Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - katerina_s

Σελίδες: 1234 ... 6
15
Επαναφέρω το θέμα γιατί έχω απορίες σχετικά με τη βαθμολογία.

Σχετικά με τη βαθμολόγηση, η οδηγία είναι να βαθμολογείται η συνολική εργασία με έναν βαθμό. π.χ η εργασία "κίνδυνοι από το ιντερνετ" βαθμολογείται με 15 (συνολο γραπτή έκθεση, παρουσίαση, μεθοδολογία κλπ). Για το πρώτο τετράμηνο φέτος όλοι οι ομάδα των 4 μαθητών θα πάρει 15. Στο επόμενο τετράμηνο υποτίθεται ανάλογα με τη συνεισφορά του κάθε μαθητή στην εργασία θα παίρνει το βαθμό του. Ο μέσος όρος όμως των βαθμών των μαθητών της ομάδας πρέπει να κάνει το βαθμό της εργασίας.

Δηλαδή δεν μπορεί η εργασία να αξίζει 15 και οι μαθητές να βαθολογηθούν με 20, 19, 18, 19 που ο μέσος όρος αυτών των βαθμών κανει 19.

Αν κατάλαβα καλά, πέρσι (2011-12) υπήρχε κάποια οδηγία που έλεγε ότι το πρώτο τετράμηνο πρέπει να είναι κοινός ο βαθμός για όλα τα μέλη μιας ομάδας, σωστά;

Φέτος ισχύει το ίδιο; Διαβάζοντας το βιβλίο του εκπαιδευτικού δεν νομίζω ότι είμαι υποχρεωμένη να δώσω κοινό βαθμό στο πρώτο τετράμηνο, πόσο μάλλον που το project ήταν τετράμηνης διάρκειας και έχει κλείσει. Αν δηλαδή ήταν ετήσιο θα είχε μια λογική ο ομαδικός βαθμός στο πρώτο τετράμηνο και ατομικός στο δεύτερο. Όμως η άλλη συνάδελφος που κάνει project επιμένει ότι ο βαθμός πρέπει να είναι κοινός. Σημειωτέον ότι η συνάδελφος είχε και πέρσι project ενώ για μένα είναι πρώτη φορά.

Επειδή δεν έβγαλα άκρη ρωτώντας στο σχολείο, ελπίζω κάποιος από εδώ να μπορεί να μας δώσει μια σίγουρη απάντηση  :)

16
Σχολική ζώνη / Απ: Μπέρδεμα με καθηγήτρια φυσικής
« στις: Ιανουάριος 15, 2013, 04:29:10 μμ »
Νομίζω ότι η καθηγήτριά σου το έχει προσεγγίσει τελείως λάθος το όλο θέμα.

Μπορεί απλά η καθηγήτρια να είδε τους άλλους χαμηλούς βαθμούς, και για λόγους που δυσκολεύομαι να εξηγήσω (αλλά μπορώ να σκεφτώ), προσπαθεί να βρει αφορμές για να σου κόψει.

Απορώ με την ευκολία που "αδειάζετε" ένα συνάδελφο, χωρίς καν να γνωρίζετε τον ίδιο ή τις συνθήκες υπό τις οποίες προέκυψε η στάση του/της (μην ξεχνάτε ότι κάθε νόμισμα έχει δυο πλευρές).
Αναρωτιέμαι αν θα κάνατε το ίδιο για συνάδελφο που ανήκει στο σχολείο σας (αν είστε σε σχολείο) αλλά και πώς θα αισθανόσαστε αν μαθαίνατε ότι κάποιος συνάδελφος σας σχολιάζει αρνητικά στους μαθητές σας.

Για την ενδιαφερόμενη που άνοιξε το θέμα έχω να πω ότι σε οποιαδήποτε περίπτωση τις διαφορές και τα προβλήματα που προκύπτουν ανάμεσα σε μας και τους συνανθρώπους μας θα πρέπει να προσπαθούμε να τα συζητάμε και να τα λύνουμε απευθείας με τους εμπλεκόμενους ανθρώπους, παρά με τρίτους και μάλιστα που δεν γνωρίζουμε ούτε μας γνωρίζουν.
Καλή επιτυχία σε ό,τι κι αν κάνεις.

17
Εγώ πάλι θεωρώ ότι ένα φόρουμ που απευθύνεται εξ ορισμού σε ενήλικες (κοινότητα εκπαιδευτικών) δεν θα πρέπει να είναι ανοιχτό σε παιδιά.
Όπως και στο σχολείο δεν αφήνουμε τους μαθητές να παρακολουθούν όλες τις συζητήσεις του συλλόγου, έτσι και εδώ.
Ίσως μπορούσε να υπάρχει μια ειδική κατηγορία προσβάσιμη σε μαθητές ώστε να μπορούν να θέσουν ερωτήματα και απορίες για τα οποία θα ήθελαν τη γνώμη μας ως εκπαιδευτικών (και το αντίστροφο), αλλά ως εκεί.

18
Μαθήματα κατ'οίκον / Απ: Βιβλία για ιδιαίτερα Αγγλικών
« στις: Δεκέμβριος 08, 2012, 11:42:00 μμ »
Το grammarway της express είναι καλό, πολύ περιεκτικό και αναλυτικό, με πάααρα πολλές ασκήσεις να διαλέξεις και κάνει για όλες τις ηλικίες.

19
Μαθήματα κατ'οίκον / Απ: Βιβλία για ιδιαίτερα Αγγλικών
« στις: Νοέμβριος 22, 2012, 02:51:21 μμ »
Το έγραψα και πριν:
Η Burlington btw έχει ανεβάσει τα ηχητικά αρχεία στο site της όπου μπορείτε να τα κατεβάσετε δωρεάν αν έχετε κάνει εγγραφή σαν καθηγητές. Δηλαδή δεν χρειάζεται να αγοράσετε το audio cd. Επίσης έχει ανεβάσει επαναληπτικά τεστ για τα βιβλία της, άρα και το test book αν δεν θέλετε δεν το παίρνετε.
Οικονομία και οικολογία  ;D

20
Μαθήματα κατ'οίκον / Απ: Βιβλία για ιδιαίτερα Αγγλικών
« στις: Νοέμβριος 21, 2012, 08:15:29 πμ »
Συγγνώμη, αλλά αν το βιβλίο είναι καλό  (και της burlington είναι γενικά καλά βιβλία) και βέβαια θα λάβω υπόψη την τιμή. Και για μένα και για το μαθητή που θα πρέπει να δώσει ένα σωρό λεφτά, ειδικά αν του πείτε να πάρει πλήρη σειρά.

Η Burlington btw έχει ανεβάσει τα ηχητικά αρχεία στο site της όπου μπορείτε να τα κατεβάσετε δωρεάν αν έχετε κάνει εγγραφή σαν καθηγητές. Δηλαδή δεν χρειάζεται να αγοράσετε το audio cd. Επίσης έχει ανεβάσει επαναληπτικά τεστ για τα βιβλία της, άρα και το test book αν δεν θέλετε δεν το παίρνετε. Βάλε και τα δωρεάν teacher's που στέλνει. Νομίζω ότι όλα αυτά μετράνε, ειδικά εφόσον μιλάμε για καλά βιβλία.
 
Και βέβαια είναι και το τι ταιριάζει στον καθένα. Εμένα ας πούμε και της express και της hillside τα βιβλία δεν μου αρέσουν, δεν μου πάνε. Βαριέμαι να τα δουλεύω. Της Burlington τα περισσότερα που έχω δουλέψει τα βρήκα από καλά ως εξαιρετικά.

21
Αναθέσεις/Ωράριο / Απ: Ωρολόγιο Πρόγραμμα
« στις: Οκτώβριος 19, 2012, 09:44:10 μμ »
Άλλο ρωτάει ο killbill και η αλήθεια είναι ότι κι εγώ τώρα κατάλαβα τι ακριβώς ρωτάει  ::)
Οι ώρες στην Γ λυκείου είναι 31 σύνολο και ρωτάει αν μπορεί να τις κατανείμει σε δυο επτάωρα, δυο εξάωρα και ένα πεντάωρο.
Η δική μου τακτική είναι να βάζω τέσσερα εξάωρα και ένα επτάωρο για να είναι πιο ισορροπημένο όπως είπα, κατά τη γνώμη μου πάντα.
Δεν μου είπε κανείς τι να κάνω όμως, απλά το θεώρησα λογικό.

22
Αναθέσεις/Ωράριο / Απ: Ωρολόγιο Πρόγραμμα
« στις: Οκτώβριος 16, 2012, 11:48:47 μμ »
Δεν ξέρω αν πειράζει πραγματικά, εγώ το απέφυγα γιατί προτιμώ να είναι όσο γίνεται ισορροπημένο το πρόγραμμα. Επίσης μου φαίνεται "κάπως" να φεύγουν μαθητές τόσο νωρίς από το σχολείο. Μου βγάζει μια χαλαρότητα  ::)

Αν πάντως δυσκολεύεσαι να βγάλεις πρόγραμμα με το asc, έχω μια συμβουλή: Αφαίρεσε σε πρώτη φάση όσους από τους περιορισμούς μπορείς στους συναδέλφους. Με άλλα λόγια αφαίρεσε τους περιορισμούς τύπου "θα προτιμούσα πρώτες ώρες" και άσε μόνο τους αντικειμενικούς (πχ συναδέλφους που δουλεύουν σε δυο σχολεία). Ο σκοπός είναι να βάλει μόνο του το asc όλες τις ώρες μέσα, και σ'αυτό βοηθάει να μην έχει περιορισμούς. Αφού τις βάλει, είναι πιο εύκολο να επέμβεις εσύ και να ικανοποιήσεις κάποιες απαιτήσεις. Επίσης είδα ότι όταν δεν έχουν περιορισμούς, δίνει από μόνο του πιο τακτοποιημένο πρόγραμμα, πιο μαζεμένες ώρες.

23
Αναθέσεις/Ωράριο / Απ: Ωρολόγιο Πρόγραμμα
« στις: Οκτώβριος 14, 2012, 12:54:56 μμ »
αφορά το 3 (μέγιστο την εβδομάδα)
άλλωστε έχει πιο κάτω επιλογές για τα κενά μέσα σε μια μέρα.

24
Εργασιακά / Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« στις: Οκτώβριος 03, 2012, 02:34:55 μμ »
Το έχει ανοίξει κανείς να μας πει τι ερωτήσεις είναι περίπου;
Ο διευθυντής μας δεν μας έχει δώσει ακόμη κωδικούς, δεν μου φαίνεται και πολύ πρόθυμος  ;D
Είμαι περίεργη να δω τι είναι.

26
Οικονομικά / Απ: Ενιαίο Μισθολόγιο
« στις: Σεπτέμβριος 11, 2012, 04:24:40 μμ »

Μιας και συζητάμε και για μεταπτυχιακά εδώ και επιδόματα...

http://www.imerisia.gr/article.asp?catid=26516&subid=2&pubid=112920492

 ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D Γελάστε δυνατά!!!!

Παράθεση
Η φορολόγηση του τίτλου σπουδών των Ελλήνων πολιτών φέρεται να περιλαμβάνεται, μεταξύ άλλων, σε νομοσχέδιο του Υπουργείου Οικονομικών.
Οι φορολογούμενοι θα κληθούν να πληρώνουν φόρο για την κατοχή του πτυχίου, του μεταπτυχιακού ή του διδακτορικού, ενώ μάλιστα η φορολόγηση θα υπολογίζεται αθροιστικά.
Για την ακρίβεια, ο πολίτης θα υποχρεούται να δηλώσει στην Εφορία τον πανεπιστημιακό τίτλο σπουδών του ώστε να ορίζεται ως τεκμήριο εισοδήματος βάση του πτυχίου που κατέχει.

(Θέλω να πιστεύω ότι πρόκειται για παρανόηση...  :o)

27
Μεταθέσεις / Απ: Μεταθέσεις. Υποχρεωτική διετία
« στις: Αύγουστος 25, 2012, 06:01:14 μμ »
Ζητά τη βοήθεια του Σαμαρά μέσω του enikos.gr
Μια εκπαιδευτικός ζητά τη βοήθεια του πρωθυπουργού Αντώνη Σαμαρά μέσω του enikos.gr. Η μητέρα δυο παιδιών ζητά την απόσπαση της στον τόπο κατοικίας της γιατί δεν μπορεί να έχει μια αξιοπρεπή ζωή. «κ. Πρωθυπουργέ. Απευθύνομαι σε εσάς γιατί εκεί στο υπουργείο παιδείας από ότι φαίνεται έχει εγκατασταθεί μόνιμα η κοινωνική αναλγησία. Είμαι εκπαιδευτικός μητέρα δύο ανήλικων παιδιών. Κατάγομαι από τη Δυτ. Μακεδονία και πέρσι διορίστηκα σε νησί των Δωδεκανήσων. Ο σύζυγος μου έχει απολυθεί από τον ιδιωτικό τομέα και εγώ παίρνω μισθό 680 ευρώ».
http://www.enikos.gr/specials/72875,Zhta_th_voh8eia_toy_Samara_mesw_toy_enik.html

Διαβάστε και τα σχόλια των αναγνωστών του enikos παρακαλώ, επειδή συχνά γίνεται λόγος στο φόρουμ για την άποψη που έχει η κοινωνία για τους εκπαιδευτικούς και την πιθανότητα να μας υποστηρίξουν σε κινητοποιήσεις.

 ::)

28
Τοποθετήσεις / Απ: Τοποθετήσεις σε οργανικά κενά
« στις: Ιούνιος 30, 2012, 01:10:56 πμ »
Καλησπέρα!
Έχω την εξής απορία: δύο συνάδελφοι ίδιας ειδικότητας τοποθετηθήκαμε στο ίδιο σχολείο, όπου όμως δεν υπάρχουν δύο ολόκληρα οργανικά κενά, παρά μόνο 28 ώρες.
Ξέρω ότι ο συνάδελφος που είναι πρώτος στην κατάταξη μορίων δικαιούται να πάρει πλήρες ωράριο στην ειδικότητά του στο σχολείο αυτό, οπότε ο δεύτερος στη σειρά θα πρέπει να συμπληρώσει το ωράριό του με κάποιον τρόπο.
Όμως στην περίπτωσή μας ο δεύτερος στη γενική σειρά έχει εντοπιότητα και συνυπηρέτηση στο δήμο που ανήκει το σχολείο. Αν προσμετρηθούν τα μόρια αυτά, έχει περισσότερα από τον άλλο συνάδελφο για την περιοχή αυτή.
Ποιος δικαιούται τελικά το πλήρες ωράριο?

Σελίδες: 1234 ... 6

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32327
  • Τελευταία: pante96
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1161714
  • Σύνολο θεμάτων: 19233
  • Σε σύνδεση σήμερα: 576
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 13
Επισκέπτες: 521
Σύνολο: 534

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.07 δευτερόλεπτα. 24 ερωτήματα.