Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - eugenia2

Σελίδες: 1234 ... 13
15
Η κρίση αναγκάζει όλους να δουν τις πραγματικότητες,τις οποίες δεν ήθελαν να δουν στο παρελθόν.Αναπληρωτής σημαίνει εκπαιδευτικούς συμβασιούχους ορισμένου χρόνου,οι οποίοι καλύπτουν συγκεκριμένα και περιορισμένα κενά.Ακριβώς για αυτό τον λόγο ο αριθμός του πρέπει να είναι μικρός.Τα κενά είναι αποκλειστικά οργανικά,καθώς τα λειτουργικά καταργήθηκαν με τις αποφάσεις για την διαθεσιμότητα.Τα οργανικά κενά καλύπτονται αποκλειστικά με διορισμούς μονίμων,με τον τρόπο και στον αριθμό που θα αποφασίζει ο ευρωπαικός μηχανισμός ελέγχου των προυπολογισμών των κρατών της ευρωζώνης.Αυτό γίνεται στην Γερμανία και την Γαλλία,αυτό επιβάλλεται και στην Ελλάδα,τώρα πλέον και στην Κύπρο.Ότι άλλο συνέβεναι κατα το παρελθόν το ξεχνάμε άπαξ και διαπαντός.Αυτή είναι η πραγματικότητα και σ αυτήν πρέπει να προσαρμοστούμε!Η εναλλακτική είναι η πτώχευση,όπως περίτρανα αποκάλυψε η κυπριακή κρίση.
Κατά συνέπεια ξέχνα τον διορισμό σου γιατί πολύ απλά έτσι  αποφασίζει ο ευρωπαϊκός μηχανισμός ελέγχου των προϋπολογισμών των κρατών της ευρωζώνης.
Σαφώς και δεν χρειάζεται πλεονάζοντες  δικηγόρους η εκπαίδευση.
Ότι άλλο συνέβαινε κατά το παρελθόν το ξεχνάς άπαξ και διαπαντός. Αυτή είναι η πραγματικότητα και σ αυτήν πρέπει να προσαρμοστείς  :-* :-* :-*

16

Τυπικά σε απολύουν τέλος κάθε χρονιάς. Δηλαδή έχεις απολυθεί 7 φορές.


Ο αναπληρωτής είναι αναπληρωτής. Οι περισσότεροι που γίναμε μόνιμοι περάσαμε λίγο ή πολύ από το στάδιο του αναπληρωτή/ωρομίσθιου και είναι ψέμα αν λέμε ότι γενικά οι μόνιμοι δεν ξέρουν τι περνάνε οι αναπληρωτές.
Όλοι τραβάμε τον γολγοθά μας. Οι αναπληρωτές δεν μπορούν να ελπίζουν για μέλλον όταν έχουν κοπεί οι μόνιμοι διορισμοί. Η κατάσταση του αναπληρωτή είναι μια προσωρινή κατάσταση (τουλάχιστον έτσι πρέπει).
Η ουσία λοιπόν είναι οι μόνιμοι διορισμοί και σε αυτό πρέπει να πιέζουμε.
Συνάδελφε γιατί πρέπει να δούμε το θέμα σφαιρικά απ’ την υποκειμενική ταλαίπωρη πλευρά του καθενός;
Εδώ μιλάμε για πραγματικές ανάγκες λόγω των αθρόων συνταξιοδοτήσεων  που  βαπτίζονται έκτακτες. Μιλάμε για μπαλώματα αναθέσεων όπως αυτό με την ιστορία στους ξενόγλωσσους. Μιλάμε τελικά για μια τακτική που μπορεί να ξηλώσει την μονιμότητα  καθενός. Και τελικά να γκρεμίσει ότι έχει μείνει όρθιο στην δημόσια παιδεία.
Επίσης γιατί οι εκπαιδευτικοί να γίνονται οι ημίονοι  που κουβαλούν τα προβλήματα ολόκληρου του δημόσιου; 
Δεν λέμε να μην επωμισθούν και αυτοί το βάρος της κρίσης. ΑΛΛΑ στο βαθμό που τους αναλογεί.
Τέλος να σου πω ότι λέω και στον typos 72:  όταν θες να πεις ένα καλό ψέμα τότε ερμηνεύεις  κατά γράμμα τον νόμο.
Τόσα χρόνια κάθε λογής απάτη ήταν νομότυπη και απρόσβλητη , πιστεύω να συμφωνείς.

17
anixia και εσύ θεωρείς τους αναπληρωτές αναλώσιμους;  ;D Ή επειδή τους ορίζει έτσι το «μεταβατικό διάστημα» της κ. Διαμαντοπούλου είναι όντως αναπληρωτές με την έννοια του όρου; ;D ;D
Όλοι εμείς οι δάσκαλοι, φιλόλογοι, οι μαθηματικοί ,χημικοί κλπ καλύπτουμε τα κενά που έπρεπε να πληρωθούν με διορισμούς από δασκάλους, φιλόλογους, μαθηματικούς , χημικούς κλπ…
Αυτό που κάνει το υπουργείο είναι ο στρουθοκαμηλισμός, που έλεγα στον νομικό τύπο προηγούμενα ;)
Απολύει εκπαιδευτικούς παίζοντας με τις λέξεις και τους νόμους σαν να γράφει παραμύθια…
Δεν συρρικνώνει την εκπαίδευση μειώνοντας κατά 10.000 τους «αναπληρωτές» δασκάλους , φιλόλογους, μαθηματικούς ,χημικούς κλπ;;;

18
Συναδέλφισσα,ξεχνάς πως την ιστορία με τους αναπληρωτές την συνέχισε το κομματικό κράτος που κατηγορείς.Απο το 2002 και μετά προβλεπόταν να μην υτπήρχαν ανπληρωτές,αλλά όλοι να διορίζονταν με ασεπ.Η πεαε και η ολμε συνέχισαν την ιστορία χωρίς συγκεκριμένο στόχο και έφτασαν τα πράγματα στο σημερινό αδιέξοδο.Γενικά άλλωστε,το γεγονός πως άλλα νομοθετούνταν και άλλα γίνονταν,μας έφερε στην πτώχευση.Προσωπικά,το έχω πει πολλές φορές πως το τέλος της ιστορίας θα είναι δραματικό.Η επιλογή είναι να αποφευχθούν οι απολύσεις μονίμων εκπαιδευτικών,οπότε αναπόφευκτα τα σπασμένα θα τα πληρώσουν οι αναπληρωτές.Το μη χείρον βέλτιστον!!!

Αυτές οι αιτιάσεις σου  είναι γενικόλογες και άστοχες.
Καμιά πρόβλεψη δεν υπήρχε για τους αναπληρωτές το 2002, ούτε η ολμε ή η πεα είναι εγκληματικές οργανώσεις ;D
Σε όλα τα εκπαιδευτικά συστήματα του κόσμου υπάρχουν έκτακτοι που καλύπτουν ανάγκες.
Εδώ ίσχυε το εξής:  οι αναπληρωτές καλύπτανε τα λειτουργικά κενά και οι διορισμοί αφορούσαν τα οργανικά.
Η  κ. Διαμαντοπούλου  άλλαξε το σύστημα με τον τρόπο που αυτή θεώρησε σωστό χωρίς την σύμφωνη γνώμη των εκπαιδευτικών που υποτίθεται ότι διαβουλεύτηκαν μέσω ιντερνέτ το 2009…
Όλοι ξέρουμε ότι αυτό δεν έγινε για προοδευτικούς λόγους, όπως διαλαλούσε τότε η πρώην υπουργός, αλλά για να διασπάσει περισσότερο τους εκπαιδευτικούς και να τους ενοχοποιήσει ως πολέμιους της αξιολόγησης, της αξιοκρατίας, της ισονομίας κλπ για τον πολύ απλό λόγο ότι δεν θα διορίζονταν πλέον κανένας με το υποτιθέμενο αξιοκρατικό νέο σύστημα…
Ωραία τα λόγια για αξιοκρατία, για μεταβατικό διάστημα όπου κανείς δεν θα έχανε και τόσα άλλα, για το σχολείο με τους διαδραστικούς πίνακες, μπλα μπλα μπλα…
Πίσω όμως απ’ τις πομπώδεις δηλώσεις κρυβόταν η ιδιοτέλεια του κομματικού κράτους που είχε στήσει το πασοκ δεκαετίες στο δημόσιο.
Έπρεπε να βολευτούν οι «απολυμένοι» της ολυμπιακής, οι «πλεονάζοντες» των ΔΕΚΟ, να λειτουργήσουν οι μετατάξεις μέσα στον περιορισμό 1προς 5 αφού η τρόικα τις θεωρεί προσλήψεις ! και πολλά άλλα που αγνοούμε…
Με λίγα λόγια οι εκπαιδευτικοί που δεν είχαν τίποτα κοινό με τους κομματικά διορισμένους σε δήμους, λιμάνια, τρένα, αεροπλάνα, υπουργεία, υπηρεσίες χωρίς αντικείμενο, ή σκέτα διορισμένους σε καμιά υπηρεσία, έπρεπε λοιπόν να συμβάλλουν στην διάσωση όλων αυτών.
Πως όμως ;
Με αυτό που ζούμε τώρα: Με την απόλυση 10.000 εκπαιδευτικών που τίθενται εκτός με συρρίκνωση της εκπαίδευσης.
Δεν καταλαβαίνεις ότι  δεν έχουν την στοιχειώδη ηθική αντίληψη πια;
Είναι δυνατόν να απολύουν χιλιάδες εκπαιδευτικούς , ειδικά αυτούς που είναι ο πυλώνας της εκπαίδευσης όπως οι φιλόλογοι,μαθηματικοί για να διασώσουν αυτούς που έχουν συνεργήσει στην κατάρρευση της χώρας;
Ούτε καν τους επίορκους δεν σκόπευαν να απολύσουν τον Νοέμβριο είχαν όμως προνοήσει στην απόλυση 10.000 εκπαιδευτικών. >:( >:( >:(
Και θέτω το ρητορικό ερώτημα:
Από την στιγμή που όλοι συνειδητοποιήσαμε ότι η χρεοκοπία ήταν αποτέλεσμα της ηθικής κατάπτωσης που προηγήθηκε , αυτή η χώρα τι πιθανότητες έχει να ανακάμψει;

19
Mόνιμοι ή αναπληρωτές είναι και οι δύο εργαζόμενοι και βάσει των ατομικών δικαιωμάτων έχουν δικαίωμα στην εργασία... Και επαναλαμβάνω.. αν αρχίσουν από τη δραστική μείωση των αναπληρωτών... δεν θα διστάσουν να εφαρμόσουν και πιο επώδυνα μέτρα.. Απλή λογική.... Καλό είναι οι συνάδελφοι να μην διαχωριζόμαστε σε μόνιμους ή μη... είμαστε όλοι εργαζόμενοι και οφείλουμε να σεβόμαστε ο ένας τον άλλον...

Με την τακτική της στρουθοκαμήλου δεν θα βγεί τίποτα.
Όταν λέμε ότι η εκπαίδευση χρειάζεται χρήματα δεν είμαστε γκρινιάρηδες.
Είναι απόλυτη ανάγκη να εξασφαλιστούν τα βασικά.
Δεν μπορεί να λέει το υπουργείο :
ΟΚ. Ας αυξήσουμε το ωράριο. Τι να γίνει; έτσι θα μειωθούν οι θέσεις και θα φύγουν κάποιοι απ’ την εκπαίδευση.

Στην πραγματικότητα καμιά διάκριση δεν μπορεί να γίνει μεταξύ μόνιμου και δήθεν «αναπληρωτή» γιατί πρόκειται  για καιροσκοπική διάκριση που επέβαλε ως «μεταβατικό στάδιο» η Διαμαντοπούλου.
Οι αναπληρωτές για το υπουργείο αποτελούν την εφεδρική  σαβούρα  «για να μην γίνουν απολύσεις». Μια υστερόβουλη καθαρά τακτική του παλαιού διεφθαρμένου κομματισμού να διασώσει δικά του προνόμια εις βάρος  των φτωχών εκπαιδευτικών.
Το να αυξήσουν το ωράριο δεν θα ήταν τόσο τραβηγμένο  αν αυξάνονταν ταυτόχρονα και η διδασκαλία των μαθημάτων, γιατί αυτό θα είχε τουλάχιστον ωφέλεια για την εκπαίδευση.
Το να αυξήσει κανείς το ωράριο των εκπαιδευτικών για να κάνει απολύσεις είναι απαράδεκτο ειδικά όταν δεν έχει γίνει τίποτα με τα ρουσφετολογικά προνόμια εκείνων που συνεχίζουν να απομυζούν το δημόσιο.
Αυτό έλεγα σε προηγούμενη τοποθέτηση. Ναι, να βάλουν πλάτη και οι φουκαράδες οι εκπαιδευτικοί και να απολυθούν πιθανόν κάποιοι   ΑΛΛΑ αφού έχουν απολυθεί πρώτα οι επίορκοι και όσοι έχουν μπει με τον κομματικό τσαμπουκά  χωρίς να χρειάζονται πουθενά και που αμείβονται χωρίς λόγο.
Αυτή είναι τίμια στάση για  τον κλάδο των εκπαιδευτικών που στο σύνολό του δεν μπήκε με μέσον στην εκπαίδευση.
Αυτή είναι στάση επανόρθωσης της  εξουσία και της  κοινωνία που έχουν χάσει τον ηθικό προσανατολισμό τους  εθισμένες στην παραβίαση του νόμου .
Και πολύ σωστά το έθεσε η ΔΟΕ κάθε συζήτηση για το ωράριο είναι αιτία πολέμου! Ως εκπαιδευτικοί και ως άνθρωποι οφείλουμε να παλέψουμε κατά της αδικίας πολλώ μάλλον όταν αποδέκτες της είμαστε οι ίδιες.

αρκετά με τον στρουθοκαμηλισμό  :P

20
λοιπόν μπάχαλο κατ' εμένα η κατάσταση.
τα ανέφερα σε προηγούμενο μήνυμα.
την ίδια μέρα ο κ. Μανιτάκης και ο κ. Μπράτης έδωσαν δύο διαφορετικές πληροφορίες
και τώρα το σημείωμα της κ. Καρδαμίτση...

πιστεύω ότι το δούλεμα ξεπέρασε κάθε φαντασία :P

και τι ακριβώς περίμενε το υπουργείο 4 μήνες ,από τότε που ερμήνευσε ο κ. Μπράτης στις 22 Νοεμβρίου 2012 μέχρι τις 23 Μαρτίου 2013, να απαντήσει σε ένα θέμα που "καίει" χιλιάδες εκπαιδευτικούς;
δεν διαβάζουν καθόλου τις ανακοινώσεις στο υπουργείο ή δεν δέχονται ερωτήσεις από τους εκπαιδευτικούς σχετικά;
περιμένουν επίσημη ερώτηση για να ενημερώσουν πάνω από δέκα χιλιάδες ανθρώπους για την μελλοντική τους εργασιακή πορεία;

ορίστε εδώ πέρα με τον νομομαθή επιτυχόντα του ΑΣΕΠ typos72 - που είναι μέσα στο πρόβλημα -τι ασαφείς απαντήσεις δίνει  ;D ;D ;D

21
http://users.sch.gr/adamantiaf/Post/fek_mesoprothesmo_2012.rar

άνοιξε αυτό το αρχείο
έχει τον νόμο
που λες 4093/12

πες μου που είναι αυτή η παράγραφος που αναφέρει ότι οι προσλήψεις το 2013-2014 θα είναι 2000 :)
περιμένω :) :)

22
Παράθεση
typos72
Το θέμα είναι πως όλοι διαβάζουν την παράγραφο Ζ' του νόμου 4093/12 για τους δημοσίους υπαλλήλους και όχι την παράγραφο Θ' που αφορά τους εκπαιδευτικούς.Είναι ξεκάθαρο πως για τους αναπληρωτές του 2013 ο αριθμός είναι 2000.Η αναφορά γίνεται για τις πιστώσεις του κρατικού προυπολογισμού.Λογικά το ΕΣΠΑ και τα προγράμματα του,αν και δεν το λέει ευκρινώς,πρέπει να είναι εκτός.Το μόνο που θα πω είναι πως ούτε ο Μπράτης, ούτε η ΟΛΜΕ είναι νομικοί.Καλό θα ήταν οι θέσεις των αναπληρωτων να ήταν περισσότερες.Η πραγματικότητα όμως είναι άλλη και οι συνάδελφοι πρέπει βάση αυτής να σχεδιάσουν την ζωή τους.Προσωπικά,θα έλεγα στους συναδέλφους να δηλώσουν την ενισχυτική για να είναι σίγουροι πως θά έχουν δουλειά και του χρόνου.



μπορείς σε παρακαλώ να γίνεις σαφής με την νομοθεσία;
που ακριβώς αναφέρεται στον νόμο 4093/12 ότι οι αναπληρωτές το 2013-2014 θα είναι 2000;
μπορείς να κάνει μια παράθεση να το δούμε και εμείς; :)

23
Συγνώμη ,αλλά δεν αντιλαμβάνομαι γιατί πρέπει να συζητάμε για το πόσους αναπληρωτές θα πάρει του χρόνου !!2000 δεν θα είναι με τίποτα .Αυτοί που πανικοβάλλονται ας μη σπέρνουν ανυπόστατα δεδομένα .Ο αριθμός των αναπληρωτών ΜΕ ΒΑΣΗ το μνημόνιο θα είναι 20% μειωμένος από πέρυσι .Ας ηρεμήσουμε και ας δούμε τι θα γίνει με τους διορισμούς κλπ .γιατί αλλιώς θα μείνουμε όλοι και αναπληρωτές και αδιόριστοι!
Δεν διαβάζεις καλά το μνημόνιο.Για τους εκπαιδευτικούς έχει ειδική μνεία για 2000 συμβασιούχους.Το -20% είναι για τον υπόλοιπο δημόσιο τομέα,ο οποίος έχει κόψει χιλιάδες συμβασιούχους.Τα στοιχεία είναι γνωστά απο τον Νοέμβριο,όπως ήδη έχω πει.Την ΠΑΣΑΦ την καταλαβαίνω,πιάνει πόρτα για το καλοκαίρι,για να πάρει τους ελάχιστους διορισμούς,όπως έκανε και πέρυσι.Τους υπόλοιπους εκπαιδευτικούς δεν καταλαβαίνω,ζουν σε άλλη χώρα ή δεν διαβάζουν τι γίνεται;

το βρήκα στο αλφαβήτα και θέλω να ρωτήσω τον νομομαθή τύπο 72 ;D
τι έχει να απαντήσει; :

"
Είναι δυνατόν στο ΥΠΑΙΘΠΑ να μην γνωρίζουν...

 
...ότι δεν ισχύει η ΠΥΣ33/2006 για τους εκπαιδευτικούς???!!!

Όπως δεν γνωρίζουν και την παραγρ 5 του άρθρου 35 του ν. 4024/2011
που αναφέρεται σε μεταφορά προσωπικού με "ειδικές διατάξεις" που
ισχύουν για τους εκπαιδευτικούς...!!!

ΕΛΕΟΣ πια...
"

http://www.alfavita.gr/arthra/%CF%85%CF%80-%CF%80%CE%B1%CE%B9%CE%B4%CE%B5%CE%AF%CE%B1%CF%82-%CF%80%CF%81%CE%BF%CE%B3%CF%81%CE%B1%CE%BC%CE%BC%CE%B1%CF%84%CE%B9%CF%83%CE%BC%CF%8C%CF%82-%CE%B4%CE%B9%CE%BF%CF%81%CE%B9%CF%83%CE%BC%CF%8E%CE%BD-%CE%BA%CE%B1%CE%B9-%CF%80%CF%81%CE%BF%CF%83%CE%BB%CE%AE%CF%88%CE%B5%CF%89%CE%BD-%CE%B1%CE%BD%CE%B1%CF%80%CE%BB%CE%B7%CF%81%CF%89%CF%84%CF%8E%CE%BD-%CF%84%CE%BF-2013-2014

24

κατά το σχολικό έτος 2010-2011 είχαν προγραμματιστεί οι παρακάτω προσλήψεις:

 15.500 αναπληρωτών εκπαιδευτικών  και 10.800 ωρομισθίων συνολικά : 26300

Παράθεση
ΣΤΗΝ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
-7.817 Αναπληρωτές.
-7.450 ωρομίσθιοι  και μέχρι τον αριθμό του 1.117.000 ωρών.

ΣΤΗΝ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ θα προσληφθούν
-7.943 Αναπληρωτές, και, .
-3.350) Ωρομίσθιοι και μέχρι τον αριθμό των 527.904 ωρών.

την επόμενη χρονιά με μείωση 50% έπρεπε συνολικά να δουλεύουν ως αναπληρωτές πλήρους-μειωμένου 13150
και την φετινή χρονιά που διανύουμε 2012-2013 επιπλέον μείωση 10% δηλαδή 11835 (περίπου το σύνολο:11.788 που δίνει στο αρχικό μήνυμά της η καλή συνάδελφος Germanos).

 του χρόνου 2013-2014 με μείωση 20% πάμε σε 9468
την μεθεπόμενη χρονιά 2014-2015 άλλη μείωση 20% πάει σε 7574
και την τελική χρονιά του μνημονίου 2015-2016 μείωση 10%  6817

άρα και οι εκπαιδευτικοί εργαζόμενοι με σύμβαση ορισμένου χρόνου τελικά υπακούν ακριβώς τις προβλέψεις του μνημονίου μέχρι στιγμής...

αλλά δεν καταλαβαίνω την αναφορά για 2000 που γίνεται στο έγγραφο της κ. Καρδαμίτση
οι εκπαιδευτικοί αποτελούν εξαίρεση σε σχέση με τους άλλους συμβασιούχους του δημοσίου και αν ναι γιατί;



25
https://docs.google.com/file/d/1AX6hwTxu765LtDrcJKRocQDe1JlaRumak7oxYB8ZLJWURGpEzH7EhsHVXnXX/edit?pli=1
εσύ Ντίνα πως ερμηνεύεις την απάντηση της κυρίας Καρδαμίτση  του τμήματος διορισμών του υπουργείου παιδείας ;;;
είναι μια επίσημη απάντηση και είναι ταυτόσημη με αυτή του κ. Μανιτάκη που παρέθεσα παραπάνω.
σαφώς και είναι ένα ερώτημα πως θα καλυφθούν τα κενά αλλά....

26
http://www.ydmed.gov.gr/?p=3468"
στις 22.11.2012 σε ομιλία του ο Α. Μανιτάκης στην Επιτροπή Δημ. Διοίκησης
είχε ξεκαθαρίσει μεταξύ των άλλων ότι:"Στην Παιδεία: Πέρυσι γίνανε 12.000 έκτακτες προσλήψεις. Φέτος μπορούν να γίνουν μόνο 2.000. Πρέπει άμεσα οι εκπαιδευτικοί που καλύπτουν διοικητικές θέσεις να γυρίσουν στα σχολεία. Αλλά ακόμα και στα πανεπιστήμια. Διοικητικοί υπάλληλοι που πλεονάζουν, να βοηθήσουν τις διευθύνσεις εκπαίδευσης."

και αμέσως στις 22/11/ 2012 (την ίδια μέρα δηλαδή) ο κ. Μπράτης εξέδωσε την δικιά του ανακοίνωση-ενημέρωση
http://www.mpratis.gr/index.php/2010-09-03-17-59-29/727--409312-11-12-
όπου αναφέρει :"Αν υπολογίσουμε ότι για το σχολ. έτος 2012-13 έχουν εγκριθεί συνολικά στην εκπαίδευση ( Π.Ε. και Δ.Ε) , από τον κρατικό προϋπολογισμό, 12.500 πιστώσεις για αναπληρωτές , την επόμενη χρονιά 2013-14 ο αριθμός αυτός θα είναι περιορισμένος κατά 20% δηλαδή οι πιστώσεις που θα δοθούν θα είναι 10.000."

και φυσικά προχθές είδαμε την απάντηση της κ. Καρδαμίτση του υπουργείου παιδείας που λέει ακριβώς ότι και ο κ. Μανιτάκης.

τα παραθέτω αυτά τα δύο για να μπορέσουμε να βγάλουμε  κάποιο συμπέρασμα.

στο δικό μου μυαλό πάντως πλανάται η υποψία ότι και συνδικαλιστές του κλάδου όπως ο κ. Μπράτης ίσως να εκτελούν διατεταγμένη υπηρεσία παραπληροφόρησης υπέρ της πολιτικής της κυβέρνησης.

δεν μπορώ να δεχθώ ότι ένας ειδήμονας των ζητημάτων όπως ο κ. Μπράτης κάνει ένα τέτοιο "λάθος"
και δίνει την δικιά του ερμηνεία χωρίς να γνωρίζει τα δεδομένα >:(

27
ελάχιστο όριο οι 10 μαθητές και μέγιστο οι 15
αυτό που αναφέρονταν για τμήμα με τουλάχιστον 5 μαθητές είναι για δυσπρόσιτες περιοχές

28
ας μας κάνουν την χάρη οι δήθεν συνάδελφοι που το μόνο που έχουν στο μυαλό τους είναι το προσωπικό τους βόλεμα και τίποτα άλλο.
εδώ μιλάμε για την επανέναρξη ενός προγράμματος,που αν βοηθήσουμε όλοι να πετύχει ,θα βγάλει απ' το αδιέξοδο εμάς τους ίδιους και κυρίως τους εκατοντάδες χιλιάδες γονείς που δεν έχουν χρήματα για τα παιδιά τους.
ίσως μάλιστα το πραγματικό κέρδος να είναι το ίδιο το σχολείο που θα αποκτήσει την αυτοδυναμία του ακριβώς με το νόημα της λέξης.
μερικοί ωστόσο νομίζουν ότι δεν τους αφορά αφού δεν είναι οι "δικές τους ειδικότητες" ενταγμένες σε αυτό και κάνουν λάθος.
αφορά την εκπαιδευτική διαδικασία συνολικά.
και αφορά μια σκοτεινή πλευρά της περιόδου που το πρόγραμμα ξαφνικά εγκαταλείφθηκε χωρίς να δοθεί μια τεκμηριωμένη εξήγηση.
τώρα απλά είναι αναγκαίο από όλες τις πλευρές.
και είναι για μένα το πρώτο αισιόδοξο νέο που ακούω εδώ και καιρό.

ΥΓ. οι  εναπομείναντες τους 2008  καλό είναι να πάψουν αυτή την εριστική-διαβρωτική τους κριτική.
οι κλάδοι τους έχουν πρόβλημα. είναι πλεονάζοντες. τι θέλουν να γίνει;
να φύγουν όλοι απ' την εκπαίδευση και να έρθουν αυτοί;


Σελίδες: 1234 ... 13

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32327
  • Τελευταία: pante96
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1161773
  • Σύνολο θεμάτων: 19234
  • Σε σύνδεση σήμερα: 463
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 12
Επισκέπτες: 403
Σύνολο: 415

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.054 δευτερόλεπτα. 24 ερωτήματα.