Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - kinel

Σελίδες: 12
1
H απόφαση λέει ότι μάθημα σε ορισμένα σδε γίνεται με προσθήκη μιας επιπλέον ώρας στο εβδομαδιαίο ωρολόγιο πρόγραμμα συν δυο Σάββατα κάθε μήνα!!! Υπάρχει κάτι επίσημο που να λέει πως κατανέμονται οι επιπλέον ώρες ανά γραμματισμό ή κάθε διευθυντής κάνει ό,τι να'ναι αρκεί να βολέψει τους δικούς του??? Γνωρίζει κανείς κάτι σχετικό???

2
Συμφωνώ...

...μα δεν αναφέρομαι στην περίπτωση που κοπείς στο ένα από τα δυο... αναφέρομαι στη φράση του theta "να δώσεις...να δώσεις και να ξαναματαδώσεις χωρίς παράβολο..."

3
Δυστυχώς Theta... μακάρι να ίσχυαν αυτά που λες αλλά στο site του ΕΟΠΠΕΠ γράφει:

Στην περίπτωση που υποψήφιος:

δεν επιτύχει και στα δύο μέρη των εξετάσεων (θεωρητικό και πρακτικό)
δεν παραστεί στις εξετάσεις ενώ είχε δηλώσει συμμετοχή
δεν επιτύχει στο μέρος των εξετάσεων που «χρωστάει» (ήταν δηλ. «μερικώς επιτυχών»)
Θεωρείται μη επιτυχών στις εξετάσεις πιστοποίησης εκπαιδευτικής επάρκειας. Στην περίπτωση αυτή, εφ’ όσον επιθυμεί να συμμετάσχει ξανά στις εξετάσεις πιστοποίησης εκπαιδευτικής επάρκειας, πρέπει να υποβάλει εκ νέου αίτηση πιστοποίησης, το χρηματικό ποσό, την Υ.Δ. που προβλέπεται και αντίγραφο Α.Δ.Τ. και τυχόν πρόσθετα στοιχεία που θα συμπεριληφθούν στον φάκελό του.

Πράγμα που σημαίνει ότι:    αποτυχία για εμάς = extra λεφτά για αυτούς

Καλή Χρονιά σε όλους και καλά αποτελέσματα...

4
Καλημέρα!
Έχω αφήσει ένα ΙΕΚ στη μέση και απ ότι είδα μοριοδοτούνται πολύ.. αν καταφέρω να ξαναβρω την ειδικότητα δεδομένου ότι είμαι πλέον στην επαρχία, μπορώ να πάρω απαλλαγή, λόγω του  ότι το πτυχίο μου έχει αρκετά κοινά μαθήματα?
Ποια είναι η διαδικασία, το έχει κάνει κανείς?
Ευχαριστώ!!!
Γεια σου jellyfish… αν κατάλαβα καλά θέλεις να συνεχίσεις ειδικότητα ιεκ που έχεις αφήσει στον 1ο χρόνο… Δεν θέλω να σε απογοητεύσω αλλά μάλλον χάνεις τα εξάμηνα που έχεις ήδη κάνει… μου έχουν τύχει περιπτώσεις ατόμων που παράτησαν το τμήμα τους και μετά το ξανασκέφτηκαν… αλλά δε γινόταν να συνεχίσουν… δυστυχώς πας πάλι από την αρχή…μόνο σε μια περίπτωση συνέχισε παιδί που δεν κατάφερε να φοιτήσει στο τελευταίο εξάμηνο γιατί δεν του έδιναν άλλη αναβολή στρατού και αυτό με μεγάλη ταλαιπωρία γιατί έπρεπε να πηγαίνει σε άλλη πόλη… Τώρα για τα σχετικά μαθήματα που καλύπτεις λόγω των πτυχίων σου ξέρω κι εγώ αυτά που είπαν οι προηγούμενοι… δηλαδή δεν τα παρακολουθείς μεν αλλά εξετάζεσαι κανονικά… Αυτά με κάθε επιφύλαξη… για σίγουρα πάρε τηλέφωνο το ιεκ της περιοχής σου και ρώτησέ τους… μπορεί να έχουν αλλάξει τα πράγματα και να μπορείς να συνεχίσεις…Από εμένα εύχομαι να ισχύει το τελευταίο γιατί είναι κρίμα…

5

Από την δική μου εμπειρία, απόφοιτοι ΕΠΑΛ παίρνουν ώρες σε πολύ συγκεκριμένες περιπτώσεις (μάγειρες, κομμωτές κλπ). Δεν έχω παρατηρήσει κάτι περίεργο σε αυτόν τον τομέα (προς το παρόν!). Αυτό που είχα παρατηρήσει κάποτε είναι να κατακερματίζονται οι ώρες, ώστε να εξαντληθεί ο πίνακας και να πάρει ώρες και ο κολλητός του διευθυντή που βρίσκεται στο κάτω μέρος της λίστας (και δεν θα έπαιρνε ώρες ούτε με σφαίρες, αν οι ώρες δίνονταν κανονικά στους πρώτους της λίστας). Ας μας διαφωτίσουν οι συνάδελφοι με τις δικές τους εμπειρίες....

Και για να κάνω και μια χρήσιμη ερώτηση: Πότε ξεκινούν τα μαθήματα για το εαρινό εξάμηνο;

Μην το λες… και με αυτούς όλο και κάτι “κουλό” μπορεί να γίνει… Στο προηγούμενο εαρινό σε τμήμα μαγειρικής τέχνης… ο διευθυντής παραπονιόταν και καλά ότι δεν έκανε αίτηση κανένα αξιόλογο άτομο της ειδικότητας και έπρεπε να στηρίξει το τμήμα σε δυο μάγειρες και ένα ζαχαροπλάστη (ΔΕ όλοι τους) οι οποίοι ήταν και στις επας και προφανώς είχαν και τις επιχειρήσεις τους και το πρόγραμμα δεν τους έβγαινε με τίποτα… Αυτό όπως αποδείχθηκε ήταν απλά “σας ρίχνω στάχτη στα μάτια…και ρίχνω άδεια για να πιάσω γεμάτα για να δω αν έχετε πάρει γραμμή τι γίνεται”… και ξεκίνησαν οι απουσίες 4-ωρες 5-ωρες και πώς να μαζευτούν που έτρεχαν ήδη οι αναπληρώσεις…καταλήξαμε να κρατάμε μια ολόκληρη μέρα εγώ και η γαλλικού από μία ώρα και το τμήμα να φεύγει…το ίδιο γινόταν και τις υπόλοιπες μέρες της εβδομάδας… να παρακαλάμε να κάνουμε αναπλήρωση μιας και μπορούσαμε γιατί μπροστά μας θα τη βρίσκαμε… να μην το δέχονται με τίποτα με το πρόσχημα ότι πρέπει να λογοδοτήσουν στο ινεδιβιμ για τις αλλαγές και δε μπορούν να κάνουν κάτι τέτοιο… μπούρδες…!!! Απλά ήθελαν να μείνει κενό το απουσιολόγιο για να το υπογράψει ο ζαχαροπλάστης “σαν να έκανε τις ώρες του” και ούτε γάτα ούτε ζημιά…όσο για το μάθημα που έκανε… έπαιρνε απουσίες (για να νιώσει καθηγηταράς…!!!) τους διάβαζε στα γρήγορα και μια συνταγή (την οποία δεν προλάβαιναν ούτε να τη γράψουν) και σε ένα τέταρτο το πολύ είχε φύγει…όταν δε κάναμε παράπονα γι’αυτή την κατάσταση μέχρι που κατέφυγαν σε συναισθηματικό εκβιασμό λέγοντάς μας ότι είναι πάρα πολύ άρρωστος και να μην κάνουμε φασαρία…Σε πληροφορώ τα άτομα αυτά εξακολουθούν να υπάρχουν και φέτος και επειδή όπως σε όλα τα β΄ έτη οι ώρες των μαθημάτων περιορίζονται υπέρ της  ειδικότητας και τα μαθήματα ζαχαροπλαστικής δεν είχαν νόημα να βρίσκονται στο ωρολόγιο πρόγραμμα (γιατί για μαγειρική μιλάμε)…εξασφάλισαν στο ζαχαροπλάστη άλλα μαθήματα… όπως ας πούμε τη χημεία τροφίμων…Τέλειο ε??

Όσο για τον κατακερματισμό των ωρών που αναφέρεις δε νομίζω ότι τους χρειάζεται… πολύ ξεδιάντροπα φωνάζουν τον 10ο της λίστας και άντε να βρεις το δίκιο σου… εγώ πέρυσι ανακάλυψα ότι στο χειμερινό δίδασκε μια κυρία που ήταν 3η στη λίστα και επειδή δε μπορούσε να συνεχίσει στο εαρινό μου “έκαναν τη χάρη” να φωνάξουν εμένα…όταν διαμαρτυρήθηκα… μου είπαν ότι και καλά δεν έχουν πρόσβαση στους πίνακες (αν είναι δυνατόν δηλαδή…) και ότι ο φάκελός μου δεν ήταν στο συγκεκριμένο ιεκ… αλλά μόνο της κυρίας… όταν τους είπα ότι κανενός από τους υπόλοιπους ο φάκελος δε βρισκόταν εκεί αλλά αλλού… τότε το έκαναν γαργάρα και δεν το ξανασυζήτησαν ποτέ…!!!

Τα μαθήματα ξεκινάνε στις 17 έτσι τουλάχιστον έχουν πει…

6
"........για συγκεκριμένες συντεχνίες που τυγχάνει να είναι απόφοιτοι ΤΕΙ (των παλιών ΤΕΙ) και να προωθούν εκπαιδευτές με πτυχία ΕΠΑΛ και να υφαρπαζουν τις θέσεις απο πτυχιούχους ΑΕΙ. (δηλαδή και απο πτυχιούχος τεχνολογικών ιδρυμάτων)"

Δεν είμαι σίγουρη ότι καταλαβαίνω τι εννοείς παραπάνω. Εννοείς ότι κάποιοι διυθυντές ΙΕΚ (οι οποίοι είναι απόφοιτοι ΤΕΙ) έχουν κάποιο όφελος να δίνουν ώρες σε αποφοίτους ΕΠΑΛ;


Επειδή κι εγώ προσπαθώ να βγάλω νόημα… και επειδή πραγματικά δεν έχω ασχοληθεί ποτέ σε επίπεδο φεκ και νομοθεσίας για το τι ισχύει όπως ο Markosath… αν είσαι σε σωστή κατεύθυνση… ναι επιβεβαιώνω ότι οι συγκεκριμένοι διευθυντές/υποδιευθυντές (μιας και είμαι κι εγώ σε μια τέτοια περίπτωση και έχω απηυδήσει από την όλη συμπεριφορά)… προέρχονται από το χώρο των επαλ (ήταν παλιά καθηγητές στα επαλ…) κάποιοι δε άνευ αντικειμένου…είτε γιατί το αντικείμενό τους έχει καταργηθεί είτε γιατί οι ειδικότητες των επαλ έχουν καταργηθεί…θα σε γελάσω... πραγματικά δεν έχω καταλάβει ούτε τι σχολές είχαν τελειώσει παλιά αυτά τα άτομα (αν δεν κάνω λάθος υπήρχαν κάποιες σχολές πριν τα σημερινά τει που τις έλεγαν κατεε)... ούτε σε ποια εκπαιδευτική βαθμίδα ανήκουν… Το μόνο που μπορώ να πω με σιγουριά είναι ότι αυτά τα άτομα κουβαλάνε δυστυχώς αρκετά κομπλεξ και απωθημένα… και το χειρότερο γίνονται σε πολλές περιπτώσεις προσβλητικοί, ενώ η αυτοκριτική είναι κάτι εντελώς ξένο γι’αυτούς… Δε θέλεις να ξέρεις πόσο αισχρά μου μίλησε ένα τέτοιο άτομο που ανήκει στο προσωπικό του ιεκ (με απόσπαση από επαλ) στο τέλος του περυσινού εαρινού… κι αυτό γιατί προσπαθούσα να συμπληρώσω μέχρι και την τελευταία ώρα για να μη χρωστάω τη στιγμή που προσφιλή άτομα χρωστούσαν 60 και 70 ώρες από τις 165 που είχαν χρεωθεί (ναι…ναι μη σας κάνει εντύπωση καμία)… όσο για τις γνώσεις του ατόμου αυτού…δε μπορούσε να κάνει ούτε ένα άθροισμα ωρών σωστό… κατά τα άλλα από κακίες, μηχανορραφίες και τα συναφή ήμασταν κομπλέ… μέχρι που έφευγαν εκπαιδευτές από την πόρτα του γραφείου (μη αρεστοί…μπορεί κι εγώ μεταξύ άλλων…πολύ πιθανό το βρίσκω) και έσκαγε από πίσω και η μούντζα… για τέτοιες καταστάσεις και τέτοιο επίπεδο μιλάμε… Τα δε άτομα των επαλ που είχαν βγει σε διαθεσιμότητα… δε φτάνει που έπαιρναν το 75% του μισθού τους απλά για να κάθονται…τα είχαν προικίσει με του κόσμου τις ώρες (συνάδελφοι και κολλητοί άλλωστε) γιατί είχαν λέει πάθει κατάθλιψη και αυτοί και τα παιδιά τους… εμείς που έχουμε συνηθίσει στην ανεργία δεν τρέχει τίποτα… και το κορυφαίο…τώρα που τα άτομα αυτά επέστρεψαν πάλι στις θέσεις τους παγίωσαν μέσω των κολλητών και τα extra-δακια και δεν τα αφήνουν με τίποτα… για να ρεφάρουν τη χασούρα ξεκίνησαν… και καταλήξαμε σε 3ο μισθό στο σπίτι (γιατί είναι και σε ζευγάρια…)… Σύμφωνα με δήλωση τέτοιου ατόμου… “κάποτε τρώγαμε αστακομακαρονάδες και τώρα ούτε γαρίδες…” να λοιπόν που το προσπαθούν επάξια να ξανακερδίσουν την αστακομακαρονάδα… καλή όρεξη λοιπόν…!!!

7
Συνάδελφοι, δεν έχει να κάνει με το αν είναι κάποιος απόφοιτος ΤΕΙ ή ΑΕΙ.
Η προσωπική μου εμπειρία είναι η εξής: Πριν 3 χρόνια ανέλαβα μάθημα σε συνεργασία με άλλο συνάδελφο, απόφοιτο ΑΕΙ. (Να διευκρινήσω ότι είμαι απόφοιτος ΑΕΙ με μεταπτυχιακό και διδακτορικό). Λοιπόν η εμπειρία ήταν τραυματική! Η συνάδελφος δεν ήξερε τι της γίνεται...παντελώς ακατάλληλη, όχι μόνο γιατί δεν διέθετε γνώσεις, αλλά και γιατί δεν είχε καμιά εκπαιδευτική επάρκεια. Το 99% του χρόνου το κατασπαταλούσε στο να λέει ανοησίες/ανέκδοτα/κουτσομπολιά με τους εκπαιδευόμενους! Οι εκπαιδευόμενοι, βέβαια, άλλο που δεν ήθελαν....
Πολλές φορές, για να δικαιολογήσει την ανεπάρκεια της, επιχείρησε να με προσβάλει μπροστά στους εκπαιδευόμενους και άλλα τέτοια ευχάριστα :)
Συμπέρασμα: Ας μην κάνουμε γενικεύσεις. Υπάρχουν απόφοιτοι ΤΕΙ που είναι εξαιρετικά καταρτισμένοι και απόφοιτοι ΑΕΙ που δεν ξέρουν ούτε το όνομα τους να γράψουν...
Την καλημέρα μου και καλή Σαρακοστή σε όλους!
Κι εγώ συμφωνώ σε αυτό και επαυξάνω…το αν δουλεύεις σωστά ή όχι δεν έχει να κάνει αν είσαι τει ή αει…είναι θέμα καθαρά χαρακτήρα και αν είσαι από αυτούς που κοροϊδεύεις τον κόσμο (και τον εαυτό σου πάνω από όλα) ή σέβεσαι αυτό που κάνεις και το υποστηρίζεις με κάθε κόστος… Κι εμένα μου έχει τύχει άτομο από πολυτεχνική που βαριόταν και κυριολεκτικά σερνόταν μέσα στο μάθημα και αντί να προσπαθεί να είναι εντάξει στις υποχρεώσεις του δεν έκανε απολύτως τίποτα…!!! Καταλήξαμε να κάνω εγώ το κομμάτι του (μάθημα άλλης μέρας δηλαδή) όχι τόσο σχετικό με την ειδικότητά μου αλλά παρόλα αυτά το έψαξα μόνο και μόνο για να δώσω σημειώσεις για να μη μείνουν έτσι τα παιδιά και τους μείνει κενό μιας και συμμετείχα στο συγκεκριμένο μάθημα και ντρεπόμουν για την κατάσταση αυτή… και ουσιαστικά το άτομο αυτό ήταν εμφάνιση-τουρίστας και δεν ήταν το μοναδικό… Αλλά όταν κι εσύ αντιμετωπίζεις μια κατάσταση όπως όλοι οι άλλοι και δεν προσπαθείς να την αλλάξεις αλλά σου είναι βολικό να λες…ιεκ είναι, το επίπεδο είναι χάλια, κανένας δεν έχει όρεξη να ακούσει μάθημα και άλλα τέτοια χαριτωμένα-εμετικά…τι περιμένεις…!!! Μερικοί δε έχουν πάρει πληροφορίες για σένα… σε πλευρίζουν και αρχίζουν τη μπουρδολογία… τεχνολόγος πετρελαίου προσπάθησε να με πείσει με κάθε επιχείρημα ότι στη σχολή του είχε κάνει εργαστήρια τροφίμων και φαρμάκων και ότι ούτε λίγο ούτε πολύ έχουμε τις ίδιες γνώσεις και μπορεί να υποστηρίξει ότι μάθημα και να του δώσεις…εννοείται με την ίδια άνεση “διδάσκει” και τα μαθήματα μηχανολόγων και ηλεκτρολόγων και λοιπών ειδικοτήτων… όσο για τις ώρες του 20 σε κάθε εξάμηνο…τις αξίζει άλλωστε…!!! Στο προηγούμενο εξάμηνο (και σε αυτό που έρχεται φαντάζομαι) με το πρόσχημα των “πιστοποιημένων” έχουν δώσει αρκετά μαθήματα σε άτομο πάλι από πολυτεχνική… κατά το “βιο-βιολόγος” όπως ειπώθηκε και παραπάνω…που σημαίνει ότι τα μαθήματα δεν είναι και πολύ μέσα στο αντικείμενο σπουδών… αλλά δε βαριέσαι…!!! Αν συζητήσεις με το συγκεκριμένο άτομο θα προσπαθήσει να σε πείσει ότι στη σχολή τα είχε κάνει όλα… και ότι επίσης τα ξέρει όλα… και ότι δεν πιστεύει ότι θεωρείς ότι είναι δικά σου μαθήματα… έλα όμως που είναι μαθήματα του δικού σου αντικειμένου…!!! Δηλαδή κατ’αυτόν τον τρόπο να βγω κι εγώ που έχω κάνει βασικές αρχές οικονομίας στη σχολή και να ισχυριστώ ότι είμαι οικονομολόγος…γιατί απλά έχω διδαχθεί ένα μάθημα… Σε εμένα σας βάζω και στοίχημα ότι δεν πιάνει… Η αλήθεια έρχεται από τα ίδια τα παιδιά…τα οποία έχουν βγει και έχουν κράξει αυτό το άτομο ότι ξαπλώνει στο τελευταίο θρανίο… τους λέει να σκάσουν και κοιμάται στην ώρα του μαθήματος… Γιατί άραγε? Γιατί δεν αντέχει την κούραση ή γιατί δεν ξέρει τι να κάνει? Κι αφού τα ξέρει όλα όπως ισχυρίζεται τότε γιατί ξεφτιλίζεται και ψάχνει σημειώσεις των προηγούμενων εκπαιδευτών από τους αποφοίτους των τμημάτων?… τις οποίες σημειωτέον όταν τις εξασφαλίσει και πάλι δεν κάνει τίποτα γιατί δεν ξέρει τι να κάνει ούτε στα μασημένα…όσο για τη γκάμα των μαθημάτων μέχρι και νομοθεσία έχει “διδάξει”…Από εκεί και πέρα τα συμπεράσματα δικά σας…
Ας μειώσουμε τους τόνους λοιπόν… η εκπαιδευτική βαθμίδα του καθενός δεν είναι το ζήτημα αλλά οι γνωστές-άγνωστες κλίκες που δεν τους αξίζει να βρίσκονται σε αυτό το χώρο γιατί απλά δεν κάνουν κάτι για τα ιεκ αλλά στόχος τους είναι μόνο τα λεφτά χωρίς να κοπιάσουν…Και τα παραδείγματα δεν έχουν τέλος…
Αλήθεια…μόνο σε εμάς γίνονται αυτά τα τέρατα ή σας είναι και εσάς οικεία? Γιατί πλέον ότι και να ακούσω δε μου κάνει καμία εντύπωση…

Χρόνια πολλά σε όλους και από μένα και καλή Σαρακοστή…

8
Ευχαριστώ πολύ… :)

9
Δεν ξέρω τι αναφέρει για αυτό ο κανονισμός των ΙΕΚ. Αυτό μπορείτε να το ελέγξετε.


Ωραία…έστω ότι τα πράγματα είναι έτσι και βρίσκω και τις αντίστοιχες παραθέσεις από τους οδηγούς σπουδών… και μετά τι κάνω μιας και όπως αναφέρουν παραπάνω κάποια μέλη ότι η ένσταση στη γγδβμ είναι άδικος κόπος? Έχει κανείς δικαιωθεί ή από εκεί και πέρα σου κηρύσσει πόλεμο ο εκάστοτε διευθυντής και σε ξεφορτώνεται μια και καλή?

10
Όταν το υπουργείο παιδείας σε βαφτίζει ΠΕ και σε προσλαμβάνει ως ΠΕ δεν μπορείς να το αποποιηθείς αυτό. Ωστόσο, όλοι ξέρουν ότι οι απόφοιτοι πολυτεχνείου είναι στον κλάδο ΠΕ12, ενώ οι απόφοιτοι ΤΕΙ είναι στον κλάδο ΠΕ17. Οι πληροφορικοί ΑΕΙ είναι ΠΕ19, ενώ οι πληροφορικοί ΤΕΙ είναι ΠΕ20. Όλοι μαζί βρίσκονται στον ίδιο πίνακα και ανήκουν στον κλάδο ΠΕ19.
Μεταξύ ΠΕ19 και ΠΕ20 υπάρχει ποσόστωση 60-40 στις προσλήψεις αναπληρωτών.

Κανείς δεν σφετερίζεται τη θέση κανενός. Υπό κανονικές συνθήκες οι θέσεις απασχόλησης είναι περίπου μοιρασμένες!

Μα δε διαφωνώ σε κάτι από όλα αυτά…δεν καταλαβαίνω γιατί διαστρεβλώνεται χωρίς λόγο η συζήτηση… Αναφέρομαι ξεκάθαρα στις περιπτώσεις ατόμων που θέλοντας να καλύψουν και να δικαιολογήσουν το γεγονός ότι ως “κολλητοί” του εκάστοτε διευθυντή παίρνουν πάντα διψήφιο αριθμό ωρών προσπαθούν να σε ακυρώσουν και να σου ρίξουν στάχτη στα μάτια…καταφεύγοντας σε ψέματα…υποτιμώντας τη νοημοσύνη σου…τόσο απλά…

11

Τα ΙΕΚ είναι αδιαβάθμητα, ίσως για αυτό διδάσκουν εκεί απόφοιτοι ΕΠΑΛ, ΤΕΕ ή ΤΕΛ (μόνο εργαστήρια και όχι θεωρίες).


Δυστυχώς δεν αναφερόμουν σε εργαστήρια αλλά σε θεωρητικά μαθήματα…

12
Mod…Σε καμία περίπτωση δε θέλω να δώσω συνέχεια σε όλο αυτό… Επίσης διευκρινίζω ότι όταν αναφερόμουν σε ΠΕ δεν εννοούσα το πρόθεμα της ειδικότητας αλλά στο τι σχολή έχει τελειώσει ο καθένας… και όπως και να το κάνουμε όταν έχεις τελειώσει τει και παρουσιάζεσαι στον άλλο λέγοντάς του ότι έχεις τελειώσει πανεπιστήμιο ή πολυτεχνείο με σκοπό να τον κοροϊδέψεις…ε πώς να το κάνουμε χτυπάει κάπως…όλοι έχουμε πρόσβαση στους ίδιους πίνακες και ακόμα και αν δε γνωρίζεις τον άλλο αργά ή γρήγορα ανακαλύπτεις περί τίνος πρόκειται… Επαναλαμβάνω, σε καμία περίπτωση δε θέλω να θίξω κάποιον…απλά παραθέτω καταστάσεις…προσπαθώντας να βρω μια δίκαιη λύση όπως και πολλά μέλη…

13
Όλα αυτά τα παραθέτω γιατί στους περισσότερους οδηγούς σπουδών γράφει ότι τις θεωρίες διδάσκουν κατ’αποκλειστικότητα ειδικότητες ΠΕ…και ακούστηκαν παραπάνω κάποιοι προβληματισμοί μελών για την επιλογή διδασκόντων και πιθανές ενστάσεις στις οποίες σκέφτονται να προβούν…και γιατί κι εγώ βρίσκομαι σε αντίστοιχη φάση…

14
Πραγματικά επαναλαμβάνω ότι δεν έχω κανένα θέμα με καμία ειδικότητα…κάθε μια έχει το αντικείμενό της και σέβομαι απόλυτα τον κόπο που έχει κάνει ο κάθε ένας για να πάρει ένα πτυχίο…ότι κι αν είναι αυτό…αλλά όταν βλέπω αυτή τη στιγμή βρεφοκόμους των επας να κάνουν σχεδόν όλα τα μαθήματα της ειδικότητας λες και δεν υπάρχουν αντίστοιχα άτομα από τει ή νηπιαγωγοί ΑΕΙ… ηλεκτρολόγο των κατεε να κάνει εργαστήρια Η/Υ σε αντίστοιχο τμήμα γιατί μας τελείωσαν ξαφνικά οι της πληροφορικής… ζαχαροπλάστη ΔΕ να κάνει χημεία τροφίμων… ιατρικά εργαστήρια να κάνουν μαθήματα ιατρικής και πολεοδόμο να κάνει ηλεκτροτεχνία με τις ευλογίες του διευθυντή χωρίς να ξέρουν τι είναι αυτό που κλήθηκαν να διδάξουν…αυτό με ξεπερνάει…!!! Πραγματικά δεν την αντέχω αυτή την αδικία και την απαξίωση σε αυτό το χώρο και δυστυχώς τη βλέπω και τη νιώθω σε κάθε εξάμηνο… αλλά αν δεν κάνουμε κάτι όλοι μαζί ούτε το αυτί τους θα ιδρώσει…ούτε πρόκειται να μας ακούσει κανείς και η κατάσταση αυτή θα διαιωνίζεται και εμείς το μόνο που θα κάνουμε είναι να σπάμε τα νεύρα μας δυστυχώς…!!! Γιατί καλό είναι να σου δίνουν “αχόρταγα” όσες ώρες μάθημα θέλεις αλλά να έχεις και την τσίπα να παραδεχτείς ότι δεν είναι δικό σου μάθημα αλλά μάθημα άλλου και του το στερείς…!!! 

Σελίδες: 12

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32319
  • Τελευταία: 1305D
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1161383
  • Σύνολο θεμάτων: 19231
  • Σε σύνδεση σήμερα: 548
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 16
Επισκέπτες: 503
Σύνολο: 519

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.059 δευτερόλεπτα. 24 ερωτήματα.