Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - Νόμιμος!

Σελίδες: 1 ... 105106107108109
1485
Δηλαδή συμφωνείς να επιστρέψουν μόνο οι 1306 στην δευτεροβάθμια μετά από δύο χρόνια; Εφαρμογή του νόμου αλά καρτ δεν γίνεται συνάδελφε. Οι νόμοι ακυρώνονται στο σύνολο τους μόνο από τα δικαστήρια και στην προκειμένη περίπτωση επειδή πρόκειται για υπουργική απόφαση μόνο από το ΣΤΕ. Για την νομιμότητα των υποχρεωτικών μετατάξεων δεν θα αποφασίσουν οι επιτροπές των συνδικαλιστικών οργάνων αλλά η εντεταλμένη από το σύνταγμα δικαστική εξουσία. Μόνο η ΟΚΠΕ κινήθηκε σωστά από την αρχή και ζήτησε εμπρόθεσμα την ακύρωση της διαδικασίας. Οι όψιμοι τιμητές ξύπνησαν πολύ αργά.
Δεν ζήτω επιστροφή κανενός!!! Έχω γράψει κατ επανάληψη την άποψη μου. Με κίνδυνο να γίνω κουραστικός αναφέρω εν συντομία
Συλλογική ευθύνη δεν υπάρχει, έγινε χρήση του νόμου 4172/2013, αλλά ατομική ευθύνη σίγουρα υπάρχει από ψευδή στοιχεία. Έλεγχος και να αποδοθούν οι νόμιμες κυρώσεις εάν αποδειχθούν λαθροχειρίες
Το ΥΠΑΙΘ είναι υπεύθυνο για τα κενά, όχι οι αιτούντες.  Αυτό  δε με την εσωτερική πληροφόρηση έχει καταντήσει ανέκδοτο. Προέκυψαν στην δεύτερη διαπιστωτική χωρίς να δοθεί ποτέ η δυνατότητα να τα διεκδικήσουν οι συνάδελφοι. Πως συνέβη δημοσιευμένα κενά να μην μπορεί κάποιος να τα διεκδικήσει;
Όταν έγιναν οι μετατάξεις, έγιναν ταυτόχρονα και μετατάξεις σε Διοικητικές θέσεις; Αυτές οι  μετατάξεις θα καταργηθούν; Γιατί τότε κάποιος μπορεί να έβαλε 1η επιλογή κάποια περιοχή Α/θμιας και 2η κάποια διοικητική θέση που πιθανόν να την πήρε κάποιος με λιγότερα μόρια. Τώρα θα κάνει ένσταση; Καινούριες ενστάσεις δηλαδή;
Όσο για τη πρόταση της ΔΗ. ΣΥ, ας το αφήσουμε καλύτερα ασχολίαστο!!!
Αν ακυρωθούν 4000 συνάδελφοι που θα βρεθούν;
Επειδή έχω διαβάσει σχολια επί σχολίων μήπως τελικά πρέπει να προκύψει:
Ακύρωση αναδρομικά όλων των μορίων που αποκτήθηκαν από εκπαιδευτικούς υπηρετώντας στα γραφεία, παίρνοντας μόρια παραμεθορίου, πριν τον νόμο Διαμαντοπούλου και οι οποίοι μετατέθηκαν με αυτά.
Ακύρωση και επανεξέταση όλων των μεταθέσεων με βάση τα καινούργια μόρια, όπως θα προκύψουν, όπως ζητάτε για τις μετατάξεις. Να γίνουν από την αρχή όλες οι μεταθέσεις.
Μετά να ακυρωθούν όλες οι μετατάξεις και να γίνουν τα υπόλοιπα όπως τα λέτε, τα οποία είναι σωστά.
Εκτός και μου αποδείξετε  ότι οι αποσπάσεις στα γραφεία, γίνονταν με τρόπο διαφανή, γιατί εγώ διάβαζα και διαβάζω άλλα κάθε Σεπτέμβριο.
 ΥΓ. Βεβαία το πρόβλημα των ΠΕ11 είναι πολύ παλαιό.  (Ολυμπιακή παιδεία, Καλλιπάτειρα, ΤΑΔ). Έγιναν οι μετατάξεις και τώρα έγινε επανάσταση. Θα ακούσω διάφορα τώρα άλλα δεν πειράζει. Προβλήματα αναφέρω και δεν μοιράζω εγώ τις θέσεις, άλλοι είναι αρμόδιοι.
ΠΕ05, ΠΕ07, ΠΕ08 και  ΠΕ19-20. είναι νεοεισερχόμενες. Ας γίνει ελεγχος των δικαιολογητικών που υπέβαλλαν.
ΟΚΠΕ ποιους ακριβώς εκπροσωπεί και ποιοι έχουν δικαίωμα εγγραφής;; Εκπροσωπεί όλες της ειδικότητες;;

1486
Εδώ σε λίγο κλείνουμε δύο χρόνια.

Ξεχάσαμε ότι ήμασταν κάποτε δευρεροβάθμια.

Όχι δεν θα ξεχάσω ότι ήμουν κάποτε στην Β/θμια. Εξ άλλου θεωρώ ηθική δικαίωση την εισαγωγή της διδασκαλίας της ξένης γλώσσας στην Α/θμια, δεδομένου ότι ήμουν από τους πρώτους που δίδαξα σε δημοτικό ταυτόχρονα με τα γυμνάσια και τα λύκεια, όταν πολλοί συνάδελφοι, για διάφορους λόγους εκείνη την περίοδο και κατά την διάρκεια του πειραματικού σταδίου,δεν ήσαν πρόθυμοι να ανταποκριθούν. Μην νομίζετε ότι όλα έγιναν ως δια μαγείας και μέσα σε μια ημέρα.

1487
mpratis 11:45 26-3-15
Σύσκεψη ΔΟΕ-ΟΛΜΕ πραγματοποιείται αυτή την ώρα στα γραφεία της ΔΟΕ για το θέμα των μετατάξεων.Το υπουργείο ούτε την επιτροπή δεν έχει συστήσει ακόμη.Όπως έχω επισημάνει από τον Αύγουστο του 13 οι μετατάξεις αυτές πρέπει να επανεξετασθούν ,με βάση τα παρακάτω βήματα:
1.Σύσταση άμεσα των οργανικών θέσεων.
2.Τοποθέτηση των 2346 μη κοινών ειδικοτήτων στις οργανικές θέσεις με βάση τα μόριά τους.Όποιοι έχουν τοποθετηθεί με βάση αυτά δεν έχουν κανένα θέμα.
3.Για τις 1306 θέσεις των κοινών ειδικοτήτων θα πρέπει αυτές να δοθούν για τις μεταθέσεις των ειδικοτήτων της αθμιας πρώτα και να ακολουθήσουν οι μετατάξεις της βθμιας.
Αυτή είναι η μόνη δίκαιη λύση.

Παρατηρώ ότι επικρατούν πλέον ψύχραιμες προσεγγίσεις για μια συνολική λύση του θέματος. Πράγμα που είχα επισημάνει κατ" επανάληψη, αλλά.....

1488
Εγώ την πληροφόρηση αυτή την έχω από το τέλος αυγούστου του 13 που βγήκαν οι μετατάξεις :)

Απλά το επαναβεβαίωσα, για μεγαλύτερη ασφάλεια, ξέρεις με την πάροδο του χρόνου μερικά πράγματα ξεθωριάζουν :)

1489
Αύριο θα γίνει συνάντηση επιτροπής ΟΛΜΕ-ΔΟΕ για τις μετατάξεις, στη συνέχεια θα ακολουθήσει συνέλευση της ΔΟΕ. Υπάρχουν αντιδράσεις για την πρόταση μελών της ΔΗ.ΣΥ που αποτελεί τα 3/11 του διοικητικού συμβουλίου της ΔΟΕ.
Σύλλογοι της α/θμιας θα στείλουν έγγραφα στον έντυπο και ηλεκτρονικό τύπο κάνοντας γνωστή τη διαφωνία τους σε διασπαστικές κινήσεις στο χώρο της α/θμιας εκπαίδευσης.

Παράθεση
Το υπουργείο δεν έχει σκοπό να ακυρώσει τις μετατάξεις. Αυτό είναι δεδομένο.
Μακάρι να βρεθεί λύση που να ικανοποιεί τους μεταταγμένους συναδέλφους, τους συναδέλφους της α/θμιας, αλλά και εμάς που θέλουμε να επιστρέψουμε στις ΔΔΕ. Αυτό είναι το τελευταίο μνμ μου στο νήμα, άλλωστε τα γραφόμενα πλέον δεν έχουν ουδεμία σχέση με το θέμα.

Την ίδια πληροφόρηση έχω και εγώ.

1490
Είναι και αυτό μια πρόταση προς την σωστή κατεύθυνση..

Παράθεση
Στο τελευταίο έχεις απόλυτο δίκιο. Αν ακυρωθούν οι μετατάξεις δεν θα λυθούν όλη τα προβλήματα. Αλλά θα είναι μια καλή αρχή..
.

Πρόβλημα υπάρχει από τα λεγόμενα για τις προϋπάρχουσες  ειδικότητες ΠΕ06 και ΠΕ11 Με λίγη καλή θέληση από όλους και χωρίς αφορισμούς μπορεί να βρεθεί λύση.
Αγαπημένος αιρετός, αυτός που τάζει και του πουλιού το γάλα. προτείνει
Ορισμένες επισημάνσεις για τις μετατάξεις :
Το ζήτημα της ακύρωσης και της επανεξέτασης των μετατάξεων, που έγιναν με τον Ν4172/13, δεν είναι μόνο θέμα «νομιμότητας» , αλλά κυρίως ζήτημα αρχής . Ο Ν4172/13 είναι ο νόμος με τον οποίο έγιναν οι απολύσεις , οι διαθεσιμότητες και οι υποχρεωτικές μετατάξεις. Δεν μπορεί ένας νόμος να ακυρώνεται κατά τα 2/3 ( απολύσεις-διαθεσιμότητες) και ορθώς , και να παραμένει σε ισχύ μόνο για τις υποχρεωτικές μετατάξεις .Πρέπει να καταργηθεί στο σύνολό του.
Πρέπει να γίνει άμεσα η σύσταση των 3655 οργανικών θέσεων στα σχολεία της Π.Ε. , οι οποίες θα πρέπει να κατανεμηθούν ως εξής :
α) Για τις μη κοινές ειδικότητες ( ΠΕ 05, 07, 08, 19, 20 , 32) που είναι και η πλειοψηφία των μεταταγμένων -2309 θέσεις- , που ήρθαν στην Π.Ε. και δεν δημιουργούν πρόβλημα , πρέπει να γίνει έλεγχος όλων των δικαιολογητικών , ανακοίνωση των μορίων και των μορίων και να καλύψουν τις θέσεις που θα συσταθούν , με πέρα για πέρα διαφανή τρόπο.
β) Για τις κοινές ειδικότητες (ΠΕ 06 , 11 , 16) – 1346 θέσεις-, πρέπει να προηγηθούν οι μεταθέσεις των συναδέλφων της Α/θμιας , και στη συνέχεια στις κενές θέσεις που θα υπάρξουν να γίνουν οι εθελοντικές, πλέον, μετατάξεις των εκπαιδευτικών της Β/θμιας , όπως δηλαδή γινόταν πριν την ψήφιση του Ν4172/13.

Τα ίδια περίπου έχουν προτείνει και οι επιστημονικοί σύλλογοι
Πέμπτη, 12 Φεβρουαρίου  2015
 ΠΡΟΣ:  Τον Αναπληρωτή Υπουργό ΠΟ. ΠΑΙ.Θ., κ. Αν. Κουράκη
ΘΕΜΑ: ΑΙΤΗΜΑ ΓΙΑ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΚΑΙ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΤΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΩΝ ΦΟΡΕΩΝ ΤΩΝ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ ΠΕ05, ΠΕ07, ΠΕ08 ΚΑΙ  ΠΕ19-20 ΓΙΑ ΤΟ ΘΕΜΑ ΤΩΝ ΜΕΤΑΤΑΞΕΩΝ ΣΤΗΝ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
 Σήμερα, Πέμπτη 12 Φεβρουαρίου 2015 πραγματοποιήθηκε συνάντηση των Επιστημονικών φορέων των καθηγητών των ειδικοτήτων που μετατάχτηκαν από τη Δευτεροβάθμια στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση.  Στη συνάντηση εκπροσωπήθηκαν οι καθηγητές ΠΕ05, ΠΕ07, ΠΕ08 και  ΠΕ19-20.
Οι εκπρόσωποι των φορέων κατέληξαν στην παρακάτω πρόταση προς την ηγεσία του Υ.ΠΟ.ΠΑΙ.Θ.
Άμεση δημοσιοποίηση των μορίων  όλων όσων αιτήθηκαν μετάταξη ανά κατηγορία κριτηρίων καθώς και τα ΠΥΣΔΕ προέλευσης και μετάταξης
Έλεγχος από τις Διευθύνσεις Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης  και αντιπαραβολή των στοιχείων και μορίων που δηλώθηκαν με αυτά που βρίσκονταν στους υπηρεσιακούς φακέλους στις 23-08-2013, δηλαδή τα στοιχεία οικογενειακής κατάστασης, ΠΥΣΔΕ προέλευσης και τίτλων σπουδών που είχαν αποκτηθεί μέχρι 23-08-2013 .
 Κατάρτιση πινάκων των μεταταγμένων συναδέλφων ανά ΠΥΣΠΕ και κατά αύξουσα  σειρά μορίων σύμφωνα με τα στοιχεία που θα προκύψουν μετά τον έλεγχο.
Ίδρυση οργανικών θέσεων και πλήρωση αυτών με όλους όσοι πληρούν τα κριτήρια μετά τον έλεγχο που θα διενεργηθεί.
 
Εδώ τελειώνω με την επισήμανση πως τα τυφλά λαϊκά δικαστήρια είναι παρελθούσας εποχής. Συλλογική ευθύνη κυρίες και κύριοι συνάδελφοι δεν υπάρχει. (Αν ακυρωθούν οι μετατάξεις δεν θα λυθούν όλη τα προβλήματα. Αλλά θα είναι μια καλή αρχή..) και άλλα πολλά.....!!

« Ώσπερ ο καπνός επιδάκνων τας όψεις
ούκ εά  βλέπειν το κείμενον εν τοίς ποσίν,
ούτως ο θυμός επαιρόμενος τώ λογισμώ
επισκοτεί, και το συνβησόμενον εξ αυτού
άτοπον ούκ εφίησι τή διανοία προλαβείν»!
( ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗΣ, Ανθολόγιο Στοβαίου, Κ56
)

ΥΓ. Αρμόδιο λοιπόν για την λύση είναι το ΥΠΑΙΘ και όχι οι συνδικαλιστές που εν όψει συνεδρίου λένε διάφορα, ενδιαφερόμενοι πρωτίστως για την ψήφο μας
 

1491
Αφού είναι όλα νόμιμα γιατί τόσος ντόρος? Απλή ερώτηση που μάλλον δυσκολεύεσαι να απαντήσεις..

Υ.Γ. Αυτά τα ωραία και νόμιμα που λες να τα πεις στα δικαστήρια και στην επιτροπή που έχει συσταθεί.


Μάλλον θέλετε μονόλογο. Αλλά όπου υπάρχει λόγος υπάρχει και αντίλογος. Αν κάνω λάθος ζητώ ταπεινά συγνώμη

1492
Πάντως επαναλαμβάνω πώς πρόβλημα με την διαδικασία υπάρχει για τους νομούς που στην πρώτη διαπιστωτική πράξη δεν είχαν κενά (πχ γαλλικών Αχαΐας, Ηλείας) και εν συνέχεια προέκυψαν στην δεύτερη διαπιστωτικη χωρίς να δοθεί ποτέ η δυνατότητα να τα διεκδικήσουν οι συνάδελφοι (εκτός κάποιον ελαχίστων που μάλλον είχαν άλλη πληροφόρηση)

Επίσης στις περιπτώσεις που ένα πυσδε έδωσε αρχικά μηδενικά πλεονάσματα και εν συνέχεια από αυτό έφυγαν συνάδελφοι.

Η διαδικασία ήταν πέρα για πέρα λάθος και γιαυτό πρέπει χωρίς δεύτερη σκέψη να ακυρωθούν.

Η διαίσθηση μου και όχι μόνο αυτό λέει και προς τα εκεί μάλλον θα πάει η υπόθεση.
Αρκετά με την συλλογική ευθύνη. Συλλογική ευθύνη δεν υπάρχει, έγινε χρήση του νόμου 4172/2013, αλλά ατομική ευθύνη σίγουρα υπάρχει από ψευδή στοιχεία. Έλεγχος και να αποδοθούν οι νόμιμες κυρώσεις εάν αποδειχθούν λαθροχειρίες
Το ΥΠΑΙΘ είναι υπεύθυνο για τα κενά, όχι οι αιτούντες.  Αυτό  δε με την εσωτερική πληροφόρηση έχει καταντήσει ανέκδοτο. Προέκυψαν στην δεύτερη διαπιστωτική χωρίς να δοθεί ποτέ η δυνατότητα να τα διεκδικήσουν οι συνάδελφοι. Πως συνέβη δημοσιευμένα κενά να μην μπορεί κάποιος να τα διεκδικήσει;
Όταν έγιναν οι μετατάξεις, έγιναν ταυτόχρονα και μετατάξεις σε Διοικητικές θέσεις; Αυτές οι  μετατάξεις θα καταργηθούν; Γιατί τότε κάποιος μπορεί να έβαλε 1η επιλογή κάποια περιοχή Α/θμιας και 2η κάποια διοικητική θέση που πιθανόν να την πήρε κάποιος με λιγότερα μόρια. Τώρα θα κάνει ένσταση; Καινούριες ενστάσεις δηλαδή;
Όσο για τη πρόταση της ΔΗ. ΣΥ, ας το αφήσουμε καλύτερα ασχολίαστο!!!

Αν ακυρωθούν 4000 συνάδελφοι που θα βρεθούν;
Επειδή έχω διαβάσει σχολια επί σχολίων μήπως τελικά πρέπει να προκύψει:
Ακύρωση αναδρομικά όλων των μορίων που αποκτήθηκαν από εκπαιδευτικούς υπηρετώντας στα γραφεία, παίρνοντας μόρια παραμεθορίου, πριν τον νόμο Διαμαντοπούλου και οι οποίοι μετατέθηκαν με αυτά.
Ακύρωση και επανεξέταση όλων των μεταθέσεων με βάση τα καινούργια μόρια, όπως θα προκύψουν, όπως ζητάτε για τις μετατάξεις. Να γίνουν από την αρχή όλες οι μεταθέσεις.
Μετά να ακυρωθούν όλες οι μετατάξεις και να γίνουν τα υπόλοιπα όπως τα λέτε, τα οποία είναι σωστά.
Εκτός και μου αποδείξετε  ότι οι αποσπάσεις στα γραφεία, γίνονταν με τρόπο διαφανή, γιατί εγώ διάβαζα και διαβάζω άλλα κάθε Σεπτέμβριο.

1493
Μάρτιος 2015

Απαράδεκτη και διασπαστική η απεργιακή πρόταση
 των μελών της ΔΗ.ΣΥ. στο Δ.Σ. της ΔΟΕ !!

Πρωτόγνωρο γεγονός για τα συνδικαλιστικά δεδομένα της Διδασκαλικής Ομοσπονδίας Ελλάδας  (ΔΟΕ) ή άλλης ομοσπονδίας στη χώρα, αποτελεί η πρόταση που κατατέθηκε από μέλη της ΔΗ.ΣΥ. στο  Δ.Σ.  της Δ.Ο.Ε. για προκήρυξη  διασπαστικής 24ωρης απεργίας την 27η Μαρτίου 2015 για κάποια μέλη της ΔΟΕ, ενάντια σε άλλα μέλη της ΔΟΕ (3.700 εκπαιδευτικών ειδικοτήτων Π.Ε. από μετάταξη).


 Υπενθυμίζουμε ότι οι 3.700 εκπαιδευτικοί ειδικοτήτων Π.Ε. από μετάταξη είναι από διετίας μέλη της ΔΟΕ, συμμετέχουν στις εκλογές των Συλλόγων, συμμετείχαν στις εκλογές της 5ης/11/2014 για την ανάδειξη  Αιρετών εκπροσώπων στα Υπηρεσιακά Συμβούλια (ΠΥΣΠΕ, ΑΠΥΣΠΕ, ΚΥΣΠΕ), θα συμμετέχουν στις εκλογές για το επικείμενο Συνέδριο της ΔΟΕ.
Το Δ.Σ. της ΔΟΕ οφείλει θεσμικά, καταστατικά και ηθικά να εκπροσωπεί το σύνολο των εκπαιδευτικών της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης. Κάποιοι φαίνεται είτε να το αγνοούν είτε να μην το αντέχουν !!

Σε μια περίοδο που η αλληλεγγύη και η ενότητα των εκπαιδευτικών είναι απαραίτητη όσο ποτέ, κάποιοι επιλέγουν τον ολισθηρό δρόμο της διαίρεσης, της διχόνοιας, της διάσπασης του κλάδου.

Αν η πλειοψηφία του Δ.Σ. της ΔΟΕ αποδεχτεί μια τέτοια διχαστική πρόταση (της ΔΗ.ΣΥ.) προκαλώντας διάσπαση στο κλάδο, θα φέρει ακέραια την ευθύνη των συνεπειών της εισαγωγής πρωτόγνωρων “συνδικαλιστικών” ηθών και πρακτικών στη Δημόσια Εκπαίδευση.   


Η Συντονιστική Επιτροπή Εκπαιδευτικών ειδικοτήτων Π.Ε. από μετάταξη
Μιχάλης Παπαδόπουλος
Αναστασία Τερζή
Χρήστος Τσιάτσιος

Αγαπητό Λιοντάρι, αγαπητοί συνάδελφοι, η ενέργεια των μελών της ΔΗ.ΣΥ. στο Δ.Σ. της ΔΟΕ οφείλεται στο γεγονός  των προσεχών  εκλογών για το επικείμενο Συνέδριο της ΔΟΕ. Καταμέτρηση ψήφων κάνουν. Που είναι οι περισσότεροι και που οι λιγότεροι!!
Όμως να μου επιτρέψετε μια παρατήρηση. Η ΔΟΕ κατά καιρούς αρέσκεται σε τέτοιου είδους ενέργειες. Οι παλαιότεροι θυμηθείτε πχ ποια στάση κράτησε το 1988 κατά την απεργία της ΟΛΜΕ, οι νεότεροι  αναζητήστε τα στοιχεία στο διαδίκτυο υπάρχουν πολλά, μην τα περιμένετε όλα έτοιμα!!!
Δυστυχώς η κρίση αντί να μας κάνει καλύτερους και σεμνότερους, αποδεικνύει οι κρύβουμε ένστικτα ανθρωποφαγίας. (Αντί να απαιτήσουμε εμείς να αυξηθούν τα ΕΑΕΠ για να μετατεθούμε ,γιατί να μη γυρίσετε στη Β/θμια και να απαιτήσετε εσείς αύξηση ωρών στο μάθημά σας..... και άλλα πολλά παρόμοια.

1494
Η συνεδρίαση θα γίνει την Πέμπτη στις 9.30 π.μ. εκτός απροόπτου.

Παράθεση
Συλλογική ευθύνη δεν υπάρχει, έγινε χρήση του νόμου 4172/2013, αλλά ατομική ευθύνη σίγουρα υπάρχει από ψευδή στοιχεία μέχρι υπέρβαση υποψηφίων προς μετάταξη με αθέμιτα μέσα.
Παράθεση
Οι οργανικές δε θα δοθούν γιατί δεν υπάρχουν και εκεί στηρίζεται η συλλογική προσφυγή στο ΣΤΕ των εκπαιδευτικών που υπηρετούν στην πρωτοβάθμια
.

Προσπαθούν στο υπουργείο να μη θίξουν τους μεταταγμένους αλλά να δώσουν λύση στις προϋπάρχουσες ειδικότητες!


Εκτός εάν βγει δικαστική απόφαση.

Ορθό. Έλεγχος με καταληκτική ημερομηνία 23/8/2013. 5500 είναι οι αιτήσεις. Ούτε γενικεύσεις ,ούτε υποψίες, ούτε φήμες, απόδοση των νομίμων κυρώσεων σε όλους όσους υπέβαλλαν ψευδή στοιχεία, όπως λέγεται.
Ας μην προκαταλαμβάνουμε δικαστικές αποφάσεις.....
Οι επιστημονικές ενώσεις έχουν καταθέσει προτάσεις.  Υπάρχει όπως λέγεται πρόβλημα με τους Π11 και ΠΕ06.  Με λίγη καλή θέληση και χωρίς κατάρες και αφορισμούς μπορεί να βρεθεί λύση. Στον αιώνα της πληροφορικής είμαστε και του excel!!

1495
Και μια ερώτηση: Όταν έγιναν οι μετατάξεις, έγιναν και μετατάξεις σε Διοικητικές θέσεις; Αυτές οι  μετατάξεις θα καταργηθούν; Γιατί τότε κάποιος μπορεί να έβαλε 1η επιλογή κάποια περιοχή Α/θμιας και 2η κάποια διοικητική θέση που πιθανόν να την πήρε κάποιος με λιγότερα μόρια. Τώρα θα κάνει ένσταση; Καινούριες ενστάσεις δηλαδή;

Κάποιοι ζητάνε πλήρη κατάργηση του νόμου των μετατάξεων ή μερική κατάργηση;

Σωστές οι παρατηρήσεις σου. Αλλά μην περιμένεις απάντηση. Προέχει το συνέδριο της ΔΟΕ. Αυτός είναι ο λόγος της ανακοίνωσης

1496
Τα ΕΑΕΠ είναι χρηματοδοτούμενα από το ΕΣΠΑ και πιθανόν να μη συνεχιστούν όταν σταματήσει η χρηματοδότηση.

Αντί να απαιτήσουμε εμείς να αυξηθούν τα ΕΑΕΠ για να μετατεθούμε ,γιατί να μη γυρίσετε στη Β/θμια και να απαιτήσετε εσείς αύξηση ωρών στο μάθημά σας;

Εύκολα κατηγορούμε και βρίζουμε για να δικαιολογήσουμε ,πρωτίστως στον εαυτό μας,τα αδικαιολόγητα.

Ας  παίξουμε λοιπόν την κολοκυθιά και όταν μεγαλώσουμε βρίσκουμε λύση.

1497
Διαβαζω οτι δεν μπορει καποιος να εχει γνωση για το συνολο των μοριων που εχουν οι μεταταγμενοι και σιγουρα αυτο ειναι σωστο .Ομως ο εκπαιδευτικος κλαδος ειναι παροτι αριθμητικα μεγαλος μικρος  καθως οι επιμερους ειδικοτητες στους κατα τοπους νομους γνωριζονται.Οταν στη ν πολη στη α φαση μεταταξεων πηγαν 4 ατομα με πανω απο 100 στις α ενστασεις πως ηρθαν ατομα με 41-70 μορια μεταθεσης Ποσα διδακτορικα και μεταπτυχιακα απαιτουνται απο το 40 εως το 100;Στις επομενες φασεις ηρθαν αλλοι δεκαρια με περισσοτερα μορια .Γιατι δεν ηρθαν ολοι οσοι ειχαν περισσοτερα μορια .;Και επισης ποσοι απο   τους μεταταγμενους υπηρετουσαν με αποσπαση στις Δ/νσεις τα προηγουμενα χρόνια ;Και ποσοι ηταν αυτοι που ειχαν και υπουργικες και μεταταξεις;

Συνάδελφε τα μόρια όλων είναι καταχωρημένα στο e-data center, εγώ τότε εκεί διασταύρωσα τα δικά μου. Τα υπόλοιπα στοιχεία είναι στους ατομικούς φακέλους. Έλεγχος με καταληκτική ημερομηνία 23/8/2013. 5500 είναι οι αιτήσεις. Ούτε γενικεύσεις ,ούτε υποψίες, ούτε φήμες, απόδοση των νομίμων κυρώσεων σε όλους όσους υπέβαλλαν ψευδή στοιχεία, όπως λέγεται. Έχω όμως την εντύπωση οτι κάποιοι που δεν έκαναν τότε αίτηση, προσπαθούν να επωφεληθούν τώρα. Αν κάνω λάθος ζήτω προκαταβολικά συγνώμη. Επίσης οι αιτήσεις υποβλήθηκαν στο ΥΠΑΙΘ και όχι στους συνδικαλιστές.
Αρμόδιο λοιπόν για την λύση είναι το ΥΠΑΙΘ και όχι οι συνδικαλιστές που εν όψει συνεδρίου λένε διάφορα, ενδιαφερόμενοι πρωτίστως για την ψήφο μας

1498
Την Πέμπτη θα συνεδριάσει η επιτροπή ΔΟΕ και ΟΛΜΕ για την επανεξέταση των μετατάξεων.

Αντί συνάδελφοι "μεταταγμένοι" να διεκδικείτε την επανεξέταση του αδιαφανούς θεσμικού πλαισίου των μετατάξεων προσπαθείτε να κρατήσετε τα κεκτημένα σας, λίγοι φυσικά!

Γιατί άραγε;
Γιατί έχετε δηλώσει ψευδή στοιχεία και λιγότερα μόρια από κάποιους.
Γιατί έχετε πάρει μετάθεση σε θέσεις που δε δόθηκαν σε υπάρχουσες ειδικότητες.

Το υπουργείο θέλει να δοθεί λύση  σε όσους έχουν αδικηθεί και αυτό θα γίνει, εκτός εάν βγει κάποια δικαστική απόφαση......!

Συνάδελφε, οι γενικεύσεις είναι επικίνδυνες και ισοπεδωτικές. Αγαπητέ συνάδελφε συλλογική ευθύνη υπάρχει μόνο στα απολυταρχικά καθεστώτα.
Επαναλαμβάνω την γνώμη μου: για την δικαίωση όλων, τόσο στο θέμα των αιτήσεων, όσο και στο ηθικό μέρος της υπόθεσης πρέπει να γίνει έλεγχος των αιτήσεων, δημοσίευση των μορίων και απόδοση των νομίμων κυρώσεων σε όλους όσους υπέβαλλαν ψευδή στοιχεία, όπως λέγεται. Όσον αφορά τους εκπαιδευτικούς έκαναν χρήση του νόμου, δεν νομοθέτησαν οι ίδιοι. Άλλοι είναι αρμόδιοι για τη σωστή εφαρμογή της νομοθεσίας. Όσοι υπέβαλλαν αίτηση δήλωσαν προτιμήσεις σύμφωνα με τους πίνακες που ανακοίνωσε το ΥΠΑΙΘ.

Σελίδες: 1 ... 105106107108109

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32309
  • Τελευταία: emnik
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1160910
  • Σύνολο θεμάτων: 19225
  • Σε σύνδεση σήμερα: 694
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 6
Επισκέπτες: 707
Σύνολο: 713

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.075 δευτερόλεπτα. 24 ερωτήματα.