Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Διάφορα θέματα για την εκπαίδευση => Διάφορα Εκπαιδευτικά θέματα => Μήνυμα ξεκίνησε από: Anast77 στις Απριλίου 10, 2008, 03:43:50 pm
-
Εδώ και κάποιους μήνες και εξαιτίας του ότι δεν συμπλήρωνα ώρες της ειδικότητας μου στο δημοτικό σχολείο που εργαζόμουν, κάποια στιγμή με κάλεσαν οι διευθυντές μου και μου ανέθεσαν να μπαίνω και να συμπληρώνω ωράριο σε μικρές τάξεις. Ως εδώ καλα. Οι τάξεις αυτές όμως δεν είχαν ξένη γλώσσα στο πρόγραμμά τους (Α' κ
-
Φοβερό!!!!!! Το θέμα είναι να γνωρίζεις εσύ ακριβώς ποιες είναι οι υποχρεώσεις σου και ποια τα δικαιώματά σου και να υπάρχει σαφή διάκριση αυτών. Φυσικά και δε θα γίνεις τι "μπαλάκι" στις κόντρες των εκάστοτε διυθυντών. Πιστεύω ότι αν σε δουν ενημερωμένη, θα σταματήσουν να σε ταλαιπωρούν. Δυστυχώς, σε κάποιες περιπτώσεις, όσο φιλότιμη και ανεκτική είσαι, τόσο εκμεταλλεύσιμη γίνεσαι συγχρόνως! ΄
Καλή δύναμη...και μη χάνεις την όρεξή σου για τα παιδάκια!!! ;)
-
Ετσι ακριβώς είναι...
Δυστυχώς αυτά τα "δικαιώματα και υποχρεώσεις μας" δεν υπάρχουν κάπου λεπτομερώς καταχωρημένα - και δε μιλώ για το γενικό καθηκοντολόγιο κλπ των εκπαιδευτικών. Μιλώ συγκεκριμένα για μένα που είμαι του κλάδου ξένης γλώσσας, για τον άλλον που είναι δάσκαλος, φιλόλογος κλπ.
Έχω φάει το ίντερνετ με το κουτάλι και δεν έχω βρει πουθένα κάποιο νόμο/εγκύκλιο οτιδήποτε που να λεει αν νομιμοποιείται ο διευθυντής να στείλει π.χ. μουσικολόγο να διδάξει μαθηματικά για να συμπληρώσει ωράριο ή επειδή υπάρχει κενό.
Αρχίζω να αναρωτιέμαι μήπως αυτή η έλλειψη ακριβούς προσδιορισμού των καθηκόντων μας σε επίσημη βάση εξυπηρετεί κάποιους να "αλωνίζουν" στο χώρο της εκπαίδευσης...
Συμφωνώ ότι αν σε δουν ενημερωμένο θα αποφύγουν να σε ταλαιπωρούν, το ίδιο και αν σε δουν και διατεθειμένο να "σκαλίσεις" το θέμα και να βρεις το δίκιο σου με κάθε τρόπο. Διαφορετικά, δυστυχώς ιδιαίτερα εμάς τους νέους εκπαιδευτικούς που ξεκινάμε κάπως δειλά και αρκετά φιλότιμα ως επί το πλειστον, μας βρίσκουν εύκολο στόχο εκμετάλλευσης... :(
Ευχαριστω Lara.. ;)
-
απιστευτο;; τρελαινομαι όταν ακούω τετοια πράγματα! η εξουσία σε όλο της το μεγαλειο! και φυσικά αυτοί οι διευθυντες περασαν και από αξιολόγηση και κρίθηκαν οι καλύτεροι! χαίρομαι που το αντιλήφθηκες το θέμα νωρίς και θα βαλεις σε μια σειρα τα πράγματα. εννοείται ότι αυριο θα αρνηθείς να μπεις στην ταξη!εκτός του ότι εχεις την εγκριση του προισταμένου, ακόμη και αν κάνει πίσω ξερεις πολύ καλά ότι εχεις δίκιο. θα ενοχληθούν σίγουρα αλλά όχι περισσότερο από σένα όλο άυτό το διάστημα που ετρεχες. στην τελική θα έπρεπε να σου πουν ότι ναι μεν έτσι είναι αλλά αναγκάζονται να τρέχουν ΟΛΟΙ για την καλύτερη λειτουργία του σχολείου. και αφού ουτε ΟΛΟΙ τρέχουν, ούτε δίκιο σου δίνουν...... κάτσε σπίτι σου. εσύ δεν παίρνεις τα 300 τόσα ευρο παραπάνω...! παίρνεις;;; ;) ;)
-
kathyk, ευχαριστώ και για τη δική σου απάντηση, η αληθεια είναι ότι ήθελα κάποιον ακόμα να μου πει τη γνώμη του για το τι θα έκανε στη θέση μου απο εδώ και πέρα... Εχω σχεδον απόφασισει ότι αύριο, ειτε το ρυθμισει το θεμα ο προϊστάμενος είτε όχι, εγώ δεν θα μπω στην τάξη. Αχ, και πώς δε μ'αρεσει αυτό το σκηνικο... :'( :'(
΄
Διόλου τυχαίο πάντως το γεγονός οτι ο ένας μου διευθυντής είναι και κολλητός υφυπουργού στην Αθήνα, εε;;... :-X :-X
Αυτό το κολλητιλίκι παρακάμπτει και ανωτέρους του και όλα...
-
στην βθμια όπου εργόζομαι εγώ, τα μαθήματα που μπορεί να κάνει κάθε ειδικότητα είναι σαφώς ορισμένα και χωρίζονται σε 1η και 2η ανάθεση. όταν κάποιος συνάδελφος δεν συμπληρώνει οράριο, και δεν υπάρχουν ώρες μαθημάτων ούτε της 1ης ανάθεσης ούτε της 2ης (της ειδικότητάς του), απασχολείται σε γραμματειακή υποστήριξη.
στο δημοτικό, εφόσον είσαι δάσκαλος ειδικότητας και όχι "κανονικός" δάσκαλος, φαντάζομαι ότι ο νόμος ορίζει ότι μπορείς να διδάξεις ορισμένα μαθήματα μόνο. θα πρέπει μόνη σου να κάνεις μία αναζήτηση και να βρεις ποιος νόμος είναι αυτός και τι λέει. εάν αυτό που λέω ισχύει, τότε ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ να μπεις στην τάξη για μάθημα άλλο εκτός αυτών που μπορείς να διδάξεις. εάν υπάρχει κενό ενδεχομένως να σου ζητηθεί να απασχολήσεις το τμήμα. αυτό όμως έιναι άλλο πράμα. το κενό είναι έκτακτο και σε καμία περίπτωση δεν εντάσεται στο "πρόγραμμα" της εβδομάδας. και σε αυτή την περίπτωση ΔΕΝ κάνεις μάθημα. απλά απασχολείς τα παιδιά (babysitting δλδ).
εγώ θα σου πρότεινα : 1ον να βρεις τον νόμο που ορίζει τι μαθήματα μπορείς να διδάξεις και 2ον να αρνηθείς να μπεις στην τάξη στις προγραμματισμένες "εξτρά" ώρες.
-
Πρώτη χρονιά διορισμένη ?
Δυστυχώς υπάρχουν και τέτοιοι άνθρωποι , σαν τον διευθυντή σου !!! Και όχι μόνο στην εκπαίδευση . Παντού .
Προφανώς πρέπει να ενημερωθείς για τις υποχρεώσεις και τα δικαιώματα σου και αν βρεις τους νόμους , να τους ενημερώσεις οτι και εσύ και αυτοί πρέπει να τους τηρήσετε .
Θα ήταν καλό , οταν σε ενημέρωσε ο προιστάμενος , να του ζητήσεις την ίδια στιγμή να επέμβει ........
Απο τη στιγμή που έγιναν έτσι τα πράγματα , ισως είναι καλή ιδέα να κάνεις καταγγελία . Οι άνθρωποι αυτοί κάνουν κατάχρηση εξουσίας και καλό είναι να βρούν κάποιο μικρό έστω εμπόδιο μπροστά τους , αλλιώς θα συνεχίζουν να εφαρμόζουν την ίδια τακτική στα υπόψήφια θύματα .
-
Πρώτη χρονιά διορισμένη ?
Δυστυχώς υπάρχουν και τέτοιοι άνθρωποι , σαν τον διευθυντή σου !!! Και όχι μόνο στην εκπαίδευση . Παντού .
Προφανώς πρέπει να ενημερωθείς για τις υποχρεώσεις και τα δικαιώματα σου και αν βρεις τους νόμους , να τους ενημερώσεις οτι και εσύ και αυτοί πρέπει να τους τηρήσετε .
Θα ήταν καλό , οταν σε ενημέρωσε ο προιστάμενος , να του ζητήσεις την ίδια στιγμή να επέμβει ........
Απο τη στιγμή που έγιναν έτσι τα πράγματα , ισως είναι καλή ιδέα να κάνεις καταγγελία . Οι άνθρωποι αυτοί κάνουν κατάχρηση εξουσίας και καλό είναι να βρούν κάποιο μικρό έστω εμπόδιο μπροστά τους , αλλιώς θα συνεχίζουν να εφαρμόζουν την ίδια τακτική στα υπόψήφια θύματα .
Έχω τρια χρόνια διορισμένη, αλλά δε νομιζω οτι ειναι τοσο εκει το θεμα.. Πιθανον επειδη ειμαι γενικά πολύ ήπιος άνθρωπος και δε μπορώ εύκολα να αρνουμαι πράγματα, απλά βρήκαν χώρο να κάνουν ό,τι κάνουν...
Αυτό το νόμο να έβρισκα.. όλο το απόγευμα αυτό ψαχνω... >:(
Οσο για το θέμα της καταγγελίας, δεν μπορεί να γίνει χωρίς αρκετή σκέψη. Αν αυτή τη στιγμή ανήκα σε μια διεύθυνση που δε με ενοιαζε τι και πώς και ποιός θα παρεξηγηθεί, θα ήταν πιο ευκολα τα πράγματα. Όμως επειδή ανήκω στη διευθυνση στην οποία φαντάζομαι θα συνεχίσω και θα ολοκληρώσω την καριέρα μου, φοβάμαι τις οξείες αντιπαραθέσεις με συναδέλφους, ειδικά ανωτέρους μου διοικητικά.. Είναι και μικρός ο τόπος εδώ, όλα σχολιάζονται και μπορούν να γίνουν μέγα θέμα... δεν ξέρω... :-\
Αυτη την κατάχρηση εξουσιας να μπορούσαμε όντως να περικόψουμε... Με ενοχλεί αφάνταστα ειδικα όταν προέρχεται από έναν δάσκαλο, έναν άνθρωπο που υποτίθεται οτι διαμορφώνει παιδικές ψυχουλες και συνειδήσεις....
-
. Οι τάξεις αυτές όμως δεν είχαν ξένη γλώσσα στο πρόγραμμά τους (Α' κ
-
.......βλεπεις παλιές ελληνικές ταινίες;;; κάπου υπάρχει η φράση " αχου και δε με νοιαζει!!!"
μπορείς να το πεις μέσα σου αυτό όταν αυριο τους πεις όχι και σου λένε τί θα κάνουν τώρα αυτοι;; ;D ;D
-
Πρώτη χρονιά διορισμένη ?
Δυστυχώς υπάρχουν και τέτοιοι άνθρωποι , σαν τον διευθυντή σου !!! Και όχι μόνο στην εκπαίδευση . Παντού .
Προφανώς πρέπει να ενημερωθείς για τις υποχρεώσεις και τα δικαιώματα σου και αν βρεις τους νόμους , να τους ενημερώσεις οτι και εσύ και αυτοί πρέπει να τους τηρήσετε .
Θα ήταν καλό , οταν σε ενημέρωσε ο προιστάμενος , να του ζητήσεις την ίδια στιγμή να επέμβει ........
Απο τη στιγμή που έγιναν έτσι τα πράγματα , ισως είναι καλή ιδέα να κάνεις καταγγελία . Οι άνθρωποι αυτοί κάνουν κατάχρηση εξουσίας και καλό είναι να βρούν κάποιο μικρό έστω εμπόδιο μπροστά τους , αλλιώς θα συνεχίζουν να εφαρμόζουν την ίδια τακτική στα υπόψήφια θύματα .
Έχω τρια χρόνια διορισμένη, αλλά δε νομιζω οτι ειναι τοσο εκει το θεμα.. Πιθανον επειδη ειμαι γενικά πολύ ήπιος άνθρωπος και μπορώ εύκολα να αρνουμαι πράγματα, απλά βρήκαν χώρο να κάνουν ό,τι κάνουν...
Ηθελα απλά να πω, οτι δυστυχώς υπάρχουν τέτοιοι άνθρωποι . Μπορεί να μην έτυχε να τους γνωρίζεις νωρίτερα (λίγα χρόνια διορισμένη). Φαντάζομαι οτι απο εδώ και στο εξής θα είσαι προετοιμασμένη για ανάλογες καταστάσεις .
Αυτό το νόμο να έβρισκα.. όλο το απόγευμα αυτό ψαχνω... >:(
Μακάρι να μπορούσα να βοηθήσω ........ Είμαι στην ΔΕ .
Οσο για το θέμα της καταγγελίας, δεν μπορεί να γίνει χωρίς αρκετή σκέψη. Αν αυτή τη στιγμή ανήκα σε μια διεύθυνση που δε με ενοιαζε τι και πώς και ποιός θα παρεξηγηθεί, θα ήταν πιο ευκολα τα πράγματα. Όμως επειδή ανήκω στη διευθυνση στην οποία φαντάζομαι θα συνεχίσω και θα ολοκληρώσω την καριέρα μου, φοβάμαι τις οξείες αντιπαραθέσεις με συναδέλφους, ειδικά ανωτέρους μου διοικητικά.. Είναι και μικρός ο τόπος εδώ, όλα σχολιάζονται και μπορούν να γίνουν μέγα θέμα... δεν ξέρω... :-\
Καταλαβαίνω τους προβληματισμούς σου . Αλλα αν δεν βρεθεί κάποιος να τους βάλει στη θέση τους ..........
Αυτη την κατάχρηση εξουσιας να μπορούσαμε όντως να περικόψουμε... Με ενοχλεί αφάνταστα ειδικα όταν προέρχεται από έναν δάσκαλο, έναν άνθρωπο που υποτίθεται οτι διαμορφώνει παιδικές ψυχουλες και συνειδήσεις....
Σίγουρα πάντως δεν θα σταματήσει απο μόνη της !
-
Ευχαριστώ πάρα πολύ για τις απαντήσεις σας και τα links!
Ήμουν πολύ φορτισμένη και απογοητευμένη το μεσημέρι, τώρα όσο περνάει η ώρα τόσο περισσότερο είμαι αποφασισμένη να μην υποχωρήσω αυτή τη φορα.
Θα πάω πλήρως προετοιμασμένη αυριο και θα θέσω βετο! ;D
-
apri μπράβο! πολύ καλή και ολοκληρωμένη η απάντησή σου.
Anast77 μη κολώσεις άμα σε απειλήσουν με αναφορά σε ανωτέρους. έχεις νομικά πατήματα. κοίτα μόνο να βρεις έναν τρόπο να αποδείξεις ότι αυτές τις ώρες τις είχαν εντάξει στο εβδομαδιαίο πρόγραμμα και δεν ήταν απλά τυχαία κενά που σου ζητήσαν να καλύψεις με απασχόληση των παιδιών. εν ανάγκη να γνωστοποιήσεις το πρόβλημα και στους γονείς. είμαι σίγουρη ότι θα είναι με το μέρος σου. φαντάζομαι δεν επιθυμούν να στέλνουν τα παιδιά τους στο σχολείο για να κάνουν "ότι να'ναι".
-
apri μπράβο! πολύ καλή και ολοκληρωμένη η απάντησή σου.
Anast77 μη κολώσεις άμα σε απειλήσουν με αναφορά σε ανωτέρους. έχεις νομικά πατήματα. κοίτα μόνο να βρεις έναν τρόπο να αποδείξεις ότι αυτές τις ώρες τις είχαν εντάξει στο εβδομαδιαίο πρόγραμμα και δεν ήταν απλά τυχαία κενά που σου ζητήσαν να καλύψεις με απασχόληση των παιδιών. εν ανάγκη να γνωστοποιήσεις το πρόβλημα και στους γονείς. είμαι σίγουρη ότι θα είναι με το μέρος σου. φαντάζομαι δεν επιθυμούν να στέλνουν τα παιδιά τους στο σχολείο για να κάνουν "ότι να'ναι".
Εχω στα χερια μου το δικό τους χειρόγραφο πρόγραμμα που μου έδωσαν στο οποίο φαίνεται καθαρά ότι μπαίνω στις μικρές τάξεις και ότι δεν προκειται για τυχαια κενα. ;)
Ακομα κι αυτό ομως να προσπαθησουν να διαστρεβλωσουν οι διευθυντές μου, φυσικά υπάρχουν γονείς και παιδιά που μπορούν κάλλιστα να το επιβεβαιώσουν.
Θα εκτυπώσω και το εγγραφο αυτό που πόσταρε ο/η apri (ευχαριστώ και πάλι) - άλλωστε το λινκ παραπεμπει σε επισημο κείμενο που μπορώ να εχω μαζι μου για back up.
-
Είπα να μη μιλήσω..............αλλά το μπλαζέ υφάκι για την ανάθεση των ΗΥ με εξαγρίωσε.
Και τι είσαι εσύ εκεί μέσα?
Ψυχοκόρη?
>:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:(
Να τους πεις να πάνε να πνιγούν.
-
Α, και ξέχασα και το καλύτερο..
-
Α, και ξέχασα και το καλύτερο..
-
Anast77, τάξε μου.
Έψαξα στο διαδίκτυο και βρήκα το ΦΕΚ του προγράμματος σπουδών των ολοήμερων δημοτικών.
http://www.ypepth.gr/docs/programma_spoydon_oloimeroy.pdf
Στο άρθρο 5 (σελ.19593 του ΦΕΚ ή σελ 23 του αρχείου pdf) ορίζεται ρητά τι συμβαίνει σε περίπτωση που υπάρχει έλλειψη εκπαιδευτικών πληροφορικής, αγγλικής ή άλλων ειδικοτήτων. Σε καλύπτει πλήρως.
Μην υποχωρήσεις σε καμία περίπτωση. Στο λέω από προσωπική πείρα. Στη δική μου δουλειά προσφερθήκε η φουρνιά μου να βοηθήσει την υπηρεσία, γιατί υπήρχε έλλειψη προσωπικού, και ασχολούμασταν με πράγματα που δεν ήταν στα καθήκοντά μας με την υπόσχεση ότι αυτό θα ήταν προσωρινό. Και όχι μόνο καλόμαθαν, αλλά όταν διαμαρτυρήθηκαμε, μας είπαν το εξής αμίμητο "Αφού μέχρι τώρα μπορούσατε και ανταποκρινόσασταν, γιατί δεν μπορείτε να συνεχίσετε;". Στη δε παρατήρηση "αφού κατέχεις και αυτό το αντικείμενο, τι σημασία έχει που δεν είναι στις αρμοδιότητες σου", τους απαντούσα ότι και να σκουπίζω ξέρω, αλλά δεν θα καλύψω και τη θέση της καθαρίστριας.
Καλή τύχη.
-
;D ;D ;D ;D καλό!
Α, και ξέχασα και το καλύτερο..
-
Apri, το εχω κι εγω κι εγω αυτο το ΦΕΚ αλλά αφορά αποκλειστικά το ολοημερο κι επισης στη δική μου περιπτωση δεν τιθεται θεμα ελλειψης ειδικοτητας αλλά πλεοναζοντων διδακτικων ωρων ειδικοτητας.
Παντως ευχαριστω.. ;)
Απίστευτο και το δικό σου περιστατικό... Μιλαμε για θράσος! :o
Και πολύ καλά τους απάντησες, ευγε!
-
παιδιά θα σημειώσω όλες τις απαντήσεις σας και όταν χρειαστώ θα λέω, περιμένετε ; να ανοίξω το μπλοκάκι να δω τί ταιριάζει!! ;D ;D ;D
-
Για ολα τα παραπανω δυστυχως θα επιλεξω Δευτεροβαθμια.... αν και προτιμω τη διδασκαλια στην Πρωτοβάθμια... ΟΙ δασκαλοι τρελαινονται αν οι ειδικοτητες κανουν λιγοτερες ωρες απ'αυτους. Πρεπει με καποιο τροπο να σε χωσουν...
-
-
Anast77, τι εννοείς ότι πρόκειται για πλεονάζουσες διδακτικές ώρες ειδικότητας;
Εννοώ ότι οι διαθέσιμες δικές μου ώρες πλεονάζουν σε σχέση με τις ανάγκες του σχολείου για το συγκεκριμενο μαθημα. Και το προβλημα ειναι οτι ειμαι ηδη σε τρια σχολεια και πάλι δεν συμπληρωνω, ούτε υπάρχουν άλλα κενα στην ειδικοτητα μου για καλυψω.
Αυτο που λες Miss Elenious δεν το ειχα παρατηρησει... ::)
Τωρα ομως που το σκεφτομαι, αυτες τις ωρες μη ειδικοτητας που μου ανεθεσαν, οι διευθυντες τις ειχαν παρει το Γεναρη απο καποιους δασκαλους που διαμαρτυρονταν οτι ορισμενες ειδικοτητες εκαναν μειωμενο...
Και τις εδωσαν σε μενα για να τους κλεισουν το στομα. Καπως έτσι ξεκινησε το θεμα τελικα...
-
-
Φρέσκα νέα από το μέτωπο...
Το πρωί ο "σκληροτράχηλος" διευθυντής μου απουσίαζε. Ρωτάω τον υποδιευθυντή αν τηλεφώνησε ο προϊσταμενος για να τους δωσει προσωπικα την εντολη για να μου αφαιρεθουν οι ωρες και μου απαντά "Οχι, φυσικά και δεν πήρε, ουτε προκειται να πάρει. Αυτός απλά σε καλόπιανε, χωρίς να έχει σκοπό να το εφαρμόσει αυτο που έλεγε..."
Παίρνω ανάποδες (σόρυ για την έκφραση) και του δηλώνω ότι εγώ στη
-
Εδώ και κάποιους μήνες και εξαιτίας του ότι δεν συμπλήρωνα ώρες της ειδικότητας μου στο δημοτικό σχολείο που εργαζόμουν, κάποια στιγμή με κάλεσαν οι διευθυντές μου και μου ανέθεσαν να μπαίνω και να συμπληρώνω ωράριο σε μικρές τάξεις. Ως εδώ καλα. Οι τάξεις αυτές όμως δεν είχαν ξένη γλώσσα στο πρόγραμμά τους (Α' κ
-
Αγαπητή συναδέλφισσα ας τα πάρουμε ένα ένα...
Συγνώμη που παρεμβαίνω, αλλά θα πρέπει λίγο να κάνω την κακιά!Σε λίγο καιρό τελειώνει η δουλειά των ωρομίσθιων καθηγητών ΠΕ 06 που τρέχουμε άλλοι στα ολοήμερα και γενικά όπου μας καλούν και το χειρότερο είναι ότι δεν έχουμε πληρωθεί ακόμη!
Δεν κάνεις την κακιά, σε καταλαβαίνω απόλυτα γιατί υπήρξα αρκετά χρόνια ωρομίσθια - ποτέ δεν είχα την τύχη να με καλέσουν αναπληρώτρια - και μάλιστα τύχαινε να κάνω 2 ωρες στο πρωινό δημοτικό ενός χωριου, μετά ολοήμερο άλλες 2 σε άλλο χωριό, μετά έτρεχα στην Προσθετη σε ΤΕΕ και αργότερα σε Εσπερινό, απο το οποίο εφευγα κατακοπη το βράδυ. Περασα πολλές δυσκολίες, για αυτοκίνητο δεν είχα δυνατότητα, μετακίνηση λοιπόν με ταξι ή συγκοινωνία, απίστευτο τρεξιμο, αγωνία με τα οικονομικά, στεναχώρια κάθε φορα που η πληρωμη καθυστερουσε μηνες ολοκληρους και οι υποχρεωσεις ετρεχαν... Τρεις φορες έδωσα ΑΣΕΠ και τις τρεις με ατελειωτες ώρες μελετης. Κι όταν καταφερα να διοριστώ ήταν ένα είδος λύτρωσης και συχνα σκεφτομαι τα παλιά ή συναδελφους που ακομα λιώνουν στην ωρομισθια και λεω οτι δεν πρεπει να γκρινιαζω ο,τι και να μου συμβαινει στη δουλεια. ΑΛΛΑ το οτι ειμαι ευγνωμων γι'αυτη τη θεση δε σημαινει οτι πρεπει να επιτρεπω σε καποιους να κανουν καταχρηση της εξουσιας τους και της φιλοτιμιας μου. Ετερον εκατερον if you know what I mean...
Αισθανόμαστε απαίσια όταν βλέπουμε ότι υπάρχουν τέτοιου είδους ίντριγκες, που μάλλον ανοργανοσιά θα έλεγα ότι υπάρχει ή κακές διαπροσωπικές σχέσεις!
Ερχεσαι στα λόγια μου! ;)
Τι μπορεί να κάνει ο καθηγητής Αγγλικών;Ο καθηγητής Αγγλικών μπορεί και να υποχρεωθεί να διδάξει μάθημα δεύτερης ανάθεσης -για μας είναι το μάθημα της ΙΣΤΟΡΙΑΣ!Αρκετές φορές στα μαθητικά μου χρόνια η καθηγήτρια των Αγγλικών μας δίδασκε Ιστορία!
Πράγμα λάθος και πράγμα που ευτυχως και για μας και για τα παιδια ΔΕΝ προβλεπεται για την Α/βαθμια (η β' αναθεση εννοω στους Αγγλικης)...
Επίσης χρόνια τώρα (τον τελευταίο καιρό σταμάτησε επειδή υπάρχουν αρκετοί συνάδελφοι μας ΠΕ 19-20 αδιόριστοι) εκπαιδευτικοί διάφορων ειδικοτήτων δίδασκαν πληροφορική!Στα παιδιά του δημοτικού σίγουρα δεν χρειάζεται να διδάξει κάποιος "προγραμματιστικά εργαλεία για το διαδίκτυο, ούτε κατασκευή ιστοσελίδας"!
Θεωρείς ότι σε μια Α' Δημοτικού μπορείς να διδαξεις οτιδηποτε για χρηση υπολογιστων;;
Θεωρώ ότι το πρόγραμμα του σχολείου έχει κατατεθεί και εσύ "χρεώθηκες" κάποια μαθήματα, αλλά για να μην απορριφθούν από τον αρμόδιο προϊστάμενο σημαίνει ότι δεν υπάρχει κάτι παράνομο!
Τώρα αν χρειαστεί να καλύψεις κάποιον συνάδελφο για μια εβδομάδα επειδή κάτι του έτυχε δεν νομίζω ότι και τόσο κακό!Μπορεί να μην υπάρχει διαθέσιμος δάσκαλος!
Εδω έγινε η πρωτη παρατυπια... Το προγραμμα που καταθετηκε στη Διευθυνση με αναφερει μονο να διδασκω Αγγλικά, αυτο μου το δηλωσε ο προισταμενος. Μολις του ειπα οτι διδασκω ασχετα μαθηματα και μαλιστα σε ταξεις που δεν κανουν Αγγλικα, αυτο που είπε ήταν "Το ξερεις οτι γι'αυτο και μονο θα μπορουσες να μας κανεις καταγγελια και να μας τρεχεις;;" Αρα υπάρχει παρανομια!
Οσο για τη βδομαδα, φυσικα και δεν το συζητω να την καλυψω, ανθρωποι ειμαστε. Όχι ομως καλυπτοντας κενα να φτανω να κανω τριανταωρο.. Εκει αρχιζεις να λες οτι κατι δεν παει καλα...
Επιπλέον σκέψου και το χειρότερο:
Αν δεν υπάρχει τρόπος να συμπληρώσεις ωράριο (που πρέπει να κάνεις) στον ιδιο νομό ίσως να πας και σε όμορο (ν.1566/85)!
Αυτο πρωτη φορα το ακουω, μου φαινεται πολύ δυσκολο ομως να ισχυει! :o
Συγνώμη αν είμαι σκληρή μαζί σου συναδέλφισσα, αλλά να ξέρεις ότι κάποιοι από μας θα διδάσκαμε ακόμη και "κινέζικα" για να επιβιώσουμε!
Για να σε παρηγορήσω:
"Έκλαιγα επειδή δεν είχα παπούτσια να φορέσω, μέχρι που συνάντησα κάποιον που δεν είχε πόδια"-Λουντέμης!
Επειδή λοιπόν κι εγώ κάποτε ήμουν "χώρις πόδια", όταν τελικά τα απέκτησα, διεκδίκησα και συνεχιζω να διεκδικω ένα καλό ζευγάρι παπούτσια για να τα προφυλάξω από τα χτυπήματα... Ειναι τόσο λάθος και επιλήψιμο αυτο;
ΥΓ
Αν πάλι δεν σε έκανα να νιώσεις καλύτερα:
Ζήτα γραπτώς προς τον προϊστάμενο να συμπληρώνεις ωράριο σε άλλο σχολείο!
Αν δεν αλλάξει κάτι, αυτό ακριβως σκοπευω να κάνω και χαιρομαι που τελικά συμφωνουμε. Αυτό αλλωστε του το έχω ήδη πει στην πρωτη μας συναντηση στο γραφειο του.
Σου εύχομαι σύντομα να βγεις από το γολγοθά της ωρομισθιας (κακα τα ψεμματα, περι αυτου προκειται..) και μόλις μπεις στην εκπαιδευση ως μονιμη να προσπαθησεις κι εσυ να αλλάξεις τα κακως κειμενα και να μη σωπαινεις ενθυμούμενη την παλιά εργασιακή σου κατάσταση. Αυτό θα βόλευε πάρα πολύ ειδικά τους καρεκλοκένταυρους της εκπαιδευσης...
-
Επίσης χρόνια τώρα (τον τελευταίο καιρό σταμάτησε επειδή υπάρχουν αρκετοί συνάδελφοι μας ΠΕ 19-20 αδιόριστοι) εκπαιδευτικοί διάφορων ειδικοτήτων δίδασκαν πληροφορική!Στα παιδιά του δημοτικού σίγουρα δεν χρειάζεται να διδάξει κάποιος "προγραμματιστικά εργαλεία για το διαδίκτυο, ούτε κατασκευή ιστοσελίδας"!
Ως ΠΕ19 έχω να πω ότι αυτό είναι απλά απαράδεκτο! Το μάθημα της πληροφορικής ανατίθεται μόνο σε καθηγητές ΠΕ19 και ΠΕ20 και σε κανέναν άλλο. (εκτός κι αν εννοείς του συναδέλφους που παλιότερα έκαναν μετάταξη από άλλες ειδικότητες σε ΠΕ19-20. αυτοί είναι καθ'όλα νόμιμοι διότι άλλαξαν ειδικότητα)
Συγνώμη αν είμαι σκληρή μαζί σου συναδέλφισσα, αλλά να ξέρεις ότι κάποιοι από μας θα διδάσκαμε ακόμη και "κινέζικα" για να επιβιώσουμε!
τώρα θα γίνω εγώ σκληρή μαζί σου συναδέλφισσα...
Να με συγχωρείς πολύ, αλλά το θέμα εδώ δεν είναι η επιβίωση των δασκάλων και καθηγητών. Είναι η ποιότητα της παιδειάς που προσφέρουμε στα παιδιά. Άμα είναι για να "επιβιώσουμε" να μπαίνει όποιος να'ναι στην τάξη να κάνει "ότι να'ναι" (όπως είπε και η Anast77 ) , τότε να πάμε να γίνουμε καθαρίστριες να επιβιώνουμε χωρίς να κάνουμε κουρκούτι το μυαλό των παιδιών. Και να πάρουμε τις τωρινές καθαρίστριες να τις βάλουμε στην τάξη να διδάσκουν στα παιδιά του δημοτικού ιστορία και μαθηματικά και ότι άλλο, διότι αφού τελειώσανε γυμνάσιο θα είναι ικανές να το κάνουν. Άλλωστε δεν χρειάζεται να μάθεις διαφορικές εξισώσεις στα πρωτάκια (κατά το: "Στα παιδιά του δημοτικού σίγουρα δεν χρειάζεται να διδάξει κάποιος "προγραμματιστικά εργαλεία για το διαδίκτυο, ούτε κατασκευή ιστοσελίδας"!")
Τέτοια θέματα όταν ανακύπτουν τα εξετάζουμε ΠΡΩΤΑ από την πλευρά που αφορά τα παιδιά, και μετά από την πλευρά που αφορά εμάς τους εκπαιδευτικούς. Οι νόμοι που ορίζουν τις αναθέσεις των μαθημάτων ανά ειδικότητα και την γενικότερη λειτουργία του σχολείου έχουν φτιαχτεί όχι μόνο για να διασφαλίζουν τα δικαιώματα των εκπαιδευτικων, αλλά κυρίως των παιδιών.
-
Κάποιες διευκρινήσεις:
1. Όταν κάποιος ωρομίσθιος δεν συμπληρώνει το ωράριό του, μπορεί να σταλεί σε όμορο δήμο ή κοινότητα (και όχι φυσικά όμορο νομό) και αν αυτό δεν είναι εφικτό, απασχολείται σε άλλες δραστηριότητες του σχολείου.
Παραθέτω το σχετικό απόσπασμα του Νόμου 2817/2000
( http://www.fa3.gr/nomothesia_2/nomoth_education/7_educ_atom_eid_ekp_anages-arthra5-6-7-8.htm ):
Άρθρο 8
Θέματα προσωπικού πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης
1.Εκπαιδευτικοί πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης των, κλάδων Αγγλικής, Μουσικής, Καλλιτεχνικών Μαθημάτων και Φυσικής Αγωγής, που δεν συμπληρώνουν το υποχρεωτικό ωράριο διδασκαλίας στο σχολείο που υπηρετούν, διατίθενται για συμπλήρωση του ωραρίου σε άλλα σχολεία της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης, καθώς και σε σχολεία της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, για τη διδασκαλία μαθημάτων της ειδικότητάς τους, τα οποία λειτουργούν στον ίδιο ή γειτονικό δήμο ή κοινότητα με απόφαση του Γενικού Γραμματέα της Περιφέρειας, ύστερα από πρόταση του οικείου Περιφερειακού Συμβουλίου. Εκπαιδευτικοί πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, που έχουν διορισθεί με τη διαδικασία του άρθρου 41 του ν. 1143/1981 (ΦΕΚ 80 Α'), εφόσον δεν συμπληρώνουν το υποχρεωτικό ωράριο διδασκαλίας τους μπορεί να διατίθενται μερικά ή ολικά σε άλλα δυσπρόσιτα σχολεία της ίδιας ή άλλης περιοχής διορισμού, με απόφαση του Υπουργού Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων, ύστερα από σύμφωνη γνώμη του οικείου κεντρικού υπηρεσιακού συμβουλίου. Στις περιπτώσεις που είναι ιδιαιτέρως δυσχερής η παραπάνω διάθεση, οι εκπαιδευτικοί είναι υποχρεωμένοι να προσφέρουν υπηρεσία, μέχρι τη συμπλήρωση του υποχρεωτικού τους ωραρίου, σε άλλες δραστηριότητες του σχολείου ή του γραφείου ή της διεύθυνσης εκπαίδευσης. Ο χρόνος διάθεσης θεωρείται για κάθε περίπτωση ότι έχει διανυθεί στην οργανική τους θέση."
2. Συμφωνώ απολύτως στο να βοηθήσεις συναδέλφους και διεύθυνση, αν συμβεί κάτι απρόοπτο. Διαφωνώ στο να το κάνεις επ' αόριστον, πόσο μάλλον όταν οι νόμοι ορίζουν το αντίθετο, όχι μόνο χάριν της προστασίας των δικαιωμάτων των εργαζόμενων εκπαιδευτικών, αλλά και χάριν της προστασίας του δικαιώματος των μαθητών σε ποιοτική παιδεία. Το να διδάσκει ο κάθε εύκαιρος εκπαιδευτικός το οτιδήποτε ανήκει στο παρελθόν, όπου το εκπαιδευτικό προσωπικό ήταν δυσέρευτο. Ακόμη παλαιότερα είχε εφαρμοστεί και η τακτική να διδάσκουν παλαιότεροι μαθητές τους μικρότερους. Δεν πιστεύω να θέλουμε να επαναφέρουμε τέτοια πράγματα. Στη δε συγκεκριμένη περίπτωση και ο νόμος είναι αντίθετος και η ΔΟΕ είμαι σίγουρη ότι θα εκφράσει παρόμοια θέση και, όπως δείχνουν τα πράγματα, και ο προΐσταμένος το θεωρεί παράνομο (κι αυτό λέει πολλά).
3. Αν δεν υπάρχει καθηγητής ειδικότητας, τότε ο νόμος και οι σχετικές εγκύκλιοι
( http://www.ypepth.gr/docs/programma_spoydon_oloimeroy.pdf ) ορίζουν ότι τα μαθήματα γίνονται από δάσκαλο που έχει σχετική επιμόρφωση και αν δεν υπάρχει τέτοιος, τότε το εν λόγω μάθημα δεν διδάσκεται και στη θέση του ο δάσκαλος διδάσκει άλλο αντικείμενο.
4. Μην μπερδεύουμε τις αναθέσεις στη δευτεροβάθμια, που έχουν μια στοιχειώδη λογική, με τη συμπλήρωση ωραρίου στην πρωτοβάθμια. Είναι σαφές ότι άλλο πράγμα να διδάσκει κάποιος της Αγγλικής Φιλολογίας ιστορία (αν και δεν θα έπρεπε) και άλλο να διδάσκει πληροφορική ή μουσική, αντικείμενα παντελώς άσχετα με την ειδικότητά του.
5. Άκουσα πολλές φορές το επιχείρημα ότι κάνε τα πάντα και ότι θα είσαι αχάριστη, τη στιγμή που υπάρχει έξω τόση ανεργία, να θέτεις όρους.
Το επιχείρημα της ανεργίας ισχύει όμως και για τους παλαιότερους εργαζομένους και όχι μόνο για τους νεοπροσληφθέντες. Αυτοί γιατί δεν θεωρούνται αχάριστοι, όταν αρνούνται καταστρατήγηση των δικαιωμάτων τους; Ξέρετε πόσοι πενηντάρηδες είναι άνεργοι;
Ένα πράγμα κατάλαβα: ότι τα όρια του παραλογισμού είναι απεριόριστα, όταν κάποιοι θέλουν να βολευτούν εις βάρος άλλων.
-
ipermahia περα από το ότι σίγουρα ταλαιπωρείσαι στη δουλειά αυτό δεν σημαίνει ότι δεν πρεπει να κοιτάμε όχι μόνο το καλύτερο αλλά απλά και το φυσιολογικό. και εγώ όταν πρωτοξεκίνησα στη δουλειά πριν 10 χρόνια ήμουν σε ένα ροζ συννεφάκι κι έκανα τα πάντα. και να σου πω την αλήθεια αυτό ακόμα κάνω. ακόμα και αυτή τη στιγμή που γράφω φτιάχνω πράγματα για το σχολείο. ΟΜΩΣ καταλαβα σιγα σιγα πως όλα και ολοι στηριζονται στην πλατη μας και κανενας όχι μονο δεν θα μας βοηθησει άλλα ουτε θα μας υποστηριξει σε καποιο προβλημα (βλ καταγγελιες γονεων)
-
Γιατί να είσαι αχάριστος όταν διεκδικείς τα δικαιώματά σου;;;
Με μέσο διοριστήκαμε;;; Διαβάσαμε, γράψαμε, μπήκαμε!
Δε χρωστάω σε κανέναν για εδώ που είμαι και θα διεκδικώ τα δικαιώματά μου και θα υπερασπίζομαι τον εαυτό που όπου αδικούμαι!
Ειδικά από τη στιγμή που παλαιότεροι συνάδελφοι θεωρούν το σχολείο τσιφλίκι μπαχτσέ!
Συναδέλφισσα διαικδίκισε! Πήγαινε και στον σχολικό σύμβουλο Α/θμιας, εκεί να δεις τι θα γίνει!
Κάτι παρόμοιο έχω υπόψη μου, να γίνεται η ξένη γλώσσα πρώτη ώρα για να αργεί η δασκάλα (η παλιά, ήθελε λέει να κοιμάται, το δικαιούτε μετά από 25 χρόνια...), και μόλις το έμαθε ο σύμβουλος έγινε χαμός!
-
ipermahia περα από το ότι σίγουρα ταλαιπωρείσαι στη δουλειά αυτό δεν σημαίνει ότι δεν πρεπει να κοιτάμε όχι μόνο το καλύτερο αλλά απλά και το φυσιολογικό. και εγώ όταν πρωτοξεκίνησα στη δουλειά πριν 10 χρόνια ήμουν σε ένα ροζ συννεφάκι κι έκανα τα πάντα. και να σου πω την αλήθεια αυτό ακόμα κάνω. ακόμα και αυτή τη στιγμή που γράφω φτιάχνω πράγματα για το σχολείο. ΟΜΩΣ καταλαβα σιγα σιγα πως όλα και ολοι στηριζονται στην πλατη μας και κανενας όχι μονο δεν θα μας βοηθησει άλλα ουτε θα μας υποστηριξει σε καποιο προβλημα (βλ καταγγελιες γονεων)
Μάλλον παρεξηγήθηκαν οι προθέσεις μου όχι τόσο από σένα αλλά κυρίως από τον συνάδελφο zafiri!Κανείς δεν ζήτησε από την συναδέλφισσα να παραιτηθεί από την διεκδίκηση όπως και σε καμία περίπτωση οι νέοι είτε ανήκουν στο μόνιμο προσωπικό είτε στο έκτακτο θα γίνουν υπηρέτες των παλαιότερων!
Αυτό που κατάλαβα είναι ότι δεν συμπληρώνει ωράριο!Άρα λοιπόν ή θα πρέπει να συμπληρώσει σε άλλο σχολείο ή με μαθήματα δεύτερης ανάθεσης ή γραμματειακή υποστήριξη!
Όποιος έχει δίκιο πιστεύω πως το ζητάει γραπτώς!Όλα τα άλλα είναι διαδικασίες κουτσομπολιού! Είπε ο ένας που σίγουρα μπορεί να μην έχει καλές σχέσεις με κάποιον άλλο να κάνει αυτό ή το άλλο!
Όμως αν πρόκειται για εξυπηρέτηση κάποιων συναδέλφων νομίζω πως δεν τίθεται θέμα!Είναι δύσκολο να βρεις διαθέσιμο δάσκαλο για έναν μήνα ή μια εβδομάδα ή κάποιον συνάδελφο ειδικότητας!
Εγώ όμως θα έλεγα κάτι παραπάνω!Να σταματήσει να μπαίνει σε διαδικασίες κουτσομπολιού και να γίνεται αντικείμενο εκμετάλευσης όχι τόσο για τη δουλειά (μια εβδομάδα περνάει εύκολα )αλλά να χρησιμοποιείται από άλλους που δεν έχουν και τις καλύτερες διαπροσωπικές σχέσεις!
Δεν ξέρω τι θα πει ο προϊστάμενος ή σχολικός σύμβουλος,(σίγουρα είναι δύσκολο να προκαλεί δυσλειτουργία σε άλλα σχολεία του όμορου δήμου ή κοινότητας ή δεν υπάρχει κενή θέση) αλλά σίγουρα θα πρέπει να φροντίσει από το επόμενο σχολικό έτος να έχει πλήρες ωράριο απασχόλησης για να αποφύγει τις συγκρούσεις, εφόσον δεν επιθυμεί να διδάξει μάθημα δεύτερης ανάθεσης!
Είναι δικό της δικαίωμα!
Σχετικά με το θέμα της διεκδίκησης ένα θα πω! Είμαι 10 χρόνια συνδικαλίστρια! Και ως ωρομίσθια αυτό που πλέον για όλους τους ωρομίσθιους έγινε πλέον στερεότυπο είναι το πρόγραμμα! Συνήθως το πρόγραμμα φτιάχνεται για να βολεύονται οι παλαιότεροι και δεν θα κάτσει κάποιος να ασχοληθεί με έναν ωρομίσθιο!
Τι έχω ακούσει;Αυτό είναι και άμα θέλεις!Αυτό γίνεται και στην πρωτοβάθμια και στη δευτεροβάθμια και οπουδήποτε προσλαμβάνεσαι ως ωρομίσθιος!Δεν μπορούν να βολέψουν ένα δίωρο!
Ποτέ μου δεν μαλώνω!Τι λέω;Αλλαγή στο πρόγραμμα!Αν δεν γίνει τότε σίγουρα τους ενημερώνω ότι θα τους καταγγείλω για διακριτική μεταχείριση και θα ζητήσω την παρέμβαση του εισαγγελέα για να δω αν κάποιος άλλος έχει εξυπηρετηθεί!
Συμφωνώ με τον zafiris ότι το σχολείο δεν τσιφλίκι κανενός!
Πιστεύω όμως πως γίνεται πολύ φασαρία για το τίποτα!
-
Και ως ωρομίσθια αυτό που πλέον για όλους τους ωρομίσθιους έγινε πλέον στερεότυπο είναι το πρόγραμμα! Συνήθως το πρόγραμμα φτιάχνεται για να βολεύονται οι παλαιότεροι και δεν θα κάτσει κάποιος να ασχοληθεί με έναν ωρομίσθιο!
Τι έχω ακούσει;Αυτό είναι και άμα θέλεις!Αυτό γίνεται και στην πρωτοβάθμια και στη δευτεροβάθμια και οπουδήποτε προσλαμβάνεσαι ως ωρομίσθιος!Δεν μπορούν να βολέψουν ένα δίωρο!
Καλή μου , αυτό δεν γίνεται μόνο στους ωρομίσθιους, αλλα γενικά στους νέους . Δυστυχώς ! Φέτος , που βρέθηκα σε σχολείο με παλιούς , κατάλαβα οτι το κλίμα είναι όμοιο με αυτό που περιγράφουν για το στρατό . Ο παλιός εχει πολύ περισσότερα δικαιώματα , διαλέγει και όλη η αγγαρεία στους νέους .
Στο πρόγραμμα έχω συνέχεια τελευταίες ώρες (τοποθετήθηκα τελευταία) και οταν ζήτησα ευγενικά , να γίνει ρύθμιση (μαθηματικά μόνιμα τελευταίες ωρες ?) , μου απάντησε ο συνάδελφος με επιθετικότητα : Αυτό είναι και αμα σου αρέσει . Είσαι η νεότερη και στο σχολείο υπάρχουν συνάδελφοι με πολλά χρόνια προυπηρεσίας ! Τι σημασία έχει αν είναι μαθηματικά ? Ο καλλιτεχνικός έχει 16 χρόνια προυπηρεσία !!!!!!!
-
Αχ τι μου λες k_k...
Πληροφορική, μονόωρο μάθημα μόνιμα 7η ώρα.... Είκοσι λεπτά με το ζόρι.....
Νέος προσοχή!
Υ.Γ. Μάλλον είναι αυτό που λέει μια "παλιά" φιλόλογος, φταίει που δεν έχω παιδιά και δε χρειάζεται να φεύγω από τις 10:30 για να μαγειρέψω.... Να δω όταν θα κάνω τα παιδιά τι θα λέει....
-
αυτή η καραμελα παλι με τα παιδιά;; αμαν πια. λες και λεει ο νόμος πουθενα ότι οσοι δεν εχουν παιδια θα ειναι ο τελευταιος τροχος της αμαξης. δηλ και να μην εχεις ,δεν εχεις αλλα τρεχαματα; απο πότε μπαινουμε από μόνοι μας σε.. μια άλλη επετηρίδα ;; εχεις παιδια; καλό ωραριο. δεν εχεις; να κανεις!
-
Συνηθίστε στην ιδέα ότι αυτό είναι το δημόσιο σχολείο. Έχετε ακούσει να γίνονται τέτοια στα ιδιωτικά; Όχι, γιατί εκεί υπάρχει πίεση, πειθαρχία, ή αλλιώς ζόρι. Για όποιους αντέχουν.
-
αυτή η καραμελα παλι με τα παιδιά;; αμαν πια. λες και λεει ο νόμος πουθενα ότι οσοι δεν εχουν παιδια θα ειναι ο τελευταιος τροχος της αμαξης. δηλ και να μην εχεις ,δεν εχεις αλλα τρεχαματα; απο πότε μπαινουμε από μόνοι μας σε.. μια άλλη επετηρίδα ;; εχεις παιδια; καλό ωραριο. δεν εχεις; να κανεις!
Λες και αλλιως δε μεγαλωνουν. Μονο τα παιδια των εκπαιδευτικων εχουν αναγκες!! Αν εισαι και ειδικοτητα και ατεκνος/η την εχεις βαψει...!!! ;D ;D ;D
-
Αναρωτιέμαι γιατί τόση εμπάθεια για τους συναδέλφους που έχουν παιδιά? Αν αντιμετωπίζετε με τέτοια νοοτροπία τα παιδιά των συναδέλφων τα υπόλοιπα πως τα βλέπετε?
Ειλικρινά απαντήστε στον εαυτό σας αν είναι ίδιες οι συνθήκες και οι ανάγκες διαβίωσης κάποιου που έχει οικογένεια και παιδιά σε σχέση με κάποιον που είναι μόνος του?
Δεν έχω οικογένεια και παιδιά αλλά το θεωρώ πολύ «λίγο» από πλευράς μου να μην κάνω λίγο πιο εκεί για κάποιον που έχει σαφώς περισσότερες υποχρεώσεις και ευθύνες από εμένα. Κανένας νόμος δεν μπορεί να επιβάλλει την ανθρωπιά και το σεβασμό στον ίδιο μας τον εαυτό πρώτα από όλα και μετά στους υπολοίπους. Γι αυτό και κανένας νόμος δεν λέει πως οι μη έχοντες οικογένεια και παιδιά είναι ο τελευταίος τροχός της αμάξης…. :-X
-
που την ειδες την εμπαθεια; ίσα ίσα που το αντίθετο συμβαίνει. ξερεις πόσοι εκπαιδευτικοί ρίχνουν στο ολοημερο κάποιον μόνο και μόνο επειδη δεν έχει παιδιά; δεν καταλαβα δηλαδή, θα πρεπει να έχει και άποψη ο καθένας για το πως θα δουλεψουμε σύμφωνα με το τι οικογένεια έχουμε; και βγαζω σπυράκια όταν ακούω του τύπου εχω μαγείρεμα και άλλα. τόσες γυναίκες δουλευουν 8ωρο και 12ωρο. ε όχι να μην προλαβαίνει να κάνει τις δουλειες της η εκπαιδευτικός! και άν κάποιος δεν θελει η δεν μπορεί να κάνει παιδιά τί θα γίνει δηλ θα τρεχει σε ότι περισσευει στο σχολείο;;
-
Αναρωτιέμαι γιατί τόση εμπάθεια για τους συναδέλφους που έχουν παιδιά? Αν αντιμετωπίζετε με τέτοια νοοτροπία τα παιδιά των συναδέλφων τα υπόλοιπα πως τα βλέπετε?
…. :-X
τι να απαντήσω γιαυτό το σχόλιο........
-
που την ειδες την εμπαθεια; ίσα ίσα που το αντίθετο συμβαίνει.
Ε όχι που είδα την εμπάθεια ::)
τόσες γυναίκες δουλευουν 8ωρο και 12ωρο. ε όχι να μην προλαβαίνει να κάνει τις δουλειες της η εκπαιδευτικός!
Mήπως υποβαθμίζεις και υποβιβάζεις τη δουλειά του εκπαιδευτικού με αυτό το σχόλιο?
ξερεις πόσοι εκπαιδευτικοί ρίχνουν στο ολοημερο κάποιον μόνο και μόνο επειδη δεν έχει παιδιά; δεν καταλαβα δηλαδή, θα πρεπει να έχει και άποψη ο καθένας για το πως θα δουλεψουμε σύμφωνα με το τι οικογένεια έχουμε; και βγαζω σπυράκια όταν ακούω του τύπου εχω μαγείρεμα και άλλα. ..... και άν κάποιος δεν θελει η δεν μπορεί να κάνει παιδιά τί θα γίνει δηλ θα τρεχει σε ότι περισσευει στο σχολείο;;
Δεν είπα ο καθένας να αποφασίζει... είπα πως και μόνοι μας μπορούμε να δίνουμε λίγο χώρο... άλλωστε ούτε και οι συνάδελφοι σου είναι ο καθένας :-[. Επειτά δεν κατάλαβα κάτι η δουλειά στο ολοήμερο είναι το ότι περισσεύει? Γιατί δεν βλέπεις λίγο πιο θετικά τα πράγματα πχ αυτός που δεν θέλει ή δεν μπορεί να κάνει παιδιά μπορεί να κάνει ίσως αν το θέλει πολύ περισσότερα πράγματα για τη δουλειά του....
-
Καμία εμπάθεια στα παιδιά, ειδικά αν αυτά είναι μικρά.
Ωστόσο να ξέρουν όλοι ότι οι περισσότερες (γιατί στο 75% είναι γυναίκες και μάλιστα ΠΕ02 με >20 χρόνια που φέρνουν αντιρρήσεις και προκαλούν τα μπερδέματα;;; θα μου τα χώσετε τώρα το ξέρω.... καλά το παίρνω πίσω, δε έχω τίποτα με τους φιλολόγους απλά μάλλον τυχαίνει να είναι η πλειοψηφική ειδικότητα σε κάθε σχολείο άρα στατιστικά θα προκαλούν και τα περισσότερα...) έχουν παιδιά στο Γυμνάσιο ή Λύκειο και να τα επικαλούνται ως δικαιολογία αυτό πάει πολύ.
Η μάνα μου δούλευε και δουλεύει 7:00 - 15:00 και ΠΑΝΤΑ είχε το πρωινό/μεσημεριανό έτοιμο και από τη στιγμή που "μεγάλωσα" (πρέπει να ήταν 5η ή 6η δημοτικού) επέτρεπε ΚΑΙ να ζεσταίνω το φαί ώστε να τρώω πριν έρθει είτε ο ένας είτε ο άλλος (μπαμπάς) στο σπίτι... Και δε με λένε
-
mat εγώ προσωπικά δεν είδα να βγαίνει εμπάθεια απέναντι στα παιδιά, αλλά απέναντι στους γονείς τους. και μερικές φορές την βρίσκω δικαιολογημένη.
το θέμα είναι το εξής: ο νόμος λέει ότι , εφόσον υπάρχουν δουλειές του σχολείου ή μαθήματα, είμαστε υποχρεωμένοι να παραμένουμε στο σχολείο από τις 8 έως τις 2. κατά συνέπεια, εάν καθόμαστε λιγότερο από αυτό είναι ευτύχημα, όχι δεδομένο. αυτό σημαίνει ότι κανένας από εμάς δεν πρέπει να "προγραμματίζει" κάτι άλλο εκτός της δουλειάς για τις ώρες εκείνες. οι υποχρεώσεις μας και τα οικογενειακά βάρη θα πρέπει αναγκαστικά να ικανοποιηθούνε στις υπόλοιπες ώρες της ημέρας. και αυτό γενικά δεν είναι και ακατόρθωτο, δεδομένου ότι υπάρχουν πολλοί μπαμπάδες και μαμάδες που σχολάνε πολύ αργότερα από τις 2 και πάλι τα καταφέρνουν (αυτό εννοούσε ο/η kathyk όταν έλεγε "ε όχι να μην προλαβαίνει να κάνει τις δουλειες της η εκπαιδευτικός!" πιστεύω).
και εν τέλει επί του πρακτέου, η συνήθης περίπτωση για εμάς τους εκπαιδευτικούς είναι να καθόμαστε στο σχολείο είτε τις πρώτες είτε τις τελευταίες ώρες. το (περιβόητο) μαγείρεμα μπορεί να γίνει στο υπόλοιπο μισό του ωραρίου που (συνήθως επαναλαμβάνω) είναι ελεύθερο. τις υπόλοιπες μέρες .... το χτεσινό ή σαλάτα.
ΥΓ: φυσικά θα κάνω λίγο παραπίσω, όχι σε ΚΑΘΕ οικογενειάρχη, αλλά όταν γνωρίζω ότι υπάρχει πραγματική ανάγκη (όπου "ανάγκη" δεν είναι απαραίτητα τα οικογενειακά βάρη, υπάρχουν κι άλλες ανάγκες)
-
Αναρωτιέμαι γιατί τόση εμπάθεια για τους συναδέλφους που έχουν παιδιά? Αν αντιμετωπίζετε με τέτοια νοοτροπία τα παιδιά των συναδέλφων τα υπόλοιπα πως τα βλέπετε?
Ειλικρινά απαντήστε στον εαυτό σας αν είναι ίδιες οι συνθήκες και οι ανάγκες διαβίωσης κάποιου που έχει οικογένεια και παιδιά σε σχέση με κάποιον που είναι μόνος του?
Δεν έχω οικογένεια και παιδιά αλλά το θεωρώ πολύ «λίγο» από πλευράς μου να μην κάνω λίγο πιο εκεί για κάποιον που έχει σαφώς περισσότερες υποχρεώσεις και ευθύνες από εμένα. Κανένας νόμος δεν μπορεί να επιβάλλει την ανθρωπιά και το σεβασμό στον ίδιο μας τον εαυτό πρώτα από όλα και μετά στους υπολοίπους. Γι αυτό και κανένας νόμος δεν λέει πως οι μη έχοντες οικογένεια και παιδιά είναι ο τελευταίος τροχός της αμάξης…. :-X
Υπάρχουν πολλές γυναίκες που δουλεύουν σε βιοτεχνίες και εργοστάσια από τα χαράματα!Δεν υπάρχει καμία εμπάθεια από μέρους μου!Αλλά δεν μπορείς να αφήνεις υπονοούμενα για το πως βλέπουμε τα παιδιά-τους μαθητές μας, γιατί πολλών από αυτά οι μητέρες μαγειρεύουν από την προηγούμενη για να υπάρχει έτοιμο φαγητό και σίγουρα δεν έχουν την πολυτέλεια να φτιάχνουν προγράμματα κομμένα και ραμμένα στα μέτρα τους!Θέλουν να δουλέψουν μετά τις 9, να φύγουν πριν τις 12.30 , να έχουν ή να μην έχουν κενό, κ.ο.κ! Γίνεται η ίδια η διευκόλυνση και σε κάποιον ωρομίσθιο;
-
Καλημέρα !
Είναι 6:50 το πρωϊ και πριν πάω σχολείο ετοίμασα μια άσκηση γεωμετρίας για ένα μαθηματικό φορουμ. Πριν κλείσω τελειώς τον υπολογιστή, είπα να πάρω και λίγη ... δόση από το άλλο φόρουμ , δηλαδή αυτό , και έπεσα στην κουβεντούλα σας !Αν και είναι διάλογος σχεδόν αποκλειστικά μεταξύ γυναικών , θα ήθελα να πω κάτι :
α) σε όλους τους χώρους εργασίας γίνονται - και έτσι είναι το σωστό - διευκολύνσεις. Αν πχ μια γυναίκα έχει 3 παιδιά και είναι μόνη της , δεν είναι κακό να πάει μια ώρα αργότερα στο σχολείο.Αν μια νέα/ος συνάδελφος έχει άρρωστους γονείς , δεν είναι κακό να φεύγει μια μέρα στο 3-ωρο για να πάει να τους γράψει τα φάρμακα.
β) αυτό που δημιουργεί τις αντιπαλότητες στους συλλόγους είναι η έλλειψη διαλόγου και οι προκλητικές υπερβολές στις διευκολύνσεις.
γ) απένταντι στις υποχρεώσεις του σχολείου έχουν νέοι και παλιοί τις ίδιες υποχρεώσεις και δικαιώματα.
δ) σε κάθε τομέα η κάθε ηλικία εργαζομένων μπορεί να βοηθήσει το ίδιο καλά κάνοντας παραχωρήσεις σε κάποιους που έχουν πραγματική ανάγκη , χωρίς αυτό να συνιστά αδικία.Δηλαδή αν δουλεύει κάποια σε supermarket είναι απόλυτα δίκαιο να τη βάλει ο τμηματάρχης να κουβαλάει στον 5 μήνα εγκυμοσύνης κιβώτια γάλα των 30 κιλών , όταν εκεί δουλεύουν και 2 άνδρες 30 χρονών ; Η απάντηση είναι φανερή.
Για να κλείσω :
Οι εκπαιδευτικοί πρέπει να μένουν σχολείο από τις 8 έως τις 2 . Ανεξάρτητα από το πόσες ώρες μάθημα έχουν. Λιγότερες ώρες παραμονής να έχουν μόνο οι δια του νόμου δικαιούχοι(πχ μητέρες ανήλικων , συνάδελφοι με άνω των 20 χρόνων υπηρεσία κλπ). Αυτό θα βοηθήσει και το σχολείο και τους συναδέλφους. Επιτέλους το σχολείο πρέπει να γίνει χώρος γνώσης και εργασίας και όχι κέντρο διευκόλυνσης υπαλλήλων ή πάρεργο ορισμένων.Και όσοι έχουμε παιδιά να απαιτήσουμε από την πολιτεία να μας έχει σταθμούς να τα αφήνουμε.Έχει χρέος να το κάνει !!!
Το γεγονός ότι στα γραφεία του συλλόγου δεν υπάρχουν ούτε οι καρέκλες για να μείνει όλος ο σύλλογος , είναι βέβαια μια άλλη θλιβερή πραγματικότητα που δείχνει το χάλι της εκπαίδευσης. Δε μιλάμε για αίθουσα βιβλιοθήκης - μελέτης , ώστε ο δάσκαλος που θα μείνει στο σχολείο να προετοιμαστεί για την άλλη μέρα κλπ . Αλλά αυτό είναι άλλο μεγάλο ζήτημα.Ο δάσκαλος είναι δάσκαλος και πρέπει να κάνει όλες τις δουλειές του στο σχολείο : από τις 8 μέχρι τις 2. Και να είστε σίγουροι ότι με αυτό τον τρόπο θα αποκτήσει και περισσότερη αίγλη στην κοινή γνώμη και μεγαλύτερη επαγγελματική συνείδηση.
Φεύγω τώρα! Αν και μπαίνουμε μέσα στις 8:20 φροντίζω να είμαι σχεδόν πάντα στο σχολείο στις 8 παρά τέταρτο.Πιστέψτε με ότι είναι ωραίο πράγμα να πηγαίνεις νωρίς στη δουλειά !
Καλή δύναμη σε όλες και όλους σας !!!
Μπάμπης
Και μην ξεχνάτε στο σχολείο να ζητάτε από τους διευθυντές σας να διορθώνεται κάθε τι που βλέπετε στραβό ! Μόνο έτσι θα αλλάξει κάτι !
-
[
[/quote]
Δεν είπα ο καθένας να αποφασίζει... είπα πως και μόνοι μας μπορούμε να δίνουμε λίγο χώρο... άλλωστε ούτε και οι συνάδελφοι σου είναι ο καθένας :-[. Επειτά δεν κατάλαβα κάτι η δουλειά στο ολοήμερο είναι το ότι περισσεύει? Γιατί δεν βλέπεις λίγο πιο θετικά τα πράγματα πχ αυτός που δεν θέλει ή δεν μπορεί να κάνει παιδιά μπορεί να κάνει ίσως αν το θέλει πολύ περισσότερα πράγματα για τη δουλειά του....
[/quote]
καταρχην το αν εξυπηρετω ή όχι συναδελφο το ξερω εγω που τις προάλλες έκατσα διπλοβαρδια για να εξυπηρετηθούν και οι γονεις. υστερα δεν βλέπω τι σχεση έχει η δικιά μου επιθυμία να βοηθήσω με το να θεωρει ο καθένας δικάιωμά του να αποφασίζει σύμφωνα με την δικά του οικογενειακή ζωή. και όταν μιλάω για το ολοήμερο τμήμα, πρεπει να ξέρεις ότι πολλές φορές δεν είναι επιλογή αλλά "χώσιμο". άλλοι πάλι το ζητάνε με μανία επειδή τους βολέυει. το σέβομαι γιατί είναι επιλογή τους. φέτος που υπηρχε η πιθανότητα να λειτουργήσει το νηπιαγωγείο από τις 7 δεχτηκα να είμαι συνέχεια πρωινή λόγω του ότι η συναδελφος θα ερχόταν από πολύ μακριά και είχε παιδί. δεν έγινε τελικά αλλά είχε ήδη συζητηθεί. συζητήθηκε όμως. δεν με πρόσταξε. έχει διαφορά
-
Νομιζω οτι η λεξη-κλειδι ΚΑΙ σε αυτο το θεμα ειναι "συζητηση". Χωρις συζητηση και καλη διαθεση δε λυνεται τιποτα και δημιουργουνται παρεξηγησεις επι των παρεξηγησεων...
Οσο για τους εκπαιδευτικους με ή χωρις παιδια, επειδη εχω περασει κι απο τα δυο σταδια, καταλαβαίνω και τις δυο πλευρες. Δικαιωμα του π.χ. κάποιου να μείνει άτεκνος, πρέπει γι'αυτο το λόγο να περασει ολοκληρη την καριερα του με υποχωρήσεις και "ριξιμο" στο πρόγραμμα; Οχι!
Από την άλλη, όταν δίπλα του υπάρχει συνάδελφος - ειδικά γυναίκα με μικρό παιδί - νομίζω ότι είναι ένδειξη ανθρωπιάς να κάνει ένα βηματάκι πίσω, χωρίς όμως να γίνεται κατάχρηση της φιλοτιμίας του.
Όλα με μέτρο και τίποτα να μη θεωρείται δεδομένο.
-
Όλα με μέτρο και τίποτα να μη θεωρείται δεδομένο.
Πολύ σωστά!