Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - President_Leventis

Σελίδες: 12345
29
Silcut μεταξυ ενος μισθου δημοσιου και του αντιστοιχου ιδιωτικου δεν υπαρχει εξισωση προς το χειροτερο,αλλα προς το ρεαλιστικο

30
ICT γενικα συμφωνω με αυτα που λες για τις πανελληνιες,δε ξερω τι γινετε σ αυτη τη περιπτωση με ατομα που θα αποτυγχανουν στη πρωτη σχολη.Ενω τωρα μπορεις να επιλεξεις 10 σχολες και να πας πχ στην 7 επιλογη σου.Επισης εχεις μεγαλο δικιο για την πληθωρα σχολων και οτι στο τελος πρεπει να πει το κρατος:σ αυτες πατε για δουλεια στο μελλον,αυτες ειναι απλα για να μορφωθειτε.  Παντως εγω κυριως επασημανα κατι αλλο:οσο λαθος και να νααι οι πανελληνιρς εχουν παρολα αυτα αποδειξει την ανεπαρκεια μας.Εχεις αντιρηση σ αυτο? Οτι κρυβαμε κατω απ το χαλι στο γυμνασιο και στις πρωτς ταξεις του λυκειου τωρα εμφανιζετε.

31
Δε ξερω αν θα πρεπε να φυγουν απ το λυκειο οι εισαγωγικες,εχετε καποια εξ ισου αποδοτικη λυση? Οι πανελληνιες εξασφαλιζουν διαφανεια και σου δινουν ενα βαθμο για να το χρησιμοποιησεις για εισαγωγη σε οποια σχολη θες.Τι προτεινετε για υποκαταστατο; Εστω οτι οι πανελληνιες δεν ειναισωστες,παρολα αυτα ηταν μια προχειρηαξιολογηση του εκπαιδευτικου συστηματος που απεδειξε την μεγαλη του ανεπαρκεια και ΝΑΙ εδειξε οτι οταν δωθουν τα καταληλα κινητρα στον καθηγητη κανει καλυτερα τη δουλεια του,αυτο σχετικα με τους συναδελφους που μετα το σχολειο κανεν ιδιαιτερα.Μα φυσικα συναδελφοι αυτοι που καναν ιδιαιτερα ειχαν συγκεκριμενο κινητρο να δουλεψουν.Και οι περισσοτερη ειχαν χωρισει τη μερα τους σε χαλαρωμα-δουλεια.Και καταλαβαινομε ολοι ποιο ηταν το χαλαρωμα(σχολειο) και ποια ηδουλεια...

32
Το οτι τα παιδιά πηγαίνουν φροντιστήριο ή κάνουν ιδιαίτερα δεν σημαίνει έλλειψη εμπιστοσύνης.
   Τι σημαινει συναδελφε κατα τη γνωμη σου?

33
Θες να πεις οτι ισως να μην ειναι η πιο δυσκολη; Να συμφωνησω μαζι υπ;ρχουν και δυσκολοτερα στη ζωη,αλλα ειναι η πιο κρισιμη χρονια για την πορεια των περισσοτερων.Το αν θα γινεις καθηγητης,δικηγορος κτλ εξαρταται κυριως απο αυτη τη χρονια.Και το βασικο προβλημα που εθεσα ειναι το οτι δεν μας εμπιστευονται γι αυη τη χρονια ΟΧΙ το αν θαγινει απεργια.Δε νομιζω οτι θα παθουν τα παιδια τιποτα αν κανουμε απεργια,ισως να ταλαιπωρηθουν λιγο.Απλα ειπα οι χαλαει η ηδη κακη εικονα μας.Αυτο βεβαια ειναι επικοινωνιακο ας πουμε προβλημα και μικρο.Το μεγαλο και οσιαστικο ειναι η ελλειψη εμπιετοσυνης που λεγαμε...

34
Πραγματικα συναδελφοι πιστευετε οτι το προβλημα μας ειναι 3-4 δημοσιογραφοι που μας βριζουν? Αυτοι νομιζετε παρασερνουν τη κοινωνια εναντιον μας? Για μενα μας βριζει ο καθε γονεας που παει το παιδι του φροντηστηριο,οχι με λεξεις αλλα μ αυτη του τη πραξη,να αδιαφορισεθ για το εργο μας και να εμπιστευτει το παιδι του σε καποιον ιδιωτη την πιο δυσκολη χρονια της ζωης του.Και αυτο του κοστιζει λεφτα δε το κανει επειδη του το λεει με πειστικο τροπο ο Σροιτερ.Φανταστειτε λοιπον ποσο χειροτερη γνωμη θα σχηματισει απο μια σπασμωδικη κινηση μας στις εξετασεις...

35
ICT σχετικα μ αυτο που ειπες για την αξιολογηση,οτι δε μπορει εγω να αξιολογω εσενα ξεροντας οτι μετα θα με αξιολογησεις εσυ.Προφανως και δε θα γινετε αυτο!Γιατι ετσι οντως δεν ειναι αποτελεσματικο το συστημα.Η λυση ειναι απλη:τα ατομα που σε αξιολογουνε δεν τα αξιολογεις εσυ,αντιστροφα ατομα που αξιολογεις δε μπορουν να σε αξιολογησουν.Συνεπως κανενας δεν εχει αναγκη κανενα.

36
ΑΡΑ οτι και να κανεις τον μισθο του καθηγητη,δεν επηρεαζεις ιδιαιτερα την παραπαιδεια..
ΑΝΤΙΘΕΤΑ ενας μεγαλος μισθος στον γιατρο πιθανον να εξαφανιζε το φακελακι...

φιλε president για τα παραπανω λογια σου πιστευω οτι ,
μαζι με την αξιολογηση θα πετυχαιναν και τα δυο ....
Αν εννοεις οτι με σωστη αξιολογηση γιατρων-καθηγητων σταματαει το φακελακι και η παραπαιδεια,συμφωνω..

37
Δεν υπάρχουν σωστά εργαλεία σε λάθος χέρια.
Πόσο μάλλον σε χέρια που ανήκουν σε ανθρώπους που έχουν πουληθεί για να πιάσουν θέσεις.
Πόσο μάλλον σε ανθρώπους που η όποια ανικανότητα τους δεν θα πληρωθεί από τους ίδιιους αλλά από το κοινωνικό σύνολο που το έχουν γραμμένο πολλάκις
Το λάθος εργαλειο διορθώνεται, ο λάθος άνθρωπος που μάλιστα νομίζει ότι  είναι και σωστός όχι.
Οπως σου είπα δεν με νοιάζει πλέον αν θα με αξιολογήσουν ή αν θα με απολύσουν...
Θέλω την αποζημίωση μου για ένα χρόνο όπως όλοι οι εργαζόμενοι.
Αφήνω την εκπαίδευση στα χέρια των ικανών και άξιων...
Οπως και συ ετσι εγω δεν εχω μεγαλη εμπιστοσυνη στους ανθρωπους,δηλαδη δε νομιζω οτι καποιος προισταμενος μπορει με κρινει λες και ειναι ο γκουρου του θεματος.ΑΝΤΙΘΕΤΑ ομως πιστευω οτι μπορουν να με κρινουν οι συναδελφοι βλεποντας τον εργο μου και να με αξιολογησουν.Διαφωνεις??
Το χω γραψει σε προηγουμενο ποστ (#790)

38
ΥΓ.Και ένα μικρό σχόλιο για την αξιολόγηση. Δέχομαι να αξιολογηθώ με όποια κριτήρια θέλει αυτός που αποδεδειγμένα πονάει την εκπαίδευση και έχει προσφέρει περισσότερα από όσα έχει πάρει ή σκεφτεται να πάρει από αυτήν. Από κει και πέρα μεταξύ αξιολόγησης της πλάκας ή απόλυσης προτιμώ απόλυση. Τουλάχιστον να ασχοληθώ με άλλα πράγματα πιο αξιόλογο από το μπάχαλο που λέγεται Ελληνικό Δημόσιο. Αρκετά!
Σε νοιαζει δηλ τα κριτηρια να ειναι σωστα αυτα καθ αυτα ή να πρεπει οπωσδηποτε να προερχονται απο ατομο που ποναει αποδεδειγμενα κτλ?
Σε νοιαζει το ατομο ή η ορθοτητα των κριτηριων?
Και ναι οπως λες η αξιολογηση ενδεχομενως θα ειναι της ΠΛΑΚΑΣ(τις περισσοτερες φορες στο παρελθον αυτο ηταν υπερ μας,τωρα ισως κατα μας).
Εμεις εχουμε προτασεις για σωστη,σοβαρη,αντικειμενικη αξιολογηση????

39
Aνεργη χημικος...οι εκπαιδευτικοι πρεπει να απεργησουν για....

1) Αξιοπρεπη μισθο διοτι λειτουργημα μεν η εργασια του εκπαιδευτικου αλλά πρεπει το ''μυαλο'' του να'ναι στη μεταφορα 
γνωσεων ,εκμαθηση δεξιοτητων, διαπλαση ηθους κλπ....

2)Σε ανταλλαγμα προς την κοινωνια ο εκπαιδευτικος πρεπει να δεχτει α) ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ και β) περαιτερω ωρες εργασιας πχ 2 ωρο για το α)να ανεβει στα ''ματια'' του κοσμου και να ανεβει το ποιοτικο επιπεδο της εκπαιδευσης και για το β) να ενισχυει τις γνωσεις των μαθητων που δεν τους αρκει το ωρολογιο προγραμμα με μαθηματα ενισχυσης, αλλα με σοβαρο και οργανωμενο τροπο!

Ολα τα παραπανω να τα απαιτουμε οχι για να γινει εξοικονομηση εκπαιδευτικου προσωπικου ,ουτε απολυσεις για το α και για το β για να χτυπηθει οσο γινεται περισσοτερο αυτη η αηδια της παραπαιδειας!

Οσο ο γιατρος και ο εκπαιδευτικος δεν αμειβονται καλα θα συνεχισουν το φακελακι και η παραπαιδεια!Και οσο πληρωνει φακελακι στο δημοσιο γιατρο και ιδιαιτερα ο πολιτης ΣΥΜΠΑΘΕΙΑ μην περιμενετε!

Αρα να απαιτουμε αλλά να γνωριζει ο κοσμος οτι θα πιασει τοπο η φορολογια του!Αλλιως να μην περιμενουμε καμμια συμπαθεια ,το ''μαζι τα φαγαμε'' τελειωσε ,ολοι πλεον θελουν να ξερουν το γιατι σε ολα.....
Πολυ σωστο ποστ.
Εκτος απο το:"Οσο ο γιατρος και ο εκπαιδευτικος δεν αμειβονται καλα θα συνεχισουν το φακελακι και η παραπαιδεια!", αυτο ειναι λαθος.
Το φακελακι εχει να κανει με τη μικρη αμοιβη του γιατρου(οπως ειπες).Η παραπαιδεια δε σχετιζεται με τη μικρη αμοιβη του καθηγητη!!!Η παραπαιδεια προκυπτει απ τις κακες υπηρεσιες που παρεχει το ΣΧΟΛΕΙΟ γενικοτερα.(σε αναλογια με τον γιατρο, δεν ειναι το φακελακι αλλα η ιδιωτικη κλινικη)Και εκτος απ αυτο, η ζητηση απο γονεις για καλυτερες υπηρεσιες,  καλυπτεται συνηθως απο ατομα που δεν αμοιονται καθολου απ το δημοσιο.
ΑΡΑ οτι και να κανεις τον μισθο του καθηγητη,δεν επηρεαζεις ιδιαιτερα την παραπαιδεια..
ΑΝΤΙΘΕΤΑ ενας μεγαλος μισθος στον γιατρο πιθανον να εξαφανιζε το φακελακι...

Το κακο βεβαια ειναι οτι: "Και οσο πληρωνει φακελακι στο δημοσιο γιατρο και ιδιαιτερα ο πολιτης ΣΥΜΠΑΘΕΙΑ μην περιμενετε!"
Δηλαδη ενω δεν ευθυνομαστε εμεις για τις κακες υπηρεσιες του σχολειου,η αντιπαθεια στοχευει εμας..

40
Τα παιδιά εχουν ανάγκη από σωστά πρότυπα ανθρώπων που αγωνίζονται! Άλλωστε, για το μέλλον το δικό τους αγωνιζόμαστε. Τί κι αν δώσουν εξετάσεις, περάσουν και η κατάσταση παραμείνει ίδια με τη σημερινή; Ποιό μέλλον υπάρχει για τα παιδιά αν επιλέξουμε και πάλι τον καναπέ μας; Τα τελευταία χρόνια όταν οι μαθητές μου περνούν σε καθηγητικές σχολές έχω καταντήσει να τους λέω συγχαρητήρια και από μέσα μου να σκέφτομαι κρίμα το παιδί, χαμένο πάει...
Συναδελφε δε λεω οτι δε νοιαζομαστε για τα παιδια και ακριβως το ιδιο σφηξιμο στη καρδια εχω και γω οταν ακουω ενα μαθητη να μου λεει που "περασε".ΑΛΛΑ οι οποιες κινησεις μας ειναι για τη διασφαλιση του κλαδου μας, ας αφησουμε τις κορωνες.Και ειναι πολυ θεμιτο καθε ανθρωπος να διεκδικει το συμφερον του,δεν ειναι υποχρεωμενος να πεισει τον διπλανο του οτι ετσι εξασφαλιζεται και το δικο του.Οι αγωνες οι δικοι μας δεν σχετιζονται με την κατασταση στις καθηγητικες σχολες!!Οι καθηγητικες σχολες εχουν απλα ΚΟΡΕΣΤΕΙ μια ειναι η λυση και απλη να μειωθουν στο 30% του σημερινου μεγεθους,ωστε να μη βγαζουν ανεργους.Εχουμε τετοιο αιτημα εμεις και δε το ξερω?

41
Υπάρχει και η ασθένεια της μιας ημέρας. Τελευταία μέρα, να μας πιάσει όλους πονοκέφαλος και να μην πάει κανείς στην υπηρεσία του.
Συγνώμη συνάδελφε αλλά διαβάζοντας τέτοια σχόλια και "αγωνιστικές" προτάσεις ουδείς πλέον αμφιβάλλει γιατί σύσσωμη η κοινωνία μας έχει απαξιώσει.
Αρα το πιο σωστο συναδελφε δεν ειναι να συζητησουμε για το πως θα κερδισουμε την κοινωνια? Να κανουμε προτασεις για το πως θα διαγραψουμε την εικονα του τεμπελη που καθεται 3 μηνες το χρονο απ τον μεσο κοινωνο..

42

Μια αλληλεπίδραση με ανθρώπινες ψυχές δεν μπαίνει σε καλούπια.
Ο κάθε εκπαιδευτικός (και μόνο που βρίσκεται στο χώρο του σχολείου) έχει επινοήσει τρόπους να ανταπεξέρχεται στο πολύπλευρο έργο του.
Κανείς δεν μπορεί να πει: Αυτό να κάνεις. Αυτό πιάνει. Απλώς μας φαίνεται ότι έτσι είναι γιατί κάθε σχολείο έχει το κλίμα του.

Και εν τέλει:
Η πιο φαινομενικά αναποτελεσματική διδασκαλία (ας την πω αλληλεπίδραση) μπορεί να έχει ΜΑΚΡΟΠΡΟΘΕΣΜΑ πολύ θετικότερα στοιχεία από αυτά που φαίνονται εκ πρώτης όψεως.
Η ανθρώπινη αλληλεπίδραση δεν μπαίνει σε νόρμες.
Η προσπάθεια επικοινωνίας είναι αυτή που μετράει.

Δε μπορω να διαφωνησω μ αυτα που λες.Και αυτο γιατι το θετεις το θεμα σε ενα πολυ ιδεατο επιπεδο.Δηλ ποιος μπορει να αξιολογησει επικοινωνια με ανθρωπινες ψυχες? Ναι εχεις δικιο δε γινεται.Τι συστημα αξιολογησης να υπαρχει γι αυτο? Οτιδηποτε πας να το συγκρινεις με την τελειοτητα θα σου βγει ανεπαρκες.Οποτε αν θες συμβιβαζεσαι με το καλυτερο δυνατο ρεαλιστικο ή παραμενουμε στην τωρινη κατασταση που... καποιοι επικοινωνουν με ανθρωπινες ψυχες,καποιοι οχι,καποιοι αδιαφορουν τελειως και νομιζω οτι ξερουμε και οι δυο ποιοι πλειοψηφουν....

Για να μη λεω γενικοτητες στο εξωτερικο υπαρχει αυτο http://www1.umn.edu/ohr/teachlearn/resources/peer/guidelines/

αν βαριεσαι να το διαβασεις συνοπτικα:
Στο μαθημα σου μπαινει καθε φορα ενας συναδελφος σε παρακολουθει και στο τελος υποβαλει μια αξιολογηση σε καποια στοιχεια της διδασκαλιας σου.Το ιδιο κανεις και συ για συναδελφους σου.Στο τελος εχεις αξιολογηθει απο ενα αρκετα μεγαλο αριθμο συναδελφων(100 πχ) ωστε να αποκλεισουμε μεμονομενες ακραιες κρισεις(πολυ θετικες ή πολυ αρνητικες) και βγαινει ενας μεσος ορος.

Τελικα μαθαινουμε προσεγγιστικα τις ικανοτητες του καθενος και επισης στα μη μετρησιμα απο αλλες μεθοδους στοιχεια,οπως η επικοινωνια σου με τους μαθητες(το οποιο δε μπορεις να το μετρησεις πχ βλεποντας τις επιδοσεις των μαθητων) αυτη η μεθοδος δινει λυση καθως οι συναδελφοι λογο εμπειριας μπορουν (προσεγγιστικα παντα) να κρινουν αν εχεις η οχι επικοινωνια,αν εισαι η οχι αγαπητος,αν εμπνεεις η οχι τους μαθητες κτλ.

Σελίδες: 12345

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32309
  • Τελευταία: emnik
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1160913
  • Σύνολο θεμάτων: 19225
  • Σε σύνδεση σήμερα: 758
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 11
Επισκέπτες: 750
Σύνολο: 761

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.071 δευτερόλεπτα. 24 ερωτήματα.