Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - KAKTOS

Σελίδες: 1234 ... 15
15
Υπηρεσιακές μεταβολές / Απ: Άρση Μονιμότητας
« στις: Φεβρουάριος 11, 2012, 09:07:02 μμ »
αλήθεια πιστεύει κανείς πως θα πει του υπεράριθμου, φύγε με την οικογένέιά σου από την Μακεδόνία, π.χ και τράβα στις Κυκλάδες να καλύψεις το κενό; εφέτος υπήρχαν υπεράριθμοι σε διευθύνσεις στη Αττική και ήτα στα γραφεία και πήρε και ανπληρωτές αυτών των υπεράριθμων ειδικοτήτων.

16
κριτική της ΠΟΣΔΕΠ για το Νέο Λύκειο και το νέο σύστημα εισαγωγής:
http://www.posdep.gr/index.php?option=com_docman&task=cat_view&Itemid=118&gid=51&orderby=dmdate_published

17
Άλλα μαθήματα / Απ: Θρησκευτικά στο Νέο Λύκειο
« στις: Φεβρουάριος 07, 2012, 09:28:15 μμ »
Η απάντηση της Υφυπουργού Εύης Χριστοφιλοπούλου στον βουλευτή Νίκο Νικολόπουλο έχει ως εξής:
Απαντώντας στην Ερώτηση με αριθμό 4593/18-1-2012, την οποία κατέθεσε ο Βουλευτής κ. Ν. Νικολόπουλος σχετικά με το μάθημα των Θρησκευτικών στη Β' Γυμνασίου, σας κάνουμε γνωστά τα ακόλουθα:
Τα Θρησκευτικά σήμερα τείνουν σταθερά να είναι ένα μάθημα ανοικτό και ανεκτικό προς τις άλλες χριστιανικές ομολογίες αλλά και τις άλλες θρησκείες με γνωσιακό και παιδαγωγικό χαρακτήρα.
ΣΤΟ πλαίσιο του Νέου Σχολείου έχει ήδη εκπονηθεί και εφαρμόζεται από φέτος πιλοτικά ένα νέο Πρόγραμμα Σπουδών (ΠΣ) και στα Θρησκευτικά. Η πρόταση για το νέο ΠΣ στα Θρησκευτικά κινείται στην κατεύθυνση, αφενός, του θρησκευτικού γραμματισμού των μαθητών και, αφετέρου, της κριτικής εκπαίδευσης. Μια θεμελιώδης καινοτομία ως προς την επιλογή των περιεχομένων του νέου ΠΣ είναι το άνοιγμα γνωριμίας με τις θρησκείες του κόσμου σε όλες τις τάξεις όπου διδάσκεται.
Η θρησκευτική αγωγή στο Νέο Σχολείο όχι μόνο δεν παραβιάζει την θρησκευτική ελευθερία κανενός μαθητή, αλλά αντίθετα, απευθύνεται και ενδιαφέρει όλους τους μαθητές, ανεξαρτήτως ομολογίας ή θρησκεύματος. Ο άξονας αυτός πρόκειται να επεκταθεί και στα Θρησκευτικά του Νέου Λυκείου και πιο συγκεκριμένα θα αφορά τον διάλογο θρησκείας και πολιτισμού σε σχέση με τη σημερινή εποχή και την κοινωνία της ύστερης νεωτερικότητας, καθώς και τα ποικίλα ζητήματα ηθικού κυρίως προβληματισμού που αυτή θέτει.
http://www.scribd.com/doc/80799480/%CE%91%CF%80%CE%AC%CE%BD%CF%84%CE%B7%CF%83%CE%B7-%CE%A7%CF%81%CE%B9%CF%83%CF%84%CE%BF%CF%86%CE%B9%CE%BB%CE%BF%CF%80%CE%BF%CF%8D%CE%BB%CE%BF%CF%85-%CE%B3%CE%B9%CE%B1-%CF%84%CE%B1-%CE%98%CF%81%CE%B7%CF%83%CE%BA%CE%B5%CF%85%CF%84%CE%B9%CE%BA%CE%AC

18
Συνολικά , για το τρέχον σχολικό έτος 2011-12 εγκρίθηκε η πρόσληψη 16.220 αναπληρωτών και ωρομισθίων εκπαιδευτικών στην Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση, στις ΣΜΕΑ και ΚΔΑΥ και σε Μειονοτικά Σχολεία. Ο αριθμός αυτός αντιστοιχεί σε 129.754 ανθρωπομήνες
Την παραπάνω απάντηση έδωσε στη Βουλή  ο υφυπουργός Διοικητικής Μεταρρύθμισης Ντίνος Ρόβλιας, σε ερώτηση Βουλευτών του ΣΥΡΙΖΑ.
http://www.esos.gr/δημοσια-εκπαιδευση/δευτεροβάθμια/item/27289-πρόσληψη-16-220-αναπληρωτών-για-το-σχ-έτος-2011-12.html

19
Παράλληλα, οι εκπρόσωποι της τρόικας αξίωσαν τον περιορισμό των προσλήψεων στα Σώματα Ασφαλείας και στις Ενοπλες Δυνάμεις με μείωση κατά 70% των εισακτέων στις Αστυνομικές και Στρατιωτικές Σχολές μέσω πανελλαδικών εξετάσεων και τη δραστική μείωση κυρίως των συμβασιούχων εκπαιδευτικών.


http://www.infomathisi.gr/?pageid=27395

20
Πολιτικός συμβιβασμός στις πλάτες εκπαιδευτικών, μαθητών και γονιών
Βρίθουν ασάφειας και ατελειών οι αλλαγές σε Λύκειο και νέο σύστημα εισαγωγής στα πανεπιστήμια
«Πειραματόζωα» οι μαθητές της Γ΄ Γυμνασίου και της Α΄ Λυκείου
Φροντιστήριο από την Γ΄ Γυμνασίου για τους πολίτες-πελάτες…
Του Φάνη Καλαντζή

Οι ζοφερές επιπτώσεις που έχει επιφέρει στην εκπαιδευτική πραγματικότητα η μνημονιακή πολιτική υπονομεύουν στην αφετηρία της την όποια παρέμβαση στο σχολείο, πόσο μάλλον όταν είναι καίρια και δη όταν πρόκειται για μια υπόθεση που απασχολεί εκατοντάδες χιλιάδες πληττόμενα σήμερα νοικοκυριά...
Οι προ ημερών ανακοινώσεις της πολιτικής ηγεσίας του υπουργείου Παιδείας για τις αλλαγές στο λύκειο και το νέο σύστημα πρόσβασης στην ανώτατη εκπαίδευση αποτελούν προϊόν ενός συμβιβασμού των δύο μεγάλων κομμάτων που συμμετέχουν στην κυβέρνηση, συμβιβασμός που αντανακλάται και στο περιεχόμενο της πρότασης. Μια πρόταση που ουσιαστικά φέρει τη σφραγίδα-επιστροφή, προσωπική νίκη του καθηγητή, Γιώργου Μπαμπινιώτη, καθώς το κέντρο βάρους των κομβικών σημείων της πρότασης έχει προσαρμοσθεί στις δικές του θέσεις, διατυπωμένες εν πολλοίς στο πλαίσιο-πόρισμα του προηγούμενου «εθνικού» διαλόγου για την παιδεία.



Η νέα πρόταση -παλαιά στα περισσότερα σημεία- είναι ατελής και ασαφής σε καυτά ζητούμενα, ως εκ τούτου προκαλεί εξ ορισμού σύγχυση. Στην ποιοτική-παιδαγωγική διάστασή της και επί του πρακτέου θα επιφέρει πιθανόν -και με βάση την εμπειρία- σοβαρές παρενέργειες, καθώς η απαιτούμενη συνοδευτική-ουσιαστική υποστηρικτική «ύλη» που θα εκφράζει και το πνεύμα των αλλαγών, δηλαδή τα νέα ωρολόγια και αναλυτικά προγράμματα και ακολούθως τα στηριζόμενα σε αυτά νέα βιβλία, δεν μπορεί να ετοιμασθεί μέσα στα υφιστάμενα χρονικά περιθώρια. Που σημαίνει συρραφές και βιασύνες, που θα επωμιστούν για μια ακόμη φορά οι μαθητές-πειραματόζωα της πρώτης φουρνιάς κυρίως και εννοείται οι εκπαιδευτικοί. Το μίγμα της πρότασης περιέχει ολίγη από Εθνικό Απολυτήριο (πρόταση Δημαρά επί υπουργίας Παπανδρέου τη δεκαετία του ΄90), ολίγη από Αρσένη με επέκταση προς τα κάτω (συνυπολογισμός στην εισαγωγή και της επίδοσης στο Λύκειο, περιλαμβάνοντας αυτή τη φορά και την Α΄ Λυκείου), ολίγη από Δέσμες (τέσσερα, κατά τα φαινόμενα, μαθήματα).


Μαραθώνιος
Η πληθώρα των εξετάσεων που προβλέπεται από την πρόταση επαναφέρει στο προσκήνιο το Λύκειο-εξεταστικό κέντρο, που σημαίνει ότι επανέρχονται και οι συνέπειες της επιλογής αυτής, όπως η βαθμοθηρία -από την Α΄ Λυκείου μάλιστα αφού θα μετράει για την εισαγωγή η επίδοση και στην Τάξη αυτή-, η αύξηση της εξουσίας του εκπαιδευτικού, που σημαίνει ότι τροφοδοτεί και τα «ιδιαίτερα» (και τις προβληματικές σχέσεις στην ενδοσχολική κοινότητα, καλλιεργώντας τις ανισότητες), αλλά και την εξάρτηση του γονιού από τον εκπαιδευτικό σε τριετή βάση, η διεύρυνση-στρατολόγηση προς τα κάτω της πελατείας των φροντιστηρίων και των «ιδιαιτέρων», που θα αρχίζει από την Α΄ Λυκείου, πιθανότατα και από τις τάξεις του Γυμνασίου, με αιχμή την Γ΄. Τα φροντιστήρια θα παίξουν στο εξής με όρους ενός «συνολικού πακέτου», σε αντίθεση με το σημερινό περιορισμένο πακέτο (προσαρμοσμένο στις κατευθύνσεις), ακολουθώντας τον μαθητή από τη Γ’ Γυμνασίου μέχρι τη Γ΄ Λυκείου. Και εδώ έγκειται η προσωπική στον κ. Μπαμπινιώτη χρέωση. Γιατί;


1. Μία από τις καίριες, και ολίγον αθέατες, αλλαγές σε σχέση με αυτές που είχε εξαγγείλει το υπουργείο Παιδείας πριν από το σχηματισμό της κυβέρνησης Παπαδήμου, αφορά στην, με διακριτικό τρόπο, κατάργηση των κατευθύνσεων. Αυτό γίνεται για να εξυπηρετηθεί υποτίθεται ο παιδαγωγικός στόχος της παροχής μιας γενικής, στέρεας παιδείας, ήτοι όλα τα μαθήματα αποκτούν υπόσταση. Στην πράξη, όμως, αυξάνει το πακέτο των λίγων μαθημάτων που ήταν προσαρμοσμένο στις κατευθύνσεις-σχολές, καθώς το σύνολο των μαθημάτων (30 τον αριθμό!) μπαίνει στο παιχνίδι πλέον (ό,τι συνέβη επί Αρσένη, όπου μετρούσαν οι βαθμοί της Β΄ και Γ΄ Λυκείου, με περαιτέρω τώρα επέκταση και προς την Α΄ Λυκείου).


Ο συνδυασμός των διπλών εξετάσεων, ενδοσχολικών-πανελλαδικού χαρακτήρα για την απόκτηση του Εθνικού Απολυτηρίου, και αμιγώς πανελλαδικών για την εισαγωγή μόνο στο πανεπιστήμιο, προσφέρει έδαφος για χρυσές δουλειές. Χρυσές δουλειές, όμως, που δεν θα είναι όπως του παρελθόντος λόγω κρίσης, καθώς τα φροντιστήρια, αλλά και τα «μαύρα» ιδιαίτερα θα υποχρεωθούν να προσαρμοσθούν μειώνοντας τις τιμές (το θέμα της φοροδιαφυγής επανέρχεται εδώ, δεν είναι του παρόντος) .


2. Η πονηρή λέξη «εμβάθυνση» που συνοδεύει την τωρινή πρόταση (και καλύπτει την έμμεση κατάργηση των κατευθύνσεων) στις αλλαγές που είχαν εξαγγελθεί από την πολιτική ηγεσία πριν από την κυβέρνηση Παπαδήμου συνδεόταν και από μια αύξηση των ωρών των μαθημάτων εμβάθυνσης, ενώ διατηρούσε και τις κατευθύνσεις. Αυτό σημαίνει ότι το σχολείο θα μπορούσε να δουλέψει περισσότερο (με την προσθήκη των ωρών και τη δουλειά στις κατευθύνσεις μέσα στο σχολείο) δημιουργώντας δυνητικά πρόβλημα στο φροντιστήριο. Τώρα, θα συμβεί το αντίστροφο.


Ας δούμε τώρα από κοντά ορισμένα σημεία της πρότασης, η οποία πάσχει από μια σοβαρή έλλειψη, την τεχνική διάσταση, που διαδραμάτισε καταλυτικό, αρνητικότατο στην πράξη (στρέφοντας το ήμισυ των υποψηφίων προς σχολές χωρίς μέλλον), ρόλο στην τελευταία παρέμβαση στο σύστημα, επί υπουργίας Γιαννάκου. Πριν πάμε εκεί μια παρατήρηση σε ό,τι αφορά τους συντάκτες της πρότασης, οι οποίοι επαναλαμβάνουν μια καραμέλα που είναι απολύτως ανακριβής (μοιάζει σαν και αυτή που επαναλαμβάνεται συνεχώς, ότι μόνο στην Ελλάδα υπάρχει το φαινόμενο του φροντιστηρίου τη στιγμή που υπάρχει μια έκρηξη σε όλη την Ευρώπη, όπως απέδειξε μια πρόσφατη μελέτη της Κομισιόν).


Στην αρχή του κειμένου αναφέρεται ότι η Ελλάδα είναι η μόνη χώρα όπου οι αλλαγές στο λύκειο, στις εξετάσεις και τα συναφή, γίνονται πρωτοσέλιδα, «πρώτη είδηση» στις τηλεοράσεις, κ.λπ. Μια ματιά, για παράδειγμα, στην Ιταλία, στην «Corriere della Sera» και την «La Repubblica», όπως και στην κρατική και ιδιωτική τηλεόραση (Rai, τα κανάλια του Μπερλουσκόνι κ.λπ.) τις ημέρες των εκεί πανιταλικών εξετάσεων και των αποτελεσμάτων για τη «ματουριτά», για τα θέματα που μπήκαν, τις επιδόσεις των μαθητών, αποδεικνύει την ελαφρότητα των… επιστημονικών απλουστεύσεων.


Προσθέτως, το ελληνικό ενδιαφέρον αποτελεί πρώτιστο δημοσιογραφικό θέμα (σε μια χώρα που παραδοσιακά διατηρεί μια ιδιαίτερη σχέση με την παιδεία και από κει θα προέλθει και πάλι η όποια νέα ανάταση), καθώς μέσα από τις εξετάσεις αναδύεται μια, έστω και έμμεση, αξιολόγηση του συστήματος. Διαφορετικά όλα θα κρύβονταν κάτω από το χαλάκι.


Υπάρχουν δύο κατηγορίες-φουρνιές μαθητών, οι οποίοι επωμίζονται πρώτοι το βάρος των αλλαγών τόσο σε επίπεδο σχολείου, όσο και σε επίπεδο πανελλαδικών. Πρόκειται για τους μαθητές οι οποίοι φοιτούν σήμερα στη Γ΄ Γυμνασίου και στην Α΄ Λυκείου. Οι πρώτοι αποτελούν την πρώτη φουρνιά μαθητών, οι οποίοι θα εξετασθούν με την πλήρη εφαρμογή του νέου συστήματος, τον Ιούνιο του 2015, οι οποίοι πρακτικά θα συμμετάσχουν σε τρεις πανελλαδικές εξετάσεις (Α΄, Β΄, Γ΄. Λυκείου), εκ των οποίων η τρίτη θα είναι και διπλή (ενδοσχολικές πανελλαδικές για Απολυτήριο και πανελλαδικές για πανεπιστήμιο). Οι δεύτεροι είναι οι λιγότερο τυχεροί, αφού θα επωμιστούν την ιδιότυπη πρώτη προσαρμογή, καθώς το νέο σύστημα εισαγωγής στο πανεπιστήμιο αρχίζει να λειτουργεί με αυτούς την επόμενη σχολική χρονιά, δηλαδή τον Ιούνιο του 2013.


Καυτά ερωτήματα
Αυτό θα συμβεί μέσα σε ένα ομιχλώδες τοπίο, που δημιουργούν οι μη απαντήσεις της πρότασης σε μια σειρά από συγκεκριμένα, καίριας σημασίας ερωτήματα, όπως:


- Ποιος θα βαθμολογεί τα γραπτά (με σκεπασμένα τα ονόματα των μαθητών) των ενδοσχολικών πανελλαδικών εξετάσεων για την απόκτηση του Εθνικού Απολυτηρίου, ο καθηγητής, ο όποιος, του σχολείου του μαθητή (άρα τα σκεπασμένα ονόματα δεν παίζουν και τόσο ρόλο σε μια σιωπηρή συμφωνία) ή κάποιος καθηγητής από άλλο σχολείο; Τίθεται επομένως ένα ζήτημα γύρω από το σύστημα διόρθωσης των γραπτών. Θα υπάρξει, όπως στο παρελθόν, μεταφορά των γραπτών από περιφέρεια σε περιφέρεια για τη διασφάλιση της αξιοπιστίας της βαθμολόγησης;


- Η διακριτική κατάργηση των κατευθύνσεων θα αποπροσανατολίσει τους μαθητές της σημερινής Α΄ Λυκείου του χρόνου, αφού όλα είναι ρευστά. Η ρευστότητα γύρω από το δίπολο εμβάθυνση-κατεύθυνση εκ των πραγμάτων αιφνιδιάζει τους μαθητές και τις οικογένειές τους, οι οποίοι, μέσω των κατευθύνσεων, είχαν αρχίσει να χαράσσουν μια στρατηγική με βάση τα μέχρι σήμερα δεδομένα.


- Παραμένει άγνωστη η ποσόστωση της βαθμολογίας που θα μετράει στην εισαγωγή ανά Τάξη. Η ποσόστωση αυτή είναι καίρια, καθώς σε πολλές σχολές η εισαγωγή κρίνεται στον πόντο.


- Αναφέρθηκε παραπάνω το ζήτημα της χρονικής υστέρησης σε σοβαρές ελλείψεις που δεν καλύπτονται (νέα ωρολόγια και αναλυτικά προγράμματα, νέα βιβλία). Στην εποχή της φωτοτυπίας τα προαναφερθέντα αποκτούν ανεκδοτολογικό χαρακτήρα.


Παράπλευρες απώλειες


Υπάρχουν και άλλα ερωτήματα που αναδύονται από μια τέτοιου εύρους παρέμβαση τόσο σε γενικές, όσο και σε ειδικότερες πτυχές;


- Πώς θα διαχειριστεί το υφιστάμενο, σημερινό σχολείο που βάλλεται πανταχόθεν όλο αυτό το πλήθος των εξετάσεων; Ποιος θα επιτηρεί ποιον, ποιος εκπαιδευτικός (των 700 ευρώ, λέμε τώρα) θα σκύψει;


- Πώς είναι δυνατόν μέσα στην ίδια ημέρα, σε μια διπλή εξέταση, ο τελειόφοιτος-υποψήφιος να ανταποκριθεί και στους δύο ρόλους με ένα διάλειμμα της μιας ώρας; Ο ψυχικός παράγοντας, το στρες, θα είναι καταλυτικής σημασίας. Το ότι δεν έβγαινε αλλιώς (γιατί οι εξετάσεις θα πήγαιναν μέχρι τον Ιούλιο) δεν αποτελεί δικαιολογία.


- Τη στιγμή που τα πάντα συγχωνεύονται ή καταργούνται, σχολεία, εκπαιδευτικοί, κ.λπ., ένα νέος Οργανισμός ιδρύεται, αυτός που θα έχει την ευθύνη της διεξαγωγής των πανελλαδικών για την εισαγωγή στο πανεπιστήμιο. Τα χαρακτηριστικά αυτού του Οργανισμού παραμένουν άγνωστα, το εύρος της αποστολής του, η οργάνωση, το οικονομικό κόστος, προφανώς η φερεγγυότητα, το υπουργείο έχει δείξει τη διάθεσή του να εκχωρήσει τα πάντα στη ιδιωτική παράμετρο (βλέπε πρόσφατες αναθέσεις σε ιδιωτικές εταιρίες των πανελλαδικών, στις οποίες αναφερθήκαμε στα περασμένα «φύλλα» της ηλεκτρονικής έκδοσης).


- Προς διευκρίνιση παραμένουν τα θέματα που σχετίζονται με τους συντελεστές βαρύτητας που θα θέσουν τα πανεπιστήμια/σχολές, οι τράπεζες θεμάτων που θα δημιουργηθούν για το σύνολο των εξετάσεων.


Εκ των πραγμάτων ή όλη πρόταση είναι αποσπασματική, η Ν.Δ. θα την είχε καταγγείλει ως τέτοια χωρίς κανένα πρόβλημα, αλλά αποφάσισε να αποτελέσει μέρος του προβλήματος (εξ ου και ο κ. Αρβανιτόπουλος έσπευσε, όπως αναφέρει η φημολογία, να διαψεύσει τις τροποποιήσεις του νόμου για την ανώτατη εκπαίδευση που είδαν το φως της δημοσιότητας με πιθανό αντάλλαγμα τη συναίνεση στην πρόταση), εξ ου και δεν το έπραξε. Ο πολιτικός συμβιβασμός εξυπηρετεί συγκυριακές σκοπιμότητες και όχι την παιδεία. Η παρέμβαση αυτή -και αυτά που περιλαμβάνει εκτός, όπως το θέμα της τεχνικής εκπαίδευσης- δεν μπορεί να προκύψει από ένα προβληματικό κυβερνητικό σχήμα ορισμένου σκοπού, αλλά από μια κυβέρνηση και ακολούθως μια εκπαιδευτική πολιτική που προηγουμένως θα έχει τεθεί με συγκεκριμένες θέσεις και προτάσεις στην κρίση του εκλογικού σώματος, ήγουν πριν και μετά τις εκλογές.

21
Υπηρεσιακές μεταβολές / Απ: Άρση Μονιμότητας
« στις: Φεβρουάριος 04, 2012, 09:33:44 μμ »
Πριν από λίγο στη ΝΕΤ: αν γίνουν απολύσεις η ΟΛΜΕ προτείνει απεργία διαρκείας, χωρίς να εξαιρεθούν και οι Πανελλαδικές

22
Άλλα μαθήματα / Απ: Θρησκευτικά στο Νέο Λύκειο
« στις: Φεβρουάριος 03, 2012, 09:15:17 μμ »
πρόσεξε μην τα μπερδεύεις αγαπητέ...το υπουργείο δεν ζητά πτυχίο ορθόδοξης πίστης, αλλά πτυχίο  που πιστοποιεί τις ακαδημαϊκές γνώσεις περί την θεολόγία...
δυστυχώς όπως λέει ο Χρήστος Γιανναράς, η πίστη έχει γίνει ιδεολογία κι αυτό απέδειξε η στάση της εκκλησίας στη διαμάχη που είχε με την Πολιτεία σχετικά με τις ταυτότητες...Μπορεί η ταυτότητάμου να λεέι πως είμαι Χ.Ο αλλά να μην πιστεύω και φυσικά μπορώ να αλλάξω τις πεποιθήσεις όποτε θέλω και την ίδια στιγμή που ορκίζομαι στην αίθουσα τελετών του πανεπιστημίου όταν παίρνω το πτυχίο μου ή όταν μπαίνω για πρώτη φορά μέσα στη τάξη...οι πεποιθήσεις είναι κάτι ρευστό

23
Άλλα μαθήματα / Απ: Θρησκευτικά στο Νέο Λύκειο
« στις: Φεβρουάριος 03, 2012, 08:48:47 μμ »
MΟυ ζητάς να απολογηθώ για τις πράξεις και παραλήψεις της Διοίκησης; η για να στο πω διαφορετικά, η θεολογική απαιτούσε το θρήσκευμα όχι το Δημόσιο, γι αυτό και ακυρώθηκε η διοικητική αυτή πράξη

24
Υπηρεσιακές μεταβολές / Απ: Άρση Μονιμότητας
« στις: Φεβρουάριος 03, 2012, 08:31:32 μμ »
Να λοιπόν τι εξυπηρετεί το ...''Νέο ΄Λύκειο''....

25
Άλλα μαθήματα / Απ: Θρησκευτικά στο Νέο Λύκειο
« στις: Φεβρουάριος 03, 2012, 08:12:25 μμ »
Μισό λεπτό παιδια, εδώ συζητάμε αν μπορεί να διοριστεί άθεος στην εκπαίδευση. Μπορείς να μου αναφέρεις περίπτωση άθεου εκπαιδευτικού που δεν διορίστηκε ή απωλήθηκε λόγω των θρησκευτικών πεποιθήσεών του...το περιστατικό της θεολογικής του 1987 είναι υπαρκτό μεν ,αλλά δεν επαναλήφθηκε, (σκέψου και τις περιπτώσεις των Μαρτύρων του Ιεχωβά οι οποίοι τ τιμωρούνταν  στο στρατό και η Ελλάδα καταδικάστηκε από το Ευρωπαϊκό Δικαστήριο τη δεκαετία του 80, τα λεέι πολύ καλά ο Κώστας Τσαρούχας στο βιβλίο του για τους αντιρρησίες συνείδησης),  εγώ μπήκα το 1997 και είχα και αρχαιολάτρες  και αθέους συμφοιτητές μου και αγνωστικιστές ...και δεν υπήρχε κανένα πρόβλημα. Ξέρεις το οτι σπουδάζεις κάτι δεν σημαίνέι  και βιωματική πρόσκτησή του, αλλά γνωσιολογική. Δηλαδή εγώ που έχω το Κοράνι και άλλα βιβλία στο σπίτι μου γύρω από το Ισλάμ, δεν σημαίνει πως είμαι και Μουσουλμάνος....ούτε είναι υποχρεωτικό να είμαι για να σπουδάσω ισλαμική θεολογία! Σκέψου πως ένας από τους πιο γνωστούς Έλληνες Ισλαμολόγους είναι ο Αναστάσιος της Αλβανίας...και υπάρχουν κι άλλοι ορθόδοξοι ισλαμολόγοι.
Ναι υπάρχουν και άθεοι θεολόγοι στην εκπαίδευση και με γειά τους με χαρά τους...εμένα δεν με νοιάζει αυτό αλλά ο Φανατισμός, είτε θεϊστικός είτε αθεϊστικός

26
Γενικό Λύκειο / Απ: Νέο Λύκειο
« στις: Φεβρουάριος 03, 2012, 07:52:41 μμ »
ΠΩΣ ΑΝΤΙΔΡΑ Η ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ
Πρώτο τεστ υποδοχής για το νέο εξεταστικό σύστημα
Θερμούς υποστηρικτές αλλά και πολέμιους συναντούν οι αλλαγές στο σύστημα εισαγωγής στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση, τις οποίες ανακοίνωσε χθες το υπουργείο Παιδείας.
Από τη μία πλευρά οι εκπαιδευτικοί και οι πανεπιστημιακοί που τάσσονται υπέρ των αλλαγών τονίζουν ότι τώρα υπάρχει ελπίδα να αυτονομηθεί το λύκειο ως εκπαιδευτική μονάδα, καθώς τα πανεπιστήμια θα βάζουν πλέον τους δικούς τους όρους για τους φοιτητές τους και πώς αυτοί θα επιλέγονται...
Οι μαθητές επίσης δεν θα κρίνονται από μία και μοναδική εξέταση, αλλά από περισσότερες ώστε να έχουν ευκαιρίες να βελτιώσουν τη θέση τους ξεκινώντας από την Α΄ Λυκείου.

Οι επικριτές του νέου συστήματος υποστηρίζουν ότι οι μαθητές και πάλι μπαίνουν σε έναν εξεταστικό μαραθώνιο, ο οποίος θα ξεκινά από τη Β΄ Λυκείου και ότι με αυτό τον τρόπο δεν πρόκειται να εκλείψουν τα φροντιστήρια. Τονίζουν ότι βασικά μαθήματα στην ουσία «εξαφανίζονται» από το λύκειο και περιορίζονται σε απλές επιλογές, ενώ υποστηρίζουν ότι, εάν δεν αλλάξουν τα προγράμματα σπουδών στο λύκειο, δεν έχει νόημα να αλλάξει και το εξεταστικό σύστημα.
Η πρόταση πάντως της Επιστημονικής Επιτροπής, η οποία κοινοποιήθηκε προχτές από την υπουργό Παιδείας, δεν αποτελεί το τελικό σχέδιο. Θα ακολουθήσει μία ακόμη συνεδρίαση της Διακομματικής Επιτροπής, ίσως την άλλη εβδομάδα, προκειμένου να γίνουν οι όποιες διορθώσεις. Στη συνέχεια, θα καταρτιστεί η τελική πρόταση νόμου, προκειμένου μέσα στον Φεβρουάριο να κατατεθεί προς ψήφιση στη Βουλή.
Ανταγωνισμός
Από την πλευρά των κομμάτων της Αριστεράς, που δεν συμμετείχαν και στον διάλογο για τις αλλαγές στο λύκειο και το εξεταστικό σύστημα, επισημαίνεται ότι το νέο σύστημα συμβάλλει στην περαιτέρω εντατικοποίηση της εκπαιδευτικής διαδικασίας και καλλιεργεί τα αντανακλαστικά του ανταγωνισμού στους μαθητές. Ο Συνασπισμός σε ανακοίνωσή του τονίζει ότι με το νέο λύκειο τα παιδιά υποχρεώνονται από τη Β΄ τάξη να κάνουν κρίσιμες επιλογές για το μέλλον τους, ενώ το ΚΚΕ αναφέρει ότι «τη στιγμή που η ανεργία των νέων θερίζει, μόνο ως πρόκληση μπορεί να εκληφθεί η δημαγωγία περί αποβολής του άγχους».
ΝΙΚΟΛ ΤΡΙΓΚΑ
πηγή: ΕΘΝΟΣ, 3/2/2012

27
Άλλα μαθήματα / Απ: Θρησκευτικά στο Νέο Λύκειο
« στις: Φεβρουάριος 03, 2012, 07:13:08 μμ »
εγώ ήξερα πως τα πιστοποιητικά κοινωνικών και πολιτικών φρονημάτων έχουν καταργηθεί από το 1974...δεν ήξερα ότι χρειάζονται πιστοποιητικά θρησκευτικών φρονημάτων  για να διοριστείς.... και σε όσους ΑΣΕΠ έδωσα δεν μου το ζήτησαν...ούτε συνέντευξη΄ κανένας  μητροπολίτης  ή αρχιεπίσκοπος μου ζήτησε, πολλώ δε μάλλον ούτε προϊστάμενος ΔΔΕ με ρώτησε για τις πεποιθήσεις μου προκειμένου να μπω σε τάξη... Μάλλον έχεις μια σφαλερή εικόνα για τους θεολόγους που δεν αντιπροσωπεύει την πλειοψηφία...
είναι σα να μου λες, πως για να διδάξει κάποιος ιστορία πρέπει να είναι ''υπερπατριώτης''...superΈλληνας...
εγώ θα αναρωτηθώ, ένας που δεν πιστεύει και δηλώνει, στην ιδέα του'' έθνους'', μπορεί να υπάρχει μέσα στο ελληνικό σχολείο;
Τώρα το,  ''μας  νοιάζει απλά η ευημερία της συντεχνίας και του κλάδου μας, ακόμα και αν αυτή γίνεται εις βάρος άλλων''.,δεν ξέρω αν πηγαίνει για τους θεολόγους, όταν απειλείται η παρουσία τους η ίδια στο ελληνικό σχολείο, δηλαδή να χάσουν τις ώρες τους και να εξαφανιστούν όχι να μειωθούν οι ώρες άλλων μαθημάτων και να αυξηθούν οι δικές τους! (φευ) ,άρα να υπάρξουν σε βάρος των άλλων...Για την επιρροή και την κηδεμονία της εκκλησίας δεν θα διαφωνήσω,ήταν κάτι που μας το επεσήμαιναν πολλόι καθηγητές μας στη σχολή...πρέπει όμως να ξέρεις και την άλλη όψη του ζητήματος: η σχέση με τη διοικούσα Εκκλησία ήταν ετεροβαρής...και σε βάρος  των  λαϊκών  θεολόγων. Όπως δυστυχώς είναι προβληματική η σχέση με τη φυσική μας ηγεσία, δηλαδή το ΥΠΕΠΘ...όταν τοποθετήθηκε η Διαμαντοπούλου στο Υπουργείο, ζητήσαμε , η ΠΕΘ, τρεις φορές να τη συναντήσουμε προκειμένου να της εκθέσουμε τα προβλήματα  του κλάδου, (αναλυτικά προγράμματα, κλπ), όπως νομίζω θεωρείς θεμιτό ότι είναι, και κάνει κάθε κλάδος, κι αρνήθηκε να μας δει επικαλούμενη και τις τρεις φορές φόρτο εργασίας...κοινώς μας είχε και μας έχει γραμμένους...όπως τελικά αποδεικνύεται και όλη την εκπαιδευτική κοινότητα...

28
Άλλα μαθήματα / Απ: Θρησκευτικά στο Νέο Λύκειο
« στις: Φεβρουάριος 03, 2012, 04:28:18 μμ »
Kάνεις ένα λάθος...δεν ζητήσαμε΄να αυξηθούν οι ώρες μας αλλά να μην μειωθούν, τώρα με το νέο λύκειο το οποίο σχεδιάζεται, διότι κάτι τέτοιο θα είχε σαν αποτέλεσμα να χαθούν οι οργανικές των μονίμων στα λύκεια ,όσοι περισσεύουν  θα πάνε στα γυμνάσια και οι άλλοι θα χάσουν την εργασία τους . Μεταθέσεις δεν θα γίνονται και ούτε νεόι διορισμοί,έστωκαι ελάχιστοι, ούτε προσλήψεις αναπληρωτών. Γενικά το Νεο Λύκειο που προωθεί η Διαμαντοπούλου, θέλει να εξαφανίσει μια σειρά ειδικοτήτων, κι όχι μόνο φυσικά τους ΠΕ01, ΄για να μειώσει τους διορισμούς. Εσύ όμως συνδέεις  την κατάργηση με το περιεχόμενο του μαθήματος. Έμας δεν μας νοιάζει να γίνει θρησκειολογικό ή φιλοσοφικό, (και προς αυτή την κατεύθυνση κινούνται τα νέα αναλυτικά προγράμματα σε γυμνάσιο και΄λύκειο),  αλλά να μην υποβαθμιστεί από άποψη ωρών και υποχρεωτικότητας, (5 ώρες είναι στο Λύκειο),  όπως και με άλλα μαθήματα, διότι αυτό οδηγεί, με μαθηματική ακρίβεια σε απώλεια θέσεων εργασίας.. .ΑΥΤΟ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΖΗΤΟΥΜΕΝΟ ΚΑΙ ΜΗ ΒΑΛΕΤΕ ΚΑΤΑ ΣΥΝΑΔΕΛΦΩΝ ΕΙΜΑΣΤΕ ΣΤΟ ΙΔΙΟ ΚΑΡΑΒΙ ΠΟΥ ΒΟΥΛΙΑΖΕΙ !ΝΑ ΜΗ ΧΑΘΕΙ ΟΥΤΕ ΜΙΑ ΘΕΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ, ΚΑΜΙΑ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ ΝΑ ΜΗ ΒΓΕΙ ΓΙ΄ΑΥΤΟ ΝΑ ΠΑΛΕΨΟΥΜΕ
KI εδώ νομίζω θα συμφωνείς....

Σελίδες: 1234 ... 15

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32313
  • Τελευταία: anikologr3
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1161200
  • Σύνολο θεμάτων: 19229
  • Σε σύνδεση σήμερα: 747
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 2
Επισκέπτες: 443
Σύνολο: 445

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.072 δευτερόλεπτα. 24 ερωτήματα.