0 μέλη και 4 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Καλησπέρα, είμαι στο πρώτο εξάμηνο και στα πλαίσια μιας έρευνας που πρέπει να κάνω για το 510 δυσκολεύομαι πάρα πολύ να βρώ ελληνόγλωσση βιβλιογραφία. Εσείς παιδιά και κυρίως οι παλαιότεροι που ίσως γνωρίζουν, που βρίσκεται βιβλιογραφία? Ο μόνος τρόπος είναι να αγοράσεις τα βιβλία που θέλεις για κάθε εργασία?
Δεν είναι υποχρεωτικό να είναι βιβλία για την βιβλιογραφική ανασκόπηση. Μπορείς να χρησιμοποιήσεις και διάφορα άρθρα ή έρευνες σχετικές με το θέμα που έχεις επιλέξει.Εγώ π.χ, είχα σαν θέμα κάτι που αφορούσε τις στάσεις και πεποιθήσεις απέναντι στα μαθηματικά και έβαζα αυτές τις λέξεις στο google.
Στο 504 στο θερινό τετράμηνο η
Καλησπέρα θα ήθελα να ρωτήσω κάτι τους παλιούς που μάλλον θα ξέρουν. Υπάρχει και θερινό εξάμηνο που γίνετε τους καλοκαιρινούς μήνες? Είχα διαβάσει κάπου ότι υπάρχει για περιορισμένο αριθμό φοιτητών.Ισχύει αυτό και αν ναι με ποια κριτήρια διαλέγουν ποιοί θα φοιτήσουν?
Υπάρχει θερινό εξάμηνο και δεν είναι περιορισμένος ο αριθμός των φοιτητών αλλά των μαθημάτων που μπορείς να δηλώσεις. Λογικά θα σας τα πουν κατά τη δήλωση μαθημάτων
Ο ΔΟΑΤΑΠ αναγνωρίζει μόνο 12 πιστωτικές μονάδες αν θυμάμαι καλά, που σημαίνει ότι μπορείς να πάρεις το πολύ ένα μάθημα κι ένα σεμινάριο.Με επιφύλαξη, το γράφω καθώς δεν έχω ξαναασχοληθεί με αυτό και στην χώρα μας ξέρουμε πόσο ευμετάβλητα είναι όλα.
Παιδιά βοήθεια!!!!!!!!!Στο μάθημα 621 Παιδαγωγική της συμπερίληψης ο Αγγελίδης σχολίασε τις απαντήσεις μας σχετικά με την εβδομαδιαία δραστηριότητα "Πώς οι φωνές των παιδιών μπορεί να βοηθήσουν στην προώθηση της συμπεριληπτικής εκπαίδευσης" και έθεσε το παρακάτω ερώτημα για το οποίο δε βρίσκω απάντηση:"Είναι οι απόψεις των μειονοτήτων/προσφύγων/μεταναστών οι ίδιες με τις απόψεις των παιδιών της κυρίαρχης κουλτούρας για τη συμπερίληψη; Αν ναι, γιατί;"Μπορεί να μου πει κάποιος τι θα μπορούσα να απαντήσω; Έστω ένα λόγο για τον οποίο είναι ίδιες οι απόψεις τους.Ευχαριστώ εκ των προτέρων!
Γεια σου Έφη! Εγώ θα έγραφα πως οι μετανάστες μαθητές θέλουν να συμπεριληφθούν στην εκπαιδευτική διαδικασία όπως θέλουν και οι γηγενείς. Αυτό συμβαίνει γιατί κανένας δεν θέλει να είναι περιθωριοποιημένος κοινωνικά και μαθησιακά.
Παιδιά Καλησπέρα, για το μάθημα Νοητικη Υστέρηση και Αυτισμος (529) ξέρετε πως είναι περιπου τα θέματα στο τέλος ?