Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - Titser

Σελίδες: 12
15
η εμπειρία είναι κάτι που έρχεται και σαφώς παίζει ρόλο, και αυτοί που έχουν εμπειρία από το 0 ξεκίνησαν
η κατάρτιση όμως κομματάκι δύσκολο στα 40 ή 50

Και πρέπει να έγινε ένα αστραπιαίο άλμα στο dna, στην εκπαιδευτικη κοινότητα και την παρεχόμενη εκπαίδευση γτ ξαφνικά όλοι οι παλιοί μοιάζουν χομο ηρέκτους μπροστά στους καινούργιους απο αυτά που διαβάζω.....

Άρα καθε 15 χρονάκια αλλαγή?? να έχουμε παντα τους πιο καταρτισμένους, νεους, φρεσκους κλπ

16
Ασφαλώς, συνάδελφε, κι αν γίνει νέος γραπτός ΑΣΕΠ θα μείνουν πολλοί ικανοί συνάδελφοι εκτός δημοσίων σχολείων, γιατί με αυτό το σύστημα επιλέγονται οι καλύτεροι/οι άριστοι πάνω στα συγκεκριμένα αντικείμενα που εξετάζονται (κι αυτά δεν είναι λίγα). Όμως, κι αυτοί που έχουν 8 ή 10 χρόνια προυπηρεσίας, τι σημαίνει; Πώς είναι οι καλύτεροι/ οι πιο άριστοι; Ή απλά οι πιο ικανοί στο να βρίσκουν τρόπο και να αποκτούν προυπηρεσία, ακόμη και με μη "συνταγματικούς" τρόπους;

Εν κατακλείδι, θα προσθέσω πως ναι, ένας παλιός δεν μπορεί να συγκριθεί με κάποιον νεώτερο συνάδελφο, όχι όμως από την οπτική που εσύ το γράφεις, αλλά επειδή ο νέος συνάδελφος και πιο όρεξη για δουλειά, έχει πιο φρέσκιες ιδέες, έχει και παραπάνω αντικειμενικά προσόντα από τον παλιό, καθώς ο τελευταίος συχνά έχει επαναπαυτεί και θεωρεί πως μόνο να απαιτεί του πρέπει!
Ας "ψαχτούν"λοιπόν, και οι παλαιοί συνάδελφοι αλλού, γιατί απλά όλοι είναι αναλώσιμοι στον χώρο της δημόσιας εκπαίδευσης και κανένας δεν νομιμοποιείται να ζητά ό,τι θεωρεί δίκαιο για τον εαυτό του (υπ' αυτές τις συνθήκες)!

Ο καλύτερος/άριστος εκπαιδευτικός επιλέγεται με διαγώνισμα? Μάλλον ο καλύτερα θεωρητικά καταρτισμένος. Δεν ξέρω αν είναι καλοί ή άριστοι, ξέρω οτι έχουν μεγαλύτερη εμπειρία. Αλήθεια, για να είναι κανείς καλός και άριστος σε αυτό που κάνει, η εμπειρία πόσο ρόλο παίζει?
Τώρα τί αξία δίνει κανείς στην εμπειρία....ας κοιτάξει κάποιος τριγύρω του, επαγγελματικα, κοινωνικά, οικονομικά, ιατρικά, κλπ κλπ

Άρα σύμφωνα με την κατακλείδα αφού βλεπουμε έτσι ακριβως παλιούς και νέους συναδελφους, και μας καίει η εκπαιδευση και θελουμε το καλο της, να βλέπουμε μακροπρόθεσμα, να μην είμαστε συγκυριακοι τυχοδιωκτες.  να καταργήσουμε την μονιμότητα των εκπαιδευτικών αγαπητοί......λίγα χρόνια και μετά ΠΟΔΙ ΟΛΟΙ να έρθουν οι κεφάτοι απο τον βερόπουλο με την καινούρια γνώση... 10-15 χρονάκια είναι καλά, να το αφήσω??
καθε 15 χρόνια οι φρέσκοι, οι νεοι, με τις ιδεες και τα προσόντα. οι αλλοι σπιτάκι. θέλετε?

Οσο για το ψαξιμο συμφωνώ, για αυτό έγραψα ειδικα και οχι αποκλειστικα
Και φυσικά όλοι ζητάνε το δίκαιο που τους συμφέρει.....αν τυχόν αποφασίσει η δικαιοσύνη για ενα δίκιο που δεν μας συμφέρει, τι θα κάνουμε άραγε....

17
Δεν κατανοείτε πως είναι άδικο. Εντάξει...όταν έχει πειστεί κανείς ότι θα διοριστεί, επειδή δουλεύει ως αναπληρωτής για χρόνια, το βρίσκω λογικό να νιώθει αναστάτωση. Σκεφτείτε μόνο το εξής: οι εκπαιδευτικοί των ιδιωτικών σχολείων έχουν τεράστιες προυπηρεσίες. Πολλοί από όσους νομίζουν ότι τους αρκεί η δική τους, θα μείνουν εκτός. Επίσης, σκεφτείτε γιατί δεν υπολογίζεται η προυπηρεσία σε φροντιστήρια και ιδιαίτερα (με μπλοκάκι); Αν δεν θεωρείτε πως η εκπαίδευση είναι κάτι διαφορετικό από άλλες δουλειές, θα δεχόσαστε την αναγνώριση και αυτής της προυπηρεσίας;
Δεν συγκρίνεται το εκπαιδευτικό έργο με τίποτα άλλο. Παρόλες τις τρύπες εξάλλου στο σύστημα σίγουρα είναι ό.τι πιο αξιοκρατικό για τον δημόσιο τομέα στις προσλήψεις προσωπικού. Ας το ενισχύσουμε ως προς την αξιοκρατία του!!!

Για το μονο που δεν έχω πειστεί είναι αυτο..
Αυτό που δεν είναι κατανοητό απότι βλέπω είναι οτι τα ανάλογα τμήματα βγάζουν εκατοντάδες συναδέλφους μας κάθε χρόνο.
Και το οτι οι εκπαιδευτικοί είναι περισσοτεροι απο αυτούς που κάνουν τα χαρτια για αναπληρωτες. Αυτό που βλέπω επίσης και δεν παραδέχεται κανείς, είναι οτι όταν ηρθε η ώρα της σχολής (και μιλάω αποκλειστικα για το θεμα αποκαταστασης στο δημοσιο και όχι για άλλες επιλογες ή για την αγαπη του αντικειμένου), ήμασταν οι περισσοτεροι ΑΝΕΝΗΜΕΡΩΤΟΙ και ΑΔΙΑΦΟΡΟΙ (για να παραμείνω κόσμιος) για το τί γίνεται στον κλάδο...ήμασταν βλάκες.


Άρα τι είναι δίκαιο στην προυπηρεσία? Να μετρά ΦΟΥΛ η νόμιμη, τσεκαρισμένη, προυπηρεσία στα δημόσια σχολεία? Είναι μήπως δίκαιο επειδή κάποιος γεννήθηκε 10 χρόνια αργότερα, να θέλει την κατάργηση της προυπηρεσίας? ή να βάζουμε ταβάνια στα προσόντα των άλλων επειδή δεν τα έχουμε εμείς?

ΠΡΟΥΠΗΡΕΣΙΑ ίσον ΠΑΓΚΟΣΜΙΟ προσόν σε δημοσιο και ιδιωτικο τομέα (για οσους εχουν δουλέψει), δεν είναι μια ανακάλυψη των εχόντων αναπληρωτών....

Επιπλέον περιμένω μια απάντηση ακόμα στο ερώτημα....πόσο καλύτερα πρέπει να γράψει κάποιος χωρις προυπηρεσια απο κάποιον με προυπηρεσία πχ 7-8 χρόνια. Πόσο κοστολογείται τον κάθε χρόνο, τον κάθε μήνα, ΔΙΚΑΙΑ και για τους 2?

Ας μιλήσουμε λίγο και για αναπληρωτές χωρις προυπηρεσία...πόση ποσόστωση πρέπει να υπάρχει πιστεύεται κάθε χρόνο για να είναι δίκαιο το σύστημα.....ας μιλήσουμε με ένα ουτοπικό 50%?? Κοιτάξτε ολοι τον κλάδο σας και πείτε μας κάθε πόσα χρόνια θα δουλεύετε (δεν το λέω ειρωνικα)....δλδ το 1 χρονος μέσα ένας έξω (ανεδαφικα στην καλύτερη) μας καλύπτει όλους? αυτή είναι η ζωή που ονειρεύονται οι νέοι και ορεξάτοι για δουλεια?

Άντε και γίνεται ασεπ....πείτε μας ποσοι είναι στον κάθε κλάδο...πείτε μας και τις θέσεις...πείτε μας κ ποσοι εχουν προυπηρεσία.....να δούμε πως θα ικανοποιηθούν όλοι....ή πιστεύετε οτι κάθε πρωι οι υπολοιποι συνάδελφοι παίρνουν το χαπάκι της ηλιθιήνης τους και ξαφνικά πιστεύουν ΟΛΟΙ οι χωρίς/με προυπηρεσια οτι θα σκίσουν επι όλων των υπολοίπων, εχόντων και μη??

Η επόμενη μέρα του ΑΣΕΠ θα βρεί τους ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΥΣ, χωρίς δουλειά.


18

Και φυσικά μιλάει κάποιος εκ του ασφαλούς περί αυξημένων προσόντων λόγο προυπηρεσίας, μαζεύοντας προυπηρεσία κάθε χρόνο ΜΟΝΟ ΑΥΤΟΣ, ΜΟΝΟ Ο ΙΔΙΟΣ, αφού οι υπόλοιποι, η τεράστια δηλαδή πλειοψηφία, 75% σε νούμερα είναι μονίμως αποκλεισμένη.

Το εκ του ασφαλους είναι πολύ σχετικό όταν ο άλλος οργώνει την ελλάδα για καμιά δεκαετία. Και ξαναρωτάω, στους υπόλοιπους διαγωνισμούς ασεπ και σε όσες προσλήψεις γίνονται, που μετρά κάργα η προυπηρεσία και μοριοδοτείται δεν υπάρχει αξιοκρατία?

Όλη η Ελλάδα κοιμάται και οι εκπαιδευτικοί είναι έξυπνοι?

Επίσης ειλικρινά θα ήθελα μια απάντηση στην υποθετική ερώτηση που έδωσα προηγουμένως.

Σιγά μη ζητήσουμε να νιώσουν και ενοχές οι χρόνιοι αναπληρωτές. Αυτοι φταίνε για τους αλλους που γεννηθηκαν χρονια αργότερα και τελειωσαν τις ιδιες σχολές? Επιλογές κάναμε όλοι, για τις σχολες και τις ζωες μας. σε αλλους βγήκαν, σε αλλους δεν βγήκαν, σε αλλους ξεκινησε καλα και ζόρισε μετα... Μήπως να γκρινιάζαν όλοι όσοι δεν υπήρχε ειδική αγωγή στα χρόνια τους και βλέπουν ατομα 10-20 χρόνια νεότερα να δουλευουν πριν απο αυτους?
Δλδ βλέπεις, οτι το σύστημα είναι μπουκωμένο, βλέπεις οτι υπάρχουν κατι χιλιάδες πιο πάνω απο σένα που δεν δουλεύουν, βλέπεις οτι υπάρχουν πάνω απο αυτους κάποιοι που ταλαιπωρούνται χρόνια....κ λες "θα πάω και θα λαμψει η δικαιοσυνη (η δικια μου δικαιοσυνη)"




19
Την απαίτηση του γραπτού ασεπ την καταλαβαίνω.... να ρωτήσω καλοπροαίρετα το εξής...
ΟΛΕΣ οι προσλήψεις στο δημόσιο και μέσω ΑΣΕΠ όπου απλά καταθέτεις τα προσόντα σου και την προυπηρεσία είναι άδικες?
Μόνο από εκπαιδευτικούς ακούω αυτή την πρωτοτυπία από πουθενά αλλού. Όλοι οι άλλοι κάνουν τα χαρτάκια τους και περιμένουν
Όλοι ψάχνουν την δικαιοσύνη (που τους συμφέρει).

Και μιας και μιλάμε για δικαιοσύνη ας μου λύσει κάποιος δίκαιος φίλος ασεπ την απορία.....

Στα πλαίσια της ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗΣ πάντα, πόσο καλύτερα πρέπει να γράψει ένας μηδενικής στον ΑΣΕΠ από κάποιον που έχει 7-8 χρόνια προυπηρεσία; ή οση έχει τέλος πάντων.... και χωρίς ταβάνι έτσι...γτ είναι άδικο επειδή δεν μας συμφέρει, να κόβουμε απο τα προσόντα του άλλου, εν προκειμένω την προυπηρεσία.... πόσο κοστολογείται την εμπειρία, την προυπηρεσία και τις θυσίες του άλλου ωστε να είναι δίκαιο και για τους 2?

Επειδή όλοι μιλάνε για δικαιοσύνη και ισονομία, ας καταλάβουν κάποιοι οτι ΟΛΟΙ έχουν δικαίωμα να κανουν χαρτιά και για αναπληρωτές και για μονιμοι και για τα πάντα.....ΙΣΟΙ σε προσόντα δεν θα είναι ποτέ κάποιος με 10 χρόνια προυπηρεσια και κάποιος φρέσκος. Και αυτό δεν ισχύει μόνο στην εκπαίδευση αλλά παντού.
Και ούτε είναι ΔΙΚΑΙΟ να αγνοούμε τα προσόντα κάποιου για να δουλέψουμε εμείς.

Τέλος, πάρτε χαμπάρι οτι είμαστε σε μια χώρα που παράγει ασταμάτητα εκπαιδευτικούς. Σε μια χώρα που η παιδεία, τα σχολεία, οι γεννήσεις, συρρικνώνονται ασταμάτητα. Τα νούμερα των προσλήψεων θα είναι αστεία....μάλλον δεν έχουν καταλάβει μερικοί πόσοι εκπαιδευτικοί υπάρχουν.....ΔΕΝ λύνεται το πρόβλημα, ΔΕΝ θα δουλέψουν όλοι στην εκπαίδευση, χωνέψτε το....
όπως και να χωνέψετε οτι και ΑΣΕΠ να γίνει, πάλι αρκετοί θα μείνουν απέξω, μην πω οι περισσότεροι ανάλογα με τον κλάδο....

Ειδικά οι νέοι όσο μπορούν, χωρίς να εγκαταλείψουν την εκπαίδευση, ας ψαχτούν και αλλού....οσο προλαβαίνουν....

Ααααχ φουλ αισιοδοξία και χαρα

20
Έτσι γίνεται και στον ιδιωτικό τομέα, μπαίνεις στην εταιρεία μέσα και τους λες " τί κάνετε κύριοι, εκμηδενίζετε την αξία του πτυχίου μου, μην πάρετε κάποιον με προυπηρεσία και εμπειρία, πάρτε εμένα"...

Αλλά και στις υπόλοιπες προσλήψεις αυτό γίνεται.....γυμναστές, νοσηλευτές, ειδικότητες σε δήμους και ασεπ, πρέπει να υπάρξει ένα κίνημα...."δε με νοιάζει κύριε που έχεις 5-6 χρόνια προυπηρεσία σαν νοσηλευτής, πάρε εμένα που βγήκα τώρα"....

Δε σας φταίνε τα σχολεία, οι γονείς και το κράτος που δε σας είπαν οτι υπάρχουν εκατοντάδες ή χιλιάδες πτυχιούχοι που δεν δουλεύουν πριν απο σας και οτι κάθε χρόνο προστίθενται κ αλλοι, σας φταίνε αυτοί που δουλεύουν χρόνια.
Δε φταίει που δεν ψαχτήκατε(με) όταν έπρεπε αλλά φταίνε οι άλλοι.

ΚΑΝΕΙΣ δεν μας υποσχέθηκε οτι με αυτα τα πτυχία θα δουλεψουμε ΣΙΓΟΥΡΑ στο δημόσιο.

Καθένας την περιοδο που σπουδασε, είχε τις επιλογες του....σε αλλους βγήκαν, σε αλλους δεν βγήκαν....

Να αρχίσει να διαμαρτυρεται και ο 40αρης φιλόλογος που βλέπει τα 23χρονα της ειδικής να προσλαμβάνονται πριν απο αυτόν, γιατι όχι...αδικία...τοτε δεν υπηρχαν τα αναλογα τμηματα....

Ας μας πει και καποιος πως θα λυθεί το πρόβλημα.....
αν θελουμε να δουλευουν ΟΛΟΙ αναπληρωτες, ασ το κάνουμε εκ περιτροπης, καθε 2-3-4-5 χρονια να ειμαστε χαρουμενοι ολοι

22
Επί ίσοις όροις είναι ο νέος γραπτός διαγωνισμός? Ανάμεσα σε ποιούς? Σε ανθρώπους που έχουν μόρια από πετυχημένους διαγωνισμούς Ασεπ και ατελείωτους μήνες προϋπηρεσία και σε αυτούς που βγήκαν τώρα από τη σχολή?

Ο καθένας ερμηνεύει την ισότητα όπως θέλει......στον μαραθώνιο μπορούν να γραφτούν όλοι, ποιός θα τερματίσει και ποιός θα κάνει καλό χρόνο (κατά τα έργα του είναι άλλο θέμα)..
όπως επίσης μπορεί να πάει ο καθένας ένα βιογραφικό στο HR μιας εταιρείας....το ποιός θα προσληφθεί είναι άλλο θέμα.

Ας ρωτήσω και το άλλο....υπάρχει κάποιος με πετυχημένους διαγωνισμούς ασεπ και χρόνια προϋπηρεσίας και ένας νέος....δίνουν και οι 2 σε νέο Ασέπ.....ΠΟΣΟ καλύτερα πρέπει να γράψει άραγε ένας νέος για να προηγηθεί? Πόσο κοστολογείται εσείς τα προσόντα του παλιού?

23
Οι υπόλοιποι διορισμοί που γίνονται μέσω Ασεπ χωρίς εξετάσεις δεν είναι αξιοκρατικοί??

Σελίδες: 12

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32329
  • Τελευταία: kblala
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1162169
  • Σύνολο θεμάτων: 19242
  • Σε σύνδεση σήμερα: 803
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 11
Επισκέπτες: 778
Σύνολο: 789

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.17 δευτερόλεπτα. 24 ερωτήματα.