*

Αποστολέας Θέμα: Πανελλήνιες 2016  (Αναγνώστηκε 150497 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος aspinoulas

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 443
  • ΠΕ03
    • Προφίλ
Απ: Πανελλήνιες 2016
« Απάντηση #154 στις: Απρίλιος 08, 2015, 03:32:28 μμ »
1. Να σταματήσουμε να αναφερόμαστε στο ΝΟΜΙΜΟ φροντιστήριο που πληρώνει ΦΟΡΟΥΣ και ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΣΦΟΡΕΣ ως παραπαιδεία. Παραπαιδεία είναι τα μαύρα ιδιαίτερα των διορισμένων.

2.Συμφωνώ με την άποψη της αποσύνδεσης του λυκείου από τις εισαγωγικές.

3.Το νεο, μεταβατικό δυστυχώς ,σύστημα είναι κάτι σαν δέσμες με επιλογές.Προσωπικά θεωρώ ότι σαν ιδέα δεν είναι κακή αλλά είναι προχειροφτιαγμένο και στην πράξη μόνο μπελάδες και συγχιση θα δημιουργήσει .

4.Πρέπει κάποια στιγμή να καθήσουν ΟΛΕΣ οι πολιτικές δυναμεις και οι φόρεις και να ΣΥΜΦΩΝΗΣΟΥΝ ΣΕ ΕΝΑ ΣΤΑΘΕΡΟ  εκπαιδευτικό σύστημα , μακρόπνοο, που ΔΕ ΘΑ ΑΛΛΑΖΕΙ ούτε με αλλαγή υπουργού, ούτε με αλλαγή κυβέρνησης.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Πανελλήνιες 2016
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 15:03:03 »

Αποσυνδεδεμένος sliver

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 860
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Πανελλήνιες 2016
« Απάντηση #155 στις: Απρίλιος 08, 2015, 04:00:16 μμ »
1. Να σταματήσουμε να αναφερόμαστε στο ΝΟΜΙΜΟ φροντιστήριο που πληρώνει ΦΟΡΟΥΣ και ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΣΦΟΡΕΣ ως παραπαιδεία. Παραπαιδεία είναι τα μαύρα ιδιαίτερα των διορισμένων.

τα μαυρα ιδιαιτερα των αδιοριστων τι ειναι; ασπρα;  :P
νομιμη και παρανομη παραπαιδεια υπαρχει απο τα φροντιστηρια και τους ιδιαιτερους εκπαιδευτες αντιστοιχα. (και σιγα μην κοβουν αποδειξεις ολα τα φροντιστηρια, ας γελασω)
We are so many...

Αποσυνδεδεμένος greedo

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3580
  • Φύλο: Άντρας
  • Han shot first...
    • Προφίλ
Απ: Πανελλήνιες 2016
« Απάντηση #156 στις: Απρίλιος 08, 2015, 04:38:47 μμ »
1. Να σταματήσουμε να αναφερόμαστε στο ΝΟΜΙΜΟ φροντιστήριο που πληρώνει ΦΟΡΟΥΣ και ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΣΦΟΡΕΣ ως παραπαιδεία. Παραπαιδεία είναι τα μαύρα ιδιαίτερα των διορισμένων.

2.Συμφωνώ με την άποψη της αποσύνδεσης του λυκείου από τις εισαγωγικές.

3.Το νεο, μεταβατικό δυστυχώς ,σύστημα είναι κάτι σαν δέσμες με επιλογές.Προσωπικά θεωρώ ότι σαν ιδέα δεν είναι κακή αλλά είναι προχειροφτιαγμένο και στην πράξη μόνο μπελάδες και συγχιση θα δημιουργήσει .

4.Πρέπει κάποια στιγμή να καθήσουν ΟΛΕΣ οι πολιτικές δυναμεις και οι φόρεις και να ΣΥΜΦΩΝΗΣΟΥΝ ΣΕ ΕΝΑ ΣΤΑΘΕΡΟ  εκπαιδευτικό σύστημα , μακρόπνοο, που ΔΕ ΘΑ ΑΛΛΑΖΕΙ ούτε με αλλαγή υπουργού, ούτε με αλλαγή κυβέρνησης.

Συμφωνώ με όλα, αλλά περισσότερο με αυτά!
  

Αποσυνδεδεμένος viti

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 124
    • Προφίλ
Απ: Πανελλήνιες 2016
« Απάντηση #157 στις: Απρίλιος 08, 2015, 06:31:52 μμ »
Φόρους και ασφαλιστικές εισφορές πληρώνουμε όλοι-δεν είναι αυτό επιχείρημα που να αφορά το νέο εξεταστικό ,ούτε και τέθηκε ζήτημα παρανομίας ή μη της ιδιωτικής παραπαιδείας που ανθούσε και ανθεί προσφέροντας-ως παγκόσμια πρωτοτυπία-με το αζημίωτο υπηρεσίες γνωστικής εμβάθυνσης και διεύρυνσης σε μαθητές που έχουν να τα πληρώσουν.Διαχρονικά λοιπόν,τα μαθήματα του λυκείου και δη των πανελλαδικών,αφορούσαν τα προγράμματα σπουδών των φροντιστηρίων γιατί δημιουργούσαν την απαραίτητη ζήτηση για την ιδιωτική ,ελεύθερη και ανταγωνιστική αγορά.Αναμενόταν λοιπόν από μια νέα προοδευτική(sic)κυβέρνηση να απαλλαγεί από χαλκεία
 παρελθουσών τακτικών(μαθήματα που τροφοδοτούν την ιδιωτική
παραπαιδεία,ειδικότητητες δημοσίου και τυχόν αντιδράσεις τους) και να ρίξει το βάρος στην
 ουσία του λυκείου και στη διευκόλυνση του εκπαιδευτικού που είναι στην πρώτη
γραμμή.Τμήματα στα οποία άλλος θα προσέχει και οι περισσότεροι θα αδιαφορούν δύσκολα
θα λειτουργήσουν όπως ορίζεται στους παιδαγωγικούς στόχους της εκπαίδευσης.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Πανελλήνιες 2016
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 15:03:03 »

Αποσυνδεδεμένος aspinoulas

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 443
  • ΠΕ03
    • Προφίλ
Απ: Πανελλήνιες 2016
« Απάντηση #158 στις: Απρίλιος 08, 2015, 07:24:17 μμ »
Το νόμιμο φροντιστήριο είναι ΕΠΙΛΟΓΗ του μαθητή. Δεν είναι παραπαιδεία. Το ιδιαίτερο που εκβιαζεται μέσω της θέσης του από έναν διορισμένο ,είναι παραπαιδεία.

Και επειδή πρέπει να είμαστε εντός θέματος, θεωρώ οτι  το νέο εξεταστικό ειναι λυση ανάγκης καθώς δεν προλάβαιναν να γράψουν νέα βιβλία (βασικά ούτε οι προηγούμενοι θα προλάβαιναν).

Και το χειρότερο όλων είναι ότι είναι ΜΕΤΑΒΑΤΙΚΟ δηλαδή θα ΞΑΝΑαλλάξει!

Δε θα ήθελα πάντως να διδάσκω μαθηματικά κατευθυνσης σε ένα τμήμα οπου οι μισοί το δίνουν πανελλαδικά και οι άλλοι μισοί ενδοσχολικά..

Αποσυνδεδεμένος gf

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 441
  • Γηράσκω αεί διδάσκων
    • Προφίλ
Απ: Πανελλήνιες 2016
« Απάντηση #159 στις: Απρίλιος 08, 2015, 08:11:31 μμ »
Παραπαιδεία είναι το σύνολο των επιπρόσθετων λύσεων στις οποίες καταφεύγουν οικογένειες και γονείς για να καλύψουν τις πραγματικές ή εθιμικές ανάγκες τους για προετοιμασία εξετάσεων ή βοήθεια στη σχολική προετοιμασία. Άλλες λύσεις είναι νόμιμες και άλλες παράνομες, είναι όμως όλες παρα-παιδεία γιατί σε ένα σύστημα παιδείας που θα λειτουργούσε σωστά δεν θα είχαν λόγο ύπαρξης, η έστω σε πολύ μικρότερη έκταση.
Όσο για τα φροντιστήρια, άλλα είναι νόμιμα 100% και άλλα είτε φοροδιαφεύγουν, είτε απασχολούν διορισμένους εκπαιδευτικούς -έχετε ακούσει για ωρολόγια προγράμματα με συνθηματικά ονόματα μήπως; - μέχρι που έχουν εμπλακεί στο παρελθόν σε υποθέσεις διαρροής θεμάτων.

Αποσυνδεδεμένος petrosp_13

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 310
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Πανελλήνιες 2016
« Απάντηση #160 στις: Απρίλιος 10, 2015, 11:25:30 πμ »
Σύμφωνα με τις τελευταίες διαρροές,
-Στο Οικονομικό πεδίο θα ενταχθούν μόνο οι σχολές Πληροφορικής που εντάσσονται σε Οικονομικές σχολές, ενώ οι άλλες όχι!!!
-Τα ΤΕΙ Πληροφορικής θα είναι προσβάσιμα από το πεδίο της Πληροφορικής αλλά και από το Θετικό!!!

Δηλαδή, στο 80% των σχολών Πληροφορικής θα μπορείς να εισάγεσαι χωρίς εξεταζόμενο μάθημα Πληροφορικής!!!

Κι όλα αυτά που έλεγε το ΝΠΔΔ;
Για πίσω πόρτες;
Για προβληματικούς φοιτητές που δεν γνώριζαν Χημεία;
Για μαθητές που έμπαιναν σε σχολές που δεν εξετάζονταν στην βασική της επιστήμη;;;
Στο ΤΕΙ Πληροφορικής θα εισέρχονται μαθητές που θα έχουν εξεταστεί στο ΑΕΠΠ και μαθητές που δεν θα έχουν εξεταστεί!!!

Ο αντίλογος;
Γνωστός και φοβερά βάσιμος
- Θα διδάσκονται ΑΕΠΠ στην Θετική, απλά δεν θα εξετάζονται. Ποιος θα δίνει σημασία σε μη εξεταζόμενο μάθημα κατεύθυνσης που έχει Μ-Φ-Χ-Β; Γιατί δεν κάνουν την Χημεία διδασκόμενη και την Πληροφορική εξεταζόμενη;
- Θα μάθουν Πληροφορική στην σχολή. Εδώ έχουμε την παγκόσμια πρωτοτυπία να μπορείς να μάθεις μια επιστήμη στην σχολή, αλλά μια άλλη οπωσδήποτε στο Λύκειο, αλλιώς θα έχεις χοντρό πρόβλημα.

Και το ΝΠΔΔ βρίσκει τέλειο το νέο σύστημα. Γιατί άραγε
Αιδώς Αργείοι

Αποσυνδεδεμένος demeb

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 948
    • Προφίλ
Απ: Πανελλήνιες 2016
« Απάντηση #161 στις: Απρίλιος 10, 2015, 01:04:16 μμ »
Σύμφωνα με τις τελευταίες διαρροές,
-Στο Οικονομικό πεδίο θα ενταχθούν μόνο οι σχολές Πληροφορικής που εντάσσονται σε Οικονομικές σχολές, ενώ οι άλλες όχι!!!
-Τα ΤΕΙ Πληροφορικής θα είναι προσβάσιμα από το πεδίο της Πληροφορικής αλλά και από το Θετικό!!!

Δηλαδή, στο 80% των σχολών Πληροφορικής θα μπορείς να εισάγεσαι χωρίς εξεταζόμενο μάθημα Πληροφορικής!!!

Κι όλα αυτά που έλεγε το ΝΠΔΔ;
Για πίσω πόρτες;
Για προβληματικούς φοιτητές που δεν γνώριζαν Χημεία;
Για μαθητές που έμπαιναν σε σχολές που δεν εξετάζονταν στην βασική της επιστήμη;;;
Στο ΤΕΙ Πληροφορικής θα εισέρχονται μαθητές που θα έχουν εξεταστεί στο ΑΕΠΠ και μαθητές που δεν θα έχουν εξεταστεί!!!

Ο αντίλογος;
Γνωστός και φοβερά βάσιμος
- Θα διδάσκονται ΑΕΠΠ στην Θετική, απλά δεν θα εξετάζονται. Ποιος θα δίνει σημασία σε μη εξεταζόμενο μάθημα κατεύθυνσης που έχει Μ-Φ-Χ-Β; Γιατί δεν κάνουν την Χημεία διδασκόμενη και την Πληροφορική εξεταζόμενη;
- Θα μάθουν Πληροφορική στην σχολή. Εδώ έχουμε την παγκόσμια πρωτοτυπία να μπορείς να μάθεις μια επιστήμη στην σχολή, αλλά μια άλλη οπωσδήποτε στο Λύκειο, αλλιώς θα έχεις χοντρό πρόβλημα.

Και το ΝΠΔΔ βρίσκει τέλειο το νέο σύστημα. Γιατί άραγε
Αιδώς Αργείοι

Ποιο είναι το πεδίο της Πληροφορικής; Είναι άλλο από το Οικονομικό;

Αποσυνδεδεμένος nicosdimakis

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 8
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Πανελλήνιες 2016
« Απάντηση #162 στις: Απρίλιος 10, 2015, 01:12:18 μμ »
-Στο Οικονομικό πεδίο θα ενταχθούν μόνο οι σχολές Πληροφορικής που εντάσσονται σε Οικονομικές σχολές, ενώ οι άλλες όχι!!!
και πολύ καλά θα κάνουν.
Θεωρώ απολύτως λογικό τα τμήματα πληροφορικής που ανήκουν σε οικονομικές σχολές να πάνε στην οικονομική κατεύθυνση. Ας πρόσεχαν. Δε μπορεί όποιος γουστάρει να ανοίγει τμήμα πληροφορικής όπου γουστάρει.
Όσα τμήματα πληροφορικής ανήκουν σε σχολές θετικών επιστημών να πάνε στη θετική και όσα σε οικονομικές σχολές στην οικονομική, αλλιώς ποιο είναι το νόημα?

Παράθεση
Στο ΤΕΙ Πληροφορικής θα εισέρχονται μαθητές που θα έχουν εξεταστεί στο ΑΕΠΠ και μαθητές που δεν θα έχουν εξεταστεί!!!
ο συλλογισμός σου είναι λάθος. Όλοι αυτοί οι μαθητές θα έχουν διδαχθεί το μάθημα της ΑΕΠΠ. Άρα θα έχουν ακούσει για προγραμματισμό. Γιατί πρέπει να εξετάζονται σε αυτό? Για να πληρώνουν και άλλα λεφτά οι γονείς στην παραπαιδεία?


Παράθεση
- Θα διδάσκονται ΑΕΠΠ στην Θετική, απλά δεν θα εξετάζονται. Ποιος θα δίνει σημασία σε μη εξεταζόμενο μάθημα κατεύθυνσης που έχει Μ-Φ-Χ-Β;
ε, άμα είναι έτσι να καταργήσουμε όλα τα μαθήματα γενικής παιδείας στο λύκειο και να κάνουμε από την Α Λυκείου μόνο κατεύθυνση ρε παιδί μου.
Αλλά ξέχασα, αυτά τα μαθήματα δεν διδάσκονται στα φροντιστήρια, και πονάει ε?

Παράθεση
- Θα μάθουν Πληροφορική στην σχολή. Εδώ έχουμε την παγκόσμια πρωτοτυπία να μπορείς να μάθεις μια επιστήμη στην σχολή, αλλά μια άλλη οπωσδήποτε στο Λύκειο, αλλιώς θα έχεις χοντρό πρόβλημα.
για ποια επιστήμη, μιλάς για το ΑΕΠΠ? να βάλουμε τα γέλια. Το πλέον αντιεπιστημονικό μάθημα. Καμία σχέση με επιστήμη. Είμαστε στον 21ο αιώνα και εσείς γράφετε σε μια φανταστική ΓΛΩΣΣΑ και κάνετε προγραμματισμό στον πίνακα.
Αλήθεια ακόμα αναρωτιέστε αν γράφουμε πρόγραμμα με κεφαλαία ή μικρά γράμματα?  ;D ;D ;D

Η άποψη μου είναι η εξής:
Οι πληροφορικοί είναι κερδισμένοι γιατί τώρα θα έχουν περισσότερες ώρες κατεύθυνσης στο Λύκειο αφού το μάθημά τους διδάσκεται σε όλες τις κατευθύνσεις πλην της θεωρητικής. Η μεγάλη γκρίνια είναι από τα φροντιστήρια που θα έχουν λιγότερους μαθητές.

Είναι ντροπή , ξεφτίλα και κατάντια να κανονίζουν τα φροντιστήρια και οι ιδιαιτεράδες το πρόγραμμα σπουδών του δημόσιου σχολείου και να έχουν λόγο για το ποια μαθήματα θα δίνουν.
Ελπίζω αυτή η κυβέρνηση να μην ενδώσει στις συντεχνίες και να περικόψει περισσότερο τα εξεταζόμενα μαθήματα.
Επίσης στις μη υψηλόβαθμες σχολές (κάτω των 17000 μορίων) να μπορείς να μπαίνεις με το απολυτήριο του Λυκείου. Αυτό και θα σημάνει αναβάθμιση του Λυκείου και θα περιορίσει τον αριθμό των μαθητών που θα πηγαίνουν φροντιστήριο

Αποσυνδεδεμένος nicosdimakis

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 8
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Πανελλήνιες 2016
« Απάντηση #163 στις: Απρίλιος 10, 2015, 01:14:43 μμ »
Το νόμιμο φροντιστήριο είναι ΕΠΙΛΟΓΗ του μαθητή. Δεν είναι παραπαιδεία. Το ιδιαίτερο που εκβιαζεται μέσω της θέσης του από έναν διορισμένο ,είναι παραπαιδεία.

Το νόμιμο φροντιστήριο είναι ΕΠΙΛΟΓΗ του μαθητές που ΕΧΕΙ ΛΕΦΤΑ.
Όσο για τους διορισμένους που λες αλήθεια τι ποσοστό αυτών πιστεύεις ότι κάνει αυτή τη δουλειά στην οποία αναφέρεσαι? Δηλαδή εκβιάζει τους μαθητές του για ιδιαίτερα.

Άλλωστε από του χρόνου ο βαθμός δεν θα μετράει. Άρα δεν θα μπορεί να εκβιάζει κανένας

Αποσυνδεδεμένος syrrahm

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1951
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Πανελλήνιες 2016
« Απάντηση #164 στις: Απρίλιος 10, 2015, 01:58:02 μμ »
Για την παραπαιδεία που αναφέρθηκε πιο πάνω:
Κυρίως το «επί πληρωμή» είναι αυτό που ενοχλεί και μάλιστα όταν τα ποσά που δαπανώνται από τις οικογένειες των μαθητών για τη στήριξή τους είναι υπέρογκα, γι' αυτό και έχει προσλάβει αρνητικό περιεχόμενο. Γιατί με την ευρεία έννοια παραπαιδεία είναι και η στήριξη που προσφέρει ο θείος που είναι μαθηματικός στο ανιψάκι του, αλλά αυτό δεν ενοχλεί. Ωστόσο, δεν φταίνε μόνο τα φροντιστήρια ή τα ιδιαίτερα για την παραπαιδεία, αλλά κυρίως τα τρωτά του σχολικού συστήματος, όπως ήδη αναφέρθηκε από τον gf. Κατά τ' άλλα κανείς δεν θα αμφισβητούσε την πολύ καλή δουλειά που γίνεται σε κάποια φροντιστήρια ή/και από κάποιους καθηγητές.
« Τελευταία τροποποίηση: Απρίλιος 10, 2015, 02:01:48 μμ από syrrahm »

Αποσυνδεδεμένος MARKOS

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 8048
  • Φύλο: Άντρας
  • Ο ΡΟΜΠΕΝ
    • Προφίλ
Απ: Πανελλήνιες 2016
« Απάντηση #165 στις: Απρίλιος 10, 2015, 02:32:55 μμ »
"Παρα-παιδεία": ΔΕΝ  έχει αρνητικό πρόσημο ως έννοια, ως πνευματικό αγώνισμα.
Συμφωνώντας εν πολλοίς με το μέλος syrrahm θα παρακαλούσα να επιστρέψουμε στο θέμα μας "Πανελλήνιες 2016",
Ευχαριστούμε και Καλή Ανάσταση σε όλους.
Ο μαθητής κάνει τον δάσκαλο

Αποσυνδεδεμένος petrosp_13

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 310
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Πανελλήνιες 2016
« Απάντηση #166 στις: Απρίλιος 10, 2015, 02:52:07 μμ »
και πολύ καλά θα κάνουν.
Θεωρώ απολύτως λογικό τα τμήματα πληροφορικής που ανήκουν σε οικονομικές σχολές να πάνε στην οικονομική κατεύθυνση. Ας πρόσεχαν. Δε μπορεί όποιος γουστάρει να ανοίγει τμήμα πληροφορικής όπου γουστάρει.
Όσα τμήματα πληροφορικής ανήκουν σε σχολές θετικών επιστημών να πάνε στη θετική και όσα σε οικονομικές σχολές στην οικονομική, αλλιώς ποιο είναι το νόημα?
ο συλλογισμός σου είναι λάθος. Όλοι αυτοί οι μαθητές θα έχουν διδαχθεί το μάθημα της ΑΕΠΠ. Άρα θα έχουν ακούσει για προγραμματισμό. Γιατί πρέπει να εξετάζονται σε αυτό? Για να πληρώνουν και άλλα λεφτά οι γονείς στην παραπαιδεία?

ε, άμα είναι έτσι να καταργήσουμε όλα τα μαθήματα γενικής παιδείας στο λύκειο και να κάνουμε από την Α Λυκείου μόνο κατεύθυνση ρε παιδί μου.
Αλλά ξέχασα, αυτά τα μαθήματα δεν διδάσκονται στα φροντιστήρια, και πονάει ε?
για ποια επιστήμη, μιλάς για το ΑΕΠΠ? να βάλουμε τα γέλια. Το πλέον αντιεπιστημονικό μάθημα. Καμία σχέση με επιστήμη. Είμαστε στον 21ο αιώνα και εσείς γράφετε σε μια φανταστική ΓΛΩΣΣΑ και κάνετε προγραμματισμό στον πίνακα.
Αλήθεια ακόμα αναρωτιέστε αν γράφουμε πρόγραμμα με κεφαλαία ή μικρά γράμματα?  ;D ;D ;D

Η άποψη μου είναι η εξής:
Οι πληροφορικοί είναι κερδισμένοι γιατί τώρα θα έχουν περισσότερες ώρες κατεύθυνσης στο Λύκειο αφού το μάθημά τους διδάσκεται σε όλες τις κατευθύνσεις πλην της θεωρητικής. Η μεγάλη γκρίνια είναι από τα φροντιστήρια που θα έχουν λιγότερους μαθητές.

Είναι ντροπή , ξεφτίλα και κατάντια να κανονίζουν τα φροντιστήρια και οι ιδιαιτεράδες το πρόγραμμα σπουδών του δημόσιου σχολείου και να έχουν λόγο για το ποια μαθήματα θα δίνουν.
Ελπίζω αυτή η κυβέρνηση να μην ενδώσει στις συντεχνίες και να περικόψει περισσότερο τα εξεταζόμενα μαθήματα.
Επίσης στις μη υψηλόβαθμες σχολές (κάτω των 17000 μορίων) να μπορείς να μπαίνεις με το απολυτήριο του Λυκείου. Αυτό και θα σημάνει αναβάθμιση του Λυκείου και θα περιορίσει τον αριθμό των μαθητών που θα πηγαίνουν φροντιστήριο

Σε τι να πρωτοαπαντήσω
-Στο ότι λες "καλά να πάθουν" οι σχολές Πληροφορικής που άνοιξαν σε οικονομικά πανεπιστήμια;
Στο ότι θεωρείς λογικό να μπορεί ένα παιδί να εισαχθεί στην Πληροφορική Πειραιά αλλά όχι στην Πληροφορική Αθήνας; Στην Πληροφορική ΑΠΘ και όχι στην Πληροφορική Μακεδονίας;
-Όλοι οι μαθητές θα έχουν ακούσει για ΑΕΠΠ; Τόσα χρόνια οι μαθητές επίσης άκουγαν Χημεία μέχρι την Β' Λυκείου αλλά το μόνιμο επιχείρημα ήταν ότι έμπαιναν χωρίς γνώσεις στα πανεπιστήμια Χημείας. Γιατί δεν κάνουμε εξεταζόμενη την Πληροφορική σε όλη την θετική και την Χημεία διδασκόμενη; Το δέχεστε; Το πόρισμα της ΑΔΙΠ έλεγε για Χημεία παντού;
-Το σύστημα Αρβανιτόπουλου πήγε να καταργήσει την γενική παιδεία στην Γ' Λυκείου και καλά έκανε (το μόνο καλό) για να σταματήσει η κοροϊδία και ο ύπνος στο μάθημα. Αν εσύ πιστεύεις ότι τα παιδιά που θα δώσουν τον Ιούνιο Μ-Φ-Χ-Β θα ασχολούνται σοβαρά με το μάθημα ΑΕΠΠ της θετικής, μάλλον ζεις σε άλλο κόσμο.
-Όσοι έχουν ασχοληθεί με Πληροφορική αγαπητέ συνάδελφε, ξέρουν ότι οι αλγόριθμοι διατυπώνονται σε οποιαδήποτε γλώσσα τους κάνει κατανοητούς και εύκολους στην σύνταξη. Αν εσύ νομίζεις ότι η διατύπωση τους σε ελληνικά τους κάνει λιγότερο αποδοτικούς ή δύσκολους στην εφαρμογή, είναι προφανές ότι είσαι άσχετος με την ΕΠΙΣΤΗΜΗ της Πληροφορικής. Αν θέλεις, έλα να σου δείξω 5-6 πανεπιστημιακά βιβλία αλγορίθμων από την βιβλιοθήκη μου διατυπωμένα σε ελληνικά.
-Όσο για το σχόλιο του προγραμματισμού στον πίνακα, μπορώ πολύ απλά να σε ρωτήσω: Ακόμα κάνετε Χημεία στο χαρτί; Νάτριο+Χλώριο=Χλωριούχο Νάτριο; Αυτό είναι Χημεία; Το να χλευάζεις την έλλειψη εργαστηρίων και ωρών σε μια επιστήμη, ενώ εσύ δεν υπερτερείς, είναι τουλάχιστον γελοίο.
-Νομίζω ότι σε ένα φόρουμ εκπαιδευτικών, το να επιτίθεσαι στα φροντιστήρια είναι τουλάχιστον παράλογο. Σχεδόν όλοι μας περάσαμε ή είμαστε ακόμα εκεί, στα φροντιστήρια απασχολούνται ισάριθμοι καθηγητές με τους καθηγητές του δημοσίου. Από εκεί και πέρα, εξήγησε μου ποιο είναι το συντεχνιακό αίτημα που ευνοεί τα φροντιστήρια. Το να εξετάζονται οι υποψήφιοι Πληροφορικής σε μάθημα Πληροφορικής; Είμαστε σοβαροί ή θα μου αρχίσεις πάλι τα περί βασικής επιστήμης; Δεν θα κάνουν φροντιστήριο στα υπόλοιπα μαθήματα τα παιδιά; Ή αυτό θέλουμε; Μόνο η παραπαιδεία της Πληροφορικής που αφορά μόνο την Γ Λυκείου ρουφάει το αίμα των γονιών;
« Τελευταία τροποποίηση: Απρίλιος 10, 2015, 02:54:56 μμ από petrosp_13 »

Αποσυνδεδεμένος sliver

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 860
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Πανελλήνιες 2016
« Απάντηση #167 στις: Απρίλιος 10, 2015, 04:25:33 μμ »
@nicosdimakis
καλα... "ζητω η επανασταση της Χημειας" μονο δεν εγραψες...!!!!

δεν θα μπω στον κοπο να απαντησω σε ολα τα ασυναρτητα και εγκαθετα που ισχυριζεσαι, οχι γιατι δεν εχουν αξια αλλα επειδη εχουν χιλιοαπαντηθει απο αλλους συναδελφους και απο την κοινη λογικη. απλα συνεχιζεις την ιδια καραμελα.
θα απαντησω μονο στο εξης:

Ελπίζω αυτή η κυβέρνηση να μην ενδώσει στις συντεχνίες και να περικόψει περισσότερο τα εξεταζόμενα μαθήματα.

ωραια λοιπον, να μην ενδωσει στην συντεχνια της Χημειας και να περικοψει και την Χημεια στα εξεταζομενα της Θετικης. Αφου συμφωνα με το σκεπτικο σου, οπως το μαθημα ΑΕΠΠ ετσι και το μαθημα της Χημειας θα το διδαχθουν στα πανεπιστημια οι φοιτητες κτλ κτλ κτλ (σου απαντησε μια χαρα ο petrosp_13 αλλα μονο εσυ δεν απαντησες στα ερωτηματα που εθεσε στον αντιλογο του;)  ::)  8)  :-X
« Τελευταία τροποποίηση: Απρίλιος 10, 2015, 05:18:24 μμ από sliver »
We are so many...

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32277
  • Τελευταία: ΤΣΕΦΙ
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1158524
  • Σύνολο θεμάτων: 19198
  • Σε σύνδεση σήμερα: 575
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 27
Επισκέπτες: 521
Σύνολο: 548

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.092 δευτερόλεπτα. 36 ερωτήματα.