*

Αποστολέας Θέμα: Εξετάσεις PISA-κοινωνικη ανισοτητα  (Αναγνώστηκε 1994 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος CBK

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 357
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Εξετάσεις PISA-κοινωνικη ανισοτητα
« Απάντηση #14 στις: Νοέμβριος 27, 2019, 05:13:05 μμ »
Αυτό είν' το πρόβλημα. Δε σκεφτόμαστε τι είναι καλό για τους μαθητές. Αλλά πώς θα λύσομε το επαγγελματικό της κάθε ειδικότητας στην εκπαίδευση. Μπορούν ν' απορροφηθούν σ' άλλους τομείς του δημοσίου. Ένα σωρό ώρες κάθε μέρα για τα παιδιά κουραστικό πρόγραμμα για τετριμμένες αποστηθίσεις. Με λιγότερες ώρες συνολικά κι επικεντρωμένες σε μαθηματικά φυσική χημεία και νέα αρχαία λογοτεχνία λαμβάνοντας υπ' όψιν τις κλίσεις των παιδιών τ' αποτελέσματα θα 'ναι εξαιρετικά.
Έχεις απόλυτο δίκιο Leon 21.Αυτα τα μαθήματα απαιτούν χρόνο και δουλειά για βγει το δημιουργικό δυναμικό των παιδιών. Με τα μονοωρα του γυμνασίου δεν γίνεται δουλειά.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Εξετάσεις PISA-κοινωνικη ανισοτητα
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 23:52:03 »

Αποσυνδεδεμένος menandros

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 184
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Εξετάσεις PISA-κοινωνικη ανισοτητα
« Απάντηση #15 στις: Νοέμβριος 27, 2019, 06:04:53 μμ »
Έχεις απόλυτο δίκιο Leon 21.Αυτα τα μαθήματα απαιτούν χρόνο και δουλειά για βγει το δημιουργικό δυναμικό των παιδιών. Με τα μονοωρα του γυμνασίου δεν γίνεται δουλειά.
Όχι σε βάρος άλλων γνωστικών αντικειμένων, δεν θέλει χρόνο και κόπο, τρόπο θέλει
δες το φιλανδικο σχολειο https://www.youtube.com/watch?v=fo20UlymuW8

Αποσυνδεδεμένος CBK

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 357
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Εξετάσεις PISA-κοινωνικη ανισοτητα
« Απάντηση #16 στις: Νοέμβριος 27, 2019, 06:15:41 μμ »
Όχι σε βάρος άλλων γνωστικών αντικειμένων, δεν θέλει χρόνο και κόπο, τρόπο θέλει
δες το φιλανδικο σχολειο https://www.youtube.com/watch?v=fo20UlymuW8
Δεν κατάλαβα που διαφωνούμε. Το βίντεο λέει πως δεν θέλει χρόνο και κόπο σε εργασίες για το σπίτι και φροντιστήρια όπως εμάς. Αν πεις στους Φιλανδός ότι κάνουμε για τον Αδάμ και την Εύα , τον παρακείμενο του λύω και βουκολική ποίηση θα γελάνε. Ρομποτική, μηχανική, επιστημες, μαθηματικά και πολλά αγγλικά. Να πάρει μπρος το συστημα και να δουν και τα φτωχά παιδιά μια άσπρη μέρα.

Αποσυνδεδεμένος elranna

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1459
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ02, ΠΕ40- Μπορώ να ξαναγίνω μαθήτρια;
    • Προφίλ
Απ: Εξετάσεις PISA-κοινωνικη ανισοτητα
« Απάντηση #17 στις: Νοέμβριος 27, 2019, 07:27:09 μμ »
Δεν κατάλαβα που διαφωνούμε. Το βίντεο λέει πως δεν θέλει χρόνο και κόπο σε εργασίες για το σπίτι και φροντιστήρια όπως εμάς. Αν πεις στους Φιλανδός ότι κάνουμε για τον Αδάμ και την Εύα , τον παρακείμενο του λύω και βουκολική ποίηση θα γελάνε. Ρομποτική, μηχανική, επιστημες, μαθηματικά και πολλά αγγλικά. Να πάρει μπρος το συστημα και να δουν και τα φτωχά παιδιά μια άσπρη μέρα.

Δεν ισχύει αυτό που λες στα συστήματα του εξωτερικού. Μια χαρά κάνουν και για Αδάμ και Εύα και περίεργα γραμματικά φαινόμενα και πολύ περισσότερη ποίηση από το ελληνικό σύστημα. Κάνουν και ρομποτική και μηχανική και επιστήμες και ξένες γλώσσες και όλα τα υπόλοιπα. Υπάρχουν επίσης μαθήματα όπως θέατρο, μουσική, καλλιτεχνικά, πηλοπλαστική, ακόμα και μαθήματα μαγειρικής. Αλλά... δεν τα κάνουν ΚΑΘΕ ΧΡΟΝΟ και πολλά από αυτά είναι μαθήματα επιλογής. Αυτά βέβαια συμβαίνουν σε σχολεία 1000+ παιδιών με φοβερές εγκαταστάσεις και τεράστιο αριθμό καθηγητών. Εμείς εδώ λόγω γεωγραφικής ιδιαιτερότητας έχουμε μικρά σχολεία, που δύσκολα επιτρέπουν μαθήματα επιλογής.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Εξετάσεις PISA-κοινωνικη ανισοτητα
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 23:52:03 »

Αποσυνδεδεμένος CBK

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 357
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Εξετάσεις PISA-κοινωνικη ανισοτητα
« Απάντηση #18 στις: Νοέμβριος 27, 2019, 08:27:42 μμ »
Δεν ισχύει αυτό που λες στα συστήματα του εξωτερικού. Μια χαρά κάνουν και για Αδάμ και Εύα και περίεργα γραμματικά φαινόμενα και πολύ περισσότερη ποίηση από το ελληνικό σύστημα. Κάνουν και ρομποτική και μηχανική και επιστήμες και ξένες γλώσσες και όλα τα υπόλοιπα. Υπάρχουν επίσης μαθήματα όπως θέατρο, μουσική, καλλιτεχνικά, πηλοπλαστική, ακόμα και μαθήματα μαγειρικής. Αλλά... δεν τα κάνουν ΚΑΘΕ ΧΡΟΝΟ και πολλά από αυτά είναι μαθήματα επιλογής. Αυτά βέβαια συμβαίνουν σε σχολεία 1000+ παιδιών με φοβερές εγκαταστάσεις και τεράστιο αριθμό καθηγητών. Εμείς εδώ λόγω γεωγραφικής ιδιαιτερότητας έχουμε μικρά σχολεία, που δύσκολα επιτρέπουν μαθήματα επιλογής.
Κάνεις σε ανεπτυγμένες χώρες τουλάχιστον, δεν ασχολείται με γραμματικές, κηρύγματα και παλαιολιθική ποίηση. 

Αποσυνδεδεμένος CBK

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 357
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Εξετάσεις PISA-κοινωνικη ανισοτητα
« Απάντηση #19 στις: Νοέμβριος 27, 2019, 08:33:17 μμ »
Δεν είναι κακό αν έχεις κάνει λάθος επιλογές να το παραδέχεσαι. Δεν χρειάζεται να την πληρώσουν κι άλλοι. Οποιοδήποτε ΙΕΚ πληροφορικής μέτρα στην αγορά και στη ζωή περισσότερο από οποιαδήποτε φιλολογία και θεολογία. Εκτός από τον 1 στους 127 που ακολουθούν κάποιους τομείς αιχμής σε υψηλό επίπεδο, γλωσσολογία, σημειωτική κτλ.

Αποσυνδεδεμένος elranna

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1459
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ02, ΠΕ40- Μπορώ να ξαναγίνω μαθήτρια;
    • Προφίλ
Απ: Εξετάσεις PISA-κοινωνικη ανισοτητα
« Απάντηση #20 στις: Νοέμβριος 27, 2019, 08:49:28 μμ »
Κάνεις σε ανεπτυγμένες χώρες τουλάχιστον, δεν ασχολείται με γραμματικές, κηρύγματα και παλαιολιθική ποίηση.

Έχεις κάποιο συγκεκριμένο παράδειγμα να μας δώσεις για κάποια χώρα;

Αποσυνδεδεμένος papant

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 43
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Εξετάσεις PISA-κοινωνικη ανισοτητα
« Απάντηση #21 στις: Νοέμβριος 27, 2019, 08:54:38 μμ »
Και να ειναι η θεολογια και η φιλολογια ...η Φυσική αγωγή με τις ανύπαρκτες υποδομές στα σχολεία και τα πιο παχύσαρκα παιδιά στην Ευρώπη...άλλα που θα βολευτεί όλος αυτός ο συρφετός...που παραγουν τα πανεπιστημια...(ο θεος να τα κανει βεβαια)...  :o

Αποσυνδεδεμένος CBK

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 357
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Εξετάσεις PISA-κοινωνικη ανισοτητα
« Απάντηση #22 στις: Νοέμβριος 27, 2019, 11:00:19 μμ »
Και να ειναι η θεολογια και η φιλολογια ...η Φυσική αγωγή με τις ανύπαρκτες υποδομές στα σχολεία και τα πιο παχύσαρκα παιδιά στην Ευρώπη...άλλα που θα βολευτεί όλος αυτός ο συρφετός...που παραγουν τα πανεπιστημια...(ο θεος να τα κανει βεβαια)...  :o
Δεν θα πρέπει κάποια στιγμή κάποιος να πει την αλήθεια σε όλα αυτά τα παιδιά. Που κουράζονται και πληρώνουν οι γονείς σπουδές για χρόνια, για να καταλήξουν στην καλύτερη οι τυχεροί σε κάνα φροντιστήριο με 6 ευρώ. Το κράτος δεν θέλει να το πει, όλοι αυτοί που κερδίζουν δεν θέλουν να μαθευτεί, πως θα γίνει δηλαδή. Αυτή τη στιγμή υπάρχουν τέσσερεις αγγελίες για φιλολόγους σε όλη την Ελλάδα που βγαίνουν κατά χιλιάδες και εκατοντάδες θέσεις για προγραμματιστές που μένουν κενές. Δεν είναι κρίμα.

Αποσυνδεδεμένος Leon21

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1436
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Εξετάσεις PISA-κοινωνικη ανισοτητα
« Απάντηση #23 στις: Νοέμβριος 27, 2019, 11:07:25 μμ »
Όταν ένας πιτσιρικάς είναι μικρός, στην εφηβεία δηλαδής, ό,τι κι αν του πεις δεν ακούει. Θα κάμει αυτό που θέλει. Κι εμένα μου 'λεγαν όλοι να γίνω μηχανικός κι έγινα φυσικός από πείσμα. Άλλα παιδιά έχουν κλίση στα φιλολογικά κι άλλα στα φυσικομαθηματικά. Αλλά η κλίση στην Ελλάδα δεν καλλιεργείται. Από κει ξεκινά το ζήτημα. Παρά υποχρεώνουνται όλοι ν' αριστεύουν σ' όλα και τελικά ντζίφος παντού.

Αποσυνδεδεμένος CBK

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 357
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Εξετάσεις PISA-κοινωνικη ανισοτητα
« Απάντηση #24 στις: Νοέμβριος 28, 2019, 07:06:29 πμ »
Όταν ένας πιτσιρικάς είναι μικρός, στην εφηβεία δηλαδής, ό,τι κι αν του πεις δεν ακούει. Θα κάμει αυτό που θέλει. Κι εμένα μου 'λεγαν όλοι να γίνω μηχανικός κι έγινα φυσικός από πείσμα. Άλλα παιδιά έχουν κλίση στα φιλολογικά κι άλλα στα φυσικομαθηματικά. Αλλά η κλίση στην Ελλάδα δεν καλλιεργείται. Από κει ξεκινά το ζήτημα. Παρά υποχρεώνουνται όλοι ν' αριστεύουν σ' όλα και τελικά ντζίφος παντού.
Ναι απλώς πλέον η κλίση σε ορισμένους τομείς, είναι σαν να λέμε έχω κλίση στην κατασκευή κάρων, όταν όλοι οδηγούν αμαξια, πατίνια και μηχανάκια. Θα δουλέψουν 3-4 νέοι καροποιοι αλλα αν βγουν 5000 μέσα σε ένα χρόνο θα έχουν πρόβλημα. Δεν πρέπει κάποιος να τους πει ότι ο κόσμος δεν θέλει πια κάρα.

Αποσυνδεδεμένος Leon21

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1436
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Εξετάσεις PISA-κοινωνικη ανισοτητα
« Απάντηση #25 στις: Νοέμβριος 28, 2019, 09:55:05 πμ »
Κοίταξε. Όσον αφορά το επαγγελματικό. Έχουν ανοίξει πανεπιστημιακές σχολές παντού. Οι πτυχιούχοι, σε κάθε τομέα, απειράριθμοι. Αυτό έχει σαν αποτέλεσμα να υπάρχει ανεργία και να πέφτουν κατακόρυφα τα μεροκάματα απ' τους εργοδότες. Πώς λύνεται αυτό έστω εν μέρει; Με την παραοικονομία και το μαύρο χρήμα. Για παράδειγμα η πλεθώρα των αδιόριστων εκπαιδευτικών φέρνει ανεργία. Φέρνει κι ωρομισθία 3 ευρώ στα φροντιστήρια. Πώς αντιμετωπίζεται; Ιδιαίτερα. Αφορολόγητο χρήμα. Θα μου πει κάποιος. Γιατί δεν κλείνουν σχολές μειώνοντας δραστικά τον αριθμό των αποφοίτων; Κι εξασφαλίζοντας έτσι δουλειά για όλους; Μα τότε θα βρεθούν άνεργοι οι πανεπιστημιακοί καθηγητές, οι γραμματείες, τα συνεργεία των εργολάβων που οικοδομούν τα κτίρια των σχολών και το χειρότερο δίχως εισοδήματα από νοίκια και κατανάλωση των φοιτητών οι τοπικές κοινωνίες. Το τελευταίο αρκεί να ρίξει μια κυβέρνηση. Και τ' άλλο. Τι θ' απογίνουν όσοι δεν παν για σπουδές; Γεωργοί; Κτηνοτρόφοι; Ψαράδες; Τεχνίτες; Δε θα τ' ανεχτεί αυτό η ελληνική οικογένεια. Δεν είμαστε στο '50. Βιομηχανίες βαριές για εργατικό δυναμικό δεν έχομε. Στην πραγματικότητα μπορεί να οδεύομε στο γκρεμό, αλλά με αργά βήματα μεταθέτοντας όλο και πιο μακρυά τα προβλήματα. Τα πράγματα έχουν δομηθεί σε πολύ σαθρά θεμέλια κι απάνω τους χτίσαμε εκατό ορόφους. Η κήρυξη πτώχευσης το '10 ήταν η αρχή. Ζούμε με χρήματα των Βορειοευρωπαίων. Ο μόνος λόγος που δε μας άφησαν να πέσομε στα γκρεμνά είναι το γεγονός ότι είμαστε στην αυλή τους. Τώρα δε γίνεται κάτι. Και το μάθημα της πληροφορικής, για να μη δουλευόμαστε και μεταξύ μας, μια σαχλαμάρα είναι στα σχολειά. Απλά διορίστηκαν πάμπολλοι απόφοιτοι σχολών πληροφορικής έτσι. Κι από χειριστές υπολογιστών βρίσκουν έξω μυριάδες από Ινδία. Δεν περμένουν, έτσι κι αλλιώς, από μας.

Αποσυνδεδεμένος CBK

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 357
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Εξετάσεις PISA-κοινωνικη ανισοτητα
« Απάντηση #26 στις: Νοέμβριος 28, 2019, 11:36:35 πμ »
Κοίταξε. Όσον αφορά το επαγγελματικό. Έχουν ανοίξει πανεπιστημιακές σχολές παντού. Οι πτυχιούχοι, σε κάθε τομέα, απειράριθμοι. Αυτό έχει σαν αποτέλεσμα να υπάρχει ανεργία και να πέφτουν κατακόρυφα τα μεροκάματα απ' τους εργοδότες. Πώς λύνεται αυτό έστω εν μέρει; Με την παραοικονομία και το μαύρο χρήμα. Για παράδειγμα η πλεθώρα των αδιόριστων εκπαιδευτικών φέρνει ανεργία. Φέρνει κι ωρομισθία 3 ευρώ στα φροντιστήρια. Πώς αντιμετωπίζεται; Ιδιαίτερα. Αφορολόγητο χρήμα. Θα μου πει κάποιος. Γιατί δεν κλείνουν σχολές μειώνοντας δραστικά τον αριθμό των αποφοίτων; Κι εξασφαλίζοντας έτσι δουλειά για όλους; Μα τότε θα βρεθούν άνεργοι οι πανεπιστημιακοί καθηγητές, οι γραμματείες, τα συνεργεία των εργολάβων που οικοδομούν τα κτίρια των σχολών και το χειρότερο δίχως εισοδήματα από νοίκια και κατανάλωση των φοιτητών οι τοπικές κοινωνίες. Το τελευταίο αρκεί να ρίξει μια κυβέρνηση. Και τ' άλλο. Τι θ' απογίνουν όσοι δεν παν για σπουδές; Γεωργοί; Κτηνοτρόφοι; Ψαράδες; Τεχνίτες; Δε θα τ' ανεχτεί αυτό η ελληνική οικογένεια. Δεν είμαστε στο '50. Βιομηχανίες βαριές για εργατικό δυναμικό δεν έχομε. Στην πραγματικότητα μπορεί να οδεύομε στο γκρεμό, αλλά με αργά βήματα μεταθέτοντας όλο και πιο μακρυά τα προβλήματα. Τα πράγματα έχουν δομηθεί σε πολύ σαθρά θεμέλια κι απάνω τους χτίσαμε εκατό ορόφους. Η κήρυξη πτώχευσης το '10 ήταν η αρχή. Ζούμε με χρήματα των Βορειοευρωπαίων. Ο μόνος λόγος που δε μας άφησαν να πέσομε στα γκρεμνά είναι το γεγονός ότι είμαστε στην αυλή τους. Τώρα δε γίνεται κάτι. Και το μάθημα της πληροφορικής, για να μη δουλευόμαστε και μεταξύ μας, μια σαχλαμάρα είναι στα σχολειά. Απλά διορίστηκαν πάμπολλοι απόφοιτοι σχολών πληροφορικής έτσι. Κι από χειριστές υπολογιστών βρίσκουν έξω μυριάδες από Ινδία. Δεν περμένουν, έτσι κι αλλιώς, από μας.
Άρα δεν υπάρχει δόλος, απλώς δεν έχουμε και εμείς καμία επαφή με την πραγματικότητα. Δεν υπάρχει ανεργία σε προγραμματιστές, front end back end content managers. Αντίθετα αμέτρητες κενές θέσεις. Τόσες που ναι η ύστατη λύση μπορεί να είναι ο Ινδός σε κάτι πολύ διαδικαστικό.

Αποσυνδεδεμένος Leon21

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1436
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Εξετάσεις PISA-κοινωνικη ανισοτητα
« Απάντηση #27 στις: Νοέμβριος 28, 2019, 12:47:54 μμ »
Άρα δεν υπάρχει δόλος, απλώς δεν έχουμε και εμείς καμία επαφή με την πραγματικότητα. Δεν υπάρχει ανεργία σε προγραμματιστές, front end back end content managers. Αντίθετα αμέτρητες κενές θέσεις. Τόσες που ναι η ύστατη λύση μπορεί να είναι ο Ινδός σε κάτι πολύ διαδικαστικό.
Τι να πω. Ας κλείσουν τότε πανεπιστημιακά τμήματα φιλολογίας και φυσικομαθηματικών κι ας ανοίξουν σχολές πληροφορικής. Στο κάτω κάτω της γραφής κι οι τοπικές κοινωνίες ικανοποιημένες θα 'ναι. Δεν τους νοιάζει η σχολή. Οι φοιτητές να καταναλώνουν. Κι οι γονείς ευχαριστημένοι που κάπου θα σπουδάζουν τα παιδιά τους. Οπότε υπό το πρίσμα τούτο συμφωνώ να κλείσουν φιλοσοφικές κοινωνιολογικές πολυτεχνικές φυσικομαθηματικές σχολές και ν' ανοίξουν προγραμματισμού. Απλά να μην κορεστεί κι εκεί γρήγορα το επάγγελμα. Κάποτε είχαν ισχυρό συνδικάτο οι καπετάνιοι με γερούς μισθούς. Πώς τ' αντιμετώπισαν οι εφοπλιστές; Άνοιξαν ένα κάρο σχολές εμποροπλοιάρχων. Τους εξαφάνισαν. Θα μου πεις αφού είναι τέτοιας έκτασης η προσφορά εργασίας για προγραμματιστές θ' αργήσει να συμβεί κάτι τέτοιο. Μαζί σου λοιπόν. Μ' έπεισες. Απ' εδώ και μπρος θα στηρίζω κι εγώ αυτή τη λύση ως τη μόνη ε φ α ρ μ ό σ ι μ η στις σημερινές συνθήκες για βελτίωση της υφιστάμενης κατάστασης.

 

Pde.gr, © 2005 - 2020

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 29451
  • Τελευταία: a559055
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1011969
  • Σύνολο θεμάτων: 17425
  • Σε σύνδεση σήμερα: 307
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1737
  • (Σεπτέμβριος 06, 2014, 04:03:51 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 10
Επισκέπτες: 217
Σύνολο: 227

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.066 δευτερόλεπτα. 31 ερωτήματα.