Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Μετά τον διορισμό / την πρόσληψη => Σχολική ζώνη => Μήνυμα ξεκίνησε από: platonas στις Ιανουάριος 13, 2020, 09:02:41 μμ
-
θα πρέπει η ΟΛΜΕ και η ΔΟΕ να λάβουν θέση στο ζήτημα. Η υφυπουργός με εγκύκλιο καταργεί Π.Δ το οποίο βρίσκεται ακόμα σε ισχύ. Η σωστή διαδικασία είναι . Ψηφίζεται το νέο νομοσχέδιο (στο οποίο υπάρχει το άθρο που αφορά την κατάργηση της αργίας), δημοσιεύεται στην εφημερίδα της κυβερνήσεως και μετά βγαίνει εφαρμοστική εγκύκλιος με υπογραφή υφυπουργού. Που ακούστηκε να βγαίνει εγκύκλιος για να εφαρμοστεί άθρο σε νομοσχέδιο που θα ψηφιστεί. Προς το παρόν και μέχρι να ψηφιστεί και να δημοσιευθεί το νομοσχέδιο ισχύει το παλιό Π.Δ. Επομένως η εγκύκλιος είναι άκυρη.
-
Σαφώς κ είναι άκυρη, κίνηση δημιουργίας εντυπώσεων για τα μέσα ενημέρωσης.
-
Κανονικα η ημερα αυτη δεν πρεπει να ειναι αργια. Αφηστε την γκρινια και ετοιμαστε καποια ενδιαφερουσα εκδηλωση.
-
Για πες μας πότε ήταν η τελευταία φορά που έγινε μάθημα των Τριών Ιεραρχών;
-
Ημέραι αργίας των Γυμνασίων και Λυκείων ορίζονται: α) ’πασαι αι Κυριακαί, β) αι θρησκευτικαί εορταί των Τριών Ιεραρχών και του Αγίου Πνεύματος, γ) αι εθνικαί επέτειοι της 28ης Οκτωβρίου και 25ης Μαρτίου, δ) η Καθαρά Δευτέρα, ε) η 1η Μαΐου και στ) η κατά τας κειμένας διατάξεις ημέρα αργίας δια την έδραν εκάστου σχολείου λόγω τακτικής θρησκευτικής ή εθνικής εορτής. https://www.esos.gr/sites/default/files/articles-legacy/_p.d._1041979.pdf
η ημέρα των Τριών Ιεραρχών ορίζεται ως αργία για τις σχολικές μονάδες Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης όπως ισχύει και για τα σχολεία Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης [περίπτ. β΄ της παρ. 3 του άρθρου 2 του ΠΔ 104/1979 (Α΄ 23)].
-
Τα Σάββατα είχε σχολείο τότες.
Εξέλιξη....
Ώρα για κατάργηση και της αργίας του Αγίου Πνεύματος.
-
Μετά ήρθε η μεταπολίτευση ...και τα γνωστά αποτελέσματα σήμερα... :(
Τα Σάββατα είχε σχολείο τότες.
-
Στο κάτω - κατω δεν περιμένεις από μια δεξιά κυβέρνηση να καταργήσει μια θρησκευτική αργία...Είναι αυτή η προταιρεοτητα στην εκπαίδευση...?
-
Προφανώς και θα ακολουθήσει αυτό που επιθυμεί η Ιεραρχία της Εκκλησίας. Την "πάτησε" όμως (από τους Ευρωπαίους) με τη δήλωση αθεϊας για την απαλλαγή στα Θρησκευτικά. Πλέον δεν χρειάζεται... Το μπάχαλο! ;D
-
Κανονικα η ημερα αυτη δεν πρεπει να ειναι αργια. Αφηστε την γκρινια και ετοιμαστε καποια ενδιαφερουσα εκδηλωση.
++ έτσι είναι... γενικότερα φτάνει πια με τη λούφα....
-
++ έτσι είναι... γενικότερα φτάνει πια με τη λούφα....
Μέχρι και αύριο που θα κηδευτούν δύο μόνιμοι καθηγητές λυκείου που σκοτώθηκαν επιστρέφοντας από το σχολείο τους στα Λεχαινά στην Πάτρα ας μην μιλάμε για "λούφα" των καθηγητών....
-
Σωστά. Κάποιοι λειτουργούν λες και βρίσκονται ακόμη στον στρατό. Αν θέλουν, μπορούν να καταταγούν ως μόνιμοι. ;)
-
Προβληματική απόφαση.
Αν θέλεις να τιμήσεις το οτιδήποτε, είθισται να ορίζεις μέρα που θα είναι αργία προς τιμήν του. Αυτό γίνεται και για τις εθνικές εορτές αλλά και για τις μεγάλες θρησκευτικές εορτές. Η αργία από τις συνήθεις ασχολίες είναι αυτή που πρωτίστως κάνει τη μέρα να διαφέρει από όλες τις άλλες. Όπως έλεγε και ο Δημόκριτος, "βίος ανεόρταστος, μακρά οδός απανδόκευτος".
Σίγουρα, η αργία από μόνη της δεν αρκεί, γιατί αλλιώς η μέρα χάνει το συμβολικό της νόημα και περιορίζεται να έχει μόνο την αξία της θεσμοθετημένης ανάπαυλας. Καλό είναι λοιπόν να προβλέπονται την προηγούμενη μέρα εορταστικές εκδηλώσεις παιδευτικού χαρακτήρα, για να εμπεδώνουν οι μαθητές τι είναι αυτό που γιορτάζουν.
Μάλιστα, στην περίπτωση των Τριών Ιεραρχών, θα έλεγα ότι επιβάλλεται να συμβαίνει, δεδομένου ότι οι περισσότεροι έχουν μαύρα μεσάνυχτα και για την προσφορά των Ιεραρχών στα γράμματα μέσα από την κριτική προσέγγιση της αρχαιοελληνικής γραμματείας (που οι φανατικοί χριστιανοί απέρριπταν στην εποχή τους) και για την κοινωνική προσφορά τους (η Βασιλειάδα του Μ.Βασιλείου ήταν το πρώτο οργανωμένο κοινωφελές ίδρυμα στον κόσμο με δωρεάν νοσοκομειακές και κοινωνικές υπηρεσίες για όλους, γηγενείς, ξένους, φτωχούς). Βέβαια, υπάρχει και το ενδιαφέρον θέμα της σύγκρουσής τους με το πολιτικό και θρησκευτικό κατεστημένο της εποχής, που δεν ξέρω κατά πόσο θα μπορούσε να θιγεί. Λ.χ ο Ιωάννης ο Χρυσόστομος καθαιρούσε επισκόπους που χρηματίζονταν για την τέλεση μυστηρίων, μάλωνε με τους κτηματίες της Κωνσταντινούπολης που θεωρούσαν ότι η ανέγερση λεπροκομείου θα υποτιμούσε την αξία των κτημάτων τους, συγκρούστηκε με την αυτοκράτειρα για την αυθαίρετη κατάσχεση του χωραφιού μιας φτωχής χήρας κλπ, με αποτέλεσμα να εξοριστεί δυο φορές.
Όσο για τον εκκλησιασμό που γινόταν παλαιότερα και θα ξαναγίνεται τη μέρα της γιορτής τους, θα έλεγα ότι είναι μάλλον περιττός στο πλαίσιο των εορτασμών (αν και δεν βλάπτει). Πρώτον, γιατί οι Τρεις Ιεράρχες τιμώνται από τα σχολεία περισσότερο ως προστάτες των γραμμάτων. Και δεύτερον, γιατί ως θρησκευτική εκδήλωση αφορά μόνο τους ορθόδοξους χριστιανούς μαθητές, οι οποίοι, και να θέλουν, δεν μπορούν να παρακολουθήσουν με την ησυχία τους τη λειτουργία στο πλαίσιο μαζικού εκκλησιασμού. Προσωπικά, ως μαθήτρια, αυτό που θυμάμαι από τον εκκλησιασμό εκείνης της μέρας ήταν μόνο φασαρία. Δεν μαθαίναμε τίποτα ιδιαίτερο για τους Τρεις Ιεράρχες, οπότε ήταν σαν να πήγαινες εκκλησία την Κυριακή, με τη διαφορά ότι δεν έπαιρνες αντίδωρο, αλλά άρτο με ζάχαρη άχνη.
Σημειωτέον ότι και στην Κύπρο ο εκεί αρχιεπίσκοπος έχει προτείνει την κατάργηση πέντε θρησκευτικών αργιών, μεταξύ των οποίων και αυτή της γιορτής των Τριών Ιεραρχών, με την ίδια αιτιολογία, δηλ. ότι οι εκπαιδευτικοί δεν τις αξιοποιούν για εκκλησιασμό και ότι αν τα σχολεία είναι ανοικτά, τουλάχιστον κάποιοι μαθητές θα πηγαίνουν εκκλησία, ενώ θα αυξηθεί και ο διδακτικός χρόνος. Μέχρι στιγμής όμως οι εκπαιδευτικοί εκεί αντιδρούν και νομίζω πως δεν έχει περάσει η εισήγηση.
Κατά έναν περίεργο τρόπο, η ίδια αιτιολογία, ότι δηλαδή η μέρα δεν αξιοποιείται για εκκλησιασμό, έχει ακουστεί εδώ κατά καιρούς και για την κατάργηση της αργίας της Κυριακής στα εμπορικά καταστήματα. ::) ???
-
Προβληματική απόφαση.
Αν θέλεις να τιμήσεις το οτιδήποτε, είθισται να ορίζεις μέρα που θα είναι αργία προς τιμήν του. Αυτό γίνεται και για τις εθνικές εορτές αλλά και για τις μεγάλες θρησκευτικές εορτές. Η αργία από τις συνήθεις ασχολίες είναι αυτή που πρωτίστως κάνει τη μέρα να διαφέρει από όλες τις άλλες. Όπως έλεγε και ο Δημόκριτος, "βίος ανεόρταστος, μακρά οδός απανδόκευτος".
Σίγουρα, η αργία από μόνη της δεν αρκεί, γιατί αλλιώς η μέρα χάνει το συμβολικό της νόημα και περιορίζεται να έχει μόνο την αξία της θεσμοθετημένης ανάπαυλας. Καλό είναι λοιπόν να προβλέπονται την προηγούμενη μέρα εορταστικές εκδηλώσεις παιδευτικού χαρακτήρα, για να εμπεδώνουν οι μαθητές τι είναι αυτό που γιορτάζουν.
Μάλιστα, στην περίπτωση των Τριών Ιεραρχών, θα έλεγα ότι επιβάλλεται να συμβαίνει, δεδομένου ότι οι περισσότεροι έχουν μαύρα μεσάνυχτα και για την προσφορά των Ιεραρχών στα γράμματα μέσα από την κριτική προσέγγιση της αρχαιοελληνικής γραμματείας (που οι φανατικοί χριστιανοί απέρριπταν στην εποχή τους) και για την κοινωνική προσφορά τους (η Βασιλειάδα του Μ.Βασιλείου ήταν το πρώτο οργανωμένο κοινωφελές ίδρυμα στον κόσμο με δωρεάν νοσοκομειακές και κοινωνικές υπηρεσίες για όλους, γηγενείς, ξένους, φτωχούς). Βέβαια, υπάρχει και το ενδιαφέρον θέμα της σύγκρουσής τους με το πολιτικό και θρησκευτικό κατεστημένο της εποχής, που δεν ξέρω κατά πόσο θα μπορούσε να θιγεί. Λ.χ ο Ιωάννης ο Χρυσόστομος καθαιρούσε επισκόπους που χρηματίζονταν για την τέλεση μυστηρίων, μάλωνε με τους κτηματίες της Κωνσταντινούπολης που θεωρούσαν ότι η ανέγερση λεπροκομείου θα υποτιμούσε την αξία των κτημάτων τους, συγκρούστηκε με την αυτοκράτειρα για την αυθαίρετη κατάσχεση του χωραφιού μιας φτωχής χήρας κλπ, με αποτέλεσμα να εξοριστεί δυο φορές.
Όσο για τον εκκλησιασμό που γινόταν παλαιότερα και θα ξαναγίνεται τη μέρα της γιορτής τους, θα έλεγα ότι είναι μάλλον περιττός στο πλαίσιο των εορτασμών (αν και δεν βλάπτει). Πρώτον, γιατί οι Τρεις Ιεράρχες τιμώνται από τα σχολεία περισσότερο ως προστάτες των γραμμάτων. Και δεύτερον, γιατί ως θρησκευτική εκδήλωση αφορά μόνο τους ορθόδοξους χριστιανούς μαθητές, οι οποίοι, και να θέλουν, δεν μπορούν να παρακολουθήσουν με την ησυχία τους τη λειτουργία στο πλαίσιο μαζικού εκκλησιασμού. Προσωπικά, ως μαθήτρια, αυτό που θυμάμαι από τον εκκλησιασμό εκείνης της μέρας ήταν μόνο φασαρία. Δεν μαθαίναμε τίποτα ιδιαίτερο για τους Τρεις Ιεράρχες, οπότε ήταν σαν να πήγαινες εκκλησία την Κυριακή, με τη διαφορά ότι δεν έπαιρνες αντίδωρο, αλλά άρτο με ζάχαρη άχνη.
Σημειωτέον ότι και στην Κύπρο ο εκεί αρχιεπίσκοπος έχει προτείνει την κατάργηση πέντε θρησκευτικών αργιών, μεταξύ των οποίων και αυτή της γιορτής των Τριών Ιεραρχών, με την ίδια αιτιολογία, δηλ. ότι οι εκπαιδευτικοί δεν τις αξιοποιούν για εκκλησιασμό και ότι αν τα σχολεία είναι ανοικτά, τουλάχιστον κάποιοι μαθητές θα πηγαίνουν εκκλησία, ενώ θα αυξηθεί και ο διδακτικός χρόνος. Μέχρι στιγμής όμως οι εκπαιδευτικοί εκεί αντιδρούν και νομίζω πως δεν έχει περάσει η εισήγηση.
Κατά έναν περίεργο τρόπο, η ίδια αιτιολογία, ότι δηλαδή η μέρα δεν αξιοποιείται για εκκλησιασμό, έχει ακουστεί εδώ κατά καιρούς και για την κατάργηση της αργίας της Κυριακής στα εμπορικά καταστήματα. ::) ???
++++
-
Προβληματική απόφαση.
Αν θέλεις να τιμήσεις το οτιδήποτε, είθισται να ορίζεις μέρα που θα είναι αργία προς τιμήν του. Αυτό γίνεται και για τις εθνικές εορτές αλλά και για τις μεγάλες θρησκευτικές εορτές. Η αργία από τις συνήθεις ασχολίες είναι αυτή που πρωτίστως κάνει τη μέρα να διαφέρει από όλες τις άλλες. Όπως έλεγε και ο Δημόκριτος, "βίος ανεόρταστος, μακρά οδός απανδόκευτος".
Σίγουρα, η αργία από μόνη της δεν αρκεί, γιατί αλλιώς η μέρα χάνει το συμβολικό της νόημα και περιορίζεται να έχει μόνο την αξία της θεσμοθετημένης ανάπαυλας. Καλό είναι λοιπόν να προβλέπονται την προηγούμενη μέρα εορταστικές εκδηλώσεις παιδευτικού χαρακτήρα, για να εμπεδώνουν οι μαθητές τι είναι αυτό που γιορτάζουν.
Μάλιστα, στην περίπτωση των Τριών Ιεραρχών, θα έλεγα ότι επιβάλλεται να συμβαίνει, δεδομένου ότι οι περισσότεροι έχουν μαύρα μεσάνυχτα και για την προσφορά των Ιεραρχών στα γράμματα μέσα από την κριτική προσέγγιση της αρχαιοελληνικής γραμματείας (που οι φανατικοί χριστιανοί απέρριπταν στην εποχή τους) και για την κοινωνική προσφορά τους (η Βασιλειάδα του Μ.Βασιλείου ήταν το πρώτο οργανωμένο κοινωφελές ίδρυμα στον κόσμο με δωρεάν νοσοκομειακές και κοινωνικές υπηρεσίες για όλους, γηγενείς, ξένους, φτωχούς). Βέβαια, υπάρχει και το ενδιαφέρον θέμα της σύγκρουσής τους με το πολιτικό και θρησκευτικό κατεστημένο της εποχής, που δεν ξέρω κατά πόσο θα μπορούσε να θιγεί. Λ.χ ο Ιωάννης ο Χρυσόστομος καθαιρούσε επισκόπους που χρηματίζονταν για την τέλεση μυστηρίων, μάλωνε με τους κτηματίες της Κωνσταντινούπολης που θεωρούσαν ότι η ανέγερση λεπροκομείου θα υποτιμούσε την αξία των κτημάτων τους, συγκρούστηκε με την αυτοκράτειρα για την αυθαίρετη κατάσχεση του χωραφιού μιας φτωχής χήρας κλπ, με αποτέλεσμα να εξοριστεί δυο φορές.
Όσο για τον εκκλησιασμό που γινόταν παλαιότερα και θα ξαναγίνεται τη μέρα της γιορτής τους, θα έλεγα ότι είναι μάλλον περιττός στο πλαίσιο των εορτασμών (αν και δεν βλάπτει). Πρώτον, γιατί οι Τρεις Ιεράρχες τιμώνται από τα σχολεία περισσότερο ως προστάτες των γραμμάτων. Και δεύτερον, γιατί ως θρησκευτική εκδήλωση αφορά μόνο τους ορθόδοξους χριστιανούς μαθητές, οι οποίοι, και να θέλουν, δεν μπορούν να παρακολουθήσουν με την ησυχία τους τη λειτουργία στο πλαίσιο μαζικού εκκλησιασμού. Προσωπικά, ως μαθήτρια, αυτό που θυμάμαι από τον εκκλησιασμό εκείνης της μέρας ήταν μόνο φασαρία. Δεν μαθαίναμε τίποτα ιδιαίτερο για τους Τρεις Ιεράρχες, οπότε ήταν σαν να πήγαινες εκκλησία την Κυριακή, με τη διαφορά ότι δεν έπαιρνες αντίδωρο, αλλά άρτο με ζάχαρη άχνη.
Σημειωτέον ότι και στην Κύπρο ο εκεί αρχιεπίσκοπος έχει προτείνει την κατάργηση πέντε θρησκευτικών αργιών, μεταξύ των οποίων και αυτή της γιορτής των Τριών Ιεραρχών, με την ίδια αιτιολογία, δηλ. ότι οι εκπαιδευτικοί δεν τις αξιοποιούν για εκκλησιασμό και ότι αν τα σχολεία είναι ανοικτά, τουλάχιστον κάποιοι μαθητές θα πηγαίνουν εκκλησία, ενώ θα αυξηθεί και ο διδακτικός χρόνος. Μέχρι στιγμής όμως οι εκπαιδευτικοί εκεί αντιδρούν και νομίζω πως δεν έχει περάσει η εισήγηση.
Κατά έναν περίεργο τρόπο, η ίδια αιτιολογία, ότι δηλαδή η μέρα δεν αξιοποιείται για εκκλησιασμό, έχει ακουστεί εδώ κατά καιρούς και για την κατάργηση της αργίας της Κυριακής στα εμπορικά καταστήματα. ::) ???
Ευστοχότατη παρατήρηση με μόνη ένσταση το ρητό "βίος ανεόρταστος, μακρά οδός απανδόκευτος". Προσωπική μου άποψη ότι παραέχουμε εκπαιδευτικές αργίες, ιδίως αν αναλογιστείς και το ευνοϊκό μας ωράριο. Όλα αυτά αποτελούν πρόκληση για τους υπόλοιπους εργαζόμενους, άνεργους κλπ, πως να ζητήσεις μετά την κοινή γνώμη με το μέρος σου στις διάφορες διεκδικήσεις;
Η υφυπουργός με εγκύκλιο καταργεί Π.Δ το οποίο βρίσκεται ακόμα σε ισχύ. Η σωστή διαδικασία είναι . Ψηφίζεται το νέο νομοσχέδιο (στο οποίο υπάρχει το άθρο που αφορά την κατάργηση της αργίας), δημοσιεύεται στην εφημερίδα της κυβερνήσεως και μετά βγαίνει εφαρμοστική εγκύκλιος με υπογραφή υφυπουργού....Επομένως η εγκύκλιος είναι άκυρη.
Ενδιαφέρον, άραγε αγνοούν στο υπουργείο τη σωστή διαδικασία ή ποντάρουν στην άγνοια και στην έλλειψη αντίδρασης;
-
Στο κάτω - κατω δεν περιμένεις από μια δεξιά κυβέρνηση να καταργήσει μια θρησκευτική αργία...Είναι αυτή η προταιρεοτητα στην εκπαίδευση...?
Δεξιά δεν την λες. Επικοινωνιακά δεξιά είναι όπως και ο ΣΥΡΙΖΑ είναι επικοινωνιακά αριστερά για να μαζεύουν τις ψήφους. Οι διαφορές μεταξύ τους είναι ελάχιστες. Αν δεν υπήρχε το ψευτοδίπολο αριστερά-δεξιά θα έχαναν πολλές ψήφους.
-
Ευστοχότατη παρατήρηση με μόνη ένσταση το ρητό "βίος ανεόρταστος, μακρά οδός απανδόκευτος". Προσωπική μου άποψη ότι παραέχουμε εκπαιδευτικές αργίες, ιδίως αν αναλογιστείς και το ευνοϊκό μας ωράριο. Όλα αυτά αποτελούν πρόκληση για τους υπόλοιπους εργαζόμενους, άνεργους κλπ, πως να ζητήσεις μετά την κοινή γνώμη με το μέρος σου στις διάφορες διεκδικήσεις;
Όλοι οι εργαζόμενοι δεν έχουν το ίδιο αντικείμενο εργασίας για να έχουν ίδιο ωράριο και ακριβώς τις ίδιες μέρες ανάπαυλας. Είναι διαφορετική η πνευματική και σωματική καταπόνηση του κάθε εργαζομένου και κακώς γίνονται συγκρίσεις κάποιες φορές.
Πχ Δεν μπορείς να κατηγορήσεις ως λουφαδόρο έναν καλλιτέχνη που δεν εργάζεται πάνω στη σκηνή οκτώ ώρες συνεχόμενα ούτε κι έναν εκπαιδευτικό που δεν διδάσκει τόσες ώρες. ’λλωστε, σε αυτές τις περιπτώσεις μετρά και ο χρόνος προεργασίας που δεν είναι αμελητέος.
Το σημαντικό πάντως είναι ότι αν θες να υποβαθμίσεις μια γιορτή στη συνείδηση κάποιου, ο ευκολότερος τρόπος είναι να μην την έχεις ως αργία, γιατί με αυτόν τον τρόπο ακόμα και η αναφορά στο περιεχόμενό της χάνει τον εορταστικό-τιμητικό χαρακτήρα και γίνεται άλλο ένα μάθημα ανάμεσα στα πολλά.
Δεν ξέρω αν οι ιθύνοντες έχουν στο μυαλό τους τη σταδιακή υποβάθμιση της γιορτής ή το σταδιακό στιγματισμό της έννοιας της αργίας ή αν απλώς (κατά τη γνώμη μου, το πιθανότερο) από υπερβάλλοντα ζήλο να αποδείξουν ότι διαφέρουν, όπως συνηθίζουν οι εκάστοτε κυβερνήσεις, πήραν μια βιαστική απόφαση χωρίς να πολυσκεφτούν τις πιθανές συνέπειες. Πάντως, είναι μια προβληματική απόφαση.
-
Λέτε να θέλουν να δημιουργήσουν προηγούμενο και για τις υπόλοιπες γιορτές (24/3 +27/10), και να καθιερώσουν τη γιορτή+ μάθημα;
P.s.Σαφώς όλο αυτό υπηρετεί επικοινωνιακούς σκοπούς, ώστε να κατηγορηθούν για μία ακόμη φορά οι τεμπέληδες εκπαιδευτικοι προς χάριν του κοινωνικού αυτοματισμού.
-
Η απάντηση της εκπαιδευτικής κοινότητας στο υπουργείο, που επιμένει να παραβιάζει τους νόμους εκδίδοντας κατάπτυστες εγκυκλίους (δεν το κάνει πρώτη φορά άλλωστε) πρέπει να είναι αμείλικτη.
Θα πρότεινα η ΟΛΜΕ και η ΔΟΕ να καταθέσουν μαζικές αγωγές για πληρωμή υπερωριών, σε περίπτωση που μας αναγκάσουν να εργαστούμε σε μια νόμιμη αργία.
-
Όλοι οι εργαζόμενοι δεν έχουν το ίδιο αντικείμενο εργασίας για να έχουν ίδιο ωράριο και ακριβώς τις ίδιες μέρες ανάπαυλας. Είναι διαφορετική η πνευματική και σωματική καταπόνηση του κάθε εργαζομένου και κακώς γίνονται συγκρίσεις κάποιες φορές.
Πχ Δεν μπορείς να κατηγορήσεις ως λουφαδόρο έναν καλλιτέχνη που δεν εργάζεται πάνω στη σκηνή οκτώ ώρες συνεχόμενα ούτε κι έναν εκπαιδευτικό που δεν διδάσκει τόσες ώρες. ’λλωστε, σε αυτές τις περιπτώσεις μετρά και ο χρόνος προεργασίας που δεν είναι αμελητέος.
..........
Δεν ξέρω αν οι ιθύνοντες έχουν στο μυαλό τους τη σταδιακή υποβάθμιση της γιορτής ή το σταδιακό στιγματισμό της έννοιας της αργίας ή αν απλώς (κατά τη γνώμη μου, το πιθανότερο) από υπερβάλλοντα ζήλο να αποδείξουν ότι διαφέρουν, όπως συνηθίζουν οι εκάστοτε κυβερνήσεις, πήραν μια βιαστική απόφαση χωρίς να πολυσκεφτούν τις πιθανές συνέπειες. Πάντως, είναι μια προβληματική απόφαση.
Όσον αφορά το πρώτο σκέλος, δε διαφωνώ (αν και πιστεύω θα διαφωνούσαν οι εκπαιδευτικοί του ιδιωτικού τομέα) αλλά όταν τα στομάχια είναι άδεια, η κριτική γίνεται περισσότερο αμείλικτη και η λογική απουσιάζει. Και δυστυχώς το συνάφι μας έχει δώσει πολλές αφορμές. Βέβαια κακοπροαίρετοι πάντα θα υπάρχουν να λοιδορούν κάτι που έχει κοστίσει διαχρονικά.
Από την εμπειρία μου, οι σχολικές γιορτές (όχι μόνο η συγκεκριμένη) είναι υποβαθμισμένες γενικά και συνήθως γίνονται διεκπεραιωτικά, χωρίς αυτό να σημαίνει ότι δεν υπάρχουν εξαιρέσεις. Επίσης στιγματιμένες είναι και οι αργίες μας, χρόνια τώρα. Το τελευταίο ειλικρινά δεν ξέρω κατά πόσο μπορεί να αλλάξει, όσο καλή δουλειά και να κάνουμε.
Ωστόσο δεν είμαι σίγουρος αν έχω καταλάβει τι εννοείς με το
Το σημαντικό πάντως είναι ότι αν θες να υποβαθμίσεις μια γιορτή στη συνείδηση κάποιου, ο ευκολότερος τρόπος είναι να μην την έχεις ως αργία, γιατί με αυτόν τον τρόπο ακόμα και η αναφορά στο περιεχόμενό της χάνει τον εορταστικό-τιμητικό χαρακτήρα και γίνεται άλλο ένα μάθημα ανάμεσα στα πολλά.
Εννοείς ότι ως αργία, θα μπορούσαν οι ενδιαφερόμενοι (μαθητές και εκπαιδευτικοί) να εκκλησιαστούν και να μάθουν περισσότερα για τους 3 Ιεράρχες;
Διαφορετικά πως υποβαθμίζεται ο εορτασμός αν η συγκεκριμένη ημέρα από αργία αλλάξει σε εργάσιμη κατά τη διάρκεια της οποίας μπορούν να γίνουν δραστηριότητες αφιερωμένες στη μνήμη τους;
-
IoannisDr
Ποντάρουν στο ότι μέχρι 25/ 1 θάχει ψηφιστεί το σχέδιο νόμου, έτσι θάναι νομότυποι, γι αυτό λέμε ότι η έκδοση της σχετικής εγκυκλίου πριν την ψήφιση είναι προς δημιουργία εντυπώσεων και μόνο, λυπηρό είναι το γεγονός ότι εκφράζοντσι από συναδέλφους σπόψεις περί λούφας για όσους επισημαίνουν τα ανωτέρω, ας περιμένουμε να δούμε και την τροποποίηση της σχετικής διάταξης ώστε να καταλάβουμε αν θα γίνει και μάθημα εκείνη τη μέρα, γιατί εγώ προσωπικά έχω μπερδευτεί.
-
Για πες μας πότε ήταν η τελευταία φορά που έγινε μάθημα των Τριών Ιεραρχών;
Διάβασε πάλι τι έγραψα και μετά απαντάς
Κανονικά η ήμερα αυτή δεν πρέπει να είναι αργία. Αφήστε την γκρίνια και ετοιμάστε καποια ενδιαφέρουσα εκδήλωση.
-
Δεν συνηθίζων απαντώ χωρίς να έχω κατανοήσει τι διαβάζω. Διάβασε και εσύ τις χτεσινοβραδινές διευκρινίσεις του υπουργείου περί τήρησης του ωρολογίου προγράμματος μαθημάτων.
-
++ έτσι είναι... γενικότερα φτάνει πια με τη λούφα....
Δεν έγραψα για λούφα, μην αυθαιρετείς....
-
Δεν συνηθίζων απαντώ χωρίς να έχω κατανοήσει τι διαβάζω.
Που γράφω για μάθημα...αγαπητό και ιστορικό και έμπειρο μέλος του pde; Σε μένα απαντούσες και όχι στο υπουργείο. Και αν το υπουργείο νομοθετήσει μάθημα και εκδηλώσεις τι θα πεις τότε;πότε ήταν η τελευταία φορά που έγινε μάθημα των Τριών Ιεραρχών;
-
Δεν αναφερόμουν σε σένα διάβασε παραπάνω τα σχόλια άλλων και θα δεις, εσύ αυθαιρετείς .
-
Διάβασε και την τροποποίηση του προηγούμενου μνμ μου.
-
Αντί άλλης απάντησης
https://www.pde.gr/index.php?topic=35299.msg1052153#msg1052153
Κανονικα η ημερα αυτη δεν πρεπει να ειναι αργια. Αφηστε την γκρινια και ετοιμαστε καποια ενδιαφερουσα εκδηλωση.
Για πες μας πότε ήταν η τελευταία φορά που έγινε μάθημα των Τριών Ιεραρχών;
Χαιρετίσματα στην εξουσία...λοιπόν....
-
Όσον αφορά το πρώτο σκέλος, δε διαφωνώ (αν και πιστεύω θα διαφωνούσαν οι εκπαιδευτικοί του ιδιωτικού τομέα) αλλά όταν τα στομάχια είναι άδεια, η κριτική γίνεται περισσότερο αμείλικτη και η λογική απουσιάζει. Και δυστυχώς το συνάφι μας έχει δώσει πολλές αφορμές. Βέβαια κακοπροαίρετοι πάντα θα υπάρχουν να λοιδορούν κάτι που έχει κοστίσει διαχρονικά.
Από την εμπειρία μου, οι σχολικές γιορτές (όχι μόνο η συγκεκριμένη) είναι υποβαθμισμένες γενικά και συνήθως γίνονται διεκπεραιωτικά, χωρίς αυτό να σημαίνει ότι δεν υπάρχουν εξαιρέσεις. Επίσης στιγματιμένες είναι και οι αργίες μας, χρόνια τώρα. Το τελευταίο ειλικρινά δεν ξέρω κατά πόσο μπορεί να αλλάξει, όσο καλή δουλειά και να κάνουμε.
To κακό είναι ότι η κριτική είναι ακριβώς παράλογη, όταν γίνονται συγκρίσεις, γιατί ο καθένας συγκρίνει το ωράριο με βάση τη δική του δουλειά και χωρίς να γνωρίζει τις απαιτήσεις της δουλειάς του άλλου και μάλιστα, ακόμα πιο παράλογα, θεωρεί ότι ακόμα και αν υφίσταται ο ίδιος αδικία, το σωστό είναι να αδικούνται και οι υπόλοιποι και όχι να αρθεί η δική του αδικία.
Ωστόσο δεν είμαι σίγουρος αν έχω καταλάβει τι εννοείς με το...
.
Εννοείς ότι ως αργία, θα μπορούσαν οι ενδιαφερόμενοι (μαθητές και εκπαιδευτικοί) να εκκλησιαστούν και να μάθουν περισσότερα για τους 3 Ιεράρχες;
Διαφορετικά πως υποβαθμίζεται ο εορτασμός αν η συγκεκριμένη ημέρα από αργία αλλάξει σε εργάσιμη κατά τη διάρκεια της οποίας μπορούν να γίνουν δραστηριότητες αφιερωμένες στη μνήμη τους;
Εννοώ ότι, για να έχει εορταστικό χαρακτήρα η μέρα και να θεωρείται κάτι διαφορετικό από τις άλλες, πρέπει να υπάρχουν και τα δυο στοιχεία, δηλ. και το στοιχείο της αργίας από τις λοιπές ασχολίες και το στοιχείο των αφιερωματικών εκδηλώσεων την προηγούμενη (έστω για λίγες ώρες), όπως γίνεται σχεδόν για όλες τις σχολικές γιορτές.
Πόσο θα υποβαθμιζόταν λ.χ η γιορτή των Χριστουγέννων, αν δεν ήταν η μέρα των Χριστουγέννων αργία για όλους, αλλά αφιερωνόταν σε γιορτές; Ή τι νόημα θα είχε να λέει κανείς ότι καταργείται ως αργία η μέρα των Χριστουγέννων, επειδή τάχα δεν είναι σίγουρο ότι εκκλησιάζονται όλοι και επειδή κάποιοι δεν είναι καν πιστοί; Λες και οι θρησκευτικές γιορτές δεν είναι κομμάτι της παράδοσης κάθε τόπου και με θετικό συμβολισμό που αφορά τους πάντες, ανεξαρτήτως θρησκευτικών πεποιθήσεων.
-
@ apri
Αγαπητή συνάδελφε προσυπογράφω όσα αναφέρεις, αλλά αυτό μηπως συνδέεται και με την διαμάχη για το μάθημα των θρησκευτικών; Μήπως είναι το προανάκρουσμα και για άλλες θρησκευτικές αργίες/εορτές σε βάθος χρόνου;
-
Η Silkcut έχει δίκιο σε αυτά που αναφέρει για την ψήφιση του νομοσχεδίου. Τίθεται όμως πάντα το ερώτημα: Πόσο χρόνο θα πάρει από την ψήφιση μέχρι την δημοσίευση του ΦΕΚ όπότε και μπορεί να εφορμοστεί ο νέος νόμος. Προλαβάίνουν να τον εφαρμόσουν εφέτος;
Τα πράγματα είναι απλά
Εδώ και καιρό ο Μητσοτάκης γκρινιάζει για τις αργίες των εκπαιδευτικών ανταποκρινόμενος στα παράπονα των γονιών ότι δεν έχουν να αφήσουν πουθενά τα παιδιά. Το έχει κάνει με τις συνδικαλιστικές άδειες (για εκλογές ή συνελευση), το έχει κάνει ακόμα και για το άνοιγμα των σχολείων 2 ώρες αργότερα λόγω παγετού, το έχει κάνει πολλές φορές. Στο ίδιο μήκος κύματος υπουργός και υφυπουργός κάνουν τα πάντα (νόμιμα ή μη) να ικανοποιήσουν τον αρχηγό και να προλάβουν να σταματήσουν από εφέτος την αργία. Τώαρ το αν θα έπρεπε να είναι η όχι σργία, σχολική γιορτή, ή μάθημα , είναι θέμα που παίρνει πάρα πολύ συζήτηση
-
http://www.thestival.gr/society/item/499893-ieronymos-gia-tin-imera-ton-trion-ierarxon-i-argia-einai-gia-tous-tempelides
-
’ντε να μην πω στον κόπο να πω ποιοι είναι τεμπέληδες...
Θοῦ, Κύριε, φυλακὴν τῷ στό΅ατί ΅ου. Ιερώνυμε.
-
http://www.thestival.gr/society/item/499893-ieronymos-gia-tin-imera-ton-trion-ierarxon-i-argia-einai-gia-tous-tempelides
Ωραία αντίληψη έχει αποκτήσει για την έννοια της γιορτής: λίγο από εκδηλώσεις, λίγο από εκκλησιασμό και μετά μαθήματα/εργασία, για να νοηθεί ως παραγωγική η ημέρα.
Και ωραία αντίληψη έχει για την έννοια της αργίας, την οποία ταυτίζει με την τεμπελιά. Δηλαδή, η εβδόμη μέρα της εβδομάδας που είναι ακόμα αργία για ορισμένους είναι μέρα τεμπελιάς; Δεν είναι πια ευλογημένη μέρα, όπως γράφει το βιβλίο της Γένεσης («Καὶ εὐλόγησεν ὁ Θεὸς τὴν ἡμέραν τὴν ἑβδόμην καὶ ἡγίασεν αὐτήν· ὅτι ἐν αὐτῇ κατέπαυσεν ἀπὸ πάντων τῶν ἔργων αὐτοῦ, ὧν ἤρξατο ὁ Θεὸς ποιῆσαι».);
@ apriΑγαπητή συνάδελφε προσυπογράφω όσα αναφέρεις, αλλά αυτό μηπως συνδέεται και με την διαμάχη για το μάθημα των θρησκευτικών; Μήπως είναι το προανάκρουσμα και για άλλες θρησκευτικές αργίες/εορτές σε βάθος χρόνου;
Πού να ξέρει κανείς... Υποτίθεται ότι αυτοί που καταργούν τη θρησκευτική αργία είναι οι ίδιοι που ήταν υπέρ της κατηχητικής εκδοχής των Θρησκευτικών και τους ενοχλούσε η παραμικρή θρησκειολογική απόχρωση του μαθήματος. Πώς τα συνταιριάζουν όλα στο μυαλό τους απορώ.
-
Νομοτεχνική βελτίωση
https://alfavita.gr/sites/default/files/2020-01/%CE%9D%CE%9F%CE%9C%CE%9F%CE%A4%CE%95%CE%A7%CE%9D%CE%99%CE%9A%CE%95%CE%A3-14.1.2020.pdf
Και εκδηλώσεις και μάθημα, η κατάργηση της αργίας συνεπάγεται και διεξαγωγή μαθημάτων.
-
https://www.alfavita.gr/ekpaideysi/309298_nomotehniki-beltiosi-sti-boyli-gia-ti-giorti-ton-trion-ierarhon-ekdiloseis-kai
Μετά το «αλαλούμ», το alfavita.gr επικοινώνησε με το υπουργείο Παιδείας και επιβεβαίωσε ότι στις 30 Ιανουαρίου το σχολείο θα λειτουργεί κανονικά και θα πραγματοποιείται το ωρολόγιο πρόγραμμα των μαθημάτων της ημέρας και ότι στο πλαίσιο της εορτής των Τριών Ιεραρχών θα πραγματοποιούνται εορταστικές εκδηλώσεις.
-
Αφήνωντας στην άκρη το τυπικό (ουσιαστικό για εμένα) της υπόθεσης δηλ
1. Δεν ονομάζεται νομοτεχνική βελτίωση μία πρόταση που αλλάζει τελείως το αρχικό κείμενο του νόμου αλλά νομοθετική τροποποίηση
2. Ότι σε περίπτωση που γίνει σύλλογος για να αποφασιστεί τι θα κάνει το σχολείο στις 30 ιανουαρίου στηριζόμενος στην εγκύκλιο του υπουργείο (πριν την ψήφιση και δημοσίευση του ΦΕΚ) ο σύλλογος αυτός είναι παρατυπος και οι εκπαιδευτικοί που θα αποφασίσουν -χωρίς να κάνουν επίσημη καταγγελία της εγκυκλίου- υποπέπτουν στο παράπτωμα της παράβασης καθήκοντος εφόσον δέχονται και πράττουν βάση εγκυκλίου που ακυρώνει ένα Π.Δ.
Αφήνωντας λοιπόν το τυπικό της υπόθεσης προκύπτει το συμπέρασμα ότι για πρώτη φορά γίνεται το εξής:
Κανονικό μάθημα (στα δημοτικα και ολοήμερο) και κάπου μέσα στο μάθημα κάποιες ώρες θα αφιερωθούν σε εορταστικες εκδηλώσεις.
Ήδη ακούγονται ιαχές γονέων . "Μπράβο Μπράβο. Θεος σχωρεσ τους παλιούς τους . Τι θα τα κάναμε τα παιδια εκείνη την ημέρα. θα έπρεπε να πάρω άδεια. Και πάλι Μπράβο. Αυτός είαι καφές εεεε........ συγνώμμη κυβέρνηση ήθελα να πω.
-
Platonas
Ισχύουν αυτά που λες, αλλά πιστεύω ότι μέχρι 29/1 θα βγει το ΦΕΚ..
Των Τριών Ιεραρχών πρέπει νάναι σχολική γιορτή όπως η 17 Νοέμβρη, όχι αργία αλλά όχι και λίγο απ όλα, προσωπική άποψη...
-
To "λίγο απ' όλα" είναι για να ικανοποιηθούν όσοι γονείς δεν έχουν πού να αφήσουν τα παιδιά τους, αλλά να μην κατηγορηθούν από την Εκκλησία ότι κατήργησαν τη γιορτή. Ότι η γιορτή μετατρέπεται σε ένα "ξεπέταγμα" δεν ενοχλεί κανέναν.
-
Για να μην ξεχνάμε τον λόγο που είμαστε σε αυτά τα χάλια...σήμερα... >:(
πρέπει νάναι σχολική γιορτή όπως η 17 Νοέμβρη
-
Αν υπάρχουν εκπαιδευτικοί που θεωρούν ''ξεπέταγμα'' την παρουσία στο σχολείο των μαθητών και των εκπαιδευτικών και την ενημέρωση για τη δράση/έργο των Τριών Ιεραρχών, τότε λυπάμαι πραγματικά για το ποιόν και την ιδιότητα που φέρουν!
To "λίγο απ' όλα" είναι για να ικανοποιηθούν όσοι γονείς δεν έχουν πού να αφήσουν τα παιδιά τους, αλλά να μην κατηγορηθούν από την Εκκλησία ότι κατήργησαν τη γιορτή. Ότι η γιορτή μετατρέπεται σε ένα "ξεπέταγμα" δεν ενοχλεί κανέναν.
-
Αν αυτό έχεις καταλάβει από όσα έχω γράψει μέχρι τώρα για το θέμα, λυπάμαι για τον τρόπο που παρερμηνεύεις ό,τι διαβάζεις.
-
Όπως όλα σε αυτή τη ζωή είναι συσχετισμός δυνάμεων,
έτσι και το παπαδαριό να ξέρει ότι δε "το σώζει" με τίποτα {την επερχόμενη ουσιαστική ανεξιθρησκεία του πρώην "ποίμνιού" του}, όπως το έσωζε στα τέλη του 19ου αιώνα [ΑΛΛΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΝΑΠΟΔΗ ΑΥΤΗ ΤΗ ΦΟΡΑ],
Όταν καθιερώθηκε ως αργία η ημέρα της Κυριακής (με τις ευλογίες του) , κάτι που θα έπρεπε ήδη να έχει γίνει ως μέρα ανάκτησης δυνάμεων των εργαζομένων χωρίς αφορμές "εκκλησιασμού".
Όπως και οι γονείς δε "το σώζουν" με την απαίτηση παρκαρίσματος των τέκνων τους, όταν έχουν αυτή την εκτίμηση για τους "παιδαγωγούς" των τέκνων τους ως τεμπέληδων που θέλουν να αράξουν εκείνη τη μέρα.
Η κατάρρευση της παιδείας στη χώρα μας είναι δεδομένη (ως ουσίας) όσο κι αν κάποιοι βαυκαλίζονται ότι "την κρατούν".
-
θα πρέπει η ΟΛΜΕ και η ΔΟΕ να λάβουν θέση στο ζήτημα. ...
Υπάρχουν πολύ σοβαρότερα θέματα στην Παιδεία για να δαπανήσουν δυναμικό η ΔΟΕ και η ΟΛΜΕ.
Είναι απούσες από τις σημαντικές εξελίξεις και μέρος της γελοίας κατάστασης στην Παιδεία είναι ολότελα δικό τους.
-
Για την κατάρρευση της Παιδείας το μεγαλύτερο ποσοστό ευθύνης ανήκει σε αυτούς που λέγονται δάσκαλοι/καθηγητές που στην πλειοψηφία τους πρόκειται για παθητικά μιζερα υπαλληλακια ...Συγνώμη άλλα δεν μπορούμε να συνεχίζομε να στρουθοκαμηλίζουμε κατηγορώντας τον οποιαδήποτε άλλο για τα χάλια της Παιδείας... >:(
Όπως όλα σε αυτή τη ζωή είναι συσχετισμός δυνάμεων,
έτσι και το παπαδαριό να ξέρει ότι δε "το σώζει" με τίποτα {την επερχόμενη ουσιαστική ανεξιθρησκεία του πρώην "ποίμνιού" του}, όπως το έσωζε στα τέλη του 19ου αιώνα [ΑΛΛΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΝΑΠΟΔΗ ΑΥΤΗ ΤΗ ΦΟΡΑ],
Όταν καθιερώθηκε ως αργία η ημέρα της Κυριακής (με τις ευλογίες του) , κάτι που θα έπρεπε ήδη να έχει γίνει ως μέρα ανάκτησης δυνάμεων των εργαζομένων χωρίς αφορμές "εκκλησιασμού".
Όπως και οι γονείς δε "το σώζουν" με την απαίτηση παρκαρίσματος των τέκνων τους, όταν έχουν αυτή την εκτίμηση για τους "παιδαγωγούς" των τέκνων τους ως τεμπέληδων που θέλουν να αράξουν εκείνη τη μέρα.
Η κατάρρευση της παιδείας στη χώρα μας είναι δεδομένη (ως ουσίας) όσο κι αν κάποιοι βαυκαλίζονται ότι "την κρατούν".
-
Για την κατάρρευση της Παιδείας το μεγαλύτερο ποσοστό ευθύνης ανήκει σε αυτούς που λέγονται δάσκαλοι/καθηγητές που στην πλειοψηφία τους πρόκειται για παθητικά μιζερα υπαλληλακια ...
Η κατάρρευση της παιδείας (αλλά και της χώρας γενικότερα) οφείλεται και 99% σταυς κοινοβουλευτικούς που διαχρονικά νομοθετούν και αποφασίζουν απαιτώντας σεβασμό στους νόμους από τους πολίτες ενώ ταυτοχρόνως οι ίδιοι έχουν εξασφαλίσει με νόμο (νόμος ευθύνης υπουργών) την ασυλία τους και την ατιμωρησία τους όταν παρανομούν (και το κάνουν συχνά (https://www.pde.gr/index.php?topic=34861.msg1044952#msg1044952)).
Στο πνεύμα του Μεγάλου Βασιλείου, πρέπει η εκπαιδευτική κοινότητα να κηρύξει την ανυπακοή ενάντια σε κάθε παράνομη εγκυκλίο που εκπορεύεται από το υπουργείο αλλά και μια γενικότερη ανυπακοή ενάντια στην ατζέντα που εξυπηρετεί και εφαρμόζει η κυρία Bilderberg και οι λοιποί ψευτο-άριστοι κοινοβουλευτικοί νεοταξίτες (ως συνέχεια των προηγουμένων ψευτο-αριστερών κοινοβουλευτικών νεοταξιτών).
Από τους ψευτο-αριστερούς, στους ψευτο-άριστους. Από τον ’ννα, στον Καϊάφα.
Κάτω ο κοινοβουλευτισμός. Δημοκρατία τώρα!
Οι νόμοι να αποφασίζονται από τον λαό. Και όποιος τολμήσει να προτείνει στην εκκλησία του δήμου κάποιον πονηρό νόμο ή κάποιο νόμο που συγκρούεται με προηγούμενο νόμο (γραφή παρανόμων (https://el.wikipedia.org/wiki/%CE%93%CF%81%CE%B1%CF%86%CE%AE_%CF%80%CE%B1%CF%81%CE%B1%CE%BD%CF%8C%CE%BC%CF%89%CE%BD)) ας μην καταδικάζεται σε θάνατο (όπως στην αρχαία Αθήνα), απλά ας εξοστρακίζεται με ελικόπτερο στην Αφρική, στην Συρία, στην Λιβύη ή σε οποιοδήποτε άλλο μέρος δεν υπάρχει σεβασμός στους νόμους.
(https://3.bp.blogspot.com/-C4b7Iu7QhnY/TgrOOoSgzdI/AAAAAAAAFZI/SgXFQIUs8h0/s1600/vouli-helicopter.png)
-
Παραλήρημα... ορισμένοι να σοβαρευτείτε λίγο!
Στο θέμα μας.. διαβάζοντας τη σχετική εγκύκλιο, αναφέρει στο τέλος:
"Κατά τα λοιπά θα τηρηθεί το Ωρολόγιο Πρόγραμμα των μαθημάτων της ημέρας".
’ρα, πέρα από τις εορταστικές εκδηλώσεις ή/και εκκλησιασμούς, μετά θα συνεχιστούν κανονικά τα μαθήματα; Ή (το πιθανότερο) θα είναι στη διακριτική ευχέρεια του κάθε σχολείου να αποφασίζει σχετικά, όπως γίνεται και σε άλλες περιπτώσεις; ???
-
Όταν λέει ότι "θα τηρηθεί το Ωρολόγιο Πρόγραμμα των μαθημάτων της ημέρας", σημαίνει ότι θα γίνουν μαθήματα. Η "διακριτική ευχέρεια" είναι για τους τεμπέληδες, κατά τα λεγόμενα του Σεβασμιώτατου Αρχιεπισκόπου.
-
Και αν οι εορταστικές εκδηλώσεις κρατήσουν 6 διδακτικές ώρες (λέμε τώρα), ποια μαθήματα θα γίνουν; :D
-
Η κατάρρευση της παιδείας (αλλά και της χώρας γενικότερα) οφείλεται και 99% σταυς κοινοβουλευτικούς που διαχρονικά νομοθετούν και αποφασίζουν απαιτώντας σεβασμό στους νόμους από τους πολίτες ενώ ταυτοχρόνως οι ίδιοι έχουν εξασφαλίσει με νόμο (νόμος ευθύνης υπουργών) την ασυλία τους και την ατιμωρησία τους όταν παρανομούν (και το κάνουν συχνά (https://www.pde.gr/index.php?topic=34861.msg1044952#msg1044952)).
Στο πνεύμα του Μεγάλου Βασιλείου, πρέπει η εκπαιδευτική κοινότητα να κηρύξει την ανυπακοή ενάντια σε κάθε παράνομη εγκυκλίο που εκπορεύεται από το υπουργείο αλλά και μια γενικότερη ανυπακοή ενάντια στην ατζέντα που εξυπηρετεί και εφαρμόζει η κυρία Bilderberg και οι λοιποί ψευτο-άριστοι κοινοβουλευτικοί νεοταξίτες (ως συνέχεια των προηγουμένων ψευτο-αριστερών κοινοβουλευτικών νεοταξιτών).
Από τους ψευτο-αριστερούς, στους ψευτο-άριστους. Από τον ’ννα, στον Καϊάφα.
Κάτω ο κοινοβουλευτισμός. Δημοκρατία τώρα!
Οι νόμοι να αποφασίζονται από τον λαό. Και όποιος τολμήσει να προτείνει στην εκκλησία του δήμου κάποιον πονηρό νόμο ή κάποιο νόμο που συγκρούεται με προηγούμενο νόμο (γραφή παρανόμων (https://el.wikipedia.org/wiki/%CE%93%CF%81%CE%B1%CF%86%CE%AE_%CF%80%CE%B1%CF%81%CE%B1%CE%BD%CF%8C%CE%BC%CF%89%CE%BD)) ας μην καταδικάζεται σε θάνατο (όπως στην αρχαία Αθήνα), απλά ας εξοστρακίζεται με ελικόπτερο στην Αφρική, στην Συρία, στην Λιβύη ή σε οποιοδήποτε άλλο μέρος δεν υπάρχει σεβασμός στους νόμους.
(https://3.bp.blogspot.com/-C4b7Iu7QhnY/TgrOOoSgzdI/AAAAAAAAFZI/SgXFQIUs8h0/s1600/vouli-helicopter.png)
Και εκπορνεύεται, μη σου πω
-
Στο θέμα μας.. διαβάζοντας τη σχετική εγκύκλιο, αναφέρει στο τέλος:
"Κατά τα λοιπά θα τηρηθεί το Ωρολόγιο Πρόγραμμα των μαθημάτων της ημέρας".
’ρα, πέρα από τις εορταστικές εκδηλώσεις ή/και εκκλησιασμούς, μετά θα συνεχιστούν κανονικά τα μαθήματα; Ή (το πιθανότερο) θα είναι στη διακριτική ευχέρεια του κάθε σχολείου να αποφασίζει σχετικά, όπως γίνεται και σε άλλες περιπτώσεις; ???
Όπως το έγραψες, αυτό καταλαβαίνω κι εγώ. Ένα μιξ από εορταστικές εκδηλώσεις ή/και εκκλησιασμός ή/και μάθημα, ανάλογα με τις ορέξεις του συλλόγου.
Ίσως όταν ψηφιστεί να γίνει πιο σαφή αναφορά.
-
’ντε να μην πω στον κόπο να πω ποιοι είναι τεμπέληδες...
Θοῦ, Κύριε, φυλακὴν τῷ στό΅ατί ΅ου. Ιερώνυμε.
Για να καταλάβω, ποιους είπε τεμπέληδες; Τους Συριζαίους ή τους εκπαιδευτικούς εν γένει; Βλέπουμε ότι στηρίζει Μητσοτάκη τώρα.....
-
Μέχρι και αύριο που θα κηδευτούν δύο μόνιμοι καθηγητές λυκείου που σκοτώθηκαν επιστρέφοντας από το σχολείο τους στα Λεχαινά στην Πάτρα ας μην μιλάμε για "λούφα" των καθηγητών....
++++++++++++++++++++++++++++++++
-
Επαναφέρω το θέμα - πέρα από το τι θα κάνει κάθε σύλλογος (εκκλησιασμό, 7ωρες εκδηλώσεις, 2ωρες, πίτα, τίποτα, ό,τι θέλει καθένας στην τάξη κλπ κλπ) : διάβασε κανείς πέρα από την (πολύπαθη και μάλλον με κόπι-πέιστ και βιασύνη) εγκύκλιο ΤΟ ΑΡΘΡΟ 56 που τροποποίησε το ΠΔ 79/2017 και πώς ; Συνάδει η εγκύκλιος του υπουργείου με το ΠΔ (έστω και διασταλτικά ) ; Ρωτάω... γιατί διαβάζω και μπερδεύομαι (η εγκύκλιος είναι σαφής, αλλά το ΠΔ με την εγκύκλιο είναι σε αρμονία; )
-
Δημιουργική ασάφεια μου θυμίζει όλο αυτό για τους τρεις ιεράρχες 😜😮
Και εκκλησιασμός και εκδηλώσεις και αφιέρωμα και να τηρηθεί το ωρολόγιο και και.... 🤐🤔😎
-
Δημιουργική ασάφεια μου θυμίζει όλο αυτό
πέρα από αυτό - σύνηθες για το υπουργείο, που δείχνει θολούρα- άλλο ρωτάω και ξαναρωτάω : διάβασε κανείς προσεκτικά τη διατύπωση της τροποποίησης και την εγκύκλιο (η οποία λογικά στηρίζεται στη φρεσκοψηφισμένη) ;
-
Εννοώ ότι, για να έχει εορταστικό χαρακτήρα η μέρα και να θεωρείται κάτι διαφορετικό από τις άλλες, πρέπει να υπάρχουν και τα δυο στοιχεία, δηλ. και το στοιχείο της αργίας από τις λοιπές ασχολίες και το στοιχείο των αφιερωματικών εκδηλώσεων την προηγούμενη (έστω για λίγες ώρες), όπως γίνεται σχεδόν για όλες τις σχολικές γιορτές.
Ισχύει, όμως εμμένω στην αρχική μου τοποθέτηση, κάποιες θρησκευτικές εορτές ελάσσονος σημασίας μπορούν να εορτασθούν εντός σχολείου χωρίς να είναι αργία.
Δεν μιλάω φυσικά για τα Χριστούγεννα που ανέφερες ως παράδειγμα μιας και πρόκειται για γενική αργία κι όχι αποκλειστικά σχολική.
https://www.esos.gr/arthra/66055/sygharitiria-ieras-synodoy-sti-n-kerameos?fbclid=IwAR24cGjgrq3EV4eS0E_Y1p3udX7qLs1cvKD1uJi8lf3Vj9TNCKm1Dty6XfY
(https://www.esos.gr/arthra/66055/sygharitiria-ieras-synodoy-sti-n-kerameos?fbclid=IwAR24cGjgrq3EV4eS0E_Y1p3udX7qLs1cvKD1uJi8lf3Vj9TNCKm1Dty6XfY)
Πάντως η Ιερά Σύνοδος και ο Αρχιεπίσκοπος, επικρότησαν εμφατικά την κίνηση!
Δεν περίμενα τέτοια ζέση, ίσως για λόγους quid pro quo..
https://www.athensvoice.gr/greece/618914_ekklisiastikoi-kykloi-vgazoyn-ti-sexoyaliki-agogi-apo-ta-sholeia?amp&fbclid=IwAR0aEYKRtG-W7oFYQ7rfrDgWqL2_HsrPgNKEnWaxKKe83-YR98-Y3tcsZW0
(https://www.athensvoice.gr/greece/618914_ekklisiastikoi-kykloi-vgazoyn-ti-sexoyaliki-agogi-apo-ta-sholeia?amp&fbclid=IwAR0aEYKRtG-W7oFYQ7rfrDgWqL2_HsrPgNKEnWaxKKe83-YR98-Y3tcsZW0)