Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Τυπική Εκπαίδευση => Σχολικά μαθήματα => Μήνυμα ξεκίνησε από: CBK στις Νοεμβρίου 25, 2019, 05:17:26 pm
-
Δημιουργείτε μείζον θέμα πλέον κοινωνικής ανισότητας. Τα παιδιά των μεσαίων και κατώτερων στρωμάτων βομβαρδίζονται με ποίηση του μεσοπολέμου και θρησκευτικα, ενώ τα παιδιά ιδιωτικών κάνουν έξτρα ώρες ρομποτικη, STEAM και επιστήμες. Φυσική συνέπεια οι καλοπληρωμένες δουλειές πάνε πάλι στους ίδιους και οι λαϊκές μάζες ακόμη και αν σπουδάζουν καταλήγουν να κάνουν ιδιαίτερα για 8 ευρώ. Κάτι πρέπει να γινει, δημιουργείται πλέον θέμα κοινωνικής κινητικότητας.
https://www.google.com/amp/s/m.naftemporiki.gr/amp/story/1536347/ereuna-dianeosis-oi-epidoseis-ton-ellinon-mathiton-sto-pisa2015 (https://www.google.com/amp/s/m.naftemporiki.gr/amp/story/1536347/ereuna-dianeosis-oi-epidoseis-ton-ellinon-mathiton-sto-pisa2015)
-
Δεν έχουν σημασία αυτά. Η πίστη μας στην Ορθοδοξία μη χαθεί. Κι η εκλεκτή μας θέση στα έθνη αφού όταν εμείς οικοδομούσαμε Παρθενώνες κτλ κτλ.
-
Στο παραπάνω άρθρο αναφέρεται ότι: "Οι οικονομικές και κοινωνικές ανισότητες, που μεταφέρονται στο εκπαιδευτικό σύστημα και αποτυπώνονται στις γνώσεις και τις ικανότητες των μαθητών".
Δεν νομίζω ότι πρόθεση των εκάστοτε κυβερνώντων είναι να άρουν τις ανισότητες αυτές...
-
Στο παραπάνω άρθρο αναφέρεται ότι: "Οι οικονομικές και κοινωνικές ανισότητες, που μεταφέρονται στο εκπαιδευτικό σύστημα και αποτυπώνονται στις γνώσεις και τις ικανότητες των μαθητών".
Δεν νομίζω ότι πρόθεση των εκάστοτε κυβερνώντων είναι να άρουν τις ανισότητες αυτές...
Το πρόβλημα δεν είναι μόνο οι κυβερνώντες αλλά και τα συμφέροντα συγκεκριμένων ειδικοτήτων στην εκπαίδευση που κρατάνε τα παιδιά στο σκοτάδι και τους κρύβουν τα καταπληκτικά πράγματα και ευκαιρίες της εποχής μας.
-
Δε θεωρώ ότι έχει νόημα κάποια αντιπαράθεση θετικών και θεωρητικών αντικειμένων. Όλα χρειάζουνται. Και το κάθε παιδί έχει την κλίση του. Για μένα το πρόβλημα είναι κάτι μαθήματα τύπου γεωγραφίας οικιακής οικονομίας θρησκευτικών και κάτι σχετικά που τρώνε ώρες από μαθηματικά φυσική χημεία για τους μαθητές με κλίση στα θετικά ή από αρχαία και νέα για τους μαθητές με κλίση στα φιλολογικά. Κι αυτή η αιώνια σαχλαμάρα να δίνεται η έκθεση στις εισαγωγικές για να γίνεις... μηχανικός. Αστεία πράματα.
-
Δηλαδη άμα δεν κανανε θρησκευτικα θα προοδεύανε; οι μαθητες των ιδιωτικων κάνουν θρησκευτικα..μονο που οι επιδόσεις τους στα φυσικομαθηματικα οφείλονται στο ότι έχουν μορφωμένους γονεις λεφτα για ιδιαιτερα και φροντιστηρια , εξοπλισμένα σχολεια και εύρος ερεθισμάτων...των δημοσιων αντίθετα σκοτώνονται να πανε 5θημερες για να ξενυχτισουν στα ιδιωτικα τους πανε 5θημερες στα cern κλπ...
-
Το πρόβλημα δεν είναι μόνο οι κυβερνώντες αλλά και τα συμφέροντα συγκεκριμένων ειδικοτήτων στην εκπαίδευση που κρατάνε τα παιδιά στο σκοτάδι και τους κρύβουν τα καταπληκτικά πράγματα και ευκαιρίες της εποχής μας.
ποιες είναι οι συγκεκριμένες ειδικοτητες που κρατανε στο σκοταδι ; γιατι στα περίφημες ειδικοτητες πε02, 03, 04 πατώνουν στις πανελλήνιες; μηπως γιατι δεν κάνουν καλό μάθημα; ευμέθοδο; ή μήπως άμα τα καταργησουν αυτά τα περιττά μαθηματα θα δει η μαθητιωσα νεοαλαια το φως το αληθινο; με σχολεια χωρις βιβλιοθήκες, με γειτονιες χωρις βιβλιοθήκες, με την αρχη της ήσσονος προσπαθειας να θεσμοποιείται με την τσαντα στο σπιτι 2 σκ το μηνα μην τους πέσει ο γοφός ...
-
Δηλαδη άμα δεν κανανε θρησκευτικα θα προοδεύανε; οι μαθητες των ιδιωτικων κάνουν θρησκευτικα..μονο που οι επιδόσεις τους στα φυσικομαθηματικα οφείλονται στο ότι έχουν μορφωμένους γονεις λεφτα για ιδιαιτερα και φροντιστηρια , εξοπλισμένα σχολεια και εύρος ερεθισμάτων...των δημοσιων αντίθετα σκοτώνονται να πανε 5θημερες για να ξενυχτισουν στα ιδιωτικα τους πανε 5θημερες στα cern κλπ...
Ναι. Άμα οι ώρες αυτές δίνονταν σε μαθηματικά ή γλώσσα, ανάλογα με την κλίση του μαθητή, θα πρόκοβαν οι μαθητές περσότερο.
-
υπάρχουν πουθενά θέματα φυσικής χημείας βιολογίας , γεωγραφία του PISA;
-
Έχει εδώ τα θέματα του PISA αν κι εμένα δε μου γιομίζει το μάτι αυτός ο διαγωνισμός. Υποτίθεται ότι στοχεύει στην αντιμετώπιση μαθηματικών και γενικότερου ενδιαφέροντος επιστημονικών ζητημάτων απ' την καθημερινότητα. Εμένα κάτι σαν Εμείς κι ο Κόσμος μου μοιάζουν.
http://www.oecd.org/pisa/
-
Αν τα περισσότερα θέματα βασίζονται σε διαφορετική ύλη από εκείνη, την οποία καλώς ή κακώς διδάσκονται οι Έλληνες μαθητές/τριες στο ελληνικό σχολείο, πως να προκόψουν στον διαγωνισμό;
-
Αν τα περισσότερα θέματα βασίζονται σε διαφορετική ύλη από εκείνη, την οποία καλώς ή κακώς διδάσκονται οι Έλληνες μαθητές/τριες στο ελληνικό σχολείο, πως να προκόψουν στον διαγωνισμό;
Τα θέματα δεν βασίζονται σε διαφορετική υλη, απλά δεν απαιτούν αποστήθιση ασκήσεων αλλά κριτική σκέψη και εφαρμογή σε πραγματικές συνθήκες. Πράγματα δύσκολα αν τα τρία τέταρτα της ώρας σου μαθαίνεις για τον υπερσυντέλικο του λύω, τις ωδές του Κάλβου και τους προφήτες της γης Χαναάν.
-
Ναι. Άμα οι ώρες αυτές δίνονταν σε μαθηματικά ή γλώσσα, ανάλογα με την κλίση του μαθητή, θα πρόκοβαν οι μαθητές περσότερο.
άρα να κάνουμε μόνο γλώσσα και μαθηματικά στο σχολείο; και οι άλλες ειδικότητες να φυγουν από την εκπαίδευση
-
άρα να κάνουμε μόνο γλώσσα και μαθηματικά στο σχολείο; και οι άλλες ειδικότητες να φυγουν από την εκπαίδευση
Αυτό είν' το πρόβλημα. Δε σκεφτόμαστε τι είναι καλό για τους μαθητές. Αλλά πώς θα λύσομε το επαγγελματικό της κάθε ειδικότητας στην εκπαίδευση. Μπορούν ν' απορροφηθούν σ' άλλους τομείς του δημοσίου. Ένα σωρό ώρες κάθε μέρα για τα παιδιά κουραστικό πρόγραμμα για τετριμμένες αποστηθίσεις. Με λιγότερες ώρες συνολικά κι επικεντρωμένες σε μαθηματικά φυσική χημεία και νέα αρχαία λογοτεχνία λαμβάνοντας υπ' όψιν τις κλίσεις των παιδιών τ' αποτελέσματα θα 'ναι εξαιρετικά.
-
Αυτό είν' το πρόβλημα. Δε σκεφτόμαστε τι είναι καλό για τους μαθητές. Αλλά πώς θα λύσομε το επαγγελματικό της κάθε ειδικότητας στην εκπαίδευση. Μπορούν ν' απορροφηθούν σ' άλλους τομείς του δημοσίου. Ένα σωρό ώρες κάθε μέρα για τα παιδιά κουραστικό πρόγραμμα για τετριμμένες αποστηθίσεις. Με λιγότερες ώρες συνολικά κι επικεντρωμένες σε μαθηματικά φυσική χημεία και νέα αρχαία λογοτεχνία λαμβάνοντας υπ' όψιν τις κλίσεις των παιδιών τ' αποτελέσματα θα 'ναι εξαιρετικά.
Έχεις απόλυτο δίκιο Leon 21.Αυτα τα μαθήματα απαιτούν χρόνο και δουλειά για βγει το δημιουργικό δυναμικό των παιδιών. Με τα μονοωρα του γυμνασίου δεν γίνεται δουλειά.
-
Έχεις απόλυτο δίκιο Leon 21.Αυτα τα μαθήματα απαιτούν χρόνο και δουλειά για βγει το δημιουργικό δυναμικό των παιδιών. Με τα μονοωρα του γυμνασίου δεν γίνεται δουλειά.
Όχι σε βάρος άλλων γνωστικών αντικειμένων, δεν θέλει χρόνο και κόπο, τρόπο θέλει
δες το φιλανδικο σχολειο https://www.youtube.com/watch?v=fo20UlymuW8
-
Όχι σε βάρος άλλων γνωστικών αντικειμένων, δεν θέλει χρόνο και κόπο, τρόπο θέλει
δες το φιλανδικο σχολειο https://www.youtube.com/watch?v=fo20UlymuW8
Δεν κατάλαβα που διαφωνούμε. Το βίντεο λέει πως δεν θέλει χρόνο και κόπο σε εργασίες για το σπίτι και φροντιστήρια όπως εμάς. Αν πεις στους Φιλανδός ότι κάνουμε για τον Αδάμ και την Εύα , τον παρακείμενο του λύω και βουκολική ποίηση θα γελάνε. Ρομποτική, μηχανική, επιστημες, μαθηματικά και πολλά αγγλικά. Να πάρει μπρος το συστημα και να δουν και τα φτωχά παιδιά μια άσπρη μέρα.
-
Δεν κατάλαβα που διαφωνούμε. Το βίντεο λέει πως δεν θέλει χρόνο και κόπο σε εργασίες για το σπίτι και φροντιστήρια όπως εμάς. Αν πεις στους Φιλανδός ότι κάνουμε για τον Αδάμ και την Εύα , τον παρακείμενο του λύω και βουκολική ποίηση θα γελάνε. Ρομποτική, μηχανική, επιστημες, μαθηματικά και πολλά αγγλικά. Να πάρει μπρος το συστημα και να δουν και τα φτωχά παιδιά μια άσπρη μέρα.
Δεν ισχύει αυτό που λες στα συστήματα του εξωτερικού. Μια χαρά κάνουν και για Αδάμ και Εύα και περίεργα γραμματικά φαινόμενα και πολύ περισσότερη ποίηση από το ελληνικό σύστημα. Κάνουν και ρομποτική και μηχανική και επιστήμες και ξένες γλώσσες και όλα τα υπόλοιπα. Υπάρχουν επίσης μαθήματα όπως θέατρο, μουσική, καλλιτεχνικά, πηλοπλαστική, ακόμα και μαθήματα μαγειρικής. Αλλά... δεν τα κάνουν ΚΑΘΕ ΧΡΟΝΟ και πολλά από αυτά είναι μαθήματα επιλογής. Αυτά βέβαια συμβαίνουν σε σχολεία 1000+ παιδιών με φοβερές εγκαταστάσεις και τεράστιο αριθμό καθηγητών. Εμείς εδώ λόγω γεωγραφικής ιδιαιτερότητας έχουμε μικρά σχολεία, που δύσκολα επιτρέπουν μαθήματα επιλογής.
-
Δεν ισχύει αυτό που λες στα συστήματα του εξωτερικού. Μια χαρά κάνουν και για Αδάμ και Εύα και περίεργα γραμματικά φαινόμενα και πολύ περισσότερη ποίηση από το ελληνικό σύστημα. Κάνουν και ρομποτική και μηχανική και επιστήμες και ξένες γλώσσες και όλα τα υπόλοιπα. Υπάρχουν επίσης μαθήματα όπως θέατρο, μουσική, καλλιτεχνικά, πηλοπλαστική, ακόμα και μαθήματα μαγειρικής. Αλλά... δεν τα κάνουν ΚΑΘΕ ΧΡΟΝΟ και πολλά από αυτά είναι μαθήματα επιλογής. Αυτά βέβαια συμβαίνουν σε σχολεία 1000+ παιδιών με φοβερές εγκαταστάσεις και τεράστιο αριθμό καθηγητών. Εμείς εδώ λόγω γεωγραφικής ιδιαιτερότητας έχουμε μικρά σχολεία, που δύσκολα επιτρέπουν μαθήματα επιλογής.
Κάνεις σε ανεπτυγμένες χώρες τουλάχιστον, δεν ασχολείται με γραμματικές, κηρύγματα και παλαιολιθική ποίηση.
-
Δεν είναι κακό αν έχεις κάνει λάθος επιλογές να το παραδέχεσαι. Δεν χρειάζεται να την πληρώσουν κι άλλοι. Οποιοδήποτε ΙΕΚ πληροφορικής μέτρα στην αγορά και στη ζωή περισσότερο από οποιαδήποτε φιλολογία και θεολογία. Εκτός από τον 1 στους 127 που ακολουθούν κάποιους τομείς αιχμής σε υψηλό επίπεδο, γλωσσολογία, σημειωτική κτλ.
-
Κάνεις σε ανεπτυγμένες χώρες τουλάχιστον, δεν ασχολείται με γραμματικές, κηρύγματα και παλαιολιθική ποίηση.
Έχεις κάποιο συγκεκριμένο παράδειγμα να μας δώσεις για κάποια χώρα;
-
Και να ειναι η θεολογια και η φιλολογια ...η Φυσική αγωγή με τις ανύπαρκτες υποδομές στα σχολεία και τα πιο παχύσαρκα παιδιά στην Ευρώπη...άλλα που θα βολευτεί όλος αυτός ο συρφετός...που παραγουν τα πανεπιστημια...(ο θεος να τα κανει βεβαια)... :o
-
Και να ειναι η θεολογια και η φιλολογια ...η Φυσική αγωγή με τις ανύπαρκτες υποδομές στα σχολεία και τα πιο παχύσαρκα παιδιά στην Ευρώπη...άλλα που θα βολευτεί όλος αυτός ο συρφετός...που παραγουν τα πανεπιστημια...(ο θεος να τα κανει βεβαια)... :o
Δεν θα πρέπει κάποια στιγμή κάποιος να πει την αλήθεια σε όλα αυτά τα παιδιά. Που κουράζονται και πληρώνουν οι γονείς σπουδές για χρόνια, για να καταλήξουν στην καλύτερη οι τυχεροί σε κάνα φροντιστήριο με 6 ευρώ. Το κράτος δεν θέλει να το πει, όλοι αυτοί που κερδίζουν δεν θέλουν να μαθευτεί, πως θα γίνει δηλαδή. Αυτή τη στιγμή υπάρχουν τέσσερεις αγγελίες για φιλολόγους σε όλη την Ελλάδα που βγαίνουν κατά χιλιάδες και εκατοντάδες θέσεις για προγραμματιστές που μένουν κενές. Δεν είναι κρίμα.
-
Όταν ένας πιτσιρικάς είναι μικρός, στην εφηβεία δηλαδής, ό,τι κι αν του πεις δεν ακούει. Θα κάμει αυτό που θέλει. Κι εμένα μου 'λεγαν όλοι να γίνω μηχανικός κι έγινα φυσικός από πείσμα. Άλλα παιδιά έχουν κλίση στα φιλολογικά κι άλλα στα φυσικομαθηματικά. Αλλά η κλίση στην Ελλάδα δεν καλλιεργείται. Από κει ξεκινά το ζήτημα. Παρά υποχρεώνουνται όλοι ν' αριστεύουν σ' όλα και τελικά ντζίφος παντού.
-
Όταν ένας πιτσιρικάς είναι μικρός, στην εφηβεία δηλαδής, ό,τι κι αν του πεις δεν ακούει. Θα κάμει αυτό που θέλει. Κι εμένα μου 'λεγαν όλοι να γίνω μηχανικός κι έγινα φυσικός από πείσμα. Άλλα παιδιά έχουν κλίση στα φιλολογικά κι άλλα στα φυσικομαθηματικά. Αλλά η κλίση στην Ελλάδα δεν καλλιεργείται. Από κει ξεκινά το ζήτημα. Παρά υποχρεώνουνται όλοι ν' αριστεύουν σ' όλα και τελικά ντζίφος παντού.
Ναι απλώς πλέον η κλίση σε ορισμένους τομείς, είναι σαν να λέμε έχω κλίση στην κατασκευή κάρων, όταν όλοι οδηγούν αμαξια, πατίνια και μηχανάκια. Θα δουλέψουν 3-4 νέοι καροποιοι αλλα αν βγουν 5000 μέσα σε ένα χρόνο θα έχουν πρόβλημα. Δεν πρέπει κάποιος να τους πει ότι ο κόσμος δεν θέλει πια κάρα.
-
Κοίταξε. Όσον αφορά το επαγγελματικό. Έχουν ανοίξει πανεπιστημιακές σχολές παντού. Οι πτυχιούχοι, σε κάθε τομέα, απειράριθμοι. Αυτό έχει σαν αποτέλεσμα να υπάρχει ανεργία και να πέφτουν κατακόρυφα τα μεροκάματα απ' τους εργοδότες. Πώς λύνεται αυτό έστω εν μέρει; Με την παραοικονομία και το μαύρο χρήμα. Για παράδειγμα η πλεθώρα των αδιόριστων εκπαιδευτικών φέρνει ανεργία. Φέρνει κι ωρομισθία 3 ευρώ στα φροντιστήρια. Πώς αντιμετωπίζεται; Ιδιαίτερα. Αφορολόγητο χρήμα. Θα μου πει κάποιος. Γιατί δεν κλείνουν σχολές μειώνοντας δραστικά τον αριθμό των αποφοίτων; Κι εξασφαλίζοντας έτσι δουλειά για όλους; Μα τότε θα βρεθούν άνεργοι οι πανεπιστημιακοί καθηγητές, οι γραμματείες, τα συνεργεία των εργολάβων που οικοδομούν τα κτίρια των σχολών και το χειρότερο δίχως εισοδήματα από νοίκια και κατανάλωση των φοιτητών οι τοπικές κοινωνίες. Το τελευταίο αρκεί να ρίξει μια κυβέρνηση. Και τ' άλλο. Τι θ' απογίνουν όσοι δεν παν για σπουδές; Γεωργοί; Κτηνοτρόφοι; Ψαράδες; Τεχνίτες; Δε θα τ' ανεχτεί αυτό η ελληνική οικογένεια. Δεν είμαστε στο '50.
-
Κοίταξε. Όσον αφορά το επαγγελματικό. Έχουν ανοίξει πανεπιστημιακές σχολές παντού. Οι πτυχιούχοι, σε κάθε τομέα, απειράριθμοι. Αυτό έχει σαν αποτέλεσμα να υπάρχει ανεργία και να πέφτουν κατακόρυφα τα μεροκάματα απ' τους εργοδότες. Πώς λύνεται αυτό έστω εν μέρει; Με την παραοικονομία και το μαύρο χρήμα. Για παράδειγμα η πλεθώρα των αδιόριστων εκπαιδευτικών φέρνει ανεργία. Φέρνει κι ωρομισθία 3 ευρώ στα φροντιστήρια. Πώς αντιμετωπίζεται; Ιδιαίτερα. Αφορολόγητο χρήμα. Θα μου πει κάποιος. Γιατί δεν κλείνουν σχολές μειώνοντας δραστικά τον αριθμό των αποφοίτων; Κι εξασφαλίζοντας έτσι δουλειά για όλους; Μα τότε θα βρεθούν άνεργοι οι πανεπιστημιακοί καθηγητές, οι γραμματείες, τα συνεργεία των εργολάβων που οικοδομούν τα κτίρια των σχολών και το χειρότερο δίχως εισοδήματα από νοίκια και κατανάλωση των φοιτητών οι τοπικές κοινωνίες. Το τελευταίο αρκεί να ρίξει μια κυβέρνηση. Και τ' άλλο. Τι θ' απογίνουν όσοι δεν παν για σπουδές; Γεωργοί; Κτηνοτρόφοι; Ψαράδες; Τεχνίτες; Δε θα τ' ανεχτεί αυτό η ελληνική οικογένεια. Δεν είμαστε στο '50.
-
Άρα δεν υπάρχει δόλος, απλώς δεν έχουμε και εμείς καμία επαφή με την πραγματικότητα. Δεν υπάρχει ανεργία σε προγραμματιστές, front end back end content managers. Αντίθετα αμέτρητες κενές θέσεις. Τόσες που ναι η ύστατη λύση μπορεί να είναι ο Ινδός σε κάτι πολύ διαδικαστικό.
Τι να πω. Ας κλείσουν τότε πανεπιστημιακά τμήματα φιλολογίας και φυσικομαθηματικών κι ας ανοίξουν σχολές πληροφορικής. Στο κάτω κάτω της γραφής κι οι τοπικές κοινωνίες ικανοποιημένες θα 'ναι. Δεν τους νοιάζει η σχολή. Οι φοιτητές να καταναλώνουν. Κι οι γονείς ευχαριστημένοι που κάπου θα σπουδάζουν τα παιδιά τους. Οπότε υπό το πρίσμα τούτο συμφωνώ να κλείσουν φιλοσοφικές κοινωνιολογικές πολυτεχνικές φυσικομαθηματικές σχολές και ν' ανοίξουν προγραμματισμού. Απλά να μην κορεστεί κι εκεί γρήγορα το επάγγελμα. Κάποτε είχαν ισχυρό συνδικάτο οι καπετάνιοι με γερούς μισθούς. Πώς τ' αντιμετώπισαν οι εφοπλιστές; Άνοιξαν ένα κάρο σχολές εμποροπλοιάρχων. Τους εξαφάνισαν. Θα μου πεις αφού είναι τέτοιας έκτασης η προσφορά εργασίας για προγραμματιστές θ' αργήσει να συμβεί κάτι τέτοιο. Μαζί σου λοιπόν. Μ' έπεισες. Απ' εδώ και μπρος θα στηρίζω κι εγώ αυτή τη λύση ως τη μόνη ε φ α ρ μ ό σ ι μ η στις σημερινές συνθήκες για βελτίωση της υφιστάμενης κατάστασης.
-
Τι να πω. Ας κλείσουν τότε πανεπιστημιακά τμήματα φιλολογίας και φυσικομαθηματικών κι ας ανοίξουν σχολές πληροφορικής. Στο κάτω κάτω της γραφής κι οι τοπικές κοινωνίες ικανοποιημένες θα 'ναι. Δεν τους νοιάζει η σχολή. Οι φοιτητές να καταναλώνουν. Κι οι γονείς ευχαριστημένοι που κάπου θα σπουδάζουν τα παιδιά τους. Οπότε υπό το πρίσμα τούτο συμφωνώ να κλείσουν φιλοσοφικές κοινωνιολογικές πολυτεχνικές φυσικομαθηματικές σχολές και ν' ανοίξουν προγραμματισμού. Απλά να μην κορεστεί κι εκεί γρήγορα το επάγγελμα. Κάποτε είχαν ισχυρό συνδικάτο οι καπετάνιοι με γερούς μισθούς. Πώς τ' αντιμετώπισαν οι εφοπλιστές; Άνοιξαν ένα κάρο σχολές εμποροπλοιάρχων. Τους εξαφάνισαν. Θα μου πεις αφού είναι τέτοιας έκτασης η προσφορά εργασίας για προγραμματιστές θ' αργήσει να συμβεί κάτι τέτοιο. Μαζί σου λοιπόν. Μ' έπεισες. Απ' εδώ και μπρος θα στηρίζω κι εγώ αυτή τη λύση ως τη μόνη ε φ α ρ μ ό σ ι μ η στις σημερινές συνθήκες για βελτίωση της υφιστάμενης κατάστασης.
Οι μισοί senior developers είναι φυσικό μαθηματικοί και πολυτεχνιτες.
-
Εν τω μεταξύ αυτά τα front end back end content managers και senior developers δεν καταλαβαίνω Χριστό τι είναι, αλλά ok. Το δέχομαι. :P