Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Θέματα - nefel

Σελίδες: 12
1
Καλησπέρα σε όλους τους συναδέλφους. Μετά από πολλές προσπάθειες μπήκα σε ιδιωτικό σχολείο. Εργάζομαι σχεδόν ένα χρόνο και η ειδικότητα μου είναι νηπιαγωγός. Στα δοκιμαστικά που είχα κάνει η υπεύθυνη ως νηπιαγωγός που είμαι μου είπε να αναλάβω το προνηπιακο τμήμα. Έρχεται ο Σεπτέμβρης και μόλις πάω στο σχολείο μου ανακοινώνει ότι θα μου δώσει το αμέσως μικρότερο τμήμα τα  3χρονα. Και μάλιστα λιγότερες ώρες και χρήματα απ όσα είχαμε συμφωνησει.Το περίεργο είναι ότι δίνει το τμήμα με τα προνηπια σε βρεφοκομο κοπελα που μαθαίνω στη διάρκεια της χρονιάς ότι είναι συγγενικά πρόσωπα μεταξύ τους.Ειναι νόμιμο όλο αυτό; Ποιος πρέπει να αναλάβει τι;
Πάμε τώρα στο δεύτερο μέρος : Πόσα πρέπει να είναι τα παιδιά σε ένα τμήμα με ένα άτομο μόνο;Αναφορικά σας λέω ότι μου έχει δώσει 22 παιδιά και είμαι μόνη μου χωρίς βοηθό. Η κυρία υπεύθυνη όμως με αναγκάζει να λέω  μετά στους γονείς ότι έχω 17 παιδιά και ότι έχω Κ βοηθό στην ταξη που κάτι τέτοιο ποτε δεν έγινε. Υπάρχει κάποιος που να μπορεί να μου πει τι θα μπορούσα  να κάνω. .πως να διαχειριστω όλο αυτό.;Του χρόνου θα είμαι πάλι εκεί αλλα από ότι έχω ακούσει με προορίζει πάλι για το ίδιο τμήμα. .Εάν ξέρει κάποιος κάποια κάτι ας πει..Πείτε αν έχετε αντιμετωπισει ανάλογες καταστάσεις ή πως είναι τα πράγματα εκεί Π εργάζεστε; ;

2
Τι έγινε ρε παιδιά? Προσλάβανε αναπληρώτρια από τον πίνακα μηδενικής προυπηρεσίας??? Για δείτε το λίγο..Υπάρχει άτομο που προσλήφθηκε με μηδέν μόρια..πως γίνεται αυτό??Και βρίσκεται στον πίνακα με τα άτομα μηδενικής προυπηρεσίας..

3
Πίνακες αναπληρωτών - Εξετάσεις ΑΣΕΠ / Πίνακας Α Β Γ
« στις: Οκτώβριος 15, 2015, 02:56:31 μμ »
Καλησπέρα συνάδελφοι.. Σας παρακαλώ για λύστε μου μια απορία! Στις προσλήψεις αναπληρωτών που ανακοινώθηκαν προχτές στο αρχείο του excel υπάρχει ένας πίνακας που λέει Πίνακας Β. Με ποια λογική κάποιος μπαίνει στον πίνακα Α Β Η Γ? ποιοι μπαίνουν στον καθένα?

4
Νηπιαγωγός αδιόριστη, ούτε καν αναπληρώτρια..ιδιωτικό όχι, φύλαξη όχι, δεν βρίσκουμε τίποτα. Μια μετεκπάιδευση στην ειδική αγωγή, έργοθεραπεία, λογοθεραπεία θα προσέφερε τίποτα ως δουλειά και αποκατάσταση ή όχι??Και αν ναι τι απ΄ολα θα ήταν καλύτερο και με ποιο τρόπο??

5
Ιδιωτικά σχολεία / παιδότοπος ή κδαπ
« στις: Φεβρουάριος 10, 2015, 05:14:51 μμ »
Καλησπέρα σε όλους.. Απελπισμένη νηπιαγωγός. Θα με ενδιέφερε να ανοίξω ένα από τα δύο. Το θέμα είναι ότι χρειάζεται κάποιο κεφάλαιο το οποίο δεν έχω. Πιστεύεται ότι μπορεί να ξεκινήσει κάτι τέτοιο έστω με καμία επιδότηση που δίνεται κατά καιρούς από τον οαεδ? που να απευθυνθώ για να πάρω πληροφορίες σχετικά με άδειες και ότι άλλο χρειάζεται για τέτοιους χώρους; Είναι κανείς που έχει κάτι από τα δύο ώστε να μπορούσε να με συμβουλέψει?

6
Κλάδος ΠΕ60 Νηπιαγωγών / άνεργοι νηπιαγωγοί
« στις: Δεκέμβριος 12, 2013, 03:32:57 μμ »
Καλησπέρα σε όλους τους συναδέλφους και καλές γιορτές να έχουμε. Λοιπόν θα ήθελα να μάθω πόσοι ακόμα βρίσκονται σε παρόμοια θέση με τη δική μου. Είμαι άνεργη νηπιαγωγός εδώ και ένα χρόνο. Προσπάθησα πολλά αλλά τίποτα. Αρκετά ιδιωτικά έλαβαν το βιογραφικό μου στο οποίο υπάρχει και μια προϋπηρεσία ενός χρόνου από δημοτικούς παιδικούς σταθμούς. Από κανένα όμως δεν έλαβα ούτε μία απάντηση. Ασεπ δυστυχώς δεν προλάβαμε να δώσουμε, πράγμα που σημαίνει ότι είμαστε στο πίνακα με μηδενική προϋπηρεσία. Άρα τι μας μένει? Αιτήσεις σε παιδότοπους? Εκεί που ζητούσαν πάλι κανένα αποτέλεσμα. Επόμενο; να βρούμε να κρατήσουμε κανένα παιδάκι? Βάζουμε αγγελίες και δεν υπάρχει ανταπόκριση ή το πολύ να σου ζητήσουν να γίνεις η καθαρίστρια του σπιτιού και αν σου μείνει χρόνος να μάθεις και στο παιδί 5 πράγματα. Θα ήθελα να ακούσω εμπειρίες σας ή αν έχετε να προτείνετε άλλη λύση που πιθανών να μην μου χει περάσει από το μυαλό. Πιστεύω είναι ένα καλό θέμα για άτομα που περνάνε το ίδιο με μένα!

7
Νηπιαγωγείο / ιδιωτικά νηπιαγωγεία
« στις: Απρίλιος 04, 2013, 04:59:38 μμ »
Καλησπέρα σε όλους τους συναδέλφους/ισσες.!!! Η εποχή μας δύσκολη..Άλλοι περιμένουν να διοριστούν, άλλοι περιμένουν να τους πάρουν έστω ως αναπληρωτές, άλλοι δεν έχουν δώσει ασέπ, όπως και γω..τι κάνουμε? Πριν από δύο χρόνια έστειλα στην μεγαλύτερη πόλη της Ελλάδας ΄ρνα σωρό βιογραφικά για ιδιωτικούς σταθμούς, έχοντας και μια μικρή προϋπηρεσία από Δημοτικο σταθμό..Η απάντηση σχεδόν η ίδια από όλους (έχουμε άτομα, δεν έχουμε έλλειψη, σας ευχαριστούμε) και κάποιοι δεν μπήκαν στον κόπο ούτε να απαντήσουν..Δεν ξέρω αν αυτό ήταν προς καλό μου ή όχι καθώς λίγο αργότερα έτυχε πάλι να εργαστώ σε δημοτικό παιδικό σταθμο με τις γνωστές ολιγόμηνες συμβάσεις..από κει και πέρα το απόλυτο τίποτα πάλι..

 Θα ήθελα να μου πείτε όσοι γνωρίζετε και έχετε ανάλογη εμπειρία τι καθεστώς επικρατεί στα ιδιωτικά? Με τι κριτήρια προσλαμβάνουν άτομα? αρκεί το πτυχίο μας? τι άλλο ζητάνε ? Τι γινεται με τους μισθούς εκεί και τα ωράρια? Ισχύει ότι παίρνουν άτομα "γνωστά" τους κλπ? Επειδή έρχεται περίοδος που τα ιδιωτικά ζητάνε, το σκέφτομαι μήπως να έκανα ξανά προσπάθεια..

για πείτε όσοι ξέρετε και ευχαρίστως μοιραστείτε μαζί μας εμπειρίες από συνεντεύξεις και τα σχετικά από ιδιωτικά..ευχαριστώ..και υπομονή σε όλους μας...

8
Νηπιαγωγείο / Κέντρο Δημιουργικής Απασχόλησης
« στις: Φεβρουάριος 20, 2013, 05:51:18 μμ »
Καλησπέρα συνάδελφοι!! Βλέποντας την κριση που περνά το επάγγελμά μας και προσπαθώντας να βρω μια άκρη σκέφτηκα ότι ίσως μπορούσα να δημιουργήσω ένα κέντρο δημιουργικής απασχόλησης για παιδιά προσχολικής ηλικίας..Την ιδέα την πήρα από την ανακοίνωση που έβγαλε το ΕΣΠΑ που λέει ότι θα επιδοτήσει επιχειρήσεις για 2 έτη (νέες άνεργες με πτυχίο)..Πώς βλέπετε μια τέτοια κίνηση? Βέβαια πρέπει να μιλήσω με σύμβουλο προκειμένου να με καθοδηγήσει και αν κάτι τέτοιο θα ήταν υλοποιήσιμο. Θα κάνατε κάτι αντίστοιχο? Μήπως γνωρίζετε εάν υπάρχει καμία σχετική εγκύκλιος για κάτι τέτοιο, ώστε να ενημερωθώ και γω προτού μιλήσω με σύμβουλο? Όποιος ξέρει ας μου πει..Ευχαριστώ προκαταβολικά!

9
Γνωρίζει κανείς ή έχετε κατά νου μουσική η οποία θα μπορούσε να πλαισιώσει τη χριστουγεννιάτικη γιορτή μας; Δεν θέλουμε να υπάρχουν λόγια αφήγησης πριν το μουσικό κομμάτι, γι αυτό και δεν χρησιμοποιούμε τα όσα έχουμε..Για να σας βοηθήσω χρειάζομαι μουσική για χιονούλες, αστεράκια, έλατα, καλικάντζαρους, αγγελούδια, νεράιδες..

10
Δεν θέλω να σας κουράσω πάλι, αλλά ως καινούρια στο επάγγελμα αντιμετωπίζω δυσκολίες, απορίες, θέματα στα οποία δεν μας δόθηκε κάποια κατεύθυνση από το σχολή ως προς το πως να κινηθούμε..Ξεκινάω σε παιδικό σταθμό και όπως καταλαβαίνετε..έχουμε προσαρμογή παιδιών. Η διευθύντρια μας τόνισε πως θα τα παιδιά θα έρχονται για 2 ώρες για κάποιες μέρες. Επίσης, μας είπε να αποφύγουμε τις αγκαλιές με τα παιδιά. Εσείς τι άλλο θα μου προτείνατε? (Γνωρίζω πως πρέπει  να αποσπάσω με κάποιο τρόπο την προσοχή του παιδιού, να του δείξω το χώρο, τα παιχνίδια, αλλά τι άλλο να κάνω αν κλαίει συνέχεια;;). Τρομάζω στην ιδέα..Υπάρχει κάτι που πρέπει να προσέξω πιο πολύ ή που πρέπει ή δεν πρέπει να κάνω? Να είμαι καλή και ανεκτική με τα παιδιά ή πιο αυστηρή για αρχή? Κάτι τελευταίο μέσα σε μία αίθουσα θα δουλέψουμε τρεις(η διευθύντρια, εγώ και άλλη μία). Όταν τη ρωτήσαμε πως θα κάνουμε το πρόγραμμα, δηλαδή ποια θα μιλάει κλπ, δεν ήξερε να μας πει, γιατί πάντα δούλευε μόνη της. Είπε θα το δούμε στην πορεία. Έχετε να προτείνετε κάτι? Πάλι βουνό μου φαίνονται όλα.. Η βοήθειά σας θα μου είναι πολύτιμη στις απορίες μου..εκτιμώ το γεγονός ότι με βοηθήσατε και άλλες φορές..

11
Σχολική ζώνη / Αντιμετώπιση-συνύπαρξη με συνάδελφο
« στις: Αύγουστος 31, 2012, 04:00:12 μμ »
  ??? θα ήθελα να ρωτήσω τι κάνετε εσείς, αν σας έχει τύχει και πως αντιμετωπίζετε με δύο λόγια τέτοιες περιπτώσεις..Εργάστηκα για 2 μήνες σε μία αίθουσα με άλλη συνάδελφο προκειμένου να φέρουμε εις πέρας τη λειτουργία ενός καλοκαιρινού τμήματος για παιδιά προσχολικής αγωγής.. Το πρόβλημα που προέκυψε και κυρίως από μέρους μου ήταν το εξής.. η άλλη συνάδελφος ήταν συνεχώς επιβλητική απέναντί μου, ο γνωστός σε όλους "κέρβερος"..κάνε το ένα, κάνε το άλλο, πήγαινε εδώ, πήγαινε εκεί, όχι μην λες έτσι το παραμύθι, μην πιάνεις κουβέντα με τους γονείς, να είσαι πιο αυστηρή με τα παιδιά, μην είσαι τόσο καλόχαρη και μαλθακή με όλους...όλα αυτά ήταν μερικές από τις κουβέντες της. Εγώ είμαι νηπιαγωγός με ενός χρόνου διδακτική εμπειρία και η αλλη βρεφονηπιοκόμος με 7 ετή εμπειρία..Ε λοιπόν, εγώ ήμουν κάτι σαν στρατιωτάκι, έτσι ένιωθα αυτό το διάστημα..δεν μπορουσα να αναλάβω κάποια ευθύνη να κάνω μία δραστηριότητα ως νηπιαγωγός και το πρόγραμμα το κανε μόνη της..εγώ κοιτούσα και γενικά τον λόγο τον είχα ελάχιστες φορές. Κουράστηκα απίστευτα, νευρίασα α['ιστευτα και δεν ευχαριστήθηκα τίποτα.. Λοιπόν, σας ρωτάω τώρα? Πως βάζετε τέτοια άτομα στη θέσα τους??Σίγουρα ο καθένας έχει τον χαρακτήρα του..αλλά τι γίνεται όταν ο άλλος σε πατάει κάτω και σε κάνει ότι θέλει;;;(όταν έγινε η πρόσληψη ζητούσαν μία νηπιαγωγό, ως υπεύθυνη τμήματος και προγράμματος και μια βοηθό βρεφονηπιοκόμο)..Τι θα κάνατε ή πως έχετε αντιμετωπίσει παρόμοιες καταστάσεις?η βοήθειά σας θα μου ήταν πολύτιμη για την συνέχειά μου σε αυτή τη δουλειά!!σας ευχαριστώ εκ των προτέρων...

12
Νηπιαγωγείο / προσαρμογή παιδιών;
« στις: Αύγουστος 04, 2012, 08:41:31 μμ »
ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ! ΣΤΟ ΤΜΗΜΑ ΜΟΥ ΕΧΩ ΕΝΑ ΚΟΡΙΤΣΑΚΙ ΠΟΥ ΔΝ ΕΧΕΙ ΞΑΝΑΠΕΙ ΣΧΟΛΕΙΟ.ΤΙΣ ΠΡΩΤΕΣ ΜΕΡΕΣ ΗΡΘΕ ΚΑΝΟΝΙΚΑ ΚΑΙ ΜΟΛΙΣ ΗΡΘΕ Η ΩΡΑ ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΝΑ ΖΩΓΡΑΦΙΣΟΥΝ ΑΥΤΟ ΕΒΑΛΕ ΤΑ ΚΛΑΜΜΑΤΑ Κ ΔΝ ΗΘΕΛΕ.ΤΟ ΠΗΡΑ ΜΕ ΤΟ ΚΑΛΟ ΚΑΙ Η ΑΛΛΗ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΣ ΜΕ "ΜΑΛΩΣΕ"ΩΣ ΛΑΘΟΣ ΧΕΙΡΙΣΜΟ ΜΟΥ.Κ ΕΒΑΛΕ ΤΙΣ ΦΩΝΕΣ ΣΤΟ ΚΟΡΙΤΣΆΚΙ ΜΕ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΝΑ ΚΛΑΙΕ ΠΙΟ ΠΟΛΥ.Κ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΦΩΝΑΞΑΜΕ ΤΗ ΜΑΜΑ ΤΟΥ ΝΑ ΤΟ ΠΑΡΕΙ ΓΙΑΤΙ ΔΝ ΣΤΑΜΑΤΟΥΣΕ.ΟΤΑΝ ΤΟ ΞΑΝΑΦΕΡΕ Η ΜΑΜΑ ΤΟΥ ΑΛΛΗ ΜΕΡΑ ΔΝ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΜΠΑΙΝΕΙ ΣΤΗΝ ΑΙΘΟΥΣΑ Κ ΜΟΛΙΣ ΠΑΕΙ ΝΑ ΦΥΓΕΙ Η ΜΑΜΑ ΤΟΥ ΚΛΑΙΕΙ Κ ΤΕΛΙΚΑ ΤΟ ΠΑΙΡΝΕΙ ΚΑΙ ΦΕΥΓΟΥΝ..ΑΝ Κ ΓΩ ΕΠΕΜΕΙΝΑ Κ ΤΗΣ ΕΙΠΑ ΟΤΙ ΕΤΣΙ ΕΙΝΑΙ ΧΕΙΡΟΤΕΡΑ Κ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΝΑ ΤΟ ΑΦΗΣΕΙ Κ ΝΑ ΦΥΓΕΙ.ΑΛΛΑ ΤΙΠΟΤΑ.ΠΩΣ ΛΟΙΠΟΝ ΕΓΩ ΘΑ ΤΟ ΠΡΟΣΑΡΜΟΣΩ ΤΩΡΑ;;ΖΗΤΩ ΤΗ ΒΟΗΘΕΙΑ.ΣΑΣ ΔΙΟΤΙ ΔΝ ΕΧΩ ΠΕΙΡΑ Κ ΣΥΝΗΘΩΣ ΑΛΛΕΣ ΦΟΡΕΣ ΟΣΑ ΕΚΛΑΟΓΑΝ ΤΑ ΚΑΤΑΦΕΡΝΑ ΝΑ ΗΡΕΜΗΣΟΥΝ Κ ΝΑ ΞΕΧΑΣΤΟΥΝ Κ ΝΑ ΜΕΙΝΟΥΝ..ΑΛΛΑ ΤΩΡΑ ,ΤΙ ΕΚΑΝΑ ΤΙΣ ΑΛΛΕΣ ΦΟΡΕΣ ΔΝ ΠΙΑΝΕΙΚ ΑΠΕΛΠΙΣΤΗΚΑ..

13
Καλησπέρα σας και ευχαριστώ εκ των προτέρων για την όποια βοήθεια ή συμβουλή μου δώσετε..Είμαι νηπιαγωγός και με τοποθέτησαν με σύμβαση σε ένα καλοκαιρινό τμήμα για παιδιά προσχολικής ηλικίας μέσω δήμου και εσπα. Έχω μια μικρή εμπερία (8 μήνες) σε παιδικό σταθμό είχα δουλέψει πριν 2 χρόνια..Κ έρχομαι κ ρωτάω εσάς δεδομένου ότι μας είπαν να μην χρησιμοποιήσουμε πολύ διδακτικό κομμάτι(αριθμοί, αλφαβήτα), τι άλλο θα μπορούσα να κάνω για να απασχολήσω τα παιδιά για τους 2 αυτούς μήνες;;να κάνω κάποιο πρότζεκτ?η απλές καθημερινές δραστηριότητες(παραμυθάκια,ζωγραφιές,κουκλοθέατρο,μουσικοκινητική,ανάγνωση παραμυθιών και αυθορμητες δραστηριότητες);;θα ήθελα να μου πείτε την άποψή σας και ότι τέλος πάντων πιστεύετε πως θα ήταν καλό να μπει σε ένα καλοκαιρινό πρόγραμμα.

Κ κάτι ακόμα..ποιος έχει το "πάνω"χέρι, αν μπορώ να το θέσω έτσι σε ένα τέτοιο τμήμα; ο νηπιαγωγός ή ο βρεφονηπιαγωγός (π ο τελευταίος έχει χρόνια εμπειρίας)..;;

14
Νηπιαγωγείο / δουλειά σε δημοτικό παιδικό σταθμό
« στις: Σεπτέμβριος 16, 2011, 11:06:00 πμ »
Τι είδους πρόγραμμα πρέπει να ακολουθήσουμε σε ένα δημοτικό παιδικό σταθμό που η ηλικία των παιδιών ξεκινάει από τα 2,5? Τι είδους δραστηριότητες?

Σελίδες: 12

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32309
  • Τελευταία: emnik
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1160953
  • Σύνολο θεμάτων: 19225
  • Σε σύνδεση σήμερα: 872
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 31
Επισκέπτες: 510
Σύνολο: 541

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.072 δευτερόλεπτα. 22 ερωτήματα.