θεμα υγειας".
[/quote]

Τί ακριβώς εννοείς με τη φράση "κρατάνε γεροντια στα σχολεία"; Μήπως να τους απολυσουν για να διοριστούν στη θέση τους, όχι εκπαιδευτικοί με ακαδημαϊκά προσόντα, αλλά με μεταπτυχιακά προγράμματα και σεμινάρια πληρωμένα;
Επίσης οι νεότεροι απόφοιτοι φιλοσοφικών σχολών (όχι όλοι εννοείται) περνούν στις πανελλαδικές με τόσο χαμηλή βαθμολογία, που οι καθηγητές των φιλοσοφικών σχολών έχουν περιέλθει σε απόγνωση με το επίπεδο των μελλοντικών φιλολόγων.
Να τα λέμε όλα!!!
Επίσης όποιος διαθέτει ισχυρά ακαδημαϊκά προσόντα ,τα οποία σέβομαι, υπάρχει και η τριτοβάθμια εκπαίδευση.
« Τελευταία τροποποίηση: Σεπτέμβριος 25, 2019, 09:43:25 πμ από ΡΕΑ.Τ »

Αποσυνδεδεμένος Neosss

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 190
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠE 70
    • Προφίλ
Απ: Εξ αποστάσεως σεμινάρια - Ποιο προτείνετε απ' τα δημοφιλή;
« Απάντηση #30 στις: Σεπτέμβριος 25, 2019, 10:09:55 πμ »
Εγω κανω αυτα που με ενδιαφερουν μεν αλλά ναι δυστυχως πολλοι κοιτανε και τα των μορίων, ετσι ειναι οι εποχές πια. Αφου κρατανε γερόντια να διδασκουν στα σχολεια μη και μπει άτομο...νέο κάτω των...50 ξερω γω
 Αναπληρώτρια και μια μονιμη δασκαλα τα ιδια λεγανε "Τι πατε τα νεα παιδια και κανετε διαρκώς σεμιναρια και μεταπτυχιακά εως και διδακτορικά, νεα μοδα και αυτη". Τους ειπα απλώς "Μιλατε και εσεις? Εσεις δουλευετε, δεν τα εχετε αναγκη. Οι αλλοι πως θα αποκτησουν καμια ελπιδα? Ή ετσι ή με το να γεννοβολαμε παιδιά ή να αποκτησουμε κανα θεμα υγειας".


Τί ακριβώς εννοείς με τη φράση "κρατάνε γεροντια στα σχολεία"; Μήπως να τους απολυσουν για να διοριστούν στη θέση τους, όχι εκπαιδευτικοί με ακαδημαϊκά προσόντα, αλλά με μεταπτυχιακά προγράμματα και σεμινάρια πληρωμένα;
Επίσης οι νεότεροι απόφοιτοι φιλοσοφικών σχολών (όχι όλοι εννοείται) περνούν στις πανελλαδικές με τόσο χαμηλή βαθμολογία, που οι καθηγητές των φιλοσοφικών σχολών έχουν περιέλθει σε απόγνωση με το επίπεδο των μελλοντικών φιλολόγων.
Να τα λέμε όλα!!!
Επίσης όποιος διαθέτει ισχυρά ακαδημαϊκά προσόντα ,τα οποία σέβομαι, υπάρχει και η τριτοβάθμια εκπαίδευση.

Γενικό χαρακτηριστικό πλέον στις "σχολές εκπαιδευτικών". Λόγω της αδιοριστίας δεν προτιμάται από μεγάλο όγκο καλών μαθητών. Ζήτηση και προσφορά είναι όλα. Ομοίως και στα Παιδαγωγικά (που φέτος δηλώθηκαν και απο περισσότερα άτομα ενώ δεν έχει προοπτικές!), πχ το ΠΤΔΕ μου έχει πέσει στα 13.000. Μικ δραστική μείωση εισακτέων χρειάζεται σαυτά τα Τμήματα, διότι απλώς συσσωρευουν κόσμο πια, τίποτα άλλο. Παντως ομως σημασια εχεις τι κανεις εντός σχολής. Μπορει να μπεις με χαμηλό βαθμό αλλά να τα πας καλά.

Ε τώρα...είναι κατάσταση αυτή, άτομο 65 ετών ας πούμε να ασχολείται με παιδάκια 1ης Δημοτικού? Τεράστιο το χάσμα και έχουν κουραστεί και αυτοί πλέον. Μου το λεγαν και σε Πρακτική "μακαρι να μπορουσαμε να φευγαμε μπας και ανοιξει καμια θεση για τους νεους". Κανονικά ως τα 60 θα επρεπε. Μετά πρόωση μειωμένη σύνταξη ή αφυπηρετηση οπως ψηφίστηκε στη Κύπρο. Στα πλαίσια του προγραμματος κινητικότητας του Δημοσίου, να μεταταχθούν σε κάποια δουλεια γραφείου, διοικητητικη θέση του Υπ. Παιδείας ή Δήμων κτλπ. Πάντως θα αναγκαστούν κάποτε να διορίσουν όσο ναναι κάποτε θα βγουν αρκετοί σύνταξη, δεν θα δουλευουν επ άπειρον.

Ναι με πληρωμένα. Και πολύ καλά κάνουν. Τι να κάνουν, αφού είναι με δίδακτρα. Θέλουν και αυτοί μια ελπίδα ειδικά μιας και προυπηρεσια δεν υπάρχει (και εαν ναι για να την διατηρησουν). Δεν σημαίνει πως υστερούν πάντα ακαδημαϊκά. Αλήθεια τι νοεϊτε εσεις ως "ακαδημαϊκα προσόντα";
Ναι σωστά, υπάρχει και η Τριτοβάθμια. Με λίγους διορισμούς Καθηγητών (γενικά προσωπικού). Πήραν 500 άτομα πανελλαδικά περυσι μετα απο καιρό, ποιος ξερει πότε πάλι. Βεβαια υπαρχουν και τα ερευνητικά κέντρα που πανε καλα γενικα. Ωστόσο η πλειοψηφία των μεταπτυχιακών φοιτητών κανουν μτπχ για τη δουλειά ή για μόρια διορισμού. Τώρα οι έχοντες διδακτορικό ναι συχνά ακολουθούν ακαδημαϊκη καριέρα. Αρκετοί όμως κανουν και αίτηση απλα για αναπληρωτες ή για υπάλληλος ΚΕΠ ξερω γω και πετυχαινουν σχεδόν σίγουρα.


Αποσυνδεδεμένος ΡΕΑ.Τ

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2226
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Εξ αποστάσεως σεμινάρια - Ποιο προτείνετε απ' τα δημοφιλή;
« Απάντηση #31 στις: Σεπτέμβριος 25, 2019, 11:31:23 πμ »
Γενικό χαρακτηριστικό πλέον στις "σχολές εκπαιδευτικών". Λόγω της αδιοριστίας δεν προτιμάται από μεγάλο όγκο καλών μαθητών. Ζήτηση και προσφορά είναι όλα. Ομοίως και στα Παιδαγωγικά (που φέτος δηλώθηκαν και απο περισσότερα άτομα ενώ δεν έχει προοπτικές!), πχ το ΠΤΔΕ μου έχει πέσει στα 13.000. Μικ δραστική μείωση εισακτέων χρειάζεται σαυτά τα Τμήματα, διότι απλώς συσσωρευουν κόσμο πια, τίποτα άλλο. Παντως ομως σημασια εχεις τι κανεις εντός σχολής. Μπορει να μπεις με χαμηλό βαθμό αλλά να τα πας καλά.

Ε τώρα...είναι κατάσταση αυτή, άτομο 65 ετών ας πούμε να ασχολείται με παιδάκια 1ης Δημοτικού? Τεράστιο το χάσμα και έχουν κουραστεί και αυτοί πλέον. Μου το λεγαν και σε Πρακτική "μακαρι να μπορουσαμε να φευγαμε μπας και ανοιξει καμια θεση για τους νεους". Κανονικά ως τα 60 θα επρεπε. Μετά πρόωση μειωμένη σύνταξη ή αφυπηρετηση οπως ψηφίστηκε στη Κύπρο. Στα πλαίσια του προγραμματος κινητικότητας του Δημοσίου, να μεταταχθούν σε κάποια δουλεια γραφείου, διοικητητικη θέση του Υπ. Παιδείας ή Δήμων κτλπ. Πάντως θα αναγκαστούν κάποτε να διορίσουν όσο ναναι κάποτε θα βγουν αρκετοί σύνταξη, δεν θα δουλευουν επ άπειρον.

Ναι με πληρωμένα. Και πολύ καλά κάνουν. Τι να κάνουν, αφού είναι με δίδακτρα. Θέλουν και αυτοί μια ελπίδα ειδικά μιας και προυπηρεσια δεν υπάρχει (και εαν ναι για να την διατηρησουν). Δεν σημαίνει πως υστερούν πάντα ακαδημαϊκά. Αλήθεια τι νοεϊτε εσεις ως "ακαδημαϊκα προσόντα";
Ναι σωστά, υπάρχει και η Τριτοβάθμια. Με λίγους διορισμούς Καθηγητών (γενικά προσωπικού). Πήραν 500 άτομα πανελλαδικά περυσι μετα απο καιρό, ποιος ξερει πότε πάλι. Βεβαια υπαρχουν και τα ερευνητικά κέντρα που πανε καλα γενικα. Ωστόσο η πλειοψηφία των μεταπτυχιακών φοιτητών κανουν μτπχ για τη δουλειά ή για μόρια διορισμού. Τώρα οι έχοντες διδακτορικό ναι συχνά ακολουθούν ακαδημαϊκη καριέρα. Αρκετοί όμως κανουν και αίτηση απλα για αναπληρωτες ή για υπάλληλος ΚΕΠ ξερω γω και πετυχαινουν σχεδόν σίγουρα.


Εννοώ αυτά τα μεταπτυχιακά για τα οποία μοχθεις, αγαπάς το αντικείμενο που επέλεξες. Δεν είναι αξιοκρατικοι διορισμοι με 9μηνα ή και 12μηνα αν θέλεις, μεταπτυχιακά των 5.000 ευρώ. Ίσα-ισα για να διοριστούν (όχι ότι θα γίνει). Σεβασμός στους νέους πτυχιούχους, αλλά ξαναλέω ότι η πλειοψηφία των νέων φιλολόγων βρίσκεται κατά λάθος στην εκπαίδευση. Ένας εξηνταχρονος φιλόλογος είναι καταρτισμένος στο γνωστικό αντικείμενο. Ο νέος πτυχιούχος  που πέρασε στη φιλοσοφική επειδή δεν περνούσε σε άλλη σχολή , μάλλον όχι. Οι εξαιρέσεις νέων φιλολόγων είναι όσοι επέλεξαν συνειδητά τις σχολές και
αυτό είναι εμφανές στη βαθμολογία τους στις πανελλαδικές. Αυτά τα παιδιά πάνε για "άλλα" και δε συμβιβάζονται. Κυνηγούν το όνειρο τους.

Υ.Γ Κατανοώ την απόγνωση των νέων πτυχιούχων, αλλά το μέλλον όλων είναι προσλήψεις αναπληρωτών μέσω προγραμμάτων ΕΣΠΑ. Καλό κουράγιο!
« Τελευταία τροποποίηση: Σεπτέμβριος 28, 2019, 12:01:51 πμ από ΡΕΑ.Τ »

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος Neosss

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 190
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠE 70
    • Προφίλ
Απ: Εξ αποστάσεως σεμινάρια - Ποιο προτείνετε απ' τα δημοφιλή;
« Απάντηση #32 στις: Σεπτέμβριος 28, 2019, 01:08:39 μμ »
Εννοώ αυτά τα μεταπτυχιακά για τα οποία μοχθεις, αγαπάς το αντικείμενο που επέλεξες. Δεν είναι αξιοκρατικοι διορισμοι με 9μηνα ή και 12μηνα αν θέλεις, μεταπτυχιακά των 5.000 ευρώ. Ίσα-ισα για να διοριστούν (όχι ότι θα γίνει). Σεβασμός στους νέους πτυχιούχους, αλλά ξαναλέω ότι η πλειοψηφία των νέων φιλολόγων βρίσκεται κατά λάθος στην εκπαίδευση. Ένας εξηνταχρονος φιλόλογος είναι καταρτισμένος στο γνωστικό αντικείμενο. Ο νέος πτυχιούχος  που πέρασε στη φιλοσοφική επειδή δεν περνούσε σε άλλη σχολή , μάλλον όχι. Οι εξαιρέσεις νέων φιλολόγων είναι όσοι επέλεξαν συνειδητά τις σχολές και
αυτό είναι εμφανές στη βαθμολογία τους στις πανελλαδικές. Αυτά τα παιδιά πάνε για "άλλα" και δε συμβιβάζονται. Κυνηγούν το όνειρο τους.

Υ.Γ Κατανοώ την απόγνωση των νέων πτυχιούχων, αλλά το μέλλον όλων είναι προσλήψεις αναπληρωτών μέσω προγραμμάτων ΕΣΠΑ. Καλό κουράγιο!

Ε τι να κανουμε, αφου εχουν διδακτρα. Σεμιναρια ειναι αυτα, μετεκπαιδευσεις δηλαδη, τα μεταπτυχιακα διαρκουν παραπανω...υπαρχουν και δωρεαν βεβαια. Ναι δεν αμφισβητώ την εμπειρία ενός 60χρονου. Και πάλι όμως δεν το θεωρώ σωστό ναναι τόσο γηρασμένο το εκπαιδευτικό προσωπικό. Σαυτή τη ηλικία ας παιρναν μεταταξη για αλλού όπως είπα. Τουλάχιστον στη Πρωτοβαθμια Εκπαίδευση όπου έχουν να κάνουν με μικρά παιδιά κιόλας, σαυτήν αναφερόμουν βασικά περισσότερο. Τώρα για τους φιλόλογους στη Β/θμια δεν μπορώ με σιγουριά να πω πολλά, δεν ξέρω πόσοι μπήκαν κατα τύχη...θα πρεπε και εκεί ισως να μειωθουν εισακτέοι ή Τμήματα. Καλά ναι αυτοί που λες πάνε για άλλα. Βέβαια όσο και να το κυνηγήσεις, άμα οι πόρτες των σχολείων είναι κλειστές τότε δεν πας να κυνηγάς, δύσκολα να γίνεις Καθηγητής διότι δεν εξαρτάται απο σένα αλλά απ το κράτος...

Τελικά παιδιά μιας και λέω να αρχίσω Διαπολιτισμικής, που λέτε, Πανεπ. Αιγαιου ή ΕΚΠΑ (αν και απ οτι καταλαβα δεν δινει πολυ εμφαση στη διδασκαλια Ελλ. Γλωσσας αλλα ας ειναι)? Αυτοί και κανα δυο αλλοι προσφερουν αλλα αστο σαυτους. Εχει κανεις εμπειρια απ αυτα τα Πανεπιστημια;

Αποσυνδεδεμένος ΡΕΑ.Τ

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2226
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Εξ αποστάσεως σεμινάρια - Ποιο προτείνετε απ' τα δημοφιλή;
« Απάντηση #33 στις: Σεπτέμβριος 28, 2019, 02:03:45 μμ »
Ε τι να κανουμε, αφου εχουν διδακτρα. Σεμιναρια ειναι αυτα, μετεκπαιδευσεις δηλαδη, τα μεταπτυχιακα διαρκουν παραπανω...υπαρχουν και δωρεαν βεβαια. Ναι δεν αμφισβητώ την εμπειρία ενός 60χρονου. Και πάλι όμως δεν το θεωρώ σωστό ναναι τόσο γηρασμένο το εκπαιδευτικό προσωπικό. Σαυτή τη ηλικία ας παιρναν μεταταξη για αλλού όπως είπα. Τουλάχιστον στη Πρωτοβαθμια Εκπαίδευση όπου έχουν να κάνουν με μικρά παιδιά κιόλας, σαυτήν αναφερόμουν βασικά περισσότερο. Τώρα για τους φιλόλογους στη Β/θμια δεν μπορώ με σιγουριά να πω πολλά, δεν ξέρω πόσοι μπήκαν κατα τύχη...θα πρεπε και εκεί ισως να μειωθουν εισακτέοι ή Τμήματα. Καλά ναι αυτοί που λες πάνε για άλλα. Βέβαια όσο και να το κυνηγήσεις, άμα οι πόρτες των σχολείων είναι κλειστές τότε δεν πας να κυνηγάς, δύσκολα να γίνεις Καθηγητής διότι δεν εξαρτάται απο σένα αλλά απ το κράτος...

Τελικά παιδιά μιας και λέω να αρχίσω Διαπολιτισμικής, που λέτε, Πανεπ. Αιγαιου ή ΕΚΠΑ (αν και απ οτι καταλαβα δεν δινει πολυ εμφαση στη διδασκαλια Ελλ. Γλωσσας αλλα ας ειναι)? Αυτοί και κανα δυο αλλοι προσφερουν αλλα αστο σαυτους. Εχει κανεις εμπειρια απ αυτα τα Πανεπιστημια;

Αν ήμουν στη θέση σου, θα προτιμούσα ΕΚΠΑ. (all time classic).
Καλή επιτυχία σε ό,τι αποφασίσεις.

Υ.Γ Πάντως ως δάσκαλος μπορείς να ελπίζεις. :)
« Τελευταία τροποποίηση: Σεπτέμβριος 28, 2019, 02:07:05 μμ από ΡΕΑ.Τ »

Αποσυνδεδεμένος Neosss

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 190
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠE 70
    • Προφίλ
Απ: Εξ αποστάσεως σεμινάρια - Ποιο προτείνετε απ' τα δημοφιλή;
« Απάντηση #34 στις: Σεπτέμβριος 28, 2019, 05:20:15 μμ »
Αν ήμουν στη θέση σου, θα προτιμούσα ΕΚΠΑ. (all time classic).
Καλή επιτυχία σε ό,τι αποφασίσεις.

Υ.Γ Πάντως ως δάσκαλος μπορείς να ελπίζεις. :)

Ισχυει all time classic, ευχαριστω, επισης!
Καλα ναι σε σχεση ισως με καποιες αλλες ειδικοτητες ναι!

Αποσυνδεδεμένος ecal

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 177
  • Φύλο: Άντρας
  • Μαθαίνω τον κόσμο...πώς να μαθαίνει!
    • Προφίλ
Απ: Εξ αποστάσεως σεμινάρια - Ποιο προτείνετε απ' τα δημοφιλή;
« Απάντηση #35 στις: Οκτώβριος 06, 2019, 10:02:43 πμ »
Το VR-Games-Lab φαίνεται πάρα πολύ δυνατό, από το Πανεπιστήμιο Μακεδονίας. Είναι 450 ώρες σε 8 μήνες και το αντικείμενο είναι πολύ μπροστά: 3D παιχνίδια σοβαρού σκοπού για τον πολιτισμό και την εκπαίδευση με τη χρήση virtual reality!
Τις 40 διά ώρες διά ζώσης, μπορείς να τις κάνεις και από απόσταση, με σύγχρονη τηλεκπαίδευση. Έχει παράταση ηλεκτρονικών εγγραφών μέχρι και αύριο 7/10!
https://www.pde.gr/index.php?page=10161
« Τελευταία τροποποίηση: Οκτώβριος 06, 2019, 01:57:04 μμ από ecal »

Αποσυνδεδεμένος harac

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2524
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Εξ αποστάσεως σεμινάρια - Ποιο προτείνετε απ' τα δημοφιλή;
« Απάντηση #36 στις: Οκτώβριος 06, 2019, 04:08:04 μμ »
Το VR-Games-Lab φαίνεται πάρα πολύ δυνατό, από το Πανεπιστήμιο Μακεδονίας. Είναι 450 ώρες σε 8 μήνες και το αντικείμενο είναι πολύ μπροστά: 3D παιχνίδια σοβαρού σκοπού για τον πολιτισμό και την εκπαίδευση με τη χρήση virtual reality!
Τις 40 διά ώρες διά ζώσης, μπορείς να τις κάνεις και από απόσταση, με σύγχρονη τηλεκπαίδευση. Έχει παράταση ηλεκτρονικών εγγραφών μέχρι και αύριο 7/10!
https://www.pde.gr/index.php?page=10161

Ωραία πρόταση (για όσους μπορούν να πληρώσουν τα δίδακτρα), καθώς το παιχνίδι, το οποίο μπαίνει όλο και περισσότερο στη ζωή των παιδιών, μπορεί να αξιοποιηθεί με πολύ καλά αποτελέσματα ως εκπαιδευτικό εργαλείο. Φαίνεται πολύ ενδιαφέρον!

Αποσυνδεδεμένος ecal

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 177
  • Φύλο: Άντρας
  • Μαθαίνω τον κόσμο...πώς να μαθαίνει!
    • Προφίλ
Απ: Εξ αποστάσεως σεμινάρια - Ποιο προτείνετε απ' τα δημοφιλή;
« Απάντηση #37 στις: Οκτώβριος 06, 2019, 10:19:17 μμ »
Ωραία πρόταση (για όσους μπορούν να πληρώσουν τα δίδακτρα), καθώς το παιχνίδι, το οποίο μπαίνει όλο και περισσότερο στη ζωή των παιδιών, μπορεί να αξιοποιηθεί με πολύ καλά αποτελέσματα ως εκπαιδευτικό εργαλείο. Φαίνεται πολύ ενδιαφέρον!

Το καλό επίσης, είναι ότι δεν απαιτείται προηγούμενη γνώση στο αντικείμενο, οπότε περιορίζεται σημαντικά η τεχνοφοβία του προγράμματος. Σχετικά με τα δίδακτρα του VRGamesLab, αν επικοινωνήσεις μαζί τους unofficial, πχ. μέσω fb που έχουν, πιθανότατα να καταφέρουν να σε βάλουν σε κάποια ομαδική εγγραφή...κερδίζοντας την έκπτωση του 20-25%!
https://www.pde.gr/index.php?page=10161

Αποσυνδεδεμένος ElisaPDE

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 238
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Εξ αποστάσεως σεμινάρια - Ποιο προτείνετε απ' τα δημοφιλή;
« Απάντηση #38 στις: Οκτώβριος 06, 2019, 10:33:06 μμ »
Να ρωτήσω εγώ που ενδιαφέρομαι για σεμινάριο στην εκπαίδευση ενηλίκων. Πρέπει να προσέξω κάτι συγκεκριμένο για ένα τέτοιο σεμινάριο; Γενικά αξίζει;

Αποσυνδεδεμένος ElisaPDE

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 238
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Εξ αποστάσεως σεμινάρια - Ποιο προτείνετε απ' τα δημοφιλή;
« Απάντηση #39 στις: Οκτώβριος 06, 2019, 10:46:52 μμ »
Δεν σου εδιναν μοριοδοτηση ομως . Πριν σε εβαζαν μονο στον επικουρικο πινακα ειδικης αγωγης ενω τωρα μετρανε και στον πινακα της γενικης εκπαιδευσης και επισης δινουν 10 μορια στους εκπαιδευτικους ΤΕ & ΔE.


Εικόνα



Για να καταλάβω, εάν έχω σεμινάριο ειδικής παίρνω μόρια και στον πίνακα της γενικής;;

Αποσυνδεδεμένος Lasid

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 10810
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ83 ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΩΝ
    • Προφίλ
Απ: Εξ αποστάσεως σεμινάρια - Ποιο προτείνετε απ' τα δημοφιλή;
« Απάντηση #40 στις: Οκτώβριος 06, 2019, 10:52:01 μμ »
ElisaPDE ο νόμος Γαβρόγλου δεν εξέταζε τι σεμινάριο είχες παρακολουθήσει.
Έδινε τα μόρια αρκεί να είχες 7μηνο σεμινάριο με τον ελέχιστο αριθμό ωρών.
Άρα το σεμινάριο ειδικής αγωγής σου δίνει μόρια και για τη γενική εκπαίδευση.
Σε λίγο, όμως, η Κεραμέως θα φέρει προς ψήφιση το νέο νόμο για την παιδεία.
Δεν ξέρουμε πόσα από αυτά που είναι τώρα γνωστά θα παραμείνουν σε ισχύ.

Αποσυνδεδεμένος Neosss

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 190
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠE 70
    • Προφίλ
Απ: Εξ αποστάσεως σεμινάρια - Ποιο προτείνετε απ' τα δημοφιλή;
« Απάντηση #41 στις: Οκτώβριος 18, 2019, 01:12:48 μμ »
Eτσι για την ιστορία, τελικά με δεχτηκαν στο ΕΚΠΑ στο Διαπολιτισμικής (7μηνο, 410 ωρών).

Τωρα μια άλλη ψιλοασχετη απορία για να το ξεδιαλύνω λίγο γιατι βλεπω ενα σωρό Πανεπιστήμια και ιδιωτικα κέντρα επιμόρφωσης να παρέχουν και να υπόσχονται διάφορα. Τελικά για να μοριοδοτηθεί μια επιμορφωση μετράνε οι ώρες (τουλάχιστον 300 ή 400 ώρες) μόνο ή και οι μήνες μαζί?

Για πάραδειγμα, για να ενταχθείς ας πούμε στον Επικουρικό Πίνακα της Ειδικής Αγωγής, τι χρειάζεσαι; Πχ το παρακάτω κέντρο προσφέρει ένα 400 ωρών σε 3 μήνες (για να προλάβεις τις αιτήσεις αναπληρωτών του 2020 προφανώς? Μάλλον) πάνω στην Ειδική και λέει ότι μοριοδοτείται. Σε εντάσσει το συγκεκριμένο ή όχι; Παρομοίως και άλλων Κέντρων κτλπ.

http://www.easy-education.gr/index.php/2018-06-05-16-03-44/2018-05-29-19-49-00/182-eidiki-agogi

Απο νομοθεσια βρηκα απο ενα αρθρο του περασμενου Ιουλίου αυτό το αποσπασμα:

"Στο άρθρο 58 «Κριτήρια αξιολογικού πίνακα Εκπαιδευτικών Ε.Α.Ε.» στην παράγραφο 4 προβλέπεται η ένταξη των κατόχων πιστοποιητικού παρακολούθησης του σεμιναρίου στον επικουρικό πίνακα για την πρόσληψή τους ως αναπληρωτές στην Ειδική Αγωγή. Συγκεκριμένα αναφέρεται:

«4. α) Αν οι λειτουργικές ανάγκες της Ε.Α.Ε. δεν καλύπτονται από τους εκπαιδευτικούς που είναι ενταγμένοι στον αξιολογικό πίνακα Β΄, μπορεί να προσλαμβάνονται ως προσωρινοί αναπληρωτές ή ωρομίσθιοι κατά τη διάρκεια του διδακτικού έτους, εκπαιδευτικοί που εντάσσονται σε επικουρικό αξιολογικό πίνακα. β) Τα κριτήρια ένταξης στον επικουρικό αξιολογικό πίνακα είναι τα ακόλουθα:

αα) Κατοχή πιστοποιητικού παρακολούθησης σεμιναρίου επιμόρφωσης – εξειδίκευσης στην Ε.Α.Ε. από Α.Ε.Ι. ή άλλον φορέα του δημόσιου τομέα που εποπτεύεται από το Υπουργείο Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων, διάρκειας τουλάχιστον τετρακοσίων (400) ωρών."

Eπίσης όταν ιδιωτικό κέντρο ειναι αδειοδοτημενο απ το Υπουργειο Παιδειας οπως στο παραπανω λινκ, τότε εμπιπτει και αυτο στις διατάξεις μιας και εποπτευεται απ αυτό? Ρωταω γιατι αρκετοι που δεν μπηκαν στα των Πανεπιστημιων, πηγαν και σε τετοια αλλά δεν ξέρω κάτα πόσον τους ωφέλησαν.

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159862
  • Σύνολο θεμάτων: 19213
  • Σε σύνδεση σήμερα: 602
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 7
Επισκέπτες: 487
Σύνολο: 494

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.086 δευτερόλεπτα. 35 ερωτήματα.