Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - resident

Σελίδες: 12345 ... 28
29
Θεωρώ ότι οι μαθητές και καθηγητές των 10 ελληνικών σχολείων που είναι τώρα στην Ιταλία θα πρέπει να μπουν σε καραντίνα. Υπάρχει βέβαια θέμα και με σχολεία που γύρισαν τις τελευταίες μέρες από τη χωρα. Ο ιός έχει χρόνο επώασης 14-29 μέρες οπότε και αυτοί οι μαθητές είναι εν δυνάμει φορείς.

30
Αναπληρωτές / Απ: Αλλαγή τοποθέτησης αναπληρωτή
« στις: Φεβρουάριος 21, 2020, 12:47:17 πμ »
Δυστυχώς τον τόπο κατοικίας δεν τον λαμβάνουν υπόψη ούτε στη συμπλήρωση ωραρίου των μονιμων ούτε των αναπληρωτών. Τώρα,αν υπάρχουν πιο κοντινά κενά,ας κάνει ένσταση ο συνάδελφος ζητώντας να του εξηγήσουν το σκεπτικό

31
Τοποθετήσεις / Απ: Τοποθετήσεις σε οργανικά κενά
« στις: Φεβρουάριος 21, 2020, 12:34:48 πμ »
Η οργανική δε χάνεται έτσι. Θα χαθεί αν κάποιος πάρει μετάθεση/βελτιωση/σύνταξη από το σχολείο κι οι ώρες α ανάθεσης είναι κάτω από 12 ( ή 11 ,δεν ειμαι σίγουρη) . Οι οργανικές με λίγες ώρες υπάρχουν από παλιά κι όσο μένει στο σχολείο ο εκπαιδευτικός δε χάνονται

32
Αναπληρωτές / Απ: Αλλαγή τοποθέτησης αναπληρωτή
« στις: Φεβρουάριος 21, 2020, 12:30:38 πμ »
Η μόνιμη με οργανική στο σχολείο προηγείται και φεύγει ο αναπληρωτής. Συνήθως οι διευθύνσεις προσπαθούν να προτείνουν κάτι καλύτερο στον μόνιμο εκπαιδευτικό ώστε να μην αναστατώνονται οι μαθητές σε δύο σχολεία αλλά είναι στο χέρι του αν θα το δεχτεί

33
Οικονομικά / Απ: Μισθοδοσία Μονίμων
« στις: Δεκέμβριος 28, 2019, 01:17:09 πμ »
Χρόνια πολλά.
Σχετικά με τη μισθοδοσία του Ιανουαρίου θα έπρεπε να υπάρχει έστω μια μικρή διαφοροποίηση σχετικά με τις εξαγγελίες για μικρή αύξηση με το νέο έτος;
Σύμφωνα με συνάδελφο οικονομολόγο η διαφορά θα φανεί τον Φεβρουάριο ή Μάρτιο λόγω γραφειοκρατικών διαδικασιών,οπότε θα υπάρξουν κι αναδρομικά για τους πρώτους μήνες του '20

34
Η Κοινότητα του PDE / Απ: Μουσική (2015 -2019)
« στις: Νοέμβριος 09, 2019, 11:00:10 μμ »
https://youtu.be/R0I8drXHnWs Από σήμερα η Σωτηρία δε μένει πια εδώ

35
Για να ξερουμε τι λεμε και ποιος ειναι ποιος,ο κ.Γιαγκαζογλου που εγραψε το παραπανω κειμενο ανηκει στον 'Καιρο'.Για τους μη θεολογους που φυσικα δε γνωριζουν,ενω υπηρχε η Πανελληνια Ενωση Θεολογων,καποιοι δημιουργησαν εναν καινουριο θεολογικο συνδεσμο,τον 'Καιρο' και λενε τα δικα τους.Δεν εκφραζουν καν την πλειοψηφια των θεολογων.Δειτε ενδεικτικο φυλλο εργασιας του 'Καιρου' για την α γ/σιου: https://www.kairosnet.gr/teaching/a-gymnasium/540-fyllo-ergasias-a-gymnasiou-megalonoume-kai-allazoume-parartima-kentrikis-makedonias

36
Στη Θεολογική σχολή δε διδάσκεται η θρησκειολογία;
Δεν υπαρχει μαθημα θρησκειολογιας αλλα πολλα και διαφορετικα μαθηματα για αλλες θρησκειες.Εγω στο απθ διδαχτηκα για τα αλλα χριστιανικα δογματα,αρχαια ελληνικη θρησκεια,ιουδαϊσμο,ισλαμ,αρχαια θρησκευματα στη μεση και απω ανατολη,βουδισμο,ινδουϊσμο

37

επισήμως σύμφωνα με το ΣΤΕ, ο σκοπός του μαθήματος είναι η ανάπτυξη της ορθόδοξης χριστιανικής συνείδησης, άρα κατά συνέπεια και να στρέψει τους (λιγοστούς εκτιμώ) μη ορθόδοξους που το παρακολουθούν προς την Ορθοδοξία.
Το Συνταγμα λεει 'αναπτυξη εθνικης και θρησκευτικης συνειδησης' δε διευκρινιζει τη θρησκεια.Εφ' οσον ομως,παλι συμφωνα με το Συνταγμα,επικρατουσα θρησκεια ειναι αυτη της Ανατολικης Ορθοδοξου Εκκλησιας,εννοειται οτι αυτη πρεπει να διδασκεται.Κι εδω ειναι το παραδοξο.Αν παραμεινουν τα βιβλια ως εχουν,δηλ. ενα συνοθυλευμα θρησκειολογιας που καθολου δεν βοηθα στην αναπτυξη της ορθ.χριστ.συνειδησης,τοτε πρεπει να καταργηθουν οι απαλλαγες κι ολοι να παρακολουθουν.Αν θα εχουμε άλλα βιβλια(οπως και πριν 3-4 χρονια δηλ) τοτε εχει νοημα να δινονται απαλλαγες σε οσους το επιθυμουν.Παλι βεβαια πρεπει να αλλαξει το καθεστως για μουσουλμανους,εβραιους κλπ γιατι αυτο συνιστα διακριση,κατι που ειναι πιο εντονο με τα τωρινα βιβλια (σε βαρος των Χ.Ο.).Τελος,και το Συνταγμα και το ΣτΕ μιλανε για 'αναπτυξη',αυτο σημαινει καλλιεργεια σε κατι που ηδη υπαρχει.Αν σκοπος ηταν η προσελκυση πιστων ,θα ελεγε 'δημιουργια' ή κατηχηση

38
Θεωρείς δηλαδή ότι υπάρχει έστω και η ελάχιστη πιθανότητα, μουσουλμάνοι/άθεοι να παρακολουθούν το μάθημα θρησκευτικών, και χριστιανοί να απαλλάσσονται;
Κι ομως! Διδασκω εικοσι χρονια και ποτε κανενα παιδι αθεο (συνηθως αβαπτιστα παιδια αλβανικης καταγωγης) δεν πηρε απαλλαγη.Κανονικα παρακολουθουν,βαθμολογουνται και γραφουν διαγωνισματα(και παλιοτερα και εξετασεις).Επισης φετος συναδελφος θεολογος μου μετεφερε οτι εχει μαθητη Μ.τ.Ι που παρακολουθει και παλιοτερα μουσουλμανο που εκανε το ιδιο.Αντιθετα μου εχει τυχει γονεας,βαφτισμενος Χ.Ο. να με 'προειδοποιει' πως θα ζητησει απαλλαγη απο το μαθημα επειδη το καμαρι του ειχε μικρο βαθμο στο τετραμηνο.Οπως βλεπεις απ' ολα εχει ο μπαχτσες: βαφτισμενοι που ζητουν απαλλαγη κι αβαφτιστοι που παρακολουθουν.

39
Ρώτησα αν το μάθημα των θρησκευτικών θα αναγράφεται στους τίτλους σπουδών, και το μήνυμα διαγράφτηκε.
Οσο τα θρησκευτικα παραμενουν κανονικο μαθημα του σχολειου και θα υπαρχει,και διαγωνισματα θα μπαινουν,και στο απολυτηριο θα μπαινει και βαθμος θα αναγραφεται για οσους το παρακολουθουν

40
Το μάθημα των θρησκευτικών χρειάζεται ν' αλλάξει μορφή κι από κατήχηση να γίνει θρησκειολογία.
Φαινεται οτι δεν εχεις υπ'οψιν σου τους νεους φακελους μαθηματος,γι' αυτο σε παραπεμπω : http://iep.edu.gr/el/%CF%86%CE%AC%CE%BA%CE%B5%CE%BB%CE%BF%CE%B9-%CE%BC%CE%B1%CE%B8%CE%AE%CE%BC%CE%B1%CF%84%CE%BF%CF%82 Εδω και τρια χρονια το ενα τριτο,τουλαχιστον,του φακελου(πρωην βιβλιου) αναφερεται σε αλλα θρησκευματα.Καθολου κατηχηση λοιπον,αρκετη θρησκειολογεια κι ακομα μεγαλυτερη ελλειψη ορθης πληροφορησης.Αυτο που περιμενει τωρα η ΠΕΘ ειναι να καταργηθουν εντελως οι απαλλαγες γιατι το μαθημα εχει χασει τον ομολογιακο του χαρακτηρα και θα πρεπει ολοι να το παρακολουθουν .Τελος να προσθεσω οτι στα σχολεια οπου φοιτουν αποκλειστικα  καθολικοι,αρμενιοι,εβραιοι και μουσουλμανοι μαθητες ,διδασκονται ΜΟΝΟ το δικο τους δογμα/θρησκευμα

41
Σχολική ζώνη / Απ: Απορία για κατανομή μαθημάτων
« στις: Σεπτέμβριος 05, 2019, 11:24:30 πμ »
Αφου δε βγαζει ακρη ουτε με τον Διευθυντη,να επικοινωνησει αμεσα με εναν απο τους δυο αιρετους του νομού.Στον δικο μου νομό απαντουν αμεσα και βοηθουν πολυ (κι εννοειται οτι προηγειται ο οργανικα τοποθετημενος,οσο παλιος κι αν ειναι ο αλλος)

42
Μαθήματα κατ'οίκον / Απ: 1η φορά πανελλήνιες
« στις: Ιούλιος 25, 2019, 01:44:42 πμ »
Τα λατινικά θα της χρειαζόταν σε νομική/φιλολογία ή έστω στη θεολογική αν ήθελε να διαβάσει Patrologia Latina απ' το πρωτότυπο! Γιατί να φορτωθεί ένα μάθημα με διάβασμα όταν μπορεί να κάνει Αγγλικά,που συνήθως τα παιδιά έχουν ένα καλό επίπεδο και διαβαζουν ελάχιστα για το σχολείο; Επίσης στην έκθεση,θα συνεξεταστει με λογοτεχνία,αν και δε βλέπω να αναφέρεις ότι θα της διδάξεις εσύ το συγκεκριμένο μάθημα

Σελίδες: 12345 ... 28

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32310
  • Τελευταία: Alex.pe83
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1160975
  • Σύνολο θεμάτων: 19226
  • Σε σύνδεση σήμερα: 872
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 25
Επισκέπτες: 548
Σύνολο: 573

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.071 δευτερόλεπτα. 24 ερωτήματα.