Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - GMaθΕrΦr

Σελίδες: 1234 ... 10
15
Στο Λύκειο όπως σε όλες τις υπόλοιπες βαθμίδες της εκπαίδευσης πρέπει να γίνουν πολλές αλλαγές και δομής και ουσίας.

Σημαντικό είναι να απαλλαγεί το λύκειο από την παπαγαλία, τη βαθμοθηρία, το φορμαλισμό και την αποσπασματικότητα. Φυσικά πρέπει να αποσυνδεθεί από την εισαγωγή στην τριτοβάθμια.

Το σχολείο θα έπρεπε να αναπτύσσει ελεύθερα πνεύματα, να προσφέρει βασικές γνώσεις (που στο σύγχρονο κόσμο δεν σημαίνει απλές και λίγες αλλά το αντίθετο),  να αναπτύσσει την κριτική ικανότητα, να καλλιεργεί το αισθητικό κριτήριο του μαθητή κλπ.

Επίσης σημαντικό είναι το απολυτήριο να προσφέρει και κάποια επαγγελματικά δικαιώματα.

Έτσι θεωρώ ότι πρέπει να έχουμε έναν τύπο λυκείου με γενική κατεύθυνση για όλους αλλά και με ισχυρό των ρόλο των πρακτικών μαθημάτων από τα οποία να κάνουν επιλογές υποχρεωτικά όλοι οι μαθητές.

Και για αυτό χρειάζεται και μια κοινωνία να μπορεί να απασχολεί απόφοιτους Λυκείου που φυσικά δεν θα έχουν σχέση με τους σημερινούς.

Η αφορμή για να καταθέσω επιγραμματικά εδώ την άποψή μου είναι το άρθρο που παραθέτω στη συνέχεια και θεωρώ σημαντικό να σας κοινοποιήσω.

 http://www.alfavita.gr/apopsin/6-%C2%AB%CE%BF%CE%B4%CE%B7%CE%B3%CE%AF%CE%B5%CF%82%C2%BB-%CF%80%CF%81%CE%BF%CF%82-%CE%B5%CE%BA%CE%B5%CE%AF%CE%BD%CE%BF%CF%85%CF%82-%CF%80%CE%BF%CF%85-%CF%84%CE%BF%CE%BB%CE%BC%CE%BF%CF%8D%CE%BD-%CE%BD%CE%B1-%CE%B4%CE%B9%CE%B4%CE%AC%CF%83%CE%BA%CE%BF%CF%85%CE%BD



16
Τοποθετήσεις / Απ: Τοποθετήσεις σε λειτουργικά κενά
« στις: Σεπτέμβριος 14, 2014, 10:45:18 μμ »
Καλησπέρα συνάδελφοι,

Στην περίπτωση που κάποια βρίσκεται σε διάθεση ΠΥΣΔΕ και είναι σε άδεια λοχείας ή μητρότητας μπορεί ή πρέπει να κάνει αίτηση για τοποθέτηση σε λειτουργικό κενό;

Αν κάποιος γνωρίζει τι ορίζει ο νόμος ή έχει κάποια πληροφορία για αυτό το ζήτημα και μπορεί να  απαντήσει ευχαριστώ εκ των προτέρων.

17
Οταν συνειδητοποιησουμε ολοι μαζι οι εκπαιδευτικοι ως ενιαια κοινοτητα, και οχι διχασμενοι αναλογα με τα προσωπικα μας συμφεροντα, οτι πρεπει να απαιτησουμε εναν πινακα μονο και μονιμους διορισμους και οχι την αιχμαλωσια της αναπληρωσης, τοτε και μονο τοτε θα γινει κατι σωστο και δικαιο. Ολα τα αλλα εξυπηρετουν το "διαιρει και βασιλευε" και "στειλε τους ζητιανους αναπληρωτες να οργωνουν την Ελλαδα".
Ακριβώς!

18
Συνάδελφοι,
η μόνη δικαιοσύνη είναι να γίνουν μαζικοί διορισμοί στην εκπαίδευση.
Όχι μόνο για να βρούμε δουλειά αλλά επειδή χρειάζονται για να βελτιωθεί η ποιότητα της δημόσιας προσχολικής, πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης.
Σε συνδυασμό με πολλές άλλες αλλαγές βέβαια και θεσμικές και προγραμματισμού. Και με σεβασμό και στους μαθητές και στους γονείς αλλά και στους εργαζόμενους στην εκπαίδευση.

Και για τους διορισμούς (αλλά και για αναπληρωτές, αποσπάσεις, μεταθέσεις, τοποθετήσεις) να λαμβάνονται υπόψη πολλά κριτήρια.

Καταρχήν ημερομηνία κτήσης πτυχίου δηλαδή επετηρίδα αλλά με επιπλέον μοριοδότηση.
Να δημιουργηθεί ένας κοινός πίνακας για κάθε ειδικότητα ανάλογα με το χρόνο κτήσης πτυχίου και ανάλογα με τα επιπλέον μόρια του καθενός.
Μόρια από ΑΣΕΠ (για όσους έχουν δώσει μέχρι τώρα γιατί δεν χρειάζεται να ξαναγίνει αλλά για όσους έχουν δώσει πρέπει να ληφθεί υπόψη), μόρια από προϋπηρεσία ανάλογα με το που έχει πάει ο καθένας τα προηγούμενα χρόνια, μόρια από μεταπτυχιακό, δεύτερο πτυχίο κλπ, μόρια από κοινωνικά κριτήρια, ασθένειες, οικογενειακή κατάσταση κλπ. (μπορεί να ξεχνάω κάτι). Και αθροιστικά να βγαίνουν τα μόρια του καθενός και να δημιουργείται κάθε χρονιά ένας πίνακας για κάθε ειδικότητα.

Αλλά αυτό να γίνει σωστά.
Να δημιουργηθεί μια επιτροπή από άτομα του υπουργείου, εκπροσώπους των καθηγητών, των αναπληρωτών, των αδιόριστων, των Ασεπιτών, κλπ. Έναν- δύο γιατρούς, από εκπροσώπους ατόμων με αναπηρία, ασθενών κλπ. και ύστερα από συζήτηση να καταλήξουν πόσα μόρια θα παίρνει ο κάθε ένας ανάλογα με την κατηγορία που θα ανήκει. Τέλειο δεν θα είναι αλλά με τη συζήτηση θα γίνει επαρκές και δίκαιο και σίγουρα καλύτερο από αυτά που μέχρι τώρα έχουμε. Αλλά χρειάζεται βούληση πρωτίστως πολιτική, καλή πρόθεση από όλους και διάθεση συζήτησης και συγκερασμού απόψεων.

Αλλά το μείζον για να τα συζητήσουμε όλα αυτά και να μην μας έχουν να τρωγόμαστε είναι να γίνονται διορισμοί...

20
Συνάδελφοι,
αδικία είναι όλο αυτό το σύστημα,
που αφήνει τα σχολεία και τους μαθητές χωρίς καθηγητές, τους πτυχιούχους χωρίς δουλειά, τους αναπληρωτές να τρέχουν δεξιά και αριστερά χρόνια ή να δίνουν ΑΣΕΠ χωρίς να διορίζονται ποτέ, τους μόνιμους να μην ξέρουν που θα βρεθούν τον Σεπτέμβρη μακριά από τις οικογένειές τους για ψίχουλα...
και όλους εμάς να διαφωνούμε για το δίκιο, το άδικο και την αξιοκρατία. Να υποστηρίζουμε διάφορες απόψεις, λίγοι κατά πως τους συμφέρει και πολλοί κατά πως κρίνουν το δικαιότερο ειδικό μέσα στο γενικό άδικο.

Η λύση είναι εξορθολογισμός του συστήματος πριν το διορισμό, για τον διορισμό και μετά τον διορισμό και κυρίως διορισμοί όσοι χρειάζονται, δηλαδή πολλοί, μόνιμων για τα οργανικά κενά και αναπληρωτών για τα λειτουργικά!
Αυτά πρέπει να ζητάμε ενωμένοι.

21
γιατι να μην εχει δικαιωμα αυτος που βρισκεται απο πανω στον πινακα να διοριστει αναπληρωτης σε αυτη τη θεση; Τοτε δεν καταστρατηγειται μονο η αρχη της ισοτητας!

Ακριβώς για αυτό η εντοπιότητα είναι απαράδεκτη.

Σύμφωνα με ανεπιβεβαίωτες, ακόμη, πληροφορίες η πολιτική ηγεσία του υπουργείου παιδείας μελετά σοβαρά το ενδεχόμενο ,μαζί με τη ρύθμιση για το διπλασιασμό της μοριοδότησης των "δυσπρόσιτων" σχολείων των ορεινών όγκων και των νησιωτικών περιοχών,να "ξεκλειδώσει" και τους πίνακες των αναπληρωτών.Το μεταφέρω με κάθε επιφύλαξη ,γιατί τόσα αλληλοσυγκρουόμενα ακούσαμε τις τελευταίες μέρες. Ελπίζω και εύχομαι η πληροφορία αυτή να επιβεβαιωθεί και να γίνει,επιτέλους,το αυτονόητο. Δημήτρης Μπράτης


Μακάρι, είναι απαραίτητο να γίνει αυτό.

αν ξεκλειδωσει ο πινακας αναπληρωτων θα ξεκλειδωσει και ο  ενιαίος πινακας μονιμων διορισμων? ευχαριστω πολυ

Δεν είναι απαραίτητο και δεν νομίζω να γίνει.

Είναι σημαντικό να αγωνιζόμαστε και να ζητάμε το μείζον που δεν είναι άλλο από το
Μαζικους μονιμους διορισμους πρεπει να απαιτουμε ολα τα αλλα ειναι για καταναλωση σε συζητησεις ...
αν και όλα έχουν μια σημασία και πρέπει να τα συζητάμε αρκεί να μην μένουμε εκεί...

22
Χωρίς να ξέρω για ποιο πρόγραμμα πρόκειται λέω ότι μάλλον δεν μπορείς να είσαι και στα δύο.
Δες όρους και προϋποθέσεις του προγράμματος.
Και σίγουρα μην κάνεις πρόσληψη στο φροντιστήριο πριν ξεκινήσει το πρόγραμμα.

23
Φέτος δεν το είδα αλλά μάλλον θα το περάσουν.
Δες και συζήτηση πιο πάνω.
Θα το ψάξω...

24
Τώρα δεν δηλώνεις ξεχωριστά σχολεία απλά περιοχές προτίμησης και αν θέλεις το κουτάκι.
Θεωρώ ότι με την αλλαγή θα μπορείς να επιλέξεις και συγκεκριμένα δυσπρόσιτα. Αλλά κανείς δεν μπορεί να είναι σίγουρος.

25
Μπορούν να μας μετακινούν δηλαδή σε περιοχές που δεν έχουμε δηλώσει με το έτσι θέλω...
Και κάποιοι ακόμα υποστηρίζουν πως καλώς ισχύει ο διετής αποκλεισμός αν αρνηθείς!!!

26
Συνάδελφε, επειδή το υπουργείο δεν μπορεί να κάνει γρήγορα τις διαδικασίες και αν κάποιος αρνηθεί θέση να μπορεί να καλεί άμεσα τον επόμενο, πρέπει να τιμωρούμε τον συνάδελφό μας;
Ο οποίος για να δηλώσει κάποιο μέρος μάλλον ήθελε να πάει αλλά κάτι άλλαξε στον προγραμματισμό ή στη ζωή του ή έβαλε το κουτάκι επειδή δεν μπορείς απλά να δηλώσεις συγκεκριμένα δυσπρόσιτα (όπως θα έπρεπε), αλλά όλα μαζί χωρίς επιλογή τόπου ή σχολείου.
Απλά επειδή είναι χάλια το σύστημα και δεν μπορούν να δοθούν απλές λύσεις σε βασικά προβλήματα να την πληρώνουν πάλι οι καθηγητές. Δεν καταλαβαίνω αυτή τη λογική ειδικά όταν προέρχεται από μας τους ίδιους.
Θεωρώ ότι όλοι μαζί θα έπρεπε να κοιτάμε να αλλάξουν τα πράγματα και να είμαστε απέναντί τους ενωμένοι.

27
Υποτιθεται οτι το 2010 ο πινακας κλειδωσε για να μπει ενα τελος στους διορισμους εκτος γραπτου διαγωνισμου ΑΣΕΠ. Αλλα απο τοτε, καθε χρονο διοριζονται ενα σωρο εκτος ΑΣΕΠ (με συμβαση ορισμενου χρονου εστω). Ακομη κι ο ιδιος ο νομος 3848 δινει μορια σε διαφορα κριτηρια (μτπχ, διδακτορικο, αναπηρια 67%, 3-4 παιδια, προυπηρεσια), που αλλοιωνουν τη βαθμολογικη σειρα του γραπτου διαγωνισμου. Με συναδελφο που το εχουμε συζητησει, εχουμε καταληξει οτι ειτε πρεπει ο διαγωνισμος να ειναι στυλ πανελλαδικων (δηλ να μετραει μονο ο γραπτος βαθμος), ειτε οι διορισμοι να γινονται μονο με μοριοδοτηση των τυπικων προσοντων οπως στα αλλα υπουργεια.

Δεν θα έπρεπε να γίνει άλλος ΑΣΕΠ οπότε να ισχύει η κατάταξη όπως λέω παραπάνω με μικτά τυπικά προσόντα και κοινωνικά κριτήρια.
Φυσικά όμως επειδή υπάρχουν ακόμα αδιόριστοι από ΑΣΕΠ θα έπρεπε και τα μόρια αυτών να αθροίζονται με τα υπόλοιπα δικά τους από τις άλλες δύο πηγές για να ανεβούν στην κατάταξη.

Σελίδες: 1234 ... 10

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32321
  • Τελευταία: ikaramper
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1161450
  • Σύνολο θεμάτων: 19231
  • Σε σύνδεση σήμερα: 430
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 14
Επισκέπτες: 324
Σύνολο: 338

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.052 δευτερόλεπτα. 24 ερωτήματα.