Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - nicosdimakis

Σελίδες: 1
1
Καλησπέρα
Θέλω να κάνω μια ερώτηση σε όποιον ξέρει.
Η κοπέλα μου έχει τελειώσει το Ιστορικό- Αρχαιολογικό της Αθήνας με κατεύθυνση Ιστορικού.
Κάποιος της είπε ότι έχει δικαίωμα να συνεχίσει στη σχολή και να πάρει και την κατεύθυνση του Αρχαιολογικού.
Αν το κάνει αυτό δηλαδή τελειώσει και τις δυο κατευθύνσεις η δεύτερη θα μετράει για 2ο πτυχίο.
Ισχύει κάτι τέτοιο ή τις λένε βλακείες?
Ξέρει κανείς?

2
Αναθέσεις/Ωράριο / Β Ειδικότητα Α ανάθεση
« στις: Μάιος 22, 2015, 11:12:42 μμ »
Καλησπέρα
Θα ήθελα να κάνω την εξής ερώτηση.
Ας υποθέσουμε ότι είμαι σε ένα σχολείο και έχω μόνο 6 ώρες από την Α' ειδικότητά μου Α' ανάθεση.
Έχω όμως και Β Ειδικότητα. Δεδομένου ότι στη Β ανάθεση υπάρχει όριο αλλά στην Α' ανάθεση από Β ειδικότητα δεν υπάρχει όριο,
τότε μπορώ να πάρω όσες ώρες θέλω από αυτή. Για παράδειγμα μπορώ να πάρω 6 ώρες από Α ειδικότητα και 14 ώρες από Β.
Αυτά ισχύουν σίγουρα όταν υπάρχει λειτουργικό κενό.
Τι γίνεται όμως σε περίπτωση οργανικού? Θέλω να πω ότι αυτές οι 14 ώρες κανονικά πρέπει να βγουν οργανικό κενό. Όμως ο τελευταίος νόμος που ψηφίστηκε και είχε μέσα και τις λεγόμενες υποχρεωτικές αποσπάσεις δεν έλεγε ότι πρώτα συμπληρώνουν οι καθηγητές του σχολείου με Α,Β ειδικότητα/ανάθεση και μετά βγαίνουν τα οργανικά κενά?
Δηλαδή αν υπάρχει άτομο που μπορεί να παίρνει σαν α ανάθεση από β ειδικότητα αυτές τις ώρες αυτές δεν θα βγουν ποτέ οργανικό?
Ο συλλογισμός μου είναι σωστός?
Δεν με ενδιαφέρει αν είναι λογικό ή δικαίο και δεν θέλω να ακούσω τις απόψεις σας (χωρίς παρέξηγηση  :D)
Με ενδιαφέρει τι λέει ξεκάθαρα ο νόμος σε αυτή την περίπτωση.
Παρακαλώ αν κάποιος ξέρει με βεβαιότητα να απαντήσει και αν γίνεται να μου υποδείξει και το σχετικό σημείο του νόμου.

Ευχαριστώ προκαταβολικά

3
Πανελλήνιες / Απ: Πανελλήνιες 2016
« στις: Απρίλιος 11, 2015, 09:36:01 πμ »
Το σημαντικό είναι να μην παίρνει κανείς απολυτήριο με 9,5 ( να ευχηθούμε πως τελικά θα παραμείνει το 10 σε κάθε μάθημα της κατεύθυνσης και 8 στα υπόλοιπα! Για έμενα είναι σημαντικότερο να αποκτήσουν όλοι οι μαθητές κάποιες γνώσεις στα μαθηματικά παρά να τους υποχρεώνουν όλους να τα γράφουν πανελλαδικά, είναι ντροπή να βλέπεις βαθμούς κάτω από 5!  Αφού θέλουν να αποσυνδέσουν το λύκειο από τα ΑΕΙ ας μας επιτρέψουν να κάνουμε σωστά τη δουλεία μας.

Η Νεοελληνική Γλώσσα είναι η κορυφή των όλων και το γιατί όλοι το γνωρίζουμε....Ο σπαραγμός για τα υπόλοιπα μαθήματα δεν θα υπήρχε αν δεν υπήρχαν τα φροντιστήρια και φυσικά....τα ιδιαίτερα,ας μη κρυβόμαστε...Ελεύθερη πρόσβαση λοιπόν σε μη ανταγωνιστικές σχολές και για 5-6 υψηλής ζήτησης έθνικό απολυτήριο + ένα τεστ δεξιοτήτων ....ένα όμως,πάνω στα κατευθυντήρια μαθηματα.
συγχαρητήρια συνάδελφοι, συγχαρητήρια.
Σε λίγο θα μας κάνουν να ξεχάσουμε και ποιος είναι ο ρόλος του σχολείου. Αυτοί είναι ικανοί να καταργήσουν εντελώς το δημόσιο σχολείο και να τους κάνουν όλους να πηγαίνουν φροντιστήριο και να κάνουν ιδιαίτερα.

Παράθεση
Νομίζετε πως όλοι θέλουν να κάνουν φροντιστήριο σε  γ λυκείου? Οι μαθητές πηγαίνουν φροντιστήριο επειδή τα βιβλία είναι κακόγραμμένα και τα θέματα των εξετάσεων δεν ανταποκρίνονται σε όσα έχουν διδαχτεί!
Υγ γιατί πρέπει να γράφουν όλοι νεοελληνική γλωσσά αφού δεν θα τους χρειαστεί στο πανεπιστήμιο? Μήπως να την αντικαταστήσουμε με κάποια γλώσσα προγραμματισμού.
ακριβώς, κάποιοι δεν βλέπουν το δάσος αλλά το δέντρο, και ποιο συγκεκριμένα το δέντρο του κήπου τους το οποίο ποτίζουν με το αίμα της ελληνικής οικογένειας.

Επίσης κάτι που δεν έχει σημειωθεί από κανέναν:
  Το νέο σύστημα της "αριστερής" και καλά κυβέρνησης είναι βούτυρο στο ψωμί των φροντιστηρίων. Δεν είναι δυνατόν να έχεις στην ίδια τάξη παιδιά που δίνουν ένα πανελλαδικό μάθημα και άλλα που το δίνουν ενδοσχολικά. Οι διδακτικοί στόχοι είναι διαφορετικοί και δεν θα μπορεί να γίνει μάθημα ούτε για τους μεν ούτε για τους δε. Αλλά δε βαριέσαι τι τους ενδιαφέρει το σχολείο. Τους φροντιστές να ευχαριστήσουν και τίποτα άλλο, μας το παίζουν και αριστεροί. Άλλωστε δεν το κρύβουν, είναι κοι ίδιοι φροντιστές!!!
http://www.esos.gr/videos/proedros-depps-v-tselfes-imoyn-frontistis-gia-5-hronia

Όσα παιδάκια ζουν σε χωριά που δεν υπάρχουν φροντιστήρια ή δεν έχουν λεφτά είναι απλά τελειωμένα με αυτό το σύστημα!!!

4
Πανελλήνιες / Απ: Πανελλήνιες 2016
« στις: Απρίλιος 10, 2015, 06:10:43 μμ »
Μαθηματικός; Και δεν ξέρει ότι η Πληροφορική είναι επιστήμη πλέον;
πλέον? δηλαδή κάποτε δεν ήταν? :o

Παράθεση
Αλήθεια, ξέρεις ποια είναι η πιο συναφής σχολή με το μαθηματικό;
ναι το φυσικό!!! :-X

Παράθεση
Ξέρεις ποια σχολή έχει συνήθως τα γραφεία της δίπλα στου μαθηματικού;
ΧΑΧΑ. Απίστευτο επιχείρημα. Δηλαδή για να βρούμε τη συνάφεια δυο σχολών θα πρέπει να εφαρμόσουμε τον τύπο της ευκλείδιας απόστασης των γραφείων της. Θεε μου τι έχουμε να ακούσουμε ακόμα. Δηλαδή όσο πιο κοντά είναι τα γραφεία των σχολών τόσο πιο σχετικές είναι.
Ενημερωτικά μια και δεν γνωρίζεις από ότι φαίνεται το τμήμα πληροφορικής του ΕΚΠΑ είναι το πιο απομακρυσμένο τμήμα της σχολής θετικών επιστημών από το μαθηματικό, οπότε η θεωρία σου περί ελάχιστης απόστασης μάλλον δεν ισχύει εκεί. :-X

Παράθεση
Η Πληροφορική είναι μια και θα πρέπει να είσαι εισακτέος σε αυτήν μόνο αφού εξεταστείς σε αυτή
άλλο θεϊκό επιχείρημα. Ωραία, τότε για την Ιατρική να δίνουν ανατομία, για το Γεωλογικό γεωλογία, για τους ηλεκτρολόγους μηχανικούς ηλεκτρολογία και για τους μηχανολόγους στοιχεία μηχανών.

Δεν έχετε επιχειρήματα παρά μόνο τα συντεχνιακά, τίποτα άλλο

5
Πανελλήνιες / Απ: Πανελλήνιες 2016
« στις: Απρίλιος 10, 2015, 05:43:36 μμ »
ενας μαθηματικος θα πρεπε να ηταν πιο προσεχτικος.
φίλε να είσαι προσεκτικός, τώρα τους φταίνε και οι μαθηματικοί, μάλιστα

Παράθεση
μην κανεις πως δεν καταλαβαινεις...
μα πολύ καλά καταλαβαίνουμε όλοι, όσο πιο πολλοί δίνουν πληροφορική τόσο πιο πολλά τα τμήματα στα φροντιστήρια και τα ιδιαίτερα

Παράθεση
πανελληνια εξεταση στην πληροφορικη ειναι απαραιτητη για οσους θελουν να περασουν σε τεχνολογικες-οικονομικες-θετικες σχολες πληροφορικης.
Συγγνώμη αλλά γιατί υπάρχουν τεχνολογικές - θετικές - οικονομικές σχολές πληροφορικής? Τι διαφορά έχουν?
δηλαδή υπάρχει η τεχνολογική πληροφορική, η οικονομική πληροφορική και η θετική πληροφορική?
Συγγνώμη δεν μπορώ να γράψω άλλο, αποσύρομαι γιατί θα πάθω τίποτα από τα γέλια  ;D ;D ;D


6
Πανελλήνιες / Απ: Πανελλήνιες 2016
« στις: Απρίλιος 10, 2015, 05:22:14 μμ »
καλα... "ζητω η επανασταση της Χημειας" μονο δεν εγραψες...!!!!
σε κανένα σημείο του μηνύματός μου δεν ασχοληθήκα με τη Χημεία. Εσείς μιλάτε για Χημεία, γιατί προφανώς σας διακατέχει τεράστιο κόμπλεξ για αυτό το μάθημα που σας πήρε τα φροντιστήρια και τα ιδιαίτερα. Το ίδιο φυσικά ισχύει και για τους χημικούς. Πλακώνεστε και οι δυο για το ποιος θα έχει το πάνω χέρι στο ξεζούμισμα της ελληνικής οικογένειας. Είναι πραγματικά αισχρό.

Το ότι δεν σας ενδιαφέρει καθόλου τι διδάσκεται αλλά τι εξετάζεται είναι απόδειξη του τρόπου με τον οποίο σκέφτεστε.

Παράθεση
δεν θα μπω στον κοπο να απαντησω σε ολα τα ασυναρτητα και εγκαθετα που ισχυριζεσαι, οχι γιατι δεν εχουν αξια αλλα επειδη εχουν χιλιοαπαντηθει απο αλλους συναδελφους και απο την κοινη λογικη. απλα συνεχιζεις την ιδια καραμελα.
πραγματικά τα παραπάνω επιχειρήματά σου, είναι συντριπτικά!!!

Παράθεση
ωραια λοιπον, να μην ενδωσει στην συντεχνια της Χημειας και να περικοψει και την Χημεια στα εξεταζομενα της Θετικης. Αφου συμφωνα με το σκεπτικο σου, οπως το μαθημα ΑΕΠΠ ετσι και το μαθημα της Χημειας θα το διδαχθουν στα πανεπιστημια οι φοιτητες κτλ κτλ κτλ (σου απαντησε μια χαρα ο petrosp_13 αλλα μονο εσυ δεν απαντησες στα ερωτηματα που εθεσε στον αντιλογο του;)  ::)  8)  :-X
ξαναλέω, δεν ασχολούμαι με τη Χημεία, εσείς ασχολείστε διότι έχετε κόμπλεξ με αυτή. Ούτε με καίει να είναι η Χημεία εξεταζομένο

Όσον αφορά το επιχείρημα του petrosp13 που λέει ότι δεν είναι ξεφτίλα να διδάσκονται τα παιδιά την απαρχαιώμενη ΓΛΩΣΣΑ και την ψευτογλώσσα και ότι έχει πολλά πανεπιστημιακά βιβλία (φαντάζομαι να μην τα μπερδεύει με τα λυσσάρια που κυκλοφορούν) η απάντησή μου είναι η εξής:

Βρες μου ένα σοβαρό πανεπιστημιακό τμήμα που να διδάσκει στο πρώτο έτος μόνο ΓΛΩΣΣΑ/ψευδογλώσσα στα ελληνικά και αμέσως θα παραδεχτώ ότι έχεις δίκιο. Επειδή όμως δεν υπάρχει κανένα τέτοιο τμήμα και όλα κάνουν σύγχρονες γλώσσες προγραμματισμού ενώ εσείς κάνετε στα παιδιά ένα καχέκτυπο αντίγραφο της Pascal και της Basic που είναι γλώσσες του 70, για αυτό το μάθημα είναι παρωχημένο και γελάνε όλοι μαζί σας.
Αλήθεια μια και μιλάς για ΑΔΙΠ γιατί δε μας λες ότι οι Ηλεκτρολόγοι Μηχανικοί του ΕΜΠ ζήτησαν να εξετάζονται στην Χημεία όπως και όλες οι σχολές του ΕΜΠ, θα το ξέχασες μάλλον, σου χαλάει και τα επιχειρήματα.

Θα σου πω εγώ γιατί. Διότι είδαν ότι αυτοί που είχαν διδαχθεί το έκτρωμα της ΑΕΠΠ τα πήγαιναν χειρότερα στον προγραμματισμό από τους μαθητές της Θετικής!!!
άντε περαστικά

7
Πανελλήνιες / Απ: Πανελλήνιες 2016
« στις: Απρίλιος 10, 2015, 01:14:43 μμ »
Το νόμιμο φροντιστήριο είναι ΕΠΙΛΟΓΗ του μαθητή. Δεν είναι παραπαιδεία. Το ιδιαίτερο που εκβιαζεται μέσω της θέσης του από έναν διορισμένο ,είναι παραπαιδεία.

Το νόμιμο φροντιστήριο είναι ΕΠΙΛΟΓΗ του μαθητές που ΕΧΕΙ ΛΕΦΤΑ.
Όσο για τους διορισμένους που λες αλήθεια τι ποσοστό αυτών πιστεύεις ότι κάνει αυτή τη δουλειά στην οποία αναφέρεσαι? Δηλαδή εκβιάζει τους μαθητές του για ιδιαίτερα.

Άλλωστε από του χρόνου ο βαθμός δεν θα μετράει. Άρα δεν θα μπορεί να εκβιάζει κανένας

8
Πανελλήνιες / Απ: Πανελλήνιες 2016
« στις: Απρίλιος 10, 2015, 01:12:18 μμ »
-Στο Οικονομικό πεδίο θα ενταχθούν μόνο οι σχολές Πληροφορικής που εντάσσονται σε Οικονομικές σχολές, ενώ οι άλλες όχι!!!
και πολύ καλά θα κάνουν.
Θεωρώ απολύτως λογικό τα τμήματα πληροφορικής που ανήκουν σε οικονομικές σχολές να πάνε στην οικονομική κατεύθυνση. Ας πρόσεχαν. Δε μπορεί όποιος γουστάρει να ανοίγει τμήμα πληροφορικής όπου γουστάρει.
Όσα τμήματα πληροφορικής ανήκουν σε σχολές θετικών επιστημών να πάνε στη θετική και όσα σε οικονομικές σχολές στην οικονομική, αλλιώς ποιο είναι το νόημα?

Παράθεση
Στο ΤΕΙ Πληροφορικής θα εισέρχονται μαθητές που θα έχουν εξεταστεί στο ΑΕΠΠ και μαθητές που δεν θα έχουν εξεταστεί!!!
ο συλλογισμός σου είναι λάθος. Όλοι αυτοί οι μαθητές θα έχουν διδαχθεί το μάθημα της ΑΕΠΠ. Άρα θα έχουν ακούσει για προγραμματισμό. Γιατί πρέπει να εξετάζονται σε αυτό? Για να πληρώνουν και άλλα λεφτά οι γονείς στην παραπαιδεία?


Παράθεση
- Θα διδάσκονται ΑΕΠΠ στην Θετική, απλά δεν θα εξετάζονται. Ποιος θα δίνει σημασία σε μη εξεταζόμενο μάθημα κατεύθυνσης που έχει Μ-Φ-Χ-Β;
ε, άμα είναι έτσι να καταργήσουμε όλα τα μαθήματα γενικής παιδείας στο λύκειο και να κάνουμε από την Α Λυκείου μόνο κατεύθυνση ρε παιδί μου.
Αλλά ξέχασα, αυτά τα μαθήματα δεν διδάσκονται στα φροντιστήρια, και πονάει ε?

Παράθεση
- Θα μάθουν Πληροφορική στην σχολή. Εδώ έχουμε την παγκόσμια πρωτοτυπία να μπορείς να μάθεις μια επιστήμη στην σχολή, αλλά μια άλλη οπωσδήποτε στο Λύκειο, αλλιώς θα έχεις χοντρό πρόβλημα.
για ποια επιστήμη, μιλάς για το ΑΕΠΠ? να βάλουμε τα γέλια. Το πλέον αντιεπιστημονικό μάθημα. Καμία σχέση με επιστήμη. Είμαστε στον 21ο αιώνα και εσείς γράφετε σε μια φανταστική ΓΛΩΣΣΑ και κάνετε προγραμματισμό στον πίνακα.
Αλήθεια ακόμα αναρωτιέστε αν γράφουμε πρόγραμμα με κεφαλαία ή μικρά γράμματα?  ;D ;D ;D

Η άποψη μου είναι η εξής:
Οι πληροφορικοί είναι κερδισμένοι γιατί τώρα θα έχουν περισσότερες ώρες κατεύθυνσης στο Λύκειο αφού το μάθημά τους διδάσκεται σε όλες τις κατευθύνσεις πλην της θεωρητικής. Η μεγάλη γκρίνια είναι από τα φροντιστήρια που θα έχουν λιγότερους μαθητές.

Είναι ντροπή , ξεφτίλα και κατάντια να κανονίζουν τα φροντιστήρια και οι ιδιαιτεράδες το πρόγραμμα σπουδών του δημόσιου σχολείου και να έχουν λόγο για το ποια μαθήματα θα δίνουν.
Ελπίζω αυτή η κυβέρνηση να μην ενδώσει στις συντεχνίες και να περικόψει περισσότερο τα εξεταζόμενα μαθήματα.
Επίσης στις μη υψηλόβαθμες σχολές (κάτω των 17000 μορίων) να μπορείς να μπαίνεις με το απολυτήριο του Λυκείου. Αυτό και θα σημάνει αναβάθμιση του Λυκείου και θα περιορίσει τον αριθμό των μαθητών που θα πηγαίνουν φροντιστήριο

Σελίδες: 1

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32310
  • Τελευταία: Alex.pe83
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1160972
  • Σύνολο θεμάτων: 19226
  • Σε σύνδεση σήμερα: 872
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 25
Επισκέπτες: 503
Σύνολο: 528

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.07 δευτερόλεπτα. 25 ερωτήματα.