Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - despw89

Σελίδες: 12345
29
Καλησπέρα σε όλους και χρόνια πολλά! Μήπως κανένας από τους παλιούς μπορεί να μας κατατοπίσει λίγο με το μάθημα 511?επειδή πρώτη φορά το έκαναν τώρα με κλειστά βιβλία και αν κάποιος μπορούσε να μας πει τι περίπου έπεσε τον Γενάρη ή σε παλιότερες εξεταστικές θα ήταν πολύ βοηθητικό.
Ευχαριστώ εκ των προτέρων.

30
Καλημέρα σας και Χρόνια Πολλά. Μήπως κάποιος "παλιός" μπορεί να μας πει προηγούμενα θέματα στην 510? δεν μπορώ να φανταστώ τί μορφή θα έχουν.
Ευχαριστώ!!!

Γεια σου και χρόνια πολλά! Εγώ που έδωσα το μάθημα αυτό τον Γενάρη τα θέματα ήταν αρκετά περίεργα...χωρίζονταν σε 3 ομάδες...η α ομάδα είχε ερωτήσεις πολλαπλής επιλογής που ήθελαν σκέψη όμως...η β ομάδα είχε σύντομης ανάπτυξης 4 θέματα με 3-4 υποερωτήσεις το καθένα, όπου σου έδινε ένα θέμα και έπρεπε άλλες να γράψεις ερευνητικά ερωτήματα κτλ. και η γ ομάδα αν θυμάμαι καλά έπρεπε να κάνεις ένα ερωτηματολόγιο με βάση ένα θέμα που σου έδινε...σχετικά βατά νομίζω ήταν τα θέματα αν έχεις διαβάσει πάρα πολύ καλά το βιβλίο και κυρίως να το έχεις κατανοήσει!!ελπίζω να σε βοήθησα :)

31
Να ρωτήσω κατι τους παλιότερους!! στο 529 εχουμε μια εργασια τελικη που λεει πως πρεπει να εχει τη μορφη εισηγησης !περιγραφη κλινικο προφιλ παιδιων ηπιας ν.υ,και ρόλος του εκπαιδευτικόυ......γνωρίζει κανεις πωσ στηνεται τέτοιου είδους εργασια με τη μορφη εισηγησης δηλ? και τι ακριβως κανουμε>?ευχαριστω..
[/quote
Καλησπέρα έχω πάρει και εγώ αυτό το μάθημα και η δική μου καθηγήτρια είπε ότι καλύτερα είναι να έχει επίσημο ύφος η εργασία...το θέμα είναι όμως πού θσ βρούμε ένα τέτοιο παιδί???είναι πολύ δύσκολπ.

Όποιος είχε πάρει αυτό το μάθημα ας μας βοηθήσει αν μπορεί... :)

32
Καλησπέρα σε όλους!Ξέρει κανένας  να μου πει πώς βγαίνει ο βαθμός του πτυχίου? Με απλό μέσο όρο των μαθημάτων ή υπάρχει συντελεστής στα μαθήματα και αν υπάρχει ποιος είναι?

33
Καλησπέρα σε όλους!
Όσοι είχατε πάρει το τρίτο σεμινάριο με την Παπαϊερωνύμου πήρατε βαθμολογία?Πώς τα πήγατε?Μου φάνηκε πως ήταν αρκετά αυστηρή στη βαθμολόγησή της με την εργασία...

34
Καλησπέρα :)
Ξέρετε αν μπορούμε να δώσουμε ένα μέρος της προκαταβολής και τα υπόλοιπα αργότερα μαζί με τις δόσεις????
[/quo


Κανείς?????????????
Νομίζω πως δε γίνεται να τα δώσεις σε δόσεις γιατί αφού δώσεις την προκαταβολή σου βγαίνει το ποσό από τα μαθήματα που θα δίνεις κάθε μήνα...καλύτερα πάρ' τους τηλέφωνο όμως να τους ρωτήσεις για σιγουριά

35
1. λεγεται οτι τα παιδια με αυτισμο δεν εχουν ενσυναισθηση και δεν καταλαβαινουν τα κινητρα των πραξεων των αλλων. Να επιχειρηματολογησετε και να αναφερετε πως αυτο επηρεαζει τη σχολικη πραξη

να αναφερθειτε στον ρολο του εκπαιδευτικου που εχει μαθητη με νοητικη υστερηση και αυτισμο

 

2. ενα παιδι με συνδρομο νταουν εχει καθυστερηση στην γλωσσικη αναπτυξη.να επιχειρηματολογησετε

ο καννερ και ο ασπεργκερ διαπιστωσαν οτι τα παιδια που εξετασαν ειχαν ελλειμματα κοινωνικα, να επιχειρηματολογησετε
Ευχαριστώ πάρα πολύ!!! :)

 

3. μια απο τις ψυχολογικες παρεμβασεις στην νοητικη υστερηση ειναι η δημιουργια φιλικου κοινωνικου κλιματος.πως το καταλαβαινετε

τα παιδια με αυτισμο δεν παρουσιαζουν συμβολικο και υποκριτικο παιχνιδι. να επιχειρηματολογησετε και πως επηρεαζει τη σχολικη πραξη

θεματα 529

36
Μπορεί να μου πει κάποιος που έδωσε τώρα νοητική υστέρηση-αυτισμό τι θέματα έπεσαν για να ξεκινήσω διάβασμα?

37
Άντρας είναι....τον είχα στο σεμινάριο 2....κατατοπιστικότατος και large στους βαθμούς αν εργαστείς σωστά και όπως θέλει..
Ευχαριστώ πάρα πολύ! :)

38
Ξέρετε πώς είναι σαν καθηγήτρια η Ξενοφώντος στο 511?αυστηρή, επιεικής?

39
Καλησπέρα σε όλους!Έχετε πάρει βαθμολογία όσοι έχετε επιλέξει το 593 -τρίτο σεμινάριο?

40
Καλημέρα και χρόνια πολλά :)Εγώ δεν έκανα πουθενά διαγράμματα γιατί δεν θυμάμαι να ζήτησε πουθενά ο καθηγητής άσχετα αν το βιβλίο έχει και διαγράμματα. Όσον αφορά τους πίνακες εγώ έκανα 4 συνολικά 2 για το μέρος β του ερωτηματολογίου και 2 για το μέρος γ και σχολίασα 2 δηλώσεις από κάθε πίνακα. Πήρα αυτές με το μεγαλύτερο μέσο όρο. Μπορείς να διαλέξεις όποιες θέλεις για να τις σχολιάσεις αλλά δεν χρειάζεται να τις σχολιάσεις όλες. Κάνεις ένα μικρό σχόλιο γιατί πολλά θα πεις στα συμπεράσματα. Ομαδοποιείς τα δεδομένα σου ανάλογα με το αν οι απαντήσεις έχουν την ίδια κλίμακα ή ανάλογα με το θέμα δηλαδή κάθε πίνακας να περιλαμβάνει ερωτήσεις που να σχετίζονται με τον τίτλο που θα δώσεις στον πίνακα. Για τα δημογραφικά στοιχεία και για όποιες άλλες ερωτήσεις που κρίνεις ότι δεν χρειάζεται πίνακας κάνεις απλή παράθεση των αποτελεσμάτων με ένα μικρο σχόλιο. Γενικά μη παραφορτώσεις με πίνακες. Αυτά κατάλαβα αλλά μη σε πάρω και στο λαιμό μου γιατί δεν είμαι και τόσο σίγουρη απλά εγώ αυτό έκανα :P :Pu
Σε ευχαριστώ πολύ Μαριέττα :) τώρα κατάλαβα τι πρέπει να κάνω...καλή μας επιτυχία :)

41
Εγώ έκανα ραβδογράμματα αλλά όχι σε όλες τις ερωτήσεις..απλά τις σχολίασα όλες

42
Καλησπέρα!Θυμάται μήπως κανένας θέματα από το 510??

Σελίδες: 12345

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32313
  • Τελευταία: anikologr3
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1161197
  • Σύνολο θεμάτων: 19229
  • Σε σύνδεση σήμερα: 745
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 26
Επισκέπτες: 723
Σύνολο: 749

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.058 δευτερόλεπτα. 24 ερωτήματα.