Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - spyrosk

Σελίδες: 1234
1
Κλάδος ΠΕ03 Μαθηματικών / Απ: Αναπληρωτές ΠΕ03
« στις: Οκτώβριος 02, 2013, 09:41:20 μμ »
Ενημέρωση για τους συναδέλφους μαθηματικους, που αναμένουν πρόσληψη ως αναπληρωτές.

Α Αθήνας , δεν υπάρχουν προς διάθεση μαθηματικοί με διάθεση πύσδε ή αποσπασμένοι, επομένως αναμένεται πρόσληψη μαθηματικών (λίγα άτομα)
Β Αθήνας δεν υπάρχουν κενά ούτε μαθηματικοί για τοποθέτηση, αναμένεται πρόληψη αναπληρωτών ή μειωμένου ωραρίου (λίγα άτομα)
Γ Αθήνας υπάρχουν διορισμένοι συνάδελφοι που δεν έχουν σχολείο και περισσεύουν, δεν αναμένεται πρόσληψη αναπληρωτών.
Δ Αθήνας και εδώ πλεονάζουν πολλοί μαθηματικοί και δεν έχουν που να τους βάλουν επομένως δεν αναμένεται πρόσληψη αναπληρωτών μαθηματικών.
ΑΝΑΤΟΛΙΚΗ ΑΤΤΙΚΗ, ιδια περίπου κατάσταση με Β Αθήνας.


Εύχομαι να αλλάξουν σύντομα τα πράγματα και να έχουμε μαζικούς διορισμούς.

2
Πώς προέκυψαν αυτά τα κενά, αφού τον αύγουστο έγιναν οι τοποθετήσεις για πενταετή θητεία;

Πάνω από 12 ώρες έλλειμα σε μια ειδικότητα δίνεται ολόκληρο το κενό, επιλέγεις το σχολείο και πας εκεί , παίρνεις τις 12 ώρες και για τις υπόλοιπες σου λένε "να φύγετε να πάτε αλλού".

ΗΘΙΚΟ ΔΙΔΑΓΜΑ, όταν γράφει σχολείο τάδε, 1 κενό τάδε ειδικότητας, παίρνουμε τηλέφωνο το σχολείο και ρωτάμε το κενό στην ειδικότητα που μας ενδιαφέρει πόσες ώρες είναι; και μετά την απάντηση πράτουμε ανάλογα.

3
Είδαμε την πρόσκληση ενδιαφέροντος για εκπαιδευτικούς που θέλουν να αποσπαστούν στα ΠΠΣ για αυτό το σχολικό έτος, πράγμα που σημαίνει ότι με αποσπάσεις θα καλυφθούν τα κενά των πρότυπων πειραματικών σχολείων.

Ερώτημα:  Τα πλεονάσματα πως θα διευθετηθούν; και για να γίνω σαφέστερος αν κάποιος εκπαιδευτικός πλεονάζει σε ένα πειραματικό τι γίνεται;

α. συμπληρώνει το ωράριό του σε άλλο σχολείο μη πειραματικό;
β. συμπληρώνει το ωράριό του υποχρεωτικά σε άλλο πειραματικό σχολείο; που βρίσκεται και γω δεν ξέρω πόσο μακρυά;
γ. γίνονται οι  ώρες που πρέπει να συμπληρωθούν "γαργάρα" μοιραζόμενες σε όλους τους εκπαιδευτικούς της ίδιας ειδικότητας.
δ. άλλο,  διευκρινήστε


Ανάλογο πρόβλημα αντιμετωπίζουμε και με το ενδεχόμενο να μην γίνουν όλοι οι όμιλοι σε ένα σχολείο ελλείψει μαθητών;

4
Όσοι τοποθετούνται στα ΠΠΣ, αφήνουν λειτουργικό κενό στο προηγούμενο σχολείο?

την πρώτη χρονιά το κενό είναι λειτουργικό, αφού ο χαρακτηρισμός δεν γίνεται τώρα αλλά κάθε Μάιο,
την δεύτερη όμως γίνεται οργανικό.

5
Ένα ερώτημα συνάδελφοι .... έχω χάσει την μπάλα... και μάλλον δεν ακούει κανείς (φυσιολογικό ) αλλά επαναλαμβάνω ως απορία το ερώτημα

αιτήσεις στο θέμα της υποχρεωτικής μετάταξης που γίνονται στην διεύθυνση
http://teachers.exams.minedu.gov.gr του
κάνουν όλοι οι εκπαιδευτικοί των κλάδων που μετατίθενται από την δευτεροβάθμια στην πρωτοβάθμια;;;;


δηλαδη όλοι της Γαλλικής σε μια δευτεροβάθμια καταθέτουν στοιχεία για να μπουν στις λίστες ή μόνο όσοι είναι διαθεση ΠΥΣΔΕ;;;;;

6
Ένα ερώτημα συνάδελφοι .... έχω χάσει την μπάλα...

αιτήσεις στο θέμα της υποχρεωτικής μετάταξης που γίνονται στην διεύθυνση
http://teachers.exams.minedu.gov.gr του
κάνουν όλοι οι εκπαιδευτικοί των κλάδων που μετατίθενται από την δευτεροβάθμια στην πρωτοβάθμια;;;;

7
2/9 στο νέο σχολείο, όμως καλό είναι να ενημερωθεί όσο το δυνατό νωρίτερα ο διευθυντής του παλιού σχολείου,  πιθανό να ζητήσουν τα κενα πριν τις 2/9, από την διεύθυνση και καλό είναι να γνωρίζει ότι έφυγες.

8
Παρατηρώ οτι εκπ/κός αγγλικών της β/μιας πήρε 5ετή θητεία σε δημοτικό. Σε τηλεφωνική επικοινωνία με τη ΔΕΠΠΣ μου απέκλεισαν τα δημοτικά καθώς δεν ανήκουν στην οικεία βαθμίδα. Τι συμβαίνει;

Τα πανεπιστημιακά σχολεία περιλαμβάνουν Δημοτικό - Γυμνάσιο- Λύκειο μαζί, μήπως είναι κάτι τέτοιο το σχολείο;

9
Ακόμη δεν τελειώσαμε το ουφ και άρχισαν τα όργανα

http://www.pde.gr/index.php?page=6527

για μεταφράστε!

10
Συγχαρητήρια σε όλους και όλες όσοι προσπάθησαν για μια θέση στα ΠΠΣ. Τους καλούς δασκάλους τους θέλουν όλα τα σχολεία, δεν υπάρχει θέμα επιτυχόντων και αποτυχόντων, απλά όλοι μας γυρίζουμε σελίδα. Συγχαρητήρια και στους φίλους που γνώρισα εδω μέσα αυτές τις μέρες. Καλή σταδιοδρομία σε όλους.

ΚΑΡΔΑΜΙΤΣΗΣ ΣΠΥΡΟΣ ΠΕ03

11
H ευγενική και ωραία κυρία  ;) στο υπουργείο γραφείο 3067 μου ανέφερε, ότι η ΔΕΠΠΣ έδωσε τον κατάλογο των τοποθετήσεων όπου τις υπέγραψε ο γενικός γραμματέας και προωθήθηκαν για υπογραφή από τον υπουργό και μετά θα ανακοινωθούν. Η διαδικασία είναι γραφειοκρατική και μόνο, δεν έχει να κάνει με κανενός είδους εμπλοκή, και η ανακοίνωση των τοποθετήσεων δεν είναι πλέον θέμα της Διοικούσας επιτροπής. Θεωρεί η ωραία και ευγενική κυρία ότι η διαδικασία υπογραφής μάλιστα εξελίσσετε ομαλά και μάλλον πιο γρήγορα από άλλες περιπτώσεις. Άφησε να εννοηθεί ότι να αναμένουμε την ανακοίνωση των τοποθετήσεων από Δευτέρα (δεν είπε όμως ποια….. ???) λοιπόν τα μπρατσάκια όλοι και στην παραλία. 8)

12
Σχολικά μαθήματα / Απ: Το νομοσχέδιο για το νέο Λύκειο
« στις: Αύγουστος 14, 2013, 10:23:07 πμ »
Απορία άσχετου: εμάς τι μας νοιάζει πώς ακριβώς θα υπολογίζονται οι βαθμοί κλπ;

Αν σε ρωτήσει ένας μαθητής στην τάξη (το πιθανότερο φέτος στην α λυκείου ) τι θα του απαντήσεις; δεν γνωρίζω γιατί εγώ δεν δίνω εξετάσεις;

13
Καλημέρα παιδιά τι κάνουμε .....(εκτός από υπομονή!!!) η ευγενική κυρία δεν σηκώνει το τηλέφωνο, 12 το μεσημέρι που ανοίγει το υποργείο για το κοινό θα κάνω μια βόλτα προς τα εξεί (μένω κοντά ) να δω τι ακριβώς γίνεται.

14
Σχολικά μαθήματα / Απ: Το νομοσχέδιο για το νέο Λύκειο
« στις: Αύγουστος 14, 2013, 08:15:10 πμ »
Προσοχή συνάδελφοι, με την τελευταία τροποποίηση του νομοσχεδίου δεν έγινε μόνο αλλαγή ωρών στο μάθημα της πολιτικής παιδείας της β λυκείου αλλά και αλλαγή του τρόπου υπολογισμού του ΒΠΑ και του ρόλου του για την εισαγωγή των μαθητών στην τριτοβάθμια εκπαίδευση.

ΔΕΙΤΕ ΤΗΝ ΣΕΛΙΔΑ 10 ΤΟΥ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟΥ ΤΗΝ ΠΑΡΑΓΡΑΦΟ 4 που αναφέρει:

4. Για τον υπολογισμό του Βαθμού Πρόσβασης στην Τριτοβάθμια
Εκπαίδευση προσμετράται και ο «Βαθμός Προαγωγής και Απόλυσης»
(Β.Π.Α).
Για την προσμέτρηση αυτή ο γενικός βαθμός προαγωγής της Α’ τάξης
Γενικού Λυκείου, της Β’ τάξης Γενικού Λυκείου και ο γενικός βαθμός
απόλυσης της Γ’ τάξης Γενικού Λυκείου, εφόσον έκαστος είναι μεγαλύτερος
της μιας μονάδας σε σχέση με τον Μ.Ο. των τεσσάρων ανά Ομάδα
Προσανατολισμού μαθημάτων που εξετάζονται σε πανελλήνιες εξετάσεις,
αναπροσαρμόζεται ώστε να μην απέχει περισσότερο από μία μονάδα από τον
βαθμό του Μ.Ο και στη συνέχεια ο αναπροσαρμοσμένος «προαγωγικός»
βαθμός της Α΄ λυκείου πολλαπλασιάζεται με συντελεστή 0,4, της Β΄ με
συντελεστή 0,7 και ο «απολυτήριος» της Γ΄ τάξης με συντελεστή 0,9. Το
άθροισμα των τριών διαιρούμενο δια δύο αποτελεί τον Β.Π.Α. Το εν λόγω
πηλίκο λογίζεται ως πέμπτος βαθμός για την εισαγωγή του μαθητή στην
Τριτοβάθμια Εκπαίδευση.
Σε περίπτωση που ο βαθμός προαγωγής ή απόλυσης είναι
μεγαλύτερος μέχρι και μία μονάδα σε σχέση με τον Μ.Ο. των τεσσάρων ανά
Ομάδα Προσανατολισμού μαθημάτων που εξετάζονται σε πανελλήνιες
εξετάσεις, ο βαθμός αυτός δεν αναπροσαρμόζεται αλλά πολλαπλασιάζεται ως
έχει με τον προβλεπόμενο ανά τάξη συντελεστή.
Σε περίπτωση που ο βαθμός προαγωγής ή απόλυσης είναι
μικρότερος σε σχέση με τον Μ.Ο. των τεσσάρων ανά Ομάδα
Προσανατολισμού μαθημάτων, ο βαθμός αυτός αναπροσαρμόζεται προς τα
άνω κατά μία το πολύ μονάδα (και μέχρι του ορίου του Μ.Ο.) κατά τον
υπολογισμό με τον ανά τάξη προβλεπόμενο συντελεστή.



ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ

Ένας μαθητής έχει γραπτή βαθμολογία στα πανελληνίως εξεταζόμενα μαθήματα
14, 14, 14, 14 (μ.ο.14)
Και βαθμούς προαγωγής για την Α τάξη 18, για την Β τάξη 15 βαθμό απόλυσης της Γ τάξης 12

Τότε

Το 18 της Α τάξης αναπροσαρμόζεται και γίνεται 15
Το 15 της Β τάξης παραμένει ως έχει
Το 12 της Γ τάξης αναπροσαρμόζεται και γίνεται 13

Οπότε ο 5ος βαθμός είναι:   (15.0,4 + 15. 0,7 + 12.0.9): 2 = 14,1
(έχουμε αλλαγές και στους συντελεστές στάθμισης)


Δεν μου αρέσει γιατί η πίεση για βαθμούς θα είναι στην περίπτωση αυτή εντονότερη. Με τον αρχικό τρόπο υπολογισμού του 5ου βαθμού όσο πιο μεγάλη διαφορά βαθμολογίας υπήρχε από το μέσο όρο των πανελληνίων, τόσο «μίκραινε» ο 5ος βαθμός, αυτή η διαδικασία αποτρέπει τις γονεικές πιέσεις για βαθμούς.

 Με τον νέο υπολογισμό θα έχουμε συνομιλίες στο σχολείο……. Μου είπανε στο φροντιστήριο ότι ο Γιαννάκης θα γράψει για 18 πανελλήνιες γιατί είναι έξυπνος εσείς γιατί του βάζετε 14!


δείτε εδώ το τροποιημένο νομοσχέδιο
http://www.likio.gr/uploads/kcfinder/file/Nomosxedio-me-allages-3o.pdf

Σελίδες: 1234

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32309
  • Τελευταία: emnik
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1160910
  • Σύνολο θεμάτων: 19225
  • Σε σύνδεση σήμερα: 516
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 1
Επισκέπτες: 517
Σύνολο: 518

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.072 δευτερόλεπτα. 24 ερωτήματα.