Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - ΠΑΣΑΦ

Σελίδες: 123
15
ΠΑΣΑΦ: Κοινωνικό φροντιστήριο ή  κατάργηση εργασιακών δικαιωμάτων ή μήπως προεκλογική εξαγγελία;

      Κ. Υφυπουργέ,

             Επανειλημμένα φέτος ο ΠΑ.Σ.Α.Φ. (Πανελλήνιος Σύλλογος Αναπληρωτών Φιλολόγων) προέβαλλε το αίτημα για τη λειτουργία της Π.Δ.Σ. (Πρόσθετη Διδακτική Στήριξη) στο Λύκειο, προκειμένου οι μαθητές, κυρίως οικονομικά αδύναμων οικογενειών (και όχι μόνο), να έχουν τη δυνατότητα να συναγωνιστούν επί ίσοις όροις τους μαθητές που παρακολουθούν ιδιωτικό φροντιστήριο,  αλλά και παράλληλα να ανακουφιστούν οικονομικά πολλοί αναπληρωτές καθηγητές, που παραμένουν άνεργοι από το καλοκαίρι.

Το πάγιο αυτό αίτημα του συλλόγου αναπληρωτών καθηγητών και μαθητών αποτελεί πλέον, αντικείμενο εμπαιγμού από το Υπουργείο, που ανακοίνωσε την έναρξη Κοινωνικού Φροντιστηρίου με επίσημο δελτίο τύπου: (http://www.minedu.gov.gr/grafeio-typoy-kai-dimosion-sxeseon-main/deltia-typoy-main/10621-23-01-14.html). Μόλις δύο μήνες πριν τις Πανελλήνιες και με μοναδικό κριτήριο πρόσληψης τη μακροχρόνια ανεργία (ώστε να ξαναμοιράζει τις θέσεις κατ’ έτος) ή το νεαρό της ηλικίας (για να δείξει ότι καταπολεμά την ανεργία κάτω των 30), το Υπουργείο Παιδείας ακυρώνει στην πράξη τον τεράστιο αγώνα και κόπο χιλιάδων αναπληρωτών καθηγητών, που επανειλημμένα έλαβαν μέρος με επιτυχία στον αξιοκρατικό διαγωνισμό του ΑΣΕΠ και υπηρέτησαν την εκπαίδευση σε όλη την επικράτεια με τεράστιο οικονομικό και προσωπικό κόστος, αδιαφορώντας  στην ουσία προκλητικά για την ανεκδιήγητη  καθυστέρηση της έναρξης της Διδακτικής Στήριξης και  επιβαρύνοντας ψυχολογικά τους μαθητές περαιτέρω.

             Πιστεύαμε ότι, ύστερα από τη συνάντησή μας και μετά την έκθεση των λογικών επιχειρημάτων μας προς τον Υφυπουργό και τη νομική του σύμβουλο, είχε γίνει κατανοητή η κατάσταση και θεωρήσαμε ότι η ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας ήταν διατεθειμένη να ακολουθήσει όλα όσα έχουν θεσμοθετηθεί και νομοθετηθεί από το ίδιο το Υπουργείο. Την επόμενη, όμως, ημέρα της συνάντησής μας με τον Υφυπουργό κ. Συμεών Κεδίκογλου διαψευστήκαμε, όταν ο ίδιος  εμφανίστηκε στα Μ.Μ.Ε για να παρουσιάσει το σπουδαίο και καινοτόμο πρόγραμμα του Κοινωνικού Φροντιστηρίου.

Ο ΠΑ.Σ.Α.Φ. ζητάει από το Υπουργείο:

- να κάνει σαφές, εάν προτίθεται να αντικαταστήσει την Πρόσθετη Διδακτική Στήριξη με τον καινοφανή θεσμό του Κοινωνικού Φροντιστηρίου.

- την άμεση έναρξη της Π.Δ.Σ. με αυστηρά ολιγομελή τμήματα και με πρόγραμμα εντατικό, ώστε οι μαθητές να είναι σε θέση να αντεπεξέλθουν στις τεράστιες απαιτήσεις των εισαγωγικών εξετάσεων.

- τη μη εκχώρηση δικαιώματος πρόσληψης σε σχολεία της δημόσιας εκπαίδευσης στον ΟΑΕΔ, καθώς το ΣτΕ έχει κρίνει τελεσίδικα (απόφαση 2592/1999) ότι κανένας άλλος φορέας πλην του υπουργείου Παιδείας δεν μπορεί να πραγματοποιεί προσλήψεις εκπαιδευτικών στα δημόσια σχολεία. Συγκεκριμένα: “Ο συνταγματικός νομοθέτης αναθέτει την αποστολή της παιδείας ευθέως στο Κράτος και αποκλείει τη μεταφορά αρμοδιοτήτων σχετικών με αυτήν στους Οργανισμούς Τοπικής Αυτοδιοίκησης οποιουδήποτε βαθμού. Ειδικότερα ως προς την Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση το ισχύον Σύνταγμα ακολουθεί στο θέμα αυτό την παράδοση των προηγούμενων Συνταγμάτων 1911, 1927, 1952 και αναγνωρίζει την αποκλειστική ευθύνη και αρμοδιότητα του κράτους για τη διοίκηση, την εποπτεία και τη λειτουργία των δημοσίων εκπαιδευτηρίων, σε απόκλιση από τα πρώτα Ελληνικά Συντάγματα, τα οποία είχαν αναγνωρίσει ως υπόθεση των δήμων την “δημοτική εκπαίδευση" και για την εκπαίδευση της οποίας το κράτος απλώς συνέτρεχε αυτούς "κατά το μέτρον της ανάγκης των" (άρθρο 11, παρ. 1. Συντ. 1844, άρθρο 16, εδ. Σύνταγμα 1864)”.

     Σε αυτό το σημείο θα θέλαμε να κάνουμε την εξής παρατήρηση: Πού είναι ο εκσυγχρονισμός του κράτους, ο εκσυγχρονισμός της κοινωνίας, όταν υιοθετούνται πρακτικές που είχαν εφαρμοστεί επί βασιλέως Όθωνος; Θυμάστε με ποιον τρόπο εκδιώχθηκε από τη χώρα μας ο βασιλιάς της Ελλάδας;

- την άμεση εφαρμογή και τήρηση του νόμου 3848/2010, άρθρα 4 και 5, που αφορά  σε διορισμούς εκπαιδευτικών και ορίζει, πως οι διορισμοί πραγματοποιούνται με βάση τη σειρά των εκπαιδευτικών στον τελικό πίνακα κατάταξής τους. Είναι, επομένως, σαφές πως  μοναδικό κριτήριο πρόσληψης των καθηγητών είναι η σειρά κατάταξής τους στον πίνακα αναπληρωτών.

             Έπρεπε να μας είχατε ενημερώσει ότι κριτήριο πρόσληψης θα αποτελεί η ηλικία και η ανεργία, ώστε να μην προσπαθούμε όλα αυτά τα χρόνια να εξελιχθούμε σε άρτιο εξειδικευμένο προσωπικό, σύμφωνα με την αξιολόγηση των εκπαιδευτικών, μπαίνοντας σε μία σκληρή διαδικασία επιτυχίας στον ΑΣΕΠ, προϋπηρεσίας, ολοκλήρωσης μεταπτυχιακών, δεύτερων πτυχίων, πιστοποιητικών υπολογιστών, ξένων γλωσσών.

- την υπαγωγή των προσλαμβανομένων καθηγητών στις διατάξεις του Υπουργείου Παιδείας όσον αφορά στα εργασιακά και ασφαλιστικά τους δικαιώματα.

-τη χρήση των προγραμμάτων ΕΣΠΑ, με ανανεούμενες συμβάσεις

- τη λειτουργία της Π.Δ.Σ. στα Λύκεια αλλά και της Ενισχυτικής Διδασκαλίας στα γυμνάσια από την έναρξη της σχολικής περιόδου, ώστε να λαμβάνεται μέριμνα τόσο για το μαθητικό δυναμικό της χώρας, όσο και για την απασχόληση του εκπαιδευτικού προσωπικού και τη μείωση της ανεργίας.

             Ο Υφυπουργός παιδείας εξήγγειλε ότι το Κοινωνικό Φροντιστήριο θα εφαρμοστεί πιλοτικά σε μεγάλες πόλεις της Ελλάδας, Αθήνα, Θεσσαλονίκη, Πάτρα, Αλεξανδρούπολη, Χαλκίδα. Διερωτώμαστε: Η  Χαλκίδα είναι, άραγε, μεγαλύτερη σε πληθυσμό από τα Ιωάννινα και το Ηράκλειο; Γιατί επιλέχθηκε η συγκεκριμένη πόλη στην πιλοτική εφαρμογή του προγράμματος; Αναρωτιόμαστε, επίσης, εάν το Κοινωνικό Φροντιστήριο αφορά μόνο τους μαθητές “μεγάλων” πόλεων και όχι συνολικά τους μαθητές της ελληνικής επικράτειας, είτε ζουν σε πόλη είτε σε κωμόπολη είτε σε χωριό.

 Επιπλέον, ανακοίνωσε ότι οι προσλήψεις θα γίνουν εκτός των πινάκων αναπληρωτών, οι 500 εξ αυτών θα αφορούν νέους άνεργους εκπαιδευτικούς έως 30 ετών, ενώ οι υπόλοιπες 500 μακροχρόνια άνεργους εκπαιδευτικούς. Τονίζεται δε, ότι το πρόγραμμα δεν θα αφορά τους μαθητές της Α' λυκείου, αλλά τους μαθητές της Β' και Γ' τάξης.  Στο σημείο αυτό θέτουμε τα ακόλουθα ερωτήματα: Μολονότι σχεδιάζεται η αξιολόγηση των εκπαιδευτικών, επιλέγετε προσωπικό που δεν έχει αξιολογηθεί για να υποστηρίξει μαθητές που προετοιμάζονται για τις εισαγωγικές εξετάσεις. Είναι δίκαιο; Είναι εφικτό; Ή παράλογο; Τη  στιγμή που υπάρχει προσωπικό εξειδικευμένο, που έχει ήδη αξιολογηθεί και είναι ήδη εγγεγραμμένο στο μητρώο των ανέργων, αλλά με μία μικρή ειδοποιό διαφορά, ότι δεν ανήκει στην κατηγορία των  μακροχρόνια ανέργων και δεν είναι κάτω των 30 ετών. 

             Το Υπουργείο Παιδείας πρέπει, επιτέλους, να πάψει να αντιμετωπίζει τα προβλήματα που πλήττουν το δημόσιο σχολείο με αποσπασματικά μέτρα, που κύριο χαρακτηριστικό τους είναι η έλλειψη σχεδιασμού και οποιασδήποτε συνέχειας, καθώς και η απουσία διαλόγου με τους άμεσα εμπλεκόμενους, δηλαδή τους εκπαιδευτικούς και τις οικογένειες των μαθητών.

             Θα παρακαλούσαμε τον Υφυπουργό κ. Συμεών Κεδίκογλου και το νομικό σύμβουλο του Υφυπουργού να μας απαντήσουν οι ίδιοι στα ερωτήματά μας και όχι οι υπεύθυνοι των γραφείων που έχουν αναλάβει τη διοργάνωση του συγκεκριμένου προγράμματος. Οι Υπεύθυνοι του γραφείου Κοινωνικό Φροντιστήριο είναι εκτελεστικά όργανα των ανωτέρων, τις αποφάσεις, όμως, τις παίρνει ο Υπουργός, ο Υφυπουργός και οι σύμβουλοί τους. Για το λόγο αυτό απαιτούμε μία απάντηση σαφή και ξεκάθαρη από τους ίδιους.

Με εκτίμηση
Το Δ. Σ. του ΠΑ.Σ.Α.Φ.

ΠΑ.Σ.Α.Φ.
ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ ΦΙΛΟΛΟΓΩΝ
18 – 3-  2014
Αρ. Πρωτ. 2732/18 – 3- 2014
Ιστοσελίδα:http://filologoi02.webnode.gr/
email: pasafpe02@gmail.com   ΠΡΟΣ:
Υπουργό Παιδείας & Θρησκευμάτων
κ. Κ. Αρβανιτόπουλο
Υφυπουργό Παιδείας κ. Σ. Κεδίκογλου

16
ΠΑΣΑΦ: Παράταση της ενισχυτικής διδασκαλίας έως τις παραμονές των εξεταζομένων μαθημάτων
Συνάδελφοι ζητήστε από τις τοπικές ΕΛΜΕ να πιέσουν το υπουργείο ώστε τα μαθήματα της Ενισχυτικής να συνεχιστούν έως τις παραμονές των εξεταζομένων μαθημάτων. Είναι άσκοπο να σταματήσουν τα μαθήματα της Ενισχυτικής με τη λήξη των μαθημάτων. Ο σκοπός της Ενισχυτικής είναι υποστηρικτικός και για αυτό πρέπει να συνεχιστεί έως τις παραμονές του εξεταζόμενου μαθήματος.
 Το άρθρο του ΠΑΣΑΦ δημοσιεύτηκε και στο alfavita.
http://www.alfavita.gr/arthron/%CF%80%CE%B1%CF%83%CE%B1%CF%86-%CF%80%CE%B1%CF%81%CE%AC%CF%84%CE%B1%CF%83%CE%B7-%CF%84%CE%B7%CF%82-%CE%B5%CE%BD%CE%B9%CF%83%CF%87%CF%85%CF%84%CE%B9%CE%BA%CE%AE%CF%82-%CE%B4%CE%B9%CE%B4%CE%B1%CF%83%CE%BA%CE%B1%CE%BB%CE%AF%CE%B1%CF%82-%CE%AD%CF%89%CF%82-%CF%84%CE%B9%CF%82-%CF%80%CE%B1%CF%81%CE%B1%CE%BC%CE%BF%CE%BD%CE%AD%CF%82-%CF%84%CF%89%CE%BD-%CE%B5%CE%BE%CE%B5%CF%84%CE%B1%CE%B6%CE%BF%CE%BC%CE%AD%CE%BD%CF%89%CE%BD-%CE%BC%CE%B1%CE%B8%CE%B7%CE%BC%CE%AC%CF%84%CF%89%CE%BD



17
ΠΑΣΑΦ: Παράταση της ενισχυτικής διδασκαλίας έως τις παραμονές των εξεταζομένων μαθημάτων iPaideia.gr IPAIDEIA.GR ΠΑ.Σ.Α.Φ. ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ ΦΙΛΟΛΟΓΩΝ
Θέμα: Παράταση Ενισχυτικής Διδασκαλίας
Κ. Υπουργέ,
         Σύμφωνα με τον τρόπο λειτουργίας της Ενισχυτικής Διδασκαλίας και της Πρόσθετης Διδακτικής Στήριξης τα προηγούμενα έτη, τα προγράμματα αρχίζουν να λειτουργούν με την έναρξη του σχολικού έτους και λήγουν με το πέρας των εξετάσεων. Ειδικά για τις ημέρες των εξετάσεων, επιτρέπεται η τετράωρη διδασκαλία κατ΄ ανώτατο όριο για κάθε μάθημα που διδάχθηκε κατά την διάρκεια της χρονιάς, τις παραμονές της εξέτασης του μαθήματος αυτού. Ζητάμε, έστω και την ύστατη στιγμή, την παράταση της Ενισχυτικής Διδασκαλίας έως τις παραμονές των εξεταζόμενων μαθημάτων και όχι τη λήξη της την 12η Μαΐου (ημερομηνία λήξης των μαθημάτων), ως ελάχιστο δείγμα σεβασμού στους μαθητές που χρήζουν εντατικών μαθημάτων, εξαιτίας της μεγάλης καθυστέρησης έναρξης λειτουργίας της Ενισχυτικής Διδασκαλίας. Οι μαθητές μας έχουν ανάγκη διδακτικής υποστήριξης έως την ημέρα που θα εξεταστούν. Είναι αίτημα των μαθητών, των γονέων, των διευθυντών των σχολείων, των καθηγητών. Με εκτίμηση, Το Δ. Σ. του ΠΑ.Σ.Α.Φ.

http://ipaideia.gr/pasaf-paratasi-tis-enisxitikis-didaskalias-eos-tis-paramones-ton-eksetazomenon-mathimaton.d33c8ad305dbcc2f8fbe2671d22e5ed3.htm

18
Διάφορα θέματα αδιόριστων / Απ: Κοινωνικό Φροντιστηρίο
« στις: Ιανουάριος 28, 2014, 11:09:41 μμ »
 Αγαπητοί συνάδελφοι ο ΠΑ.Σ.Α.Φ. σήμερα συνάντησε τον υφυπουργό κ. Κεδίκογλου και τη νομική σύμβουλο. Ο Υφυπουργός δεν είναι βέβαιος ότι οι προσλήψεις των εκπαιδευτικών θα γίνουν από τον ενιαίο πίνακα αναπληρωτών. Η νομική σύμβουλος του υφυπουργού μας επιβεβαίωσε στο τέλος της συζήτησης ότι ακόμη τίποτα δεν έχει αποφασιστεί και ότι το θέμα είναι σε εξέλιξη. Ο ΠΑ.Σ.Α.Φ. κρίνει ότι δεν πρέπει να εφησυχαστούμε και ότι πρέπει να συνεχίσουμε τις προσπάθειές μας για να γίνουν οι προσλήψεις στο Κοινωνικό Φροντιστήριο από τον Ενιαίο Πίνακα Αναπληρωτών και μόνο.

19
Διάφορα θέματα αδιόριστων / Κοινωνικό Φροντιστήριο
« στις: Ιανουάριος 23, 2014, 06:29:12 μμ »
ΠΑ.Σ.Α.Φ - ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ ΦΙΛΟΛΟΓΩΝ
      
23 – 1-  2014
Ιστοσελίδα:  http://filologoi02.webnode.gr/
email: pasafpe02@gmail.com
ΠΡΟΣ:
Υπουργό Παιδείας & Θρησκευμάτων
κ. Κ. Αρβανιτόπουλο
Υφυπουργό Παιδείας κ. Σ. Κεδίκογλου

Θέμα: Κοινωνικό Φροντιστήριο

Επανειλημμένα φέτος ο ΠΑ.Σ.Α.Φ. (Πανελλήνιος Σύλλογος Αναπληρωτών Φιλολόγων) προέβαλλε το αίτημα για τη λειτουργία της Π.Δ.Σ. (Πρόσθετη Διδακτική Στήριξη) στο Λύκειο, προκειμένου οι μαθητές κυρίως οικονομικά αδύναμων οικογενειών (και όχι μόνο) να έχουν τη δυνατότητα να συναγωνιστούν επί ίσοις όροις με τους μαθητές που παρακολουθούν ιδιωτικό φροντιστήριο αλλά και να ανακουφιστούν οικονομικά πολλοί πρώην αναπληρωτές καθηγητές, που παραμένουν άνεργοι από το καλοκαίρι. Το πάγιο αυτό αίτημα του συλλόγου αναπληρωτών καθηγητών και μαθητών σήμερα, 23 Ιανουαρίου 2014, αποτέλεσε ουσιαστικά αντικείμενο εμπαιγμού από το Υπουργείο, που ανακοίνωσε την έναρξη Κοινωνικού Φροντιστηρίου με επίσημο δελτίο τύπου:  (http://www.minedu.gov.gr/grafeio-typoy-kai-dimosion-sxeseon-main/deltia-typoy-main/10621-23-01-14.html). Μόλις τρεις μήνες πριν τις Πανελλήνιες και με μοναδικό κριτήριο πρόσληψης τη μακροχρόνια ανεργία (ώστε να ξαναμοιράζει τις θέσεις κατ’ έτος)  ή το νεαρό της ηλικίας (για να δείξει ότι καταπολεμά την ανεργία κάτω των 30), το Υπουργείο Παιδείας ακυρώνει στην πράξη τον τεράστιο αγώνα και κόπο χιλιάδων αναπληρωτών καθηγητών, που επανειλημμένα έλαβαν μέρος στον αξιοκρατικό διαγωνισμό του ΑΣΕΠ και υπηρέτησαν την εκπαίδευση σε όλη την επικράτεια με όποιο οικονομικό και προσωπικό κόστος συνεπάγεται αυτό και αδιαφορεί  στην ουσία για την τεράστια καθυστέρηση της έναρξης της Διδακτικής Στήριξης, επιβαρύνοντας ψυχολογικά τους μαθητές περαιτέρω.

Μετά τις σημερινές εξελίξεις ο ΠΑ.Σ.Α.Φ. ζητάει από το Υπουργείο:
- να κάνει σαφές εάν προτίθεται να αντικαταστήσει την Πρόσθετη Διδακτική Στήριξη με τον καινοφανή θεσμό του Κοινωνικού Φροντιστηρίου.
- την άμεση έναρξη της Π.Δ.Σ. με αυστηρά ολιγομελή τμήματα και με πρόγραμμα εντατικό, ώστε οι μαθητές να είναι σε θέση να αντεπεξέλθουν στις τεράστιες απαιτήσεις των εισαγωγικών εξετάσεων.
- τη μη εκχώρηση δικαιώματος πρόσληψης σε σχολεία της δημόσιας εκπαίδευσης στον ΟΑΕΔ, καθώς το ΣτΕ έχει κρίνει τελεσίδικα (απόφαση 2592/1999) ότι κανένας άλλος φορέας πλην του υπουργείου Παιδείας δεν μπορεί να πραγματοποιεί προσλήψεις εκπαιδευτικών στα δημόσια σχολεία.
- την άμεση εφαρμογή και τήρηση του νόμου 3848/2010, άρθρα 4 και 5 που αφορά διορισμούς εκπαιδευτικών και ορίζει σαφέστατα πως οι διορισμοί πραγματοποιούνται με βάση τη σειρά των εκπαιδευτικών στον τελικό πίνακα κατάταξής τους, κάτι που καταδεικνύει ως μοναδικό κριτήριο πρόσληψης των καθηγητών τη σειρά κατάταξής τους  στον πίνακα αναπληρωτών.
- την υπαγωγή των προσλαμβανομένων καθηγητών στις διατάξεις του Υπουργείου Παιδείας όσον αφορά στα εργασιακά και ασφαλιστικά τους δικαιώματα.
- την έναρξη της Π.Δ.Σ. στα Λύκεια αλλά και της Ενισχυτικής Διδασκαλίας στα γυμνάσια από την έναρξη της σχολικής περιόδου, ώστε να λαμβάνεται μέριμνα τόσο για το μαθητικό δυναμικό της χώρας όσο και για την απασχόληση του εκπαιδευτικού προσωπικού και τη μείωση της ανεργίας.
Το Υπουργείο Παιδείας πρέπει επιτέλους να πάψει να αντιμετωπίζει τα προβλήματα που πλήττουν το δημόσιο σχολείο με αποσπασματικά μέτρα που κύριο χαρακτηριστικό τους είναι η έλλειψη οποιασδήποτε συνέχειας και η απουσία διαλόγου με τους άμεσα εμπλεκόμενους, δηλαδή τους εκπαιδευτικούς και τις οικογένειες των μαθητών.

Το Δ. Σ.  του ΠΑ.Σ.Α.Φ.

20
 Σε ποια σειρά έχει σημασία επίσης....
 Και κάτι άλλο συνάδελφοι... μην επαναπαύεστε με τα λίγα... αυτή τη στιγμή τα ΣΔΕ λειτουργούν με εκπαιδευτικούς ωρομίσθιους χωρίς να αναγνωρίζεται η προυπηρεσία...
   Αλήθεια αξίζει να παλέψετε για να διατηρηθεί αυτό το καθεστώς; Αναφέρομαι σε εσένα Λίο που υπερασπίζεσαι το υπάρχον σύστημα...
 Το να είσαι ωρομίσθιος δεν είναι αξιοπρεπές για έναν εκπαιδευτικό που από τα 18 του γνωρίζει μόνο τη μελέτη και τα βιβλία... πρέπει να αμειβόμαστε για τη διδασκαλία μας.. και ξέρουμε όλοι το μεράκι μας και την αξιοπρέπειά μας!

21

ΠΑ.Σ.Α.Φ
ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ ΦΙΛΟΛΟΓΩΝ
      
16 – 1-  2014
Αρ. Πρωτ.
Ιστοσελίδα     :  http://filologoi02.webnode.gr/
Email               :  email: pasafpe02@gmail.com       ΠΡΟΣ:
Υπουργό Παιδείας & Θρησκευμάτων
κ. Κ. Αρβανιτόπουλο
Υφυπουργό Παιδείας κ. Κ. Γκιουλέκα
 

Θέμα: Σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας

          Με έκπληξη διαπιστώσαμε ότι σήμερα  15 Ιανουαρίου 2013 κοινοποιήθηκε στον ηλεκτρονικό και έντυπο τύπο η υπουργική απόφαση με ορθή επανάληψη του ν. 4186/13 (Α΄ 193),  αρ. πρωτ. 15037, σύμφωνα με την οποία καθορίζεται η διαδικασία και τα κριτήρια επιλογής πρόσληψης των εκπαιδευτικών στα Σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας. Την ίδια στιγμή που το πρόγραμμα “Σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας” ευαγγελίζεται την ίση μεταχείριση και τη διασφάλιση της ισότητας ευκαιριών πρόσβασης και ένταξης στη διά βίου μάθηση χωρίς “καμία διάκριση”,  προσλαμβάνει προσωπικό έχοντας θεσπίσει τα δικά του κριτήρια με την ανοχή  (για να μην πούμε με τις ευλογίες) του Υπ. Παιδείας, αφού και αυτό το πρόγραμμα συγχρηματοδοτείται από το ΕΣΠΑ, καταστρατηγώντας την ίση μεταχείριση και το δικαίωμα στην εργασία των υποψήφιων εκπαιδευτικών.
         Τα Σ.Δ.Ε. παρέχουν τη δυνατότητα σε ενήλικες, 18 ετών και άνω, που δεν έχουν ολοκληρώσει την εννιάχρονη υποχρεωτική εκπαίδευση, να συνεχίσουν τις σπουδές τους και να αποκτήσουν τίτλο ισότιμο με το απολυτήριο του Γυμνασίου (νόμος 2525/97).  Είναι άξιο απορίας λοιπόν πώς δεν προτιμώνται καθηγητές που έχουν περάσει από τη διαδικασία του ΑΣΕΠ (μία διαδικασία που - αν μη τι άλλο - δεν αφήνει περιθώρια αμφισβήτησης για το αδιάβλητό της) με κριτήρια που το ίδιο το Υπουργείο θέσπισε.
Αρχικά, δυσκολεύεται κανείς να κατανοήσει το σκεπτικό σε ένα σχεδιασμό εκπαιδευτικής πολιτικής της διά βίου μάθησης όταν αυτή η πολιτική εστιάζει στην πρωτοβάθμια βαθμίδα, κατόπιν αφήνει ένα μεγάλο κενό στην κομβικής σημασίας δευτεροβάθμια εκπαίδευση και επανέρχεται στην ενήλικη ζωή  με τα Σ.Δ.Ε. Εν συνεχεία, και όσον αφορά στον τομέα της στελέχωσης των Σ.Δ.Ε, αξιώνουμε από τους ιθύνοντες των εκάστοτε προγραμμάτων να αποδεχτούν ως γεγονός μη αμφισβητήσιμο την προσπάθεια που έχουν καταβάλλει όλοι όσοι διαγωνίστηκαν σε ένα γραπτό διαγωνισμό και να συμπλεύσουν με την πάγια τακτική του Υπ. Παιδείας να προσλαμβάνει συμβασιούχους ορισμένου χρόνου μέσω του Ενιαίου Πίνακα Αναπληρωτών.

Καλούμε το Υπ.Παιδείας:

1) Να πάρει σαφή θέση ως προς τον τρόπο πρόσληψης σε οποιαδήποτε μορφή εργασίας όπου  είναι συμβαλλόμενο μέλος.
2) Να ενσκύψει με πραγματικό ενδιαφέρον στα προβλήματα που δημιουργήθηκαν.  Καταγγέλλουμε την άνιση πολιτική διαχείρισης προσωπικού από το Υπουργείο Παιδείας και απαιτούμε την ακύρωση της υπουργικής απόφασης και την πρόσληψη εκπαιδευτικού προσωπικού από τον Ενιαίο Πίνακα Αναπληρωτών για το σχολικό έτος 2013 -2014 αλλά και για τα επόμενα έτη.
3) Να προνοήσει, ώστε σε εκπαιδευτικούς που απασχολούνται στα Σ.Δ.Ε χωρίς να βρίσκονται στον Ενιαίο Πίνακα Αναπληρωτών και επομένως  προσελήφθησαν με άλλο τρόπο και όχι κατόπιν επιτυχίας σε γραπτό διαγωνισμό του ΑΣΕΠ- και άρα έχουν άλλη σχέση εργασίας - να μην τους αναγνωριστεί οποιοδήποτε αίτημα προσμέτρησης προϋπηρεσίας αναδρομικά ή εκ των υστέρων σύμφωνα με το νόμο 3848.

Το Δ. Σ. ΠΑ.Σ.Α.Φ.


22
Κλάδος ΠΕ02 Φιλολόγων / Απ: Ενισχυτική 2013-2014 Φιλόλογοι
« στις: Ιανουάριος 13, 2014, 06:23:00 μμ »

          Συνάδελφοι το άρθρο έχει δημοσιευτεί στο alfavita... Περιμένουμε την ενεργό συμμετοχή σας και τη διαμαρτυρία σας με κύριο στόχο την έναρξη της ενισχυτικής και της ΠΔΣ, όπως μας είχαν υποσχεθεί. Πολλές θέσεις αναπληρωτών μειωμένου ωραρίου και έναρξη από μέσα Οκτωβρίου. Δυστυχώς εξαπατηθήκαμε. Το μόνο που μας έχει μείνει είναι να διαμαρτυρηθούμε.

http://tinyurl.com/mbe73ut

ΠΑ.Σ.Α.Φ
ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ ΦΙΛΟΛΟΓΩΝ
     
10 – 1-  2014
Αρ. Πρωτ. 304/13- 01 - 14
Ιστοσελίδα     :  http://filologoi02.webnode.gr/
Email               :  email: pasafpe02@gmail.com       ΠΡΟΣ:
Υπουργό Παιδείας & Θρησκευμάτων
κ. Κ. Αρβανιτόπουλο
 


  Β΄θμια Εκπαιδευση: Τα προγράμματα ΕΣΠΑ δεν είναι για εμάς;   

Σε επαγγελματικό αδιέξοδο έχουμε οδηγηθεί οι αναπληρωτές Β’/θμιας Εκπαίδευσης, που,  αφού είδαμε την πόρτα της εξόδου από την εκπαίδευση με τη λήξη του προηγούμενου σχολικού έτους και προσαρμοστήκαμε με βίαιο τρόπο στο κλείσιμο της στρόφιγγας των διορισμών, - άραγε για πόσο; - τώρα είμαστε θιασώτες ενός παραλογισμού που έχει να κάνει με τον αποκλεισμό μας από τα προγράμματα ΕΣΠΑ στην εκπαίδευση.
1.   Η πρώτη ανοιχτή πληγή για μας είναι η λειτουργία της Ενισχυτικής Διδασκαλίας. Η έναρξη του προγράμματος που το Υπουργείο είχε υποσχεθεί σε γονείς και μαθητές ότι θα ξεκινήσει από Σεπτέμβρη, τέσσερις μήνες μετά δεν έχει ακόμα υλοποιηθεί. Να σημειώσουμε εδώ ότι το περασμένο καλοκαίρι, κατά τη διάρκεια των εγγραφών των μαθητών στα Γυμνάσια, οι γονείς κλήθηκαν να δηλώσουν τη συμμετοχή των παιδιών τους στο πρόγραμμα το οποίο θα ξεκινούσε με την έναρξη των μαθημάτων για να παρέχει εκπαιδευτική υποστήριξη στις αυξημένες ανάγκες των μαθητών. Η χρηματοδότηση του προγράμματος μέσω Ευρωπαϊκών κονδυλίων ήταν προφανώς καλυμμένη από την αρχή της σχολικής χρονιάς. Πού διατέθηκαν λοιπόν τα κονδύλια που προορίζονταν για τη συγκεκριμένη δράση; Γιατί εμπαίζουν τόσο καιρό οι φορείς του Υπουργείου μαθητές, γονείς και εκπαιδευτικούς; Oι απαντήσεις σε επανειλημμένες κρούσεις συναδέλφων μας για το θέμα, κάθε άλλο παρά πειστικές ήταν (η εγκύκλιος αναμένεται να υπογραφεί, γίνεται εκ νέου καταμέτρηση των ΣΚΕΔ ανά επικράτεια, δεν έχει επιλυθεί το ζήτημα της μεταφοράς των μαθητών). Τί απέγιναν λοιπόν τα χρήματα του προγράμματος για το διάστημα που έχουμε διανύσει; Mήπως έχουν χρησιμοποιηθεί για αλλότριους σκοπούς; Kαι αν ναι, για ποιους;

2.   Το  δεύτερο ξεκάθαρο ερώτημα αφορά στη λειτουργία της Πρόσθετης Διδακτικής Στήριξης στα Λύκεια. Γιατί το πρόγραμμα θα λειτουργήσει φέτος μόνο πιλοτικά και για διάθεση συμπλήρωσης ωραρίου των μονίμων συναδέλφων; Γιατί δεν ξεκινά σήμερα οργανωμένα η Π.Δ.Σ., η οποία αναμένεται να απασχολήσει το μεγαλύτερο μέρος των ανέργων εκπαιδευτικών και να προσφέρει ανακούφιση στη μέση Ελληνική οικογένεια, που αδυνατεί να αντεπεξέλθει στο κόστος των φροντιστηρίων; Ποιος αποφασίζει τελικά για την προτεραιότητα στην υλοποίηση των προγραμμάτων ΕΣΠΑ; Και με ποια λογική προτάσσεται η θεατρική αγωγή και το μάθημα των καλλιτεχνικών στα δημοτικά σχολεία έναντι των μαθημάτων κατεύθυνσης στα οποία θα εξεταστεί ο μαθητής πανελλαδικά για την εισαγωγή του  στο Πανεπιστήμιο; Γιατί οι μαθητές των Γυμνασίων να καταδικάζονται στις μαθησιακές αδυναμίες τους, για να βιώσουν την αποτυχία περνώντας στις επόμενες βαθμίδες εκπαίδευσης; Εν τέλει, ποιος καταδικάζει τα παιδιά της μέσης και φτωχής Ελληνικής οικογένειας στην αμάθεια; Ποιος εγκλωβίζει στην ανεργία χιλιάδες αναπληρωτές εκπαιδευτικούς που υπηρέτησαν με κάθε θυσία στις εσχατιές της Ελλάδας τη Β΄/θμια εκπαίδευση, αφού πρώτα αξιολογήθηκαν σ’ έναν ή και περισσότερους γραπτούς διαγωνισμούς ΑΣΕΠ; Ποια είναι η μέριμνα και ο σχεδιασμός για την ανεργία όλων αυτών των ανθρώπων;

3.      Γιατί δε δημιουργούνται ΖΕΠ και στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση;
Δεδομένης της επιτυχημένης εφαρμογής των ΖΕΠ, που ξεκίνησε σε πιλοτικό επίπεδο από την Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση και στοχεύει, κατά το γενικό πλαίσιό του, στην ομαλή και ισότιμη ένταξη των μαθητών από περιοχές με χαμηλούς κοινωνικοοικονομικούς και εκπαιδευτικούς δείκτες στο εκπαιδευτικό σύστημα,  ο ΠΑ.Σ.Α .Φ ζητά τη διεύρυνση των ΖΕΠ  και στη Δευτεροβάθμια εκπαίδευση.
Είναι κάτι παραπάνω από προφανές ότι από τη στιγμή που οι τρεις πρώτες τάξεις του Γυμνασίου αποτελούν συνέχεια της λεγόμενης ‘’υποχρεωτικής εννιαετούς εκπαίδευσης’’ είναι επιτακτική η ανάγκη διεύρυνσης των σχολικών δομών που έχουν επίκεντρό τους, κατά τη φιλοσοφία των ΖΕΠ, τη γνωστικο-γλωσσική αλλά και κοινωνικο-συναισθηματική ανάπτυξη των μαθητών, η οποία σταματά βίαια με την είσοδο των ίδιων παιδιών στις όμορες σχολικές μονάδες της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσής τους.
       Είναι μη αμφισβητήσιμο  ότι τα φιλολογικά μαθήματα μπορούν να  αποτελέσουν ακρογωνιαίο λίθο στην υποστήριξη των μαθητών με έμφαση στην  ανάπτυξη του προφορικού λόγου, στην κατανόηση και παραγωγή του γραπτού λόγου αλλά και με την ολοκλήρωση των κατ’ οίκον εργασιών, μέσω των μαθημάτων της Νεοελληνικής Γλώσσας αλλά και της Νεοελληνικής Λογοτεχνίας.
Επιπλέον, από τη στιγμή που πυλώνας του εν λόγω προγράμματος είναι η κοινωνικο-συναισθηματική ανάπτυξη των μαθητών μέσω προγραμμάτων προσωπικής, διαπροσωπικής ανάπτυξης αλλά και πολιτιστικών, διαπολιτισμικών δημιουργικών δραστηριοτήτων, είναι βέβαιο ότι συνεπικουρικά το μάθημα της Ιστορίας θα μπορούσε να αποτελέσει βασικό αγωγό προς αυτή την κατεύθυνση, ώστε ο μαθητής να μπορέσει να συνεχίσει να κατανοεί το κοινωνικό γίγνεσθαι μετέχοντας ενεργά σ’ αυτό.
              Για τους λόγους αυτούς θεωρούμε ότι είναι υποχρέωση της Πολιτείας να φανεί αρωγός στην τεράστια προσπάθεια που γίνεται στο χώρο της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης, ώστε να σταματήσουν να υπάρχουν βαθμίδες δύο ταχυτήτων. Επιθυμούμε να δείτε με καλή διάθεση το αίτημα της διεύρυνσης Ζωνών Εκπαιδευτικής Προτεραιότητας, σε πρώτη φάση, σε  Γυμνάσια  που φοιτούν μαθητές οι οποίοι προέρχονται από δημοτικά Ζ.Ε.Π.
      Συγκεκριμένα, αξιώνουμε την ίδρυση αντίστοιχου αριθμού Ζ.Ε.Π. (450) και στα όμορα Γυμνάσια της χώρας μας, αφού θεωρούμε δικαίωμα των μαθητών να συνεχίσουν να λαμβάνουν υποστηρικτική βοήθεια και στην τελευταία φάση της υποχρεωτικής τους εκπαίδευσης τους. Είναι μη συνεπές από την πλευρά της Πολιτείας να έχει εντάξει  ένα δημοτικό σε εκπαιδευτική προτεραιότητα βασισμένη σε χαμηλούς κοινωνικοοικονικούς  και εκπαιδευτικούς παράγοντες και την ίδια στιγμή το διπλανό Γυμνάσιο να εκπίπτει από αυτή την προτεραιότητα. Εξίσου παράδοξο είναι άλλωστε και το γεγονός ότι  κάποιοι μαθητές τυγχάνουν αυτής της εύνοιας, αφού το ρόλο του Υπουργείου Παιδείας έχουν αναλάβει Προγράμματα Πανεπιστημίων.
        Ενδεικτικά αναφέρουμε το Παν/μιο Θεσσαλονίκης, όπου μέσω του προγράμματος “Διάπολις”  εργάζονται περίπου 100 φιλόλογοι, των οποίων η πρόσληψη δεν έγινε από τον ενιαίο πίνακα αναπληρωτών, καταστρατηγώντας με αυτόν τον τρόπο την ίση πρόσβαση στο δικαίωμα στην εργασία μας αλλά και το δικαίωμα της ίσης πρόσβασης των μαθητών στη δημόσια, δωρεάν εκπαίδευση.
   Όταν ο σύλλογος ΠΑ.Σ.Α.Φ επισκέφθηκε  συνεργάτη και  σύμβουλο του Υπουργού Παιδείας,  σε ερώτηση του συλλόγου γιατί φέτος δεν δημιουργήθηκαν ΖΕΠ η απάντησή του  ήταν ότι στο Γυμνάσιο οι αλλοδαποί μαθητές δεν έχουν ανάγκη από εκπαιδευτική υποστήριξη. Τα ερωτήματα που θέτουμε στον Υπουργό Παιδείας αλλά και σε όλους τους εμπλεκόμενους είναι τα ακόλουθα:
•   Ο μαθητής της ΣΤ΄ Δημοτικού είναι προετοιμασμένος άρτια, ώστε να τον υποδεχτεί το Γυμνάσιο;
•   Υποχρεωτική - βασική εκπαίδευση είναι ΚΑΙ το Γυμνάσιο ή τύποις μόνο θεωρείται ως τέτοια ;
•   Δεν υπάρχει αλλοδαπός μαθητής που φοιτά στο Γυμνάσιο, στο Ενιαίο Λύκειο, στο ΕΠΑΛ και είναι η πρώτη του ημέρα σε ελληνικό σχολείο;
•   Δεν υπάρχει αλλοδαπός μαθητής που αντιμετωπίζει δυσκολίες με την ελληνική γλώσσα στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση;
•   Δεν υπάρχουν μαθητές που να αντιμετωπίζουν μαθησιακές δυσκολίες μη διαγνωσμένες;
•   Αν όντως δεν υπάρχουν ανάγκες για ΖΕΠ στη δευτεροβάθμια Εκπαίδευση τότε το πρόγραμμα "Εκπαίδευση αλλοδαπών και παλιννοστούντων μαθητών" γιατί δημιουργήθηκε από το πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης με συγχρηματοδότηση ΕΣΠΑ;
•   Γιατί επιλέχθησαν 141 σχολικές μονάδες στην πλειοψηφία τους σχολεία της δευτεροβάθμιας;
•   Γιατί αντί να επεκτείνεται ο θεσμός των ΖΕΠ και στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση, όπως συμβαίνει στα δημοτικά,  ακουλουθείται αντιστρόφως ανάλογη πολιτική σε σημείο που ο αριθμός των Γυμνασίων που είναι ΖΕΠ να φθίνει σε τέτοιο βαθμό που να μιλάμε για εξαφάνισή τους;
•   Γιατί δε διδάσκουν και φιλόλογοι στα δημοτικά όπως γίνεται στο πρόγραμμα Διάπολις;
•   Γιατί δεν προσελήφθησαν από τον ενιαίο πίνακα αναπληρωτών του Υπουργείου Παιδείας, όταν τα ίδια τα προγράμματα του πανεπιστημίου στην πρωτοβάθμια προσέλαβαν προσωπικό από τον Ενιαίο πίνακα των αναπληρωτών;
       Να πάρει σαφή θέση ως προς τον τρόπο πρόσληψης σε οποιαδήποτε μορφή εργασίας που  είναι συμβαλλόμενο μέλος.
       Να ενσκύψει με πραγματικό ενδιαφέρον στα προβλήματα που δημιουργήθηκαν.  Καταγγέλλουμε την άνιση πολιτική διαχείρισης προσωπικού από το Υπουργείο Παιδείας και απαιτούμε την ακύρωση των πινάκων που έχουν καταρτιστεί από τα πανεπιστήμια και την πρόσληψη εκπαιδευτικού προσωπικού από τον Ενιαίο Πίνακα Αναπληρωτών για το σχολικό έτος 2013 -2014.

Με εκτίμηση
Το Δ. Σ. του ΠΑΣΑΦ

http://tinyurl.com/mbe73ut

23
Σχολική ζώνη / Απ: Πού πήγαν τα χρήματα της Ενισχυτικής;
« στις: Ιανουάριος 04, 2014, 05:49:53 μμ »
o υπεύθυνος της ενισχυτικής μας εξήγησε ότι ένας φιλόλογος μπορεί να πηγαίνει σε 2 σκεδ προκειμένου να συμπληρώσει ωραριο.. για παράδειγμα αν στον Πειραιά υπάρχουν 10 σκεδ.. οι 5 πρώτοι φιλόλογοι θα έχουν 13 ώρες και οι 5 τελευταίοι 8 ώρες...

24
Σχολική ζώνη / Απ: Πού πήγαν τα χρήματα της Ενισχυτικής;
« στις: Ιανουάριος 04, 2014, 05:02:15 μμ »
 Ο Δημοσιογράφος είναι συνάδελφος φιλόλογος και επιπλέον οι πληροφορίες του θα χρησιμοποιηθούν σε επίσημο έγγραφο που θα στείλει ο σύλλογος προκειμένου να λογοδοτήσουν οι υπεύθυνοι αλλά αυτή τη φορά γραπτώς.... ίσως είναι η μοναδική φορά που ο δημοσιογράφος ο συγκεκριμένος δεν είναι ένοχος αλλά συμπάσχων...

25
Σχολική ζώνη / Απ: Πού πήγαν τα χρήματα της Ενισχυτικής;
« στις: Ιανουάριος 04, 2014, 03:00:57 μμ »
Γιατί πρέπει να πάει σε μοναστήρι ο συνάδελφος; επειδή ταρακούνησε τα νερά; Τέτοιους συναδέλφους πρέπει να τους ενθαρρύνουμε και όχι να τους αποτρέπουμε.
Οι 13 ώρες θα δοθούν στους μαθηματικούς αν όλες οι τάξεις (α΄, β΄, γ΄ γυμνασίου) δημιουργήσουν τμήματα σκεδ.
Μόνο σε εσάς μειώθηκε ο μισθός; τι εννοείς;
Επίσης αν γνωρίζεις περισσότερα από το συνάδελφο - δημοσιογράφο σε καλούμε να μας δώσεις πληροφορίες... για να μην εφησυχαστούν τα ανώτατα στελέχη του υπουργείου. Άλλωστε η ομάδα και η συλλογικότητα θα επιφέρει θετικά αποτελέσματα και όχι η μονομέρεια και ο εγωισμός.

26
Σχολική ζώνη / Απ: Πού πήγαν τα χρήματα της Ενισχυτικής;
« στις: Ιανουάριος 04, 2014, 01:42:14 μμ »
 Όποιος συνάδελφος έχει πληροφορίες για τις παρατυπίες που έχουν γίνει στα ΣΚΕΔ ας τις κοινοποιήσει.. Πρέπει να λογοδοτήσουν οι υπεύθυνοι....αλλά κυρίως να μην επαναληφθούν τέτοια φαινόμενα....

27
Σχολική ζώνη / Πού πήγαν τα χρήματα της Ενισχυτικής;
« στις: Ιανουάριος 04, 2014, 01:00:09 μμ »
Πού πήγαν τα λεφτά της ενισχυτικής; Ποιος θα μας απαντήσει; γιατί οι μαθηματικοί είναι διπλάσιοι σε αριθμό από τους φιλολόγους; γιατί τόσο μένος με τον κλάδο μας; Μήπως τις διοικητικές θέσεις τις έχουν αναλάβει συνάδελφοι άλλων ειδικοτήτων και προωθούν τις ειδικότητες τους για προφανείς λόγους; Θα μας απαντήσει το Υπουργείο πού πήγαν τελικά τα λεφτά της Ενισχυτικής;
Ευχαριστούμε το συνάδελφο για το εξαιρετικό άρθρο του
Από εβδομάδα όπως όλα δείχνουν θα ξεκινήσουν οι αιτήσεις για την ενισχυτική διδασκαλία αφού στο σύνολό τους σχεδόν έχουν ανακοινωθεί τα γυμνάσια που θα λειτουργήσουν ως σχολικά κέντρα ενισχυτικής διδασκαλίας. Ο αριθμός τους είναι μειωμένος σε ορισμένες περιφέρειες της χώρας συγκριτικά με το προηγούμενο έτος. Αισθητή μείωση εντοπίζεται στις περιφέρειες Αττικής και Κεντρικής Μακεδονίας όπου βρίσκονται τα περισσότερα ΣΚΕΔ.

Οι δυο αυτές περιφέρειες μαζί με την περιφέρεια Δυτικής Μακεδονίας εντάσσονται στον άξονα προτεραιότητας 2. Επειδή μέχρι στιγμής δεν έχει δημοσιευτεί η εν λόγω απόφαση χρηματοδότησης αναφέρουμε ότι για τις 3 αυτές περιφέρειες προβλέπεται για την απασχόληση των εκπαιδευτικών ποσό ύψους 24.090.639,23€ για την περίοδο υλοποίησης του έργου που είναι από τον Μάρτιο του 2013 έως και το Μάιο του 2015. Ο συνολικός αριθμός των εκπαιδευτικών ανέρχεται σε 1049 για καθένα από τα σχολικά έτη.

Όσον αφορά τις περιφέρειες που εντάσσονται στον άξονα 1 και είναι οι Αν. Μακεδονίας & Θράκης, Θεσσαλίας, Ηπείρου, Ιονίων Νήσων, Δυτικής Ελλάδας, Πελοποννήσου, Βορείου Αιγαίου, Κρήτης το συνολικό ποσό ανέρχεται στα 18.065.683,33 € και αναμένεται να απασχοληθούν 787 εκπαιδευτικοί από το Μάρτιο του 2013 έως και το Μάιο του 2015

Στις περιφέρειες Στερεάς Ελλάδας και Νοτίου Αιγαίου που εντάσσονται στον άξονα 3 προβλέπεται σύμφωνα με έγγραφα ότι θα απασχοληθούν 164 εκπαιδευτικοί και το συνολικό κόστος ανέρχεται σε 3.765.597,44€.

Με βάση λοιπόν τα πιο πάνω στοιχεία έχουν προβλεφθεί από την ειδική υπηρεσία εφαρμογής εκπαιδευτικών δράσεων ότι θα απασχοληθούν 2.000 εκπαιδευτικοί για κάθε ένα έτος με το συνολικό κόστος για τη μισθοδοσία και τα οδοιπορικά τους να ανέρχεται σε 45.921.920 ευρώ ποσό που επαρκεί για τη μισθοδοσία περίπου 3.500 αναπληρωτών πλήρους ωραρίου για διάστημα απασχόλησης 9 μηνών.

Τα 460 γυμνάσια που θα λειτουργήσουν τμήματα ενισχυτικής διδασκαλίας

Το προηγούμενο έτος απασχολήθηκαν όμως οι εκπαιδευτικοί μόνο για διάστημα 1,5 μήνα περίπου γεγονός που σημαίνει ότι τα χρήματα αυτά θα μπορούσαν να καλύψουν τη μισθοδοσία περίπου 1800 αναπληρωτών πλήρους ωραρίου από την έναρξη του έτους τόσο για το 2013-14 όσο και για το 2014-15. Και φέτος όμως η ενισχυτική έχει ήδη καθυστερήσει και όσοι θα προσληφθούν θα απασχοληθούν για περίπου 3,5 μήνες. Οδηγούμαστε λοιπόν στο συμπέρασμα ότι πιθανόν να έχουν περισσέψει αρκετά χρήματα αφού οι εκπαιδευτικοί προσλαμβάνονται για μικρό διάστημα και οι περισσότεροι δεν είναι πλήρους ωραρίου αλλά μειωμένου και ωρομίσθιοι.  Στο σημείο αυτό αξίζει να αναφέρουμε ότι από τον κρατικό προϋπολογισμό για το 2014 προβλέπονται πιστώσεις ύψους 25.000.000 ευρώ για τους αναπληρωτές τόσο σε πρωτοβάθμια όσο και σε δευτεροβάθμια εκπαίδευση ενώ τα χρήματα της ενισχυτικής διδασκαλίας είναι διπλάσια των πιστώσεων του κρατικού προϋπολογισμού (46.000.000 ευρώ)

Με τα χρήματα της ενισχυτικής διδασκαλίας θα μπορούσαν πάντως να προσληφθούν πολλοί αναπληρωτές καθώς το ποσό όπως προαναφέραμε ανέρχεται στα 46.000.000 περίπου ενώ ένα άλλο πρόγραμμα αυτό της  "ΔΙΕΡΕΥΝΗΣΗΣ ΤΩΝ ΠΑΡΑΜΕΤΡΩΝ ΑΝΑΜΟΡΦΩΣΗΣ ΚΑΙ ΕΞΟΡΘΟΛΟΓΙΣΜΟΥ ΤΗΣ ΔΙΔΑΚΤΕΑΣ ΥΛΗΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΥΛΙΚΟΥ ΣΤΗ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ (ΓΥΜΝΑΣΙΟ –ΛΥΚΕΙΟ – ΕΠΑΛ)» έχει συνολικό κόστος 14.590.000 ευρώ και προσφέρει απασχόληση σε 1102 αναπληρωτές πλήρους ωραρίου για χρονικό διάστημα σχεδόν 7 μηνών.

Πολλοί πάντως είναι οι εκπαιδευτικοί που διαμαρτύρονται για το γεγονός ότι προβλέπεται ένα τόσο μεγάλο πόσο για τις προσλήψεις και όμως το πρόγραμμα ξεκινά αργά και προσλαμβάνει μόνο ωρομίσθιους και αναπληρωτές μειωμένου ωραρίου. Μια καθυστέρηση που απαξιώνει και τον ίδιο το θεσμό. Κάποιοι μάλιστα υποστηρίζουν ότι ίσως τα χρήματα που προβλέπονται για τις δαπάνες πρόσληψης της ενισχυτικής διδασκαλίας να πηγαίνουν στις προσλήψεις αναπληρωτών άλλων προγραμμάτων.

Πόσες ώρες είχε η κάθε ειδικότητα το 2012-13

Αναζητήσαμε τις ώρες που δόθηκαν σε κάθε ειδικότητα στις περιφέρειες Αττικής , Κεντρικής Μακεδονίας, Δυτικής Μακεδονίας (ΑΠ2).  Προκύπτει λοιπόν ότι το σύνολο των ωρών ήταν περίπου 7.649 ώρες.  Από αυτές το 47% περίπου των ωρών το είχαν οι μαθηματικοί και το 31.6% οι Φιλόλογοι. Για τις άλλες ειδικότητες οι Φυσικοί είχαν το 12.3%, οι χημικοί είχαν το 3.5% και οι καθηγητές αγγλικών 5.2%.

Πιθανόν οι φιλόλογοι και οι μαθηματικοί που έχουν τη μερίδα του λέοντος στις ώρες της ενισχυτικής να απασχοληθούν ως αναπληρωτές μειωμένου ωραρίου με 13 ώρες την εβδομάδα και οι άλλες ειδικότητες να  προσληφθούν με το καθεστώς του ωρομίσθιου εκπαιδευτικού. Κάνοντας αναγωγή των περσινών δεδομένων με ωράριο 13 ωρών προκύπτει ότι θα απασχολούνταν στην Αττική 172 μαθηματικοί μειωμένου ωραρίου και 109 φιλόλογοι ενώ στην Κεντρική Μακεδονία οι αριθμοί θα ήταν 95 μαθηματικοί και 66 φιλόλογοι.

2012-2013
   

Επειδή οι πίνακες δεν μπορούν να εμφανιστούν στο φόρουμ παρακαλώ ανατρέξτε στο αντίστοιχο site.

Καλόγηρος Βασίλειος
http://www.news.gr/ellada/ekpaidefsh/article/119801/proslhpseis-oromisthion-kai-anaplhroton-meiomenoy-or.html

28
ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ ΦΙΛΟΛΟΓΩΝ
        


16 -12 -2013
Αρ. Πρωτ. 14837

Ιστοσελίδα   :  http://filologoi02.webnode.gr/
Email   :  email: pasafpe02@gmail.com 
      ΠΡΟΣ:
Υπουργό Παιδείας & Θρησκευμάτων
 κ. Κ. Αρβανιτόπουλο
Υφυπουργό Παιδείας κ.  Κ. Γκιουλέκα




ΘΕΜΑ: ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ ΠΑΣΑΦ ΓΙΑ ΠΑΡΑΒΙΑΣΗ ΝΟΜΙΜΟΤΗΤΑΣ

       Πρόσφατα ο ΠΑ.Σ.Α.Φ. (Πανελλήνιος Σύλλογος Αναπληρωτών Φιλολόγων) έγινε αποδέκτης καταγγελιών - επώνυμων και μη - αναφορικά με την αναβίωση τακτικών του παρελθόντος που στοχεύουν στην κατάλυση κάθε νομιμότητας, που αφορά στο ισχύον καθεστώς προσλήψεων των αναπληρωτών εκπαιδευτικών.
        Ανεπίσημες πληροφορίες θέλουν συγκεκριμένη κατηγορία υποψήφιων αναπληρωτών εκπαιδευτικών, που δρα είτε μεμονωμένα είτε συλλογικά, να λειτουργεί δόλια, υπονομεύοντας τον αγώνα και την προσπάθεια χιλιάδων συναδέλφων για μία θέση έστω και προσωρινή στο δημόσιο σχολείο.
        Οι εν λόγω εκπαιδευτικοί, λειτουργώντας για άλλη μία φορά υστερόβουλα και αντισυναδελφικά, ασκούν συνεχείς πιέσεις σε παράγοντες του Υπουργείου Παιδείας, προκειμένου να τους αναγνωριστεί, έστω και εκπρόθεσμα, οποιαδήποτε προϋπηρεσία απέκτησαν σε φορείς που είτε δεν εμπίπτουν στην αρμοδιότητα του Υπουργείου Παιδείας, είτε αφορούν δράσεις, “καινοτόμες’’ τις βαφτίζουν τον τελευταίο καιρό,  για τη διεκπεραίωση των οποίων δεν επιλέχθηκαν από τον ισχύοντα ενιαίο πίνακα αναπληρωτών, ως όφειλαν και σύμφωνα με τη νομιμότητα.  Επιλέχτηκαν είτε με αδιαφανείς διαδικασίες πελατειακού χαρακτήρα είτε με κριτήρια που δεν συνάδουν με την κείμενη νομοθεσία περί διορισμών και προσλήψεων προσωπικού στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση.
        Είναι γνωστό ότι από το 2010 και με την ψήφιση του νόμου 3848 για την παιδεία “κλειδώθηκαν” οι ενιαίοι πίνακες αναπληρωτών εκπαιδευτικών όλων των κλάδων συνυπολογίζοντας και την αποκτηθείσα προϋπηρεσία μέχρι 30-06-2010. Ως εκ τούτου, οποιαδήποτε απόπειρα αναγνώρισης προϋπηρεσίας, που δεν προβλέπεται και δε δικαιολογείται νομικά, θεωρείται αθέμιτη, δόλια και καταχρηστική!!!!
        Ως σύλλογος προειδοποιούμε ότι θα σταθούμε απέναντι σε κάθε επίδοξο εκπαιδευτικό που επιβουλεύεται την αξιοκρατία και τη δεοντολογία.
      Γνωστοποιούμε ότι:
1) Η προϋπηρεσία στην εκπαίδευση ορίζεται από συγκεκριμένη νομοθεσία και δε θα επιτρέψουμε καμία προσπάθεια στρέβλωσης του νόμου, ακόμα και αν αυτή έχει τη σιωπηρή αλλά ενοχική συγκατάθεση του υπουργείου.
2) Ο νόμος 3848/2010 είναι σαφής ότι νομικά κατοχυρωμένη θεωρείται μόνο η προϋπηρεσία που αποκτήθηκε εφόσον η επιλογή του εκπαιδευτικού έγινε από τον ενιαίο πίνακα αναπληρωτών και μόνο από αυτόν.
3) Τακτικές τύπου αναγνώρισης προϋπηρεσίας Ο.Α.Ε.Δ. και άλλων φορέων, που ξυπνούν εφιάλτες του παρελθόντος εις υγείαν των κορόιδων, όχι μόνο τις αποδοκιμάζουμε αλλά θα τις πατάξουμε με κάθε έννομο μέσο.
4) Προασπιζόμαστε τους χιλιάδες συναδέλφους που μετρούν μόρια επιτυχούς δοκιμασίας σε διαγωνισμούς ΑΣΕΠ και χιλιομετρικές αποστάσεις από τον Έβρο ως την Κρήτη.
5) Στηλιτεύουμε οποιαδήποτε μορφή ανοχής και εθελοτυφλίας από πλευράς πολιτικής ηγεσίας σε φαινόμενα που απαξιώνουν το εκπαιδευτικό έργο.

      Συνάδελφοι, Συναδέλφισσες, οι αναπληρωτές φιλόλογοι αγωνιζόμαστε για την κατίσχυση της νομιμότητας που συνεχώς απειλείται. Σας καλούμε σε επαγρύπνηση και εγρήγορση, για να εμποδίσουμε την αναμόχλευση φαινομένων του παρελθόντος που ταλάνισαν τον εκπαιδευτικό κόσμο και καθιέρωσαν το διαίρει και  βασίλευε στις τάξεις των εκπαιδευτικών. Ας διαφυλάξουμε με αξιοπρέπεια ό,τι μετά κόπου αποκτήθηκε!!!!



Mε εκτίμηση
Το Δ. Σ.
ΠΑ.Σ.Α.Φ





Σελίδες: 123

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32309
  • Τελευταία: emnik
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1160918
  • Σύνολο θεμάτων: 19225
  • Σε σύνδεση σήμερα: 872
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 8
Επισκέπτες: 727
Σύνολο: 735

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.059 δευτερόλεπτα. 24 ερωτήματα.