*

Αποστολέας Θέμα: Το νομοσχέδιο για το νέο Λύκειο  (Αναγνώστηκε 168559 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος sikat

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4151
    • Προφίλ
Απ: Το νομοσχέδιο για το νέο Λύκειο
« Απάντηση #308 στις: Αύγουστος 12, 2013, 10:23:51 μμ »
ΘΕΜΑ: Οδηγίες για τον υπολογισμό του Γενικού Μέσου Όρου στην Α΄ τάξη Γενικού και Εσπερινού Γενικού Λυκείου για το σχ. έτος 2012-2013

Σας αποστέλλουμε τις παρακάτω οδηγίες που αφορούν στον υπολογισμό του Γενικού Μέσου Όρου στην Α΄ τάξη Γενικού και

Εσπερινού - Γενικού Λυκείου για το σχ. έτος 2012-2013.
Στην Α΄ τάξη Ημερήσιου και Α΄ τάξη Εσπερινού Γενικού Λυκείου ο Γενικός Μέσος Όρος (Γ.Μ.Ο.) προκύπτει από το  Μ.Ο. των βαθμών ετήσιας επίδοσης του μαθητή όλων των γραπτώς εξεταζόμενων μαθημάτων, συμπεριλαμβανομένου και του μαθήματος της Ερευνητικής Εργασίας, και εκφράζεται με προσέγγιση δεκάτου. (Η βαθμολογία του κάθε μαθητή στο μάθημα της «Ερευνητικής Εργασίας» προκύπτει ως ο μέσος όρος της αντίστοιχης βαθμολογίας του στα δυο τετράμηνα και εκφράζεται με προσέγγιση δεκάτου.)
Ο Γενικός Μέσος Όρος προκύπτει από τη διαίρεση του αθροίσματος των βαθμών ετήσιας επίδοσης των μη κλαδικών μαθημάτων και των γινομένων των βαθμών ετήσιας επίδοσης των κλαδικών μαθημάτων πολλαπλασιαζόμενων επί το πλήθος των κλάδων του μαθήματος, διά του πλήθους των μη κλαδικών μαθημάτων και των κλάδων των μαθημάτων
Παρακαλούμε οι Διευθυντές των σχολικών μονάδων να ενημερώσουν τους εκπ/κούς, μαθητές και γονείς - κηδεμόνες των μαθητών.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Το νομοσχέδιο για το νέο Λύκειο
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 15:49:14 »

Αποσυνδεδεμένος greedo

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3580
  • Φύλο: Άντρας
  • Han shot first...
    • Προφίλ
Απ: Το νομοσχέδιο για το νέο Λύκειο
« Απάντηση #309 στις: Αύγουστος 13, 2013, 12:01:10 πμ »
 
..................
Παρακαλούμε οι Διευθυντές των σχολικών μονάδων να ενημερώσουν τους εκπ/κούς, μαθητές και γονείς - κηδεμόνες των μαθητών.
...................
Εφόσον βέβαυα βγάλουν άκρη πρώτα οι ίδιοι....... ::) ???
  

Αποσυνδεδεμένος silkcut

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4129
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Η γνώση είναι δύναμη και η σιωπή συνενοχή...
    • Προφίλ
Απ: Το νομοσχέδιο για το νέο Λύκειο
« Απάντηση #310 στις: Αύγουστος 13, 2013, 12:12:36 πμ »
Πού λέει το νομοσχέδιο ότι δε θα μετράνε οι βαθμοί της γυμναστικής, του πρότζεκτ και του μαθήματος επιλογής;
Αντιγράφω (από την τελευταία έκδοση στο σάιτ του υπουργείου):
Παράθεση
Ο γενικός βαθμός της Α’ Τάξης προκύπτει από τον μέσο όρο της προφορικής ή και της γραπτής, εφόσον αυτό εξετάζεται γραπτώς, επίδοσης του μαθητή σε κάθε μάθημα. Απαραίτητη προϋπόθεση για την προαγωγή του μαθητή αποτελεί η επίτευξη γενικού βαθμού ίσου ή ανώτερου του δέκα (10).
Τα ίδια λέει και για τις άλλες δύο τάξεις (με την προσθήκη στη Γ για 10 σε Γλώσσα και Μαθηματικά -αυτό δεν το διόρθωσαν ακόμα). Άρα στο γενικό βαθμό θα μετράνε και τα μαθήματα που δεν εξετάζονται γραπτά, δηλ. το πρότζεκτ και η γυμναστική.
παρανόηση δική μου από όσα αναφέρονται στο άρθρο 3 παράγραφος 3 και παράγραφος 4(ακριβώς πριν από αυτό που γράφεις), αλλά στα υπόλοιπα ισχύει ότι έγραψαν οι συνάδελφοι(στα μαθήματα κλάδων το 2012-13 άλλαξε το καθεστώς του 2011-12).
« Τελευταία τροποποίηση: Αύγουστος 13, 2013, 12:37:26 πμ από silkcut »
Σήμερα μόνο οι ηλίθιοι κάνουν δικτατορίες με τανκς, από τη στιγμή που υπάρχει η τηλεόραση...
ΟΥΜΠΕΡΤΟ ΕΚΟ

Αποσυνδεδεμένος ioanna89

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3041
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ02
    • Προφίλ
Απ: Το νομοσχέδιο για το νέο Λύκειο
« Απάντηση #311 στις: Αύγουστος 13, 2013, 12:34:25 πμ »
Εκεί λέει μόνο ποια μαθήματα εξετάζονται γραπτώς, όχι ποια μετράνε για τον υπολογισμό του γενικού βαθμού:
Παράθεση
Οι  γραπτές  προαγωγικές  εξετάσεις  στην  Α΄  τάξη  του  Γενικού
Λυκείου  διεξάγονται  ενδοσχολικά  και  περιλαμβάνουν  όλα  τα  διδασκόμενα
μαθήματα εκτός των μαθημάτων της Ερευνητικής Εργασίας και της Φυσικής
Αγωγής,  με  κοινά  θέματα  για  όλα  τα  τμήματα  του  ίδιου  σχολείου,  που
ορίζονται  ως  εξής:  αα)  κατά  ποσοστό  50%,  με  κλήρωση,  από  τράπεζα
θεμάτων  διαβαθμισμένης  δυσκολίας  και  ββ)  κατά  ποσοστό  50%,  από  τον
διδάσκοντα  ή  τους  διδάσκοντες.  Τα  γραπτά  διορθώνονται  από  τον  οικείο
διδάσκοντα.   
Ο  γενικός  βαθμός  της  Α’  Τάξης  προκύπτει  από  τον  μέσο  όρο  της
προφορικής ή και της γραπτής, εφόσον αυτό εξετάζεται γραπτώς, επίδοσης
του μαθητή σε κάθε μάθημα.  Απαραίτητη προϋπόθεση για την προαγωγή του
μαθητή αποτελεί η επίτευξη γενικού βαθμού ίσου ή ανώτερου του δέκα (10).


Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Το νομοσχέδιο για το νέο Λύκειο
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 15:49:14 »

Αποσυνδεδεμένος spyrosk

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 53
    • Προφίλ
Απ: Το νομοσχέδιο για το νέο Λύκειο
« Απάντηση #312 στις: Αύγουστος 13, 2013, 08:53:33 πμ »
Πού λέει το νομοσχέδιο ότι δε θα μετράνε οι βαθμοί της γυμναστικής, του πρότζεκτ και του μαθήματος επιλογής;
Αντιγράφω (από την τελευταία έκδοση στο σάιτ του υπουργείου):
Παράθεση
Ο γενικός βαθμός της Α’ Τάξης προκύπτει από τον μέσο όρο της προφορικής ή και της γραπτής, εφόσον αυτό εξετάζεται γραπτώς, επίδοσης του μαθητή σε κάθε μάθημα. Απαραίτητη προϋπόθεση για την προαγωγή του μαθητή αποτελεί η επίτευξη γενικού βαθμού ίσου ή ανώτερου του δέκα (10).
Τα ίδια λέει και για τις άλλες δύο τάξεις (με την προσθήκη στη Γ για 10 σε Γλώσσα και Μαθηματικά -αυτό δεν το διόρθωσαν ακόμα). Άρα στο γενικό βαθμό θα μετράνε και τα μαθήματα που δεν εξετάζονται γραπτά, δηλ. το πρότζεκτ και η γυμναστική.

Ιoanna89 προσωπικά μεταφράζω τη παράγραφο του νόμου ως εξής:  Ενα μάθημα της Α τάξης συμμετέχει στην δημιουργία του μέσου όρου όταν ο μαθητής το δίνει γραπτά ή προφορικά, άρα το προτζεκτοράτο και η φυσική αγωγή προς το παρόν συμμετέχουν στην δημιουργία του μέσου όρου (αν αυτό ισχύσει πάλι θα βάζεις μέσον να μεινεις στην Α τάξη). Το αν θα εξαιρεθούν αυτά τα μαθήματα ή ένα από αυτό αυτό το αφήνουμε στους μαθητές ως άσκηση.

Αποσυνδεδεμένος ioanna89

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3041
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ02
    • Προφίλ
Απ: Το νομοσχέδιο για το νέο Λύκειο
« Απάντηση #313 στις: Αύγουστος 13, 2013, 09:04:38 πμ »
Συμφωνώ, spyrosk. Κι εγώ αυτό κατάλαβα.

Αποσυνδεδεμένος petrosp_13

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 310
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Το νομοσχέδιο για το νέο Λύκειο
« Απάντηση #314 στις: Αύγουστος 13, 2013, 10:28:13 πμ »
<a href="http://www.youtube.com/v/u1xl0kMIU7E" target="_blank" class="new_win">http://www.youtube.com/v/u1xl0kMIU7E</a>
« Τελευταία τροποποίηση: Αύγουστος 13, 2013, 10:31:50 πμ από Stelios »

Αποσυνδεδεμένος greedo

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3580
  • Φύλο: Άντρας
  • Han shot first...
    • Προφίλ
Απ: Το νομοσχέδιο για το νέο Λύκειο
« Απάντηση #315 στις: Αύγουστος 13, 2013, 10:53:37 πμ »
Ο ομιλητής ποιός είναι?
  

Αποσυνδεδεμένος petrosp_13

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 310
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Το νομοσχέδιο για το νέο Λύκειο
« Απάντηση #316 στις: Αύγουστος 13, 2013, 11:07:04 πμ »
Δεν το λέει στην αρχή του βίντεο;;;;
Ο Παύλος Χαραμής είναι Πρόεδρος του Κέντρου Μελετών και Τεκμηρίωσης (ΚΕ.ΜΕ.ΤΕ.) της Ομοσπονδίας Λειτουργών Μέσης Εκπαίδευσης της Ελλάδας (Ο.Λ.Μ.Ε.).

Η δήλωση του είναι όλο το ζουμί

(Όχι ότι δεν το είχαμε καταλάβει)
« Τελευταία τροποποίηση: Αύγουστος 13, 2013, 11:08:39 πμ από petrosp_13 »

Αποσυνδεδεμένος biov

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 522
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Το νομοσχέδιο για το νέο Λύκειο
« Απάντηση #317 στις: Αύγουστος 14, 2013, 12:10:26 πμ »
Δηλαδή ο μαθητής αυτός δε θα έχει καμία πριμοδότηση για τους καλούς βαθμούς του στις 3 τάξεις και γι' αυτόν θα μετράνε μόνο οι βαθμοί των πανελλαδικών και μάλιστα με "ποινή" ως προς τον 5ο βαθμό. Το σκεπτικό εδώ είναι μάλλον ότι οι βαθμοί που είχε στο Λύκειο ήταν χαριστικοί, αφού στις πανελλαδικές δεν μπόρεσε να πιάσει το 70% αυτών.

Σ'ευχαριστω. Καταλαβα. Μαλλον τους ενδιαφερει ο βαθμος απολυτηριου περισσοτερο απο τους βαθμους λυκειου γενικα, διοτι ο συντελεστης βαρυτητας ειναι 0.9 για τη Γ' ταξη, ενω μονο 0.5 για την Α'. Μ'αυτο το σκεπτικο (αντικειμενικοτερος βαθμος απολυτηριου) συμφωνω, διοτι σημερα λαμβανει χωρα η πληρης απαξιωση του βαθμολογικου συστηματος, τοσο στη Γ' ταξη των ιδιωτικων οσο και των δημοσιων σχολειων. (μαθητες που μετα βιας περασαν την ταξη στην Α' και Β' λυκειου βγαζουν 15 στο απολυτηριο, πραγμα που τους δινει και πλεονεκτημα στο συστημα αξιολογησης, αν γινουν δ.υ. και συγκριθουν μ'εναν αρχαιοτερο που το 14 του δικου του απολυτηριου του 1990 αντιστοιχει στο 17 του απολυτηριου του 2010) Ετσι δε θα εχουν και δικαιολογια οι μαθητες του δημοσιου σχολειου ν'απαιτουν αριστους βαθμους με το επιχειρημα "κυρια, στο ιδιωτικο εβαλαν σε ολους 20", αφου ουτε στα ιδιωτικα θα εφαρμοζουν πλεον την πλασματικη βαθμολογια της Γ'.

Δε συμφωνω με την ποινη στον συστηματικα καλο μαθητη που μπορει να μην εγραψε καλα σε ενα ή δυο μαθηματα για χιλιους δυο λογους. Ομως επειδη ειναι μαλλον απιθανο ενας συστηματικα καλος μαθητης να μην εγραψε καλα σε ολα τα μαθηματα, ωστε να βγαλει Μ.Ο. βαθμου πανελλαδικων μικροτερο απο το ΒΠΑ του, ελαχιστοι ειναι οι συστηματικα καλοι μαθητες που θα καταφερουν να παρουν τετοια ποινη. Δε μου φαινεται δηλαδη τοσο ακραιο οσο καταλαβα αρχικα, που νομισα οτι το ΒΠΑ του μαθητη συγκρινεται με το βαθμο καθε πανελλαδικου μαθηματος ξεχωριστα.

Κριμα που χρειαζεται η θεσπιση ενος τετοιου συστηματος για να μειωσει τους τρομερα πλασματικους βαθμους της Γ'. (αν αυτος ειναι οντως ο στοχος τους)

Αποσυνδεδεμένος spyrosk

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 53
    • Προφίλ
Απ: Το νομοσχέδιο για το νέο Λύκειο
« Απάντηση #318 στις: Αύγουστος 14, 2013, 08:15:10 πμ »
Προσοχή συνάδελφοι, με την τελευταία τροποποίηση του νομοσχεδίου δεν έγινε μόνο αλλαγή ωρών στο μάθημα της πολιτικής παιδείας της β λυκείου αλλά και αλλαγή του τρόπου υπολογισμού του ΒΠΑ και του ρόλου του για την εισαγωγή των μαθητών στην τριτοβάθμια εκπαίδευση.

ΔΕΙΤΕ ΤΗΝ ΣΕΛΙΔΑ 10 ΤΟΥ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟΥ ΤΗΝ ΠΑΡΑΓΡΑΦΟ 4 που αναφέρει:

4. Για τον υπολογισμό του Βαθμού Πρόσβασης στην Τριτοβάθμια
Εκπαίδευση προσμετράται και ο «Βαθμός Προαγωγής και Απόλυσης»
(Β.Π.Α).
Για την προσμέτρηση αυτή ο γενικός βαθμός προαγωγής της Α’ τάξης
Γενικού Λυκείου, της Β’ τάξης Γενικού Λυκείου και ο γενικός βαθμός
απόλυσης της Γ’ τάξης Γενικού Λυκείου, εφόσον έκαστος είναι μεγαλύτερος
της μιας μονάδας σε σχέση με τον Μ.Ο. των τεσσάρων ανά Ομάδα
Προσανατολισμού μαθημάτων που εξετάζονται σε πανελλήνιες εξετάσεις,
αναπροσαρμόζεται ώστε να μην απέχει περισσότερο από μία μονάδα από τον
βαθμό του Μ.Ο και στη συνέχεια ο αναπροσαρμοσμένος «προαγωγικός»
βαθμός της Α΄ λυκείου πολλαπλασιάζεται με συντελεστή 0,4, της Β΄ με
συντελεστή 0,7 και ο «απολυτήριος» της Γ΄ τάξης με συντελεστή 0,9. Το
άθροισμα των τριών διαιρούμενο δια δύο αποτελεί τον Β.Π.Α. Το εν λόγω
πηλίκο λογίζεται ως πέμπτος βαθμός για την εισαγωγή του μαθητή στην
Τριτοβάθμια Εκπαίδευση.
Σε περίπτωση που ο βαθμός προαγωγής ή απόλυσης είναι
μεγαλύτερος μέχρι και μία μονάδα σε σχέση με τον Μ.Ο. των τεσσάρων ανά
Ομάδα Προσανατολισμού μαθημάτων που εξετάζονται σε πανελλήνιες
εξετάσεις, ο βαθμός αυτός δεν αναπροσαρμόζεται αλλά πολλαπλασιάζεται ως
έχει με τον προβλεπόμενο ανά τάξη συντελεστή.
Σε περίπτωση που ο βαθμός προαγωγής ή απόλυσης είναι
μικρότερος σε σχέση με τον Μ.Ο. των τεσσάρων ανά Ομάδα
Προσανατολισμού μαθημάτων, ο βαθμός αυτός αναπροσαρμόζεται προς τα
άνω κατά μία το πολύ μονάδα (και μέχρι του ορίου του Μ.Ο.) κατά τον
υπολογισμό με τον ανά τάξη προβλεπόμενο συντελεστή.



ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ

Ένας μαθητής έχει γραπτή βαθμολογία στα πανελληνίως εξεταζόμενα μαθήματα
14, 14, 14, 14 (μ.ο.14)
Και βαθμούς προαγωγής για την Α τάξη 18, για την Β τάξη 15 βαθμό απόλυσης της Γ τάξης 12

Τότε

Το 18 της Α τάξης αναπροσαρμόζεται και γίνεται 15
Το 15 της Β τάξης παραμένει ως έχει
Το 12 της Γ τάξης αναπροσαρμόζεται και γίνεται 13

Οπότε ο 5ος βαθμός είναι:   (15.0,4 + 15. 0,7 + 12.0.9): 2 = 14,1
(έχουμε αλλαγές και στους συντελεστές στάθμισης)


Δεν μου αρέσει γιατί η πίεση για βαθμούς θα είναι στην περίπτωση αυτή εντονότερη. Με τον αρχικό τρόπο υπολογισμού του 5ου βαθμού όσο πιο μεγάλη διαφορά βαθμολογίας υπήρχε από το μέσο όρο των πανελληνίων, τόσο «μίκραινε» ο 5ος βαθμός, αυτή η διαδικασία αποτρέπει τις γονεικές πιέσεις για βαθμούς.

 Με τον νέο υπολογισμό θα έχουμε συνομιλίες στο σχολείο……. Μου είπανε στο φροντιστήριο ότι ο Γιαννάκης θα γράψει για 18 πανελλήνιες γιατί είναι έξυπνος εσείς γιατί του βάζετε 14!


δείτε εδώ το τροποιημένο νομοσχέδιο
http://www.likio.gr/uploads/kcfinder/file/Nomosxedio-me-allages-3o.pdf
« Τελευταία τροποποίηση: Αύγουστος 14, 2013, 08:31:42 πμ από spyrosk »

Αποσυνδεδεμένος ioanna89

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3041
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ02
    • Προφίλ
Απ: Το νομοσχέδιο για το νέο Λύκειο
« Απάντηση #319 στις: Αύγουστος 14, 2013, 08:38:55 πμ »
Βλέπω ότι άλλαξε και ο συντελεστής της Α΄ Λυκείου: είναι πλέον 0,4.
Αλλάζει επίσης και ο διαιρέτης: διαιρούμε το άθροισμα των γινομένων δια 2, όχι δια τρία όπως ήταν αρχικά.
« Τελευταία τροποποίηση: Αύγουστος 14, 2013, 08:40:54 πμ από ioanna89 »

Αποσυνδεδεμένος ioanna89

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3041
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ02
    • Προφίλ
Απ: Το νομοσχέδιο για το νέο Λύκειο
« Απάντηση #320 στις: Αύγουστος 14, 2013, 09:08:24 πμ »
Προστέθηκε και πρόβλεψη (λέμε τώρα) για τα ειδικά μαθήματα:
Παράθεση
4.  Για  την  άσκηση  των  υποψηφίων  για  την  εισαγωγή  σε  σχολές
τριτοβάθμιας  εκπαίδευσης  που  απαιτείται  και  εξέταση  σε  «ειδικά
μαθήματα» δύνανται να λειτουργούν σε επίπεδο διεύθυνσης Δ.Ε. και σε
ώρες  εκτός  πρωινής  λειτουργίας  σχολείων  «Τμήματα  ενίσχυσης»  στο
ελεύθερο  και  γραμμικό  σχέδιο,  στα  ισπανικά  και  στα  ιταλικά.  Με
απόφαση  του  Υ.ΠΑΙ.Θ.  που  δημοσιεύεται  στην  Εφημερίδα  της
Κυβερνήσεως  ρυθμίζονται  τα  ωρολόγια  και  αναλυτικά  προγράμματα,
θέματα  οργάνωσης  και  λειτουργίας  των  «Τμημάτων  ενίσχυσης»  καθώς
και κάθε αναγκαία ρύθμιση εφαρμογής.

Αποσυνδεδεμένος Landau

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 6022
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω την εκπαίδευση.. BAZINGA!
    • Προφίλ
Απ: Το νομοσχέδιο για το νέο Λύκειο
« Απάντηση #321 στις: Αύγουστος 14, 2013, 09:51:29 πμ »
Απορία άσχετου: εμάς τι μας νοιάζει πώς ακριβώς θα υπολογίζονται οι βαθμοί κλπ;
"Physics is like sex: sure, it may give some practical results, but that's not why we do it."
(Richard P. Feynman ?)

"The first condition of progress is the removal of censorship."
(George Bernard Shaw)

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159863
  • Σύνολο θεμάτων: 19213
  • Σε σύνδεση σήμερα: 602
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 9
Επισκέπτες: 484
Σύνολο: 493

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.072 δευτερόλεπτα. 34 ερωτήματα.