Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - panos

Σελίδες: 12345 ... 14
29
Οι κατηργημένες ειδικότητες μπορούν να κάνουν αίτηση μόνο για ωρομίσθιο προσωπικό;;; Ή αναφέρεται σε μόνιμους που είναι σε διαθεσιμότητα και μπορούν να προσληφθούν σε θέση ωρομισθίων παράλληλα;;;

30
Η διαθεσιμότητα των εκπαιδευτικών πέρασε με κάποιες εξαιρέσεις επί των εξαιρέσεων...Ολόκληρος ο τομέας υγείας των ΕΠΑΛ θυσιάστηκε και έτσι όλα καλά... Σύμφωνα με τον υπουργίσκο κανείς άλλος δε περισσεύει...Καλή συνέχεια σε όσους συνεχίζουν μέχρι νεοτέρας...

31
Η πρόταση του Παιδαγωγικού ινστιτούτου...Για την τεχνική-επαγγελματική εκπ/ση...

http://www.alfavita.gr/arthron/%CF%80%CF%81%CF%8C%CF%84%CE%B1%CF%83%CE%B7-%CF%84%CE%BF%CF%85-%CF%80%CE%B9-%CE%B3%CE%B9%CE%B1-%CF%84%CE%B7%CE%BD-%CF%84%CE%B5%CF%87%CE%BD%CE%B9%CE%BA%CE%AE-%CE%B5%CF%80%CE%B1%CE%B3%CE%B3%CE%B5%CE%BB%CE%BC%CE%B1%CF%84%CE%B9%CE%BA%CE%AE-%CE%B5%CE%BA%CF%80%CE%B1%CE%AF%CE%B4%CE%B5%CF%85%CF%83%CE%B7-%CF%83%CF%84%CE%B7-%CE%B4%CE%B52009
Την οποία παντελώς αγνόησε ο υπουργός που χωρίς λόγο κρατούσε στο συρτάρι τη πρόταση για το τεχνολογικό λύκειο. Ή μήπως τελικά είχε κάθε λόγο να το καθυστερεί;;;;

32
http://olympia.gr/2013/07/16/πέντε-αλλαγές-της-τελευταίας-στιγμής/#more-290158


Να υποθέσουμε ότι οι εκπαιδευτικοί δεν αναφέρονται γιατί δεν προκύπτει γι αυτούς καμία αλλαγή;;;;;

Aν τίθεται ζήτημα για τη συνταγματικότητα της διαθεσιμότητας και τη κατάργηση οργανικών θέσεων με μια ΚΥΑ τότε αφορά άμεσα και τους εκπαιδευτικούς έστω κι αν δεν αναφέρεται ξεκάθαρα στο συγκεκριμένο άρθρο!!!

33

Ο κ. Αρβανιτόπουλου συναντήθηκε με βουλευτές της ΝΔ. Με τους απολυόμενους καθηγητές δεν ασχολήθηκε κανείς!

Σε πολύ καλό κλίμα πραγματοποιήθηκε συνάντηση του υπουργού Παιδείας Κωνσταντίνου Αρβανιτόπουλου, με βουλευτές της ΝΔ, στα γραφεία του κόμματος, σύμφωνα με πηγές του υπουργείου Παιδείας.

Όπως αναφέρει το ΑΜΠΕ, τα ζητήματα που φάνηκε να απασχολούν τους βουλευτές της ΝΔ, σχετικά με την κινητικότητα των εκπαιδευτικών ήταν δύο: Τι μέλλει γενέσθαι με τους μαθητές που φοιτούν στα Επαγγελματικά Λύκεια (ΕΠΑΛ) και τις Επαγγελματικές Σχολές (ΕΠΑΣ) από τη μία πλευρά και ποιες είναι οι προβλέψεις από το υπουργείο Παιδείας για τις ειδικότητες που καταργούνται.

Ο υπουργός , σύμφωνα με τις ίδιες πηγές, εξήγησε στους βουλευτές ότι όσοι φοιτούν στα ΕΠΑΛ και τα ΕΠΑΣ δεν πρόκειται να αντιμετωπίσουν το παραμικρό πρόβλημα, καθώς όσοι έχουν επιλέξει ειδικότητες που καταργούνται, θα ολοκληρώσουν απρόσκοπτα τις σπουδές τους και τα κενά θα καλύψουν ωρομίσθιοι καθηγητές.

Επίσης, σε ό,τι αφορά στις ειδικότητες, ο Κ. Αρβανιτόπουλος αποσαφήνισε ότι ανάλογες ειδικότητες επαγγελμάτων παρέχονται στα 91 Δημόσια Ινστιτούτα Επαγγελματικής Κατάρτισης (ΔΙΕΚ) σε υψηλότερο μάλιστα επίπεδο εκπαιδευτικής διαδικασίας και με τη δρομολογούμενη αναβάθμιση των ΔΙΕΚ θα δοθεί δυνατότητα εισαγωγής και σε αποφοίτους Γυμνασίου.

Να σημειώσω εγώ ότι ανάλογες ειδικότητες παρέχονται πέραν από τα δημόσια ΙΕΚ και στα ιδιωτικά ΙΕΚ σε πολύ πολύ υψηλότερο επίπεδο!!!!!Που είναι και το ζουμί της υπόθεσης...  :-X

Πηγή: http://ipaideia.gr/o-k-arvanitopoulou-sinantithike-me-vouleutes-tis-nd-me-tous-apoliomenous-kathigites-den-asxolithike-kanei.16ed79f7e9a29827334e0773d1f5d05c.html

34
Για να λέμε την αλήθεια, οι ειδικότητες που είναι υπό κατάργηση - πλην της ισπανικής και ιταλικής φιλολογίας - δεν θα είχαν θέση σε ένα ενιαίο 12τάξιο σχολείο. Περισσότερο ταιριάζουν σε σχολές ΟΑΕΔ ή/και ΙΕΚ. Αλλά οι αλλαγές και καταργήσεις που προωθούν, δεν είναι στα πλαίσια της βελτίωσης της παιδείας, ή μήπως όχι;

Υ.Γ. Δεν νομίζω να έχουν πρόβλημα να βρουν δουλειά ιατροί, οδοντίατροι, νοσηλευτές κλπ, ε; Φρόντισαν 3 χρόνια τώρα να βελτιώσουν τον υπέροχο ιδιωτικό τομέα της χώρας...

Υ.Γ.2 Κουιζάκι: Βρείτε τις μισθολογικές διαφορές (ακόμα καλύτερα τους μισθούς) νοσηλευτών ΠΕ, ΤΕ, ΔΕ στα δημόσια νοσοκομεία. Όταν το ίδιο το κράτος φροντίζει....

Aυτή η αντίληψή σου φαντάζομαι πηγάζει από τη παιδαγωγική κατάρτιση που υποτίθεται πως με ένα ή κανένα παιδαγωγικό μάθημα αποκτάς σε αντίθεση με γιατρούς, νοσηλευτές, φαρμακοποιούς κλπ παράλληλα με άλλες υποχρεώσεις και πολλές φορές μακριά από το σπίτι τους απέκτησαν.
Είναι αυτονόητο ένα σχολείο που θα γιγαντώνει φροντιστήρια σε μαθήματα όπως φυσική ας πουμε για να επιτευχθεί το ποθητό όνειρο της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης.
Επίσης ένας μαθητής πρέπει να υποχρεωθεί να πράσει από το γενικό λύκειο και φροντιστήρια όπως προανέφερα για να εισαχθεί στο ΤΕΙ ιατρικών εργαστηρίων, νοσηλευτικής ή κοινωνικής εργασίας ενώ μπορεί να να βιώσει, να προετοιμαστεί και να εισαχθεί πιο στοχευμένα και όχι επειδή ανεβοκατέβηκαν οι βάσεις εισαγωγής.
Επίσης διαφαίνεται ότι είναι πιο ιδανικό ένα σχολείο που θα προετοιμάζει υποψήφιους δικηγόρους, αρχιτέκτονες, οικονομολόγους κλπ προκειμένου να παράγει εξειδικευμένους επαγγελματίες του πρωτογενούς τομέα με παιδεία και μόρφωση...
Ίσως μεταξύ μας το ανήκεις στις λεγόμενες "καθηγητικές σχολές" πιθανόν να σου χορηγεί ανευ κόπου τον τίτλο σε σχέση με άλλους αλλά δε σε χρήζει παράλληλα και απαξιωτή μεγάλου τμήματος της επαγγελματικής εκπαίδευσης αν έχεις περάσει έξω από ΕΠΑΛ ποτέ...Μεταξύ μας πάντα... :)

35
Συμφωνώ απόλυτα με τον oratios και παραθέτω το εξής:

http://www.ethnos.gr/article.asp?catid=22768&subid=2&pubid=63856925

36
Δείτε κι αυτό που αποτελεί τεκμηρίωση και επιχειρηματολογία:

http://www.ethnos.gr/article.asp?catid=22768&subid=2&pubid=63856925

37
Συμφωνούμε απόλυτα...Οπότε καταργείς ΙΕΚ και ΕΠΑΣ ΟΑΕΔ και ισχυροποιείς μια ενιαία τεχνική εκπαίδευση που θα παρέχει παιδεία και κατάρτιση σε αντικείμενα υπό την πλήρη εποπτεία του υπουργείου παιδείας...Δε παραδίδεις ορισμένους τομείς στα ΙΕΚ και δη τα ιδιωτικά και συνεχίζεις το κατακερματισμό όπως τον περιέγραψες άλλων ειδικοτήτων... Ξέρεις πόσα μηνύματα πανικού λαμβάνω από μαθητές μου που θέλουν να ξαναδώσουν πανελλήνιες, δε ξέρουν από τη Β στη Γ τι θα κάνουν ή απλά για να εκφράσουν τη λύπη, την απορία ή συμπαράστασή τους;;;; Μοναδικό και συγκινητικό συνάμα...

38
Όσο δεν υπάρχει στρατηγικός, κεντρικός σχεδιασμός για το τι θέλει να παράγει η Ελλάδα, η τεχνική της εκπαίδευση θα παλινωδεί, θα ματαιοπονεί και θα αλληλοσπαράσσεται. Κανείς δεν αμφισβητεί ότι η Ελλάδα θέλει πλήρη παραγωγική αναμόρφωση. ΑΛΛΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ-ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟ ΜΟΝΤΕΛΟ. Το προηγούμενο πέθανε και του κάναμε και τα σαράντα...

Έχουμε κάνει τίποτα για αυτό; Όχι! Με την ανεργία στο 30%, την παραγωγή ισοπεδωμένη, το δημόσιο χρέος στο 190% του ΑΕΠ, κόσμο να τρέφεται πλέον από τα σκουπίδια, εξακολουθούμε να έχουμε τις νοοτροπίες του 2003. Τι ακριβώς ακόμα περιμένουμε να γίνει;

Αν η ίδια η χώρα δεν γνωρίζει που και τι θέλει και μπορεί να παράγει, αν έχει κολλήσει στον κρατισμό και την αφασία του ’80 και του ΄90 που την βούλιαξε στον πάτο, πως η εκπαιδευτική της δομή που είναι υπεύθυνη για την παράγωγη εργατικού δυναμικού περιμένουμε να είναι αποτελεσματική και χρήσιμη; Μοιραία και αυτή θα παράγει είτε νέους ανέργους, είτε επαγγελματίες με μόνη προοπτική το διορισμό τους σε μια θεσούλα στο δημόσιο που ήδη αρχίζει να βουλιάζει, είτε υπαλλήλους των 400 ευρώ ενός καταρρέοντα ιδιωτικού τομέα που πληρώνει και αυτός τις δικές του αμαρτίες δεκαετιών.

Όσο καθυστερούμε τη μεγάλη αλλαγή (που προφανώς θα ξεβολέψει και πολλούς), τόσο δυσκολότερο θα είναι να βγούμε από τις λάσπες του βούρκου. Δεν βλέπω όμως να συγκινούνται και πολλοί. Ας πάθουμε λοιπόν αυτό που μας αξίζει.

Eπειδή σε έχασα λιγάκι...Θεωρείς πως με τη κατάγηση του τομέα υγείας βγαίνουμε από το βούρκο και ξεβολεύονται κάποιοι;;; Το πρόσχημα ήταν ότι οι ειδικότητες του τομέα υγείας παρέχονται επίσης από την τυπική ανώτερη εκπαίδευση (ΤΕΙ) και τη μη τυπική εκπαίδευση (ΙΕΚ). Τα αντικείμενα που παραμένουν (οικονομία και διοίκηση, ιχθυολόγων, φυτικής παραγωγής) δε παρέχονται από ΤΕΙ;;;; Κι επίσης η ανάγκη της χώρας απαιτεί Διοικητικούς ΔΕ ή βοηθούς λογιστή που πλεονάζουν σε όλες τις δημόσιες υπηρεσίες και όχι βοηθούς νοσηλευτή που τα νοσοκομεία υποφέρουν από ελλείψεις για παράδειγμα;;;

39
Ερωτηματικά από Διευθυντές των ΕΠΑ.Λ., ΕΠΑ.Σ. και Σ.Ε.Κ. προς τον υπ. Παιδείας
ΡΕΠΟΡΤΑΖ:esos.gr

1.    Από πού κ. υπουργέ προκύπτει ότι "αποτελεί κοινή παραδοχή ότι τα Επαγγελματι-κά & Τεχνικά Λύκεια & Σχολές δεν επιτελούν σήμερα το ρόλο τους";
2.    Ποια είναι "η συγκριτική μελέτη ευρωπαϊκών συστημάτων τεχνικής εκπαίδευσης" και ποια επίσης είναι η "μελέτη αναγκών της εγχώριας αγοράς εργασίας και ανά-πτυξης περιγραμμάτων επαγγελμάτων", στις οποίες αναφέρεστε στην αιτιολογική έκθεση του non paper (!) που διένειμε το υπουργείο;
3.    Από πότε η κατάργηση Τομέων και Ειδικοτήτων που έχουν τεράστια ζήτηση συμ-βάλλει στην "αναβάθμιση του εκπαιδευτικού μας συστήματος";
Τα παραπάνω αιτήματα καταθέτουν  προς τον υπουργό Παιδείας  Κ. Αρβανιτόπουλο οι διευθυντές των ΕΠΑ.Λ., ΕΠΑ.Σ. και Σ.Ε.Κ. Πιερίας, μετά  τις τελευταίες εξελί-ξεις στο χώρο της Τεχνικής & Επαγγελματικής εκπαίδευσης (που προφανώς και δεν θα είναι οι "τελευταίες"),   μη γνωρίζοντας , όπως τονίζουν,αν μέσα στην εκχώρηση Δημόσιας περιουσίας στον ιδιωτικό τομέα περιλαμβάνεται και μέρος της Δημόσιας & δωρεάν Παιδείας (όσης έχει απομείνει).
Αν μας είχατε ρωτήσει, επισημαίνουν προς τον υπουργό οι Διευθυντές, θα μπορούσαμε να σας βοηθήσουμε να βρείτε πολύ καλύτερες "δικαιολογίες" για την καρατόμηση των Τομέ-ων και Ειδικοτήτων, στην οποία προχωράτε.
«Διότι, υπογραμμίζουν, επιτρέψτε μας να το γνωρίζουμε από πρώτο χέρι, οι Τομείς & Ει-δικότητες που θέλετε να καταργήσετε αποτελούν το καλύτερο "φιλέτο" της Επαγγελματικής εκπαίδευσης και κατάρτισης. Γνωρίζετε πολύ καλά ότι η περσινή επιλογή μαθητών, ακόμη και του Γενικού Λυκείου, π.χ. προς τον Τομέα Υγείας (και τις αντίστοιχες ειδικότητες) των ΕΠΑ.Λ. ήταν τεράστια. Σε ορισμένα μάλιστα ΕΠΑ.Λ. η αύξηση του αριθμού των μαθητών στον τομέα αυτόν ξεπέρασε το 400% !!!. Αν αυτό "εξυπηρετεί ειδικότητες εκπαιδευτικών" και όχι μαθητών και των οικογενειών τους (όπως αναφέρετε στο non paper σας), τότε έχετε δίκιο για τις καταργήσεις».
«Τι θα πούμε και πώς θα το εξηγήσουμε στους μαθητές μας και στις οικογένειές τους, όταν θα μας ρωτήσουν ΓΙΑΤΙ;» διερωτώνται οι Διευθυντές και  σημειώνουν:
-Θα μπορούσαμε να γράψουμε πάρα πολλά ακόμη για το περίφημο non-paper, αλλά θα κλείσουμε με μία πρόταση, "στηριζόμενοι" πάντα στην αιτιολογική σας έκθεση και συγκε-κριμένα στην εξής παράγραφο:
"Παράλληλα, το ίδιο αντικείμενο σπουδών ... προσφέρεται σε άλλες βαθμίδες της Δημόσι-ας Εκπαίδευσης (Δημόσια ΙΕΚ & ΤΕΙ), με αποτέλεσμα να δημιουργείται σύγχυση στον ε-παγγελματικό προσανατολισμό και στην αγορά εργασίας".
-Επειδή λοιπόν και σε άλλους τομείς και ειδικότητες (Πληροφορικής, Ηλεκτρονικής, Ηλεκτρολογίας, Μηχανολογίας κ.λ.π.) το ίδιο αντικείμενο σπουδών προσφέρεται και σε άλλες βαθμίδες εκπαίδευσης, μήπως θα έπρεπε να καταργηθούν και αυτοί οι Τομείς για να "μην προκαλείται σύγχυση" και εδώ στον επαγγελματικό προσανατολισμό και αγορά εργασίας;

Οι ειδήμονες ας τοποθετηθούν σε αυτά τα απλά ερωτήματα...

40
Κι άλλοι ξέρουν ότι έχω δίκιο κι εγώ και πολλοί άλλοι συνάδελφοι που κάνουν παρόμοιες τοποθετήσεις... Το "φιλέτο" της τεχνικής εκπαίδευσης ήταν ο τομέας υγείας και αισθητικής - κομμωτικής με τρομακτική στροφή των μαθητών τη φετινή χρονιά. Και όσοι τρίβουν τα χέρια τους από τέρψη που φύγαμε από τη μέση το φθινόπωρο θα περάσουν τα ίδια και χειρότερα!!! Στο σχολείο μου μόνο με εκπαιδευτικές επισκέψεις, δικά μας έξοδα για επάνδρωση των εργαστηρίων και διαλέξεις ειδικών κάναμε ότι καλύτερο μπορούσαμε έναντι ΙΕΚ που παρακαλούσαν να κάνουν ένα τμήμα και ξαφνικά αποθεώνονται. Έγιναν ξαφνικά όλοι ειδήμονες και κάνουν στερούμενης επιχειρημάτων θεωρία σε αντικείμενα που ούτε γνωρίζουν ούτε ποτέ προσπάθησαν να κατανοήσουν!!! Ο καθένας κρίνεται από τα λεγόμενά του... συνάδελφος και μη!

41
Αισθάνομαι ότι πολλοί συνάδελφοι τα μπερδεύουν τα πράγματα...
Αποθεώνουμε τα ΙΕΚ έναντι των ΕΠΑΛ.
Απαξιώνουμε κάποιες ειδικότητες έναντι άλλων.
Θεωρούμε ότι ο φυσικός ή ο χημικός (που στερείται να σημειώσω παιδαγωγικής κατάρτισης στα πλαίσια των σπουδών του) δικαιούται αυτονόητα μια θέση στην εκπαίδευση, ενώ ένας νοσηλευτής που επιλέγει να κάνει το ΕΠΠΑΙΚ παράλληλα με τη δουλειά του όχι.
Αγνοούμε ότι η κατάργηση τομέων και ειδικοτήτων ευνοεί τα νούμερα και όχι το νέο τρομερό και μοναδικό τεχνολογικό λύκειο.
Και γιατί ο βοηθός νοσηλευτής πρέπει να πληρώνει στα ΙΕΚ για να ΚΑΤΑΡΤΙΖΕΤΑΙ ενώ ο θερμουδραυλικός ή ο ψυκτικός να κάνει γλώσσα, μαθηματικά, φυσική, θρησκευτικά και δωρεάν να ΕΚΠΑΙΔΕΥΕΤΑΙ;;; Απλά ο ζουμερός τομέας υγείας δόθηκε χάρισμα στα ΙΕΚ που εκ πείρας και εκ των έσω τα θεωρώ επίσης πληγή όπως είπε συνάδελφος με βιβλιογραφία αμφιβόλου ποιότητας και άφαντα εργαστήρια!!!! Κι από πότε οι λεγόμενες καθηγητικές σχολές ή ειδικότητες όπως τουριστικών, φυτικής παραγωγής ή ιχθυολόγων που τουφεκούσαν στο χιλιόμετρο μαθητές γίνονται πρότυπα θεωρίας και εκπαίδευσης;;;

42
Που διακρίνεις συναδελφικότητα Lasid αναφέρεσαι με τον όρο συνάδελφο σε όλους; Εγώ τρικυμία εν κρανίω διακρίνω και εμπαιγμό!!! Καληνύχτα σας...

Σελίδες: 12345 ... 14

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32319
  • Τελευταία: 1305D
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1161372
  • Σύνολο θεμάτων: 19231
  • Σε σύνδεση σήμερα: 472
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 4
Επισκέπτες: 388
Σύνολο: 392

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.053 δευτερόλεπτα. 24 ερωτήματα.