Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - Lina92

Σελίδες: 1 ... 891011
127
Καλημέρα σε όλους!Παιδιά μήπως θα μπορούσε κάποιος που είχε το 504 Συγκριτική Παιδαγωγική να μου πει πόσο απαιτητικό είναι,αν έχει εβδομαδιέες εργασίες,τι εργασίες έχει και αν είναι εύκολες?Γενικά είναι εύκολο μάθημα?Εξετάσεις με ανοιχτά βιβλία?
Ευχαριστώ όποιον απαντήσει.

Ariadny καλημέρα.Είχα το 504 σε αυτό το εξάμηνο.Με κούρασε πολύ γιατί έχει ομαδικές δραστηριότητες κάθε 2 εβδομάδες περίπου και μια μεγάλη ατομική 3000 λέξεων.Η ατομική είναι πολύ απαιτητική γιατί χρειάζεται να διαβάσεις πολλά επιστημονικά άρθρα και βιβλία, τα περισσότερα στα αγγλικά (ανάλογα με το θέμα που επιλέγεις) για να χρησιμοποιήσεις κάποια από αυτά στις βιβλιογραφικές αναφορές με τις οποίες θα στηρίξεις τις απόψεις σου.Αυτό το εξάμηνο γράφουμε με κλειστά βιβλία.Σε προηγούμενα εξάμηνα έγραφαν με ανοιχτά.Άν και χρειάζεται πολύ διάβασμα είναι ενδιαφέρον σαν μάθημα.Για τα θέματα των εξετάσεων δεν έχω άποψη γιατί δεν έχω δώσει ακόμα.Δεν μπορώ να το συγκρίνω με τα άλλα μαθήματα του κύκλου του για να σου πω αν είναι πιο εύκολο ή πιο δύσκολο.

Όποιος θυμάται κανένα παλιό θέμα του 504 ας το δημοσιεύσει.

128
Γνωρίζει κανείς αν το 501 έκλεισε?
¨η μήπως δεν προσφέρεται και στο θερινό εξάμηνο?

Γεια σου demy. Δεν βλέπω να έχει κλείσει το 501.Δεν μπορώ καν να το επιλέξω.Άρα μάλλον δεν θα προσφέρεται για καλοκαίρι.

129
Βρε παιδιά επειδή είναι το πρώτο μου εξάμηνο στο μεταπτυχιακό αυτό που διανύουμε, τι εννοείται όταν λέτε ότι επιλέγετε μαθήματα. Για το εαρινό εξάμηνο; Πότε δηλαδή ξεκινούν οι δηλώσεις; Ρωτάω διότι δεν μου έχει σταλεί κάποιο σχετικο email.
Αν μπορεί κάποιος να με διαφωτίσει σχετικά με το πότε ξεκινά το εαρινό και για τις δηλώσεις θα ήμουν ευγνώμων.  ;)


Κωνσταντίνα, μπορείς να μπεις και σήμερα στο student intranet για να επιλέξεις τα μαθήματα που θέλεις να παρακολουθήσεις το καλοκαίρι.Μετά τις εξετάσεις μας για το εαρινό του 2016 και εφόσον έχουμε περάσει τα μαθήματα που ήδη παρακολουθήσαμε, μπορούμε να προχωρήσουμε στα επόμενα.Καλή επιτυχία να έχουμε!

130
Παιδιά βοήθεια!!!!!!!!!
Στο μάθημα 621 Παιδαγωγική της συμπερίληψης ο Αγγελίδης σχολίασε τις απαντήσεις μας σχετικά με την εβδομαδιαία δραστηριότητα "Πώς οι φωνές των παιδιών μπορεί να βοηθήσουν στην προώθηση της συμπεριληπτικής εκπαίδευσης" και έθεσε το παρακάτω ερώτημα για το οποίο δε βρίσκω απάντηση:

"Είναι οι απόψεις των μειονοτήτων/προσφύγων/μεταναστών οι ίδιες με τις απόψεις των παιδιών της κυρίαρχης κουλτούρας για τη συμπερίληψη; Αν ναι, γιατί;"

Μπορεί να μου πει κάποιος τι θα μπορούσα να απαντήσω; Έστω ένα λόγο για τον οποίο είναι ίδιες οι απόψεις τους.

Ευχαριστώ εκ των προτέρων!


Γεια σου Έφη! Εγώ θα έγραφα πως οι μετανάστες μαθητές θέλουν να συμπεριληφθούν στην εκπαιδευτική διαδικασία όπως θέλουν και οι γηγενείς. Αυτό συμβαίνει γιατί κανένας δεν θέλει να είναι περιθωριοποιημένος κοινωνικά και μαθησιακά.

131
Στο 504 στο θερινό τετράμηνο η Βαλιαντή έβγαλε τους βαθμούς των εργασιών περιπού μια εβδομάδα μετά τις εξετάσεις.

Σε ευχαριστώ πολύ Έφη, για την απάντηση! Δηλαδή θα είμαστε ένα μήνα σε αγωνία!  :(

132
Καλησπέρα σε όλους!Οι παλιότεροι θα ήθελα να με διαφωτίσουν πότε διορθώνονται οι μεγάλες εργασίες των μαθημάτων σαν το 504.Πριν πάμε στις εξετάσεις θα ξέρουμε τον βαθμό μας;

133
Α οπότε έκανες κατευθείαν την αξιολόγηση.Κατάλαβα.Άρα είναι στο χέρι μας πώς θα το χειριστούμε.Στην αξιολόγηση σε κάθε επιμέρους κριτήριο άλλαξες παράγραφο? πχ εγκυρότητα...  πληρότητα άλλη παράγραφο

Δεν θέλω να σε πάρω στον λαιμό μου.Είμαι στο 1ο μου εξάμηνο.Νομίζω όμως πως έχουμε την ελευθερία να χειριστούμε τη δομή της εργασίας μας όπως θέλουμε (μέσα στα όρια που ξέρουμε από τα κείμενα που μας έχουν δωθεί).Ναι, σε κάθε κριτήριο έχω και διαφορετική παράγραφο.

134
Παιδιά καλησπέρα!Να ρωτήσω και εγώ για την 3 εργασία στο σεμινάριο 1. Σκέφτομαι να βάλω 6 κεφάλαια όπως τα είπαν και στην τηλεδιάσκεψη.Απλά δεν έχω καταλάβει σωστά στο κεφάλαιο Δομή πχ. πρώτα σε μία παράγραφο γράφω τα επιμέρους κριτήρια που ανήκουν σε αυτή και απευθείας από κάτω την αξιολογώ σύμφωνα με αυτά αλλάζοντας παράγραφο όταν αναφέρομαι σε διαφορετικό επιμέρους κριτήριο?

Γεια σου Μαρία!Νομίζω ότι εσύ θα καθορίσεις τη δομή της εργασίας σου.Εγώ π.χ. στην εισαγωγή έγραψα τα κριτήρια που αφορούν περιεχόμενο,δομή κλπ. και στο κύριο θέμα έκανα την αξιολόγηση.

135
Καλησπέρα σε όλους!Οι μεγάλες ατομικές εργασίες, όπως του 504, διορθώνονται πριν τις εξετάσεις ή μετά;Δηλαδή όταν θα πάμε να δώσουμε εξετάσεις θα γνωρίζουμε τον βαθμό της εργασίας μας;


136
Βγήκε και το τελευταίο μάθημα ... ουφ

Καταρχήν εύχομαι σε όλες και όλους καλή δύναμη και καλή τύχη... το forum  με κράτησε σε ετοιμότητα όλο αυτό το χρόνο. τα DL έχουν μια ιδιαιτερότητα

Επειδή προφανώς η κυβέρνηση που έχουμε δεν υπάρχει θα συνεχίσω να είμαι συντονισμένος

Σημ (μην γελάσετε) Από αυτούς του τελείωσαν τώρα Ποιος είναι ο ακριβής τίτλος του μεταπτυχιακού, για να τον γράψω στον ΔΟΑΤΑΠ

.... stay tuned
Σωκράτη καλό και μόνιμο διορισμό σου έυχομαι, και γρήγορα!Να μπαίνεις καμμιά φορά εδώ να μας κατατοπίζεις εμάς τους καινούργιους.

137
Θερμή παράκληση προς όλους τους συναδέλφους μεταπτυχιακούς φοιτητές Ειδικής Αγωγής του Πανεπιστημίου Λευκωσίας που έχουν πάρει μαθήματα που χρειάζονται ομαδικές εργασίες:ΑΠΑΝΤΗΣΤΕ στα μηνύματα! Είναι τραγικό να χάνουμε χρόνο για να σας παροτρύνουμε να ενδιαφερθείτε!Έχουμε σοβαρότερα πράγματα να κάνουμε!

138
Όχι Λίνα εγώ δεν αντιμετωπίζω κάποιο πρόβλημα.Τα αρχεία με το τετραδιάκι που λες είναι τα ηχητικά έτσι; Θα σου πρότεινα να το κλείσεις εντελώς και να ξανά μπεις στη πλατφόρμα αν συνεχίζει το πρόβλημα ίσως χρειαστεί να ζητήσεις βοήθεια από την τεχνική ομάδα.

Το περίεργο Theodoraki είναι ότι τα αρχεία με το τετραδιάκι στα άλλα μαθήματα, μου ανοίγουν κανονικά.Μόνο στη Συμπερίληψη δεν μου ανοίγουν.Πώς είναι δυνατό αυτό;

139
Από χθες έχω πρόβλημα με το άνοιγμα κάποιων ενοτήτων (με το γαλάζιο τετραδιάκι δίπλα) στο μάθημα 621-Συμπερίληψη.Έχει συμβεί και σε κανέναν άλλο;

140
Ναι αυτό κατάλαβα. Οι πηγές σου είναι το διαδίκτυο και αν μπορείς να βρεις βιβλία.
Εγώ νομίζω πως αν διαβάσουμε καλά τις σημειώσεις του μαθήματος, μπορούμε να κάνουμε το διάγραμμα ροής.

Σελίδες: 1 ... 891011

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32325
  • Τελευταία: MariaK.
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1161543
  • Σύνολο θεμάτων: 19232
  • Σε σύνδεση σήμερα: 420
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 6
Επισκέπτες: 299
Σύνολο: 305

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.055 δευτερόλεπτα. 24 ερωτήματα.