Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - daskalos2021

Σελίδες: 12345 ... 9
29
2,5 εκατομμύρια ανασφάλιστοι είχαν απ' το '16 πλήρη δικαιώματα ιατροφαρμακευτικής περίθαλψης. Και διεγράφησαν κι οι οφειλές τους στην εφορία για τα νοσήλεια βεβαιωμένες επί ΝΔ. Αποσυνδέοντας για πρώτη φορά τα ένσημα απ' την περίθαλψη. Όλοι ίδιοι είναι. Σωστά.

Έχεις πει πολλά λάθος, αλλά λες και μερικά σωστά. Αυτά όντως ήταν σημαντικές παρεμβάσεις που ανεβάζουν το επίπεδο μίας κοινωνίας.

30
Το θεμα φανταζομαι δεν ειναι ο αριθμος αλλα το αντικειμενο. Αν δηλαδη θα υπαρχει αναγκη που μπορει το τμημα να δικαιολογησει.

31
Παντού σε όλα τα σχολεία υπάρχουν "δύσκολα" παιδιά καθώς και μονοδιάστατοι εκπαιδευτικοί... Να διαβάσετε βιολογία συνάδελφοι και ειδικά το κεφάλαιο που αναφέρεται στην "προσαρμογή" νέων δεδομένων. Όταν ένας οργανισμός δεν μπορεί να προσαρμοστεί στα εκάστοτε δεδομένα τον τρώει το σύνολο των γύρω... Προσαρμοστικότητα συνάδελφοι... προσαρμοστικότητα. Είχα μαθητή που είχε βίαιη συμπεριφορά στην τάξη... απέναντι στους συμμαθητές του αλλά και σε εμένα. Κατόπιν έμαθα πως το παιδί έτρωγε χοντρό ξύλο στο σπίτι. Το βοηθήσαμε με διάφορους τρόπους σε συνεργασία με τον διευθυντή και τον βελτιώσαμε... οι περισσότεροι εκπαιδευτικοί το μόνον που ξέρουν να λένε είναι "Έχω τώρα μάθημα με το Γ2 με τον τάδε μέσα... πωωωω; πως θα περάσει η ώρα;" Ε όχι κυρίες και κύριοι. Ο εκπαιδευτικός δεν είναι μόνο  μία μηχανή που αναπαράγει εξισώσεις και κείμενα στον πίνακα... είναι και πολλά άλλα.

Σοβαρα αρχιζω να πιστευω οτι εχεις προβλημα αντιληψης και χαμηλης νοημοσυνης. Τι σχεση η περιπτωση μιας νορμαλ ταξης που περιεχει ελαχιστα μελη με προβλημα προσαρμογης και επιθετικοτητα, με τη γενικευμενη βια που επικρατει στα ΕΠΑΛ? Δε θα προσπαθησω αλλο να σου εξηγησω. Οπως ειπε αλλος συναδελφος σου ευχομαι να πας σε τετοιο ΕΠΑΛ και να σε αξιολογησει και η κεραμεως με βαση αυτη σου την επιδοση. Ισως ομως και να εχεις ειδικοτητα και παλι να πεσεις στα ευκολα.

32
... Υπάρχει και η παραίτηση αν δεν μπορείς να διαχειριστείς μία τάξη και να κάνεις μάθημα... έχω περάσει από ΕΠΑΛ 540 μαθητών... άλλοι και άλλες βγαίνανε από τις τάξεις κλαίγοντας... προσωπικά έκανα ΜΑΘΗΜΑ... ο χώρος της παιδείας θέλει κότσια... δεν είναι μόνον 15 μέρες κάθομαι Χριστούγεννα - Πάσχα και δύο μήνες καλοκαίρι... και σε ημερήσιο που είμαι οι μαθητές μου ακόμη μου εκφράζουν απορίες γιατί από δίπλα οι συνάδελφοι γκαρίζουν ενώ εμείς κάνουμε το μάθημα μας με ηρεμία... ας κάτσει ο καθένας να κάνει την αυτοκριτική του.. αν κάποιοι συνάδελφοι είναι ανίκανοι να επικοινωνήσουν πρόβλημα τους...
Υ.Γ... με όλη την καλή μου πρόθεση σας παραθέτω συμβάντα από την προσωπική μου εμπειρία... στην προσπάθεια να βοηθήσω... δεν διάβασα κάποιον να ρωτά "πως τα κατάφερες;" παρά μόνον κριτική ... και εγώ να ήμουν μαθητής έναν καθηγητή "αυθεντία" και του στιλ "ΕΓΩ ΔΙΑΤΑΖΩ" δεν θα ήμουν φρόνιμος... τα παιδιά θέλουν να τους μιλάς... θέλουν πειθώ... τι να κάνουμε; Δύσκολοι καιροί!!!

Δυστυχώς έχεις μία πολύ επιφανειακή θεώρηση και δεν μπορείς να αναλύσεις διαφορετικές καταστάσεις. Εντάσεις στο ίδιο θέμα πολλά διαφορετικά ζητήματα. Σου έχω απαντήσει επαρκώς σε προηγούμενο σχόλιο. Διάβασέ το προσεκτικά. Όσο και να θες να εμφανιστείς ως ένας εκπαιδευτικός που έχει επιλύσει μια για πάντα τα προβλήματα της τάξης, απλώς εμφανίζεις τις δικές σου αδυναμίες, και τις λογικές πλάνες στις οποίες πέφτεις με τις τοποθετήσεις σου. Έχεις μερικώς δίκιο αλλά στην προκειμένη συζήτηση έχεις άδικο και το σημείο στο οποίο κάνεις λάθος είναι καθοριστικό και σημαντικότατο.

33
AShenOne - Δες το βίντεο με το ΕΠΑΛ της Πάτρας και σκέψου. Αν πας εκεί να κάνεις μάθημα μιας και είσαι τόσο ικανός θα σε πείραζε να υπάρχει κάμερα να καταγράφει ζωντανά την τάξη σου και πόσο θα ξεφτιλίζεσαι χωρίς έλεος?

35
προς AshenOne: Μπράβο λοιπόν που το κατάφερες και αυτό ισχύει και για μένα. Όμως εδώ δε συζητάμε τι κάνει ο καθένας προσωπικά. Όσο τέλειο (95%) να ήταν σε μένα το κλίμα της τάξης και οι συνθήκες ποτέ δεν αισθάνθηκα την αλαζονική σιγουριά ότι μπορώ να ανταποκριθώ σε οποιοδήποτε περιβάλλον και σε οποιεσδήποτε συνθήκες. Έχω κάνει μάθημα χωρίς καθόλου ομιλία 3 ημέρες το οποίο ήταν απολαυστικό και το θυμούνται ακόμα οι μαθητές, και την 3η έγινε ένα επεισόδιο που πήγε να ξεφύγει από τον έλεγχό μου επειδή 2 μαθητές διαπληκτίστηκαν μεταξύ τους. Πήγαν να πιαστούν στα χέρια και χωρίς ομιλία είναι φοβερά δύσκολο να παρέμβεις αποτελεσματικά. Δεν έχω δουλέψει σε ΕΠΑΛ και δεν έχω το σύνδρομο Dunning-Kruger, δε λέω φέρτε μου οποιαδήποτε τάξη με οποιοδήποτε υπόβαθρο, παραβατικότητα, εντάσεις, κλπ και θα τους κάνω να απαγγέλουν ποίηση πάνω στα θρανία. Υπάρχουν πάντα ρεαλιστικοί περιορισμοί και ένα συγκεκριμένο εύρος δυνατοτήτων παρέμβασης. Όταν λοιπόν χρειάζεσαι δεκάδες χιλιάδες εκπαιδευτικούς και τους δίνεις από 700-1100 ευρώ από μία δεξαμενή διαθέσιμων πολιτών με πτυχία δεν μπορείς να φαντασιώνεσαι ότι όλοι θα είναι τέλειοι και ιδανικοί. Το θέμα είναι ότι τα σχολεία έχουν διαλυθεί. Ναι μπορείς να φέρεις τον σουπερμαν να κάνει μάθημα ακόμη και αν διαλυθούν ακόμα περισσότερο, όμως δεν έχουμε τον σουπερμαν ούτε και να τον είχαμε θα ήταν διατεθειμένος να κάνει αυτή τη δουλειά, σίγουρα θα έβγαζε πολύ περισσότερα αν είχε τέτοια αντίληψη και ικανότητες σε άλλες δουλειές και θα τις προτιμούσε. Κοινώς, με πορδές δε βάφεις αβγά, και το υπουργείο έχει διαλύσει τη δημόσια εκπαίδευση και ζητάει από τους εκπαιδευτικούς να αντισταθμίσουν όλες αυτές τις αδυναμίες. Είναι σα να μου λες, σε ένα διαλυμένο νοσοκομείο, που δεν υπάρχουν υποδομές, φάρμακα, χειρουργεία, κλπ θα φτιάξουμε τόσο καλές τις νοσοκόμες που όλοι οι ασθενείς θα έχουν τη σωστή περίθαλψη και θα φεύγουν και ευχαριστημένοι από την εμπειρία τους. Δε γίνονται αυτά. Θέλει πάρα πολλή δουλειά και μάλιστα κεντρικά από το Υπουργείο, σε πρώτη φάση να αντιληφθούν τα αντικειμενικά χάλια που υπάρχουν και σε δεύτερη να αναγνωρίσουν τις δικές τους ευθύνες και υποχρεώσεις.

36
Είμαι επιτελικός.

Καλό θα ήταν, όμως, εσείς οι υφιστάμενοι να μάθετε πως δε σηκώνουμε χέρι στους μαθητές. Πόσω δε μάλλον να το προσγειώσουμε κιόλας στο πρόσωπο του παιδιού.

Είναι εντελώς απαράδεκτος ο τρόπος να απευθυνόμαστε μαζικά και υποτιμητικά σε "υφισταμένους" σε έναν δημοκρατικό διάλογο. Αυτό σημαίνει παντελή απουσία αίσθησης του ρόλου του προϊσταμένου. Εδώ ο κάθε ένας είναι ισότιμος να εκφράζεται ελεύθερα και να τοποθετείται και η ιεραρχία δεν παίζει κανέναν ρόλο ώστε να είναι απαραίτητο να αναφέρεται. Δε θα διαβάσω όλη τη σειρά των σχολίων αλλά δε νομίζω να υπάρχει ούτε ένας "κατώτερος" εκπαιδευτικός της τάξης που να ισχυρίζεται ότι είναι δόκιμο/χρήσιμο/σωστό/ηθικό/νόμιμο κλπ να χειροδικεί ένας καθηγητής. Αυτό που δυστυχώς αδυνατείτε να κατανοήσετε ως αποτυχημένος επιτελικός είναι ότι αυτό το γεγονός αναδεικνύει σημαντικά προβλήματα της δημόσιας εκπαίδευσης τα οποία θα έπρεπε άμεσα να σας κινητοποιήσουν και να σας κάνουν να αντιληφθείτε το χρέος σας. Το χρέος σας είναι και η δική σας ευθύνη που έχουν καταντήσει έτσι τα ΕΠΑΛ, και έχουν φτάσει σε ολοκληρωτική διάλυση. Αυτό θα έπρεπε να αντιληφθείτε μέσα από το βίντεο, τα δεκάδες στοιχεία που προσφέρονται για να αντιληφθείτε τις δικές σας αστοχίες, τη δική σας εγκληματική αδιαφορία. Σε αυτό αναφέρονται οι συνάδελφοι. Αυτό το γεγονός του ξυλοδαρμού είναι το σύμπτωμα, και φέρνει στην επιφάνεια το ποια είναι η πραγματική κατάσταση. Προφανώς δε σας ενδιαφέρει, θεωρείτε ότι όλοι οι υφιστάμενοι είναι άχρηστοι και για αυτό το σύστημα είναι τέλειο αρκεί να απολυθούν όλοι και να προσλάβετε καινούριους με 600 ευρώ από το Χάρβαρντ.

37
Μάλιστα, καλό κουράγιο! (άργησα να δω το μήνυμά σου)

38
nick1981, να ρωτήσω, διορίστηκες τώρα με διδακτορικό στο σχολείο αλλά δεν είσαι ευχαριστημένος?

39
Δυστυχώς, δεν έχω φβ

Σε ποια άλλη πλατφόρμα θα μπορούσαμε να ανταλλάξουμε απόψεις αρκετά σχετικά άγνωστα άτομα? Αν έχεις κάτι υπόψη μπορεί να τρέξει παράλληλα.

40
Μιας και υπάρχει ενδιαφέρον σκέφτηκα ότι είναι καλό να χρησιμοποιήσουμε το facebook για να μεγαλώσει η ομάδα των συζητητών. Έφτιαξα αυτό το group και εκεί μπορεί να προχωρήσουν οι όποιες συζητήσεις: https://www.facebook.com/groups/981995095690335


edit: Δεν μπορούν να γίνονται δεκτά σε αυτό το γκρουπ μέλη με ψευδώνυμα διότι αυτό δυσκολεύει τεχνικά την ταυτοποίηση και διαταράσσει την εμπιστοσύνη μεταξύ των μελών, ειδικά εφόσον είναι πιθανό να γίνονται συζητήσεις στις οποίες εκφράζονται προσωπικές απόψεις και εμφανίζονται προσωπικά δεδομένα σε σχέση με τον εργασιακό μας χώρο. Ευχαριστώ.

41
Γεια σας παιδιά. Φαίνεται χαθήκανε από το φόρουμ όσοι μεταταχθήκανε. Να ρωτήσω αν έχετε ήδη αναλάβει υπηρεσία στο Πανεπιστήμιο. Είστε ευχαριστημένοι με τις αρχικές εντυπώσεις? Εγώ αρκετά, με κάποια μικτά συναισθήματα. Αν θέλετε να κάνουμε κάπου ένα γκρουπ να ανταλλάξουμε εμπειρίες. Καλή αρχή!

42
Πιστεύω και εγώ ότι είναι πιθανότατα έγκυρος ο αριθμός. Δεδομένου του αυξανόμενου αριθμού εκπαιδευτικών με διδακτορικά ίσως είναι αναμενόμενο να αυξηθεί εκ νέου ο αριθμός αιτήσεων. Ίσως όμως και τα Τμήματα δεν τους επιθυμούν τόσο. Άκουσα ιστορίες για κάποια τμήματα ότι δεν πολυθέλουν ΕΔΙΠ.

Σελίδες: 12345 ... 9

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1161836
  • Σύνολο θεμάτων: 19234
  • Σε σύνδεση σήμερα: 538
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 10
Επισκέπτες: 509
Σύνολο: 519

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.065 δευτερόλεπτα. 24 ερωτήματα.