Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - anestios

Σελίδες: 123 ... 5
1
Αυτή η στρεβλή αλληλεγγύη μας έχει φάει και την πληρώνουμε όσοι ''φτύσαμε αίμα '' . Τα χτυπήματα απανωτά περισσότερο από την  ολμε , τους μόνιμους συναδέλφους που στα κακώς κείμενα σιωπούν επειδή βολεύονται και τέλος από τις εκάστοτε κυβερνήσεις που κάνουν τα χατίρια των συνδικαλιστών. τα έχουμε πει πολλάκις. Ας μη μιλάμε για αλληλεγγύη, που δημιουργεί αποστήματα, αλλά για την αλήθεια των πραγμάτων την οποία δεν έχει θάρρος να την αναγνωρίσει κανείς.

2
Διάφορα θέματα αδιόριστων / Απ: Κοινωνικό Φροντιστήριο
« στις: Φεβρουάριος 03, 2014, 06:26:52 μμ »
Επιτέλους τόλμησαν  κάποιοι να πουν αλήθειες και να υπερασπιστούν τον εκπαιδευτικό κόσμο που συκοφαντείται ανηλεώς τα τελευταία χρόνια. Απορώ όμως , τόσα χρόνια γιατί δεν άνοιγε κανένα επίσημο στόμα τοπικών ελμε ή ολμε; έπρεπε να ματώσουμε για να μιλήσουν; Γιατί τόσα χρόνια δεν κινούνταν πειθαρχικά ενώ ήξεραν ποιοί προσβάλουν τον κλάδο; Δυστυχώς πάγιο μέλημα και της ολμε ήταν να συγκαλύπτει τα κακώς κείμενα, όσο βολεύονταν οι εμπλεκόμενοι.Αλλά όταν εμείς μιλούσαμε για τα αίσχη της ενισχυτικής αυτοί οι κύριοι μας κοιτούσαν σαν ''ουφο''. 

3
Διάφορα θέματα αδιόριστων / Απ: Κοινωνικό Φροντιστηρίο
« στις: Ιανουάριος 24, 2014, 09:18:00 πμ »
Μπράβο για την άμεση αντίδραση! Όταν προέκυψε αντίστοιχο θέμα με τους νηπιαγωγούς η πρωτοβάθμια ξεσηκώθηκε και πήρε πίσω αυτό που τους ανήκε. Τα δικά μας τα αετόπουλα που είναι; Τελικά όλα για τους ψήφους: με τους ιδιωτικούς για να μη χάσουν τις καλές σχέσεις με τους οικονομικά έχοντες, τώρα οι κάτω των 30 με τα μεγαλύτερα ποσοστά ανεργίας να δουν κάτι να κινείται, με τους άλλους (πολύτεκνους......) να κάνουμε κοινωνική πολιτική..... τελικά εμείς των 40 που έχουμε γίνει περιοδεύοντες θίασοι πάλι άχρηστοι είμαστε. Καλημέρα! Πίεση ανεβάσαμε πάλι και είμαστε σε επικίνδυνη ηλικία

4
Δείτε ότι ο σύλλογος εκπαιδευτικών γερμανικής φιλολογίας διαμαρτύρεται στο υπουργείο για τα κενά στα δημοτικά σε συγκεκριμένους νομούς και ζητά προσλήψεις μέσω ΕΣΠΑ. Απορώ, γιατί δεν ψάχνουν στη δευτεροβάθμια αυτών των νομών τους συναδέλφους τους που έχουν β ΄ανάθεση; Το μόνο που μένει είναι να δούμε το ΕΣΠΑ να επεκτείνεται σε όλους εκτός από εμάς.

5
Διάφορα θέματα αδιόριστων / Απ: Κίνηση Αναπληρωτών
« στις: Οκτώβριος 17, 2013, 10:10:30 μμ »
'Οχι μόνο των ιδιωτικών και του ΟΑΕΔ αλλά και ένα μεγάλο ποσοστό των υπολοίπων δεν έχουν επιτυχία με ΑΣΕΠ. Πάλι θα χωριστούμε σε πολλές ομάδες!

Καλή βρίσκω την πρόταση minus03 αλλά καλύτερη θα έβρισκα την πρόταση για άμεση εφαρμογή του νόμου του 2010 (Διαμαντοπούλου) με διεξαγωγή γραπτού ΑΣΕΠ. Ο νόμος προβλέπει αν δεν κάνω λάθος και την διατήρηση της καλύτερης γραπτής επίδοσης σε κάποιον από τους δύο τελευταίους...
Νομίζω, όπως σωστά ειπώθηκε, να ανοίξουν οι πίνακες αλλά με διενέργεια νέου ασεπ, διαφορετικά οι κομήτες θα αυξάνονται με γεωμετρική πρόοδο. Να ζητήσουμε επίσης να γνωστοποιηθούν με απόλυτη ειλικρίνεια οι πρόθεσεις του υπουργείου τόσο για τη μεταβατική περίοδο αλλά και το τρόπο λήξης αυτής και οι όποιες αλλαγές να μην είναι με γνώμονα μικροπολιτικά συμφέροντα, όπως ήταν μέχρι τώρα. Ας κλειδώσει πραγματικά ένας τρόπος πρόσληψης μονίμων και αναπληρωτών!

6
ΘΑ σας πρότεινα να ζητήσει η ένωσή σας ένα απλό στατιστικό από το survey.
Να βγει το ποσοστό κάθε μαθήματος, άρα και των ιστοριών, ωρων που διδάσκονται σε β ανάθεση προς συνολικές ώρες, χωρίς να φαίνεται από πιο κλάδο, για να μην είστε και διασπαστικοί στο εκπαιδευτικό κίνημα. Αλλά όλα τα μαθήματα! ώστε να συγκριθείται με ένα φυσιολογικό Μέσο όρο.
Αυτό θα αποδείξει το δίκιο σας.
Για ποια διάσπαση μιλάς και σε ποιο εκπαιδευτικό κίνημα; Αυτό δεν είναι εκπαιδευτικό κίνημα που στοχεύει στη βελτίωση και τον εξορθολογισμό, αλλά στη σωτηρία του μόνιμου προσωπικού. Υπήρχε εκπαιδευτική αντίληψη όταν περίσσευαν 21 ώρες ιστορίας και τις έδιναν σε ξενόγλωσσο; Υπήρχε εκπαιδευτική αντίληψη όταν με παρέμβαση συνδικαλιστών επέστρεφαν ξενόγλωσσοι που είχαν διατεθεί σε άλλο όμορο σχολείο για να διδάξουν ξένη γλώσσα; Εκπαιδευτική αντίληψη έχουν οι δάσκαλοι διότι είναι ένας κλάδος, ενώ εμείς είμαστε συντεχνίες που πρέπει να σωθούν καπελώνοντας τους υπόλοιπους. Το ίδιο το εκαπιδευτικό κίνημα κάνει κουρελόχαρτο τους νόμους που διέπεουν τη λειτουργία του διότι δεν αντέχει την παραδοχή της πολυετούς ανομίας του.

7
Τοποθετήσεις / Απ: Τοποθετήσεις 2013
« στις: Σεπτέμβριος 17, 2013, 09:55:55 μμ »
Σύμφωνα με τις πληροφορίες που εγώ έχω, θεωρώ πιθανό στη Δ' Αθήνας να έγιναν οι γνωστές... λοβιτούρες, που γίνονται πάντα. Π.χ. στους μαθηματικούς, ενώ τα κενά ήταν ελάχιστα, πήραν μετάθεση για τη συγκεκριμένη περιοχή 25 άτομα. Μαθηματικός ο οποίος ήταν στη διάθεση, 10ος στον πίνακα της φθίνουσας, ξαφνικά βρέθηκε 15 θέσεις πιο κάτω. Νομίζω ότι όλοι καταλαβαίνουμε τι 'παίχτηκε'. Αν οι εποχές ήταν διαφορετικές, μπορεί να μην έλεγε κανείς τίποτα, αλλά τώρα που συνάδελφοι έχουν φτάσει να παίζουν... μπουνίδια, όχι για τα λειτουργικά κενά, αλλά για απλές συμπληρώσεις ωραρίου, το γνωστό βόλεμα των ημέτερων καταντά σκάνδαλο και δύσκολα θα περάσει έτσι. Ξέρω συναδέλφους που ετοιμάζονται ν' αρχίσουν τις μηνύσεις. Η δικαιολογία 'κάναμε λάθος υπολογισμό στα κενά' είναι αστεία.
όταν αλλάζετε εσείς οι μόνιμοι θέσεις στον πίνακα και τσουλάτε είστε έτοιμοι για πυξ λαξ, ενώ σ' εμάς τους αναπληρωτές που έχουν έρθει οι διάφοροι από ιδιωτικά και σε δήθεν κλειδωμένους πίνακες χάνουμε θέσεις, εσείς απλά  κουνάτε τους ώμους και πάτε παρακάτω! Άσχετη η παρέμβαση,αλλά το βόλεμα έχει πολλές οπτικές! Τελικά η έννοια του

8
στο δικο μου σχολειο δευτερα θα απεργησουν ολοι και οι περισσοτεροι ολη τη βδομαδα!


οι super αδεκαστοι δημοσιογραφισκοι της tv ανελαβαν ηδη δραση.. πριν λιγο στον antenna εγραφε: στους συνδικαλιστες εκπαιδευτικους δεν καιγεται καρφακι για τους 650.000 μαθητες της χώρας.

μιλαμε οτι θελουν πολυ ξυλο οι ανθρωποι..

Συμφωνώ, αλλά πολύ ξύλο θέλει και ο συνάδελφος που μπαίνει και κάνει κατήχηση σε 12χρονα της α΄γυμνασίου χωρίς να έχει αντίλογο

9
Βρε παιδια,στο Θεο που πιστευετε,ειναι δυνατον να εξισωνετε το proficiency με το πτυχιο πανεπιστημιου και το μεταπτυχιακο;;!!

Είναι δυνατό να εξισώνεις τα μεταπτυχιακά στην ιστορία με την εμπειρική γνώση του εκάστοτε που δεν  συμπληρώνει ωράριο;

10
Αυτό που ξέρω είναι ότι οι ξενόγλωσσοι τελειώσαμε. Αυτό που συμβαίνει εναντίον μας όλο το καλοκαίρι ξεπερνάει τα όρια. Οι άνθρωποι είναι γελοίοι και κατάπτυστοι. Περιμένω να δω ποσοστά συμμετοχής στην απεργία, έστω για κάποιες μέρες... Τουλάχιστον οι ξενόγλωσσοι δεν πρέπει να πατήσουν στα σχολεία.

Δεν τελειώσατε καθόλου! Αυτοί που τελειώσαμε είμαστε οι φιλόλογοι που βγάλαμε τα μάτια μας στην ιστορία στον Ασεπ, τελειώσαμε τις αντίστοιχες σχολές , τριγυρίσαμε σε όλη την Ελλάδα και βρισκόμαστε σε τελευταία μοίρα. Βολευόσασταν όλοι εσείς με 10- 15 ακόμα και 21 ώρες στο δημόσιο σχολείο και δεν τολμούσατε να καταγγείλετε τις στρεβλώσεις διότι η σχέση με τη δημόσια καράκλα είναι ερωτική. Ποιο ιδιωτικό σχολείο και ποιος γονιός θα σας πλήρωνε να κάνετε ιστορία; Εσείς οι ίδιοι δεν αντιδράτε στα επαγγελματικά δικαιώματα που δίνει η επάρκεια; Αλλά βέβαια ο ιδιωτικός τομέας είναι άλλλο πράγμα ενώ το σχολείο τσιφλίκι. Και με λύπη μου διαβάζω στην επιστολή της ΟΛΜΕ την αντίδραση στις μετατάξεις σε ένα κείμενο άκρως προπαγανδιστικό που σκοπό έχει να φανατίσει και όχι να ενημερώσει. Ψεύδονται για τις διαθεσιμότητες, όλοι θα απορροφηθούν. Και ναι όποιος δεν έχει γνωστικό αντικείμενο να πηγαίνει εκεί  που υπάρχει και όχι να καπαλώνει τους άλλους. Και για να μην έχουμε αυταπάτες: η ευρωπαική λογοτεχνία είναι μάθημα επιλογής και δεν διδάσκεται και η β' ανάθεση αυτή τη στιγμή δόθηκε με πολιτικά και όχι με επιστημονικά και παιδαγωγικά κριτήρια (αυτά τα ψεύδη για τους άλλους που δεν γνωρίζουν τίποτα)

11
Αναθέσεις/Ωράριο / Απ: Αναθέσεις μαθημάτων (varia)
« στις: Σεπτέμβριος 08, 2013, 10:31:50 πμ »
Το πρόβλημα δεν είναι η β' ανάθεση, αλλά η εφαρμογή του νόμου. Τα ίδια και χειρότερα θα πω αν δω νομικόυς , κοινωνιολόγους και θεολόγους να υπάρχουν έχοντας μόνο ιστορίες. Δεν μπορεί η εμπειρία να αντικαταστήσει την επιστημονική κατάρτιση. Όλοι εμείς, λιγότερο ή περισσότερο, γνωρίζουμε από πληροφορική αυτό μας δίνει το δικαίωμα να διδάσκουμε ; Άλλος ήταν αθλητήςμπορεί να κάνει γυμναστική; Επιμένω χωρίς μένος και εμπάθειες στην εφαρμογή του νόμου. Πολλοί είναι όμως αυτοί που κλαίγονται να μην πα΄νε σε δεύτερο σχολείο!

12
Αναθέσεις/Ωράριο / Απ: Αναθέσεις μαθημάτων (varia)
« στις: Σεπτέμβριος 08, 2013, 09:15:52 πμ »
Αυτό που βλέπω είναι η λογική του βολέματος στη δημόσια εκπαίδευση και όχι η παιδαγωγική αντίληψη. Διαφωνώ πλήρως με τη λογική του κάθε Κάτσικα, αλλά οι ίδιοι οι ξενόγλωσσοι δεν θεωρούν αντιεπαγγελματικό τη διδασκαλία της ξένης γλώσσας από ανθρώπους που δεν έχουν τελειώσει τις αντίστοιχες σχολές ή κάνω λάθος; Τα φροντιστήρια ξένων γλωσσών είναι γεμάτα από ανθρώπους με επάρκεια ή από  native speakers που διδάσκουν χωρίς να έχους πανεπιστημιακά πτυχία,ναι ή όχι; Επιπλέον, το κρατικό πιστοποιητικό γλωσσομάθειας  δεν έχει το επίπεδο της επάρκειας σε αυτές τις γλωσσες για να μην προσβάλλει ούτε επαγγελματικά δικαιώματα ούτε την ίδια τη φύση της πανεπιστημιακής εκπαίδευσης. Εμείς ως φιλόλογοι γιατί να μην μπορούμε να διδάξουμε την ιστορία; Τόσα χρόνια κριτήριο για την διδασκαλία ήταν η περίσσεια των συναδέλφων και όχι η κατάρτιση. Το μεταπτυχιακό ή το διδακτορικό στην ιστορία θάφονταν πίσω από το ποιος περισσεύει. Τέλος,πολλοί συνάδελφοι όλων των ειδικοτήτων αν και έχουν πολυετείς σπουδές στο εξωτερικό δεν διεκδίκησαν ποτέ τη διδασκαλία της ξένης γλώσσας στο δημοτικό και στο γυμνάσιο,ενώ έχουν τη γνώση. Γιατί λοιπόν εγώ πρέπει να σκίσω το πτυχίο μου; Κλείνοντας, οι συνάδελφοι ξενόγλωσσοι διεκδίκησαν και σωστά τη διδασκαλία της γλώσσας και στα δημοτικά, αλλά όσοι μονιμοποιήθηκαν δεν τη υπηρέτησαν διότι βολεύονταν με την β΄ανάθεση ενώ το διπλανό δημοτικό περίμενε αναπληρωτή μέχρι το Δεκέμβριο. Η β΄ανάθεση σκοπό είχε την εξυπηρέτηση της σχολικής μονάδας και όχι της καρέκλας, αλλά κανείς δεν σεβάστηκε ούτε το νομικό πλαίσιο των 7 -11 ωρών, αντιθέτως σε πλήθος σχολείων με άνωθεν εντολές μοιράζονταν οι φιλολογικές ώρες χωρίς την ιστορία εξ αρχής. Επειδή λοιπόν ξεσκίσανε το νόμο φτάσαμε στον αποκλεισμό. Αν διατηρούνταν οι ισορροπίες τα πράγματα θα ήταν διαφορετικά. Εκτός αν εσείς ζείτε σε άλλα σχολεία.

13
Κλάδος ΠΕ02 Φιλολόγων / Απ: Αναπληρωτές Φιλόλογοι 2013-14
« στις: Σεπτέμβριος 04, 2013, 09:37:07 πμ »
Για να επανέλθουμε στο θέμα: οι πίνακες αλλάζουν καθημερινά διότι γίνονται συνεχώς έλεγχοι των φακέλων των υποψηφίων και διορθώνονται λάθη πριν γίνουν οι ενστάσεις. (Τάδε έφη ο κυριούλης!) Όσο αφορά τον αριθμό,ακόμα δεν ξέρουν,οι πιστώσεις είναι 2000 10μηνες ,μπορεί όμως να γίνουν 2500 8μηνες,ανάλογα με τις ανάγκες της υπηρεσίας, είπε. Αυτό που πρέπει να μας ενδιαφέρει,είπε,  είναι να ελέγχουμε τα προσωπικά μας στοιχεία και η σωστή καταχώρησή τους. Καλημέρα σε όλους

14
:)Συμφωνω απολυτως!Πρεπει να καταλαβουν οτι χρειαζονται και περισσοτερες ωρες διδασκαλιας στη γλωσσα και στην ιστορια απο τις ισχυουσες για το γυμνασιο και το επαλ!Προσωπικα εστειλα μηνυματα αλλα δε γινεται καμια κινηση!Εχουμε επαναπαυτει

Το πρόβλημα είναι να βελτιώσουμε τη διδασκαλία στην τάξη: η ώρα της ιστορίας που χάθηκε στην γ' γυμνασίου ήταν η τοπική ιστορία. Ποιός ασχολήθηκε συστηματικά με αυτήν; και δεν μιλάω για μονάδες ( εγώ , ο α', ο β' ) αλλά σαν σύνολο. Αντιθέτως έχω δει εκπληκτικές εργασίες και παρουσιάσεις στην τοπική ιστορία στην ευέλικτη ζώνη των δασκάλων με διαθεματικές προσεγγίσεις, τις οποίες ενώ είμαστε υποχρεωμένοι να τις κάνουμε αλλά..... Όσο αφορά  τη γλώσσα στην α' γυμνασίου: όταν μένουμε σε αυτά που είμαστε υποχρεωμένοι να βάλουμε, όταν στα υπόλοιπα φιλολογικά μαθήματα (αρχαία από μετάφραση, λογοτεχνία) ελάχιστες φορές παίρνουμε τετράδια στο σπίτι και εξαντλούμε τη διδασκαλία σε μορφοσυντακτικές παρατηρήσεις, τότε βάζουμε τα χεράκια μας και βγάζουμε τα ματάκια μας. Ας κάνουμε όλοι την αυτοκριτική μας

Σελίδες: 123 ... 5

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32309
  • Τελευταία: emnik
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1160915
  • Σύνολο θεμάτων: 19225
  • Σε σύνδεση σήμερα: 795
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 11
Επισκέπτες: 779
Σύνολο: 790

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.06 δευτερόλεπτα. 24 ερωτήματα.