Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - perastikos_kav

Σελίδες: 1234 ... 157
15
Ένας φίλος μου είπε λίγο διαφορετικά τη διαδικασία.
Μου είπε πως το πολύ μέσα σε ένα μήνα θα πρέπει να βγει το ΦΕΚ απο την ψήφιση του νόμου.
Για τον ΑΣΕΠ μου ειπε πως μάλλον δεν έχει τέτοιο ακριβή περιορισμό, και ότι γι αυτό φοβούνται μάλλον καθυστερήσεις.

Να ρωτήσω και πάλι αν γνωρίζει κάποιος, η  προκήρυξη για τους διορισμούς φαίνεται πως πρέπει να εχει μέσα λεπτομέρειες για τα  κενά, (αριθμός ανα ειδικότητα κλπ) πόσο εύκολο είναι να γίνει γνωστό αυτό τώρα. Χρειάζεται μόνο ο αριθμός ανα ειδικότητα ή και συγκεκριμένα κενά (πχ. Κυκλάδες, Α θεσνικη κλπ)?

Μπορεί η αρχική προκήρυξη να μην έχει τα κενά, να γίνουν μόνο οι αιτήσεις για τη σύνταξη των πινάκων και σε επόμενη φάση, όνα ανακοινωθούν οι διαθέσιμες περιοχές σε κάθε κλάδο και να γίνουν τότε οι δηλώσεις προτίμησης για διορισμό.

16
Και όμως στέκει. Έχουμε απόφοιτους σχολών διάρκειας 3,5 ή 4 ετών και απόφοιτους 5ετούς διάρκειας. 5 έτη=4 έτη(πτυχίο)+1 έτος(μεταπτυχιακό).
Απλά μαθηματικά δηλαδή. Βέβαια τα 5 έτη του πολυτεχνείου είναι πολύ πιο απαιτητικά από τα 4 χρόνια ΤΕΙ και 1 έτος μεταπτυχιακού αν το μεταπτυχιακό είναι "της πλάκας" δεδομένου ότι θα μοριοδοτούνται και τα μη συναφή μεταπτυχιακά. Και φυσικά είναι πολύ πιο εύκολο να βγάλεις 8 στο ΤΕΙ παρά στο πολυτεχνείο. Στη τελική το μόνο που δεν αλλάζει είναι ο βαθμός πτυχίου. Αν ο απόφοιτος πολυτεχνείου πάρει 20 μόρια και έχει 2 μεταπτυχιακά ακόμη παίρνει 28 μόρια όπως και ο απόφοιτος ΤΕΙ αν έχει 2 μεταπτυχιακά. Και εξαιτίας μεγαλύτερου βαθμού στα ΤΕΙ ο απόφοιτος ΤΕΙ εξακολουθεί να ευνοείται όταν θα έχουν πάρει όλα τα ακαδημαϊκά προσόντα. Τώρα αν το υπουργείο αποφάσισε ο βαθμός πτυχίου 5 να παίρνει 12,5 μόρια δε φταίμε εμείς αυτό ισχύει για όλους. Επίσης ως Ηλεκτρολόγος Μηχανικός και Μηχανικός Η/Υ μπορώ να εργαστώ και ως ΠΕ86 και ως ΠΕ83 άρα αν σε ενοχλεί η αναγνώριση της σχολής ως μεταπτυχιακού επιπέδου τότε θα έπρεπε να παίρνουμε μόρια και για δεύτερο πτυχίο.
Το έγραψα και πιο πριν:
https://enelea.blogspot.com/2019/01/integrated-masters.html
https://www.esos.gr/arthra/60955/ti-ishyei-gia-toys-ekpaideytikoys-katohoys-integrated-masters
Μάλλον θα πάρουν τα 20 μόρια οι απόφοιτοι πολυτεχνείου αλλά Ελλάδα είμαστε ας κρατάμε και μια πισινή.

Εδώ είμαστε και ο καιρός γαρ εγγύς. Εκτιμώ ότι πολύ ορθά δεν θα θα δοθούν μόρια, ούτε μεταπτυχιακού, ούτε δεύτερου πτυχίου διότι πρόκειται για τον ίδιο τίτλο σπουδών που είναι το απαραίτητο προσόν για το διορισμό. Όπως ακριβώς και ο ΠΕ86 δεν παίρνει επιπλέον μόρια για ΤΠΕ ή ο ΠΕ06 δεν παίρνει επιπλέον μόρια για άριστη γνώση αγγλικών με το πτυχίο του.  Με τη δική σου λογική ο γιατρός θα πρέπει να πάρει δύο μεταπτυχιακά. Κυριακή κοντή γιορτή, δεν χρειάζεται να πούμε κάτι παραπάνω.

17
ναι δλδ ένας του πολυτεχνείου με βαθμό πτυχίου 5 π.χ. θα είχε αυτομάτως 32,5 μόρια , δε στέκει
@perastikos-kav το ίδιο λέμε

Ναι το κατάλαβα, απλώς υπερθεμάτισα στα λεγόμενα σου.

18
μισθολογικά μόνο νομίζω , τραβηγμένο όμως και αυτό....και εμείς βγάλαμε εππαικ...
θα ήταν παράλογο να δίνει και 20ρι μόρια γιατι στις τεχνικές ειδικότητες θα σήμαινε πρόταξη πολυτεχνείου

Γενικά η λογική είναι ότι ένας τίτλος δεν μπορεί να χρησιμοποιηθεί ως δύο διαφορετικοί για τον ίδιο λόγο. Δηλαδή το πτυχίο του Πολυτεχνείου είναι ένας από τους απαραίτητους τίτλους σπουδών για κάποιους κλάδους, χωρίς την κατοχή του οποίου δεν θα μπορούσε να κάνει αίτηση κάποιος. Ο ίδιος τίτλος λοιπόν δεν μπορεί να μετρήσει και ως κάτι άλλο και να δώσει διπλά μόρια, δηλαδή και τα μόρια του πτυχίου και τα μόρια του μεταπτυχιακού.

19
Από προσωρινούς; Και θα ξεκινάει να γράφει προϋπηρεσία κάποιος στα Κουφονήσια, ενώ θα έπρεπε να γράφει άλλος στη θέση του, ΑΝ αποδεχόταν τη συγκεκριμένη θέση; Και μετά την αναγνώριση του λάθους τι θα γίνει;
Είπαμε να τρελαθουμε όντας σ αυτή τη δουλειά, αλλά όχι κι έτσι ρε παιδιά.

Προσωπική ιστορία. Την άνοιξη του 2017 μετακομίσαμε οικογενειακώς, διότι σε μια προκήρυξη που έκανε αίτηση η γυναίκα μου δεν την πήρανε όταν έγιναν οι προσλήψεις με τους προσωρινούς πίνακες στην πόλη που μέναμε (ήταν 2η η σύζυγος μου στα προσωρινά αποτελέσματα), αλλά σε άλλη πόλη (ευτυχώς ήταν η πόλη καταγωγής μας). Οι αιτήσεις ήταν ξεχωριστές, αλλά οι προκηρύξεις πανομοιότυπες (διαφορετικοί Δήμοι για το ίδιο αντικείμενο σε ευρωπαϊκό πρόγραμμα που έβγαλαν ταυτόχρονα τις προκηρύξεις). Πέντε μήνες μετά ο ΑΣΕΠ ανακοινώνει τους οριστικούς πίνακες, όπου η πρώτη που προσελήφθη στη θέση της γυναίκας μου βρέθηκε στην 17η θέση και μας τηλεφωνούν από το Δήμο να πάει να δουλέψει. Όλα αυτά μετά την μετακόμιση, τη δική μου απόσπαση κλπ και φυσικά αρνηθήκαμε. Θέλω να πω πως δυστυχώς αυτό το παράλογο πράγμα που αναφέρεις γίνεται συνεχώς σε όλες τις προσλήψεις συμβασιούχων που οι φορείς βγάζουν τα προσωρινά αποτελέσματα προσλαμβάνουν και μετά ελέγχει το ΑΣΕΠ. Έχουν υπάρξει περιπτώσεις που σχεδόν όλοι οι πίνακες ανατράπηκαν. Στην περίπτωση της εκπαίδευσης όμως επειδή οι πίνακες θα χρησιμοποιούνται και για τους μόνιμους διορισμούς θα υπάρχει μεγάλη καθυστέρηση, αλλά τα λάθη θα είναι απείρως λιγότερα. 

20
Εαν ειναι οι εκλογές γινουν τον Οκτώβριο δεν υπάρχει περίπτωση να μην εφαρμοστεί απο φετος το σύστημα.  Ειναι σχεδον σίγουρο οτι θελουν  να το κανουν και γιαυτο εδωσαν παράταση και 15 μέρες.  Εσεις που γράφετε οτι η δθμια δεν μπορεί να κάνει έλεγχο του φακελου του υποψηφίου κανετε λάθος.

Όταν πρόκειται για προσλήψεις συμβασιούχων και να κάνει τον έλεγχο, να ανακοινώνει τους προσωρινούς πίνακες και να τους στέλνει για έλεγχο στον ΑΣΕΠ. Από τη στιγμή όμως που πρόκειται να γίνουν και διορισμοί μόνιμου προσωπικού (έτσι δεν δηλώνει η Κυβέρνηση;) από τους ίδιους πίνακες, τότε όλη η διαδικασία πρέπει να γίνει από τον ΑΣΕΠ. Εκτός αν ΔΕΝ γίνουν μόνιμοι διορισμοί.

21
Γιατί δεν μπορεί η Δδε να κάνει διασταύρωση; Πέρυσι εδώ η δική μου στη διασταύρωση έπιασε δυο πλαστά μεταπτυχιακά.

Από τη στιγμή που οι πίνακες θα χρησιμοποιούνται και για μόνιμους διορισμούς όλη η διαδικασία θα πρέπει να διεκπεραιώνεται από τον ΑΣΕΠ, όχι απλά να ελέγχεται όπως έγινε φέτος.

22
Δηλαδή, για το ΑΣΕΠ δεν είναι αρκετοί 7 μήνες για να βγάλει ούτε προσωρινούς πίνακες που βγαίνουν μόνο
με υπεύθυνη δήλωση;

Κοίτα 7 μήνες δεν είναι, είναι από τότε που θα τελειώσουν οι αιτήσεις και μετά. Εδώ ακόμα δεν έχει βγει η προκήρυξη Ωστόσο η εμπειρία μου από αιτήσεις της συζύγου έχει δείξει ότι μπορεί να χρειαστεί και περισσότερο καιρό για πολύ λιγότερους αιτούντες. Αυτή τη στιγμή πχ περιμένουμε πχ 3,5 μήνες για προκήρυξη που αποκλείεται να είχε περισσότερες από 2-3 χιλιάδες αιτήσεις, λόγω εξειδικευμένου αντικειμένου. Σύμφωνα με το χρονοδιάγραμμα οι προσωρινοί πίνακες θα ανακοινώνονταν μέσα στο Δεκέμβρη και ακόμα δεν έχουν ανακοινωθεί.  Επίσης σε όσες προκηρύξεις υπήρξε μεγάλος αριθμός αιτούντων πάντα δόθηκε παράταση, επειδή το σύστημα του ΑΣΕΠ κατέρρεε. Θεωρώ (μακάρι να διαψευστώ) ότι το σύστημα του ΑΣΕΠ δεν θα μπορέσει να διαχειριστεί 100.000 αιτήσεις σε διάστημα 15 ημερών. Έχει τύχει να μπαίνουμε στις 3 και 4 τα ξημερώματα για να κάνουμε αίτηση αποφεύγοντας ώρες αιχμής και πάλι το σύστημα του να είναι πεσμένα. Τι να πω μακάρι όταν έρθει η περίοδος των αιτήσεων να υπάρξει έκτακτη ενίσχυση του ΑΣΕΠ με προσωπικό και πόρους στο πληροφοριακό του σύστημα για να ανταπεξέλθει.

23
Με το σύστημα που ίσχυε μέχρι τώρα πάντως, το υπουργείο είχε δικαίωμα να προσλάβει και με τους προσωρινούς πίνακες.
Νομίζω το έκανε το 2015-16, χωρίς να είμαι σίγουρος. Το ίδιο προβλέπεται στο νόμο και τώρα.
Οπότε, το, τρελό κατά τη γνώμη μου, σενάριο, να πάμε τον Σεπτέμβρη σε προσλήψεις με βάση τους παλιούς πίνακες της προκήρυξης του 2018, δεν είναι το plan B αλλά το plan C.

Με τους ρυθμούς του ΑΣΕΠ πίστεψέ με είναι το Plan A στην πραγματικότητα.

24
Ωρια λοιπον.αφου ειναι τοσο ευκολο να εχεις παιδια,να ταβαζεις για υπνο και μετα να διαβαζεις γιατι δεν το κανουν ολοι να λυθει και το προβλημα με τη συρρικνωση τμηματων ατα σχολεια?Θα τρεχουμε ολη μερα απο δουλεια σε μεταπτυχιακα,απο παιδικο σε σεμιναρια και τα παιδια θα ειναι τοσο ευτυχισμενα που στο σπιτι υπαρχει ηρεμια και κανενας δεν εχει νευρα!

Εύκολα δεν είναι, όπως δεν είναι τίποτα εύκολο στη ζωή. Άλλοι χρησιμοποιούν ως άλλοθι τη δυσκολία για να μείνουν άπραγοι και θεωρούν ότι πρέπει να επιβραβευθούν για τις δυσκολίες που επικαλούνται και άλλοι καταβάλλουν διπλό κόπο. Άλλος έκανε μεταπτυχιακό με 3 παιδιά και πηγαινοεργόταν 200 χλμ καθημερινά, άλλος με μάνα ή πατέρα κατάκοιτο, ενώ κάποιοι τρίτοι δεν ήθελε να μπούνε σε αυτή την ταλαιπωρία και είτε δεν έκαναν παιδιά (φυσικά υπάρχουν και άνθρωποι που δεν μπόρεσαν να κάνουν παιδιά ή δυσκολεύτηκαν πάρα πολύ), είτε δεν έκαναν μεταπτυχιακό. Ε αυτός που έκανες τις θυσίες πρέπει να επιβραβευθεί. Αυτός λοιπόν που κόπιασε και έκανε και τα δύο και προσφέρει στην κοινωνία και στην εκπαίδευση και με τις γνώσεις του και τα παιδιά του θα πάρει κάποια μόρια παραπάνω, αυτό είναι το δίκαιο.

25
Πάντως είναι περίεργο που δεν εφαρμόζεται ο νόμος 4440/16 που δίνει ποσοστώσεις σε όλες τις προσλήψεις του δημοσίου.
Το να είσαι αμεα και να ακούς από συμπολίτες ότι δεν πρέπει να υπάρχουν προνομιακές ομάδες κτλ με λυπεί ως αμεα, γιατί κακά τα ψέματα δεν έχουμε τις ίδιες ευκαιρίες στην εργασία. Αποκλειόμαστε από πολλά επαγγέλματα και αυτό κάπως πρέπει να ισοφαρίζεται. Και το καινούριο σύστημα δίνει ψίχουλα. Τα λιγότερα σε σχέση με οποιαδήποτε προκύρηξη στο δημόσιο τομέα. Αρκετά λιγότερα σε σχέση με τον 3848, σχεδόν τίποτε σε σχέση με το προηγούμενο σύστημα.

Η αναφορά μου ήταν για το θέμα των παιδιών και όχι για τα ΑΜΕΑ, κανείς δεν έχει επιλέξει το πρόβλημα υγείας που έχει. Προνομιακές ομάδες δεν πρέπει να υπάρχουν. Ειδικό ενδιαφέρον για τους ΑΜΕΑ ναι πρέπει να υπάρχει. Ειδικό ενδιαφέρον σημαίνει πρώτα από όλα να διευρυνθεί ο αριθμός των κλάδων στους οποίους να μπορούν να εργαστούν τα ΑΜΕΑ και να μην εμποδίζονται από την έλλειψη υποδομών. Να επιδοτούνται οι υποδομές που απαιτούνται σε έναν εργασιακό χώρο για να εργαστεί ένα άτομο με ειδικές ανάγκες. Στα άτομα που έχουν συγκεκριμένα προβλήματα υγείας που απαιτούν εγγύτητα σε συγκεκριμένες κλινικές νοσοκομείων (πχ νεφροπαθείς) να τοποθετούνται κατά προτεραιότητα σε θέσεις που υπάρχουν οι αντίστοιχες κλινικές. Ξέρεις τι γίνεται στην Ελλάδα; επειδή δεν παρέχουμε τις υποδομές και τις προϋποθέσεις για να λειτουργήσει ισότιμα στην κοινωνία ένα ΑΜΕΑ, επειδή όπως είπες δεν του επιτρέπουμε να εργαστεί σχεδόν οπουδήποτε θέλει φτιάχνουμε πχ κλειστούς πίνακες στην εκπαίδευση και λέμε πάρτε 1000 θέσεις και μην γκρινιάζετε, φτιάχνοντας στρεβλές καταστάσεις. Το να λες ότι σε λυπεί επειδή κάποιος είναι κατά των κλειστών συστημάτων είναι βιαστικό συμπέρασμα. Οι κλειστοί πίνακες είναι το άλλοθι της έλλειψης πιο ολοκληρωμένων πολιτικών και είναι εργαλείο ψηφοθηρίας.

26
Η νομιμοποίηση κι η ένταξη των εκατοντάδων χιλιάδων οικογενειών προσφύγων είναι μοιραίο να συμβεί και μάλιστα με ταχύτατους ρυθμούς. Οπότε και το δημογραφικό θα λυθεί και τα σχολειά θα γιομίσουν μαθητούδια.

Η ένταξη των προσφύγων δεν είναι λύση για το δημογραφικό εκτός αν όλα τα αντιλαμβανόμαστε μόνο με οικονομικούς όρους και ως εργατικά χέρια. Διότι αυτός που έφυγε πρόσφυγας από την πατρίδα του, πολύ πιο εύκολα θα σηκωθεί και θα φύγει θα εγκαταλείψει, χωρίς μάχη μια ξένη χώρα αν βρεθεί σε κίνδυνο ή σε οποιαδήποτε δυσκολία. Άλλο πράγμα η ανθρώπινη φιλοξενία των προσφύγων που καλά κάνουμε και τους φιλοξενούμε και άλλο να πούμε ότι μπορούμε να βασίσουμε το μέλλον μας στις εισροές ξένων. Μελλοντικά θα αντιμετωπίσουμε πολλά προβλήματα.

27
Συγνωμη να ρωτησω κατι σε ολους εσας με τα τοσα προσοντα και συγχαρητηρια γι αυτο. Ποσα παιδια εχετε να στειλετε στο σχολειοο?Γιατι η δουλεια μας καταρχην θελει παιδια.Και γιατι να μη διοριστουν αυτοι που εκαναν παιδια για να γεμισουν τις ταξεις αλλα εσεις που με την ησυχια σας αποκτουσατε τοοοσα προσοντα?Και γιατι χρειαζεται μεταπτυχιακο για να διδαξω?Τοσα χρονια οι καθηγητες ηταν αμορφωτοι που διοριστηκαν με το πτυχιο και τωρα θα ερθουν οι καθηγηταραδες?Στη Σουηδια οι καθηγητες πτυχιο εχουν και κανουν οικογενεια απο τα 25 γιατι απλα ετσι γινεται σε μια σωστα οργανωμενη κοινωνια.

Πολύ καλή ιδέα. Αντίστοιχα θα έλεγα να κάνουμε και με τους γιατρούς. Δεν χρειάζεται η ειδικότητα, αλλά ένας γιατρός για να καταλάβει θέση μιας ειδικότητας θα πρέπει να έχει προκαλέσει σχετικές ασθένειες με την ειδικότητα σε κάποιον ικανό αριθμό ασθενών. Πέρα από το (κακό) χιούμορ, το να απαξιώνουμε τα προσόντα των άλλων δείχνει μιζέρια και εμπάθεια. Προφανώς η εκπαίδευση είναι ο κατ΄εξοχήν χώρος που οι επιπλέον γνώσεις και ικανότητες (οι οποίες φυσικά θα πρέπει να αποδεικνύονται με κάποιον τρόπο) θα πρέπει να επιβραβεύονται. Επίσης δεν μπορώ να καταλάβω την αντιπαράθεση παιδιών και σπουδών. Γνωρίζω δεκάδες ανθρώπους με οικογένεια μικρότερη ή μεγαλύτερη και μεταπτυχιακά ή διδακτορικά. Συναδέλφους με 2,3 ή και 4 παιδιά που όλοι μέρα τρέχουν με τα παιδιά από δραστηριότητα σε δραστηριότητα ή ασχολούνται με τα παιδιά τους και μόλις κοιμηθούν τα παιδιά, ανοίγουν το βιβλίο για μία εργασία ή για τις εξετάσεις στο μεταπτυχιακό τους. Και δεν μιλάω για έναν και για δύο συναδέλφους, αλλά στα πρόχειρα από τον κύκλο των συναδέλφων μου και των φίλων μου μου έρχονται πάνω από 10-15.

Το ερώτημα λοιπόν είναι αν η απόκτηση παιδιών κάνει κάποιον καλύτερο εκπαιδευτικό, όπως και οι επιπλέον σπουδές. Η γνώμη μου και ξέρω ότι θα σε παραξενέψει είναι ότι όντως η απόκτηση παιδιών σε βοηθάει να αντιλαμβάνεσαι σε μια τάξη πράγματα που δεν τα αντιλαμβάνεσαι όταν δεν έχεις παιδιά. Ειδικά όταν τα παιδιά σου έρχονται σε σχολική ηλικία έρχεσαι αντιμέτωπος με προβλήματα που δεν τα βλέπεις όταν δεν έχεις παιδιά. Αν κάποιος κάνει τον κόπο και θέσει σε παλιούς εκπαιδευτικούς το ερώτημα αν άλλαξαν κάποια πράγματα στη δουλειά τους όταν απέκτησαν παιδιά, πιστεύω ότι πάρα πολλοί θα απαντήσουν θετικά. Μιλάω εκ πείρας, γιατί μεγαλώνοντας την κόρη μου κατάλαβα ότι άλλαξε ο τρόπος που βλέπω κάποια πράγματα στην τάξη και έθεσα το ερώτημα σε πολλούς συναδέλφους, και όλοι απάντησαν καταφατικά σαν να είναι κάτι αυτονόητο που θα έπρεπε να το γνωρίζω εκ των προτέρων. Γι' αυτό λοιπόν, καλώς τα παιδιά μοριοδοτούνται. Δεν είναι άσχημα τα 3 μόρια για κάθε παιδί. Άλλο πράγμα η μοριοδότηση όμως και άλλο πράγμα να ζητάμε πάλι κλειστές προνομιακές ομάδες διορισμού με εξασφαλισμένα ποσοστά ως ειδικές κατηγορίες και με προνομιακή αντιμετώπιση σε υπηρεσιακές μεταβολές.

28
Το ερώτημα είναι γιατί έφτιαξαν τροπολογία.
Μέχρι τώρα, και, φαντάζομαι, από εδώ και πέρα, οι διορισμοί δικαστικά δικαιωθέντων γίνονταν απευθείας (σε συμμόρφωση δικαστικών αποφάσεων)

Είναι ξεκάθαρο, γιατί έφτιαξαν τροπολογία. Κάποιοι διορισμοί θα γίνουν σε οργανικές που δεν υπάρχουν, οπότε δίνεται η δυνατότητα σύστασης προσωποπαγών θέσεων για το διορισμό τους. Από όσο γνωρίζω οι συνάδελφοι δεν θα έχουν κανένα πρόβλημα με την προσωποπαγή θέση για μελλοντική μετάθεση, μετάταξη κλπ. Είναι κάτι που γίνεται τακτικά. Ο δεύτερος λόγος που επίσης φαίνεται μέσα στο κείμενο είναι ότι σε κάθε κλάδο μπαίνει ένα πλαφόν στον αριθμό των διορισθέντων και το πλαφόν είναι ίσο με τον αριθμό όσων διορίστηκαν μέσα από τους πίνακες που κρίθηκαν αντισυνταγματικοί.  Έτσι στην απίθανη περίπτωση που σε έναν κλάδο διορίστηκαν 200 από τους πίνακες που κρίθηκαν αντισυνταγματικοί και δικαστικά δικαιώθηκαν 201, ο τελευταίος στη βαθμολογία από τους 201 δεν θα διοριστεί. Βέβαια επί του πρακτέου τέτοια περίπτωση δεν υπάρχει. Επειδή λοιπόν έπρεπε να μπει αυτό το πλαφόν, μπήκε και το χρονικό όριο στο νόμο. Διότι μετά την ψήφιση στον ίδιο κλάδο μπορεί να προκύψουν άλλοι 50 με κερδισμένο δικαστήριο με καλύτερη βαθμολογία από 50 που διορίστηκαν, θα ανακαλέσει το διορισμό τους; γι' αυτό βάζει το χρονικό όριο, λέγοντας μέχρι εδώ και κατά τη γνώμη μου κατοχυρώνει νομοθετικά αυτούς που θα διοριστούν, ώστε να μην υπάρξουν παλινωδίες. Επίσης νομίζω ότι κατοχυρώνει και τον διοικητικό μηχανισμό μελλοντικά, τόσο για τη σύσταση των προσωποπαγών θέσεων, όσο και για το αν προκύψει κάποιος που λόγω του άρθρου 2 μείνει εκτός διορισμού και κινηθεί κατά των υπαλλήλων που θα τον κόψουν από τη λίστα. Αν δεν έλυνε το θέμα νομοθετικά θα έπρεπε κατά τη γνώμη μου να περιμένει να ολοκληρωθούν όλες οι προσφυγές (τουλάχιστον μέχρι να βγούνε οι πρώτες αποφάσεις για εκπρόθεσμες από το ΣΤΕ), ώστε να δει το συνολικό αριθμό των δικαιωθέντων κατά κλάδο και μετά το ΑΣΕΠ να δει ποιοι δικαιούνται διορισμό σύμφωνα με τους πίνακες του ΑΣΕΠ (δεν θα μπορούσαν να ξεπερνούν σε αριθμό αυτούς που διορίστηκαν στον ίδιο κλάδο από τους πίνακες που κρίθηκαν αντισυνταγματικοί).

Σελίδες: 1234 ... 157

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1161864
  • Σύνολο θεμάτων: 19234
  • Σε σύνδεση σήμερα: 503
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 13
Επισκέπτες: 161
Σύνολο: 174

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.066 δευτερόλεπτα. 24 ερωτήματα.